[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.022 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:42:
[...]

Jij kijkt objectief naar dit hanengevecht. Je meent oprecht dat de beste moge winnen - ook als jouw BTC-haan daarbij komt te overlijden en de Doge-haan zijn cloaca boven de BTC-haan leegt.
Je bent een anarchist, jij. Een Nolan-Joker.

Ik kijk echter subjectief naar dit gevecht, en heb alle hoop van al het spaargeld van mijn kinderen op de BTC-haan ingezet. Daarom mag de BTC-haan niet verliezen. Cloaca’s mogen niet in zijn snavel worden geleegd. De wereld moet gewoon voorspelbaar en eerlijk zijn. Ik ben een schemer, de Harvey Dent van voor hij helemaal half verbrandde.

Therefore you and I are not the same.
Bitcoin is onvermijdelijk.

Dat anderen hier nog aan twijfelen (sommigen zelfs aan de hand van dagelijkse koersschommelingen) vind ik wel vermakelijk. Zelfs mensen die de vorige bear ook twijfelden of die 20k ooit nog geëvenaard zou worden, twijfelen ook nu weer. De redenen waren toen ook al teveel coins en een gebrek aan intresse, de rest is geschiedenis.

Ik twijfel niet, zelf ben ik allang overtuigd. Niet all-in overtuigd, wel 'ik hodl want komt wel guud' overtuigd.

Ik zie een groeiend legioen aan pompende shitcoins dan ook niet als bedreiging voor Bitcoin, maar als onvolwassenheid en ontwetendheid van deze markt. En dat is goed. Want als deze markt nog onvolwassen en ontwetend is, betekent het dat we nog lang niet op een prijsplafond zitten qua koersen, en dat terwijl 1 Bitcoin nu al ruim 20k kost.

Ik zie de toekomst daarom oranje rooskleurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunrise schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:11:
Wat is jullie opinie van polkadot? Er zit weinig leven in qua marktprijs. Cosmos grote rivaal die voorloopt op techniek. Strong sell op sommige sites. Heb er best wat op verloren.

Kan iemand mij wat opbeuren met een positief geluid? 🙃
Gaat prima toch? Ik heb op $5.82 nog wat tasjes gevuld en number went up.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:13
hmmmm de rest van mijn Doge verkoop ik op 0.166 busd, als ie die target hit heb ik 0% Doge meer over

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyVoh32Pj4iwB-l3sr_7oZ73I2Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3oJmDAtLtVnVc2iNZLhnwyeH.jpg?f=user_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 10:17
Kol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:45:
hmmmm de rest van mijn Doge verkoop ik op 0.166 busd, als ie die target hit heb ik 0% Doge meer over
Gaat het halen, zelfde als celer toen der tijd.👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Alle ADA, SHIB en DOGE BUSD's op 0.14200 in DOGE gepleurd, YOLO!

Edit: En d'r weer uit. Maar even afblijven de komende uurtjes :)

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 29-10-2022 19:54 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Deze hele doge pump moet toch ergens vandaan komen? Puur omdat Elon nu eigenaar van Twitter is? Of gaat hij verkondigen dat twitter straks echt betalingen in Doge gaat accepteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kijk dat kleine aandeeltje DOGE in mn pf eens knallen dan. :+

BTC, doe eens mee!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:37

Vis

Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:50:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RY2pI--p03Yq0fjbk7ludtL4FiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JEhd7sadNvtQ3ae3x9zlnY3G.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Idd, had je geen dm kunnen sturen voordat je de rug pull activeerde?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:50:

Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:52:
[...]

Dat betekent in dit wereldje dus: Als je daadwerkelijk die winst neemt, dan stijgt alles vrolijk verder en mis je de boot. Koop je dan vanuit fomo weer terug, dan treedt alsnog de eerste optie in werking, alleen wat verlaat :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yf06jmzSxl7CkmUPhzGLy9gVEns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fJoeqjgjz5HpMQq7DQZiCNvy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Doge gaat kelderen, heb ik dus op de top verkocht? :D (60% verkocht, inleg met winst eruit gehaald)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunrise
Kol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:02:
Doge gaat kelderen, heb ik dus op de top verkocht? :D (60% verkocht, inleg met winst eruit gehaald)
Een beetje kerel koopt nu weer in. :9~

