[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponk123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
pletter schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:03:
@Ponk123 wissel ze om naar welke munt je wil op bitvavo >>>verkoop dan kies munt niet cash.
Kan je wisselen van munten.😎
het probleem is dat ik mijn polkadot niet op bitvavo kan krijgen, accepteren ze niet:

This asset is currently in trading only mode. Asset deposits and withdrawals will be enabled at a later date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Nopheros schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:59:
[...]

Bitvavo doe ik verder niet aan. Als ik wat lees over Bitvavo is het altijd negatief.
Vanmorgen 06:00 doge uitgekocht na een prima run. Maar moest op 1 of andere reden opnieuw inloggen/wachtwoord invullen.

Die was ik vergeten. Hersteld. A fain.
Wou m’n winst omzetten naar ripple en naar FTX sturen. Waar ik fijn mee trade, stoplosjes, long & short.
(Bied meer opties als shitvavo)

Wat denk je, omdat ik mijn wachtwoord heb hersteld kan ik 1 week lang niks naar FTX sturen.

Dus hier ook een negatief dingetje.. jep

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2wfpWaWy70VSLbRvRhI-fWV-cQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jzj6ferAjE5U3qQ5aXlsQSH0.jpg?f=user_large

Hoe verzin je om hier een coin van te maken, vervolgens dit te kopen en dan procentueel deze stijging te krijgen.
Wat is crypto toch mooi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:11:
[...]

Dus hier ook een negatief dingetje.. jep
Negatief omdat je zelf geen goede wachtwoordmanager hebt of negatief omdat Bitvavo een goede veiligheidsmaatregel geïmplementeerd heeft :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
knakworst schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:40:
[...]

Negatief omdat je zelf geen goede wachtwoordmanager hebt of negatief omdat Bitvavo een goede veiligheidsmaatregel geïmplementeerd heeft :?
Heb je een punt! Fout lag uiteraard bij mij. Maar had dit niet verwacht.
Qua veiligheidsmaatregel heel goed idd als je het zo bekijkt.

Ik neem het terug..!

Gebruik bitvavo om makkelijk tussen bit en ftx te sturen/terugsturen. Dat gaat er goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
*mag weg*

[ Voor 96% gewijzigd door PlanR op 30-10-2022 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:53
knakworst schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:40:
[...]

7 dagen is wel wat lang, 48 uur was acceptabel geweest of geef de gebruiker dan tenminste die optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Nopheros schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:44:
[...]

7 dagen is wel wat lang, 48 uur was acceptabel geweest of geeft de gebruiker dan tenminste die optie.
Eens. Nu is het wachten tot volgende week zondag. Ach, verder prima ervaringen hier. Om te hodlen, versturen/ontvangen/fiat droppen.

Niet om te longen/shorten voor een paar procentjes.

Nogmaals, lag aan mij niet aan hun.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Wel benieuwd hoeveel mensen nu DOGE durven in te slaan op -14% op 24H vs +50% in 24H :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:10

rjong5

?

Taro schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:59:
Wel benieuwd hoeveel mensen nu DOGE durven in te slaan op -14% op 24H vs +50% in 24H :)
Haha, vanmorgen op 14 cent 😂.

Hoopte op ( en kan nog steeds) op het zelfde stuntje vanaf maart 21 (destijds op 4 cent gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Ik houd hem strak in de gaten. Ivm een short die loopt. Stoploss in profit offcourse.

Nog even naar de 0.105 en dan flippen naar een long? >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:31

resusaapje

h less

Uitdaging aangenomen!

Natuurlijk niet. Ik blijf ver weg van die shit. Ik kan munten waar iets zinnigs achter zit al niet aan

[ Voor 20% gewijzigd door resusaapje op 30-10-2022 17:22 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
resusaapje schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:20:
[...]

Uitdaging aangenomen!

Natuurlijk niet. Ik blijf ver weg van die shit. Ik kan munten waar iets zinnigs achter zit al niet aan
Keertje over een andere boeg gooien dan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:20:
[...]

Uitdaging aangenomen!

