[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.104.756 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:02
BTC100K2021 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:57:
[...]

Ik ben een geboren pessimist maar ik hoor wel erg veel verhalen van mensen die op die daling naar 10-12-14-16K wachten (inclusief mijzelf).

Uitgaande van het idee dat de 64K in april 2021 de eigenlijke top was (genoeg indicatoren die deze stelling onderbouwen, o.a. piek in transactie fee op de BTC-chain) zitten we dus nu al 1,5 jaar in de bear.

Na de top in december 2017 zaten we al na een jaar op de bodem van 3K, in juni 2019 stonden we alweer op 9K.

De mensen die in de vorige bear op die 1K aan het wachten (want dan gingen ze écht all-in) hebben ook achter het net gevist.

Wie zal het zeggen: macro-economisch zijn er genoeg "kansen" die voor een verdere daling kunnen zorgen. Andersom kunnen deze macro-economische omstandigheden ook weer positief uitpakken voor BTC (allocatie uit fiat in BTC).
Tsja, in dollar was de top in november, dus dan gaat die vlieger niet op.
Dan zou de bodem in november liggen, ook al door meerdere mensen genoemd als het begin van de nieuwe bull.

Wie het weet mag het zeggen, we zitten ruim onder de ma200 dus voor mij alleen maar volle bak door dca-en voordat de koers weer te hard omhoog gaat.

Daalt ie naar de 300 dan geeft dat alleen maar meer mogelijkheden, daalt ie niet mis je de boot (of een deel er van).
My boat is ready

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-06 13:35
Anoniem: 315056 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:43:
[...]

Btc is om te hodlen kopen, niet om te versturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:32

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZaS9g66ktBZD5ED3xsMqEmSAcaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sxpNbs8pQXI22LQ40dtjewlR.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Don Guacamole schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:11:
[...]

Tsja, in dollar was de top in november, dus dan gaat die vlieger niet op.
Dan zou de bodem in november liggen, ook al door meerdere mensen genoemd als het begin van de nieuwe bull.

Wie het weet mag het zeggen, we zitten ruim onder de ma200 dus voor mij alleen maar volle bak door dca-en voordat de koers weer te hard omhoog gaat.

Daalt ie naar de 300 dan geeft dat alleen maar meer mogelijkheden, daalt ie niet mis je de boot (of een deel er van).
My boat is ready
1 nuke = 1 black swan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
1 nuke = einde zwaan.
Dan heb je nergens geen ene reet meer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don Guacamole schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:37:
[...]

1 nuke = einde zwaan.
Dan heb je nergens geen ene reet meer aan..
1 reet = 1 nergens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Baghold, check.
Verwarde blik, check.
Onverzorgd uiterlijk, check.
Oogt als 60 plusser maar is mid-twintig, check.

Gephotoshopte sokken, maar 100% hodler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-06 23:33
Opvallende discronguentie tussen de BTC/USDT en BTC/EUR chart sinds enkele uren lol

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:18

YES

Moderator General Chat
PHPResource schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:49:
Opvallende discronguentie tussen de BTC/USDT en BTC/EUR chart sinds enkele uren lol
Heb jij geen last van de inflatie dat je je zulke dure woorden kan veroorloven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-06 23:33
YES schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:56:
[...]

Inflatie? Wat is dat. 1 BTC = 1 BTC :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

Binnenkort accres op btc :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

_O- _O-

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:02
1 duw van trap = ultra moon

Zero.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfQjeT_H7hu9q9fAXEBSiGujCGU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cn2NjSySsV3p9dQRtOnDrxFZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
:7 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBG-8IEVMcS8YGvfp2KAVD9Wr6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97y0OKmfyDAnJAXEJsXuVVZJ.jpg?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mWVnNOqq-NoniUtfSBxF-rpYC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkCCTQbcpYP1dQQOBLm0ScRW.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Fucking Madelon Vos in het selecte gezelschap... _O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:17:
Wat zeg jij er van @zwembroek . Hebben we de bodem gehad?
Ik denk dat we nog de 14/16k aantikken maar bij de eerst volgende 18k op de kaart flikker ik er een deel in. 11/12k zou me ook niet verbazen maar ik acht de kans steeds kleiner naarmate het langer duurt. Wachten tot februari wordt zo wel een opgave. Als Bitcoin wel de hedge gaat zijn tegen de inflatie dan wil je wel al wat van dat spul hebben voordat het groene candles najagen wordt. Ik baal dat ik vorige week in Utrecht zat in een hotel anders had ik al wat gekocht. Maar ik had eerlijk gezegd die lower low al verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 17-10-2022 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:35
zwembroek schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:42:
[...]

