Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Sorry, zijn we vergeten jou het memo te sturen?BTC100K2021 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:37:
[...]
Of de genadeklap voor al die ongein moet nog komen.
:strip_exif()/f/image/ofY3Di3EXFtzF2RetUFFVRuH.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee, natuurlijk heb je gelijk.
Geitenbende.
Maktub
Ik durf het niet aan, never meet your heroes. Straks heb je zo'n piepstemmetjeGelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:38:
Ik was vandaag te gast bij een crypto-podcast over Plutus. Je kan het hele interview terugluisteren via deze link. https://www.reddit.com/ta...ec-48e1-ad5a-068e6945af76
Ik heb aan het begin natuurlijk Tweakers.net benoemd "The best crypto community"
Vooral een saaie bende. BTC => stablecoinMrMrq schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:55:
[...]
Sorry, zijn we vergeten jou het memo te sturen?
[Afbeelding]
Nee, natuurlijk heb je gelijk.
Geitenbende.
Nee valt mee. Soort A87 op steroids.PureLOOD schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:14:
[...]
Ik durf het niet aan, never meet your heroes. Straks heb je zo'n piepstemmetje
Crowdloans op plaats 8! Ik ben ontroerdMrMrq schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:36:
Je landt op dit forum. De topics met de meest recente berichten zijn:
[Afbeelding]
Memes coins. Debet kaarten. Crowd loans. De slow chat. Trading bots. Ver daar onder zit ergens het NK topic.
Heren, pop die Moët maar, want deze nieuwe bull run is officieel geopend!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb inderdaad best een hoge stem. En ik heb nog wel zo'n 20 jaar shag gerookt. Het heeft niet echt geholpenPureLOOD schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:14:
[...]
Inhoudelijk ben ik best tevreden. Het is best spannend wetende dat er heel wat mensen gaan luisteren, en om dan iets zinnigs te zeggen in het engels.. Ging best goed
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik denk dat moet ik toch even met jullie delen bij gebrek aan crypto-actie
Morgen ff naar Roelie luisteren, wat een timing.
Ik hobbel weer heerlijk achter de meute aan
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Inderdaad een superraar piepstemmetje. Ik adviseer je om niet te gaan luisteren.PureLOOD schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:14:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FDL0IGndqePOrdRWJJW0Q3DD.gif?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Belooft niet veel goeds..
[ Voor 14% gewijzigd door PlanR op 20-10-2022 06:07 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
[ Voor 92% gewijzigd door PlanR op 20-10-2022 06:07 ]
Dubbele dip?PlanR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 06:06:
*dubbele post*
Zero.
“Als hopium een pudding is, is Kol Nedra Dr. Oetker.”
Zónder gekheid, ga daar vooral mee door.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 20-10-2022 08:06 ]
Maktub
De vraag is dan wonen wij in die ideale afstand of verkolen onze pizza's....Gelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:13:
Iets heel anders. Wat ik vandaag ook geleerd heb. Als er een nuke zou ontploffen, dan is er een soort ideale afstand. Een grote ring vanaf de explosie waarin alle diepvriespizza's direct perfect op temperatuur zijn.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Saaie tech
Edit 1:
Zoals verwacht zetten de pensioenfondsen (de prutsers die niet met eigen geld beleggen) alvast een mooie low:
https://fd.nl/economie/14...tijdens-financiele-crisis
Ik ben toch echt benieuwd hoe het er op zo'n afdeling aan toe gaat. ABP kwam in 2020 ook met het geniale idee om Shell te verkopen toen deze al van 25 naar 13-16 range was gezakt. Argument: fossiel is niet woke.
Edit 2:
Vanmiddag belangrijke cijfers uit de VS (jobless claims, één van de twee indicatoren waar de FED naar kijkt voor renteverhogingen naast de inflatie).
https://www.investing.com/economic-calendar/
[ Voor 92% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-10-2022 09:11 ]
Verwijderd
nee het is dump dag, op naar die 8kBTC100K2021 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:05:
Nieuwe dag, lekker weer de hele dag rond de 19.1/19.2 hangen.
