Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nou denk je veel te logisch na. Moonboys hebben toch geen idee over Twitter en DOGE?Eusebius schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:59:
[...]
Maar SHIB en Twitter hebben toch niks met elkaar te maken? DOGE hoort bij Elon en die heeft Twitter. Of de app X er komt, is nog maar de vraag en of je dan exclusief met DOGE kunt betalen is natuurlijk een sprookje (dat snapt de oprichter van PayPal ook wel - je moet het makkelijk maken en meer diensten integreren).
Voorlopig houd ik het even bij DOGE als stijger.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik twijfel tussen hold en verkopen...
https://poocoin.app/token...2873ab27866079ac55363d37e
[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 29-10-2022 11:05 ]
Met logisch nadenken zou je aandelen Twitter moeten kopen, want daar gaat het gebeuren (geen idee van deze koers hoor). Het onlogische is dat DOGE nu stijgt omdat men denkt ELON = DOGE.Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:00:
[...]
Nou denk je veel te logisch na. Moonboys hebben toch geen idee over Twitter en DOGE?
Maar waarom SHIBE volgens jou?
==
hoi
Elon haalt Twitter van de beurs, dus helaas wordt het kopen van Twitter aandelen lastig. Maar je ziet het hierboven ook al: FLOKI stijgt enorm. DOGE > SHIB > FLOKI. Het effect dat Elon op DOGE heeft ebt dus door in alle bijbehorende coins, waar de moonboys liever op FLOKI of SHIB duiken dan DOGE. Vandaag begint DOGE, totdat in de vriendenkringen, Telegram groups, WhatsApp groepen, etc. de gekte weer losbarst en dan gaan die nieuwste 2 mogelijk nog harder dan DOGE.Eusebius schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:06:
[...]
Met logisch nadenken zou je aandelen Twitter moeten kopen, want daar gaat het gebeuren (geen idee van deze koers hoor). Het onlogische is dat DOGE nu stijgt omdat men denkt ELON = DOGE.
Maar waarom SHIBE volgens jou?
Al die forks ook...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lbs43n0gmjoBQtevhMs5euKh.jpg?f=user_large)
En Floki volgt SHIB. Geweldig.Moiety schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:02:
Shib volgt doge zoals eth btc volgt
Nou ja, het zal mijn onbekendheid met SHIB zijn. Kratje KLOK er tegenaan gegooid, kijken of het wat wordtTaro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:10:
[...]
Elon haalt Twitter van de beurs, dus helaas wordt het kopen van Twitter aandelen lastig. Maar je ziet het hierboven ook al: FLOKI stijgt enorm. DOGE > SHIB > FLOKI. Het effect dat Elon op DOGE heeft ebt dus door in alle bijbehorende coins, waar de moonboys liever op FLOKI of SHIB duiken dan DOGE. Vandaag begint DOGE, totdat in de vriendenkringen, Telegram groups, WhatsApp groepen, etc. de gekte weer losbarst en dan gaan die nieuwste 2 mogelijk nog harder dan DOGE.
Al die forks ook...
[Afbeelding]
==
hoi
ik heb er ook nog een hele berg kom ik net achter, helemaal vergeten te verkopen.......blijft troep
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 29-10-2022 11:14 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik zal het bij mij eens uitrekenen, ff zoeken. kom zo terugKol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:15:
nou nou mijn floki inleg van €20 is nu toch wel €2.25 waard
schrijf jij nou tegen jezelf of zie ik dubbel?anti elppa schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:16:
[...]
ik zal het bij mij eens uitrekenen, ff zoeken. kom zo terug
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
geen idee. Maar ik ben eruit. die zak hondsdolle floki was 2400 euro en is nu 134 euro. proostD_Jeff schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:17:
[...]
schrijf jij nou tegen jezelf of zie ik dubbel?