'Fucking Madelon Vos' in het selecte gezelschap... _O-
Taking one for the team begrijp ik _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-06 17:24
Pelox schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:52:
Die dump naar 8k duurt wel lang trouwens.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZNqbLzNDlj56l1WBGb8MLpnCZk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cuNtYPOR44GY1iZJnSF0dQrO.gif?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Eerst Madelon Vos en nu deze creep. Het wordt er niet beter op.[

@Gelukszoekr nog even geduld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:58
zwembroek schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:48:
[...]

Eerst Madelon Vos en nu deze creep. Het wordt er niet beter op.[

@Gelukszoekr nog even geduld...
[YouTube: Will Bitcoin Capitulate?]
Bedankt man. Ik denk ook nog steeds dat er een grote kans is dat we de low nog niet gezien hebben.

Ik heb vanacht dramatisch geslapen, en dan begin je te twijfelen. Maar eingelijk moet je onder zulke omstandigheden nooit dit soort beslissingen nemen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:36
Komt goed. This time is different.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik zit de Benjamin te bekijken. Vind m niet altijd heel interessant. Maar ik ben wel met hem eens. Voor mij voelt deze periode ook net zo als de 2018 6k btc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:54:
Ik zit de Benjamin te bekijken. Vind m niet altijd heel interessant. Maar ik ben wel met hem eens. Voor mij voelt deze periode ook net zo als de 2018 6k btc
De drop naar 3k was puur door de uitbraak van een of ander chineesvirusje in Zuid-Afrika.

Een vergelijkbare situatie kan je krijgen bij een escalatie in ukraine bijvoorbeeld.

Dus het kan, maar het kan ook niet zo zijn. Kop of munt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-06 19:12
Pelox schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:47:
[...]

De drop naar 6k was puur door de uitbraak van een of ander chineesvirusje in Zuid-Afrika.

Een vergelijkbare situatie kan je krijgen bij een escalatie in ukraine bijvoorbeeld.

Dus het kan, maar het kan ook niet zo zijn. Kop of munt.
BTC nuke door zo’n Iraanse tweetakt kamikazedrone die een kernkop blijkt te kunnen dragen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Moiety schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:51:
[...]

BTC nuke door zo’n Iraanse tweetakt kamikazedrone die een kernkop blijkt te kunnen dragen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HETf_Ow24v_-S5Kz8Oarp_15VI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YC5Uohe4EaEfzOpJiwoOMrPU.jpg?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:25
Wow! Is dat de zoon van Chuck Norris!?!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik lees geen hele gekke dingen eerlijk gezegd. Ik ben benieuwd naar de resultaten van het DoJ onderzoek. In Europa heeft Binance ook enkele confrontaties gehad met (semi-)overheden en derhalve zullen in enkele landen kantoren worden geopend. Met nieuwe vormen van business en/of techniek is er altijd frictie tussen regulerende/wetgevende partijen enerzijds en nieuwe spelers anderzijds. Vergeet niet dat Bitonic een slepende rechtzaak heeft gevoerd (en heeft gewonnen), dat DNB en NL MinFin ontzettend onduidelijk zijn geweest in hun vergunning- vs inschrijvingsverhaal. En als kers op de taart, de agressieve wijze waarop de Amerikaanse SEC Coinbase heeft gedaagd zonder op enige wijze met ze in conclaaf te willen gaan.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Moiety schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:51:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BfNdw0t9vCLuh21KptEJbNLYi0k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yo4ZyDv1MkX1qTv0az9AigzC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-06 17:24
zwembroek schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:48:
[...]

Eerst Madelon Vos en nu deze creep.
Nomen est omen, ik vind Madelon… Foxy.
Mijn God, ik moet echt aan het werk

;w

Aanvulling: mijn browser doet nu ook aan TA.
Nog even en hij kan zelfs de buy high sell lows voor me doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zM1uxkCtT6ibyS7byecVRRLDLNo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nczZKukwk0lUsQM0v0SnJJK1.png?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door MrMrq op 18-10-2022 09:25 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
@zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZR4WUeSrglfEkvNIXJDXqqRkf8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OiLeqV8HxjvsmDK9A0m66tjK.jpg?f=fotoalbum_large

Ik blijf er nog even vanaf btw.
Geen presale? Meteen op de grote exchanges gelist? Klinkt als VC’s met de zakken vol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpjfNogufCeZKb7b4PrleLdU6GU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gvRfUADes5ZjxlFbt8M2K4PC.jpg?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door Alpina op 18-10-2022 09:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:28
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xMc2Rad.png

Algo nu in de aanbieding, net op tijd voor de aankomende governance periode. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:08
Alpina schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:36:
@zwembroek

[Afbeelding]

Geen presale? Meteen op de grote exchanges gelist? Klinkt als VC’s met de zakken vol.