Saaie tech
r/showerthoughtsGelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:13:
Iets heel anders. Wat ik vandaag ook geleerd heb. Als er een nuke zou ontploffen, dan is er een soort ideale afstand. Een grote ring vanaf de explosie waarin alle diepvriespizza's direct perfect op temperatuur zijn.
10:00 EUR Current Account (Aug) -26.3B -20.3B -19.9B (realisatie, verwacht & vorige periode)
10:00 EUR Current Account n.s.a. (Aug) -20.2B -10.1B
https://www.investing.com...lendar/current-account-78
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-10-2022 10:11 ]
En heeft de topping nog invloed?zwembroek schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:50:
[...]
De vraag is dan wonen wij in die ideale afstand of verkolen onze pizza's....
Grappig om te zien dat m'n centen in crypto redelijk stabiel blijven, maar de ene munt/token hard zakt (kava) en de andere het leuk doet (plu). Toch eens zien daar wat meer overzicht in te krijgen.
Zoals in het echt leven, is er tenminste altijd nog CAKE
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ernstig genoeg wel. Vooral spinazie houdt veel radioactiviteit vast.
Ik weet dat ik vaak off topic ga, maar ik geef de mensen wel graag iets mee op zo'n donderdag.
Maktub
Dan zou ik die spinazie maar off topic halen.MrMrq schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:24:
[...]
Ernstig genoeg wel. Vooral spinazie houdt veel radioactiviteit vast.
Ik weet dat ik vaak off topic ga, maar ik geef de mensen wel graag iets mee op zo'n donderdag.
Dat is best een rare grafiek, aangezien de vorige hashrate low samenviel met de summer low van 2021. Maar nu is ie skyhigh terwijl we zo laag staan.Kol Nedra schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:34:
[Afbeelding]
Hashrate blijft ook maar gaan he
Wat kunnen we eigenlijk voor conclusies trekken aan de hand van deze grafiek @Kol Nedra
Het is naar mijn mening wat te kort door de bocht en te makkelijk om pensioenfondsen prutsers te noemen.BTC100K2021 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:05:
Nieuwe dag, lekker weer de hele dag rond de 19.1/19.2 hangen.
Saaie tech
Edit 1:
Zoals verwacht zetten de pensioenfondsen (de prutsers die niet met eigen geld beleggen) alvast een mooie low:
https://fd.nl/economie/14...tijdens-financiele-crisis
Ik ben toch echt benieuwd hoe het er op zo'n afdeling aan toe gaat. ABP kwam in 2020 ook met het geniale idee om Shell te verkopen toen deze al van 25 naar 13-16 range was gezakt. Argument: fossiel is niet woke.
Onderschat niet hoe sterk de maatschappelijke druk is om vooral ESG te beleggen en hoe fanatiek bepaalde delen van de samenleving is met betrekking tot het doordrukken van de groene agenda ten koste van alles. Het is off-topic maar echt fascinerend om hier eens in te duiken. O.a Michael Shellenberger (Twitter: @ShellenbergerMD) schrijft hier veel over.
Daarnaast doe je het als pensioenfonds in de ogen van de samenleving toch nooit goed. Ze staan nu onder druk om de de pensioenen te indexeren. Maar tegen de huidige inflatie valt niet op te indexeren. Je kunt met het oog op de toekomstige generaties moeilijk de indexatie gelijkstellen met de CPI. Terwijl men de afgelopen jaren eigenlijk had moeten korten i.v.m. dekkingsgraden.
tl;dr goed om rekening te houden dat je AOW + pensioenuitkering niet voldoende gaat zijn voor de toekomst. Zeker kijkend naar de huidige weg die we zijn ingeslagen in Europa; afnemende welvaart, verlies van industrie dus werkgelegenheid door hoge energiekosten etc. Vraag is alleen of crypto voldoende gaat zijn om ons te redden.
geen idee, ik post altijd memes en een hoop onzin.... het is Twitter dus kan ook fake zijn uiteraardAlterBridge schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:52:
[...]
