[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.990 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Vis schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:33:
@Taro kom er maar in met je draaikolk
Die heb ik helaas niet bij de hand, ben niet in NL :9B

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:27:
[...]

Die heb ik helaas niet bij de hand, ben niet in NL :9B
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwzubbudMJuQOttJpIAfCoOdWi4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iGxsCi5Xt783bGIO2EBV3SL2.png?f=user_large

Pagina 6, deze post, rechtermuisklik, opslaan als en vervolgens weer posten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZWZ73PFIwLKZrx_QqUnYudHg2o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/COoLwlsfeLUBeK7RfhVf6ipi.webp?f=user_large

Knap gedaan al zeg ik het zelf
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/famVg34CZ-Pr_1R09RbDCrzpOEI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bxGA3Obc4LT6WXOnLewsXnU8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:36:
[...]

[Afbeelding]

Pagina 6, deze post, rechtermuisklik, opslaan als en vervolgens weer posten:
[Afbeelding]

Knap gedaan al zeg ik het zelf
[Afbeelding]
Visca: 'What I wouldn't give to be normal. To live in that bubble. Reality of the naive.'

If you know, you know, hackerman.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Aangezien crypto nog steeds slaapverwekkend is. Hier nog een aardige kijktip.

De gevolgen van Brexit in de UK. Deze docu kijkt heerlijk weg. Dat land is helemaal rekt. Verplichte stof voor Nexit roepers wat mij betreft:

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
WillemdeZijger schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:43:
[...]

Gaat dit toevallig over Opacity? Leek veelbelovend, maar de laatste tijd is er nog maar weinig vertrouwen. Blijkt ook uit de koers, overigens.
Meh. Die gaat echt down the drain. Zonde, vind ik, want daar heb ik nog wel wat ingelegd de afgelopen tijd.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
Bushalte schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:28:
[...]

Meh. Die gaat echt down the drain. Zonde, vind ik, want daar heb ik nog wel wat ingelegd de afgelopen tijd.
Team is schijnbaar echt gestopt en de ceo gaat de bak in.. misschien een idee om er een kratje in te duwen de komende tijd :9B

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:34:
[...]

Team is schijnbaar echt gestopt en de ceo gaat de bak in.. misschien een idee om er een kratje in te duwen de komende tijd :9B
En toch werkt het nog, dan is het gewoon heule dikke tech. Sowieso als je CEO de bak in gaat, dan ben je zo goed dat het systeem bang voor je begint te worden. Kopuh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:19
Straks nog meer aanbiedingen in crypto land. En in aandelen en vastgoed. Goede tijden om in te kopen. No panic, Just buy it all.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:32:
Aangezien crypto nog steeds slaapverwekkend is. Hier nog een aardige kijktip.

De gevolgen van Brexit in de UK. Deze docu kijkt heerlijk weg. Dat land is helemaal rekt. Verplichte stof voor Nexit roepers wat mij betreft:

[YouTube: The Brexit effect: how leaving the EU hit the UK | FT Film]
Dat land was al helemaal rekt, want wat hebben ze nou daar? Arbeiders en een aantal russen die half london hebben opgekocht... o ja, en het 'financiële centrum van EU', de LSE. Ik noem 'm trouwens liever FTSE (ja, weet dat dat wat anders is), want dat spreek je uit als Foetsie.

Die neerwaartse spiraal zitten ze al vrij lang in. Het begon allemaal eind 1800 (Amerika werd grootmacht ipv Engeland) en daarna hebben ze klap na klap gehad. Ze hebben zelf inmiddels weinig in te brengen in de wereldeconomie. NL is en ligt beter in handel dan UK en voor voedsel zijn ze enorm afhankelijk van het buitenland. Daarnaast exporteren ze vooral goederen uit het industriële tijdperk (auto's, gasturbines en onderdelen van machines) of grondstoffen.
Kortom: Allemaal zaken waar het land zelf niet rijk van wordt, omdat dat netjes uitstroomt naar de landen waar die multinationals zitten die achter die handel zitten. De mensen in Engeland worden dus gewoon gebruikt als 'cheap labor'. Het beetje slimme mensen dat er zit, zit in London en werkt voor multinationals die daar zitten voor de prestige.

Dat 'het volk' dan kiest voor een BREXIT kan ik wel inkomen, want alles wordt ze afgenomen, zo het lijkt... maar daarmee draaien ze zichzelf wel de nek om, want die multinationals gaan wel ergens anders hun arbeid halen... en de Foetsie of LSE? Die zou in de toekomst zomaar eens verplaatst kunnen gaan worden naar Parijs. Want dat ligt wel in de EU.

Brexit is imo dus de zoveelste schakel in de ondergang van de UK. Sneu, maar je ziet het gebeuren en ze blijven keer op keer de verkeerde beslissingen nemen vanwege die enorme plaat voor hun kop.

