“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jou vader is buschauffeur zeker.. ..Bushalte schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:25:
Als je maar niet je eten gaat fotograferen. O wacht, daar is een edit.
Anoniem: 1032405
Wou het net zeggen we zitten hier niet op Instagram ofzo verdommeMrMrq schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:51:
Kom jongens, on topic nu.
Ik heb er een hekel aan als we off topic gaan.
De hele dag doe ik mijn uiterste best om inhoudelijke, serieuze crypto gerelateerde informatie met jullie te delen en wat krijg ik ervoor terug?
Alcoholisten die laveloos hun sushidick pics droppen.
Man man man

Je schijnt gewoon te kunnen stoppen hier, je account hernoemen naar iets met "verwijderd" erin en dan na een tijd toch weer schoorvoetend terug komen, heb ik wel eens gehoord.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:57:
[...]
Wou het net zeggen we zitten hier niet op Instagram ofzo verdomme![]()
![]()
![]()
De hele dag doe ik mijn uiterste best om inhoudelijke, serieuze crypto gerelateerde informatie met jullie te delen en wat krijg ik ervoor terug?
Alcoholisten die laveloos hun sushidick pics droppen.
Man man man
Doe eens normaal manMrMrq schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:51:
Kom jongens, on topic nu.
Ik heb er een hekel aan als we off topic gaan.
Blijft een mooi fragment.
[ Voor 18% gewijzigd door Darrell op 18-10-2022 19:12 ]
Kijk, dat zijn de tips waarvoor ik hier zit! Als ik dat had geweten was ik maanden geleden al opgestapt en weer teruggekomen.YES schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:59:
[...]
Je schijnt gewoon te kunnen stoppen hier, je account hernoemen naar iets met "verwijderd" erin en dan na een tijd toch weer schoorvoetend terug komen, heb ik wel eens gehoord.
Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:05:
[...]
Kijk, dat zijn de tips waarvoor ik hier zit! Als ik dat had geweten was ik maanden geleden al opgestapt en weer teruggekomen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zelfs deze simpele ziel snapt deze quote NIET !
😲
Welke quote?pletter schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:09:
Kijk, dat zijn de tips waarvoor ik hier zit! Als ik dat had geweten was ik maanden geleden al opgestapt en weer teruggekomen.
Zelfs deze simpele ziel snapt deze quote NIET !
😲
Hopelijk brengt dit dan ook dubbel opSkrunsies schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:03:
Aangezien ik altijd een van de eersten ben met dingetjes uittesten enzo…
Heb me aangemeld voor een debit card met dikke tech!
Allemaal gratis dingetjes. For life!
Is ook wel iets voor jou @Gelukszoekr![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/CV4Z1AZELO7XI0Qi1w2NJcmk.jpg?f=fotoalbum_large)
Wen PLU moon?Masstje schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:13:
[...]
Hopelijk brengt dit dan ook dubbel op![]()
[Afbeelding]
ik heb nog niks binnen gehad, hopelijk morgen dan maar......
Ik snap dat het lastig is serieus te blijven omdat het niveau na elke bullrun natuurlijk lager wordt vanwege de nieuwe aanwas greater fools. Maar dat geeft ons nog niet het excuus om compleet random offtopic te gaan.
Ik had dit greater fool niveau hier pas verwacht na de bullrun van 2032, schrik hier best wel van...
Maar nu is de vraag; is bovenstaande bullish of bearish?
klassieker!Darrell schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:05:
[...]
Doe eens normaal man
Blijft een mooi fragment.
[YouTube: Doe eens normaal man]
de bodem is echt wel in trouwens 2 redenen:Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:17:
Maar ff serieus graag vanaf nu. Dit is Tweakers, we hebben hier een serieus imago hoog te houden. Straks vertrekken de mensen naar FoK!, dat moeten we toch niet willen? Okay, in sommige gevallen wel natuurlijk.
Ik snap dat het lastig is serieus te blijven omdat het niveau na elke bullrun natuurlijk lager wordt vanwege de nieuwe aanwas greater fools. Maar dat geeft ons nog niet het excuus om compleet random offtopic te gaan.