Dat is best een rare grafiek, aangezien de vorige hashrate low samenviel met de summer low van 2021. Maar nu is ie skyhigh terwijl we zo laag staan.
Wat kunnen we eigenlijk voor conclusies trekken aan de hand van deze grafiek @Kol Nedra?
nothing stops this train
Hogere hashrate is goed voor de security van het netwerk.AlterBridge schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:52:
[...]
Dat is best een rare grafiek, aangezien de vorige hashrate low samenviel met de summer low van 2021. Maar nu is ie skyhigh terwijl we zo laag staan.
Wat kunnen we eigenlijk voor conclusies trekken aan de hand van deze grafiek @Kol Nedra?
Het minen van een nieuw block wordt hierdoor wel duurder. In combinatie met een lagere prijs voor BTC en stijgende kosten van energie en schulden om je BTC mining company mee te financieren, wordt de winstmarge steeds minder of draai je zelfs verlies.
Wat dit verder voor gevolgen heeft voor de koers mag je zelf bepalen
adoptie en vertrouwen wordt dus steeds groter; op veel plekken in de wereld krijg je nog prima rendement ook al staat de prijs rond de 19k-20k: zeer goedkope energieprijzen, of gratis (zon/wind/vulkanische/stuwdam energie)jvel92 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:14:
[...]
Hogere hashrate is goed voor de security van het netwerk.
Het minen van een nieuw block wordt hierdoor wel duurder. In combinatie met een lagere prijs voor BTC en stijgende kosten van energie en schulden om je BTC mining company mee te financieren, wordt de winstmarge steeds minder of draai je zelfs verlies.
Wat dit verder voor gevolgen heeft voor de koers mag je zelf bepalen
dit is iig niet het geval in Nederland met deze hoge energieprijzen, dan kun je ipv minen beter het geld uitgeven op de btc spotprijs.
nothing stops this train
Crypto. Misschien nog wat edelmetalen. Ik zie letterlijk het zilver voor mijn neus opgekocht worden. Dus mensen zijn er wel mee bezig om ‘iets’ te doen.jvel92 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:55:
[...]
Het is naar mijn mening wat te kort door de bocht en te makkelijk om pensioenfondsen prutsers te noemen.
Onderschat niet hoe sterk de maatschappelijke druk is om vooral ESG te beleggen en hoe fanatiek bepaalde delen van de samenleving is met betrekking tot het doordrukken van de groene agenda ten koste van alles. Het is off-topic maar echt fascinerend om hier eens in te duiken. O.a Michael Shellenberger (Twitter: @ShellenbergerMD) schrijft hier veel over.
Daarnaast doe je het als pensioenfonds in de ogen van de samenleving toch nooit goed. Ze staan nu onder druk om de de pensioenen te indexeren. Maar tegen de huidige inflatie valt niet op te indexeren. Je kunt met het oog op de toekomstige generaties moeilijk de indexatie gelijkstellen met de CPI. Terwijl men de afgelopen jaren eigenlijk had moeten korten i.v.m. dekkingsgraden.
tl;dr goed om rekening te houden dat je AOW + pensioenuitkering niet voldoende gaat zijn voor de toekomst. Zeker kijkend naar de huidige weg die we zijn ingeslagen in Europa; afnemende welvaart, verlies van industrie dus werkgelegenheid door hoge energiekosten etc. Vraag is alleen of crypto voldoende gaat zijn om ons te redden.
En dat ik (32) geen pensioen of iets wat er op lijkt ga hebben heb ik me al lang bij neergelegd.
[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 20-10-2022 11:35 ]
Nogmaals: Dat is dus niet zo. De compound interest werkt hetzelfde, het verschil tussen beiden is enkel dat je er niet bij kunt.PHPResource schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:15:
[...]
