Dear moonboys, alle eerlijke posts over lange leertijden en aantal keer goed de mist in gegaan waren als een steun in de rug om te lezen terwijl ik met "leergeld" eerst 500% in een paar trades te pakken had maar in mijn achterhoofd donders goed wist dat het grootste gedeelte hiervan met enorm veel geluk en teveel leverage mee stappen op een boot omhoog was. Om dit vervolgens vlak voor die berichten op een zelfde manier in stapjes kwijt te zien raken, terug te willen verdienen, nog meer kwijt te raken en echt te "leren" door het te verliezen.
Nu ben ik iets kalmer een positie aan het intekenen en zoekende naar feedback. Feedback aan jezelf geven is niet heel waardevol. Daarom een accountje buiten m'n echte tweakers account aangemaakt. Geen Roellie of verwijderd69 maar dat is aan de afbeelding wel te zien.
/f/image/8Kp8VbNrnIH0rFmkGyatOMjC.png?f=fotoalbum_large)
Met mijn nog niet bestaande analyse skills ben ik op bovenstaande posities uitgekomen.
Een short op $25.192 met een trailing stop van $337,5.
Met het idee dat als de koers op 25.656 uitkomt de weerstand is doorbroken, mijn positie geen zin meer heeft en dit verder door kan stijgen richting 28k.
Een long op $23.643,5 met ook een trailing stop van $337,5.
Dit omdat de koers nogal grote bewegingen zal kunnen maken morgen voor die echte door de weerstand heen beukt, met deze entry heb ik een RRR van 3 en kan ik al een TP onder de 25k plaatsen.
Het gaat mij niks verbazen als heren zoals onder andere @Taro en @YES bij het zien denken "OMG, wat voor gepruts kijk ik naar" maar dat is ook exact de reden van mijn post. Feedback en gedachtengang bij het zien wordt enorm gewaardeerd en leer ik en eventueel anderen juist enorm van waardoor het minder gepruts word.
Mand
Nu ben ik iets kalmer een positie aan het intekenen en zoekende naar feedback. Feedback aan jezelf geven is niet heel waardevol. Daarom een accountje buiten m'n echte tweakers account aangemaakt. Geen Roellie of verwijderd69 maar dat is aan de afbeelding wel te zien.
/f/image/8Kp8VbNrnIH0rFmkGyatOMjC.png?f=fotoalbum_large)
Met mijn nog niet bestaande analyse skills ben ik op bovenstaande posities uitgekomen.
Een short op $25.192 met een trailing stop van $337,5.
Met het idee dat als de koers op 25.656 uitkomt de weerstand is doorbroken, mijn positie geen zin meer heeft en dit verder door kan stijgen richting 28k.
Een long op $23.643,5 met ook een trailing stop van $337,5.
Dit omdat de koers nogal grote bewegingen zal kunnen maken morgen voor die echte door de weerstand heen beukt, met deze entry heb ik een RRR van 3 en kan ik al een TP onder de 25k plaatsen.
Het gaat mij niks verbazen als heren zoals onder andere @Taro en @YES bij het zien denken "OMG, wat voor gepruts kijk ik naar" maar dat is ook exact de reden van mijn post. Feedback en gedachtengang bij het zien wordt enorm gewaardeerd en leer ik en eventueel anderen juist enorm van waardoor het minder gepruts word.
Mand
[ Voor 1% gewijzigd door Rektorlaunch op 19-02-2023 14:18 . Reden: Snel typen zie ik eigen tikfoutjes niet meer door ]