[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.995 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:44:
[...]

Die is wel echt nice inderdaad. Ik heb ze besteld
3 Jaar voorraad *O*

Als iedereen nou ook zo lang crypto kan hodl'en -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De BIFI is alweer bedorven zie ik. Heeft die @Pelox toch weer een mooie sell gedaan.

Hodl dan maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:47

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:50:
_O- Ja, misschien moet Taro even de bezem pakken...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68aXV7qflGRzivWPkJtZuqwuY3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/j6EQ8DVS52CvDaLvmrL001kl.gif?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Al die fiat en tijd die gestoken wordt in het goedkoperder verkrijgen van zinloze gouden orchidee geurparels, had ook besteed kunnen worden aan het verwerven van meer sats :'(

Focus mensen, focus!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Dacuuu schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:48:
Wat is dit voor geurig stink topic geworden. Ik wil moons of alles door het putje. Geen wasmiddel geleuter!
Zo, sterke uitspraak! Ik ken je nog niet, kun je je even voorstellen aan de groep?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
knakworst schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:29:
[...]

3 Jaar voorraad *O*

Als iedereen nou ook zo lang crypto kan hodl'en -O-
hodlen is niet moeilijk toch? Bagholder forever! :7

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Wat een bipolair zooitje zijn we toch met mekaar. Van BiFi worsten, tot vaatwasblokjes tot ongevraagde DCA schemaatjes. I love it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
Ah intussen weer 200$ van de worst af. Goeie tech dit zeg. Straks kan ik m toch weer gewoon op de $300 kopen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:08:
Ik zit rustig wat te puzzelen, voor als ik straks weer instap. Ik zat te denken aan de volgende portfolio
[Afbeelding]
Denk dat ik redelijk hetzeflde idee heb maar met wat minder shitcoins.

BTC 60%
ETH 20%
PLU 10%
ATOM 2,5%
GLMR 2,5%
SAND 2,5%

Overige shitcoins: 2,5%

Ben overigens al met 60% ingestapt (incl. een deel hodl van de laatste run). Aangezien ik er niet vanuit ga dat ik de exacte bodem goed ga voorspellen koop ik altijd in delen in, net zoals met aandelen/ETFs.

[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 22-10-2022 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Don Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:36:
Ah intussen weer 200$ van de worst af. Goeie tech dit zeg. Straks kan ik m toch weer gewoon op de $300 kopen...
Dan doe ik ook weer mee :)

Ps. Die daily candle.. :')

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 22-10-2022 16:50 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
when BIFI $800?

heb nog steeds geen bifi gekocht, zoveel keuze is het lastig van wat ik wil aanschaffen.

over portfolio:

70% BTC
15% BNB
5% ETH
10% ADA, DOT, LIT, GLMR, LINK, CRO, Cake, BIT

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
resusaapje schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:01:
[...]

Zo, sterke uitspraak! Ik ken je nog niet, kun je je even voorstellen aan de groep?
Nee.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02
Dacuuu schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:48:
Wat is dit voor geurig stink topic geworden. Ik wil moons of alles door het putje. Geen wasmiddel geleuter!
Vaatwastabletten heb ik vandaag ook gekocht!

Ik hield ze al een tijdje in de gaten. Een paar maanden geleden hoorde je iedereen er over, maar de hype is nu over. Dat terwijl de vaatwastabletokenomic natuurlijk ongewijzigd zijn.

De prijs houdt goed steun op de MA200, en de RSI staat op flink oversold. Dus ik waag de gok en heb de GAK lekker naar beneden gedrukt. Wel met een strakke stop loss hoor.

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:31:
[...]

Vaatwastabletten heb ik vandaag ook gekocht!

Ik hield ze al een tijdje in de gaten. Een paar maanden geleden hoorde je iedereen er over, maar de hype is nu over. Dat terwijl de vaatwastabletokenomic natuurlijk ongewijzigd zijn.

De prijs houdt goed steun op de MA200, en de RSI flink op oversold. Dus ik waag de gok en heb de GAK lekker naar beneden gedrukt. Wel met een strakke stop loss hoor.
Hier gaat het bij ons toch wel om de onderliggende techniek en usecase. De speculatieve waarde van vaatwastabletten is iets waar wij minder naar kijken, we ECA'en gewoon af en toe wat.