Ik had dit greater fool niveau hier pas verwacht na de bullrun van 2032, schrik hier best wel van...
Maar nu is de vraag; is bovenstaande bullish of bearish?
1. mijn collega die ook in crypto zat heeft het er nooit meer over.
2. zelfs mijn vrouw vraagt niet meer over hoe gaat het met je bitcoin......
Gebruik mijne maarKol Nedra schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:17:
2 kaarten binnen lol!
ik heb nog niks binnen gehad, hopelijk morgen dan maar......

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dikke tech.Vis schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:23:
Hier vandaag ook niet 1 maar 2 Plutus kaarten op de mat gevallen.. kan ze beide niet eens activeren, wat een scam
En vervolgens een shitlijst aan kleine lettertjes met financiële partijen, registraties en banken

Niet om negatief te zijn hoor, hoop dat iedereen geniet van die kaart en er blij mee is.
Ik vind zulke clownshit gewoon machtig.
Tja, dat is precies hoe cijfers werken. Als je maar lang genoeg zoekt, kan je alles je eigen kant op kletsen. Voorlopig kunnen we nog steeds niet zonder.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Slux schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:56:
Zou iemand even wat ltc en sol kunnen verkopen aub, ik heb wat hout nodig om de winter door te komen hier.
:strip_exif()/f/image/fzz15jN2hKUsSWRcT5Sugx38.jpg?f=fotoalbum_large)
Tokenomics zijn zeer gunstig; ze schijnen veel te burnen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gTHaYx7TGBQftmtlS3Njb3Np.gif?f=user_large)
Je kan maar 3 pogingen nemen om je security code in te voeren. Als je dat met de verkeerde kaart deed, ben je de klosVis schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:23:
Hier vandaag ook niet 1 maar 2 Plutus kaarten op de mat gevallen.. kan ze beide niet eens activeren, wat een scam
Masstje schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:13:
[...]
Je kan maar 3 pogingen nemen om je security code in te voeren. Als je dat met de verkeerde kaart deed, ben je de klos
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RZXtyHAGdcEv0FlOqPQy32RI.gif?f=user_large)
Is niet van toepassing hierzo, of er moet nog een 3e kaart onderweg zijn die wèl bij m'n registratie hoort 🤣Masstje schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:13:
[...]
Je kan maar 3 pogingen nemen om je security code in te voeren. Als je dat met de verkeerde kaart deed, ben je de klos
Masstje schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:13:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9J0Vuo2JCbu3E6R5wNaDCb94.gif?f=user_large)
Lekker weer buiten…!!!PlanR schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:57:
Long eth 1305. Wish me luck.
Of niet @Buks995
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Komt wel! Binnen nu en een maand.sjorremans schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:07:
Toch geen 20k?
(Zo niet, lees dit bericht dan opnieuw. )

Nee gewoon vet rekt. .... ...... .... marktsjorremans schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:07:
Toch geen 20k?
PlanR schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:57:
Long eth 1305. Wish me luck.
#telui omterekenen
Anoniem: 315056
Dan koop je er een brood voor.Vis schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:31:
[Afbeelding]
Thanks CZ voor de 81 satjes uit de crypto box!
Ooit 81 euro waard toch.. ?
PHPResource schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:47:
In het kader van penny wise pound foolish. Heb nog een klein flufje van xlm op nexo staan in staking. Momenteel weggezet tegen 6% (apy) als fixed term voor een maand. Als je hem flexibel staked krijg je 5% apy maar wel dagelijks uitgekeerd. Wat is dan lucratiever? Die ene procent erbij (apy) en dan maandelijks uitgekeerd of de flexibele dagelijks uitgekeerd en dus meer rente op rente effect?