Dat gezegd hebbende, het EU parlement begint aardig op UK te lijken. Alle beslissingen die ze het afgelopen jaar hebben genomen hebben de EU-landen uit elkaar gedreven ipv bij elkaar gebracht. Daarnaast blijkt dat het beleid van veel EU-landen, gezien de veranderde omstandigheden, vernietigend is voor de samenhang. Als dat zo doorgaat zie ik hier ook nog een flinke breuk ontstaan. Zeker tussen noord-zuid EU (dat was er al, maar werd elke keer netjes gelijmd) maar ook tussen Frankrijk en Duitsland nu het energiebeleid van Duitsland totaal niet flexibel blijkt te zijn en ze 'lang niet zo groen blijken te zijn als ze claimden'. Italië zie ik ook nog het handje (ja, dat bekende gebaar) heffen en de EU-gedag zeggen... die gaan echt geen bailout accepteren. Daar zijn ze te trots voor, dus dat wordt 'we doen het zelf wel'.... ofwel spiegeltjes en kraaltjes.

Aldus... tot zover mijn rant over hoe goed het gaat met UK en EU. Gelukkig blijft BTC lekker stabiel, terwijl onze fiat door het putje gaat.

Ik wens jullie allen een hele fijne dag toe.

Mand :X

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
MicroWhale schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:12:
[...]

Dat land was al helemaal rekt, want wat hebben ze nou daar? Arbeiders en een russen die half london hebben opgekocht... o ja, en het 'financiële centrum van EU', de LSE. Ik noem 'm trouwens liever FTSE (ja, weet dat dat wat anders is), want dat spreek je uit als Foetsie.

Die neerwaartse spiraal zitten ze al vrij lang in. Het begon allemaal eind 1800 (Amerika werd grootmacht ipv Engeland) en daarna hebben ze klap na klap gehad. Ze hebben zelf inmiddels weinig in te brengen in de wereldeconomie. NL is en ligt beter in handel dan UK en voor voedsel zijn ze enorm afhankelijk van het buitenland. Daarnaast exporteren ze vooral goederen uit het industriële tijdperk (auto's, gasturbines en onderdelen van machines) of grondstoffen.
Kortom: Allemaal zaken waar het land zelf niet rijk van wordt, omdat dat netjes uitstroomt naar de landen waar die multinationals zitten die achter die handel zitten. De mensen in Engeland worden dus gewoon gebruikt als 'cheap labor'. Het beetje slimme mensen dat er zit, zit in London en werkt voor multinationals die daar zitten voor de prestige.

Dat 'het volk' dan kiest voor een BREXIT kan ik wel inkomen, want alles wordt ze afgenomen, zo het lijkt... maar daarmee draaien ze zichzelf wel de nek om, want die multinationals gaan wel ergens anders hun arbeid halen... en de Foetsie of LSE? Die zou in de toekomst zomaar eens verplaatst kunnen gaan worden naar Parijs. Want dat ligt wel in de EU.

Brexit is imo dus de zoveelste schakel in de ondergang van de UK. Sneu, maar je ziet het gebeuren en ze blijven keer op keer de verkeerde beslissingen nemen vanwege die enorme plaat voor hun kop.

Dat gezegd hebbende, het EU parlement begint aardig op UK te lijken. Alle beslissingen die ze het afgelopen jaar hebben genomen hebben de EU-landen uit elkaar gedreven ipv bij elkaar gebracht. Daarnaast blijkt dat het beleid van veel EU-landen, gezien de veranderde omstandigheden, vernietigend is voor de samenhang. Als dat zo doorgaat zie ik hier ook nog een flinke breuk ontstaan. Zeker tussen noord-zuid EU (dat was er al, maar werd elke keer netjes gelijmd) maar ook tussen Frankrijk en Duitsland nu het energiebeleid van Duitsland totaal niet flexibel blijkt te zijn en ze 'lang niet zo groen blijken te zijn als ze claimden'. Italië zie ik ook nog het handje (ja, dat bekende gebaar) heffen en de EU-gedag zeggen... die gaan echt geen bailout accepteren. Daar zijn ze te trots voor, dus dat wordt 'we doen het zelf wel'.... ofwel spiegeltjes en kraaltjes.

Aldus... tot zover mijn rant over hoe goed het gaat met UK en EU. Gelukkig blijft BTC lekker stabiel, terwijl onze fiat door het putje gaat.

Tja, gewoon een verschuiving in de wereldorde die we live meemaken. US, VK, EU met als tegenhanger BRICS. Iran er nog bij zou dat clubje helemaal compleet maken. Trouwens erg veel respect voor de vrouwen daar die met gevaar voor eigen leven de ‘hijabs’ aan het wegpleuren zijn.