Was ze oprecht vergeten. Heb zelfs net mijn metamask moeten herstellen met mijn 12 woorden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/QhjqWfx4LcRsa16aHhJ73HSk.png?f=user_large)
Edit: Deze:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZLDFzvTWlvaOvcRCKAxt5Xp4.png?f=user_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 29-10-2022 11:28 ]
Je bent 2400 euro aan FLOKI vergeten?anti elppa schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:22:
[...]
geen idee. Maar ik ben eruit. die zak hondsdolle floki was 2400 euro en is nu 134 euro. proost
Was ze oprecht vergeten. Heb zelfs net mijn metamask moeten herstellen met mijn 12 woorden.
Dat je dat nu hebt met Bitcoin of ETH oid kan ik nog een keer inkomen maar met een ultieme shitcoin.. damn. Hopelijk was dat niet je inleg.
[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 29-10-2022 11:45 ]
oh in 2014 ook aardig wat vergeten, vooral aan shitcoins die gemined had. Kwam ik dan in 2016 ineens weer tegen enzo.Nopheros schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:44:
[...]
Je bent 2400 euro aan FLOKI vergeten?![]()
Dat je dat nu hebt met Bitcoin of ETH oid kan ik nog een keer inkomen maar met een ultieme shitcoin.. damn. Hopelijk was dat niet je inleg.
wat bedoel je met die laatste zin?
Dat je inleg misschien een stuk lager was dan 2400 euro. Niet dat het uitmaakt voor de verdampte winst dan..anti elppa schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:10:
[...]
oh in 2014 ook aardig wat vergeten, vooral aan shitcoins die gemined had. Kwam ik dan in 2016 ineens weer tegen enzo.
wat bedoel je met die laatste zin?
oh nee hoor, was toen iets van 0,8 eth wat ik nog op meta had staan. Dus dat had ik op een dolle dronken avond erin geknikkerdNopheros schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:15:
[...]
Dat je inleg misschien een stuk lager was dan 2400 euro. Niet dat het uitmaakt voor de verdampte winst dan..
Heeft het nut als je met leverage trade om tussendoor te verkopen en voor dezelfde prijs weer in te kopen? Gevoelsmatig denk ik van wel omdat je basiskosten dan weer volledig binnen de leverage vallen*, maar ik kom er niet uit of het qua risk of netto geld een verschil maakt.
* Als ik 1000 stuks van iets heb à $1 en mijn leverage is 10x, dan zijn de kosten dus 100. Als de prijs verdubbelt naar $2 is mijn virtuele winst dus 1000. Wanneer ik vervolgens verkoop en weer aankoop, dan is mijn aankoop slechts 1000 x $2 met 10x leverage = 200. Heb ik dan winst 'uitgecasht' of alleen gevoelsmatig een verschuiving gemaakt?

Zijn nog wat gure sellers. Maar gok dat ie echt wel valt straks
Even bouncen rond de 19.5/.8k en dan door naar de 288k.
19,5 gaat ie echt niet naar toe dit weekend. Denk eerder door de 21k en dan tegen de 22.8 weerstand lopen....en dan wellicht de 21 als support testenTaro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:34:
[...]
Even bouncen rond de 19.5/.8k en dan door naar de 288k.
Ik wacht wel ff af met bijkopen, er komt sowieso nog ff een dipje, of t onder de 20 is of onder de 17, maar vanaf hier in 1 lijn omhoog zie ik zo niet gebeuren.
Maar ja wie ben ik, ik heb zelfs glmr op 1,70$ gekocht dus mijn advies hoef je niet te volgen 🤡
Na zo’n stijging volgt er een daling van 5-10-15%….. denk ik. Geen advies. Puur ervaring.
Goed weekend vrienden
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Het was geen tip, maar een optie.PlanR schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:53:
Thanx @Taro Taro voor de tip. 50% uitgecashed..!
Na zo’n stijging volgt er een daling van 5-10-15%….. denk ik. Geen advies. Puur ervaring.
