3 Jaar voorraadGelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:44:
[...]
Die is wel echt nice inderdaad. Ik heb ze besteld

Als iedereen nou ook zo lang crypto kan hodl'en

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
3 Jaar voorraadGelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:44:
[...]
Die is wel echt nice inderdaad. Ik heb ze besteld
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:50:
Ja, misschien moet Taro even de bezem pakken...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zo, sterke uitspraak! Ik ken je nog niet, kun je je even voorstellen aan de groep?Dacuuu schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:48:
Wat is dit voor geurig stink topic geworden. Ik wil moons of alles door het putje. Geen wasmiddel geleuter!
hodlen is niet moeilijk toch? Bagholder forever!knakworst schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:29:
[...]
3 Jaar voorraad![]()
Als iedereen nou ook zo lang crypto kan hodl'en
nothing stops this train
Denk dat ik redelijk hetzeflde idee heb maar met wat minder shitcoins.Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:08:
Ik zit rustig wat te puzzelen, voor als ik straks weer instap. Ik zat te denken aan de volgende portfolio
[Afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 22-10-2022 16:44 ]
Dan doe ik ook weer meeDon Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:36:
Ah intussen weer 200$ van de worst af. Goeie tech dit zeg. Straks kan ik m toch weer gewoon op de $300 kopen...
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 22-10-2022 16:50 ]
Zero.
nothing stops this train
Nee.resusaapje schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:01:
[...]
Zo, sterke uitspraak! Ik ken je nog niet, kun je je even voorstellen aan de groep?
Vaatwastabletten heb ik vandaag ook gekocht!Dacuuu schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:48:
Wat is dit voor geurig stink topic geworden. Ik wil moons of alles door het putje. Geen wasmiddel geleuter!
Maktub
Verwijderd
Hier gaat het bij ons toch wel om de onderliggende techniek en usecase. De speculatieve waarde van vaatwastabletten is iets waar wij minder naar kijken, we ECA'en gewoon af en toe wat.MrMrq schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:31:
[...]
Vaatwastabletten heb ik vandaag ook gekocht!
Ik hield ze al een tijdje in de gaten. Een paar maanden geleden hoorde je iedereen er over, maar de hype is nu over. Dat terwijl de vaatwastabletokenomic natuurlijk ongewijzigd zijn.
De prijs houdt goed steun op de MA200, en de RSI flink op oversold. Dus ik waag de gok en heb de GAK lekker naar beneden gedrukt. Wel met een strakke stop loss hoor.
Fuck dat, maatje van me heb op Discord gelezen dat Elon Musk ook vaatwastabletten heeft!!Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:43:
[...]
De speculatieve waarde van vaatwastabletten is iets waar wij minder naar kijken…
Maktub
That's the spirit, welcome!
UberLurker Departement #GG.
Bedankt voor die reddit, die kende ik nog niet. Ik kon het natuurlijk weer niet laten hier ook een plutus shill te plaatsen. Ik druk die adoptie wel door ieders strot.Eusebius schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:27:
Wat is dit nou weer? Huishoudelijke talk in Crypto-SC?
Enfin, de afwastabs van de Lidl worden steeds als beste getest en die komen soms in de aanbieding. Let op, aanbieding geldt maar voor 4 pakken.
Verder https://www.supermarktscanner.nl/ en op reddit /r/zuinig
Bitcoin - A weapon of mass disruption
het woord crypto/bitcoin is SLECHT voor de mainstream, want jawel dat wordt zo geleerd!Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:38:
[...]
Bedankt voor die reddit, die kende ik nog niet. Ik kon het natuurlijk weer niet laten hier ook een plutus shill te plaatsen. Ik druk die adoptie wel door ieders strot.
Maar man man, men wil er niks van weten. Een bak azijn wat ik weer over me heen krijg haha
https://www.reddit.com/r/..._retour_op_al_je_uitgave/
nothing stops this train
Ik heb niet het gevoel alsof het me veel energie of frustratie kost. Vind het ook altijd wel leuk een discussie op te zoeken. Toch bedanktKol Nedra schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:54:
als men er niet voor open staat probeer er niet teveel tijd erin te steken..