;)

Ik ga/moet wel op korte termijn de DCA / Binance Auto Invest / Earn aantallen weer aanvullen. Naast Doge zijn ook Shib en ADA weer voldoende gedaald. Vanochtend ook BTC, AVAX, SOL, KSM, LINK & DOT verkocht, dus moet weer een inkoopmoment plannen. Maar zondagmiddag/avond is daarvoor niet handig. Morgenochtend verwacht ik wel een koerswijziging, maarja, omhoog of omlaag... Ik blijf voorzichtig.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:24
$0.087 koop ik hem weer op. LINK vanaf de $6.90 weer. Heb wel vertrouwen dat die munten weer gaan pumpen. Voor nu de ritjes rijden om meer te vergaren. Geen leverage, gewoon spot.

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
Stovirpi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:35:
[...]

$0.087 koop ik hem weer op. LINK vanaf de $6.90 weer. Heb wel vertrouwen dat die munten weer gaan pumpen. Voor nu de ritjes rijden om meer te vergaren. Geen leverage, gewoon spot.
Hier altijd in de spot. Tenminste, 0 leverage.
BTC heeft het zwaar pff

Ben benieuwd vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
20.5 testje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Ponk123 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:06:
[...]

het probleem is dat ik mijn polkadot niet op bitvavo kan krijgen, accepteren ze niet:

This asset is currently in trading only mode. Asset deposits and withdrawals will be enabled at a later date.
Dat staat er al 6+ maanden helaas. Ik heb er toen een mail over gestuurd, maar kreeg een standaard antwoord terug waar je niks mee kon. Ze konden ook geen tijdspad/ planning delen. 8)7

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:43
Stovirpi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:20:
[...]

Net zoals die dikke QNT die vorige week nog op $220 stond? Blijft leuk om dat soort coins te volgen en te zien corrigeren. Genoeg kansen om weer lager in te stappen wat mij betreft :*).
Zoals vandaag 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:57
Hier aan het stoeien geweest met PYR de afgelopen dagen. Heb een zooi extra muntjes met verkopen op de piek en kopen op +/- 30 cent minder. Gaat tot nu toe prima. Iets wat hard omhoog gaat, daalt sowieso wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:38

Darrell

Fiat moonboy

BNB dendert maar door...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

FTM stijgt ook eens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:46
Op naar een duzendje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ponk123 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:06:
[...]

Via een swappert als beefy oid omruilen in BTC en dan die naar Bitfalafel?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:39
toch mooi die bnb zo, heerlijk cashback krijgen en gaat die bnb ook nog eens stijgen d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xH_KpbjbSbwvwrOyO_iqqVLn77A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t0JGHTrgik2qvDjGEhpSQyTR.jpg?f=fotoalbum_large

dus...... we gaan maar 99 euro per keer overschrijven naar brokers/exchanges? :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:31
Kol Nedra schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:33:
[Afbeelding]

dus...... we gaan maar 99 euro per keer overschrijven naar brokers/exchanges? :7
Wat een treurnis. Misschien dan toch maar helemaal overstappen op een buitenlandse bank. Tot nu toe werkt Revolut voor mij prima.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]

D666 is echt een sekte :X :F :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
[Afbeelding]

:r lijkt me nog het grootste probleem bij een eventuele volgende bullrun. Niet wanneer te verkopen maar hoe te verkopen…

Hopelijk duurt het nog ff anders de hooivork maar weer van zolder halen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
Alpina schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:18:
[...]

:r lijkt me nog het grootste probleem bij een eventuele volgende bullrun. Niet wanneer te verkopen maar hoe te verkopen…

Hopelijk duurt het nog ff anders de hooivork maar weer van zolder halen ;)
Cryptocards werken erg goed kan ik je vertellen. Helemaal wanneer Maestro er in 2023 uitgaat en iedereen met Visa betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Nopheros schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:37:
[...]

Cryptocards werken erg goed kan ik je vertellen. Helemaal wanneer Maestro er in 2023 uitgaat en iedereen met Visa betaald.
Zou idd een reden kunnen zijn om een paar kaartjes terug aan te slingeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Alpina schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 21:39:
[...]

Zou idd een reden kunnen zijn om een paar kaartjes terug aan te slingeren.
Zou idd een reden kunnen zijn om een paar kratjes terug erin te slingeren.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:35
[...]

En dan van eoa stablecoin gebruikmaken?

Ik vind het al helemaal niets.
Van de ene kant hoop ik dat XRP nog gebruik gaat worden voor CBDC’s (XRP is mijn retarded kindje FYI)
puur voor eigen gewin.
Aan de andere kant heb ik daar natuurlijk 0.0 behoefte aan.
Privacy wordt steeds vaker opgegeven ten behoeve van “veiligheid”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
elektriekert schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:23:
[...]