Zeker, alleen die compound is volgens mij maandelijks, als je het vastzet. Bij flexibel dagelijks. En dan is de vraag wat netto meer oplevert, +1% maandelijks compound of dagelijks compound, ook al gaat het hier om een peulenschil.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geen idee hoe je hieruit concludeert dat adoptie en vertrouwen steeds groter wordtKol Nedra schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:21:
[...]
adoptie en vertrouwen wordt dus steeds groter; op veel plekken in de wereld krijg je nog prima rendement ook al staat de prijs rond de 19k-20k: zeer goedkope energieprijzen, of gratis (zon/wind/vulkanische/stuwdam energie)
dit is iig niet het geval in Nederland met deze hoge energieprijzen, dan kun je ipv minen beter het geld uitgeven op de btc spotprijs.
Ook is zon/wind/vulkanische/stuwdam energie niet gratis. Indien dat wel het geval is, wil ik graag een woordje spreken met Vattenfall want ik neem ook groene energie af.
Het is niet alleen de prijs van energie dat bepalend is, maar de totale kosten die je als miner maakt in combinatie met de prijs van BTC. Je moet dus ook rekening houden met kosten van kapitaal, bijvoorbeeld een lening (stijgende rente). Als de kosten toenemen, maar de prijs van BTC daalt komen winstmarges steeds meer onder druk te staan.
Hier een rapport; https://hashrateindex.com...-gradually-then-suddenly/
Die adoptie en vertrouwen is te halen uit het feit dat het aantal wallets met minstens 1 BTC op een all time high staat: https://www.lookintobitco...llets-greater-than-1-btc/. Meer en meer waarde wordt in BTC gehouden door een steeds groter wordende groep.jvel92 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:41:
[...]
Geen idee hoe je hieruit concludeert dat adoptie en vertrouwen steeds groter wordtMaar goed, als als perma-bull wel te verklaren.
Ook is zon/wind/vulkanische/stuwdam energie niet gratis. Indien dat wel het geval is, wil ik graag een woordje spreken met Vattenfall want ik neem ook groene energie af.
Het is niet alleen de prijs van energie dat bepalend is, maar de totale kosten die je als miner maakt in combinatie met de prijs van BTC. Je moet dus ook rekening houden met kosten van kapitaal, bijvoorbeeld een lening (stijgende rente). Als de kosten toenemen, maar de prijs van BTC daalt komen winstmarges steeds meer onder druk te staan.
Hier een rapport; https://hashrateindex.com...-gradually-then-suddenly/
De vraag blijft ondanks de daling in prijs overeind, bij teruglopend aanbod (halvings) kan de prijs maar één kant op op lange termijn: omhoog. Tel daarbij de FOMO-kopers die in de bullrun weer aanwezig zijn en een nieuwe ATH is een kwestie van tijd.
Uit de hoge hashrate blijkt naar mijn mening het vertrouwen dat miners hebben. Normaliter bij stijgende energiekosten en dalende BTC-prijs zul je een daling zien van de hashrate. Niet-winstgevende miners stoppen, dit gebeurt nu niet (een aantal beursgenoteerde miningbedrijven is hier ook open over, tevens verkopen zij hun BTC niet maar kiezen ervoor om te lenen om de dagelijkse kosten te dekken). Wederom spreekt hier vertrouwen uit (liever fiat lenen tegen een x% rente dan BTC liquideren).
Of je nou gelooft in BTC of niet, de vraag naar BTC is en blijft aanwezig en groter dan ooit (in BTC gemeten maar afgezet tegen de fiatwaarde is het aantal wallets dat meer dan $ 19.000 aan BTC hold exponentieel aan het stijgen).
In cijfers:
December 2018 (1 jaar na de top): 700.000 wallets >1 BTC (fiatwaarde $3700). Totaal $ 2.590.000.000
Oktober 2022 (1 jaar na de top): 908.000 wallets >1 BTC (fiatwaarde $19000). Totaal $ 17.252.000.000
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-10-2022 12:01 ]
Ook haal ik daar niet uit dat 'de vraag aanwezig blijft en groter dan ooit is'. Ja, er is vraag naar BTC, maar als die groter dan ooit is, dan was de prijs al gestegen. Want zo werkt een financiële markt: vraag > aanbod => prijs omhoog. Afgelopen tijd: prijs gelijk => vraag ~== aanbod.