Heej, ALS crypto een piramide-spel is, DAN hebben we baat bij zoveel mogelijk slachtoffers NA ons.Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:01:
[...]
Ik heb niet het gevoel alsof het me veel energie of frustratie kost. Vind het ook altijd wel leuk een discussie op te zoeken. Toch bedankt
FTFYresusaapje schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:16:
[...]
Heej, ALS aangezien crypto een piramide-spel is, DAN hebben we baat bij zoveel mogelijk slachtoffers NA ons.
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 22-10-2022 19:29 ]
Maktub
Die reclame op reddit voor een of andere gure community.knakworst schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:11:
[...]
BS. Al die botjes reageren erop als wij het over BIFI hebben. Want dan moet het wel dikke tech zijn. Bij ome Elon zie je dat zelfde effect ook met Doge tweets.
Haha die reacties zeg, hier moet je gewoon om lachen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:38:
[...]
Bedankt voor die reddit, die kende ik nog niet. Ik kon het natuurlijk weer niet laten hier ook een plutus shill te plaatsen. Ik druk die adoptie wel door ieders strot.
Maar man man, men wil er niks van weten. Een bak azijn wat ik weer over me heen krijg haha
Dan is investeren in kunst dat ook. Bijvoorbeeld een duur schilderij van Rembrandt. Je koopt het voor een miljoen en hoopt dat het voor 2 miljoen of meer verkocht wordt. Terwijl het houtjes zijn in een raamwerk, linnen en wat verf erop gespat. Hooguit 100,- in materiaalwaarde.MrMrq schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:23:
[...]
FTFY
Het ís toch een pyramide spel?
Het is speculeren op de verwachting dat er iemand komt die je assets voor een hogere prijs zal overnemen. Het is inkomsten generen uit niets anders dan de inleg van de volgende instroom.
Sounds like a ponzi to me.
Edit, mag ik hier Boomerbrieven even pluggen?
==
hoi
Heerlijk om een sell order op een onzinnig bedrag te zetten en deze gehit zien worden op een zaterdag… snel wat snel verdiend bier inslaan en dadelijk gezellig verorberen met n bifi worstje (en voetbal 🔵⚫️)Don Guacamole schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]
Echt insane dit.
Of is dit organische groei?
En zowat de ganse oldtimer wereld. Bedragen van 2 mil. en meer voor n oude autoEusebius schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:12:
[...]
Dan is investeren in kunst dat ook. Bijvoorbeeld een duur schilderij van Rembrandt. Je koopt het voor een miljoen en hoopt dat het voor 2 miljoen of meer verkocht wordt. Terwijl het houtjes zijn in een raamwerk, linnen en wat verf erop gespat. Hooguit 100,- in materiaalwaarde.
Toch verkopen we kunst voor veel geld. Is het hetzelfde? Nee, het verschil met crypto is dat kunst investeren in de uniekheid van kwaliteit is. Je hebt één Nachtwacht en één meisje van Vermeer.
Bij crypto vind je de uniekheid niet in de kwaliteit, want het verschil tussen de ene BTC en de andere is slechts virtueel. Het zit 'm meer in de kwantiteit, men geeft een bepaalde hoeveelheid BTC een waarde. Ja, die is virtueel. Maar er wordt zoveel virtueel op waarde geschat.
Dit topic is een safespace, daarbuiten is de echte wereld. LevensgevaarlijkGelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:38:
[...]
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk juist wel mooi om te zien dat er bij zuinigerts veel weerstand is tegen crypto ponzi kaarten.PureLOOD schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:32:
[...]