Van de ene kant hoop ik dat XRP nog gebruik gaat worden voor CBDC’s (XRP is mijn retarded kindje FYI)
puur voor eigen gewin.
Aan de andere kant heb ik daar natuurlijk 0.0 behoefte aan.
Privacy wordt steeds vaker opgegeven ten behoeve van “veiligheid”
Crypto verkopen voor euro's en die op de kaart zetten maar met de binance kaart kun je volgens mij wel stablecoins gebruiken idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:32
Ben moe, het voelt letterlijk als figuurlijk 5 voor 12 (23.55u).
Het lijkt erop dat de bodem in de komende weken daadwerkelijk is/wordt bereikt. Als BTC de komende uren/dagen hard daalt doe ik er schijnbaar (zie Taro’s TA in het NK) goed aan om al mijn shitcoins om te zetten naar BTC. Ná een flinke stijging verkoop ik 70% van mijn BTC voor ETH. Als ETH mooie percentages heeft geleverd, dan verkoop ik een gedeelte daarvan om dit weer terug te investeren in de shitcoins die ik heb moeten verkopen om BTC te kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Oh had ik maar wat meer Fiat….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Misschien vraag ik dat aan snitserklaas. Een zakje fiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Misschien is 5 december al te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mHYkWLf-ZDQ-RzoVmRmmjG1DBTA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eDV7GRdQU9edQx1T4KToABdr.jpg?f=user_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[Afbeelding]

Je quote hier Willem "Bitcoin is anoniem" Middelkoop met zo te zien een foto uit "De Andere Krant", een "krant" met een achtergrond in het promoten van Russisch gedachtegoed en relaties met "Gezond Verstand"; ook wel bekend als het blaadje van de corona"critici".

Ik zou m'n bronnen iets beter kiezen als je (of anderen) dit gelooft. Het is net zo nieuwswaardig en betrouwbaar als WC-papier met remsporen waarin de afbeelding van een huilende Maria aangetroffen is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 30-10-2022 23:08 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stukfruit schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:05:
[...]

Je quote hier Willem "Bitcoin is anoniem" Middelkoop met zo te zien een foto uit "De Andere Krant", een "krant" met een achtergrond in het promoten van Russisch gedachtegoed en relaties met "Gezond Verstand"; ook wel bekend als het blaadje van de corona"critici".

Ik zou m'n bronnen iets beter kiezen als je (of anderen) dit gelooft. Het is net zo nieuwswaardig en betrouwbaar als WC-papier met remsporen waarin de afbeelding van een huilende Maria aangetroffen is ;)
_/-\o_ _/-\o_

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsJ0PxmCS3YnGU_SDVTl7PoxYxI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I7SE7N4NcD1CC6mcDZeJ4Gz9.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Ledger heeft ook een optie toch met een kaart te betalen?
Als ik Ledger Live opstart zie ik hier info over staan

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
elektriekert schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:23:
[...]

Met de Nexo Mastercard kaart krijg je een lening die je met Euro kan terugbetalen. Probleem daar is dat er (gratis) conversie's plaatsvinden naar USD (lening is in USD) en door de tijd tussen maken van transactie en verwerking/terugbetaling transactie heb je een risico met de EUR/USD koers. Ook moet je platinum zijn om het maximale eruit te halen, dus Nexo muntjes hebben. Wel is de kaart en het platform verder gratis.

Nexo is een nieuwe functie aan het testen zodat je met een knop in de app kunt switchen tussen een lening of directe afboeking: "debit functie". Je zou dan kaartbetalingen van je balans af kunnen laten boeken en aangezien je daar Euro kan hebben staan lijkt het net zo te werken als een pinpas, hoewel je waarschijnlijk wel de EUR/USD conversie risico's houdt, behalve als je USD stable coins hebt staan om af te boeken. Al met al wel positief dat dit soort partijen bezig zijn met een alternatief voor reguliere banken.
Gelukszoekr schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:40:
[...]

Wat een treurnis. Misschien dan toch maar helemaal overstappen op een buitenlandse bank. Tot nu toe werkt Revolut voor mij prima.
Starling Bank, een Engelse online bank, heeft nu het standpunt dat ze alle crypto gerelateerde overboekingen weigeren:
Our accounts no longer support buying and selling of cryptocurrencies by bank transfer in GBP, or using your debit card. We also do not support the purchase of crypto by bank transfer in other currencies. We will not charge you for any declined payments.