De uitspraak 'de vraag blijft ondanks de daling in prijs overeind' is dus ook incorrect: De daling in prijs betekent dat er te veel aanbod is voor de vraag, waardoor de aanbieders hun prijs moeten verlagen om kopers te vinden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die indicator zegt wat mij betreft weinig over vertrouwen en adoptie. Het zegt feitelijk alleen; we hebben nu X wallets met Y aantal BTC. Je kunt hieruit niet objectief concluderen dat de adoptie en vertrouwen stijgende is.BTC100K2021 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:50:
[...]
Die adoptie en vertrouwen is te halen uit het feit dat het aantal wallets met minstens 1 BTC op een all time high staat: https://www.lookintobitco...llets-greater-than-1-btc/
De vraag blijft ondanks de daling in prijs overeind, bij teruglopend aanbod (halvings) kan de prijs maar één kant op op lange termijn: omhoog. Tel daarbij de FOMO-kopers die in de bullrun weer aanwezig zijn en een nieuwe ATH is een kwestie van tijd.
Ook dat zegt wat mij betreft weinig over het vertrouwen van mining bedrijven. En eerder een teken van ongezonde bedrijfsvervoering; lenen om de huidige dagelijks kosten te dekken. Dit duidt eerder op wanhoop, dan op vertrouwen. Er is geen enkele garantie dat de prijs van BTC up only is.Uit de hoge hashrate blijkt naar mijn mening het vertrouwen dat miners hebben. Normaliter bij stijgende energiekosten en dalende BTC-prijs zul je een daling zien van de hashrate. Niet-winstgevende miners stoppen, dit gebeurt nu niet (een aantal beursgenoteerde miningbedrijven is hier ook open over, tevens verkopen zij hun BTC niet maar kiezen ervoor om te lenen om de dagelijkse kosten te dekken). Wederom spreekt hier vertrouwen uit (liever fiat lenen tegen een x% rente dan BTC liquideren).
Daarnaast stroken je conclusies niet met het rapport van Hashrate Index dat ik deelde. Er wordt wel degelijk BTC geliquideerd en de prijs van mining rigs daalt, wat duidt op een hogere aanbod dan vraag.
Link: https://hashrateindex.com...-gradually-then-suddenly/
Ik ben ook beter in memes posten dan inhoudelijke discussies. Voor mij is het stijgende aantal wallets met enige substantie een indicator dat de vraag aanwezig is en blijft, belangrijk voor een asset die met name afhankelijk is van de verhouding tussen vraag en aanbod (intrinsieke waarde is beperkt).jvel92 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:19:
[...]
Die indicator zegt wat mij betreft weinig over vertrouwen en adoptie. Het zegt feitelijk alleen; we hebben nu X wallets met Y aantal BTC. Je kunt hieruit niet objectief concluderen dat de adoptie en vertrouwen stijgende is.
[...]
Ook dat zegt wat mij betreft weinig over het vertrouwen van mining bedrijven. En eerder een teken van ongezonde bedrijfsvervoering; lenen om de huidige dagelijks kosten te dekken. Dit duidt eerder op wanhoop, dan op vertrouwen. Er is geen enkele garantie dat de prijs van BTC up only is.
Daarnaast stroken je conclusies niet met het rapport van Hashrate Index dat ik deelde. Er wordt wel degelijk BTC geliquideerd en de prijs van mining rigs daalt, wat duidt op een hogere aanbod dan vraag.
@MicroWhale exponentieel in fiatwaarde, cijfervoorbeeld onderaan mijn vorige post.
When moon?