Circulating supply is ook een dingetje, worden nog steeds veel bijgemaakt. Wel redelijk decentraal gelukkig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:43:
[...]
De speculatieve waarde van vaatwastabletten is iets waar wij minder naar kijken…
Fuck dat, maatje van me heb op Discord gelezen dat Elon Musk ook vaatwastabletten heeft!!

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

That's the spirit, welcome!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Tuurlijk!!

Geef daarnet wat vaatwastabletten aan mijn vriendin, want die had niks meer… Gaan ze in 1 x to the moon -O-

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Eusebius schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:27:
Wat is dit nou weer? Huishoudelijke talk in Crypto-SC?

Enfin, de afwastabs van de Lidl worden steeds als beste getest en die komen soms in de aanbieding. Let op, aanbieding geldt maar voor 4 pakken.
Verder https://www.supermarktscanner.nl/ en op reddit /r/zuinig
Bedankt voor die reddit, die kende ik nog niet. Ik kon het natuurlijk weer niet laten hier ook een plutus shill te plaatsen. Ik druk die adoptie wel door ieders strot.

Maar man man, men wil er niks van weten. Een bak azijn wat ik weer over me heen krijg haha
https://www.reddit.com/r/..._retour_op_al_je_uitgave/

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:38:
[...]

Bedankt voor die reddit, die kende ik nog niet. Ik kon het natuurlijk weer niet laten hier ook een plutus shill te plaatsen. Ik druk die adoptie wel door ieders strot.

Maar man man, men wil er niks van weten. Een bak azijn wat ik weer over me heen krijg haha
het woord crypto/bitcoin is SLECHT voor de mainstream, want jawel dat wordt zo geleerd!
ik snap dat je het goede wilt vertellen, maar als men er niet voor open staat probeer er niet teveel tijd erin te steken...... Heb het ook geprobeerd om mensen bepaald dingen info te geven, hoeft niet perse alleen over crypto ed te gaan, maar overall in je leven: Als jij anders denkt dan persoon x en ze willen je verhaal niet horen, steek er geen tijd in is echt zonde!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:54:
als men er niet voor open staat probeer er niet teveel tijd erin te steken..
Ik heb niet het gevoel alsof het me veel energie of frustratie kost. Vind het ook altijd wel leuk een discussie op te zoeken. Toch bedankt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:01:
[...]

Ik heb niet het gevoel alsof het me veel energie of frustratie kost. Vind het ook altijd wel leuk een discussie op te zoeken. Toch bedankt :)
Heej, ALS crypto een piramide-spel is, DAN hebben we baat bij zoveel mogelijk slachtoffers NA ons.

Dus ik zeg tegen Roel: hartelijk drank! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
resusaapje schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:16:
[...]

Heej, ALS aangezien crypto een piramide-spel is, DAN hebben we baat bij zoveel mogelijk slachtoffers NA ons.
FTFY

Het ís toch een pyramide spel?

Het is speculeren op de verwachting dat er iemand komt die je assets voor een hogere prijs zal overnemen. Het is inkomsten generen uit niets anders dan de inleg van de volgende instroom.

Sounds like a ponzi to me.

Edit, mag ik hier Boomerbrieven even pluggen?

[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 22-10-2022 19:29 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
knakworst schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

BS. Al die botjes reageren erop als wij het over BIFI hebben. Want dan moet het wel dikke tech zijn. Bij ome Elon zie je dat zelfde effect ook met Doge tweets.
Die reclame op reddit voor een of andere gure community.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
[...]

Haha die reacties zeg, hier moet je gewoon om lachen.
Ik heb die kaart ook niet maar snap het systeem, en snap dat je daar voordeel bij hebt.
Ik neem dat voordeel bewust niet vanwege andere redenen, maar om er dan zo zuur op te reageren..
Je start post is overigens al verwijderd door de mods hehe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MrMrq schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:23:
[...]

FTFY

Het ís toch een pyramide spel?

Het is speculeren op de verwachting dat er iemand komt die je assets voor een hogere prijs zal overnemen. Het is inkomsten generen uit niets anders dan de inleg van de volgende instroom.

Sounds like a ponzi to me.

Edit, mag ik hier Boomerbrieven even pluggen?
Dan is investeren in kunst dat ook. Bijvoorbeeld een duur schilderij van Rembrandt. Je koopt het voor een miljoen en hoopt dat het voor 2 miljoen of meer verkocht wordt. Terwijl het houtjes zijn in een raamwerk, linnen en wat verf erop gespat. Hooguit 100,- in materiaalwaarde.

