[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.992 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Mijn Gulden heet sinds kort Munt. Lambo soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om je terug aan boord te hebben @zwembroek. Soms moet je een gokje wagen.

Want stel dat we echt teruggaan naar de middeleeuwen in een horror depressie, wees eerlijk, dan gaat een stack fiat je ook niet redden.

Dus dikke YOLO en knallen met die stinkende magische internet poepmunten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Ik plaats het hier ook maar;

Wees voorzichtig met CRO

Ik lees steeds vaker verontrustende berichten over Crypto.com. Het ondersteund wel een beetje mijn onderbuik. De sponsordeals komen in gevaar, grote percentages van de werknemers is ontslagen. Ik zag net ook weer een artikel voorbij komen:
https://protos.com/crypto...ings-were-there__trashed/

Als Bitcoin besluit nog een duikvlucht te nemen dan kan het zomaar afgelopen zijn met dit bedrijf.

/fud

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag doe ik praktijk examen en heb daarna als het goed is VAPRO B.

Dat betekent dat ik straks, wanneer de derde wereldoorlog uitbreekt, bewijs heb van kennis omtrent productieprocessen die o.a. ingezet worden om munitie, tanks, houwitzers en raketten te maken.

Als de Nederlandse dienstplicht dan vanwege mobilisatie weer ingezet wordt kan ik gewoon lekker in een fabriekje blijven chillen tijdens de oorlogseconomie, terwijl alle hooggeleide g's met fantasie banen en twee linker handen naar het front gestuurd worden om als kanonnenvlees te sterven voor het moederland.

Zelfs in de oorlogseconomie kan ik dus waarschijnlijk de dip kopen terwijl de schaarste ook nog eens extra snel oploopt door alle ledger eigenaren die 155mm koppen.

Moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:48:

Wees voorzichtig met CRO

Ik lees steeds vaker verontrustende berichten over Crypto.com. Het ondersteund wel een beetje mijn onderbuik. De sponsordeals komen in gevaar, grote percentages van de werknemers is ontslagen. Ik zag net ook weer een artikel voorbij komen:

Als Bitcoin besluit nog een duikvlucht te nemen dan kan het zomaar afgelopen zijn met dit bedrijf.

/fud
Hmm, ik denk er wel anders over. Binnenkort kijkt iedereen naar het WK voetbal. Reclame a volonté.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:46:
Mooi om je terug aan boord te hebben @zwembroek. Soms moet je een gokje wagen.

Want stel dat we echt teruggaan naar de middeleeuwen in een horror depressie, wees eerlijk, dan gaat een stack fiat je ook niet redden.

Dus dikke YOLO en knallen met die stinkende magische internet poepmunten.
Ach ja en als de nukes komen dan heb ik de blikken kalkoen nog.
Afbeeldingslocatie: https://www.europesegoudstandaard.be/sites/www.europesegoudstandaard.be/files/styles/nieuws/public/nieuwsitem/afbeelding/De%20Doomsday%20Preppers%20bereiden%20zich%20voor%20op%20het%20ergste.jpg?itok=aP387YAM

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:07:
[...]

[Afbeelding]
Goed om te weten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRTZIsxQbSha2AkwVkZT9nxq3wM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gnzbsOU1CeSV3n9hgBufV6DN.gif?f=user_large

:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sinds het interview met @Gelukszoekr word ik steeds lastiggevallen door een Reddit app die denkt dat ik interesse heb in Plutus.

Bedankt hè? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:12:
[...]

Een dikke Glimmer?

Nee (nog) geen Glimmer. Er is niks geheimzinnigs aan hoor ik begin vanzelf een keer te shillen. Maar ik wil andere mensen niet dezelfde fouten laten maken haha. Ik heb het wel netjes met @Skrunsies gedeeld. :P
Dan kan hij naast Polkadot hier ook volledig rekt op gaan....
Zeg nou gewoon dat je XRP hebt gekocht. Man heb al meer dan 46 PB’s. “Weet jij wat zwembroek heeft gekocht….?”

JA!!! IKSERPEE laat me nu met rust kan ik verder huilie huilie doen met mijn DOT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:31:
[...]

Zeg nou gewoon dat je XRP hebt gekocht. Man heb al meer dan 46 PB’s. “Weet jij wat zwembroek heeft gekocht….?”