#telui omterekenen
Formula for Compounded Interest
General compound interest takes into account interest earned over some previous interval of time.General Compound Interest = Principal * [(1 + Annual Interest Rate/N)N*Time
Where:
N is the number of times interest is compounded in a year.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Lekker fiets-weer 🤣 Het stagneert alle kanten op behalve de goede
Zoals sommigen van jullie weten, heb ik een aardige hoeveelheid shitcoins in mijn PF gehad met als grote piek eind Q3 vorig jaar waar mijn PF een ATH bereikte. Ik moet toegeven dat ik toen op behoorlijke roze wolk zat. Om te hedgen tegen downside van BTC en omdat mijn PF een smerige allocatie microcaps kende, ben ik toen wat gaan uitschalen richting met name stables en een beetje BTC. Ik ben nog steeds blij met deze keuze, maar, ik heb alsnog een grote les geleerd. Een van mijn microcap pareltjes blijkt nu een soort soft rug te zijn geworden met een CEO die na een halfjaar radiostile opeens om een lening vraagt in de main TG chat

Eind vorig jaar stond ik met deze coin nog op een slordige *20 alleen wist ik zeker en wel dat het nog veel verder zou stijgen i.v.m. sicke use case en lage market cap. Op zich is dit geen probleem, maar als je al je posities langzaam begint uit te schalen maar geen winst neemt op een dergelijke positie, ben je dus getrouwd met een altcoin. Je gehele PF kan wel overwegend uit stables bestaan, maar als je crypto-only PF voor een overgroot gedeelte gealloceerd is in shitcoins ben je alsnog heel risicovol bezig. Iets met liefde maakt blind. Dit is waar o.a. @Taro me voor heeft gewaarschuwd, maarja, iets met this time it's different
Goed, lang verhaal, wen new *100 microcap?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik hou van dit soort posts. In dit geval is het zeker niet de eerste keer dat je deze opbiecht. Dus ik concludeer maar dat ‘ie nog steeds flink pijn doet.Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 04:07:
Ik moet hier ook nog even iets opbiechten.
Ik leerde een vergelijkbare les, waarin ook ik virtuele winsten zag verdampen.
Tot die tijd koppelde ik de leus ‘investeer niet meer dan je bereid bent te verliezen’ alleen aan inleg. Sinds die tijd koppel ik de leus echter ook aan skin in the game.
Dat helpt mij enorm als stimulans om eerder winst te nemen.
Maktub
Exact, goed gezegd. Op een gegeven moment moet je ook een grens stellen aan de maximale hoeveelheid virtuele winst die verdampen kan.MrMrq schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 06:13:
[...]
Ik hou van dit soort posts. In dit geval is het zeker niet de eerste keer dat je deze opbiecht. Dus ik concludeer maar dat ‘ie nog steeds flink pijn doet.
Ik leerde een vergelijkbare les, waarin ook ik virtuele winsten zag verdampen.
Tot die tijd koppelde ik de leus ‘investeer niet meer dan je bereid bent te verliezen’ alleen aan inleg. Sinds die tijd koppel ik de leus echter ook aan skin in the game.
Dat helpt mij enorm als stimulans om eerder winst te nemen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Die maandelijkse is ook compounded het is immers ook apy. Verschil is alleen dat je er niet bij kan.PHPResource schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:47:
In het kader van penny wise pound foolish. Heb nog een klein flufje van xlm op nexo staan in staking. Momenteel weggezet tegen 6% (apy) als fixed term voor een maand. Als je hem flexibel staked krijg je 5% apy maar wel dagelijks uitgekeerd. Wat is dan lucratiever? Die ene procent erbij (apy) en dan maandelijks uitgekeerd of de flexibele dagelijks uitgekeerd en dus meer rente op rente effect?
#telui omterekenen
Dus welke is lucratiever?
En welke is minder risicovol?
Die % rente krijg je extra omdat zij je geld met zekerheid hebben staan. Dat extra risico dat je neemt (of vertrouwen dat je hen geeft) is hun één % rente extra waard.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Inderdaad dus tijdig winst pakken en later weer lager instappen of doorgaan naar iets anders.