At Starling, we constantly review our position in relation to financial crime. We consider crypto activity to be high-risk. We've taken the decision to prevent all card payments to crypto merchants and to implement further restrictions on outgoing and incoming transfers.
Gaat Starling nu ook voor het kopen van sigaretten hun klanten "beschermen"? (sarcasme)

Zo ver ik het weet heeft in Nederland alleen de Rabobank voor zakelijke klanten een crypto verbod.

[ Voor 3% gewijzigd door KcRp op 30-10-2022 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Tijd voor een big short ipv een big Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Toen de halve M er al stond wist ik al hoe laat het was. Tijd dus om een Big Mac te gaan eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Doge moont m ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:46
KcRp schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:37:
[...]

Met de Nexo Mastercard kaart krijg je een lening die je met Euro kan terugbetalen. Probleem daar is dat er (gratis) conversie's plaatsvinden naar USD (lening is in USD) en door de tijd tussen maken van transactie en verwerking/terugbetaling transactie heb je een risico met de EUR/USD koers. Ook moet je platinum zijn om het maximale eruit te halen, dus Nexo muntjes hebben. Wel is de kaart en het platform verder gratis.

Nexo is een nieuwe functie aan het testen zodat je met een knop in de app kunt switchen tussen een lening of directe afboeking: "debit functie". Je zou dan kaartbetalingen van je balans af kunnen laten boeken en aangezien je daar Euro kan hebben staan lijkt het net zo te werken als een pinpas, hoewel je waarschijnlijk wel de EUR/USD conversie risico's houdt, behalve als je USD stable coins hebt staan om af te boeken. Al met al wel positief dat dit soort partijen bezig zijn met een alternatief voor reguliere banken.

[...]

Starling Bank, een Engelse online bank, heeft nu het standpunt dat ze alle crypto gerelateerde overboekingen weigeren:

[...]

Gaat Starling nu ook voor het kopen van sigaretten hun klanten "beschermen"? (sarcasme)

Zo ver ik het weet heeft in Nederland alleen de Rabobank voor zakelijke klanten een crypto verbod.
Rabo weigert nu ook gewoon particulieren hoor die met Crypto bezig zijn. 2 maanden terug heeft een goede vriend van mij een brief van ze ontvangen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 19:51
anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 06:57:
[...]

Rabo weigert nu ook gewoon particulieren hoor die met Crypto bezig zijn. 2 maanden terug heeft een goede vriend van mij een brief van ze ontvangen
Mijn flufjes naar Kraken, Nexo en iDeal naar Bitvavo gaan gewoon door, grote bedragen ontvangen zit er bij mij nog niet in :| maar ik denk dat dit om echt grote bedragen gaat die fraudesignalering triggeren?

Veelvuldig bedragen boven verdachte transacie grens heen en weer boeken tussen exchanges, dat soort werk?

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
UniMatrix schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:10:
[...]

Mijn flufjes naar Kraken, Nexo en iDeal naar Bitvavo gaan gewoon door, grote bedragen ontvangen zit er bij mij nog niet in :| maar ik denk dat dit om echt grote bedragen gaat die fraudesignalering triggeren?

Veelvuldig bedragen boven verdachte transacie grens heen en weer boeken tussen exchanges, dat soort werk?
daar begon het mee ja. Ondanks goede onderbouwing willen ze gewoon van je af.....en als je teveel trade en winst maakt zeggen ze dat je het beroepsmatig doet......echt waar halen ze de onzin vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 06:57:
[...]

Meen je niet…
Wat stond er in die brief?
Half jaartje geleden had ik nog geen probleem namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
elektriekert schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:20:
[...]

Meen je niet…
Wat stond er in die brief?
Half jaartje geleden had ik nog geen probleem namelijk.
kan de screenshot ff niet vinden maar was in de strekking van wij willen niets met crypto te maken hebben.
let wel, hij wilde een xtra rekening daar openen en toen vroegen ze of ie iets met cryptro deed/ ging doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:28:
[...]

kan de screenshot ff niet vinden maar was in de strekking van wij willen niets met crypto te maken hebben.
let wel, hij wilde een xtra rekening daar openen en toen vroegen ze of ie iets met cryptro deed/ ging doen
Via een zakelijk rekening zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
r6aw schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:31:
[...]