JA!!! IKSERPEE laat me nu met rust kan ik verder huilie huilie doen met mijn DOT

[Afbeelding]
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:02:
Maandag doe ik praktijk examen en heb daarna als het goed is VAPRO B.
Ik las VAPORuB... Begreep daarna pas dat je zeldzaam serieus was

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:38
zwembroek schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:07:
[...]

[Afbeelding]
En @Kol Nedra heeft de hele kelder vol met soep dus dat komt goed

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wiley99 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:45:
[...]

En @Kol Nedra heeft de hele kelder vol met soep dus dat komt goed
Ik hoop in blikken en niet gewoon met een tankwagen erin gepompt.

Een met soep volgelopen kelder blijft niet lang goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
QNT *O*

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 18:15

resusaapje

h less

zwembroek schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:03:
[...]

Ik heb het hier wel eerder gedeeld dus ik ga er niet uitgebreid op in maar in grote lijnen komt het er op neer dat ik niet eerder zou gaan starten met DCA voordat BTC de 14k aan zou tikken. Als we nog maanden in deze range blijven hangen dan zou ik rond februari 2023 mijn eerste DCA gaan starten. Toch heb ik vorige week besloten om bij de eerst volgende dip naar 18k een coin te kopen die ik al lang op de radar heb. Het blijft een beetje tegen mijn gevoel in maar ik kan ook niet uitsluiten dat Bitcoin de bodem al heeft aangetikt. Ik heb een aantal munten die ik graag aan mijn PF wil toevoegen en ik wil er dan ook graag een bepaalde hoeveelheid van. Het is dan eigenlijk ook geen DCA want ik heb gelijk het aantal gekocht wat ik in mijn hoofd had. Het gaat dan ook om een leuk bedrag. Voorlopig koop ik niks meer en ik ga er nog steeds vanuit dat de 14k nog op de kaart komt. Worst case 11/12k misschien? Maar ik heb er alle vertrouwen in dat deze munt in een volgende bull het goed gaat doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xNm8g8smoJH6_fLLBqZ4wQ3Mm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rofAFQr32F4DxeWuZTxTsfOA.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker aan de drank man! :9B

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:13
Potverdomme blij dat ik ben ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Wow.. die blijft maar gaan... 7(8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:48:

Wees voorzichtig met CRO

/fud
Naar mijn mening een slecht artikel, gedramatiseerd om zoveel mogelijk lezers te krijgen.

Elke exchange (incl. aandelen brokers) hebben het lastig in een bear market, is niets bijzonders aan. Coinbase bijvoorbeeld heeft een tijd terug rode cijfers gedraaid en vast ook mensen ontslagen. Mensen handelen nu eenmaal meer in een bull market, meer support nodig dus meer medewerkers die niet meer nodig zijn in een bear market.

Ik heb al m'n CRO al lang verkocht en ga het ook niet opnieuw kopen, maar veel van die punten zijn helemaal geen red flags. Een tv commercial verkeerd doen, ja vervelend maar wat is daar een red flag aan bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

Zeg BTC, hoe sideways kun je gaan?!

Ik vind dit wel een mooi teken van accumulatie. Alles beneden ~18.5k wordt als een malle opgekocht, maar omhoog mag hij ook nog niet.

Ik lurk hier al een paar maanden mee en zie steeds meer 'we gaan naar <16k' roepen. Er moet inderdaad iets gebeuren, dat is duidelijk... want na 5 maanden een (voor BTC) vlak handelspatroon kan dit zo niet langer. Ja, de wereldeconomie en alle shit die gebeurt speelt hier in mee, maar of BTC dan met fiat door het putje gaat? Ik weet het nog niet zo zeker. BTC heeft wel vaker van die anti-bewegingen gehad waar iedereen dacht, hij gaat omlaag, dacht BTC fcuk-it, ik ga lekker omhoog.... en vice versa. Dus hold your horses BTC of koop er gewoon meer van, want BTC blijft BTC. Net zoals toiletpapier (zie begin coronacrisis) toiletpapier blijft.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIJqDjcrGHx3ZI2nZ2j0p1T5W6s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fSskrRoiYz2ghNR6gkAWqeaS.jpg?f=fotoalbum_large

WIE ER IN MLN ZIT, NU VERKOPEN!!1!!! 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

cooLopke schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:04:
[...]

Hmm, ik denk er wel anders over. Binnenkort kijkt iedereen naar het WK voetbal. Reclame a volonté.
Denk je echt dat in een crypto bearmarket iedereen opeens in de rij staat om CRO te kopen na het zien van een advertentie?

