Bitcoin is onvermijdelijk.MrMrq schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:42:
[...]
Jij kijkt objectief naar dit hanengevecht. Je meent oprecht dat de beste moge winnen - ook als jouw BTC-haan daarbij komt te overlijden en de Doge-haan zijn cloaca boven de BTC-haan leegt.
Je bent een anarchist, jij. Een Nolan-Joker.
Ik kijk echter subjectief naar dit gevecht, en heb alle hoop van al het spaargeld van mijn kinderen op de BTC-haan ingezet. Daarom mag de BTC-haan niet verliezen. Cloaca’s mogen niet in zijn snavel worden geleegd. De wereld moet gewoon voorspelbaar en eerlijk zijn. Ik ben een schemer, de Harvey Dent van voor hij helemaal half verbrandde.
Therefore you and I are not the same.
Dat anderen hier nog aan twijfelen (sommigen zelfs aan de hand van dagelijkse koersschommelingen) vind ik wel vermakelijk. Zelfs mensen die de vorige bear ook twijfelden of die 20k ooit nog geëvenaard zou worden, twijfelen ook nu weer. De redenen waren toen ook al teveel coins en een gebrek aan intresse, de rest is geschiedenis.
Ik twijfel niet, zelf ben ik allang overtuigd. Niet all-in overtuigd, wel 'ik hodl want komt wel guud' overtuigd.
Ik zie een groeiend legioen aan pompende shitcoins dan ook niet als bedreiging voor Bitcoin, maar als onvolwassenheid en ontwetendheid van deze markt. En dat is goed. Want als deze markt nog onvolwassen en ontwetend is, betekent het dat we nog lang niet op een prijsplafond zitten qua koersen, en dat terwijl 1 Bitcoin nu al ruim 20k kost.
Ik zie de toekomst daarom oranje rooskleurig.