Áls dit niveau niet vandaag/morgen doorbroken wordt, dan verwacht ik een daling tot de oranje/groene lijnen om hopelijk daar een bounce te zien. Maar dat kan ook niet plaatsvinden met een verdere daling tot gevolg. Of Bitcoin stijgt vandaag/morgen nog door de MA200 heen en zet een nieuwe high neer.
Als dit het begin van de bullrun is, dan moet je vooral al die coins vasthouden, incl. Doge, Shib, etc. Als het bearish sentiment nog overheerst, dan hoort daarbij dat veel mensen nu verkopen en dus is de kans op het voortzetten van de bearmarket erg groot. Er ontbreekt nog wat fomo heb ik het idee, maar het omslagpunt van bear -> bull kan ieder moment plaatsvinden, of pas over 6-12 maanden.
Ik blijf dus voorzichtig en neem tijdig winst. Maar ik geef hier geen tips, ik schets alleen de mogelijke opties, anders weet ik het wel weer, dan ben ik verantwoordelijk voor winst of verlies en krijg ik dat ook weer naar mijn hoofd geslingerd, dat wilde ik nou juist voorkomen
Zoals veelal: het kan stijgen / het kan dalen.Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:06:
[...]
Het was geen tip, maar een optie.
Áls dit niveau niet vandaag/morgen doorbroken wordt, dan verwacht ik een daling tot de oranje/groene lijnen om hopelijk daar een bounce te zien. Maar dat kan ook niet plaatsvinden met een verdere daling tot gevolg. Of Bitcoin stijgt vandaag/morgen nog door de MA200 heen en zet een nieuwe high neer.
Als dit het begin van de bullrun is, dan moet je vooral al die coins vasthouden, incl. Doge, Shib, etc. Als het bearish sentiment nog overheerst, dan hoort daarbij dat veel mensen nu verkopen en dus is de kans op het voortzetten van de bearmarket erg groot. Er ontbreekt nog wat fomo heb ik het idee, maar het omslagpunt van bear -> bull kan ieder moment plaatsvinden, of pas over 6-12 maanden.
Ik blijf dus voorzichtig en neem tijdig winst. Maar ik geef hier geen tips, ik schets alleen de mogelijke opties, anders weet ik het wel weer, dan ben ik verantwoordelijk voor winst of verlies en krijg ik dat ook weer naar mijn hoofd geslingerd, dat wilde ik nou juist voorkomen
Zit ik hier mooi met n short positie

Ik ook hoor
:fill(white):strip_exif()/f/image/pQkkgNa0R9hDN8I4TA0dYLsu.png?f=user_large)
Oei
Sterkte!
Blijven inkappen tot de boel ploft...
Neen, had deze moeten sluiten op 20.000 gisteren en long openen - maar verlies nemen is zo sneu...
Ik neem meerdere keren per dag verlies, dat is beter dan je account opblazen.Masstje schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:23:
[...] maar verlies nemen is zo sneu...
[ Voor 31% gewijzigd door cooLopke op 29-10-2022 13:37 ]
Tips was een verkeerde woordkeuze. Wat mij betreft ben jij nooit de verantwoordelijke voor winst of verlies. Ieder speelt voor zich en plaatst zelf de orders….Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:06:
[...]
Het was geen tip, maar een optie.
Dat akkefietje waarbij je (ten onrechte) dingen naar je hoofdgeslingerd kreeg, weet ik nog heel goed…!
Dat slaat idd nergens op. Ik ben absoluut geen trader maar vind het wel heel leuk om zo over de schouders mee te kijken.PlanR schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:46:
[...]
Tips was een verkeerde woordkeuze. Wat mij betreft ben jij nooit de verantwoordelijke voor winst of verlies. Ieder speelt voor zich en plaatst zelf de orders….
Dat akkefietje waarbij je (ten onrechte) dingen naar je hoofdgeslingerd kreeg, weet ik nog heel goed…!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik ben zelf geen trader, maar Taro wat vind je van DoopieCash calculator?Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:34:
[...]