Toch verkopen we kunst voor veel geld. Is het hetzelfde? Nee, het verschil met crypto is dat kunst investeren in de uniekheid van kwaliteit is. Je hebt één Nachtwacht en één meisje van Vermeer.
Bij crypto vind je de uniekheid niet in de kwaliteit, want het verschil tussen de ene BTC en de andere is slechts virtueel. Het zit 'm meer in de kwantiteit, men geeft een bepaalde hoeveelheid BTC een waarde. Ja, die is virtueel. Maar er wordt zoveel virtueel op waarde geschat.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Don Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]

Echt insane dit.
Of is dit organische groei?
Heerlijk om een sell order op een onzinnig bedrag te zetten en deze gehit zien worden op een zaterdag… snel wat snel verdiend bier inslaan en dadelijk gezellig verorberen met n bifi worstje (en voetbal 🔵⚫️)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M5c2n-rmKIELeZ0Z4sENn45UrG0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PPdyxujYUzEZZQPHRPnPuWKf.jpg?f=fotoalbum_large[/URL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Eusebius schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:12:
[...]

Dan is investeren in kunst dat ook. Bijvoorbeeld een duur schilderij van Rembrandt. Je koopt het voor een miljoen en hoopt dat het voor 2 miljoen of meer verkocht wordt. Terwijl het houtjes zijn in een raamwerk, linnen en wat verf erop gespat. Hooguit 100,- in materiaalwaarde.

Toch verkopen we kunst voor veel geld. Is het hetzelfde? Nee, het verschil met crypto is dat kunst investeren in de uniekheid van kwaliteit is. Je hebt één Nachtwacht en één meisje van Vermeer.
Bij crypto vind je de uniekheid niet in de kwaliteit, want het verschil tussen de ene BTC en de andere is slechts virtueel. Het zit 'm meer in de kwantiteit, men geeft een bepaalde hoeveelheid BTC een waarde. Ja, die is virtueel. Maar er wordt zoveel virtueel op waarde geschat.
En zowat de ganse oldtimer wereld. Bedragen van 2 mil. en meer voor n oude auto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 10:36
[...]

Dit topic is een safespace, daarbuiten is de echte wereld. Levensgevaarlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Moooon !

(BC in 18 minuten $27 omhoog!!!)

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PureLOOD schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:32:
[...]

Dit topic is een safespace, daarbuiten is de echte wereld. Levensgevaarlijk
Ik vind het eigenlijk juist wel mooi om te zien dat er bij zuinigerts veel weerstand is tegen crypto ponzi kaarten.

Dat banken en financiële partijen mensen uitmelken op transactie kosten van eningsinds verplichte en ingeburgerde moderne betaalsystemen betekent niet dat dit ineens maar ok is wanneer je daar zelf ook een deeltje van kunt pakken. Dat staat zelfs erg ver van de crypto gedachte in mijn optiek, het is dezelfde perverse prikkel van hebzucht en egocentrisme boven moraal waardoor ons wereldwijde financiële systeem in huidige staat is beland.

En wat denk je dat er gebeurt als zo'n commerciële partij ooit wel enigsinds een monopolie positie krijgt op transacties en spenderen? Dan ga je er als klant echt niet op vooruit vermoed ik :P

Maar hey, cypto jasje dus prima toch? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:58
Eligible users will each receive an Auto-Invest ETH monthly plan that is worth 0.05 BUSD. This 0.05 BUSD amount will be equally split over a period of five months to purchase ETH via the Auto-Invest monthly plan (i.e., 0.01 BUSD per installment)
Wat een Snitserklaas die CZ, binnenkort weer 0,05 erbij! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Dat wist ik niet, cashback door uit de muur te trekken :p

Nog 3 dagen mogelijk bij Nexo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3f8V0XgU_tRgotO2Vy_eAWMs_c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ymIk3NcwI6XxpP9M0vdi8UEB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
Gelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:38:
Ik was vandaag te gast bij een crypto-podcast over Plutus. Je kan het hele interview terugluisteren via deze link. https://www.reddit.com/ta...ec-48e1-ad5a-068e6945af76

Ik heb aan het begin natuurlijk Tweakers.net benoemd "The best crypto community" 8)
First rule of Tweakers Slowchat: we don’t talk about Tweakers Slowchat.