[Afbeelding]
Stel je voor dat je gaat investeren in een token waarvan de tokenomics nog niet eens bekend is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g-2b_EAUCSRBpvvCo9NW8xqZ9Qc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5eMSqAcYrUgRELFOxrdT2S7O.png?f=fotoalbum_large
Bron: https://help.ftx.com/hc/en-us/articles/10138760727956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
jvel92 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:27:
[...]

Stel je voor dat je gaat investeren in een token waarvan de tokenomics nog niet eens bekend is.

[Afbeelding]
Bron: https://help.ftx.com/hc/en-us/articles/10138760727956
Eens maar het blijft crypto. Hoeveel LUNC, LUNA, SHIB wordt er nog dagelijks gekocht.

Niet als investering maar als gok(je)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
Alpina schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:32:
[...]

Eens maar het blijft crypto. Hoeveel LUNC, LUNA, SHIB wordt er nog dagelijks gekocht.

Niet als investering maar als gok(je)
Het verschil is echter wel dat bovengenoemde tokens meme-coins zijn. Waarbij Aptos toch eerder zal worden gezien als een "serieuze" investering, ondanks dat het de zoveelste L1 is. Geloof dat in de voorbije weken Aptos hier ook al wel paar keer is genoemd als mogelijke interessante investering.

Retail investeerders zullen de volle tassen van de VC's kopen en tegelijkertijd zullen de VC's de token shorten d.m.v. van perps.

Daarnaast vind ik het een slechte zaak dat Binance en FTX dit soort tokens listen. Als investeerder zou je minimaal moeten weten waar je in investeert. Met dergelijke acties vraag je er mijn inziens gewoon om meer regulatie. Als je wilt dat crypto serieus genomen gaat worden, moet je als de grootste exchanges dit soort tokens niet listen, totdat er meer over bekend is.

[ Voor 7% gewijzigd door jvel92 op 18-10-2022 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Algorand is een sponsor van het WK volgende maand.

Heeft er al iemand zich verdiept in de details van de sponsordeal? Komt hun naam in beeld bij elke wedstrijd? Anders wil ik best wat van die troep kopen en wat gains pakken hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 12-06 16:36
haha die reuters journo is volgens mij gewoon butt hurt omdat hij de top heeft gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:52:

Heeft er al iemand zich verdiept in de details van de sponsordeal? Komt hun naam in beeld bij elke wedstrijd? Anders wil ik best wat van die troep kopen en wat gains pakken hier
Of hun naam bij elke wedstrijd in beeld komt is onduidelijk en wordt nog nergens gezegd... Leek mij namelijk ook wel interessant ;)

In het onderstaande artikel staat dat ze officeel de blockchain partner van FIFA zijn geworden.
https://www.fifa.com/abou...kchain-innovator-algorand

Je kunt al wel NFTs sparen: https://collect.fifa.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 15:28

Ik raap momenteel algo onder de 30 cent op en stop het elk kwartaal weer in de governance, inmiddels al vijf kwartalen. Deze keer voor het eerst via Folks Finance omdat er een 10% extra rewards beschikbaar zijn gesteld voor governance via DeFi.

Dat is wel het enige nadeel, wil je APR op je muntjes hebben, moet je binnen de aankomende 3 dagen committen (aangeven hoeveel muntjes je gebruikt voor governance) en op tijd stemmen. Je houdt de muntjes in je wallet, maar je balance mag niet onder je commitment komen, anders kom je niet meer in aanmerking voor de reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:54

resusaapje

h less

GENESIS DROP
166,001 Claimed
$4.99

Betalen voor een drop? :?
166.000 hebben dat al gedaan? :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
resusaapje schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:15:
[...]

GENESIS DROP
166,001 Claimed
$4.99

Betalen voor een drop? :?
166.000 hebben dat al gedaan? :X
Daarom zeggen ze ook vaak maFIFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
iBasch schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:07:
[...]