Snel failliet gaan ze denk ik niet maat ze hebben wel een groot probleem. Die toko heeft duidelijk weinig geld en bijna alle CRO zijn in omloop dus ze kunnen niet bijprinten. Wat je dan bijvoorbeeld krijgt is een omruiltruc, 10 CRO voor 1 CRY, totale supply 10 miljard, 1 miljard voor de gebruikers en 9 miljard voor hun pockets. Dat zal de koers geen goed doen. PLU is voorlopig de betere Ponzi, die hebben nog een voorraadje waar ze ook verantwoorder mee om gaan :+

[ Voor 40% gewijzigd door knakworst op 22-10-2022 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02
knakworst schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 08:41:
[...]

…en bijna alle CRO zijn in omloop dus ze kunnen niet bijprinten.
OH MY OH MY OH MY DIGITALE SCHAARSTE!!1! Want er zijn er maar 21 meloen!! Dus de koers MOET wel omhoog gaan!

* koopt dikke CRO op de spot
* wacht tot MOON!!1!
* Roept ‘mijn CRO is beter dan jouw SOL’
* Koopt bij in elke dip
* Kiest alvast een kleur voor de Lambo

Man, ik mis crypto-2021

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
Ik had even een brainfart betreffende CRO.

Ik heb in april gestaked a €3500 , paar dagen voor de slashes betreffende de visa kaarten |:(

Maar…
dat was destijds omgerekend grofweg 0.085 BTC. vandaag de dag heb ik aan het totale aantal CRO (met defi staking ed) ook ~0.085 BTC met de huidige koers :+

Hetzelfde is ook waar voor ETH, destijds 1,25 ETH gestaked, nu ~1,245 ETH waard.

Al met al valt het me nog wel mee eerlijk gezegd, het maakte dus geen klap uit waar ik het destijds in had gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

MicroWhale schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 08:38:
Zeg BTC, hoe sideways kun je gaan?!

Ik vind dit wel een mooi teken van accumulatie. Alles beneden ~18.5k wordt als een malle opgekocht, maar omhoog mag hij ook nog niet.

Ik lurk hier al een paar maanden mee en zie steeds meer 'we gaan naar <16k' roepen. Er moet inderdaad iets gebeuren, dat is duidelijk... want na 5 maanden een (voor BTC) vlak handelspatroon kan dit zo niet langer. Ja, de wereldeconomie en alle shit die gebeurt speelt hier in mee, maar of BTC dan met fiat door het putje gaat? Ik weet het nog niet zo zeker. BTC heeft wel vaker van die anti-bewegingen gehad waar iedereen dacht, hij gaat omlaag, dacht BTC fcuk-it, ik ga lekker omhoog.... en vice versa. Dus hold your horses BTC of koop er gewoon meer van, want BTC blijft BTC. Net zoals toiletpapier (zie begin coronacrisis) toiletpapier blijft.
Effectief is BTC dankzij de inflatie natuurlijk ook aan het zakken. 1€/$ blijft zakken in reële waarde terwijl BTC rond de 19k blijft hangen. Die 19k is echter maand over maand minder waard in de ‘echte’ wereld.

That being said wat gaan de altcoins wél door t putje zeg… DOT bijvoorbeeld :X

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Laatst online: 20:56
Domino schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 09:29:
Ik had even een brainfart betreffende CRO.

Ik heb in april gestaked a €3500 , paar dagen voor de slashes betreffende de visa kaarten |:(

Maar…
dat was destijds omgerekend grofweg 0.085 BTC. vandaag de dag heb ik aan het totale aantal CRO (met defi staking ed) ook ~0.085 BTC met de huidige koers :+

Hetzelfde is ook waar voor ETH, destijds 1,25 ETH gestaked, nu ~1,245 ETH waard.

Al met al valt het me nog wel mee eerlijk gezegd, het maakte dus geen klap uit waar ik het destijds in had gegooid.
Stel je voor dat je het in fiat had gehouden, dan was het pas echt minder waard geworden 😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben blij dat ik afgelopen run niet voor die gure shitcoins ben gevallen zeg.

Iemand nog wat BIFI kopen voor $1600 trouwens?

80k supply. Moet wel moonen ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:00:
Nou ik ben blij dat ik afgelopen run niet voor die gure shitcoins ben gevallen zeg.