Turkije nog als dubieuze rol daartussenin (gas HUB voor Europa)

De tijden van ‘welvaart’ zijn wel eventjes voorbij denk ik zo. Ik ga uit van een cold war 2.0 met een nieuw ‘ijzeren gordijn’. Polen heeft deze deels al. Finland, Litouwen etc. zijn er mee bezig. Je moet iets met een grommende beer als buurman.

Onenigheden worden middels een Proxy oorlog uitgevochten in Oekraïne. De handelsoorlog gaat ook gewoon verder.

Interessante tijden dat dan weer wel.
Dus when Bitcoin moon?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Alpina schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

Tja, gewoon een verschuiving in de wereldorde die we live meemaken. US, VK, EU met als tegenhanger BRICS. Iran er nog bij zou dat clubje helemaal compleet maken. Trouwens erg veel respect voor de vrouwen daar die met gevaar voor eigen leven de ‘hijabs’ aan het wegpleuren zijn.

Turkije nog als dubieuze rol daartussenin (gas HUB voor Europa)

De tijden van ‘welvaart’ zijn wel eventjes voorbij denk ik zo. Ik ga uit van een cold war 2.0 met een nieuw ‘ijzeren gordijn’. Polen heeft deze deels al. Zweden, Finland, Litouwen etc. zijn er mee bezig. Je moet iets met een grommende beer als buurman.

Onenigheden worden middels een Proxy oorlog uitgevochten in Oekraïne. De handelsoorlog gaat ook gewoon verder.

Interessante tijden dat dan weer wel.
Dus when Bitcoin moon?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fS-MC6cz-RLg93PpcmcqOzKflL0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1HFKj2Yq82HvF2h6pCtTM0N4.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
_O- :') een eigen meme. Daar drink ik er vanavond een paar op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HiUW8Ix0ORjEqJCkmOxmHVClsuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dXAkMEUhUsmisGo6rvgRbB7T.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:20

knakworst

Get more sats!

Hoe moet ik dit lezen. Hoger is beter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:16:
[...]

Dikke tech

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:16:
[...]

Nationale schuld bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

MicroWhale schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:12:
[...]

Dat land was al helemaal rekt, want wat hebben ze nou daar? Arbeiders en een aantal russen die half london hebben opgekocht... o ja, en het 'financiële centrum van EU', de LSE. Ik noem 'm trouwens liever FTSE (ja, weet dat dat wat anders is), want dat spreek je uit als Foetsie.

Goed verhaal. Lekker kort ook.

Maar mocht EU uit elkaar vallen zou UK wel eens een safe haven kunnen worden. Waar is die glazen bol toch...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Everything koms goed!

Pak jullie fiat, flikker het in het eerste de beste coin and let’s go!

Je weet dat de bottum in is wanneer de luchtvochtigheid boeliesj is *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loB-vlzi1UmxdnOcx8QnDQ7mXKQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fm7mXcrKNQaQBa8m3Q4QcWyg.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
* Stukfruit zit al uren te F5-en op Binance, maar sinds gisteravond lijkt het kapot te zijn

Hij staat de hele tijd rond de 19.050,00 usd. Volgens mij heb ik Bitcoin gebroken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:41

NeoflexNL

Forever young

Stukfruit schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:36:
* Stukfruit zit al uren te F5-en op Binance, maar sinds gisteravond lijkt het kapot te zijn

Hij staat de hele tijd rond de 19.050,00 usd. Volgens mij heb ik Bitcoin gebroken.
Men heeft na jarenlange koehandel inderdaad eindelijk een prijsovereenstemming bereikt..

Hèhè, dat getuur naar die koersen ook weer klaar.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:10
Salaris binnen, mijn DCA weer gedaan.
You guys are welcome.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Axie Infinity heeft een aardig Bartje weten neer te zetten op de maandgrafiek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmiTYRz74WhKmeSblutk2Yjl4kk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pW2pN8DdVeWR4slTvWSX7iEC.jpg?f=fotoalbum_large

FTM ook wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EpY8qJKRt96i49ujf0KTAvY2MMI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gUB2qg1AZGw4H28Pn8OwYfZY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 21-10-2022 09:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:17

Vis

knakworst schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:56:

[Afbeelding]

FTM ook wel.

[Afbeelding]
Pump & dump, tot nooit weer.

Op naar de volgende hype coin.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
Skrunsies schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:33:
Everything koms goed!

Pak jullie fiat, flikker het in het eerste de beste coin and let’s go!

Je weet dat de bottum in is wanneer de luchtvochtigheid boeliesj is *O*

[Afbeelding]
Google product, die weet dat jij een psychologische voorkeur hebt voor 69.
Dat is het in werkelijkheid dus niet, je wordt gemanipuleerd in je eigen huis. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 18:15

resusaapje

h less

[Afbeelding]

FTM ook wel.