Second rule of Tweakers Slowchat: we don’t talk about Tweakers Slowchat.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:18
Kol Nedra schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:54:
[...]

het woord crypto/bitcoin is SLECHT voor de mainstream, want jawel dat wordt zo geleerd!
ik snap dat je het goede wilt vertellen, maar als men er niet voor open staat probeer er niet teveel tijd erin te steken...... Heb het ook geprobeerd om mensen bepaald dingen info te geven, hoeft niet perse alleen over crypto ed te gaan, maar overall in je leven: Als jij anders denkt dan persoon x en ze willen je verhaal niet horen, steek er geen tijd in is echt zonde!
Zo was dat 15 jaar geleden met aandelen , nu zit iedereen en zijn moeder in de index fondsen.

Maar veel mensen hebben nog woekerpolis trauma’s om mee af te rekenen. Voor de young ones , woekerpolissen waren de mega shit coins van weleer.

Dus zodra die kudde mee is gaat het hard.

Moon dus welteverstaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Eusebius schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:12:
[...]

piramide spel zelfs daar ook in te vinden, ook bij aandelen is het piramide spel.
het gaat erom dat je cashgeld ruilt voor een asset dat in de toekomst meer waard wordt. in principe als iets schaars is en de vraag in de toekomst blijft of meer wordt zal het altijd in waarde stijgen. iets met inflatie en geld bijprinten enzo :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Weer een stuiter van bifi

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NUfzKzzjq_QxF6JqwDcrQ9NmXOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h5BdkFEWzIa2ETaN7ZHoAJD2.jpg?f=fotoalbum_large

Moon soon

Of 6,9 cent? ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb mijn portie lachen ook weer gehad. Heerlijk die comments. Makkelijk uit de tent te lokken ook.

Mooi vermaak terwijl de koers van bitcoin tot stilstand is gebracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ja wat een clubje dwaze hardliners zitten er in die reddit zeg. Blinde haat tegen elk financieel systeem lijkt het, waardoor ze niet meer logisch na kunnen denken.
Toch heb je wel degelijk ook een eigen belang om die kaart succesvol te laten zijn. Dat maakt die gasten gelijk (overdreven) achterdochtig.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hk8Ocn-TH6o0oRPiGImolc_4T08=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H4IxoiljRPMHS6l7QolM8dTn.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pn_oslGFO2Jsbk7DrTv2IwFw-2w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GQjpfq6pahIMXLufxi6tfPw2.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
Be careful what you wish for, een mooie -40% is ook ‘actie.’

Where moon, when Lambo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HXxEHiFBZHClyJM6-o8Ys3qiw5s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vIo9P4zs1KdkCz9V5dPO22FR.jpg?f=user_large

Oh, en hier een long read over de vraag hoe lang het duurt voor je een Lambo kan kopen van je crypto.
TL,DR? Het is allemaal heel genuanceerd, blijkbaar. Afhankelijk van je coins, blijkbaar, en hun performance. Wie had dat toch gedacht.

[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 23-10-2022 10:34 ]

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 23:45
* elektriekert checkt Crypto SC…. Niks veranderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Do3oEuXwnjS5M-EEX0YrV4Dt1WQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2IJefnqzdyY3KtG6BdhWi1pS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 11:23
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:47:
[...]

Ik vind het eigenlijk juist wel mooi om te zien dat er bij zuinigerts veel weerstand is tegen crypto ponzi kaarten.

Dat banken en financiële partijen mensen uitmelken op transactie kosten van eningsinds verplichte en ingeburgerde moderne betaalsystemen betekent niet dat dit ineens maar ok is wanneer je daar zelf ook een deeltje van kunt pakken. Dat staat zelfs erg ver van de crypto gedachte in mijn optiek, het is dezelfde perverse prikkel van hebzucht en egocentrisme boven moraal waardoor ons wereldwijde financiële systeem in huidige staat is beland.

En wat denk je dat er gebeurt als zo'n commerciële partij ooit wel enigsinds een monopolie positie krijgt op transacties en spenderen? Dan ga je er als klant echt niet op vooruit vermoed ik :P

Maar hey, cypto jasje dus prima toch? :+
Eens. Bewust proberen om bij je lokale winkels met creditcard te betalen vind ik wel bedenkelijk.
Algemeen bekend dat een winkelier onder aan de streep dan minder over houdt. Zelfde met VVV-bonnen, kost een winkelier ca. 8%. Dus zo'n move gaat ten koste van de winkelier of van het overig winkelend publiek (hogere prijzen om alle slimme vogels met zo'n kaartje te compenseren).