Iemand nog wat BIFI kopen voor $1600 trouwens?

80k supply. Moet wel moonen ooit.
Bifi... wat gekocht op 1200.. het zou makkelijk naar 18K konden zeiden ze ..
Gelukkig nooit een hele gekocht maar man wat een luchtkasteel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Don Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:09:
[...]

Bifi... wat gekocht op 1200.. het zou makkelijk naar 18K konden zeiden ze ..
Gelukkig nooit een hele gekocht maar man wat een luchtkasteel
Hmm, ik denk er wel anders over. Binnenkort kijkt iedereen naar het wereld salami festival. Reclame a volonté.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb die BIFI op 2.000 verkocht, vervolgens ging die natuurlijk door naar 2.700.

Had ik met meer coins moeten doen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:14:
Ik heb die BIFI op 2.000 verkocht, vervolgens ging die natuurlijk door naar 2.700.

Had ik met meer coins moeten doen :X
Gelukkig is salami een eeuwenoud recept, bedoeld om voor langere tijd te conserveren.

Tenminste houdbaar tot meerdere bullruns. Toch? Toch?

Please sir make BIFI great again please.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
* Stukfruit zei tijdens de bullrun al tegen iedereen die het niet wilde horen dat alts hem worst konden zijn

Toen was het ook niet logisch dat je worst zou gaan eten op de maan. Oom Elon was nog niet klaar met zijn raketten en in het worst case scenario schieten die hun doel voorbij richting Mars.

Daar zit je dan met je BIFI, terwijl je eigenlijk Matt Damon nodig hebt om aardappelen te verbouwen. En de enige shit die hij bij zich heeft is CRO.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:03:
[...]

Ik heb het hier wel eerder gedeeld dus ik ga er niet uitgebreid op in maar in grote lijnen komt het er op neer dat ik niet eerder zou gaan starten met DCA voordat BTC de 14k aan zou tikken. Als we nog maanden in deze range blijven hangen dan zou ik rond februari 2023 mijn eerste DCA gaan starten. Toch heb ik vorige week besloten om bij de eerst volgende dip naar 18k een coin te kopen die ik al lang op de radar heb. Het blijft een beetje tegen mijn gevoel in maar ik kan ook niet uitsluiten dat Bitcoin de bodem al heeft aangetikt. Ik heb een aantal munten die ik graag aan mijn PF wil toevoegen en ik wil er dan ook graag een bepaalde hoeveelheid van. Het is dan eigenlijk ook geen DCA want ik heb gelijk het aantal gekocht wat ik in mijn hoofd had. Het gaat dan ook om een leuk bedrag. Voorlopig koop ik niks meer en ik ga er nog steeds vanuit dat de 14k nog op de kaart komt. Worst case 11/12k misschien? Maar ik heb er alle vertrouwen in dat deze munt in een volgende bull het goed gaat doen.
BTC hoeft natuurlijk helemaal niet enorm te duiken om de alts nog even de nek om te draaien. Het kan zelfs gebeuren dat iedereen alts dumpt om maar naar BTC te vluchten, als de poep echt de ventilator raakt zeg maar, dat BTC zelfs iets stijgt terwijl de hele markt in elkaar tyft.
Daarnaast kan het ook zijn dat, ook al komt er nog een dikke alt-dump, je over 2-3 jaar lacht om je twijfel om nu in te kopen omdat dan alles weer honderdmiljoenmiljard % in de plus staat.

M.a.w. je kan het, naar mijn idee/gevoel gewoon niet timen dus ik snap goed dat je maar vast begonnen bent met DCA op die munt. Ook al is XRP echt super kut.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZpYrYVvmT5FgOLq21awoZ-l8TBA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FcLHOKSJ5fnVTCAT42s0f14m.jpg?f=user_large
😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
Ben _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bitcoin be like: What is a few hundred among friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:26:
[...]

M.a.w. je kan het, naar mijn idee/gevoel gewoon niet timen dus ik snap goed dat je maar vast begonnen bent met DCA op die munt. Ook al is XRP echt super kut.
XRP.... _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UrP6_uknwTM_4BnB3T1I6GZlMHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G5XyDuPFHjtXw8HZBCGSk6nn.jpg?f=fotoalbum_large
;)

[ Voor 39% gewijzigd door zwembroek op 22-10-2022 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hint hint.