Woohoo!PLANB ZIET BTC-PATROON VORMEN DIE LIJKT OP DE VORIGE RALLY NAAR $69.000

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ik heb ook een vermogen zien verdampen, maar ikheb vertrouwen dat het nog veel meer gaat worden in de toekomst. baal ik dat ik niet gecasht heb? ja, maar als hij nog verder was doorgeschoten en er echt financiele vrijheid om de hoek komt kijken, en je had gecasht. dan baalde je nog meer...Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 04:07:
Goed verhaal, mooi ook dat je het deelt, leer ik ook van. Het feit dat je het om 4 uur vannacht hebt gepost geeft wel aan dat je er echt wat van geleerd hebt.Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 04:07:
Zoals sommigen van jullie weten, heb ik een aardige hoeveelheid shitcoins in mijn PF gehad met als grote piek eind Q3 vorig jaar waar mijn PF een ATH bereikte. Ik moet toegeven dat ik toen op behoorlijke roze wolk zat. Om te hedgen tegen downside van BTC en omdat mijn PF een smerige allocatie microcaps kende, ben ik toen wat gaan uitschalen richting met name stables en een beetje BTC. Ik ben nog steeds blij met deze keuze, maar, ik heb alsnog een grote les geleerd. Een van mijn microcap pareltjes blijkt nu een soort soft rug te zijn geworden met een CEO die na een halfjaar radiostile opeens om een lening vraagt in de main TG chat
Eind vorig jaar stond ik met deze coin nog op een slordige *20 alleen wist ik zeker en wel dat het nog veel verder zou stijgen i.v.m. sicke use case en lage market cap. Op zich is dit geen probleem, maar als je al je posities langzaam begint uit te schalen maar geen winst neemt op een dergelijke positie, ben je dus getrouwd met een altcoin. Je gehele PF kan wel overwegend uit stables bestaan, maar als je crypto-only PF voor een overgroot gedeelte gealloceerd is in shitcoins ben je alsnog heel risicovol bezig. Iets met liefde maakt blind. Dit is waar o.a. @Taro me voor heeft gewaarschuwd, maarja, iets met this time it's different. Uiteindelijk heb ik netto geen geld verloren met deze trade, maar het heeft me wel veel kopzorgen en virtuele profit gekost. Prima les om geleerd te hebben dus. Hoe zou ik het volgende keer anders doen? Winst nemen en mijn stable/BTC stack aanvullen. Niets gaat in 1 keer omhoog en mocht je toch wel dat ene pareltje te pakken hebben, wees tevreden met 20k winst i.p.v. voor 100k te willen gaan.
Ik bezit ook (teveel) shitcoins. Maar het is bear, en de meeste staan op -90%, dus ik maak me er nu geen zorgen om.
Wel is het goed om straks als de bull begint een goed exit plan vast te stellen, al vind ik dat vele malen moeilijker om te bedenken dan mijn auto invest plan..
Mijn shitcoin exitstrategie is door mijzelf er steeds een beetje uit te dca-en op ongeveer 20% van hoe ik mijzelf er in heb gezet.Don Guacamole schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:19:
[...]
Goed verhaal, mooi ook dat je het deelt, leer ik ook van. Het feit dat je het om 4 uur vannacht hebt gepost geeft wel aan dat je er echt wat van geleerd hebt.
Ik bezit ook (teveel) shitcoins. Maar het is bear, en de meeste staan op -90%, dus ik maak me er nu geen zorgen om.
Wel is het goed om straks als de bull begint een goed exit plan vast te stellen, al vind ik dat vele malen moeilijker om te bedenken dan mijn auto invest plan..
Timing is vaak wel een ding met shitcoins.
[ Voor 3% gewijzigd door merauder op 19-10-2022 09:32 ]
Veel gehyped, maar er is ook slecht nieuws: https://www.crypto-inside...-blockchain-stelt-teleur/
Geen idee wat het gaat doen, maar ik ben bang voor een ICP scenario...
Volgens mij geen public sale geweest dus ik verwacht een vc dump fest_Gast_ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:56:
Er is dus een nieuwe blockchain uitgekomen: Aptos https://www.coingecko.com/nl/coins/aptos
Veel gehyped, maar er is ook slecht nieuws: https://www.crypto-inside...-blockchain-stelt-teleur/
Dan short je de boel toch lekker?keepitfrosty schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:58:
[...]
Volgens mij geen public sale geweest dus ik verwacht een vc dump fest
irony > *
Komt die nu mee. Vannacht een market buy gedaan en ben nu bagholder voor 58 dollar per stuk._Gast_ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:56:
Er is dus een nieuwe blockchain uitgekomen: Aptos https://www.coingecko.com/nl/coins/aptos
Wow als je serieus bent dan vind ik het wel klote..Darrell schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:01:
[...]