Je kunt natuurlijk zeggen: dan moeten ze het maar niet accepteren. Je kunt ook gewoon je CC (met al die leuke perks) in je knip laten en cash/pin betalen. Gun een ander ook zijn boterham, zeker lokaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:58:
[...]

Eens. Bewust proberen om bij je lokale winkels met creditcard te betalen vind ik wel bedenkelijk.
Algemeen bekend dat een winkelier onder aan de streep dan minder over houdt. Zelfde met VVV-bonnen, kost een winkelier ca. 8%. Dus zo'n move gaat ten kosten van de winkelier of van het overig winkelend publiek (hogere prijzen om alle slimme vogels met zo'n kaartje te compenseren).

Je kunt natuurlijk zeggen: dan moeten ze het maar niet accepteren. Je kunt ook gewoon je CC (met al die leuke perks) in je knip laten en cash/pin betalen. Gun een ander ook zijn boterham, zeker lokaal.
Gedeeltelijk met je eens maar het laatste gedeelte zeker niet. Ik haal m'n kaas bij een lokale kaaswinkel en als ze zelf aangeven visa te accepteren waarom zou ik het dan niet gebruiken?

Dat ik 'm niet gun om wat geld te verdienen vind ik eigenlijk een beetje vreemde opmerking, ik had ook prima naar de Jumbo ernaast kunnen gaan en daar m'n kaas met visa af kunnen rekenen.

Daarnaast gaan we over een jaar allemaal over op het Visa systeem aangezien Maestro er uit gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 23-10-2022 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:24
DOT onder de 6 (let op!!!) euro gezakt. :P Ben benieuwd waar het dieptepunt ligt. Ik zit er al diep in iig :P Dus gaan nog maar wat extra aanschaffen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
ybos schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:14:
DOT onder de 6 (let op!!!) euro gezakt. :P Ben benieuwd waar het dieptepunt ligt. Ik zit er al diep in iig :P Dus gaan nog maar wat extra aanschaffen :Y
DOT, is dat goeie tech :?

Zal daar ook eens wat ingooien dan.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
ybos schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:14:
Van mijn beste investering in 2019 naar mijn slechtste nu ;(

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:51:
[...]

volgens mij was er op Kraken een KSM/DOT pair toch? (of DOT/KSM) nooit gekeken naar die pairing maar verwacht dat DOT het beter doet
Effe een dagje gewacht om nog die ene cent staking rewards te krijgen, en verdorie, hun voorwaarden zijn blijkbaar veranderd. Ik kan niet meer omzetten, niet meer handelen, niks. Alleen nog maar crypto drop en draf. Geen mail, geen opmerking, niks

Nou, alles draf dan maar :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jgf3juoKOADnrQx9VlikdbqTXXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZeuRX7OtdLft0YRa2JPlYM93.jpg?f=fotoalbum_large

Ik was al geen fan van AH want daar doet mijn Binance en CDC kaart het niet, nog 1 reden om er weg te blijven!

waarschijnlijk zal in de toekomst andere winkels het ook doen hoor....

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 13:32
Een kassabon printen, hoe milieuvriendelijk is dat?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:25:
[Afbeelding]

Ik was al geen fan van AH want daar doet mijn Binance en CDC kaart het niet, nog 1 reden om er weg te blijven!

Geweldig dit, des te meer reden om nog meer bij AH te gaan kopen.

Het is puur informatievoorziening.
Je hoeft geen bon te nemen, je kunt een bon nemen.
Je hoeft niet op de duurzaamheids scores te letten, je kunt er op letten.

AH is hiermee gewoon voorloper in NL, niets mis om voorloper te zijn. Er zijn tweakers die daar zelfs trots op zijn met Crypto.

[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 23-10-2022 15:11 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:25:
[Afbeelding]

De JUMBO kan er ook wat van...
Biologisch, je weet wel, goed voor het milieu, in de plastic verpakking

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YP63PwP/Feik-JQQX0-AAyi5x.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 11:23
We zijn hier na maanden sideways echt wel door de gespreksstof heen hé.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:04:
[...]

[Afbeelding]
:'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LW2jqESt4ZT6BeCJ1zEd8fvDOn4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ggPEG7enhBpvrlI2ebm0K3Lf.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:04:
[...]