Ik neem meerdere keren per dag verlies, dat is beter dan je account opblazen.
https://doopiecash.nl/tra...tcoin-positie-calculator/
nothing stops this train
Levenstip: wat mensen zeggen, zegt vaak meer iets over hen zelf dan over de situatie of de ander.PlanR schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:46:
[...]
==
hoi
Super dat je een short kunt kiezen met hogere uitstapprijs dan instapprijsKol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:06:
[...]
Ik ben zelf geen trader, maar Taro wat vind je van DoopieCash calculator?
idd, heb je niet veel aan, zit ook in elke trading appTaro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:17:
[...]
Super dat je een short kunt kiezen met hogere uitstapprijs dan instapprijsEn verder is het gewoon een calculator.
Wat is er precies van te vinden? Zo'n tool is essentieel als je met future contracten werkt, ongeacht of je naar boven of naar onder trade.Kol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:06:
[...]
Ik ben zelf geen trader, maar Taro wat vind je van DoopieCash calculator?
In Binance kan je op basis van een % van je account een stop loss en een TP bepalen?anti elppa schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:18:
[...]
idd, heb je niet veel aan, zit ook in elke trading app
Los hiervan is het essentieel om te snappen hoe een (leveraged) positie werkt, dit leer je door middel van zo'n tool sneller en beter dan zonder.
[ Voor 34% gewijzigd door Jedi_Pimp op 29-10-2022 14:21 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ik kom uit de tijd dat je gewoon wat muntjes in de gokmachine drukt....kom je er snel achter hoe het werkt.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:19:
[...]
Wat is er precies van te vinden? Zo'n tool is essentieel als je met future contracten werkt, ongeacht of je naar boven of naar onder trade.
[...]
In Binance kan je op basis van een % van je account een stop loss en een TP bepalen?
Los hiervan is het essentieel om te snappen hoe een (leveraged) positie werkt, dit leer je door middel van zo'n tool sneller en beter dan zonder.
Same here, zo rolden wij vroeger: Tijdens de zomervakantie 6 weken bij de appelboer aan de slag voor 3 gulden per uur en de opbrengst knalde je in het laatste weekend tijdens happy hour volledig in de gokkast om rekt het nieuwe schooljaar te beginnen.anti elppa schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:26:
[...]
ik kom uit de tijd dat je gewoon wat muntjes in de gokmachine drukt....kom je er snel achter hoe het werkt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pSq9vflrti8dZucrMNkQLH4j.jpg?f=user_large)
Oh wacht.. crypto is nog helemaal niet volwassen, en is pure greed en meme.
Lijkt wel op de echte wereld waar we inzitten.. wen metaverse?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Aangezien het een Bitcoin kloon betreft hetzelfde als met Bitcoin. De supply is alleen een stuk hoger en vermoed dat lightning incl. wat recente andere verbeteringen niet zijn doorgevoerd.Vis schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:58:
Wat kun je eigenlijk met een dogecoin?
Ah oke.. dan kun je beter long op Litecoin gaan dan, fixed supply, maar dat snappen die moonboys op Reddit niet.Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:02:
[...]
Aangezien het een Bitcoin kloon betreft hetzelfde als met Bitcoin. De supply is alleen een stuk hoger en vermoed dat lightning incl. wat recente andere verbeteringen niet zijn doorgevoerd.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:07:
[...]
Ah oke.. dan kun je beter long op Litecoin gaan dan, fixed supply, maar dat snappen die moonboys op Reddit niet.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tcOXEhd9mXIYRBLRBqUdbpeM.gif?f=user_large)
Wat denk je nu zelf...Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:27:
Nu gaat Shib het stokje overnemen... Hopelijk volgt Bitcoin ook, anders wordt het weer een geitenbende.
Ik ben bang dat het een geitenbende wordt
12 cent die hond, gekkenhuis.Kol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:32:
Top 10 nu:
[Afbeelding]
Daaag Solana en Cardano
Opmaken voor een nieuwe run naar de oude ath? Niet normaal hoeveel er toen gierend rijk zijn geworden of gierend rekt zijn gegaan.