Via een zakelijk rekening zeker?
nein

maar roep het hier al 2 jaar, zijn aardig wat bekenden van mij in de shit gekomen bij de rabo met crypto. bespaar jezelf nu gewoon de ellende en ga daar weg. ING en ABN lijken tot nu toe het beste te werken icm crypto

[ Voor 40% gewijzigd door anti elppa op 31-10-2022 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:38
Wat is jullie ervaring met het uit laten betalen dan? Wat is hier wijsheid in: alle winst in één transactie versturen van - bijvoorbeeld Kraken - naar de bankrekening, of in meerdere kleinere transacties verspreid over X aantal weken/ maanden?

Ikzelf gebruik mijn privé Rabo rekening voor maandelijkse DCA, hou exact bij hoeveel ik DCA per maand en wat mijn PF op de laatste dag van de maand waard is(incl. screenshot). Ik zou het vreemd vinden als de Rabobank dit wel accepteert(die zien ook dat ik elke maand geld overzet), maar straks moeilijk gaat doen als ik winst wil verzilveren. Ik kan tenslotte alles aantonen en onderbouwen.

Voorlopig blijft het gelukkig bij kopen en niet verkopen, maar wat inzicht/ ervaring voor 2025/ 2026 is wel handig.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ryderr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:41:
Wat is jullie ervaring met het uit laten betalen dan? Wat is hier wijsheid in: alle winst in één transactie versturen van - bijvoorbeeld Kraken - naar de bankrekening, of in meerdere kleinere transacties verspreid over X aantal weken/ maanden?

Ikzelf gebruik mijn privé Rabo rekening voor maandelijkse DCA, hou exact bij hoeveel ik DCA per maand en wat mijn PF op de laatste dag van de maand waard is(incl. screenshot). Ik zou het vreemd vinden als de Rabobank dit wel accepteert(die zien ook dat ik elke maand geld overzet), maar straks moeilijk gaat doen als ik winst wil verzilveren. Ik kan tenslotte alles aantonen en onderbouwen.

Voorlopig blijft het gelukkig bij kopen en niet verkopen, maar wat inzicht/ ervaring voor 2025/ 2026 is wel handig.
Geen ervaring mee, maar het lijkt me evident dat je niet opeens 100k uit het niets naar je Rabo rekening transfert. Ik zou het opdelen en naar verschillende rekeningen sturen, eventueel vrienden. Als je geen zin hebt in gedoe moet je ook geen dom gedrag vertonen :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:45:
[...]

Geen ervaring mee, maar het lijkt me evident dat je niet opeens 100k uit het niets naar je Rabo rekening transfert. Ik zou het opdelen en naar verschillende rekeningen sturen, eventueel vrienden. Als je geen zin hebt in gedoe moet je ook geen dom gedrag vertonen :)
vrienden zou ik dus niet doen....krijg je ook vragen over namelijk. Zeker als die bedragen wat groter zijn. En dan gaat de belastingdienst zich er ook mee bemoeien

Maar als jij goed kan traden en je doet DCA, maar er komt nog veel meer weer terug, gaat de rabo echt zeuren. Ondanks volledige dumps van je trading logs. Zitten daar een zwikkie hersenloze pannekoeken die er ook helemaal niets van snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:50:
[...]

vrienden zou ik dus niet doen....krijg je ook vragen over namelijk. Zeker als die bedragen wat groter zijn. En dan gaat de belastingdienst zich er ook mee bemoeien

Maar als jij goed kan traden en je doet DCA, maar er komt nog veel meer weer terug, gaat de rabo echt zeuren. Ondanks volledige dumps van je trading logs. Zitten daar een zwikkie hersenloze pannekoeken die er ook helemaal niets van snappen.
Helder. Dan spreid ik het sowieso tussen mijn Rabo en de gezamelijke ABN rekeningen, en uiteraard niet al te grote batches. Liever wat langer wachten en geleidelijk overzetten dan gejammer van de bank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
@Ryderr ik doe dat ook zo, kan straks precies laten zien wat ik via hun naar exchanges heb gestuurd, wat ik gekocht heb en dat die ton straks niks raars is :P

@anti elppa het lijkt me juist verdacht als je ineens allerlei rekeningen gaat openen waar nooit wat gebeurt en ineens 50k binnenkomt of geld via vrienden (die dan als geldezels of stromannen gezien worden?) naar hun of jou komt.

