Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 243 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.108.386 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:47
Skrunsies schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:38:
[...]

In mijn geval..

Ik heb geen enkele PLU. Wanneer het aantal vrijgekomen PLU €30 waard is, zet ik het op de card. 2 min werk.

1x in de maand met Revolut naar ING, 2 min werk.

Dus als ik er p/m een kwartier in stake ( leuk woord grapje hè ) dan is het al veel.

Conclusie.

Vastzetten van PLU dus staken voor hogere tier doe ik niet. Dus voor mij geen ‘risico’s’ als PLU daalt ( of stijgt dat is dan het nadeel )
dit dus, ik betaal nu €5 per maand en krijg er €10 voor terug. wanneer plu vrij komt dan zet ik het over naar euro.... die extra euro's blijft dan op de bank extra over. dit gaat dus naar Kraken toe. deze week DOT gekocht, maar zal vaker toch gewoon BTC blijven. dit gaat dan richting Ledger

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Nou Roellie z'n legacy is nog springlevend zo te zien :p

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:28:
[...]
ik geef bv niet meer geld uit, maar tanken/boodschappen doen etc gaat gewoon door, dus waarom dan niet met bv de PLU kaart te gebruiken ipv de bankpas? veel extra moeite is het niet namelijk.
oke bij BNB kost het iets meer tijd, maar die kaart is makkelijk om je crypto winsten te gebruiken
Verschillende redenen: Spotify heb ik al gratis, tanken doen wij hier niet/nauwelijks en de supermarkt waar wij boodschappen doen accepteert geen creditcards. Netflix is dan wel een optie, zal daar eens naar kijken, maar dan is de besparing zo miniem.

Ga hier wel ff een pilot starten met een extra kaart, benieuwd.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

St@m

@ Your Service

Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:54:
[...]

Verschillende redenen: Spotify heb ik al gratis, tanken doen wij hier niet/nauwelijks en de supermarkt waar wij boodschappen doen accepteert geen creditcards. Netflix is dan wel een optie, zal daar eens naar kijken, maar dan is de besparing zo miniem.

Ik ken geen winkel meer waar ik niet met de debitcard kan betalen, dat is snel gegaan, en vanaf de zomer sowieso overal mogelijk.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
St@m schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:56:
[...]

Ik ken geen winkel meer waar ik niet met de debitcard kan betalen, dat is snel gegaan, en vanaf de zomer sowieso overal mogelijk.
AH nu ook? Ow, dat verandert de zaak... :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:57:
[...]

Nee helaas :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Al weken ;)
Echt wel

[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 18-02-2023 20:58 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Mooody

Mooody

elmoody

In AH kun je naar mijn weten niet met VISA of Mastercard betalen, enkel op Schiphol en 2 of 3 andere filialen.
Verlicht mij.

edit: ik zie nu dat meer filialen volgen dankzij de uitfasering van Maestro. Ze moeten nu wel blijkbaar.

Okee, my bad :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 18-02-2023 21:01 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• St@m

St@m

@ Your Service

Mooody schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:59:
[...]

In AH kun je naar mijn weten niet met VISA of Mastercard betalen, enkel op Schiphol en 2 of 3 andere filialen.
Verlicht mij.
Tja.. bij deze ben je verplicht :p zo rond kerst zijn de eerste AH filialen overgegaan, ik zou het eerder vreemd vinden als er nog filialen zijn waar het niet mogelijk is om te betalen met CC. Zie ook het Plutus topic.

Ik doe mijn boodschapjes al een aantal weken met 4% korting. (1% Curve en 3% Plutus)

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 18-02-2023 21:02 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-11 12:52
Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:54:
[...]

Accepteert geen visa/mastercards, of accepteerde zoals al gezegd is idd. Sinds een maand of 2 a 3 kan ik vrijwel overal betalen. AH XL, kaasboer, slager, cafetaria, kraampjes op de markt. Heb alleen nog problemen bij de parkeerautomaat en een enkele slijter.