[Afbeelding]
Bartje? Het is niet eens een Marge. Lijkt meer op een Eifeltoren...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Domino schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:59:
[...]

Dat is het in werkelijkheid dus niet…
-O-

Oke Oke…

And what about Candy Crush? Of vertel je me nou dat dat ook niet te vertrouwen is ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9ZvjUE5Y20GSeGfvewK0VzT9Fw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RHwdFMA9dhbA1xk4qp6KkncP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Lekker langzaam aan dood bloeden, dat is het lekkerste :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52
sjorremans schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:29:
Lekker langzaam aan dood bloeden, dat is het lekkerste :+
Haha de 17k komt er (weer) aan...

Mocht het toch zover komen, dan staan mn orders al klaar...

[ Voor 13% gewijzigd door _Gast_ op 21-10-2022 10:34 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik heb ook maar een eerste DCA uitgevoerd. Hierbij wijk ik af van mijn initiële plan. Rekteroni soon!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Oom ADA en tante DOT hebben een ruige nacht achter de rug.. als dat maar goed komt :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

loon was binne, gokje gewaagd, 1500 winst, direct naar onze vriend pluton, cardje opgehoogd en zakje munten gekocht. MOOOON

edit: en nog een zakje

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2022 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
_Gast_ schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:32:
[...]

Haha de 17k komt er (weer) aan...

Mocht het toch zover komen, dan staan mn orders al klaar...
Bounce please, mag naar 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52
Masstje schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:41:
[...]

Bounce please, mag naar 100k
Nee nee pas als mijn orders gehit zijn... :+

[ Voor 34% gewijzigd door _Gast_ op 21-10-2022 11:01 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Khaelos schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:40:
Oom ADA en tante DOT hebben een ruige nacht achter de rug.. als dat maar goed komt :X
Over ADA gesproken, dat blijft toch komisch.

Een jaar geleden was iedereen zo bullish over ADA, echt ongekend. En dus ook onrealistisch. Op Fok! roep ik al een jaar dat de prijs waarschijnlijk terug zal gaan naar een kwartje. Tot ergenis van zo'n beetje iedereen daar. "Dat komt nooit meer!". "Hoe haal je het in je hoofd met een prijsvoorspelling van een kwartje te komen!"...

Nu het kwartje niet zo ver weg meer is kan ik het natuurlijk niet laten te reageren op wat van die oude posts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:40:
loon was binne, gokje gewaagd, 1500 winst, direct naar onze vriend pluton, cardje opgehoogd en zakje munten gekocht. MOOOON

edit: en nog een zakje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ps4NDDhyABeQCFpRr7DY8KU98TQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ebAvHuFBUfps7GKhM0d5PKUb.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:23
BTC.D strong.

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/A-6wSzPuBkUAAAAd/bitcoin.gif

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZJa0eDlzwSTRSMhHjtK5ZYS8Vw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pT2959JNlCYFS8YQWTc7Db7i.png?f=fotoalbum_large

FTM ook wel.

[Afbeelding]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dikke tech.......ofniet!
dca en hodl fluffies 👍

get rekt......ofniet!

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 21-10-2022 12:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

19.000 houdt alweer. Misschien moet ik mijn DCA-momentje verplaatsen van ma naar vr... :S

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
resusaapje schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:14:
19.000 houdt alweer. Misschien moet ik mijn DCA-momentje verplaatsen van ma naar vr... :S
of maandag en vrijdag? split je bedrag in 2en 😃

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
resusaapje schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:14:
Gewoon 2x per week, nu staan we laag, volgend jaar om deze tijd staan we boven 100K, Mark my Words

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Don Guacamole schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:22:
[...]

Gewoon 2x per week, nu staan we laag, volgend jaar om deze tijd staan we boven 100K, Mark my Words
Bookmark toegevoegd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:08
WEN DOOM?

Wil mijn GAK van 31k verder verlagen, maar dat gaat makkelijker op lagere regionen. Hoop toch op een x5+ volgende run en geen x3.