Denk het ook. Laatst toen we 22K aantikte was iedereen bullish. Trend Reversal blablabla. Daarna voor weet ik veel hoeveel $ aan longs geliquideerd in een paar minuten.
Stack Sats
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 29-10-2022 17:47 ]
Lekker pumpen en dumpen van de grootste troep net zoals vorig jaar.. het leek even goed te gaan met crypto maar de laatste 2 jaar zeggen alles met Elon als ultra memecoin manipulator voor zijn eigen ego gewin. De troepmuntjes gaan niet meer verdwijnen en wekelijks komen er meer bij, tot iedereen het pumpen en dumpen beu is en heel crypto kapot is.
Hopelijk krijgen we nog een bullmarket dan verkoop ik heel de bende, los ik mijn hypotheek voor een groot deel af en zoeken ze het maar uit met de fantasiemuntjes. Wen moon?
Zero.
misschien klein deel traden voor bitcoin?
inleg was maar €60 maartoch
nothing stops this train
Moonshot Doge was er zojuist. Bam!! BizarrrrrTaro schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:43:
Komop met dat moonshot, anders sluit ik de positie...
Elon heeft naar mijn weten de laatste dagen niets over DOGE gezegd, het is puur de overname van Twitter waar mensen hun hoop op vestigen. Zonder zijn uitspraken uit het verleden zou dit natuurlijk niet zijn gebeurd, maar deze pump komt niet door een directe shill van hem.Pelox schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:40:
het leek even goed te gaan met crypto maar de laatste 2 jaar zeggen alles met Elon als ultra memecoin manipulator voor zijn eigen ego gewin. De troepmuntjes gaan niet meer verdwijnen en wekelijks komen er meer bij, tot iedereen het pumpen en dumpen beu is en heel crypto kapot is.
Dat doge überhaupt nog bestaat komt door Elon.Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:43:
[...]
Elon heeft naar mijn weten de laatste dagen niets over DOGE gezegd, het is puur de overname van Twitter waar mensen hun hoop op vestigen. Zonder zijn uitspraken uit het verleden zou dit natuurlijk niet zijn gebeurd, maar deze pump komt niet door een directe shill van hem.
Zero.
Hier vrees ik ook een beetje voor. Als nieuwe influx niet de prijs van Bitcoin sponsort (maar die van allerlei alts), dan verkleint dat de kans op een nieuwe ATH. Of in ieder geval de kans dat iedereen hier de nieuwe ATH daadwerkelijk mag cashenPelox schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:40:
Zo jammer dat we nu weer dat gezeik met die doge krijgen.. meme shitcoins overload maken de crypto industrie kapot.. als ze dat niet al gedaan hebben.
Wat kán gebeuren is dat dit de laatste opleving is van alt season, waarna het alsnog morsdood gaat.
Maar die kans acht ik klein, iedereen heeft nu op YouTube gezien dat je ook / vooral van alts rijk kunt worden…
Een positiever en denkbaar scenario is echter dat deze ontwikkeling de prijsontwikkelingen van BTC normaliseert. Geen dikke uitschieters meer naar boven (of beneden), maar een steeds smaller kanaal.
Die afnemende volatiliteit zou positief kunnen zijn voor (de instroom van) institutional money - maar dan groeien we wel trager naar 1 BTC = 1 miljoen dollar.
Maktub
Verwijderd
Daarnaast heeft DOGE geen hardcap dus oneindige voorraad. En een blocktime van 1 minuut, met 10k DOGE als blockreward. (En dat is na meerdere halvings de laatste halte.)Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:02:
[...]
Aangezien het een Bitcoin kloon betreft hetzelfde als met Bitcoin. De supply is alleen een stuk hoger en vermoed dat lightning incl. wat recente andere verbeteringen niet zijn doorgevoerd.
Er komt dus iedere minuut 10k DOGE op de markt tot het eind der tijden.
Idd steeds meer spreiding over meer en meer shitcoins en steeds minder marktaandeel voor btc. Een nieuwe ath gaat steeds lastiger worden dankzij al die troep op de markt.MrMrq schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:58:
[...]