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-10-2022 12:36 ]
[Twitter: https://twitter.com/NoContextBrits/status/1582804461390471168?s=19]
nothing stops this train
A86 kan je daar wel aan helpen. Die heeft keneksiesGelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:31:
[Afbeelding]
Misschien dat iemand hier mij misschien kan helpen? Ik kan geen contactgegevens vinden van het bedrijf Bitcoin
Found it! blijkt Jaapio te zijn. Maar laat je niet foppen, beste man heet nu @VerwijderdGelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:31:
[Afbeelding]
Misschien dat iemand hier mij misschien kan helpen? Ik kan geen contactgegevens vinden van het bedrijf Bitcoin
/f/image/b3WSvg3TTNO55He9DzA9lz0L.png?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:31:
[Afbeelding]

Ik kan je wel aan een on-chain adres helpen?Gelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:31:
[Afbeelding]
0.69 btc per support ticket.
wanneer is de grote vraag, gebeuren doet het wel verwacht ik....
https://www.rtlnieuws.nl/...uro-val-dijsselbloem-kaag
nothing stops this train
Lekker is dat. Nog even en de slowchat staat overal op #1 wanneer 'bitcoin' in je zoekterm zit.Skrunsies schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:39:
[...]
Found it! blijkt Jaapio te zijn. Maar laat je niet foppen, beste man heet nu @Verwijderd![]()
[Afbeelding]
De buurman gaat eindelijk uitzoeken wat die bitcoin nou eigenlijk is, loopt tegen een eindeloze stroom van slowchat berichten aan en verzuipt volledig in foto's van halfnaakte vrouwen, spinazie-weetjes, mislukte koersvoorspellingen en wazige verhalen over ene Jaapio die nooit heeft bestaan.
Zeg maar dag tegen die wereldwijde acceptatie.
Ray_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:50:
[...]
Lekker is dat. Nog even en de slowchat staat overal op #1 wanneer 'bitcoin' in je zoekterm zit.
De buurman gaat eindelijk uitzoeken wat die bitcoin nou eigenlijk is, loopt tegen een eindeloze stroom van slowchat berichten aan en verzuipt volledig in foto's van halfnaakte vrouwen, spinazie-weetjes, mislukte koersvoorspellingen en wazige verhalen over ene Jaapio die nooit heeft bestaan.
Zeg maar dag tegen die wereldwijde acceptatie.

UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Satoshi inc.Gelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:31:
[Afbeelding]
Buyhighroad 69
6969 DD San Salvador
Stack Sats
Stovirpi schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:02:
Kut crypto ga eens een kant kiezen. Óf moon óf rekt. Ik wil actie!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/nqUCBFR7fjjSSKrjnZDofaHo.gif?f=user_large)
Twee oprechte vragen:jvel92 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:19:
[...]
Die indicator zegt wat mij betreft weinig over vertrouwen en adoptie. Het zegt feitelijk alleen; we hebben nu X wallets met Y aantal BTC. Je kunt hieruit niet objectief concluderen dat de adoptie en vertrouwen stijgende is.
[...]
Ook dat zegt wat mij betreft weinig over het vertrouwen van mining bedrijven. En eerder een teken van ongezonde bedrijfsvervoering; lenen om de huidige dagelijks kosten te dekken. Dit duidt eerder op wanhoop, dan op vertrouwen. Er is geen enkele garantie dat de prijs van BTC up only is.
1) Valt er uit jouw links c.q. artikelen een contraire (ten opzichte van @BTC100K2021) conclusie te trekken over adoptie?
2) Kan je een asset benoemen waarvan we kunnen stellen dat een up-only prijsbeweging gegarandeerd is?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wat een taalgebruik. De tering. Het is hier geen fok!Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:46:
[...]
Twee oprechte vragen:
1) Valt er uit jouw links c.q. artikelen een contraire (ten opzichte van @BTC100K2021) conclusie te trekken over adoptie?
2) Kan je een asset benoemen waarvan we kunnen stellen dat een up-only prijsbeweging gegarandeerd is?
Sorry bro, ik ben hooggeleid.Gelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:50:
[...]
Wat een taalgebruik. De tering. Het is hier geen fok!