Komt die nu mee. Vannacht een market buy gedaan en ben nu bagholder voor 58 dollar per stuk.
Haha nee ik kijk wel uit! Snap niet zo goed wie die mensen zijn die daar op 58 wel ingefomo-ed zijn._Gast_ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:06:
[...]
Wow als je serieus bent dan vind ik het wel klote..
https://www.investing.com/economic-calendar/
Eten we straks weer rekteroni?
jazeker, alleen de vraag is met of zonder kaas dit keerBTC100K2021 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:34:
Over een half uurtje weer CPI cijfers uit de EU, die uit de UK vanmorgen waren wederom iets slechter dan verwacht.
https://www.investing.com/economic-calendar/
Eten we straks weer rekteroni?
Zeker, alleen die compound is volgens mij maandelijks, als je het vastzet. Bij flexibel dagelijks. En dan is de vraag wat netto meer oplevert, +1% maandelijks compound of dagelijks compound, ook al gaat het hier om een peulenschil.MicroWhale schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:01:
[...]
Die maandelijkse is ook compounded het is immers ook apy. Verschil is alleen dat je er niet bij kan.
Dus welke is lucratiever?
En welke is minder risicovol?
Die % rente krijg je extra omdat zij je geld met zekerheid hebben staan. Dat extra risico dat je neemt (of vertrouwen dat je hen geeft) is hun één % rente extra waard.
[ Voor 95% gewijzigd door Kol Nedra op 19-10-2022 11:39 ]
Dat zegt eerder iets over het feit dat ik momenteel aan de andere kant van de wereld woonDon Guacamole schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:19:
[...]
Goed verhaal, mooi ook dat je het deelt, leer ik ook van. Het feit dat je het om 4 uur vannacht hebt gepost geeft wel aan dat je er echt wat van geleerd hebt.
Anoniem: 315056
Gaat dit toevallig over Opacity? Leek veelbelovend, maar de laatste tijd is er nog maar weinig vertrouwen. Blijkt ook uit de koers, overigens.Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 04:07:
Een van mijn microcap pareltjes blijkt nu een soort soft rug te zijn geworden met een CEO die na een halfjaar radiostile opeens om een lening vraagt in de main TG chat.
Haha denk dat je het druk gaat krijgen met vragen en klachten over die kaart. Werkt allemaal niet geheel vlekkeloos 😄 succes man, werken voor je centen hahaGelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:51:
Straks, live in je woonkamer. Jullie eigen PLU-shillkoning te gast bij het Community Panel op Reddit Talks
[Afbeelding]
Werken?Vis schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:57:
[...]
Haha denk dat je het druk gaat krijgen met vragen en klachten over die kaart. Werkt allemaal niet geheel vlekkeloos 😄 succes man, werken voor je centen haha

Centen?Vis schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:57:
[...]
Haha denk dat je het druk gaat krijgen met vragen en klachten over die kaart. Werkt allemaal niet geheel vlekkeloos 😄 succes man, werken voor je centen haha

Zijn dit ook de andere Pluton whales?Gelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:51:
Straks, live in je woonkamer. Jullie eigen PLU-shillkoning te gast bij het Community Panel op Reddit Talks
[Afbeelding]
Dat zeggen ze bij mij ook al vijf maanden..PureLOOD schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:23:
[...]
Zijn dit ook de andere Pluton whales?Wel lekker bezig verder! Mijn kaart is officieel nu echt onderweg... Hoop ik
Anoniem: 710428
Nu gauw wat plu inslaan voordat we boven de 100$ gaan, weet alleen nog niet goed hoe ik het beste pluton kan kopen. Op de website kopen via DEX is te duur want moet je eerst ETH kopen met fees tot 100$. dus word hem niet, nu denk ik dan maar storten met ideal naar Coinbase > en dan naar coinbase pro om vervolgens te kopen en versturen naar mn ledger
edit: nevermind op coinbasepro kan ik plu niet kopen, coinbase wel maar die prijzen zijn niet leuk net als crypto.com
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 19-10-2022 13:50 ]
OG's gonna OGGelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:51:
[Afbeelding]
Heb je ook een opkliklinkje?