• Mooody

Mooody

elmoody

St@m schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:01:
[...]

Tja.. bij deze ben je verplicht :p zo rond kerst zijn de eerste AH filialen overgegaan, ik zou het eerder vreemd vinden als er nog filialen zijn waar het niet mogelijk is om te betalen met CC. Zie ook het Plutus topic.
Wist ik het maar, dan had ik de Curve al gebruikt in de AH. Ga het morgen proberen, dikke spannend :P

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:01:
[...]

Accepteert geen visa/mastercards, of accepteerde zoals al gezegd is idd. Sinds een maand of 2 a 3 kan ik vrijwel overal betalen. AH Xl, kaasboer, slager, cafeataria, kraampjes op de markt. Heb alleen nog problemen bij de parkeerautomaat en een enkele slijter.
Zelfs de AH bezorger bij de deur!

Met dubbele koopzegels natuurlijk. FIRE all the way

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:19
Mooody schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:02:
[...]

Wist ik het maar, dan had ik de Curve al gebruikt in de AH. Ga het morgen proberen, dikke spannend :P
Waarom niet sowieso alles betalen via Curve?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• St@m

St@m

@ Your Service

Th1x4nG schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:04:
[...]

Waarom niet sowieso alles betalen via Curve?
Omdat dat dus nog niet kon in de AH een aantal weken geleden ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik ga het (over)morgen proberen, thx @St@m!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:19
St@m schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:05:
[...]

O ja. Scherp van mij. :+

Hier in België naar de dermatoloog geweest en zij aanvaardde geen Mastercard/Visa. Tfw no cashback. ;w

Was weer een tijdje geleden dat ik niet gewoon mijn telefoon kon gebruiken om te betalen maar zo'n plastic kaart nodig had.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-11 14:13
Het kan ook dat we voorlopig een beetje zijwaarts zullen gaan. Zou goed zijn voor trading. Zoiets:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/epamzuH.png

[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 18-02-2023 21:20 ]

• Kol Nedra
[...]

Meastro verdwijnt, straks werkt VISA overal!
Meastro is echt iets Nederlands, ik gebruik visa ook in Duitsland en daar werkt het 100% vd tijd
(heerlijk aan de grens wonen) 👍

in Nederland heb ik nu dat het 60-70% vd tijd werkt....
maar oke ik vermijd de AH en ga naar Aldi/Jumbo/Lidl ;)

binnenkort eens een keer de AH weer testen....

[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 18-02-2023 21:36 ]

nothing stops this train

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:12
De 200 Week blijft toch een lastige zo te zien. Al zou je toch denken dat er binnen nu en niet al te lang iets moet knappen.

benieuwd of we er dit weekend toch nog echt doorheen kunnen knallen, al is het alleen maar om even de 28K aan te tikken en dan weer sub 20K op te zoeken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
_Gast_ schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:17:
Het kan ook dat we voorlopig een beetje zijwaarts zullen gaan. Zou goed zijn voor trading. Zoiets:

[Afbeelding]
Nee joh, 50k soon:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/924k-m_T2O18vPyGbUpBGFbnZAw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W3Rz100dYC0siQDjXcoIEvF8.png?f=fotoalbum_large

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:40

resusaapje

h less

Tweede hypotheek genomen, alles op groen! Ik bedoel alles op Casper!

Go go go!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:17

Darrell

Fiat moonboy

1 ding weet ik wel. Het is weekend en we gaan nergens naartoe. Misschien een weekly close p/dumpje.

Proost.

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 11:27

KSH

St@m schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:05:
[...]

Vandaag een betaling gedaan bij een AH in Rotterdam: Apple Pay - Curve Card (en een cc van ING gehangen in de Curve app). Werkte gewoon :). Een aantal weken geleden kon dat nog niet via deze combinatie.