En Roel is afgeleid. Dat botst wel vaker...
Mag het na zo’n runDarrell schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:24:
QNT gaat ook lekker.
Mocht het nu wel Rishi Sunak worden na Truss zie ik het wel in een nog hogere versnelling gaan.
Overschat de intelligentie van de tories niet. Wat geblaat van Boris Johnsen over belastingverlagingen en ze zijn om.Alpina schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:14:
[...]
Mag het na zo’n run.
Mocht het nu wel Rishi Sunak worden na Truss zie ik het wel in een nog hogere versnelling gaan.
Wat is het advies van de experts hier? Al je spaargeld alvast omzetten in crpyto of USD?Kol Nedra schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:24:
de hele 2e kamer weet straks de noodoplossing als de euro valt? ben benieuwd ook al weten we wat er te wachten staat 👀
wanneer is de grote vraag, gebeuren doet het wel verwacht ik....
https://www.rtlnieuws.nl/...uro-val-dijsselbloem-kaag
Naast dat spinazie veel radioactiviteit opneemt, valt er inderdaad veel meer over te vertellen. Zo groeit het bijna overal ter wereld - behalve in de tropen en onder water.
Maar voor de details verwijs ik je liever naar de Spinazie Slow Chat.
Tenminste, als je een beetje wil ouwehoeren over spinazie. Voor de serieuze posts moet je in de Spinazie Nieuws en Koersen zijn.
Wow, flinke bagholder wel.
Maktub
Popeye, is that you?MrMrq schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:30:
[...]
Naast dat spinazie veel radioactiviteit opneemt, valt er inderdaad veel meer over te vertellen. Zo groeit het bijna overal ter wereld - behalve in de tropen en onder water.
Maar voor de details verwijs ik je liever naar de Spinazie Slow Chat.
Tenminste, als je een beetje wil ouwehoeren over spinazie. Voor de serieuze posts moet je in de Spinazie Nieuws en Koersen zijn.
Wow, flinke bagholder wel.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ada ook welDarrell schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:24:
QNT gaat ook lekker.
Zero.
Verwijderd
- Huis met meme hypotheek_Gast_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:26:
[...]
Wat is het advies van de experts hier? Al je spaargeld alvast omzetten in crpyto of USD?
- Zonnepanelen
- Pelletkachel en 1000kg pellets
- Bitcoin.
En nog wat euro's voor vakanties en boodschappen.
Sit back and enjoy the ride!
BTC ---> Ledger_Gast_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:26:
[...]
Wat is het advies van de experts hier? Al je spaargeld alvast omzetten in crpyto of USD?
Iedere week/maand hetzelfde doen en over 8 jaar you'll be happy.
Vis schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:22:
[...]
BTC ---> Ledger
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large)
Zero.
8 jaar??? Die fokking lambo komt al in mei ‘23. En nu?Vis schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:22:
[...]
BTC ---> Ledger
Reported for jinxing
Die kun je betalen met ADA, of niet.Domino schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:25:
[...]
8 jaar??? Die fokking lambo komt al in mei ‘23. En nu?
Shitcoins zijn om snel geld te verdienen, Bitcoin koop je als levensverzekering.
Waarschijnlijk. Het is sinds je je nick in PlanR(ekt) veranderde alleen maar bergafwaarts gegaan.
1 Nee. De gedeelde link heeft betrekking op de hashrate en het vertrouwen van mining bedrijven in BTC. Niet over adoptie. Er werd namelijk gesteld dat er geen BTC zou worden verkocht wat uit het gedeelde artikel wel degelijk blijkt.Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:46:
[...]
Twee oprechte vragen:
[...]
Daarnaast zegt het nemen van een lening i.p.v. liquideren van je BTC niets over vertrouwen in BTC of eventueel wantrouwen in fiat. Dat is simpelweg willen zien wat je wilt zien.
Adoptie had betrekking op een ander gedeelte van de post. En wat mij betreft kun je pas spreken van adoptie zodra we real-life toepassingen gaan zien. Op dit moment is het puur een middel om mee te speculeren en eventueel lekker aan te verdienen.