Het verhaal in 2024: ik ben een Jan met de Pet die in 2021 een paar duizend in crypto heeft geklapt en nu cashed, lijkt me makkelijker te verdedigen dan dat je het gaat proberen verbergen, dat is dan verdacht gedrag, imho.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
UniMatrix schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:56:
@Ryderr ik doe dat ook zo, kan straks precies laten zien wat ik via hun naar exchanges heb gestuurd, wat ik gekocht heb en dat die ton straks niks raars is :P

@anti elppa het lijkt me juist verdacht als je ineens allerlei rekeningen gaat openen waar nooit wat gebeurt en ineens 50k binnenkomt of geld via vrienden (die dan als geldezels of stromannen gezien worden?) naar hun of jou komt.

Het verhaal in 2024: ik ben een Jan met de Pet die in 2021 een paar duizend in crypto heeft geklapt en nu cashed, lijkt me makkelijker te verdedigen dan dat je het gaat proberen verbergen, dat is dan verdacht gedrag, imho.
eens met het laatste stuk, daarom is de verbazing ook zo groot als zo'n bank als de rabo weer komt met achterlijke vragen die er niet toe doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Is het een raar idee om eventueel gewoon te bellen straks? Jongens zus of zo komt er aan? Of preventief een paar honderd euro aan (advies van) een advocaat te besteden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
UniMatrix schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:04:
Is het een raar idee om eventueel gewoon te bellen straks? Jongens zus of zo komt er aan? Of preventief een paar honderd euro aan (advies van) een advocaat te besteden?
Ik had exact hetzelfde idee een tijdje terug: afspraak inschieten met Rabo adviseur, verhaal voorleggen en onderbouwing/ bewijs mee nemen, en laat ze maar vertellen hoe ik het zonder gezeur van A naar B krijg zonder nonsense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
* Het heeft voor mij wel een hoog 'dromen:als ik de loterij win' gehalte deze discussie * :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
UniMatrix schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:07:
* Het heeft voor mij wel een hoog 'dromen:als ik de loterij win' gehalte deze discussie * :)
True that. Mja... met alle scenario's rekening houden. Arm zijn we al en kennen we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
UniMatrix schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:04:
wat denk je dat die personen (idd het zijn er meerdere) gedaan hebben? Bellen en langs gang heeft niets uitgehaald.
Maargoed, blijf lekker bij de Rabo zitten. Even goede vrienden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Ik heb de laatste jaren meermaals cryptowinst uitgekeerd op mijn raborekening, geen enkel probleem.. misschien is het een lokaal ding per vestiging en per adviseur..

Zodra dit wel het geval is ga ik kijken naar een alternatief.

[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 31-10-2022 08:23 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:19:
[...]

wat denk je dat die personen (idd het zijn er meerdere) gedaan hebben? Bellen en langs gang heeft niets uitgehaald.
Maargoed, blijf lekker bij de Rabo zitten. Even goede vrienden
Advocaat-optie dan maar :)

Heb die rekening al sinds mijn eerste krantenwijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:22:
Ik heb de laatste jaren meermaals cryptowinst uitgekeerd op mijn raborekening, geen enkel probleem.. misschien is het een lokaal ding per vestiging en per adviseur..

Zodra dit wel het geval is ga ik kijken naar een alternatief.
ze lopen nog iets van 3 tot 4 jaar achter. Dat ze nu nog niet bij jou aangekomen zijn zegt niet veel. De mensen die een schrijven gehad hebben afgelopen 12 tot 24 maanden gaat allemaal om de periode rond de bull van 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17
anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:19:
[...]

Maar goed, blijf lekker bij de Rabo zitten. Even goede vrienden
Ik heb nooit problemen met de ABN. En ik heb er echt wel weken bij gehad dat het geld dagelijks heen en weer ging.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:29:
[...]

ze lopen nog iets van 3 tot 4 jaar achter. Dat ze nu nog niet bij jou aangekomen zijn zegt niet veel. De mensen die een schrijven gehad hebben afgelopen 12 tot 24 maanden gaat allemaal om de periode rond de bull van 2017
Wat kunnen ze zolang na dato nog doen dan? De hele rekening bevriezen totdat je uitleg hebt gegeven waar de bedragen destijds vandaan kwamen? Vreemde handel met die banken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/26aafc7d3d1a64da1b4b2fe5aec74502/tenor.png

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:00
[...]

Niet iedereen bij de Rabo heeft hier last van. Gooi al sinds juli 2017 geld in crypto. Toen via BTC-direct, later Coinbase, Binance toen het nog mogelijk was en tegenwoordig via Bitvavo.
In 2017 en 2018 was Rabo de way-to-go met crypto en viel iedereen over de ABN die moeilijk deed.