Ik raap momenteel algo onder de 30 cent op en stop het elk kwartaal weer in de governance, inmiddels al vijf kwartalen. Deze keer voor het eerst via Folks Finance omdat er een 10% extra rewards beschikbaar zijn gesteld voor governance via DeFi.

Dat is wel het enige nadeel, wil je APR op je muntjes hebben, moet je binnen de aankomende 3 dagen committen (aangeven hoeveel muntjes je gebruikt voor governance) en op tijd stemmen. Je houdt de muntjes in je wallet, maar je balance mag niet onder je commitment komen, anders kom je niet meer in aanmerking voor de reward.
Ik ben niet van plan het langdurig aan te houden. Voor mij is het puur de korte termijn. Ik gok er op dat ze waarschijnlijk wel veel aandacht zullen krijgen. Het is toch het grootste sport evenement ter wereld. En zo niet, dan is er waarschijnlijk nog wel deel van de crypto-mensen die hier op gokt, waardoor het alsnog een self fulfilling prophecy kan worden.

Ik heb een buyorder gezet op $0.325. En dan ff pumpen naar de $.50 over een week of 3 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-10-2022 10:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:57
Binance heeft crypto box giveaway.
Heb 1,5cent busd gekregen, lambo soon.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sk5n1GmAVVnmGJrpUqOc4o7C8sc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X95oTzImVDjBY7AxYrom9MnV.png?f=user_large

vorige week hadden we PLU eigenlijk in het zonnetje moeten zetten maar deze week mag Algorand dus deze honor overnemen, dus bij deze Algorand, dikke-tech-van-de-week! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gondor schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:35:
Vergeet de WODL ook niet!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
hatsaaa:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yu-KO9tNsfnXv7pz133hTEEYECU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PIUSAKUhO2vdw34btStzcnvX.jpg?f=fotoalbum_large

gelijk in flexible earn gezet met dikke apy 8% :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:19:
[...]

Ik ben niet van plan het langdurig aan te houden. Voor mij is het puur de korte termijn. Ik gok er op dat ze waarschijnlijk wel veel aandacht zullen krijgen. Het is toch het grootste sport evenement ter wereld. En zo niet, dan is er waarschijnlijk nog wel deel van de crypto-mensen die hier op gokt, waardoor het alsnog een self fulfilling prophecy kan worden.

Ik heb een buyorder gezet op $0.325. En dan ff pumpen naar de $.50 over een week of 3 :P
Cool. Meteen stort de prijs in. Well done d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
resusaapje schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:59:
[...]

Cool. Meteen stort de prijs in. Well done d:)b
Dat had je kunnen weten, vanmorgen was al gepost dat ze met 25% korting te krijgen zijn, dus zou die buy order 24% lager zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-06 07:09
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:03:
[...]

Dat had je kunnen weten, vanmorgen was al gepost dat ze met 25% korting te krijgen zijn, dus zou die buy order 24% lager zetten.
Buy gezet op .50, sell op .27! Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:18

YES

Moderator General Chat
merauder schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:06:
[...]

Buy gezet op .50, sell op .27! Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5GP48aGk5AXzzp0oTzap5yijsM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lUbSrInPj01SploN1hH6cKcY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is de chinese dollar? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Limit orders ALGO gezet, indien geen gains volgende maand zullen boze posts volgen :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:33:
Limit orders ALGO gezet, indien geen gains volgende maand zullen boze posts volgen :)
Als je wil delen; waarop heb je die gezet?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

thierry1982 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:43:
Op Binance

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:57
zenith schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:26:
[...]
Dit is de chinese dollar? :)
Binance dollar/stablecoin

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb al aardig wat van dat spul, maar dan lange termijn. Maar wil best een sell en buy doen bij een WK pumpje ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:27:
[...]

Ik heb al aardig wat van dat spul, maar dan lange termijn. Maar wil best een sell en buy doen bij een WK pumpje ;).
Oh mooi, hij gaat weer naar boven. Dank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:43
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:49:
[...]

hatsaaa:

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdUsB5MT6gPDif2XU51oOMQSMio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rEBkdcOKpaPZndrubrgFn9ch.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa! Op de grote hoop er mee! :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Damn you.... Jullie lopen echt gewoon binnen terwijl je werkt. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:45:
[...]

Damn you.... Jullie lopen echt gewoon binnen terwijl je werkt. _/-\o_
moet je voor de gein is omrekenen hoeveel € je op de bank moet hebben staan om dit bedrag te krijgen van de bank :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:53:
[...]

moet je voor de gein is omrekenen hoeveel € je op de bank moet hebben staan om dit bedrag te krijgen van de bank :+
Helemaal niets, daar heb ik de AH voor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:53:
[...]

Njah, om precies te zien moet je in december 141 euro bij de Rabobank een maandje laten staan en dan krijg je 0.029375 euro aan rente uitbetaald. De rente gaat namelijk naar 0.25% bij de Rabo per december :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
jvel92 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:39:
[...]

Njah, om precies te zien moet je in december 141 euro bij de Rabobank een maandje laten staan en dan krijg je 0.029375 euro aan rente uitbetaald. De rente gaat namelijk naar 0.25% bij de Rabo per december :+
Wen ING moon :? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 15:09

MicroWhale

The problem is choice

jvel92 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:39:
[...]

Delen door 12 gaat je veel geld schelen. In dit geval: 0,000526098 euro!

De dagrente bij 0.25% per jaar voor 141 euro is 0,000964552, dus dat is 0,029901098 euros rente voor de maand december.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:25

knakworst

Get more sats!

Interessante uitspraak:

https://fd.nl/financiele-...asaanpak-dnb-in-bunq-zaak
Bunq heeft zich nooit verzet tegen zijn poortwachtersfunctie, maar wel tegen de wijze waarop het die rol moet vervullen. Het betoogde in de rechtbank dat de door DNB gehanteerde norm ouderwets was, ineffectief en niet ingericht op een digitale bank. Het wil gebruik maken van een lerend systeem dat is gebaseerd op kunstmatige intelligentie, terwijl DNB vraagt om een analysemethodiek die een vaste set regels volgt en heel precies voorschrijft hoe banken dat moeten doen. Bunq weigert dat en stelt dat de eigen methode beter werkt dan wat DNB wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:25

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:49:
[...]

hatsaaa:

[Afbeelding]

Jaloersmakend bedrag. Hier 0,05267255 BUSD. Vooral met die 0,00000055 ben ik superblij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hoe werkt dat spel.. je betaalt 1 busd en ontvangt 0,03 busd terug? Klinkt als een prima deal!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:07:
[...]

Hoe werkt dat spel.. je betaalt 1 busd en ontvangt 0,03 busd terug? Klinkt als een prima deal!
Je betaald de waarde van je signature jonguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:09:
[...]

Je betaald de waarde van je signature jonguh!
Das gek.. bij mij staat price: 1 busd

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
thierry1982 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:43:
[...]

Vrij agressief, 0.30 en 0.31 en wat in het /BTC pair om een higher low te spelen. Verwacht nog wel wat altcoin rektness dus zal ongetwijfeld lager kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:11:
[...]

Das gek.. bij mij staat price: 1 busd
Oh :?

Heb ik het weer eens niet goed gelezen, dikke klikkerdeklik gedaan en een BUSD kwijt ? -O-

Gets! Meende dat het gratis was _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:12:
[...]

Oh :?

Heb ik het weer eens niet goed gelezen, dikke klikkerdeklik gedaan en een BUSD kwijt ? -O-

Gets! Meende dat het gratis was _O-
Ja als je niks wint krijg je je 1 busd terug. maar als je dus een dikke prijs pakt zoals die 0,03 busd dan krijg je niets meer terug.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:13:
[...]

Ja als je niks wint krijg je je 1 busd terug. maar als je dus een dikke prijs pakt zoals die 0,03 busd dan krijg je niets meer terug.
Hmmm.. meende dat ik geen BUSD meer had? Nou ja dan ben ik rijker dan ik dacht }:O

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4R5SUUyHOoEVvJHLP8vAHn4aOE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2y9aPA53tkF0wKIxmJ1zCAmF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:15:
[...]

Hmmm.. meende dat ik geen BUSD meer had? Nou ja dan ben ik rijker dan ik dacht }:O
Volgens mij ben ik abuis.. ik kan heel die crypto box giveaway niet vinden enkel een 1 busd game, maar dat is dus wat anders.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:19:
[...]

Volgens mij ben ik abuis.. ik kan heel die crypto box giveaway niet vinden enkel een 1 busd game, maar dat is dus wat anders.
Vanaf de home pagina. Icoontje rechtsboven ( Binance pay) Daarna op de banner klikken. “Crypto box giveaway”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Laatst online: 12-06 11:58

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:27:
[...]

Vanaf de home pagina. Icoontje rechtsboven ( Binance pay) Daarna op de banner klikken. “Crypto box giveaway”
Hahahahaha check mijn prijs! Wat een grappenmaker die CZ.. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHGJ1t7JCgIrKWv3uC0BV897BYY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cc1HqXnv292hTRooTxmyJIXn.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:47:
[...]

Hahahahaha check mijn prijs! Wat een grappenmaker die CZ.. _O-

[Afbeelding]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 22:19
0.02150316 BUSD. Wie biedt lager? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:06
AlterMann schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:54:
Ik.. :X
0.01642374 BUSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Pelox schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:07:
[...]

Er zijn drie spellen gaande. Eentje waar je gra-ties centjes krijgt, eentje waar je woorden moet raden en eentje waar jij naar keek, waar je 1 BUSD inlegt. Bij winst ben jum kwijt, bij verlies krijg jum terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
AlterMann schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:54:
uh.. 0?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:36:
@zwembroek

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Fucking jammer man. Volg ze dus al een dik jaar op al hun kanalen. Meestal geeft dat een ticket voor een private of public sale. Maar dit is het minste wat die coin kan overkomen. Dikke VC dump. Kijk alleen maar naar GLMR. Ik had ze in de private sale voor 0,25. Toen ze werden gelist gingen ze voor 40 dollar. Iedereen weet hoe dat is afgelopen. _O- Kanonnen voer voor vc's. Ik koop ze wel bij -90%.

Proost!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oKjjQakH5MM7uA33FD7F-87QzNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5XwA7B8Y4Ks1TfciKc46gtnC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VZ-bJVxwYmSwAE1JNODcnmQ-kTA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s6NiGaDCANodTEfWpmWm4PB6.jpg?f=fotoalbum_large
Machtig mooi bier drinken op kosten van de baas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:55:
[...]

Fucking jammer man. Volg ze dus al een dik jaar op al hun kanalen. Meestal geeft dat een ticket voor een private of public sale. Maar dit is het minste wat die coin kan overkomen. Dikke VC dump. Kijk alleen maar naar GLMR. Ik had ze in de private sale voor 0,25. Toen ze werden gelist gingen ze voor 40 dollar. Iedereen weet hoe dat is afgelopen. _O- Kanonnen voer voor vc's. Ik koop ze wel bij -90%.

Proost!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lekker jonguh!

Alleen denk om die dikke weps :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:55:
[...]

Proost!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Proost!
Ja Aptos laten we maar ff schieten inderdaad.
Heb wel nog een mega smerige shitcoin gekocht, durf ik hier niet eens te posten (zie memetopic) dood of de gladiolen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-06 17:48
Long eth 1305. Wish me luck.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LVv36wHToZ3tc_YoohvrpBKGeH8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/krTKwxLEDSv8JtNQypuhatVN.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Aangezien ik altijd een van de eersten ben met dingetjes uittesten enzo…

Heb me aangemeld voor een debit card met dikke tech!

Allemaal gratis dingetjes. For life!

Is ook wel iets voor jou @Gelukszoekr :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QyyV8Atxy0ruaAamxhmQTgXk-I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p46xrFdw8YWh5SMTQt1JqoQl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buks995
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-03 17:02
Een vallende mes opvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Thanx! Doe je mee? Samen uit samen rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Stoploss op $100, don’t worry ;)

M’n kat heet trouwens Buks

[ Voor 7% gewijzigd door PlanR op 18-10-2022 18:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:07:
[...]

Lekker jonguh!

Alleen denk om die dikke weps :9B
Hahaha scherp Skruns!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QyNwBbhapzByPMnjgeFOurRwyjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUdnVI0Nhc993rf9IIQv8RSH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bWasDPWQHPmm5ocPYTRBXifXQJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0bSYHANMGlfXSCfPgbHq2jB.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_PQxDO07TKUBYUCSzgsmX1rjEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K0CL2NRuXxD4itJ6pu7vSK5w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BumSkixhkjj9ijpCdQVhxVHl4qA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1iblGH2MVCuwQTa5VKtRyGHJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door zwembroek op 18-10-2022 18:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:39
Als je maar niet je eten gaat fotograferen. O wacht, daar is een edit.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik... 0.007 busd.. wow:-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Als ik de foto van @zwembroek goed bekijk, begin ik toch te twijfelen als het wel eten is _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQG7VKbNnmnlet20X78sUdynzqM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GfzLBjOqDDHGlfQalSdZL7T.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 35 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!