[Afbeelding]
Afgezien van de boeliesj prijs, vreemd dat een biologisch product dat eigenlijk duurder om te produceren zou moeten zijn, inclusief verpakking, duurder is dan de zelf-afwegen-platgespoten-versie 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

BTC100K2021 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:16:
Wat zoek jij eigenlijk in een partner? Goede/slechte ervaringen met automerken? Waar heb jij je hypotheek lopen? Nog tips voor goede muurverf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Bedankt voor de heads up.
Ik had nog een order staan op 580 verkopen.
Die is gevuld d:)b

Nu bedenken waar ik die fiat weer moet dumpen :9

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Beetje wel hè

Maar, er komen kansen. En de mensen die hier nu nog rondhangen weten dit. Crypto komt wel weer terug, het is net alsof iedereen een herkansing krijgt op dikke gains. En dat gun ik met name de mensen die de passie hebben om onverstoord geïnteresseerd te blijven in de ontwikkelingen.

Ik ga er een beetje vanuit dat het nog wel wat maanden kan duren voor we écht weer aan een nieuwe bullmarkt beginnen. En waar ik nu een beetje mee worstel.. Is het verstandig om eerst dik BTC in te slaan, en dan later wat spreiden in alts voor de moonshot-potentie, of gewoon direct een gediversifieerde portfolio aanhouden?

Als de geschiedenis zich herlaalt, dan krijg je het meeste rendament door eerst in BTC te zitten, en pas na een paar maanden, wanneer het grote publeik doorheeft dat het dit keer niet weer instort wat meer alts in te slaan...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
offtopic:
Ik vind het wel leuk dat er nu over fruit wordt gesproken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 23:45
Gelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:28:
[...]

Beetje wel hè

Maar, er komen kansen. En de mensen die hier nu nog rondhangen weten dit. Crypto komt wel weer terug, het is net alsof iedereen een herkansing krijgt op dikke gains. En dat gun ik met name de mensen die de passie hebben om onverstoord geïnteresseerd te blijven in de ontwikkelingen.

Ik ga er een beetje vanuit dat het nog wel wat maanden kan duren voor we écht weer aan een nieuwe bullmarkt beginnen. En waar ik nu een beetje mee worstel.. Is het verstandig om eerst dik BTC in te slaan, en dan later wat spreiden in alts voor de moonshot-potentie, of gewoon direct een gediversifieerde portfolio aanhouden?

Als de geschiedenis zich herlaalt, dan krijg je het meeste rendement door eerst in BTC te zitten, en pas na een paar maanden, wanneer het grote publeik doorheeft dat het dit keer niet weer instort wat meer alts in te slaan...
FTFY :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Stukfruit schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:30:
[...]
offtopic:
Ik vind het wel leuk dat er nu over fruit wordt gesproken.
Ik mis de bullrun dames het meest :/

Maar een goed stuk fruit is ook lekker hoor :(:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2bt1d1.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Jammer dat je niet effe "publeik" hebt meegenomen in je 'verbetenring' 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Het kan altijd erger.. ik zit op een kring verjaardag met ooms en tantes bij m'n schoonmoeder thuis.. -O-

Wen moon? :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Khaelos schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:00:
Het kan altijd erger.. ik zit op een kring verjaardag met ooms en tantes bij m'n schoonmoeder thuis.. -O-

Wen moon? :X
Mooi moment om over crypto te beginnen.

Net als in 2018 toen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Ngangatar schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:03:
[...]

Geweldig dit, des te meer reden om nog meer bij AH te gaan kopen.

Het is puur informatievoorziening.
Je hoeft geen bon te nemen, je kunt een bon nemen.
Je hoeft niet op de duurzaamheids scores te letten, je kunt er op letten.

AH is hiermee gewoon voorloper in NL, niets mis om voorloper te zijn. Er zijn tweakers die daar zelfs trots op zijn met Crypto.
Je hebt natuurlijk gelijk op het punt dat je zelf kunt bepalen wat je met die informatie doet en het wellicht goed is om bewustwording te creëren.

Echter wordt er wel weer ongevraagd data over je aankoopgedrag verzameld en verwerkt. Gebeurd nu in feite al als je een (persoonlijke) bonuskaart hebt. Het is goed om je ervan bewust te zijn, zonder paranoïde te worden, wat men met deze data allemaal kan. Het begint met gepersonaliseerde aanbiedingen, daarna duurzaamheid scores en vervolgens krijg je aanbiedingen om je score te verhogen want je hebt wel erg veel vlees gehaald de afgelopen week.