Wat zou nu toch die mysterieuze investering van Zwembroek zijn?

God. Wat zou ik dat graag willen weten zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:45:
[...]

Hint hint.

Wat zou nu toch die mysterieuze investering van Zwembroek zijn?

God. Wat zou ik dat graag willen weten zeg.
Oké oké. Hier is een hint.

Afgekort heeft het 3 letters :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

Tomba schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 09:38:
[...]

Effectief is BTC dankzij de inflatie natuurlijk ook aan het zakken. 1€/$ blijft zakken in reële waarde terwijl BTC rond de 19k blijft hangen. Die 19k is echter maand over maand minder waard in de ‘echte’ wereld.

That being said wat gaan de altcoins wél door t putje zeg… DOT bijvoorbeeld :X
Yep, de eeuwenoude decline van fiat. Aangezien de rest van de coins idd door het putje gaat, zegt dat wat over welke muntjes 'de whales' graag hebben én houden. Mijn portfoliowaarde (btc+eth) is daardoor de afgelopen maanden niet tot nauwelijks veranderd.. en hopelijk blijft dat ook zo.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:58
Skrunsies schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:46:
[...]

Oké oké. Hier is een hint.

Afgekort heeft het 3 letters :X
Wat… geen IKSERPEE??? -O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een plukje Bitcoin en flufje Ethereum omgezet en ben nu de trotse hodler van een trosje DOT.

Heerlijk om weer een extra shitcoin te hebben om hopelijk met de tijd weer om te kunnen zetten naar Bitcoin.

Als het vanaf hier nog -50% gaat dan doe ik een double down op de troep.

Mooi dat het zo kan, lekker gokken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:10:
Ik heb zojuist een plukje Bitcoin en flufje Ethereum omgezet en ben nu de trotse hodler van een trosje DOT.

Heerlijk om weer een extra shitcoin te hebben om hopelijk met de tijd weer om te kunnen zetten naar Bitcoin.

Als het vanaf hier nog -50% gaat dan doe ik een double down op de troep.

Mooi dat het zo kan, lekker gokken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCgrmH-GetcqtgqBfuJGXpu1ssM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t9CXVFqUETzBfhmrJX5V2Waa.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Het logo kleurt ook zeer mooi bij mijn andere shitcoins.

Als ik mijn portfolio tracker open lijkt het inmiddels wel een LGBTQIA+ bijeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:54
Dikke worst!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:19:
[...]

Gelukkig is salami een eeuwenoud recept, bedoeld om voor langere tijd te conserveren.

Tenminste houdbaar tot meerdere bullruns. Toch? Toch?

Please sir make BIFI great again please.
Flufje gekocht omdat het kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u65wWLzPWHoc2lNJ3LX7mbKjY7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47P80a9ZhnKpsY0T6fqSJIT4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, mooi!

Jammer dat ik het meeste van die rommel in locked staking heb staan op Binance...

Pompt het eens, kun je alsnog niet met verlies verkopen...

Achja hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Vandaag is een deel van die dikke worst uit staking gekomen.. nu met verlies verkopen of hodl..

Update: Ik heb 33% @462 verkocht, de rest staat nog vast in staking, lijkt een goede keuze voor nu..

[ Voor 51% gewijzigd door Pelox op 22-10-2022 12:38 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
50% plussen op de daily. Ik wil jou nooit meer horen klagen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Pelox schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:25:
Vandaag is een deel van die dikke worst uit staking gekomen.. nu met verlies verkopen of hodl..

Update: Ik heb 33% @462 verkocht, de rest staat nog vast in staking, lijkt een goede keuze voor nu..
BAM! Weer extra cryptoslowchat punten erbij!
Die badge onder je naam is binnen handbereik!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
zwembroek schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:41:
[...]

BAM! Weer extra cryptoslowchat punten erbij!
Die badge onder je naam is binnen handbereik!
Helaas niet direct verkocht vanmorgen.. dan had ik nog veel meer verlies kunnen pakken. Gemiste kans.