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:51:
Deze hele doge pump moet toch ergens vandaan komen? Puur omdat Elon nu eigenaar van Twitter is? Of gaat hij verkondigen dat twitter straks echt betalingen in Doge gaat accepteren...
Deze pump is ontstaan door meerdere factoren. Even op chronologische volgorde:

- Al meerdere dagen groene candles in crypto.
- Elon wordt eigenaar van Twitter. (Elon is knetteridioot en direct gelinkt aan DOGE.)
- DOGE begint met de eerste 25+% daily candles.
- Iedereen weet nog hoe guur DOGE pumpte naar 75 cent en DOGE is bijna op iedere exchange verkrijgbaar.
- Rumour + FOMO + greed + volume = megapump.

Het mooiste is natuurlijk als je erin zit maar ik zit inmiddels op een punt waar ik wel tevreden ben met wat ik heb en zo'n gekke DOGE pump wel kan waarderen zonder er in te zitten of het gevoel heb erop te moeten acteren.

Iedere maand pompt er wel een coin naar de uiteinden van dit heelal, mooi toch? Zo blijft er interesse. Want waar geld te verdienen valt komen vanzelf mensen op af.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Sunrise schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:03:
[...]

Een beetje kerel koopt nu weer in. :9~
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5K4YJJO-omJcA1XaXugJvKjcsAI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qMFo9BlVuTF5UnqGmrgZCIRy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:04:
[...]

Deze pump is ontstaan door meerdere factoren. Even op chronologische volgorde:

- Al meerdere dagen groene candles in crypto.
- Elon wordt eigenaar van Twitter. (Elon is knetteridioot en direct gelinkt aan DOGE.)
- DOGE begint met de eerste 25+% daily candles.
- Iedereen weet nog hoe guur DOGE pumpte naar 75 cent en DOGE is bijna op iedere exchange verkrijgbaar.
- Rumour + FOMO + greed + volume = megapump.

Het mooiste is natuurlijk als je erin zit maar ik zit inmiddels op een punt waar ik wel tevreden ben met wat ik heb en zo'n gekke DOGE pump wel kan waarderen zonder er in te zitten of het gevoel heb erop te moeten acteren.

Iedere maand pompt er wel een coin naar de uiteinden van dit heelal, mooi toch? Zo blijft er interesse. Want waar geld te verdienen valt komen vanzelf mensen op af.
Volledig mee eens.
Ik heb ze niet maar kan je bijna met zekerheid vertellen dat ie nog naar 0,20 gaat, dit is gewoon crypto Mania optimaforma.
Check ook eens die 1s chart van doge op binance, heerlijk om te bekijken met een biertje erbij. Daar worden candles gemaakt die je niet vaak ziet. Goud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lu0Aw7U3rZN1fEouBSUp7PBlwb4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mLdL4dVYLUJGkJCffCLKkT3X.jpg?f=user_large

En dit soort idioten dragen hier ook aan bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ach ik hou die 3 shitcoins (Doge, Shib, Elon)
gewoon bij ook. Leuk voor later.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZm0SuizZ0M1YwSQTezJTuC0mDw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Dr1CvIx63xkiD4hXM4999YZv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xIs00B_sZOKvgaSTkrkzDSoIMMA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UCtLL5MK6GWUWiPihsRWpBLh.png?f=fotoalbum_large
even met beide beentjes op de grond :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Niet voor de mensen die op het juiste moment er in zijn gestapt :P

En voor de bagholders van vorig jaar is er weer hoop...

Ik heb FLOKI inmiddels verkocht. Hoop het later weer in te kunnen kopen voor een lagere prijs. Verder zit ik ook in Baby Doge, maar van een echte pump kun je (nog) niet spreken...

[ Voor 16% gewijzigd door _Gast_ op 29-10-2022 20:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Wrong. DOGE heeft 4 beentjes.