Ada is wel pijnlijk trouwens. Een goede vriend van mij maakte van 4k maar liefst 80k op de top. Niks verkocht natuurlijk, want ADA gaat naar $10. Dus nu zit hij wel een stukje lager ;(… Maar hij iig nog wel op winst ^^

[ Voor 5% gewijzigd door AlterBridge op 21-10-2022 12:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
AlterBridge schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:33:
Ada is wel pijnlijk trouwens. Een goede vriend van mij maakte van 4k maar liefst 80k op de top. Niks verkocht natuurlijk, want ADA gaat naar $10. Dus nu zit hij wel een stukje lager ;(… Maar hij iig nog wel op winst ^^
Heel herkenbaar hoor. Voor meer mensen hier denk ik. Uiteindelijk moet hij dit relativeren. Er om lachen, en vooral proberen er wat van te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
voor ADA geld hetzelfde als voor BTC, zowel ADA niet verkocht rond de $2.50 en ook mijn BTC niet verkocht op $60k
de hele rit naar beneden gewoon vast gehouden....
nu bagholder/bijkopen om gak naar beneden te schroeven

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:38
Ada is voor mij ook een tante (Mulish). Verandert verder niets aan je opmerking

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
onder de 19k nu en de beurzen moeten nog open gaan, goed nieuws dus! (hopelijk worden de orders gehit, wel fijn die goedkope sats) 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
ma200 moment, deze moet ADA vasthouden anders Rekteroni naar de $0.25

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rddxwTZgMk-xL11lSvbeNgKc2_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0zZr8Zi4riH9RhfhdO4Flt6.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ada is nou net de enige die ik wel verkocht had deze run omhoog. Uiteraard veel te vroeg, maar toch.

Dot had ik 50% van verkocht maar later de weg omlaag teruggekocht en nog meer bijgekocht. Geen beste zet voor mijn pf geweest die dotjes.. maar nu laat ik ze lekker staan en ik zie wel.

Btc en eth best wat van verkocht. Eth zo goed als niets teruggekocht nog, maar btc inmiddels al meer dan ik had de run up.. al met al erg veel virtueel verlies.

Gelukkig toch genoeg gepakt de weg omhoog, maar had zo'n 4x meer kunnen zijn. Maar over 1 jaar zitten we op de 100k dus komt goed.

:+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:03:
Ada is nou net de enige die ik wel verkocht had deze run omhoog. Uiteraard veel te vroeg, maar toch.

Dot had ik 50% van verkocht maar later de weg omlaag teruggekocht en nog meer bijgekocht. Geen beste zet voor mijn pf geweest die dotjes.. maar nu laat ik ze leker staan en ik zie wel.

Btc en eth best wat van verkocht. Eth zo goed als niets teruggekocht nog, maar btc inmiddels al meer dan ik had de run up.. al met al erg veel virtueel verlies.

Gelukkig toch genoeg gepakt de weg omhoog, maar had zo'n 4x meer kunnen zijn. Maar over 1 jaar zitten we op de 100k dus komt goed.

:+
SOL, LUNA, SHIB wel verkocht (trade voor meer BTC)

maarja als je BTC omlaag gaat is er iig geen winst in $ :+

wel meer sats 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:21:
[...]

SOL, LUNA, SHIB wel verkocht (trade voor meer BTC)

maarja als je BTC omlaag gaat is er iig geen winst in $ :+

wel meer sats 8)
Tja, zo sta ik er ook maar in: minder in fiat, maar steeds meer sats...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Don Guacamole schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:22:
[...]

Pinned ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Pin deze ook maar even, volgend jaar om deze tijd zitten we rond de 6k.

Ik verwacht namelijk een diepe recessie volgend jaar en dat we pas in 2024 herstel gaan zien. Crypto zie ik volgend jaar nog niet recordhoogtes halen.

[ Voor 27% gewijzigd door Kenny_026 op 21-10-2022 13:39 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
Kenny_026 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:33:
[...]

Ik verwacht namelijk een diepe recessie volgend jaar en dat we pas in 2024 herstel gaan zien. Crypto zie ik volgend jaar nog niet recordhoogtes halen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqIqFeuNqlLbLvodo2ZG3As_2bU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tQBQ90CaHus6St35Ptyeu81I.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

6k??? Allememaggies!

Recessie of niet de halving gaat zijn werk doen. Bitcoin komt niet onder de 11/12k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:19
[...]

De vraag is in hoeverre het risico al ingeprijsd is. En of de alternatieven ook echt alternatieven zijn. Voorlopig stijgen spaarrentes nog niet , veel obligaties zijn nog niks. En als crypto zich nu echt als een aparte asset klasse gaat gedragen kan het zomaar ineens hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
6k zelfs! nou nou het is allemaal wat hier, iemand zal het vast goed hier hebben.

wat ik denk is misschien een wickje naar 16.5k als je geluk hebt, maar ik denk dat we de bodem al gezien hebben

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
het was toch BTC naar 6 cent? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Paar minuten geduld nog aub…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:17:
[...]

Paar minuten geduld nog aub…
Goede vakantie gehad?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
CornermanNL schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:58:
[...]