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 19-10-2022 13:48 ]
Ik heb gekocht op KuCoin. Maar vooral omdat ik bekend ben met deze exchange.Anoniem: 710428 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:39:
ik ben tot nu toe erg blij met mn plutus en hartelijk dank roelie, dankzij jou heb ik het gevonden.
Nu gauw wat plu inslaan voordat we boven de 100$ gaan, weet alleen nog niet goed hoe ik het beste pluton kan kopen. Op de website kopen via DEX is te duur want moet je eerst ETH kopen met fees tot 100$. dus word hem niet, nu denk ik dan maar storten met ideal naar Coinbase > en dan naar coinbase pro om vervolgens te kopen en versturen naar mn ledger
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kucoin is denk het makkelijkst/goedkoopst, volgens mij kan het non-kyc: je stuurt gewoon crypto van een andere exchange naar een Kucoin account en koop daar PLU.Anoniem: 710428 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:39:
ik ben tot nu toe erg blij met mn plutus en hartelijk dank roelie, dankzij jou heb ik het gevonden.
maar weet niet 100% zeker, wellicht kan iemand dit bevestigen.
1,5 jaar terug heb ik Kucoin gebruikt, toen had ik LUNA verstuurd naar Kucoin ivm staking rewards (waren 1 van de eerste) met een mooie winst verkocht en ook kucoin helemaal leeg getrokken inmiddels (heb er geen kyc)
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 19-10-2022 13:50 ]
Als het goed is komt ie zo hier bijDarrell schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:46:
[...]
OG's gonna OG
Heb je ook een opkliklinkje?
https://www.reddit.com/r/plutus/
5 PLU is veel idd, dat is omgerekend $500 als PLU op $100 staat in mei 2024 👀PHPResource schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:28:
Je kunt PLU op kucoin kopen en verzenden naar je externe wallet en die koppelen aan je account voor b.v. staking rewards. Enige nadeel is de relatief hoge transactiekosten van 5 PLU vanaf Kucoin.
Maar dat maakt op die 98647863 miljoen miljard dan ook niet meer uitKol Nedra schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:35:
[...]
5 PLU is veel idd, dat is omgerekend $500 als PLU op $100 staat in mei 2024 👀
1 PLU. transactiekostenPHPResource schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:28:
Je kunt PLU op kucoin kopen en verzenden naar je externe wallet en die koppelen aan je account voor b.v. staking rewards. Enige nadeel is de relatief hoge transactiekosten van 5 PLU vanaf Kucoin.
Lekker laten staan op Kucoin daar staan die van mij ook.Anoniem: 710428 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:45:
[...]
dat is nog meer dan coinbase dus nee wordt hem niet:(
Een mooie post vol zelfreflectie. Volgende run ga je beter voorbereid zijn dankzij de lessen van deze run. En dan heb je goede handvaten en een stuk ervaring erbij waardoor je veel betere inschattingen kunt maken.Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 04:07:
Eind vorig jaar stond ik met deze coin nog op een slordige *20 alleen wist ik zeker en wel dat het nog veel verder zou stijgen i.v.m. sicke use case en lage market cap. Op zich is dit geen probleem, maar als je al je posities langzaam begint uit te schalen maar geen winst neemt op een dergelijke positie, ben je dus getrouwd met een altcoin. Je gehele PF kan wel overwegend uit stables bestaan, maar als je crypto-only PF voor een overgroot gedeelte gealloceerd is in shitcoins ben je alsnog heel risicovol bezig. Iets met liefde maakt blind. Dit is waar o.a. @Taro me voor heeft gewaarschuwd, maarja, iets met this time it's different. Uiteindelijk heb ik netto geen geld verloren met deze trade, maar het heeft me wel veel kopzorgen en virtuele profit gekost. Prima les om geleerd te hebben dus. Hoe zou ik het volgende keer anders doen? Winst nemen en mijn stable/BTC stack aanvullen. Niets gaat in 1 keer omhoog en mocht je toch wel dat ene pareltje te pakken hebben, wees tevreden met 20k winst i.p.v. voor 100k te willen gaan.