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/NegativeCarefreeIndianelephant-size_restricted.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:38
Dik alt weekendje zo…. Alles stijgt veel harder dan BTC. Dat kan toch nooit de start van een bullmarkt zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AlterBridge schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:29:
Dik alt weekendje zo…. Alles stijgt veel harder dan BTC. Dat kan toch nooit de start van een bullmarkt zijn?
Is doorgaans een teken dat de bearmarket nog even doorgaat idd. Of: this time it's different en er komt nog een extra altseason en Bitcoin wordt geparkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:15
Sunrise schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:11:
Wat is jullie opinie van polkadot? Er zit weinig leven in qua marktprijs. Cosmos grote rivaal die voorloopt op techniek.
Kan je mij uitleggen waarom Cosmos voorloopt op techniek? Ik ben heel benieuwd. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:35:
[...]

Is doorgaans een teken dat de bearmarket nog even doorgaat idd. Of: this time it's different en er komt nog een extra altseason en Bitcoin wordt geparkeerd.
Altcoins zijn lekker goedkoop meer winst !!
Bitcoin te duur.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

AlterBridge schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:29:
Is toch altijd zo? Bitcoin enige tijd stabiele range, beweegt een beetje omhoog en blijft ietwat groen en de hele achtertuin vol onkruid begint spontaan te bloeien.

Totdat het weer volatiel wordt en een daily candle richting bijvoorbeeld de 18k gaat en de hele kermiskraam weer instort.

Same shit different weekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:10

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:58:
[...]

Is toch altijd zo? Bitcoin enige tijd stabiele range, beweegt een beetje omhoog en blijft ietwat groen en de hele achtertuin vol onkruid begint spontaan te bloeien.

Totdat het weer volatiel wordt en een daily candle richting bijvoorbeeld de 18k gaat en de hele kermiskraam weer instort.

Same shit different weekend.
En als dat binnen dit weekend nog gebeurd is het same weekend different shit.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:31
Net geland na een vlucht van 8 uur. Zoals jullie weten ben ik een èchte hollander als het op bezuinigen aankomt. En zal dus ook nooit extra betalen voor een stoel upgrade.

Protip: kies een stoel zo ver mogelijk achterin. Bijna niemand kiest hier een plek. Net als traden, doe het tegenovergestelde van de meute. Zo heb ik net lekker languit heerlijk kunnen slapen over 4 stoelen. Meer ruimte dan zo'n deluxe premium stoel.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/jfvcFzw/Screenshot-20221029-151201.jpg

Maargoed, when 16k?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
CornermanNL schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:48:
[...]

Altcoins zijn lekker goedkoop meer winst !!
Bitcoin te duur.
Dan koop je toch sats? Die zijn wel lekker goedkoop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunrise
zwembroek schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:47:
[...]

Kan je mij uitleggen waarom Cosmos voorloopt op techniek? Ik ben heel benieuwd. :)
Ben geen expert, filmpje op youtube gekeken waar dat vermeld werd. Gingen niet op details in. Filmpje ging over promising alt coins op polkadot ecosysteem.
YouTube: 5 Altcoins Set to EXPLODE in Polkadot's Ecosystem @1.19 Wordt gesproken over 'ahead of polkadot'. Open ter interpretatie.
Dus ik weet eigenlijk niet waarover ik praat. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Sunrise schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:39:
[...]

Ben geen expert, filmpje op youtube gekeken waar dat vermeld werd. Gingen niet op details in. Filmpje ging over promising alt coins op polkadot ecosysteem.
YouTube: 5 Altcoins Set to EXPLODE in Polkadot's Ecosystem @1.19 Wordt gesproken over 'ahead of polkadot'. Open ter interpretatie.
Ik zou deze eens bekijken:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooi om te zien dat doge meer waard is dan Cardano en Solana. Zo zie je maar dat échte tech/utility uiteindelijk altijd wint

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:47:
Mooi om te zien dat doge meer waard is dan Cardano en Solana. Zo zie je maar dat échte tech/utility uiteindelijk altijd wint
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKTYMKz0vykE4JZ6Zhw95LEZXUE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SpwoYIYetzRoW3WfsCReSB7A.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Plausibel...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FgK51xlXEAEetCS?format=png&name=4096x4096

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Daar valt weinig aan toe te voegen denk ik. We zijn wel al 5 maanden verder.
Ik hou ze maar gewoon. Wachten op institutionele interesse volgens het filmpje.

Als een altcoin op het ecosysteem van polkadot explodeerd heeft dat gevolgen voor de dot prijs? Zo ja, weinig of heel weinig? 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd of we morgen wakker worden met DOGE als marktleider op $690 en Bitcoin op $15M door de totale ineenstorting van de Dollar, Euro en Yen.