De vraag is in hoeverre het risico al ingeprijsd is. En of de alternatieven ook echt alternatieven zijn. Voorlopig stijgen spaarrentes nog niet , veel obligaties zijn nog niks. En als crypto zich nu echt als een aparte asset klasse gaat gedragen kan het zomaar ineens hard gaan.
Ja laten we het vooral hopen. Maar veel mensen nemen de halving cyclus als heilige graal terwijl crypto nog nooit een recessie gezien heeft. Te totale mcap van crypto staat momenteel op om en nabij de 940 miljard. Dat is
  • 38% Bitcoin (ongeveer 363 miljard)
  • 16% ETH ([ongeveer 154 miljard)/li]
  • 46% Startups en wat ander grut (ongeveer 420 miljard)
Dat is 30% van de piek van november vorig jaar. Projecten uit die 46% gaan over de kop de komende periode aangezien het overgrote deel startup is zonder client base of gezond revenue model. En het blijft natuurlijk een glazen bol maar ik vind een globale market cap van 200 miljard niet ondenkbaar. Dat zal historisch gezien met 60% dominantie van bitcoin een prijs rond de 6k zijn.

Er moet tussen nu en een 100k bitcoin gewoon 5 biljoen de markt in stromen. Hoe dat in een recessie mogelijk is weet ik echt niet.

Of ik heb het mis en we rijden volgend jaar om deze tijd allemaal in een lambo met drie hoeren op de achterbank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die is nog gaande d:)b

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:08
CornermanNL schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pja0lvemT5HlXanUwpMP4cNUSaQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TCAoMkzpcXd1IAl6ReKEt5lL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:23
Op de slaapkamer van één van de Solana devs:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/428673045767520260/1032965155274883133/unknown.png

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:53
Mooi, dan kan ik deze weer hergebruiken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GaX0dSyFwtye3rLYzivBKsw_adE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TjZpdva0gClATke1AAujR3e4.jpg?f=user_large

Enjoy!

Meer inhoudelijk… Ik ben niet eens zo bang voor een diepe(re) daling. Mensen die er rond deze prijzen geld in hebben zitten (of gooien) geloven in het narratief - en dan wordt een stijging op een moment een self-fulfilling prophecy.

Wat ik nog gevaarlijker vindt dan de macro bear is shit- en altcoins. Ik geloof dat een deel van de traders én de nieuwe inflow overstapt naar de alternatieve coins.
En als dat gebeurt, dan zou die stijging van BTC wel eens lager kunnen uitvallen, waardoor een nieuwe ATH geen garantie meer is en het narratief ook breekt. Je zag het een beetje met de double top vorig jaar, en het feit dat alt season steeds vroeger valt.

Stel je voor dat we in 2024 niet verder stijgen dan tot 68k. Dán breekt volgens mij pas echt de pleuris uit - niet nu.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 17:17

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:10
Ben zeker geen crypto expert maar wel onderhand aardig wat artikelen gelezen. Als persoon wordt ik warmer van Ethereum dan Bitcoin als het gaat over technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Dat zeker mee eens, tegen de tijd dat we 68k aantikken heb ik iig zeker mijn eigen inleg eruit gehaald..... dat gaat vervolgens naar dividend stocks..... de rest speelgeld en wellicht aggresievere buys op altjes....
ach we zien het wel..... (of niet)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

Darrell schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:28:
[...]

Goed verhaal. Lekker kort ook.

Maar mocht EU uit elkaar vallen zou UK wel eens een safe haven kunnen worden. Waar is die glazen bol toch...
Waarom niet Griekenland? Zelfde soort economie. Geen fluit waard.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mentalozzie schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:19:
Ben zeker geen crypto expert maar wel onderhand aardig wat artikelen gelezen. Als persoon wordt ik warmer van Ethereum dan Bitcoin als het gaat over technologie.
niet 1 op 1 vergelijken, beide een andere functie.... alhoewel lightning network van btc zeer goed werkt, zelf niet getest of gebruikt maar wie weet in de toekomst.... btc verkoop ik liever niet, daar heb je fiat voor.

als we in de bull zitten zie ik me wel btc dat op Binance staan dit in de fund wallet gooien, om zo dca eruit te gaan/verkopen voor alledaagse dingen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Bweuh,

Kusama staking op Kraken is teruggedraaid van 18% naar 7%-11%. Ik weet niet eens wat ze met die laatste range bedoelen, maar ik denk dat ik alles om ga zetten naar DOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
resusaapje schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:33:
Bweuh,

Kusama staking op Kraken is teruggedraaid van 18% naar 7%-11%. Ik weet niet eens wat ze met die laatste range bedoelen, maar ik denk dat ik alles om ga zetten naar DOT
volgens mij was er op Kraken een KSM/DOT pair toch? (of DOT/KSM) nooit gekeken naar die pairing maar verwacht dat DOT het beter doet

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:51:
[...]

volgens mij was er op Kraken een KSM/DOT pair toch? (of DOT/KSM) nooit gekeken naar die pairing maar verwacht dat DOT het beter doet
Idd, bedankt voor de tip.