Mochten de CBDC’s er ooit komen, dan kan in theorie dit soort data gebruikt worden om je kaart te blokkeren voor bepaalde aankopen omdat je niet duurzaam genoeg bent geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:03:
[...]

Je hebt natuurlijk gelijk op het punt dat je zelf kunt bepalen wat je met die informatie doet en het wellicht goed is om bewustwording te creëren.

Echter wordt er wel weer ongevraagd data over je aankoopgedrag verzameld en verwerkt. Gebeurd nu in feite al als je een (persoonlijke) bonuskaart hebt. Het is goed om je ervan bewust te zijn, zonder paranoïde te worden, wat men met deze data allemaal kan. Het begint met gepersonaliseerde aanbiedingen, daarna duurzaamheid scores en vervolgens krijg je aanbiedingen om je score te verhogen want je hebt wel erg veel vlees gehaald de afgelopen week.

Mochten de CBDC’s er ooit komen, dan kan in theorie dit soort data gebruikt worden om je kaart te blokkeren voor bepaalde aankopen omdat je niet duurzaam genoeg bent geweest.
Dat verzamelen deed men al, dat wisten we al wel toch? Het nadeel van een klantenkaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Ngangatar schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:05:
[...]

Dat verzamelen deed men al, dat wisten we al wel toch? Het nadeel van een klantenkaart.
Heb je wellicht overheen gelezen, maar dat staat ook in mijn post.

Maar dat was ook mijn punt niet. Namelijk goed om je bewust te zijn wat men kan met de verzamelde data en hier ook kritisch over na te denken, zonder meteen een alu-hoedje op te zetten. Zeker met het oog op een toekomstige uitrol van CBDC’s.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Kan je iets minder engelse termen gebruiken aub. Leest erg obnoxious.

Gr gr,

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Jedi_Pimp schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:24:
[...]

Kan je iets minder engelse termen gebruiken aub. Leest erg obnoxious.

Gr gr,
Wat een treurnis. Ik overschat mensen zo te zien

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
speel ik Lego super villains samen met mijn zoontje kom ik dit tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9DoftmamhjmbZDdYyY-TqWRKRD8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r9a92q4dbktufVn4HM3xgDV8.jpg?f=fotoalbum_large

dikke tech man!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 01:04
@Gelukszoekr mijn plutus kaart is eindelijk binnen. Heb je nog enkele tips & tricks? Wat is de meest kosten efficiënte manier om ermee om te gaan? snel gerekend: vanaf +/- € 417/maand uitgaven ben je beter af met het everyday abo t.o.v. starter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 12:09
Hier nog mensen een aandeel in Lukso (lyxe)? Fabian Vogelsteller en binnenkort mainnet. Do I have to say more?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Rien43 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:09:
Hier nog mensen een aandeel in Lukso (lyxe)? Fabian Vogelsteller en binnenkort mainnet. Do I have to say more?
Je kocht op ATH, de prijs ging van 40 naar 4 en deze laatste week van 4 naar 8 en dat wil je ff delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Skalders schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:41:
@Gelukszoekr mijn plutus kaart is eindelijk binnen. Heb je nog enkele tips & tricks? Wat is de meest kosten efficiënte manier om ermee om te gaan? snel gerekend: vanaf +/- € 417/maand uitgaven ben je beter af met het everyday abo t.o.v. starter?
Topups zijn traag. Dat gaat veranderen begin volgend jaar, maar voor nu kan het 1-48 uren. Zorg dat je altijd voldoende saldo op de pas hebt. Je wil nooit in de situatie belanden dat je niet genoeg saldo hebt. ALLES met de kaart betalen. Alles voorschieten waar het kan etc. Hoe meer geld je door die kaart pompt hoe meer het oplevert.

Het Everyday abonnement is vaak wel een gunstige upgrade. Deze moet je via een andere credit/debit kaart betalen. Gebruik hier een andere gratis kaart voor.

Qua perks probeer dingen te kiezen die automatisch afgeschreven worden, zoals Spotify of Netflix. Het kan een probleem opleveren om de je betaalmethode bij deze diensten aan te passen, gebruik dan Curve of Paypal als tussenstap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Skalders schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:41:
Je bent altijd goedkoper uit met het 5 euro abonnement aangezien je er een perk van 10 euro bij krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:22

YES

Moderator General Chat
Rien43 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:09:
Yes you need to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:18:
[...]