Spannend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:31:
Benieuwd of we morgen wakker worden met DOGE als marktleider op $690 en Bitcoin op $15M door de totale ineenstorting van de Dollar, Euro en Yen.

Spannend.
En dat ie dan Twitter weer verkoopt en zegt dat ie een kattenmens is. Alles weer naar 6 cent en Bitcoin de grote meneer. Just another day in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:51
LINK moest even opwarmen, maar begint goed te pumpen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:32
Toch nog een positief geluid in dit topic vandaag. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43G7u8zDnuiuGo2RCdiZQNwl2V4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hm4p1EKzoM4f9ybHHpFuiaUv.gif?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:26
Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 09:17:
Gelukkig heb ik een paar dagen terug een shitload aan Doge gekocht. Nu verkopen is al 1 dakkapel veiliggesteld.
Sold. Gewone dakkapel kunnen bestellen. Geen gouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:27:
[...]

Sold. Gewone dakkapel kunnen bestellen. Geen gouden.
1 dakkapel = 1 dakkapel

Congrats! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:29:
[...]

1 dakkapel = 1 dakkapel

Congrats! d:)b
Haha, dank.
1 tevreden vrouw = 1 tevreden vrouw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:30:
[...]

Haha, dank.
1 tevreden vrouw = 1 tevreden vrouw
Is haar hok wat groter geworden door die dakkapel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
YES schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:33:
[...]

Is haar hok wat groter geworden door die dakkapel?
Het hok van mijn vrouw kan nooit groot genoeg zijn. Letterlijk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4oj8nfuEfhjSW-htnELXu_XJjA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mQ1YS5pyDhFDy4LehpxbjR63.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:35:
[...]

Het hok van mijn vrouw kan nooit genoeg zijn. Letterlijk:
[Afbeelding]
MOOOON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Ik laat een fluf doge staan trouwens. Dan koop ik een 2e kapel als doge zijn nieuwe ath bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik ben niet zo van het traden. Word daar maar nerveus van.

Maar ik moet zeggen, wat link omzetten in die hondenpoepmunten, pump meepakken en dan weer terug naar link om daar de volgende pump mee te pakken en die poepmunten te zien dalen is toch wel lekker.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:39:
Ik laat een fluf doge staan trouwens. Dan koop ik een 2e kapel als doge zijn nieuwe ath bereikt.
Volgens mij kunnen we beter spreken van een dogekapel trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:39:
:)

Ik heb zojuist het verschil in aantal DOGE toen ik verkocht vs het aantal dat ik nu kan kopen na de daling ingeslagen. Hetzelfde gedaan voor ADA en SHIB. Die heb ik dus "gratis". De rest durf ik nu nog niet opnieuw mee in te stappen en de nacht in te gaan. Zie dat morgenochtend wel weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:46:
[...]

Ik heb zojuist het verschil in aantal DOGE toen ik verkocht vs het aantal dat ik nu kan kopen na de daling ingeslagen. Hetzelfde gedaan voor ADA en SHIB. Die heb ik dus "gratis". De rest durf ik nu nog niet opnieuw mee in te stappen en de nacht in te gaan. Zie dat morgenochtend wel weer.
Wat ik dit weekend heb verdiend met Doge is ongeveer het bedrag waarvan mijn vrouw dacht dat ik het was kwijtgeraakt door mijn cryptoinvestering gedurende dit jaar. Ik kan met een gerust hart de nacht in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Maar dit hele cryptogebeuren kost mij wel erg veel tijd. Kom op met die 14k. Alles erin en niet meer omkijken. Als ik vragen krijg dan kan ik volgend jaar hopelijk gewoon een nette stijgende lijn laten zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:53:
[...]

Wat ik dit weekend heb verdiend met Doge is ongeveer het bedrag waarvan mijn vrouw dacht dat ik het was kwijtgeraakt door mijn cryptoinvestering gedurende dit jaar. Ik kan met een gerust hart de nacht in :)
De vraag is of je vrouw met haar gedachte er positief of negatief naast zat :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:31

resusaapje

h less

Sunrise schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:39:
[...]