Hier vrees ik ook een beetje voor. Als nieuwe influx niet de prijs van Bitcoin sponsort (maar die van allerlei alts), dan verkleint dat de kans op een nieuwe ATH. Of in ieder geval de kans dat iedereen hier de nieuwe ATH daadwerkelijk mag cashen
Wat kán gebeuren is dat dit de laatste opleving is van alt season, waarna het alsnog morsdood gaat.
Maar die kans acht ik klein, iedereen heeft nu op YouTube gezien dat je ook / vooral van alts rijk kunt worden…
Een positiever en denkbaar scenario is echter dat deze ontwikkeling de prijsontwikkelingen van BTC normaliseert. Geen dikke uitschieters meer naar boven (of beneden), maar een steeds smaller kanaal.
Die afnemende volatiliteit zou positief kunnen zijn voor (de instroom van) institutional money - maar dan groeien we wel trager naar 1 BTC = 1 miljoen dollar.
Zero.
wat is het probleem?Pelox schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:52:
[...]
Dat doge überhaupt nog bestaat komt door Elon.
Verwijderd
Ach welnee, muntjes als DOGE verdwijnen vanzelf eens naar de achtergrond. De tokenomics zijn niet houdbaar, dat is juist het mooie ervanPelox schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:03:
[...]
Idd steeds meer spreiding over meer en meer shitcoins en steeds minder marktaandeel voor btc. Een nieuwe ath gaat steeds lastiger worden dankzij al die troep op de markt.
Bitcoin als asset zal dit moeten overwinnen, anders heeft het geen bestaansrecht.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Ik koop sowieso DOGE & SHIB terug en dan parkeer ik ze weer waar ze origineel stonden.
Edit: Paar dagen geleden ADA ingeslagen, die nu sowieso verkocht:
:fill(white):strip_exif()/f/image/eDcIcQ2DjAx4anxobUC7NY5c.png?f=user_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 29-10-2022 18:38 ]
/f/image/jHbvJejTyxjm9iLxO8xGDzVG.png?f=fotoalbum_large)
Jij kijkt objectief naar dit hanengevecht. Je meent oprecht dat de beste moge winnen - ook als jouw BTC-haan daarbij komt te overlijden en de Doge-haan zijn cloaca boven de BTC-haan leegt.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:10:
[...]
Bitcoin als asset zal dit moeten overwinnen, anders heeft het geen bestaansrecht.
Je bent een anarchist, jij. Een Nolan-Joker.
Ik kijk echter subjectief naar dit gevecht, en heb alle hoop van al het spaargeld van mijn kinderen op de BTC-haan ingezet. Daarom mag de BTC-haan niet verliezen. Cloaca’s mogen niet in zijn snavel worden geleegd. De wereld moet gewoon voorspelbaar en eerlijk zijn. Ik ben een schemer, de Harvey Dent van voor hij helemaal half verbrandde.
Therefore you and I are not the same.
Maktub
ik koop Doge weer terug wanneer het lager staat..... als ie niet lager komt dan gebruik ik die busd wel voor iets anders
[ Voor 56% gewijzigd door Kol Nedra op 29-10-2022 18:48 ]
nothing stops this train
Dit soort dagen eindigt vaak met een rode candle en een deceptie, waarbij je achteraf denkt: Had ik maar winst genomen.Kol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:47:
30% van mijn Doge stack verkocht voor busd
ik koop Doge weer terug wanneer het lager staat..... als ie niet lager komt dan gebruik ik die busd wel voor iets anders
Dat betekent in dit wereldje dus: Als je daadwerkelijk die winst neemt, dan stijgt alles vrolijk verder en mis je de boot. Koop je dan vanuit fomo weer terug, dan treedt alsnog de eerste optie in werking, alleen wat verlaat
Ik ben inmiddels DOGE, SHIB en nagenoeg ADA-loos. Liever wat extra winst missen, dan winst zien verdampen.