Dit topic is een safespace, daarbuiten is de echte wereld. Levensgevaarlijk
Wat een Snitserklaas die CZ, binnenkort weer 0,05 erbij!Eligible users will each receive an Auto-Invest ETH monthly plan that is worth 0.05 BUSD. This 0.05 BUSD amount will be equally split over a period of five months to purchase ETH via the Auto-Invest monthly plan (i.e., 0.01 BUSD per installment)
First rule of Tweakers Slowchat: we don’t talk about Tweakers Slowchat.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:38:
Ik was vandaag te gast bij een crypto-podcast over Plutus. Je kan het hele interview terugluisteren via deze link. https://www.reddit.com/ta...ec-48e1-ad5a-068e6945af76
Ik heb aan het begin natuurlijk Tweakers.net benoemd "The best crypto community"
Maktub
Zo was dat 15 jaar geleden met aandelen , nu zit iedereen en zijn moeder in de index fondsen.Kol Nedra schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:54:
[...]
het woord crypto/bitcoin is SLECHT voor de mainstream, want jawel dat wordt zo geleerd!
ik snap dat je het goede wilt vertellen, maar als men er niet voor open staat probeer er niet teveel tijd erin te steken...... Heb het ook geprobeerd om mensen bepaald dingen info te geven, hoeft niet perse alleen over crypto ed te gaan, maar overall in je leven: Als jij anders denkt dan persoon x en ze willen je verhaal niet horen, steek er geen tijd in is echt zonde!
piramide spel zelfs daar ook in te vinden, ook bij aandelen is het piramide spel.Eusebius schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:12:
[...]
Dan is investeren in kunst dat ook. Bijvoorbeeld een duur schilderij van Rembrandt. Je koopt het voor een miljoen en hoopt dat het voor 2 miljoen of meer verkocht wordt. Terwijl het houtjes zijn in een raamwerk, linnen en wat verf erop gespat. Hooguit 100,- in materiaalwaarde.
Toch verkopen we kunst voor veel geld. Is het hetzelfde? Nee, het verschil met crypto is dat kunst investeren in de uniekheid van kwaliteit is. Je hebt één Nachtwacht en één meisje van Vermeer.
Bij crypto vind je de uniekheid niet in de kwaliteit, want het verschil tussen de ene BTC en de andere is slechts virtueel. Het zit 'm meer in de kwantiteit, men geeft een bepaalde hoeveelheid BTC een waarde. Ja, die is virtueel. Maar er wordt zoveel virtueel op waarde geschat.
nothing stops this train
Ik heb mijn portie lachen ook weer gehad. Heerlijk die comments. Makkelijk uit de tent te lokken ook.
Be careful what you wish for, een mooie -40% is ook ‘actie.’
[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 23-10-2022 10:34 ]
Maktub
Eens. Bewust proberen om bij je lokale winkels met creditcard te betalen vind ik wel bedenkelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:47:
[...]
Ik vind het eigenlijk juist wel mooi om te zien dat er bij zuinigerts veel weerstand is tegen crypto ponzi kaarten.
Dat banken en financiële partijen mensen uitmelken op transactie kosten van eningsinds verplichte en ingeburgerde moderne betaalsystemen betekent niet dat dit ineens maar ok is wanneer je daar zelf ook een deeltje van kunt pakken. Dat staat zelfs erg ver van de crypto gedachte in mijn optiek, het is dezelfde perverse prikkel van hebzucht en egocentrisme boven moraal waardoor ons wereldwijde financiële systeem in huidige staat is beland.
En wat denk je dat er gebeurt als zo'n commerciële partij ooit wel enigsinds een monopolie positie krijgt op transacties en spenderen? Dan ga je er als klant echt niet op vooruit vermoed ik![]()
Maar hey, cypto jasje dus prima toch?
Gedeeltelijk met je eens maar het laatste gedeelte zeker niet. Ik haal m'n kaas bij een lokale kaaswinkel en als ze zelf aangeven visa te accepteren waarom zou ik het dan niet gebruiken?BTC100K2021 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:58:
[...]
Eens. Bewust proberen om bij je lokale winkels met creditcard te betalen vind ik wel bedenkelijk.
Algemeen bekend dat een winkelier onder aan de streep dan minder over houdt. Zelfde met VVV-bonnen, kost een winkelier ca. 8%. Dus zo'n move gaat ten kosten van de winkelier of van het overig winkelend publiek (hogere prijzen om alle slimme vogels met zo'n kaartje te compenseren).