Ik ga het wel meemaken, tot nu toe niets gehoord en gooi er maandelijks geld naartoe en heb er in het verleden ook wel geld uit getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Ik heb zwart op wit staan dat ik in 2020 een flink aantal (hele) eth heb aangekocht. Wat valt daar nog verder aan uit te leggen dan? Vanaf toen ook alles netjes aangegeven bij de belasting.
Of wil de Rabo al mijn slechte trades, scams etc. ook precies weten? Ik denk dat ze eerder medelijden krijgen. Maar goed dat je het nog eens benadrukt. Ik kan vrijwel zeker een brief verwachten. Toch maar eens aan ING of ABN gaan denken…

Edit: had Mooody trouwens zijn halve huis niet in 1 keer gecasht bij de Rabo? 1 telefoontje om het uit te leggen en dat was ook gewoon in orde.

[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 31-10-2022 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:00:
[...]

eens met het laatste stuk, daarom is de verbazing ook zo groot als zo'n bank als de rabo weer komt met achterlijke vragen die er niet toe doen....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XaYeUtus9uyrzLHsAWnQxm1OGo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qQPc60vIHNrJI2jozpGu2d0r.jpg?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/519tiE2IVYz8NsWp_hGqrAFIOyg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qk2CP7TZkjxN8tuTKXqRoHIO.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
@MrMrq met -65% op mijn PF maak ik me ook he-le-maal nog geen zorgen, toch nog iets positiefs in deze bear!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 11:18

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:31:
[...]

Ik heb nooit problemen met de ABN. En ik heb er echt wel weken bij gehad dat het geld dagelijks heen en weer ging.
Heeft dat dan niet voornamelijk te maken met die 10k grens?

Ik kan me voorstellen dat banken (ongeacht welke) vragen gaan stellen als je regelmatig (of ineens) bedragen van 10k+ op je rekening krijgt of verstuurt.

Alles daar onder mogen ze niet eens vragen over stellen volgens mij. Als ze dat wel doen kun je beter verhuizen ja. En als je je moet verantwoorden over een dikke winst die je op je rekening stort en ze snappen het niet, zou ik ook gaan verhuizen, want dan snappen ze het de tweede keer ook niet. Banken zijn nou eenmaal conservatieve, vastgeroeste, formele machines. Daar is geen ruimte voor nieuwe denkbeelden.

Voor de kenners onder ons:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.18169-9/1011023_515179645221895_780644550_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=e3f864&_nc_ohc=T4I5A0RJVncAX8FkSao&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AfBDs9eB7OSGRR3wNzynCOsOBwplInWBU1Tn6w382rZzDQ&oe=6384A09A

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
UniMatrix schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:02:
@MrMrq met -65% op mijn PF maak ik me ook he-le-maal nog geen zorgen, toch nog iets positiefs in deze bear!
Hier ook helemaal geen problemen, procentueel zoveel in de min dat uitcashen niet eens een optie is.

Maar goed, als we uiteindelijk wel hard omhoog gaan en er komt een mooi bedrag te staan zijn er volgens mij legio opties.
Vraag een kaart aan bij 1 van de Exchanges en ga het gewoon uitgeven, als je daar alles van betaalt komen je inkomsten gewoon normaal binnen en geef je op papier bijna niks meer uit.
Sterker nog, met een aantal betaalkaarten kan je gewoon cash uit de muur trekken dus heb je die kansloze banken ook helemaal niet meer nodig.

Ik hoop ooit in die situatie te komen. Voor nu hodl dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:11
Ryderr schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:41:

Hier bij de ING geen probleem met het uit betalen van grote bedragen (meer dan enkele 10duizenden euros per keer) toen ik een nieuw huis wilde kopen.

Enige die vragen stelde was de hypotheekverstrekker, welke ook weer ING was. Blijkbaar kan/mag die tak niet inzien waar het geld vandaan kwam. Maar een simpel mailtje met uitleg mbt waar het geld vandaan kwam was overigens voldoende om de hypotheek te verstrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
Ik vond de quiz antwoordend ook al ergens :). Jammer dat er 3 pagina's aan learns zijn maar slechts 2 (voor mij iig) een reward geven. Achja weer wat LDO en Burger in bezit :).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

twit schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:24:
[...]