Polkadot: PF, DCA, en woohoo!
Phala: ik zie daar eigenlijk niks gebeuren
Polkadex: mja, leuk, heb ik in mijn PF, just in case
Litentry: in mijn PF, DCA, doet het erg leuk, ben benieuwd
Astar: in PF, kabbelt rustig verder, stabiele factor, kan wel iets worden
Moonbeam: grote hap in en uit mijn PF, boelliesj, maar prijstechnisch wurrisum
Atom: in PF, DCA, alternatief voor DOT, maar goh, boeien :)
SOL: PF, DCA, kijken wattie doet

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:52
Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:57:
Maar dit hele cryptogebeuren kost mij wel erg veel tijd. Kom op met die 14k. Alles erin en niet meer omkijken. Als ik vragen krijg dan kan ik volgend jaar hopelijk gewoon een nette stijgende lijn laten zien
Het leest weg alsof het je teveel tijd kost. Bovendien probeer je de bodem te timen, wat een risicovolle strategie is. Want wat als die 14k helemaal niet komt?

Overweeg daarom het gebruik van een auto invest functie, zoals die van Binance. Die kun je eenvoudig instrueren om iedere dag voor een vast bedrag een klein beetje te kopen. Automagisch.

Dan heb jij gewoon weer tijd én koop je altijd de dip!

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIjoIxLGW5m9fqpZ5-JIUjadcUg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/j0NtBc9dnSEVMhGk87A9uiqh.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zie op Bitvavo de pf ineens mooi in het groen staan, blijkt INJ ook op +15% te staan. Laatst een mooie stapel van opgepakt. Ook die gaat de deur weer uit. Neemt uw winsten tijdig voordat ze weer verdwijnen.

Edit: En Waves ook op +13%, ook de deur uit gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 30-10-2022 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die gaat ook lekker inderdaad :) Wordt weer tijd voor wat ICO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
en zelfs een nieuwe ATH neergezet, lekker man! :D

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Geinig joh, ineens een soort alt-season. Ben benieuwd of er hier nog een dikke correctie op gaat volgen om iedereen die nu weer voorzichtig optimistisch begint te worden weer in een dal te storten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
YES schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:13:
Geinig joh, ineens een soort alt-season. Ben benieuwd of er hier nog een dikke correctie op gaat volgen om iedereen die nu weer voorzichtig optimistisch begint te worden weer in een dal te storten :X
Net zoals die dikke QNT die vorige week nog op $220 stond? Blijft leuk om dat soort coins te volgen en te zien corrigeren. Genoeg kansen om weer lager in te stappen wat mij betreft :*).

Stack Sats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
75% van de Auto Invest, Earn & Spot wallet zojuist verkocht. Misschien geen slimme keuze, maar ...

Edit: En de short loopt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R2J-Ta9cbwnvQs-QwqaWTXPoS9U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4577O8qZ9q8SC0FiRT8xLZY0.png?f=user_large

[ Voor 56% gewijzigd door Taro op 30-10-2022 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Stovirpi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:20:
[...]

Net zoals die dikke QNT die vorige week nog op $220 stond? Blijft leuk om dat soort coins te volgen en te zien corrigeren. Genoeg kansen om weer lager in te stappen wat mij betreft :*).
Mooiste is natuurlijk als je zo'n muntje gunstig opgepikt hebt, maar als je daarop gaat proberen in te kopen ga je volgens mij gegarandeerd aan je plaat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Taro schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:29:
75% van de Auto Invest, Earn & Spot wallet zojuist verkocht. Misschien geen slimme keuze, maar ...

[Afbeelding]
Hier een long sinds 19.1 oid. 50% verkocht op 20.3. Breakeven onder de 18K.

Ik short BTC en ETH niet meer.
De afstand/ruimte naar de 69K is groter dan naar de 0.

Vandaar geen shorts meer voor mij.

Goed weekend allen, prachtig weer d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door PlanR op 30-10-2022 09:53 ]

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door PlanR op 30-10-2022 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
YES schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:30:
[...]

Mooiste is natuurlijk als je zo'n muntje gunstig opgepikt hebt, maar als je daarop gaat proberen in te kopen ga je volgens mij gegarandeerd aan je plaat :+
Never chase green candles. :*)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dacht even dat dat er een nieuwe launchpad was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Stovirpi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:56:
[...]