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Zojuist voor €637 aan huishoudartikelen in bulk gekocht. We kunnen hier weer bijna 2 jaar vooruit aan toiletpapier, wasmiddel, kattenvoer, vaatwastablets enz. Met Select gemiddeld 38% korting op het hele zooitje, en dan nog 8% korting van de kaart. Ik kan daar wel van genieten :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:48:
Zojuist voor €637 aan huishoudartikelen in bulk gekocht. We kunnen hier weer bijna 2 jaar vooruit aan toiletpapier, wasmiddel, kattenvoer, vaatwastablets enz. Met Select gemiddeld 38% korting op het hele zooitje, en dan nog 8% korting van de kaart. Ik kan daar wel van genieten :P
Jij staat met je cryptoslowchat punten flink in de min...
En de enige met een Lamborghini bij de cryptoslowchat bbq.

[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 22-10-2022 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

MicroWhale schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:05:
[...]

Yep, de eeuwenoude decline van fiat. Aangezien de rest van de coins idd door het putje gaat, zegt dat wat over welke muntjes 'de whales' graag hebben én houden. Mijn portfoliowaarde (btc+eth) is daardoor de afgelopen maanden niet tot nauwelijks veranderd.. en hopelijk blijft dat ook zo.
Dan heb je goed de markt getimed ;)

ETH vlak voor de merge stond substantieel hoger. Piek toen was 500€ meer dan nu. BTC is ook langzaamaan aan het wegzakken sinds augustus (een stuk minder snel maar toch - 5000€ tov eind augustus)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Geen salami gekocht? Was ook een mooie aankoop geweest.

@Pelox heeft al 33% verkocht. Middels de buy high sell low stelling van Peloxgiras is dat een pumpzijde van ruim 330% op de rechthoekige weekly uitbraak driehoek.

Er zit dus nog wat kruid in het vat!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:56:
[...]

Geen salami gekocht? Was ook een mooie aankoop geweest.

@Pelox heeft al 33% verkocht. Middels de buy high sell low stelling van Peloxgiras is dat een pumpzijde van ruim 330% op de rechthoekige weekly uitbraak driehoek.

Er zit dus nog wat kruid in het vat!
Ik koop zo wel weer terug, iemand moet deze stijging uit het niets stoppen anders denken we straks dat de bullrun begonnen is..

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 22-10-2022 12:58 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Echt wtf dit. Vanochtend hadden we het over bifi, dus ik check die koers en zie m mooi laag staan, dus ik denk, volgende ronde aanschaf pak ik die er wel bij, kan ik m’n gak mooi verlagen en voor deze prijs heb je relatief veel coins.
Letterlijk 1 uur later knalt de koers 50% omhoog.
Welke tweaker heeft op basis van vanmorgen deze koers zo gepumpt??
Dit kan geen toeval meer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:58:
[...]

Ik koop zo wel weer terug, iemand moet deze stijging uit het niets stoppen.
Please sir please, leave BIFI alone!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:58:
[...]

Please sir please, leave BIFI alone!
Gekocht! })

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:58:
[...]

Echt wtf dit. Vanochtend hadden we het over bifi, dus ik check die koers en zie m mooi laag staan, dus ik denk, volgende ronde aanschaf pak ik die er wel bij, kan ik m’n gak mooi verlagen en voor deze prijs heb je relatief veel coins.
Letterlijk 1 uur later knalt de koers 50% omhoog.
Welke tweaker heeft op basis van vanmorgen deze koers zo gepumpt??
Dit kan geen toeval meer zijn!
Geen idee wie erover begon, soms zijn dingen gewoon toeval denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:58:
[...]

Please sir please, leave my BIFI alone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Waarom zoveel? Ouwe doomsday prepper?
Wie zegt dat jou poes nog 2 jaar leeft?
Of denk je dat die 8% cashback binnenkort stopt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Geef die jonge die badge!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrsK1yyMccIMTSAlhITtQ1LGUFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LS3YAK1xWU9m4Id5YRKFd4hv.jpg?f=fotoalbum_large

Echt insane dit.
Of is dit organische groei?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Don Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]

Echt insane dit.
Uiteraard is dit organisch, het is crypto geen gemanipuleerde stonks!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]

Echt insane dit.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6xv9qp.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:59:
[...]

Geen idee wie erover begon, soms zijn dingen gewoon toeval denk ik.
BS. Al die botjes reageren erop als wij het over BIFI hebben. Want dan moet het wel dikke tech zijn. Bij ome Elon zie je dat zelfde effect ook met Doge tweets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

That did not age well. BiFi 598 BIFI > 600.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 22-10-2022 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik ga dit trucje even uitproberen voor de grap.
https://medium.com/@Airdr...-no-clickbait-3758e33c979

(Laat maar de gas fees zijn te hoog..)