Heb je wellicht overheen gelezen, maar dat staat ook in mijn post.

Maar dat was ook mijn punt niet. Namelijk goed om je bewust te zijn wat men kan met de verzamelde data en hier ook kritisch over na te denken, zonder meteen een alu-hoedje op te zetten. Zeker met het oog op een toekomstige uitrol van CBDC’s.
Excuus, te snel gelezen, ik moet leren iet teveel tegelijk te doen op meerdere schermen.

Alu hoedje heb ik een beetje allergie voor overigens ;).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:30:

[Afbeelding]

dikke tech man!
Klopt, ik speel dit samen met een paar gasten van het forum hier tijdens de bear omdat het een beetje saai is nu. We zijn met @malarkan, beter bekend als BIFI-Lover, @YES AKA ShitCoinCharlie en @Skrunsies als Polka-Dot Man.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 23-10-2022 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 12:09
resusaapje schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:22:
[...]

Je kocht op ATH, de prijs ging van 40 naar 4 en deze laatste week van 4 naar 8 en dat wil je ff delen?
Jazeker. Graag gedaan!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:18
Kol Nedra schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:30:

[Afbeelding]

dikke tech man!
Ik liep vanmiddag door Haarlem kom ik deze winkel tegen!
Vette tech!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNf6z_EEXtS4O2u3PhUftLlXCas=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fWImT1qHax7Ey5P97uXuNChC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:01
Volgende rode weekly incoming?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Welnee, de derde groene daily incoming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Mooooooooooooooooon!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
400-500 omhoog, leuk. Grappig! Maar geen Moon… :P

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Op de huidige koers zitten 2 MA's waar Bitcoin wat moeite mee heeft:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdsnO_B3TZWNZqUDL2mFORRRa-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HXwh2LDsV4zJX6T4xyWeQ55C.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
PlanR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:55:
[...]

400-500 omhoog, leuk. Grappig! Maar geen Moon… :P
Ik keek op de 1s chart, dat was aardig indrukwekkend kan ik je vertellen🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:56:
[Afbeelding]
Je bent er snel bij. Thanx!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Eindelijk een lichte uitbraak?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Ben bang van niet, en dat dit jaren kan gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
[Afbeelding]
De 19.5, blijkt nu ook. Morgen staan we weer op of onder de 19K…

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[Afbeelding]
Als we lang genoeg dezelfde prijshouden komen alle MA's bij elkaar en hebben we eindelijk de endgame bereikt; Bitcoin als geschikt betaalmethode vanwege de stabiele prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Voor de lol Quant gekocht vanavond, eens kijken wat die max 14 miljoen muntjes gaan doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Ngangatar schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:42:
Voor de lol Quant gekocht vanavond, eens kijken wat die max 14 miljoen muntjes gaan doen.
Koop dan ook wat Bifi, daar zijn er maar max 80.000 van. 8)7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:57:
[...]

Koop dan ook wat Bifi, daar zijn er maar max 80.000 van. 8)7
Dat is niet de enige reden, goochem ;). Maar wel leuk altijd. En BIFI heb ik gehad en met dikke winst verkocht to @Glenn Hoddle . Haal ik nog wel wat van mettertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Ik ga pas weer moon roepen boven 26.5k ofzo -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:18
Deprimerende bende hier , vroeger tijden toen bomen tot de moon reikten en iedere 2 post een nieuwe ATH babe was zijn een vage herinnering.

Maar ik voorzie een terugkeer naar deze tijden waar iedere meelezer zoals ondergetekende weer als vanouds kan ontsnappen aan de dagelijkse sleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:29:
[...]

Als we lang genoeg dezelfde prijshouden komen alle MA's bij elkaar en hebben we eindelijk de endgame bereikt; Bitcoin als geschikt betaalmethode vanwege de stabiele prijs
Afbeeldingslocatie: https://nyc3.digitaloceanspaces.com/memecreator-cdn/media/__processed__/55e/template-perfectly-balanced-2030-0c6db91aec9c.jpeg

Perfect in balans en ook nog eens gehalveerd.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Gelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:29:
[...]

All your Fiat are belong to us
Pagina: 1 ... 40 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!