Shorten die pump en dump candles.
Heeft me al wat aardig opgeleverd.

Leuk bedragje inleggen, stoploss op 30% in verlies en winst. Want maken nogal vaak vreemde stuiters. En laten bollen, volgende dag pas naar kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13
PlanR schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:02:
[...]

Shorten die pump en dump candles.
Heeft me al wat aardig opgeleverd.

Leuk bedragje inleggen, stoploss op 30% in verlies en winst. Want maken nogal vaak vreemde stuiters. En laten bollen, volgende dag pas naar kijken.
Traden is gokken. Hodlen is geld verdienen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:46:
[...]

Met jouw skills zou ik al lang gestopt zijn met werken :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek

[Afbeelding]
Ik dacht dat die auto invest een munten spaar systeem was tot aan de volgende bull. :) Maar ik snap het wel jij bent ook een echte trader. Ik had graag die skills gehad. Ik probeer zo laag mogelijk te kopen en dan de dood of de gladiolen in een volgende bull.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sgl-BRJA87NVBWoNvYMLsuPjXZU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ex7081qhrTtIyZK8zH4IbvAZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YqUkYVY3870IA9WQHNONZk9TvE0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8wsbALKkbHZOuoBKvra6dr52.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lM_qbEJqrqA_cQdQ1uIAf169PB8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2xBwE0R7uzLacQoxemjQNiHZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
Niet bang zijn. Flip ‘m naar een long @Taro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
PlanR schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:23:
[...]

Don’t bet against short sellers in this market...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
PlanR schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:23:
[...]

Als BTC vandaag toch nog besluit om door de 20800 te stomen, dan open ik een long.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Ik kwam weer een machtige post tegen in de EnergyWeb Unofficial Telegram chat. "They dumping on us but it's for our own good" Onverslaanbaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Stovirpi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:56:
[...]

Nee het an sich najagen is niet handig. Echter, als je een beetje op basis van TA probeert te traden kan er best een dikke groene kaars zijn die een resistance doorbreekt, als je dan een hele kleine retest afwacht en instapt omdat de resistance als support bevestigt is en er niet een resistance heel kort op zit, stap je toch in vlak na een significante stijging. Dus ook die uitspraak ligt genuanceerder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEbDVHIQ1ZF5mEy9eq1QQpqZp-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/96KNBhBKFoQSPk7hF20XOAaw.jpg?f=fotoalbum_large

meer dan 2 bitcoin :o

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 30-10-2022 12:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Haal je ook het nieuws als je met 2 bitcoin op je ledger wordt betrapt op Schiphol?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Moiety schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:02:
[...]

Haal je ook het nieuws als je met 2 bitcoin op je ledger wordt betrapt op Schiphol?
ik denk dat de meeste denken: wat is dit voor een usb stick?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:03:
[...]

ik denk dat de meeste denken: wat is dit voor een usb stick?
Heb mijn trezors zo vaak mee genomen in het vliegtuig in........nooit vraag gehad. Raar eingelijk dat ze mensen met cash eruit trekken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:09
Kol Nedra schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:02:
[...]

en zelfs een nieuwe ATH neergezet, lekker man! :D
???
BNB staat op 60% van zijn ATH ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DaWayne schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:55:
[...]

???
BNB staat op 60% van zijn ATH ongeveer.
In USD wel, in /BTC niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:09
Taro schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

In USD wel, in /BTC niet.
Check, daar had ik nog niet naar gekeken. Het beetje BNB dat ik heb laat ik voorlopig staan. Binnenkort een gezinstrip naar Costa Rica, dus dan wil ik de Binance Card gebruiken om mijn lokale uitgaven mee te doen. Hopelijk stijgt mijn auto-invest potje nog wat verder door tot die tijd. Zou wel lekker zijn om dat te kunnen gebruiken. DCA'en we volgend jaar wel lekker verder.