Ik vond de quiz antwoordend ook al ergens :). Jammer dat er 3 pagina's aan learns zijn maar slechts 2 (voor mij iig) een reward geven. Achja weer wat LDO en Burger in bezit :).
Ja, die heb ik er ook maar bij gezet. Over twee dagen toch maar weer mooi $0,30 verdiend in vijf minuten klikken ofzow. Met werken krijg ik minder _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
In een poging om eindelijk uit deze bandbreedte te komen heb ik besloten om de DCA-stofzuiger ook weer aan te zetten. Gezien mijn trackrecord voor timing van de markt zullen we binnen een week op 14K staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

BTC100K2021 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:33:
In een poging om eindelijk uit deze bandbreedte te komen heb ik besloten om de DCA-stofzuiger ook weer aan te zetten. Gezien mijn trackrecord voor timing van de markt zullen we binnen een week op 14K staan.
Bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5posEPKOuIpiq6EV5W0-5dd5m8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gd9XCVUyWWTBlYtC88cmPEAV.jpg?f=fotoalbum_large

Ik neem er eentje op je gezondheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:00
Wat betreft uitcashen. Zelf gebruik ik Revolut / Exchange kaarten / slechte trades om van de winsten af te komen.

Mijn grote financiële doel tijdens de aankomende bullrun is om mijn studieschuld zoveel mogelijk weg te werken, wat ik doe door steeds kleine flufjes winst via Revolut naar de duo te versturen.

Meestal in flufjes looptijd z €1,- zodat per storting mijn maandbedrag omlaag gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door merauder op 31-10-2022 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
merauder schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:42:
Wat betreft uitcashen. Zelf gebruik ik Revolut / Exchange kaarten / slechte trades om van de winsten af te komen.

Mijn grote financiële doel tijdens de aankomende bullrun is om mijn studieschuld zoveel mogelijk weg te werken, wat ik doe door steeds kleine flufjes winst via Revolut naar de duo te versturen.
slechte trades _/-\o_

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:34:
[...]

Bedankt!

[Afbeelding]

Ik neem er eentje op je gezondheid
Jij bent er vroeg bij deze maandag ochtend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:44:
[...]

Jij bent er vroeg bij deze maandag ochtend!
Het is nooit te vroeg om te dippen :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:41
Alleen burger en LDO zijn te verdienen zo te zien.. -O-
De antwoorden vind je makkelijk op google :+

Toch bedankt voor de tip! d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 31-10-2022 09:51 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:51
Khaelos schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:50:
[...]

Alleen burger en LDO zijn te verdienen zo te zien..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/poZS9abMdKry8L7S1Kr4xHtCFzA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nK7CzZAxKzmK7zyBzCeA0Red.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
In aanloop naar 2 november zal de koers wel even dippen rond de 19K. Dan op 2 november kondigt de FED de volgende hike van 50bps aan voor de maand december en dan lift off.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:01:
In aanloop naar 2 november zal de koers wel even dippen rond de 19K. Dan op 2 november kondigt de FED de volgende hike van 50bps aan voor de maand december en dan lift off.... :P
75BPS voor nu is priced in, daarna afschaling 50 zoals jij zegt.
Ik zie die 14K BTC echt niet gebeuren..

https://app.truflation.com geeft wel een mooie trend

En zoals al vaker wordt gezegd. Als de recessie wordt erkend, zitten we er allang diep in.

[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 31-10-2022 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:58

NeoflexNL

Forever young

De inflatie in Nederland lijkt over zijn piek heen, zou erg goed nieuws (kunnen) zijn!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45

Licko

ZVDK

NeoflexNL schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:26:
De inflatie in Nederland lijkt over zijn piek heen, zou erg goed nieuws (kunnen) zijn!
Dat Rusland uit de graan-deal stapt zal de inflatie niet ten goede komen daarentegen.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 11:18

MicroWhale

The problem is choice

NeoflexNL schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:26:
Over zijn piek?
Het was in oktober gemiddeld 18 graden. Wacht maar met juichen tot t gaat vriezen. Als t dan nog steeds zo is ben ik het met je eens.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

En daar gaat bnb weer.

Link nog ff door de 8 usd drukken en ze kunnen samen op pad.

[ Voor 59% gewijzigd door Darrell op 31-10-2022 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:39
Gisteren even terrasje gepakt, twee stukjes taart en 2 spa rood.
16.80 mocht ik afrekenen...

Ben denk te gierig geworden voor Nederland haha :D
Pagina: 1 ... 50 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!