Vervolgens ga je net zo hard rekt met je virtuele winst als in afgelopen run door fomo, greed, te vroege verkoop, rugpuls en shitcoinerij.
En dan heb je nog veel meer ervaring waardoor je de run daarop weer keihard rekt gaat met virtuele winsten.
Zo is natoer.
https://btcdirect.eu/nl-nl/belangrijk-nieuws
Klaarblijkelijk omdat 2 diensten onder dezelfde naam verwarrend zijn.
Bij het overstappen naar BLOX moet je zelf voor de verkoop en inkoop zorgen. 'doe je dit snel, dan heb je een minimaal verschil'.
Ja zeg, je wordt gewoon gedwongen als je coins onder water hebt staan ze te verkopen

[ Voor 37% gewijzigd door Eusebius op 19-10-2022 15:48 ]
==
hoi
Nou ja, als je zo'n flow chart nodig hebt om je gebruikers te laten bepalen welk 'platform' je gebruikt, dan snap ik die 'verwarring' wel. Ik vermoed eigenlijk: we hebben geen zin om een withdraw/deposit te bouwen voor het handelsplatform.Eusebius schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:45:
BTC Direct stopt met de custody en vraagt klanten over te stappen naar BLOX
https://btcdirect.eu/nl-nl/belangrijk-nieuws
Klaarblijkelijk omdat 2 diensten onder dezelfde naam verwarrend zijn.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Klopt. Denk dat de CEO de moed heeft opgegeven na gezeik met het dev team. Helaasch.WillemdeZijger schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:43:
[...]
Gaat dit toevallig over Opacity? Leek veelbelovend, maar de laatste tijd is er nog maar weinig vertrouwen. Blijkt ook uit de koers, overigens.
The walk of life.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:06:
[...]
Een mooie post vol zelfreflectie. Volgende run ga je beter voorbereid zijn dankzij de lessen van deze run. En dan heb je goede handvaten en een stuk ervaring erbij waardoor je veel betere inschattingen kunt maken.
Vervolgens ga je net zo hard rekt met je virtuele winst als in afgelopen run door fomo, greed, te vroege verkoop, rugpuls en shitcoinerij.
En dan heb je nog veel meer ervaring waardoor je de run daarop weer keihard rekt gaat met virtuele winsten.
Zo is natoer.
Ik heb aan het begin natuurlijk Tweakers.net benoemd "The best crypto community"
[ Voor 49% gewijzigd door Gelukszoekr op 19-10-2022 16:43 ]
The best crypto communityGelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:38:
Ik was vandaag te gast bij een crypto-podcast over Plutus. Je kan het hele interview terugluisteren via deze link. https://www.reddit.com/ta...ec-48e1-ad5a-068e6945af76
Ik heb aan het begin natuurlijk Tweakers.net benoemd "The best crypto community"

Goed gedaan Roel!
UberLurker Departement #GG.
Behoorlijk gecentralizeerde oplossing om de boel ingepakt te houden
Wat voor munt het ook mag wezen.
T voordeel is wel dat als die support breekt je een enorme bounce ziet.
😂😂😂😂😂Don Guacamole schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:13:
[...]
T voordeel is wel dat als die support breekt je een enorme bounce ziet.
Ik lul ook zomaar wat
Gaaf man! Leuk om terug te luisteren.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:38:
Ik was vandaag te gast bij een crypto-podcast over Plutus. Je kan het hele interview terugluisteren via deze link. https://www.reddit.com/ta...ec-48e1-ad5a-068e6945af76
Stack Sats
Of de genadeklap voor al die ongein moet nog komen.MrMrq schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:36:
Je landt op dit forum. De topics met de meest recente berichten zijn:
[Afbeelding]
Memes coins. Debet kaarten. Crowd loans. De slow chat. Trading bots. Ver daar onder zit ergens het NK topic.
Heren, pop die Moët maar, want deze nieuwe bull run is officieel geopend!
Ondertussen, wachten op actie:

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-10-2022 19:52 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!