[ Voor 19% gewijzigd door KSH op 18-02-2023 22:55 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:11:
1 ding weet ik wel. Het is weekend en we gaan nergens naartoe. Misschien een weekly close p/dumpje.

Proost.
Maandag weer mijn wekelijkse DCAtje, daarna mag er gepompt worden.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
APT test de bovenste lijn, wordt hopelijk support, anders ga ik weer afschalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EKwRO1UPZ0y4XCV8G6gBIM52Xo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/heMIutf9wDFCatZMqb0h4cs3.png?f=fotoalbum_large

En ASTR ook even meegenomen, die zit tegen resistance aan, hopelijk snel door naar de 0,11 USD:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfBLirGM9aRYv_j1ZjFC5Syt22c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s2bDFnPlgLG7Ta8wjwUVgwS2.png?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

[...]

Met Hi gold, Curve, en dubbele koopzegels 12% cashback. Voor mij geen krimpflatie.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/73972182

Hoewel, Hi Credit Card werkt voorlopig nog niet...

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46
Mooody schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:12:
[...]

Heb het min. aantal voor de kaart nog, de rest is weg. Gratis Spotify, Netflix, Prime en die 3% rewards zijn prima. De verdiende CRO gaat maandelijks in ETH. Crypto.com heeft het zwaar, maar is tot nu toe altijd een stabiel platform, zou best kunnen overleven.
Ik kan Wirex van harte aanbevelen als alternatief :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Kol Nedra
WTF! Youtube algoritm is echt B-)

Gaat over Cows.....maar ook over de Bulls :7

nothing stops this train

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11 20:08
Mooody schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:12:
[...]

Heb het min. aantal voor de kaart nog, de rest is weg. Gratis Spotify, Netflix, Prime en die 3% rewards zijn prima. De verdiende CRO gaat maandelijks in ETH. Crypto.com heeft het zwaar, maar is tot nu toe altijd een stabiel platform, zou best kunnen overleven.

CRO is wel de #1 kanshebber om verkocht te worden als de koers weer flink bijtrekt. Voor nu laat ik 't staan.
Gratis Spotify, Netflix en Prime? Volgens mij is dat niet meer...?

Edit: NVM.. je had Icy white 35000€ lockup O.o

[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 19-02-2023 00:47 ]

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 09:42
YES schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:19:
Vanmiddag een aantal trendlijntjes die mooi parallel aan elkaar liepen (dus heb maar de parallel channel tool gebruikt) gespot:
[Afbeelding]

Derde trendlijn van boven gezien kan inmiddes wat omhoog geschoven worden voor mooiere raakpunten.
[Afbeelding]
Uitbraak?(nu)

* nope

Excellence does not require perfection.

• ScuL
Dit is echt zo'n breakout die maar blijft rekken en rekken. Als je aan TA doet moet je telkens de lijnen verleggen.. lol.

Daarentegen verwacht ik doorgaans ook weinig van het weekend.
Wel is het opvallend te noemen dat iedere dip flink wordt opgekocht.
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:27:
[...]

Meastro verdwijnt, straks werkt VISA overal!
Meastro is echt iets Nederlands
Ik kan niet wachten. Ik woon nu al 14 jaar niet meer in Nederland en VISA debit is de standaard in heel veel landen. Iedere keer als ik in Nederland op bezoek was had ik moeilijkheden om mijn bankpas te gebruiken, met name bij supermarkten. Het is heel erg fijn dat NL nu eindelijk compatible wordt met de rest van de wereld :)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Chainlink uitbraak?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:42
Yep, zie hem ook. Op naar de $50. ;)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:34
Link kostte in 2018 nog 20 cent, als je daar destijds op tijd bij was had je zo enorm kunnen cashen. Ben benieuwd of we dat de komende bull ook nog gaan zien, coins die vanaf nu tot bull x50 gaan.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Don Guacamole schreef op zondag 19 februari 2023 @ 08:41:
Link kostte in 2018 nog 20 cent, als je daar destijds op tijd bij was had je zo enorm kunnen cashen. Ben benieuwd of we dat de komende bull ook nog gaan zien, coins die vanaf nu tot bull x50 gaan.
Lees je hier wel? Astr Rmrk Celr en glimmers natuurlijk.