Het is allemaal wel erg depri zeg.Pelox schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:03:
[...]
Idd steeds meer spreiding over meer en meer shitcoins en steeds minder marktaandeel voor btc. Een nieuwe ath gaat steeds lastiger worden dankzij al die troep op de markt.
De bull voor btc is nog lang niet begonnen en duurt nog wel even, juist dit soort uitschieters maakt het crypto leven nog beetje leuk of dacht je dat als doge er niet was dat btc nu juist zou klimmen?
Denk zelf van niet.
Ik kan er wel een mooi verhaal van maken, ik hoop echt dat Bitcoin heer en meester blijft, maar ik vind het ook prima om door een shitcoin met pensioen te kunnen gaan.
Gewoon je successen pakken met zowel Bitcoin als altcoins, dan is er elke dag wel een feestje te vieren
Kan iemand mij wat opbeuren met een positief geluid? 🙃
is wel zo, maar verschil bij mij is wel dat ik in Bitcoin wel duizenden € durft in te leggen, maar bijv in een Doge niet....Taro schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:09:
De vraag is denk ik wat je doel is: Bitcoin als betaalmiddel gebruiken, world domination, de whitepaper en het hogere doel zien plaatsvinden en uitkomen, etc. Of op je 40e of eerder je pensioen starten, los van met welke cryptocurrency dan ook.
Ik kan er wel een mooi verhaal van maken, ik hoop echt dat Bitcoin heer en meester blijft, maar ik vind het ook prima om door een shitcoin met pensioen te kunnen gaan.
Gewoon je successen pakken met zowel Bitcoin als altcoins, dan is er elke dag wel een feestje te vieren
verschil zit ook vast denk in dat mijn gehele pf nog steeds -35% sta
begonnen in 2021 met bitcoin/crypto
nothing stops this train
Och dat valt mee, ik durf mijn % niet eens hier neer te zetten. 🤣Kol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:11:
[...]
is wel zo, maar verschil bij mij is wel dat ik in Bitcoin wel duizenden € durft in te leggen, maar bijv in een Doge niet....
verschil zit ook vast denk in dat mijn gehele pf nog steeds -35% sta![]()
begonnen in 2021 met bitcoin/crypto
En dan heb ik nog 'geluk' dat de dollar is gestegen, of de euro gezakt... anders was verhaal nog treuriger.
Gelukkig een paar centen aan het verdienen met doge. Ingestapt op 0.092 (wat al waanzinnig voelde).
[ Voor 19% gewijzigd door Sunrise op 29-10-2022 19:19 ]
Als Bitcoin ooit weer in een bullrun terecht komt dan zal DOT vast ook wel weer omhoog gaan, of daar ook een nieuwe ATH bij hoort weet niemand.Sunrise schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:11:
Het klinkt of je alles hebt ingezet op hetzelfde paard, dat is nooit handig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XRZddjhsbV597fZFVPgVvJ5Q.png?f=user_large)
Nee dat niet al zou ik dat achteraf wel willen, had ik btc gekocht en nooit zitten gokken met alts zat ik er nu veel lekkerder bij.Nopheros schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:20:
[...]
Als Bitcoin weer in een bullrun terecht komt in de komende paar jaar dan zal DOT vast ook wel weer wat omhoog gaan, of daar ook een nieuwe ATH bij hoort weet niemand.
Het klinkt of je alles heb ingezet op hetzelfde paard, dat is nooit handig.
[Afbeelding]
Sunrise schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:11:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RSzdrnYuchpVrssrQGJlVxlJ.jpg?f=user_large)
Sunrise schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:11:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dl3ZxI0AaLunnnh1sAATKN4B.gif?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 29-10-2022 19:30 ]
Ik wou dat ik het kon, winstpakken.Kol Nedra schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:20:
nogmaals 10% verkocht van Doge, de rest laat ik open
Woei, wat gaat doge hard!
[ Voor 7% gewijzigd door Sunrise op 29-10-2022 19:44 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!