[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 22-10-2022 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Goede pumperino bij Bifi. Waarschijnlijk insider-trading. Over een dag of 2 komt de medium post waarin het goede nieuws bekend gemaakt wordt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Voor wie wat anders wil snuiven dan op ADE:

https://nieuws.btcdirect.eu/btc-korting-100000/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Don Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:00:
[...]

Waarom zoveel? Ouwe doomsday prepper?
Wie zegt dat jou poes nog 2 jaar leeft?
Of denk je dat die 8% cashback binnenkort stopt?
Ik heb de ruimte voor opslag, Het is allemaal lang houdbaar. Het is goedkoper in bulk. Het is makkelijker dan elke week een boodschappenlijstje opmaken. Ik denk niet dat die 8% snel stopt, maar zolang je dikke korting krijgt moet je er gebruik van maken. Met de huidige inflatie is de "korting" alleen nog maar groter als je meer vooruit kan inkopen.

Ik zie eigenlijk alleen maar een hoop voordelen. Een nadeel kan zijn dat de kat dood gaat, maar die is pas 4 maanden oud..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:26:
[...]

Ik heb de ruimte voor opslag, Het is allemaal lang houdbaar. Het is goedkoper in bulk. Het is makkelijker dan elke week een boodschappenlijstje opmaken. Ik denk niet dat die 8% snel stopt, maar zolang je dikke korting krijgt moet je er gebruik van maken. Met de huidige inflatie is de "korting" alleen nog maar groter als je meer vooruit kan inkopen.

Ik zie eigenlijk alleen maar een hoop voordelen. Een nadeel kan zijn dat de kat dood gaat, maar die is pas 4 maanden oud..
Dat kattenvoer kan altijd nog op een toastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:21:
Goede pumperino bij Bifi. Waarschijnlijk insider-trading. Over een dag of 2 komt de medium post waarin het goede nieuws bekend gemaakt wordt
Dat zal ja, intussen +80%.
Ach ben blij dat ik vanmorgen niet gekocht had, stel je voor dat je dan nu moet beslissen wanneer je verkoopt? Van 80% winst koop ik anders veelste veel wc papier en kattenvoer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bol.com select is alleen best wel duur. Vergelijk maar eens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8opIRK3uEFkjqJvkWBf0wvWpI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ueEAhiWBt3GtkkmuSIv5Eflu.jpg?f=fotoalbum_large

Geen 8 procent cashback maar werken prima. Wel zout en glansspoel toevoegen maar dat is minder dan een cent per wasbeurt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
knakworst schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:31:
[...]

[Afbeelding]

Geen 8 procent cashback maar werken prima. Wel zout en glansspoel toevoegen maar dat is minder dan een cent per wasbeurt.
Het Viva forum is er niks bij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[Afbeelding]

Gewoon uit je pan vreten en niet afwassen, nog veel goedkoper. Deed ik ook toen ik nog vrijgezel was, mooie tijd was dat.

Nu gelden er andere regels helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iRTh3ub0FLG6lfyaJJBjgHGQ_WU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Heh3fYVEv1X7mDKETE5DdBB.jpg?f=fotoalbum_large

Geen zout en glans toevoegen en 8% cashback. Wel 20 tabjes minder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Noobs.

Mijn vrouwtje is king; die jaagt altijd op mooie aanbiedingen/prijsfouten via Pepper.com:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kYgc2MN171HFdKKo0ON6RpjxGNk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SS6ojymYmirZ9emuDzQcbl0o.jpg?f=fotoalbum_large

Albert Heijn levert het netjes af ook al is het een prijsfout. En nee, die chick van me heeft geen cashback kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Die eigen merk meuk is inderdaad goedkoop. Wij hebben nu Finish gekocht. Volgens de vrouw is dit wat we moeten hebben, en niet van die eigen merk waar je zooi aan moet toevoegen.

Het is een decadente dame hoor, en die moet ik dan maar weer tevreden zien te houden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:42:
Noobs.

Mijn vrouwtje is king; die jaagt altijd op mooie aanbiedingen/prijsfouten via Pepper.com:

[Afbeelding]

Albert Heijn levert het netjes af ook al is het een prijsfout. En nee, die chick van me heeft geen cashback kaart.
Die geurparels - gouden orchidee, ben je daar tevreden over? Wij gebruiken de limoen-platinum extract maar die is wat overheersend

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:45:
[...]