• Don Guacamole
Dave the wave? Twittert wel interessante charts ja. Hoop dat ie gelijk krijgt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zondag 19 februari 2023 @ 08:43:
[...]

Dave the wave? Twittert wel interessante charts ja. Hoop dat ie gelijk krijgt.
Ja idd, die is niet overdreven biased en staat nog met beide benen op de grond.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:57
Don Guacamole schreef op zondag 19 februari 2023 @ 08:41:
Ooit begonnen met kopen vanaf 3 dollar.. maar ook nog op de 35 dollar :+ GAK van 9 dollar dus bijna uit verlies.
Mocht link ooit nog richting de 50 dollar gaan is de Lambo hier wel binnen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• resusaapje

resusaapje

h less

Wat denk je van LIT? :o

Kiekem gaan!

[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 19-02-2023 09:01 ]

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
resusaapje schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:00:
[...]

Wat denk je van mijn LIT? :o

Kiekem gaan!
Dat zei ik vannacht nog tegen mijn vriendin :O

UberLurker Departement #GG.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:32
Must… resist… FOMO…
Must… stick…to… plan…

Man, de alts gaan veel te hard en dit schreeuwt om een correctie. Maar BTC staat er dan weer best goed voor.

Place your bets now!

Maktub

• ScuL
resusaapje schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:00:
[...]

Wat denk je van LIT? :o

Kiekem gaan!
DOT gaat ook effe los

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:22
Effe de bagholder taggen: @Skrunsies
Nog maar $42,55 tot Schultenbraü maat!

• roflexx
Waar is COCOS mee bezig?!

• GerjanT
  • Laatst online: 23-11 09:49
De COCOSnaut uithangen

• Skrunsies
  • Niet online
Domino schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:23:
[...]

Effe de bagholder taggen: @Skrunsies
Nog maar $42,55 tot Schultenbraü maat!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mWVnNOqq-NoniUtfSBxF-rpYC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkCCTQbcpYP1dQQOBLm0ScRW.gif?f=user_large

• Skrunsies
  • Niet online

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het is echt heel lastig om bij je plan te blijven om niet teveel alts op te pakken als je constant berichten van anderen leest over alts die moon gaan. En ik doe er natuurlijk zelf ook aan mee :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:55
Taro schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:36:
Het is echt heel lastig om bij je plan te blijven om niet teveel alts op te pakken als je constant berichten van anderen leest over alts die moon gaan. En ik doe er natuurlijk zelf ook aan mee :)
oh er is voor niets makkelijkers dan dat. Weet je waarom, omdat statistiek aantoont dat 99,9% vd mensen die die gure luier drek oppikt volledig failliet gaat.

Snappie ie? :9

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• GerjanT
Ik vind het vooral lastig om ze te ontdekken. Ben redelijk traditioneel in mijn pf. Er zijn momenten dat eens een “gokje” wil wagen maar zie de successen altijd als ze opgestegen zijn, uitzonderingen daargelaten.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:38:
[...]

oh er is voor niets makkelijkers dan dat. Weet je waarom, omdat statistiek aantoont dat 99,9% vd mensen die die gure luier drek oppikt volledig failliet gaat.

In het midden of eind van de bullrun klopt dat. Maar als dit het begin is én je in staat bent om tijdig je winst te pakken, dan hoor je bij die 0,1% die er mega winsten mee kan maken.