Je kunt natuurlijk zeggen: dan moeten ze het maar niet accepteren. Je kunt ook gewoon je CC (met al die leuke perks) in je knip laten en cash/pin betalen. Gun een ander ook zijn boterham, zeker lokaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 23-10-2022 12:24 ]
DOT, is dat goeie techybos schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:14:
DOT onder de 6 (let op!!!) euro gezakt.Ben benieuwd waar het dieptepunt ligt. Ik zit er al diep in iig
Dus gaan nog maar wat extra aanschaffen
UberLurker Departement #GG.
Van mijn beste investering in 2019 naar mijn slechtste nuybos schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:14:
DOT onder de 6 (let op!!!) euro gezakt.Ben benieuwd waar het dieptepunt ligt. Ik zit er al diep in iig
Dus gaan nog maar wat extra aanschaffen
Zero.
Effe een dagje gewacht om nog die ene cent staking rewards te krijgen, en verdorie, hun voorwaarden zijn blijkbaar veranderd. Ik kan niet meer omzetten, niet meer handelen, niks. Alleen nog maar crypto drop en draf. Geen mail, geen opmerking, niksKol Nedra schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:51:
[...]
volgens mij was er op Kraken een KSM/DOT pair toch? (of DOT/KSM) nooit gekeken naar die pairing maar verwacht dat DOT het beter doet
Hattrick: Thorgal Eagles
Geweldig dit, des te meer reden om nog meer bij AH te gaan kopen.Kol Nedra schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:25:
[Afbeelding]
Ik was al geen fan van AH want daar doet mijn Binance en CDC kaart het niet, nog 1 reden om er weg te blijven!
waarschijnlijk zal in de toekomst andere winkels het ook doen hoor....
[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 23-10-2022 15:11 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
De JUMBO kan er ook wat van...Kol Nedra schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:25:
[Afbeelding]
Ik was al geen fan van AH want daar doet mijn Binance en CDC kaart het niet, nog 1 reden om er weg te blijven!
waarschijnlijk zal in de toekomst andere winkels het ook doen hoor....
Gelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:04:
[...]
De JUMBO kan er ook wat van...
Biologisch, je weet wel, goed voor het milieu, in de plastic verpakking
[Afbeelding]
Zero.
Afgezien van de boeliesj prijs, vreemd dat een biologisch product dat eigenlijk duurder om te produceren zou moeten zijn, inclusief verpakking, duurder is dan de zelf-afwegen-platgespoten-versieGelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:04:
[...]
De JUMBO kan er ook wat van...
Biologisch, je weet wel, goed voor het milieu, in de plastic verpakking
[Afbeelding]
Wat zoek jij eigenlijk in een partner? Goede/slechte ervaringen met automerken? Waar heb jij je hypotheek lopen? Nog tips voor goede muurverf?BTC100K2021 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:16:
We zijn hier na maanden sideways echt wel door de gespreksstof heen hé.
Bedankt voor de heads up.Pelox schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 23:19:
Weer een stuiter van bifi
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Beetje wel hèBTC100K2021 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:16:
BTC100K2021 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:16:
Dat zit wel Schnorr.
FTFYGelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:28:
[...]
Beetje wel hè
Maar, er komen kansen. En de mensen die hier nu nog rondhangen weten dit. Crypto komt wel weer terug, het is net alsof iedereen een herkansing krijgt op dikke gains. En dat gun ik met name de mensen die de passie hebben om onverstoord geïnteresseerd te blijven in de ontwikkelingen.
Ik ga er een beetje vanuit dat het nog wel wat maanden kan duren voor we écht weer aan een nieuwe bullmarkt beginnen. En waar ik nu een beetje mee worstel.. Is het verstandig om eerst dik BTC in te slaan, en dan later wat spreiden in alts voor de moonshot-potentie, of gewoon direct een gediversifieerde portfolio aanhouden?