2 Een dergelijke asset bestaat niet.
[ Voor 11% gewijzigd door jvel92 op 20-10-2022 20:05 ]
Ging erom dat m’n voorspelling goed was in december,Darrell schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:54:
[...]
Waarschijnlijk. Het is sinds je je nick in PlanR(ekt) veranderde alleen maar bergafwaarts gegaan.
op een dollar nauwkeurig!?
Hebben we dit jaar weer zo’n challenge?
Als ik dan win, verander ik m’n nick naar Darrel.
"When the FED talks, the market drops"
"We're going to keep raising rates for a while... we will be well above 4% by the end of the year"
Ah was dat naar aanleiding van een challenge?PlanR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:03:
[...]
Ging erom dat m’n voorspelling goed was in december,
op een dollar nauwkeurig!?
Hebben we dit jaar weer zo’n challenge?
Als ik dan win, verander ik m’n nick naar Darrel.
[ Voor 17% gewijzigd door cooLopke op 20-10-2022 20:27 ]
Zou zomaar kunnen, de 19 gaat er aan..cooLopke schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:27:
Ok, dus nu gaan we naar de 18K om in het weekend in deze regionen te blijven hangen. Volgende week gaan we plots pampen naar de 22K om daarna een enorme reject te krijgen en verder in de 19K regionen te blijven hangen. En in november gaan we rekt? Zo was het in 2018 toch.
Die heeft tot nu toe wel verdomd goed advies gegeven, was altijd erggg voorzichtig. Precies om dit.
18K, 17K, 16K incoming?
15k, 14k, 13k, 12k, 11k, 10k, 9k, 8k, 7k, 6k, 5k, 4k, 3k, 2k, 1k, 6 cent.PlanR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:35:
[...]
Die heeft tot nu toe wel verdomd goed advies gegeven, was altijd erggg voorzichtig. Precies om dit.
18K, 17K, 16K incoming?
Zero.
69 centPelox schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:36:
[...]
15k, 14k, 13k, 12k, 11k, 10k, 9k, 8k, 7k, 6k, 5k, 4k, 3k, 2k, 1k, 6 cent.
Rapper 50 cent ook zijn naam verandert,
naar 1 Dollar… inflatie
Jep. Eigenlijk alles wel. Erdoorheen flikkeren en we hebben morgen alts op -20 -30%Gelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:39:
Ik heb m'n fluif ALGO verkocht met een verlies van zo'n 4%. Het is me toch wat te link zo aan de onderkant van de Bitcoin range.
Als we uitbreken dan kan je wel serieus wel actie verwachten inderdaadPlanR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:47:
[...]
Jep. Eigenlijk alles wel. Erdoorheen flikkeren en we hebben morgen alts op -20 -30%
Jep, omlaag of omhoog….. daarom is het uitkijkenGelukszoekr schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:48:
[...]
Als we uitbreken dan kan je wel serieus wel actie verwachten inderdaad
Waarom zouden we er nu wel doorheen flikkeren? Wat is er anders vandaagPlanR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:47:
[...]
Jep. Eigenlijk alles wel. Erdoorheen flikkeren en we hebben morgen alts op -20 -30%
Lizzy Truss (crypto fan) is opgestaptzwembroek schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:49:
[...]
Waarom zouden we er nu wel doorheen flikkeren? Wat is er anders vandaag
Dat we ooit richting gaan kiezen.zwembroek schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:49:
[...]
Fud. Nee, vandaag niet. Lees even mijn vorige reactie. ik kijk op dit moment historisch naar 2018 grafiek, meer niet.zwembroek schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:49:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door cooLopke op 20-10-2022 20:53 ]
Het hoeft idd allemaal niet moeilijk te zijn, just HODL (want dikke tech of bagholder!!)Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:09:
Paniek.
Wat, oh wat te doen?
De range. De macro. Onzekerheid.
Bitcoin.
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!