Haha, blijkbaar is die verandering heul heul recent, want het volume KSM --> DOT was in tijden niet zo hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
resusaapje schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:59:
[...]

Idd, bedankt voor de tip.

Haha, blijkbaar is die verandering heul heul recent, want het volume KSM --> DOT was in tijden niet zo hoog
KSM/DOT pair: ATL, REKT!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9J-ujnRXj6uOrfiDkqN7J6kKWhs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e3qFKdABlAea8kdvcUDMyxTr.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Bizar zo’n -1% naar +1% flip op de aandelenmarkt. En nu koelt ie weer even af geloof ik. Zo breekt die 18700 BTC niet hè ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Mijn Plu kaartje is nog steeds niet binnen en ik denk dat ik een foutje gemaakt heb,

Ik had mn huisnummer bij apt, suite (optional) ingevuld ipv achter de straat naam bij street adress :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:31:
Mijn Plu kaartje is nog steeds niet binnen en ik denk dat ik een foutje gemaakt heb,

Ik had mn huisnummer bij apt, suite (optional) ingevuld ipv achter de straat naam bij street adress :+
volgens mij is dat wel goed, want mijn kaart van 3 mei is nooit aangekomen terwijl ik het huisnummer achter straatnaam gezet hebt..... dit keer heb ik het bij apt, suite gezet dus hopelijk over 2 weken komt ie hier aan

nothing stops this train

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:36:
[...]

volgens mij is dat wel goed, want mijn kaart van 3 mei is nooit aangekomen terwijl ik het huisnummer achter straatnaam gezet hebt..... dit keer heb ik het bij apt, suite gezet dus hopelijk over 2 weken komt ie hier aan
Grappig, ik heb nooit een plu kaartje besteld, maar heb er inmiddels 3 ontvangen..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:38:
[...]

Grappig, ik heb nooit een plu kaartje besteld, maar heb er inmiddels 3 ontvangen..
Staat er toevallig 2x Kol Nedra en 1 x Tarrel op? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 19-09 08:56
Het voordeel van die Kraken-actie met KSM is dat mijn eens zo grote fluf nu gedecimeerd is tot een soort flufjes-dust.

In waarde dan. De hoeveelheid is nog schrikbarend hoog. Evenals het verlies onderaan de streep.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ray_ schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:46:
Het voordeel van die Kraken-actie met KSM is dat mijn eens zo grote fluf nu gedecimeerd is tot een soort flufjes-dust.

In waarde dan. De hoeveelheid is nog schrikbarend hoog. Evenals het verlies onderaan de streep.
Ha gelukkig heb ik DOT 8)

Oh wacht es -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 19-09 08:56
Skrunsies schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:48:
[...]

Oh wacht es -O-
Da's nog het ergste: dat heb ik ook nog. Ik dacht dat wel even door de dip te hodlen zodat ik met wat staking nog meer bij elkaar kan grabbelen. Maar met deze koersen is het toch minder leuk. Hopen op betere tijden en tot die tijd maar de struisvogel uithangen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ray_ schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:51:
[...]

Da's nog het ergste: dat heb ik ook nog. Ik dacht dat wel even door de dip te hodlen zodat ik met wat staking nog meer bij elkaar kan grabbelen. Maar met deze koersen is het toch minder leuk. Hopen op betere tijden en tot die tijd maar de struisvogel uithangen :+
I know.. ik struisvogel met je mee :(:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwHzqYLgdnJqDcbHC_gVOJF2FN4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1wKMHJ1n6xqXr86MocP8WwRj.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Oh wacht es -O-
Nu: 1 dot = 1 dot
Straks: 1 dot = 1 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Hopelijk herhalen we 13 oktober, in 1 streep door naar 19900 of hoger.

Kan die bruine streep opdrogen. Veeeel te dicht bij liquidatie gezeten en had vergeten auto deposit margin aan te zetten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Zo mijn DCA staat in het groen. Lekker om weer mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Ah, btc weer tussen de 19.1 en 19.2, niks gebeurt dus vandaag/afgelopen 4 maanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:58:
[...]

Nu: 1 dot = 1 dot
Straks: 1 dot = 1 cent
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KQDZIVGZ5aZIObnk8WrvsyUqFiA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RspPG9b5ZVj7UPlAonm5bGlC.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:38:
Ik heb ook maar een eerste DCA uitgevoerd. Hierbij wijk ik af van mijn initiële plan. Rekteroni soon!
Blijft het hier voorlopig bij of pas je je plan aan? Care to share hoe dat plan er bij jou in grote lijnen uitziet (zoals welke munten, vaste frequentie of o.b.v. triggers, steeds hetzelfde bedrag in fiat of varieert dat, ...)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Oh wacht es -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muqq_6HXBfHuoOg0um6-MPsw1M8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/duEdMgoDkLVpHH0w53EWoCTg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
[...]