Als de geschiedenis zich herlaalt, dan krijg je het meeste rendement door eerst in BTC te zitten, en pas na een paar maanden, wanneer het grote publeik doorheeft dat het dit keer niet weer instort wat meer alts in te slaan...
Ik mis de bullrun dames het meestStukfruit schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:30:
[...]
offtopic:
Ik vind het wel leuk dat er nu over fruit wordt gesproken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jammer dat je niet effe "publeik" hebt meegenomen in je 'verbetenring'
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Mooi moment om over crypto te beginnen.Khaelos schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:00:
Het kan altijd erger.. ik zit op een kring verjaardag met ooms en tantes bij m'n schoonmoeder thuis..![]()
Wen moon?
Je hebt natuurlijk gelijk op het punt dat je zelf kunt bepalen wat je met die informatie doet en het wellicht goed is om bewustwording te creëren.Ngangatar schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:03:
[...]
Geweldig dit, des te meer reden om nog meer bij AH te gaan kopen.
Het is puur informatievoorziening.
Je hoeft geen bon te nemen, je kunt een bon nemen.
Je hoeft niet op de duurzaamheids scores te letten, je kunt er op letten.
AH is hiermee gewoon voorloper in NL, niets mis om voorloper te zijn. Er zijn tweakers die daar zelfs trots op zijn met Crypto.
Dat verzamelen deed men al, dat wisten we al wel toch? Het nadeel van een klantenkaart.jvel92 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:03:
[...]
Je hebt natuurlijk gelijk op het punt dat je zelf kunt bepalen wat je met die informatie doet en het wellicht goed is om bewustwording te creëren.
Echter wordt er wel weer ongevraagd data over je aankoopgedrag verzameld en verwerkt. Gebeurd nu in feite al als je een (persoonlijke) bonuskaart hebt. Het is goed om je ervan bewust te zijn, zonder paranoïde te worden, wat men met deze data allemaal kan. Het begint met gepersonaliseerde aanbiedingen, daarna duurzaamheid scores en vervolgens krijg je aanbiedingen om je score te verhogen want je hebt wel erg veel vlees gehaald de afgelopen week.
Mochten de CBDC’s er ooit komen, dan kan in theorie dit soort data gebruikt worden om je kaart te blokkeren voor bepaalde aankopen omdat je niet duurzaam genoeg bent geweest.
Heb je wellicht overheen gelezen, maar dat staat ook in mijn post.Ngangatar schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:05:
[...]
Dat verzamelen deed men al, dat wisten we al wel toch? Het nadeel van een klantenkaart.
Kan je iets minder engelse termen gebruiken aub. Leest erg obnoxious.Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:38:
[...]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wat een treurnis. Ik overschat mensen zo te zienJedi_Pimp schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:24:
[...]
Kan je iets minder engelse termen gebruiken aub. Leest erg obnoxious.
Gr gr,
Je kocht op ATH, de prijs ging van 40 naar 4 en deze laatste week van 4 naar 8 en dat wil je ff delen?Rien43 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:09:
Hier nog mensen een aandeel in Lukso (lyxe)? Fabian Vogelsteller en binnenkort mainnet. Do I have to say more?
Topups zijn traag. Dat gaat veranderen begin volgend jaar, maar voor nu kan het 1-48 uren. Zorg dat je altijd voldoende saldo op de pas hebt. Je wil nooit in de situatie belanden dat je niet genoeg saldo hebt. ALLES met de kaart betalen. Alles voorschieten waar het kan etc. Hoe meer geld je door die kaart pompt hoe meer het oplevert.Skalders schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:41:
@Gelukszoekr mijn plutus kaart is eindelijk binnen. Heb je nog enkele tips & tricks? Wat is de meest kosten efficiënte manier om ermee om te gaan? snel gerekend: vanaf +/- € 417/maand uitgaven ben je beter af met het everyday abo t.o.v. starter?