Die geurparels - gouden orchidee, ben je daar tevreden over? Wij gebruiken de limoen-platinum extract maar die is wat overheersend
_O- geen idee. Ik bemoei me niet met dit soort zaken.

Ik zet het vuilnis buiten en repareer de dakgoot.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35
Wat is dit voor geurig stink topic geworden. Ik wil moons of alles door het putje. Geen wasmiddel geleuter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
_O- Ja, misschien moet Taro even de bezem pakken...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:50:
_O- Ja, misschien moet Taro even de bezem pakken...
Die zit op zijn jacht kaviaar te snuiven in zijn jacuzzi gevuld met champagne...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Hahahahaha!

Kom net uit kruipruimte weg. Door het lachen hier springen de spinnen me gewoon in mijn bek

_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:42:
Noobs.

[Afbeelding]

Ik kreeg de Lenor niet waren uitverkocht/niet leverbaar. Wel 2 blokken kaas voor de prijs van 1, 2 six packs cola voor de prijs van 1 en 2 pakken Sun voor de prijs van 1 gefixt. Pepper checken geeft meer profijt dan een plutus kaart regelen :7 Hou ik meer pleuro over om in bitcoin te stoppen. Winwin.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik zit rustig wat te puzzelen, voor als ik straks weer instap. Ik zat te denken aan de volgende portfolio
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/CvLg5B6/portfolio.png

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Een eerste ongevraagde update van mijn DCA portefeuille waarmee ik ongeveer 3 maanden geleden begon. Onderstaande geeft ook een eenvoudig beeld van mijn plan. ROI: -3,59% (dankzij mijn pot fiat).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKHcNT0sJVcRnEPPQ6FruiGaRTM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TSYvb3v92Fob14O85OIvHBJk.png?f=user_large

De frequentie hangt af van als ik thuis of in het buitenland (vakantie/werk) ben en ook van de economische kalender (publicatie macro-economische data, bedrijfsresultaten, monetair beleid), maar ik probeer het eventuele uitstel enigszins te beperken.

Om een idee te geven van mijn risicobereidheid, dit alles (dus incl. fiat aan de zijlijn) stelt ongeveer ~6% van mijn vermogen voor (excl. woning). Fiat bijstorten doe ik voorlopig niet, misschien in Q3 2023 als ik daarmee mijn GAK significant kan drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Darrell schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:37:
[...]

[Afbeelding]

Geen zout en glans toevoegen en 8% cashback. Wel 20 tabjes minder.
Deze misschien ook wel interessant dan:
https://www.kruidvat.nl/f...aatwastabletten/p/5697742

272 Finish powerball's voor 30 euro, gratis verzending

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:47:
[...]

_O- geen idee. Ik bemoei me niet met dit soort zaken.

Ik zet het vuilnis buiten en repareer de dakgoot.
hahah same, ik ben ook team vaatwasser in- en uit-ruimen d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Viper® schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:38:
[...]

Deze misschien ook wel interessant dan:
https://www.kruidvat.nl/f...aatwastabletten/p/5697742

272 Finish powerball's voor 30 euro, gratis verzending
Die is wel echt nice inderdaad. Ik heb ze besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:23
Pelox schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:25:

Altijd verstandig om een deel van je papieren verlies te verzilveren, die nemen ze je niet meer af! :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Knip...ik ga bier drinken...

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 24-10-2022 19:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:12
Kol Nedra schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:44:
[...]

hahah same, ik ben ook team vaatwasser in- en uit-ruimen d:)b
Als man met ruimtelijk inzicht de vaatwasser inruimen scheelt zowieso de helft van het aantal keren dat dat ding moet draaien.

Kan geen vaatwassertabletten aanbieding tegenop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat is dit nou weer? Huishoudelijke talk in Crypto-SC?

Enfin, de afwastabs van de Lidl worden steeds als beste getest en die komen soms in de aanbieding. Let op, aanbieding geldt maar voor 4 pakken.
Verder https://www.supermarktscanner.nl/ en op reddit /r/zuinig

==
hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dacuuu schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:48:
Wat is dit voor geurig stink topic geworden. Ik wil moons of alles door het putje. Geen wasmiddel geleuter!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQowfrOhwiVktPjE3jzihoH0_U8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cnQHU34aPWR4TnrQPHtwvR4h.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Reported.
Pagina: 1 ... 39 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!