Tsja, in dollar was de top in november, dus dan gaat die vlieger niet op.BTC100K2021 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:57:
[...]
Ik ben een geboren pessimist maar ik hoor wel erg veel verhalen van mensen die op die daling naar 10-12-14-16K wachten (inclusief mijzelf).
Uitgaande van het idee dat de 64K in april 2021 de eigenlijke top was (genoeg indicatoren die deze stelling onderbouwen, o.a. piek in transactie fee op de BTC-chain) zitten we dus nu al 1,5 jaar in de bear.
Na de top in december 2017 zaten we al na een jaar op de bodem van 3K, in juni 2019 stonden we alweer op 9K.
De mensen die in de vorige bear op die 1K aan het wachten (want dan gingen ze écht all-in) hebben ook achter het net gevist.
Wie zal het zeggen: macro-economisch zijn er genoeg "kansen" die voor een verdere daling kunnen zorgen. Andersom kunnen deze macro-economische omstandigheden ook weer positief uitpakken voor BTC (allocatie uit fiat in BTC).
Dan zou de bodem in november liggen, ook al door meerdere mensen genoemd als het begin van de nieuwe bull.
Wie het weet mag het zeggen, we zitten ruim onder de ma200 dus voor mij alleen maar volle bak door dca-en voordat de koers weer te hard omhoog gaat.
Daalt ie naar de 300 dan geeft dat alleen maar meer mogelijkheden, daalt ie niet mis je de boot (of een deel er van).
My boat is ready