Je bent altijd goedkoper uit met het 5 euro abonnement aangezien je er een perk van 10 euro bij krijgt.Skalders schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:41:
@Gelukszoekr mijn plutus kaart is eindelijk binnen. Heb je nog enkele tips & tricks? Wat is de meest kosten efficiënte manier om ermee om te gaan? snel gerekend: vanaf +/- € 417/maand uitgaven ben je beter af met het everyday abo t.o.v. starter?
Yes you need toRien43 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:09:
Hier nog mensen een aandeel in Lukso (lyxe)? Fabian Vogelsteller en binnenkort mainnet. Do I have to say more?
Excuus, te snel gelezen, ik moet leren iet teveel tegelijk te doen op meerdere schermen.jvel92 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:18:
[...]
Heb je wellicht overheen gelezen, maar dat staat ook in mijn post.
Maar dat was ook mijn punt niet. Namelijk goed om je bewust te zijn wat men kan met de verzamelde data en hier ook kritisch over na te denken, zonder meteen een alu-hoedje op te zetten. Zeker met het oog op een toekomstige uitrol van CBDC’s.
Klopt, ik speel dit samen met een paar gasten van het forum hier tijdens de bear omdat het een beetje saai is nu. We zijn met @malarkan, beter bekend als BIFI-Lover, @YES AKA ShitCoinCharlie en @Skrunsies als Polka-Dot Man.Kol Nedra schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:30:
speel ik Lego super villains samen met mijn zoontje kom ik dit tegen:
[Afbeelding]
dikke tech man!
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 23-10-2022 19:01 ]
Jazeker. Graag gedaan!resusaapje schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:22:
[...]
Je kocht op ATH, de prijs ging van 40 naar 4 en deze laatste week van 4 naar 8 en dat wil je ff delen?
Ik liep vanmiddag door Haarlem kom ik deze winkel tegen!Kol Nedra schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:30:
speel ik Lego super villains samen met mijn zoontje kom ik dit tegen:
[Afbeelding]
dikke tech man!
Ik lul ook zomaar wat
Welnee, de derde groene daily incomingshovelhead1340 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:31:
Volgende rode weekly incoming?
400-500 omhoog, leuk. Grappig! Maar geen Moon…Don Guacamole schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:54:
Mooooooooooooooooon!!!!!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik keek op de 1s chart, dat was aardig indrukwekkend kan ik je vertellen🤡PlanR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:55:
[...]
400-500 omhoog, leuk. Grappig! Maar geen Moon…
Je bent er snel bij. Thanx!!Taro schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:56:
Op de huidige koers zitten 2 MA's waar Bitcoin wat moeite mee heeft:
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ben bang van niet, en dat dit jaren kan gaan duren.sjorremans schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:01:
Eindelijk een lichte uitbraak?
De 19.5, blijkt nu ook. Morgen staan we weer op of onder de 19K…Taro schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:56:
[Afbeelding]
Als we lang genoeg dezelfde prijshouden komen alle MA's bij elkaar en hebben we eindelijk de endgame bereikt; Bitcoin als geschikt betaalmethode vanwege de stabiele prijsTaro schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:56:
[Afbeelding]
Koop dan ook wat Bifi, daar zijn er maar max 80.000 van.Ngangatar schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:42:
Voor de lol Quant gekocht vanavond, eens kijken wat die max 14 miljoen muntjes gaan doen.
Zero.
Dat is niet de enige reden, goochemPelox schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:57:
[...]
Koop dan ook wat Bifi, daar zijn er maar max 80.000 van.
Ik ga pas weer moon roepen boven 26.5k ofzoDon Guacamole schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:54:
Mooooooooooooooooon!!!!!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:29:
[...]
Als we lang genoeg dezelfde prijshouden komen alle MA's bij elkaar en hebben we eindelijk de endgame bereikt; Bitcoin als geschikt betaalmethode vanwege de stabiele prijs
Dat zit wel Schnorr.
All your Fiat are belong to usGelukszoekr schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:29:
[...]
Als we lang genoeg dezelfde prijshouden komen alle MA's bij elkaar en hebben we eindelijk de endgame bereikt; Bitcoin als geschikt betaalmethode vanwege de stabiele prijs
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq