Stack Sats
elektriekert schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:00:
[...]
Dit is toch ook goud hè!
Verwijderd420.69 komt ff een berichtje droppen en iedereen plust hem als een stel hipster moonboys die zichzelf staan af te juinen bij de Bruna.
Mooi, ik doe mee
:strip_exif()/f/image/a7hswWEFoAJNjxrd1ULye4Ib.png?f=user_large)
Haha ik op 24731......laat em nog wel ff lopenTaro schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:30:
Tssss, n00bs, de entry van mijn long lag op 24.780 en ik moet nog 19% goedmaken voor break even
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Taro schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:30:
Tssss, n00bs, de entry van mijn long lag op 24.780 en ik moet nog 19% goedmaken voor break even
:strip_exif()/f/image/Krwh1mCDx02SaDt91wNzRbu7.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
XRP lijkt een goede kandidaat, met lage fees, snel, hoog volume, en Ripple netwerk. Voor aankoop lijkt Bitvavo de bekendste NL exchange dus daar een account gemaakt. Voor XRP de "officiele" software wallet XUMM. Wat ik wilde doen is fiat -> Bitvavo -> XUMM -> Land B lokale exchange -> fiat. Probleem waar ik nu tegen aanloop is dat je bij Bitvavo moet laten zien via een video dat de wallet van jou is, maar XUMM heeft alleen een app, daardoor wordt mn verificatie niet geaccepteerd.
Beter een andere exchange gebruiken? Of andere wallet, Exodus of Atomic Wallet ofzo? Ik snap dat hardware wallet (Ledger) het beste is maar die zijn erg duur hier (>100 EUR) en ik ben niet van plan te holden, enkel snelle transacties, en ook die maar een paar keer (max. 1-2 keer per jaar).
Niet te hard XRProepen hier, voor je het weet wordt je een wappie genoemdBoriver schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:05:
Ik wil crypto gebruiken voor het transferen van geld vanuit NL naar een ander land, om transfer fees te besparen. De valuta daar is klein en daardoor zijn fees vrij hoog (ook bij bvb Transferwise).
XRP lijkt een goede kandidaat, met lage fees, snel, hoog volume, en Ripple netwerk. Voor aankoop lijkt Bitvavo de bekendste NL exchange dus daar een account gemaakt. Voor XRP de "officiele" software wallet XUMM. Wat ik wilde doen is fiat -> Bitvavo -> XUMM -> Land B lokale exchange -> fiat. Probleem waar ik nu tegen aanloop is dat je bij Bitvavo moet laten zien via een video dat de wallet van jou is, maar XUMM heeft alleen een app, daardoor wordt mn verificatie niet geaccepteerd.
Beter een andere exchange gebruiken? Of andere wallet, Exodus of Atomic Wallet ofzo? Ik snap dat hardware wallet (Ledger) het beste is maar die zijn erg duur hier (>100 EUR) en ik ben niet van plan te holden, enkel snelle transacties, en ook die maar een paar keer (max. 1-2 keer per jaar).
Ik kan het weten!
Maargoed 1XRP 500.000$ incoming!!!
Wappieelektriekert schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:09:
[...]
Niet te hard XRProepen hier, voor je het weet wordt je een wappie genoemd
Ik kan het weten!
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Je maakt het veel te ingewikkeldBoriver schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:05:
Ik wil crypto gebruiken voor het transferen van geld vanuit NL naar een ander land, om transfer fees te besparen. De valuta daar is klein en daardoor zijn fees vrij hoog (ook bij bvb Transferwise).
Als de bedoeling is om geld over te maken, hoef je eigenlijk maar 1 account bij 1 exchange te hebben die in beide landen een banklicentie heeft. Wellicht dat dat met Kraken lukt?
Anders wijk je uit naar twee exchanges, eentje hier, eentje daar. Bitvavo is irritant met hun verplichte filmpjes.
XRP is maar 1 muntje die snel en goedkoop is. Alternatieven zijn er genoeg. Tegenwoordig zelfs BTC.
Overigens kan je sinds kort crypto zelfs decentraal kopen via bv Beefy.
[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 20-02-2023 06:30 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
https://newsbit.nl/ripple...lijke-resultaat-voor-sec/elektriekert schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:09:
[...]
Niet te hard XRProepen hier, voor je het weet wordt je een wappie genoemd
Ik kan het weten!
nee hoor, had geen sl staan. Niets aan de hand dusScuL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:25:
Dump tegen de weekly close ik hoop dat de rest van de traders hier niet gehunt zijn
Ah, dus de conclusie is dat je je eigen munt kunt blijven dumpen op je eigen volgers. Top! Hier heeft de cryptowereld echt dikke winst behaald op 'het systeem'.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:03:
[...]
Ah, dus de conclusie is dat je je eigen munt kunt blijven dumpen op je eigen volgers. Top! Hier heeft de cryptowereld echt dikke winst behaald op 'het systeem'.
:strip_exif()/f/image/VHnIPYKqDb2w9DycSyABWSCc.jpg?f=fotoalbum_large)
Realism....
/f/image/4y6YmKXUHtcMdyePgBHB4boH.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 20-02-2023 07:31 ]
roflexx schreef op maandag 20 februari 2023 @ 02:40:
Wat is dit nou weer.
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)
Mwah, de ene shitcoin is de andere niet! Je kunt niet alle geiten over één kam scheren. Nakamoto of Buterin verkopen hun eigen munten niet al jarenlang aan hun volgers. Dat doen ze bij Ripple wel. Die worden er zelf rijk van en beloven hun aanhangers dat XRP ooit $589 aan gaat tikken omdat banken het gaan gebruiken. De lelijke waarheid is dat banken het Ripple-systeem al mondjesmaat gebruiken, maar niet via het XRP-systeem want dat is een publiek netwerk en dan kun je de transacties zien. Best slim van Ripple, dat geef ik ze mee... maar ethisch gezien is het een grote geitenbende daar.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hier nietScuL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:28:
ETH is onderweg naar $1800
Wij lopen ook 13 uur achter! Zie zijn signature!
Stack Sats
6uur voor mij dan. Ik ben in thailand hahaStovirpi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:36:
[...]
Er is toch bekend hoeveel er maandelijks gedumpt kan worden, het staat zelfs in de kwartaal rapporten hoeveel verkocht wordt en weer terug in lock-up gaan.MicroWhale schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:03:
[...]
Die $589, was een voorspelling van ene bearableguy oid, lijkt me sterk dat ie van Ripple Inc. zelf is geweest.MicroWhale schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:28:
[...]
Mwah, de ene shitcoin is de andere niet! Je kunt niet alle geiten over één kam scheren. Nakamoto of Buterin verkopen hun eigen munten niet al jarenlang aan hun volgers. Dat doen ze bij Ripple wel. Die worden er zelf rijk van en beloven hun aanhangers dat XRP ooit $589 aan gaat tikken omdat banken het gaan gebruiken. De lelijke waarheid is dat banken het Ripple-systeem al mondjesmaat gebruiken, maar niet via het XRP-systeem want dat is een publiek netwerk en dan kun je de transacties zien. Best slim van Ripple, dat geef ik ze mee... maar ethisch gezien is het een grote geitenbende daar.
Ik heb geen idee wat de status is van de Private Ledger maar Ripple heeft/had er een Pilot van lopen die gebruikt maken van de bestaande XRP’s
https://ripple.com/insigh...al-banks-launching-cbdcs/
Ik kan geen feestdag vinden in de USA voor vandaag, alleen de kersentaart-dag en hou-van-je-huisdier dag.knakworst schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:09:
Vandaag weinig actie, feestdag in de U ass of e.
https://www.thereisadayfo...a/national-cherry-pie-day
https://www.thereisadayfo...ational-love-your-pet-day
Ze vieren daar ook carnaval.Mr Ronman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:25:
[...]
Ik kan geen feestdag vinden in de USA voor vandaag, alleen de kersentaart-dag en hoe-van-je-huisdier dag.
Dat betekent dus dat de honden-muntjes straks de lucht in schieten als ze daar wakker worden.Mr Ronman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:25:
[...]
Ik kan geen feestdag vinden in de USA voor vandaag, alleen de kersentaart-dag en hou-van-je-huisdier dag.
Ik zie ook een Australische vlag. Is het dan ook zo dat de grafieken daar omhoog gaan als ze hier naar beneden gaan?Stovirpi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:36:
[...]
“ Destroy
The CBDC platform supports the secure destruction of currency, giving the bank full control over supply.”
Bron: https://ripple.com/solutions/central-bank-digital-currency/
Het ziet eruit alsof het al werkt
Het werkte in 2017 al.elektriekert schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:04:
Speciaal voor @MicroWhale ’het systeem’
“ Destroy
The CBDC platform supports the secure destruction of currency, giving the bank full control over supply.”
Bron: https://ripple.com/solutions/central-bank-digital-currency/
Het ziet eruit alsof het al werkt
En mijn punt zat hem niet in dat ze iets werkends opleveren (hoe centraal bankieren ook), maar dat ze hun muntjes blijven dumpen op hun believers. En dat dat blijkbaar legaal is.
In 2017 water alleen de public ledger, geen een bank wil daar natuurlijk gebruik van maken, vandaar de private ledger. Dat zou een interessante en positieve verandering kunnen zijn (voor de waardevermeerdering va XRP zelf)MicroWhale schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:21:
[...]
Het werkte in 2017 al.
En mijn punt zat hem niet in dat ze iets werkends opleveren (hoe centraal bankieren ook), maar dat ze hun muntjes blijven dumpen op hun believers. En dat dat blijkbaar legaal is.
Niet dat ik sta te springen om CBDC’s
Wat betreft het dumpen zou dat toch voor iedereen duidelijk moeten zijn die XRP aan wil schaffen.
Het DYOR zeg maar
100% zeker een scam. Elke site, link, whatever die vraagt eerst je coins op te sturen om dan 2x terug te krijgen is een 100% scam. Gratis geld bestaat niet en er is geen enkele reden om coins op te sturen om te kunnen verdubbelen. Dan zou je ook je walletadres kunnen posten, dan kunnen ze zien hoeveel coins je hebt om die dan te verdubbelen.Coldcat schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:20:
[...]
Ik denk dat dit een scam is.
Als je mij die crypto stuurt dan verdubbel ik ze eerst voordat we ze naar die Tesla video sturen. Dan heb je gratis een 4x op zondag. Ik stuur je m’n adres in de PM.
Heel vaak dit soort links voorbij zien komen op twitter dat Elon dat zou doen en elke keer dat ik ze zie, rapporteer ik ze ook meteen als scam/oplichting. Weet dat het dweilen met open kraan is, maar niets doen vind ik geen optie en het is een kleine moeite.
Vorige week weer wat geld richting crypto gegooid, nadat ik met de grote daling alles, behalve mijn long-term VET wallet, had geliquideerd. Hoop dat de Bull de Bear weer in zijn holletje heeft gedrukt en dat we weer een leuke tijd tegemoet gaan.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wie tikt m in?
gok 29kmoshimoshi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:58:
Als die nou eens eindelijk echt door de 25k heen breekt... waar gaan we dan heen? Direct doorstoten naar de 30k?
Sorry, ik had het fout, in 2014* was er al het private "Ripple-payment-protocol". Die was er al bij de conceptie van het hele netwerk.elektriekert schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:25:
[...]
In 2017 water alleen de public ledger, geen een bank wil daar natuurlijk gebruik van maken, vandaar de private ledger. Dat zou een interessante en positieve verandering kunnen zijn (voor de waardevermeerdering va XRP zelf)
Niet dat ik sta te springen om CBDC’s
Wat betreft het dumpen zou dat toch voor iedereen duidelijk moeten zijn die XRP aan wil schaffen.
Het DYOR zeg maar
De XRP (ik zeg hier expres niet Ripple-protocol!) aanhanger stond toen al te springen dat het aansluiten van deze bank doorbraak voor XRP zou zijn, maar het deed uiteindelijk helemaal niks met de koers... omdat ze via het private netwerk gingen communiceren en dus de ecoinomie van XRP niet gebruikten.
Het verschil met toen en nu is imo het marketingsausje: ze noemen het nu CDBC. Oude wijn, nieuwe zakken.
*merk op dat Ripple in haar communicatie het altijd over het 'Ripple protocol' heeft en nooit over het gebruik van de munt XRP zelf.
Bijna, maar niet raak.Ray_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:53:
[...]
Ik zie ook een Australische vlag. Is het dan ook zo dat de grafieken daar omhoog gaan als ze hier naar beneden gaan?
Als de 25k er nu niet aangaat.. dit wordt een mega pump heb ik het idee
zit nog wel een aardige muur waar ie door moet. Maar daarboven is het zo vlak als watScuL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:08:
[...]
Bijna, maar niet raak.
Als de 25k er nu niet aangaat.. dit wordt een mega pump heb ik het idee
Whale spotted...WhySoSerious schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:15:
Ik koop er zo even 500, wie draagt nog meer zn steentje bij?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ach man, ik heb mn ontslagbrief al geopend in Word en mn vingers zweven boven ctrl+p, maar vind het maar lang duren....moshimoshi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:17:
Het is wel weer een goede dag om werkontwijkend gedrag te vertonen. Sinds januari alleen maar afspraken gehad en op mijn eerste echte broodnodige kantoordag zit ik weer naar die koers te staren
Voorheen (voor 2019 oid) waren er 3 manieren waar men gebruik van kon maken. (Ik ben de namen kwijt, zolang heb ik er al niet meer naar omgekeken.)MicroWhale schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:02:
[...]
Sorry, ik had het fout, in 2014* was er al het private "Ripple-payment-protocol". Die was er al bij de conceptie van het hele netwerk.
De XRP (ik zeg hier expres niet Ripple-protocol!) aanhanger stond toen al te springen dat het aansluiten van deze bank doorbraak voor XRP zou zijn, maar het deed uiteindelijk helemaal niks met de koers... omdat ze via het private netwerk gingen communiceren en dus de ecoinomie van XRP niet gebruikten.
Het verschil met toen en nu is imo het marketingsausje: ze noemen het nu CDBC. Oude wijn, nieuwe zakken.
*merk op dat Ripple in haar communicatie het altijd over het 'Ripple protocol' heeft en nooit over het gebruik van de munt XRP zelf.
2 werkte via dat Protocol en de 3e werkte met XRP.
Nu wordt dat On-Demand Liquidity genoemd en maakt wel degelijk gebruik van XRP.
Dit staat natuurlijk parallel naast het gebruik van het Ripple protocol.
Ik heb nog steeds geen idee wat nu de eigenlijke status van het gebruik ervan is.
Ik blijf nog op deze babypeil zitten, omhoog of omlaag
Go QNT ik bedoel XRP
Die ontslagbrief heb ik tijden geleden al ingediend dus werkontwijkend gedrag kost mij nu zelf geldWhySoSerious schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:19:
[...]
Ach man, ik heb mn ontslagbrief al geopend in Word en mn vingers zweven boven ctrl+p, maar vind het maar lang duren....
Waarom heeft niemand dat ding ff geshilled hier 😭
Ding blijft maar gaan 🚀
Wen moon
UberLurker Departement #GG.
Drop confirmedSkrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:20:
20e van de maand. Geld is weer binnen. Daarnet een DCA in BTC & ETH getyft!
Wen moon
mooie dagen zijn dat, hier helaas nog 3 a 4 dagen wachten voor die euro ponzi scheme airdrop van mijn werk waar ik zo 8 a 9 uur per dag aanwezig ben....Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:20:
20e van de maand. Geld is weer binnen. Daarnet een DCA in BTC & ETH getyft!
Wen moon
nothing stops this train
Stack Sats
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
too hot to handle? 👀Stovirpi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:49:
Wat een bitch is die 25K babe. Iedere keer teasen en tot het randje gaan, maar aanraken? Ho maar!
nothing stops this train
Als de kurk er wel afgaat, zet de 26 en 27k babes maar klaar dan.Stovirpi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:49:
Wat een bitch is die 25K babe. Iedere keer teasen en tot het randje gaan, maar aanraken? Ho maar!
Stovirpi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:49:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/k9rp7TmFypQvm4RcBTzf5NwJ.gif?f=user_large)
Ik zag hem op de 15min bij BTC ook (al is het daar meer een pennant trouwens), zegt niet altijd alles bij met name BTC maar toch, elke keer vliegt de koers weer snel richting (dicht onder de) 25k. Het is volgens mij vandaag weer een feestdag oid in USA dus geen beurs geopend dus het kan maar zo nog een dag sideways, maar er gaat een moment komen dat BTC door die 25k heen ramt of echt een dikke reject krijgt.ScuL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:17:
Zowel BTC als ETH tonen een stierenvlag op zeer kort tijdsbestek (5 minuten)
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 20-02-2023 13:21 ]
Het kan best dat we wederom een tijdje zijwaarts gaan totdat de beurzen openen.
De prijsactie op dit moment lijkt met name gericht op het raken van stoploss levels, telkens wicks die snel opgekocht worden. De flag zou binnen de komende 3 uur uitbreken volgens de huidige trendlijnen. Ik geef het 70% kans omhoog en 30% naar beneden
Beurzen VS zijn dicht, tot zover je analyseScuL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:25:
Mijn verwachting is dat de S&P500 en NASDAQ groen openen, maar dat laat nog een behoorlijke tijd op zich wachten (als je de charts van beide indexen bekijkt op 4H zie je een redelijke bodemvorming)
Het kan best dat we wederom een tijdje zijwaarts gaan totdat de beurzen openen.
De prijsactie op dit moment lijkt met name gericht op het raken van stoploss levels, telkens wicks die snel opgekocht worden. De flag zou binnen de komende 3 uur uitbreken volgens de huidige trendlijnen. Ik geef het 70% kans omhoog en 30% naar beneden
Pfff zo lang!ScuL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:26:
Ja dat zei ik ook, laat nog lang op zich wachten. Minstens 24u. Dit patroon breekt eerder uit
stonk beurzen hebben we helemaal nergens voor nodig. Afgelopen weken hebben we ook amper correlatie met stonks. Alleen op sideway stukkies heb je wat correlatie, verder eigenlijk helemaal niet.BTC100K2021 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:25:
[...]
Beurzen VS zijn dicht, tot zover je analyse
Fuck stonks
Nu hopen dat Putin morgen niet alles naar beneden praat in zijn jaarlijkse state of the nation.
als ie op komt dagen, en daarbovenop, wat die idioot zegt heeft tot nu toe amper invloed op btcwootler schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:11:
Zal niet lang meer duren.
Nu hopen dat Putin morgen niet alles naar beneden praat in zijn jaarlijkse state of the nation.
Ha we zitten hier dan ook niet voor de knaken maar de dames.knakworst schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:56:
[...]
Als de kurk er wel afgaat, zet de 26 en 27k babes maar klaar dan.
* sh4d0wman zit al klaar bij de Bruna. Nog iets harder omhoog graag...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/64amqecWigy4wE2TQEFBjYrY.jpg?f=user_large)
helemaal zelf gemaakt...
Heb er inmiddels de leeftijd voor, alleen geen geld. Oh ja, was ook nog getrouwd geloof ik.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Yes, ik zou support bepalen op basis van de prijsactie daarvoor, dus naar links scrollen. Een trendlijn kan je dan als confirmatie gebruiken maar niet zozeer als leading als het ware.Rektorlaunch schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:27:
[...]
Bedankt voor je feedback en positieve reactie, dat stuk van DoopieCash heb ik met interesse bekeken.
Dat klopt, dat deed ik puur voor het visuele aspect waarin ik kon zien waar candles van dezelfde grote uit zouden komen om mijn stop-loss te plaatsen.
[...]
Dat was bekend inderdaad, die had ik in mijn hoofd uit eerdere getekende en deed daarin de aanname dat de resistance zo rond 25.200 bij iedereen bekend zijn.
Support zag ik wel als stijgende lijn/trendlijn. Als fixed lijn zou ik op 23.700 uitkomen. Op basis van jouw feedback raad jij aan om die als vaste punt te houden tot een hoger punt de support is? i.p.v meebewegende (trend)lijn
[...]
Tijdsframe maakt mij niet zo uit. Doe daarin wel de aanname dat de kosten van in positie zitten niet zo exorbitant zijn dat het m'n rendement opvreet maar terwijl ik dit type bedenk ik me wel dat dit een bonte aanname kan zijn.
[...]
Ik heb gekeken naar welke bij welke punten een spike in volume was
waarvan ik dacht dit duidt op dat hier veel shorts en/of TP geplaatst staan (resistance) of Long en/of SL (support).
Heb je hier aanvulling op om deze informatie beter te benutten?
Points of control zijn mij (nog) niet bekend en ga ik googlen.
[...]
Dat blijft ook de hoofdmoot, heb CreamPie Bitcoin ge-DCA'd van april 2020 tot ergens in de bullrun en vervolgens gemiddelde aankoopbedrag in de bear omlaag gebracht door gestaffelde limit orders.
Daar is een klein beetje budget van overgebleven van orders die niet zijn gehit op 14,13 en 11k.
In de 2017 Bull wel eens wat boomertraden gedaan door in alts te handelen om mijn aantal btc te verhogen.
Het rendement door simpele fundamentele analyse en een beetje buy the rumour sell the news toepassen was leuk en heb m'n aantal btc er mee verdubbeld, maar alleen te doen door de hele dag nieuws te vergaren. Dat woog niet op tegen dat beetje rendement destijds.
90% zijn jouw stappen en is en blijft HODL, maar daarnaast heb ik altijd een kleine 10% wat is gebleven voor shitcoins met blauwe logo's, jpeg's of "speelgeld" en daarin heeft (intra)day traden iets "leuks".
Volumeprofielen kan je aanzetten in Tradingview door de indicator VPVR. Heel handig en laat meteen het PoC zien. DoopieCash heeft hier ook een video over gemaakt en anders kan je op YT andere video's vinden door op VPVR te zoeken
Had je nog een trade genomen trouwens?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ah joh, hij wappert gewoon wat meer. Er staat ook best wat wind.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je dochters?sh4d0wman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:18:
[...]
Ha we zitten hier dan ook niet voor de knaken maar de dames.
* sh4d0wman zit al klaar bij de Bruna. Nog iets harder omhoog graag...
spoiler:
helemaal zelf gemaakt...![]()
Heb er inmiddels de leeftijd voor, alleen geen geld. Oh ja, was ook nog getrouwd geloof ik.Ik hoop wel dat de dames sinds de laatste inzet hun voorgevel ook iets hebben gepumpt
en aans löpt wa vast
I would like to report a murder...
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Mwah, alles onder 100k is een bitch.... onder 100k verkoop ik namelijk niet.zwembroek schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:26:
Die 25K is echt een Bitch...
Well played, sir.
Nee die hebben spleet andere ogen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ja is een extreem zware.......zwembroek schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:26:
Die 25K is echt een Bitch...
maar ik verwacht echt wel een echte poging vandaag. Hij tikt er nu beetje laf tegenaan....
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 20-02-2023 15:37 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HCSeD6JyoczifFuVnsuoVntj.jpg?f=user_large)
Heel even geduld nog... almost there
Excellence does not require perfection.
Edit, krijg hier toch wel een beetje een slappe tak van zo
[ Voor 33% gewijzigd door anti elppa op 20-02-2023 15:44 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
hij blijft het wel proberen iig. Er komt vanzelf een punt dat de mensen die daar elke keer sellen of een short openen het niet meer aandurven en kopers worden. Dan gaat het hardJustevo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:45:
Godnondeju die 25.2 is wel een taaie zeg.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!