[ Voor 9% gewijzigd door DaWayne op 30-10-2022 13:13 ]

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gisteren REKT gegaan tijdens een workshop leerbewerking. Superleuk om te doen overigens, ik ga hier thuis nog wat van dit soort dingen maken, maar erg tijdrovend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qKPUfYWdzXeQfBHUuEJpchuvw_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pFNgpb2PMo9vh9xiedzUaN8X.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Noemen we dit een dump? Kijk even wat we de afgelopen drie dagen hebben gedaan _O-

Mijn shitcoin (zie MC topic) stond gisteren op bijna *3 sinds de call. Tijd om er wat uit te trekken :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:06

Chaes

#HODL

Jedi_Pimp schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 13:56:
Noemen we dit een dump? Kijk even wat we de afgelopen drie dagen hebben gedaan _O-

Mijn shitcoin (zie MC topic) stond gisteren op bijna *3 sinds de call. Tijd om er wat uit te trekken :)
Is het alweer memecoin tijd? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo, de nieuwe Twitter logo is ook al bekend!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2n8vVRtYWGUVKzq7nRJEervNyG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cq2efTEM555QMK5z5Usnll3r.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Laatst online: 19-09 16:25
Bagholder dat ik ben, dus weer een klein bietke SLP en AXS gekocht! Weer helemaal klaar om rekt te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponk123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb wat polkadot staan op mijn nano ledger X, ik wil het graag sturen naar bitvavo en er wat van verkopen, maar bitvavo accepteert geen polkadot.. heeft iemand een idee of je dit nog ergens mee kan omruilen en het alsnog kan versturen? Of moet ik bijv een binance account maken en het daarheen sturen? Liever via bitvavo omdat ik daar al geregistreerd ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Moiety schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:33:
[...]

Als BTC vandaag toch nog besluit om door de 20800 te stomen, dan open ik een long.
Daar kruipen we weer naartoe.
Saaie zondag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Ponk123 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:44:
Ik heb wat polkadot staan op mijn nano ledger X, ik wil het graag sturen naar bitvavo en er wat van verkopen, maar bitvavo accepteert geen polkadot.. heeft iemand een idee of je dit nog ergens mee kan omruilen en het alsnog kan versturen? Of moet ik bijv een binance account maken en het daarheen sturen? Liever via bitvavo omdat ik daar al geregistreerd ben
Beter een account aanmaken op bijv. Kraken. Dan kun je het geld ook daadwerkelijk naar je bankrekening overmaken en het staat er tegenwoordig bijna direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponk123
Nopheros schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:51:
[...]

Beter een account aanmaken op bijv. Kraken. Dan kun je het geld ook daadwerkelijk naar je bankrekening overmaken en het staat er tegenwoordig bijna direct op.
ok bedankt voor de tip.

Dit staat er bij polkadot bij bitvavo:
This asset is currently in trading only mode. Asset deposits and withdrawals will be enabled at a later date.

Volgens mij staat dit er al langer, maar dacht misschien is er een optie dat ik het kan omruilen naar een andere currency en het dan wel kan versturen naar bitvavo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Ponk123 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:55:
[...]

ok bedankt voor de tip.

Dit staat er bij polkadot bij bitvavo:
This asset is currently in trading only mode. Asset deposits and withdrawals will be enabled at a later date.

Volgens mij staat dit er al langer, maar dacht misschien is er een optie dat ik het kan omruilen naar een andere currency en het dan wel kan versturen naar bitvavo
Volgens mij kun je op je Ledger tokens verkopen/uitwisselen, gaat je vast flink wat kosten.

Bitvavo doe ik verder niet aan. Als ik wat lees over Bitvavo is het altijd negatief.

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 30-10-2022 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 10:17
@Ponk123 wissel ze om naar welke munt je wil op bitvavo >>>verkoop dan kies munt niet cash.
Kan je wisselen van munten.😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
PlanR schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:50:
[...]

Daar kruipen we weer naartoe.
Saaie zondag
Meh, lijken af te dalen naar een lager rotsje. Begin november breekt die rots af en storten we in de afgrond. Medio november beginnen we aan een lange zware klim naar boven met genoeg steunpunten waar we even kunnen rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponk123
Nopheros schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:59:
[...]

Volgens mij kun je op je Ledger tokens verkopen/uitwisselen, gaat je vast flink wat kosten.

Bitvavo doe ik verder niet aan. Als ik wat lees over Bitvavo is het altijd negatief.
Ik zag dat je eth en btc wel kon wisselen, polkadot lukte me alleen niet.
Pagina: 1 ... 49 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!