Oh wacht es -O-
*O* *O* *O* DOT *O* *O* *O*

Ohh -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3FhE4SFkJgeChlw2e_qecF4rLI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4ZB6rzRgOPcotgww98TOsNrS.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 08:16
Maandelijks momentje DCA gehad, DOT, ADA, LINK en VET ingeslagen. Tot en met 15k dip blijf ik kopen, daarna ga ik gewoon huilen.

Wen Moon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
wootler schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:56:
[...]

Blijft het hier voorlopig bij of pas je je plan aan? Care to share hoe dat plan er bij jou in grote lijnen uitziet (zoals welke munten, vaste frequentie of o.b.v. triggers, steeds hetzelfde bedrag in fiat of varieert dat, ...)?
Ik heb het hier wel eerder gedeeld dus ik ga er niet uitgebreid op in maar in grote lijnen komt het er op neer dat ik niet eerder zou gaan starten met DCA voordat BTC de 14k aan zou tikken. Als we nog maanden in deze range blijven hangen dan zou ik rond februari 2023 mijn eerste DCA gaan starten. Toch heb ik vorige week besloten om bij de eerst volgende dip naar 18k een coin te kopen die ik al lang op de radar heb. Het blijft een beetje tegen mijn gevoel in maar ik kan ook niet uitsluiten dat Bitcoin de bodem al heeft aangetikt. Ik heb een aantal munten die ik graag aan mijn PF wil toevoegen en ik wil er dan ook graag een bepaalde hoeveelheid van. Het is dan eigenlijk ook geen DCA want ik heb gelijk het aantal gekocht wat ik in mijn hoofd had. Het gaat dan ook om een leuk bedrag. Voorlopig koop ik niks meer en ik ga er nog steeds vanuit dat de 14k nog op de kaart komt. Worst case 11/12k misschien? Maar ik heb er alle vertrouwen in dat deze munt in een volgende bull het goed gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
zwembroek schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:03:
[...]

Ik heb het hier wel eerder gedeeld dus ik ga er niet uitgebreid op in maar in grote lijnen komt het er op neer dat ik niet eerder zou gaan starten met DCA voordat BTC de 14k aan zou tikken. Als we nog maanden in deze range blijven hangen dan zou ik rond februari 2023 mijn eerste DCA gaan starten. Toch heb ik vorige week besloten om bij de eerst volgende dip naar 18k een coin te kopen die ik al lang op de radar heb. Het blijft een beetje tegen mijn gevoel in maar ik kan ook niet uitsluiten dat Bitcoin de bodem al heeft aangetikt. Ik heb een aantal munten die ik graag aan mijn PF wil toevoegen en ik wil er dan ook graag een bepaalde hoeveelheid van. Het is dan eigenlijk ook geen DCA want ik heb gelijk het aantal gekocht wat ik in mijn hoofd had. Het gaat dan ook om een leuk bedrag. Voorlopig koop ik niks meer en ik ga er nog steeds vanuit dat de 14k nog op de kaart komt. Worst case 11/12k misschien? Maar ik heb er alle vertrouwen in dat deze munt in een volgende bull het goed gaat doen.
Dikke BNB? Een hele Cro? Geheimzinnig hoor :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
AlterBridge schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:11:
[...]

Dikke BNB? Een hele Cro? Geheimzinnig hoor :>
Een dikke Glimmer?

Nee (nog) geen Glimmer. Er is niks geheimzinnigs aan hoor ik begin vanzelf een keer te shillen. Maar ik wil andere mensen niet dezelfde fouten laten maken haha. Ik heb het wel netjes met @Skrunsies gedeeld. :P
Dan kan hij naast Polkadot hier ook volledig rekt op gaan....

[ Voor 42% gewijzigd door zwembroek op 21-10-2022 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
zwembroek schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:12:
[...]

Een dikke Glimmer?

Nee (nog) geen Glimmer. Er is niks geheimzinnigs aan hoor ik begin vanzelf een keer te shillen. Maar ik wil andere mensen niet dezelfde fouten laten maken haha. Ik heb het wel netjes met @Skrunsies gedeeld. :P
Dat is wel lief

Mijn Celr van €0,118 staat nu op €0,014 ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

AlterBridge schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:20:
[...]

Dat is wel lief

Toch leuke nickname. Geeft aan dat je erin blijft geloven bagholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
AlterBridge schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:20:
[...]

Dat is wel lief

Daar word je niet vrolijk van. Wellicht dat Celr ook weer meedoet in een volgende bull. Ik ben met een hele shitload aan Verge blijven zitten uit de vorige cycle...die is inmiddels dood en begraven.

Pagina: 1 ... 38 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!