Wat dan ook meespeelt is dat je aan de ene kant bijv. +10% pakt bij Coin A, Coin B +9% doet en die ook wil hebben, terwijl je gewoon tevreden met je huidige holdings moet zijn. Wat ik wel regelmatig denk: Die xx Euro op de rekening, als ik die er nu ook in druk, dan heb ik daar morgen ook +9% op. Maar dan is het eind zoek :)

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:31
Eens! Ook de psyche ervan, APT, OP, ASTR etc. passeren hier regelmatig en die gaan dan ook echt lekker, lastig om dan niet mee te doen met de hype, terwijl je eigenlijk de boot hebt gemist (of nog lang niet?! :P )

• anti elppa
Taro schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:42:
[...]

In het midden of eind van de bullrun klopt dat. Maar als dit het begin is én je in staat bent om tijdig je winst te pakken, dan hoor je bij die 0,1% die er mega winsten mee kan maken.

Wat dan ook meespeelt is dat je aan de ene kant bijv. +10% pakt bij Coin A, Coin B +9% doet en die ook wil hebben, terwijl je gewoon tevreden met je huidige holdings moet zijn. Wat ik wel regelmatig denk: Die xx Euro op de rekening, als ik die er nu ook in druk, dan heb ik daar morgen ook +9% op. Maar dan is het eind zoek :)
ik schaarde jou ook niet bij die luier lui hoor. Ik heb zelf ook best leuke winsten met shitcoins gepakt. Maar ook een aantal keer gruwelijk bagholder geworden. Gaat mij erom (en dat is elke cycle) dat er mensen komen die lukraak van alles op pikken en denken binnen 3 maanden miljonair te zijn. Oja en BTC is te duur, dus dat werkt niet meer.... 8)7 :?
Dus zeg maar strontvliegen die af komen op zo'n luier. En het loopt dus echt vrijwel voor die hele kudde heel erg slecht af.
En tuurlijk, dat geld ook voor veel mensen die in emotie in BTC stappen 1 maand voor de top omdat ze iets op een verjaardagsfeest gehoord hebben.

Ik zelf doe eigenlijk helemaal niets meer met shitcoins, ja ik heb al 100 jaar eth, ltc, ada en floki ( :F ). Maar daar gaat niets meer bij komen. Mijn snelle winsten doe ik wel met leverage btc trades. Gaat veel sneller, kost me minder tijd, en veel lager risico voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 19-02-2023 09:51 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:05
anti elppa schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:38:
[...]

_O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:18
Hier zit ik voor 20% in alts. Vooral alts waarmee ik vorige run rekt ben gegaan. Heb deze run alleen wat ICP gekocht in de hoop dat er eens wat exit liquidity komt.

• MrMrq
anti elppa schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Maar ook een aantal keer gruwelijk bagholder geworden.
Dat risico voelt in deze fase wat minder groot. Ja, een DOT gaat als een malle nu, maar als je voldoende uitzoomt liggen ze nog steeds in de ramsj.
Is alleen mogelijk te geloven als iets net +100% is gegaan.

Maar goed. Ook hier sticken we to the BTC-plan.

Maktub

• zwembroek
anti elppa schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Dus zeg maar strontvliegen die af komen op zo'n luier.
_O- hahaha ik lig dubbel hier op de bank man. Tranen in de ogen..

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 19-02-2023 09:55 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Hier ook niet anders. Tuurlijk is het leuk als een DOT wat doet. Maar voordat het voor mij echt interessant wordt moet hij echt wel rond de $50 hangen.

Dus ik feest mee, maar morgen komt er weer loon binnen. En dan ga ik weer heel saai mijn DCA op BTC en ETH toepassen.

Al besef ik mij ook wel. Dat wanneer ik net dat muntje vind waar ik maandelijks wat knaken tegen aan donder dat de kans dat het life changing wordt, groter is dan kleine stukjes BTC en ETH aan te schaffen.

Maar ja welk muntje dan hè. :?

• zwembroek
Skrunsies schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:57:
Hier ook niet anders. Tuurlijk is het leuk als een DOT wat doet. Maar voordat het voor mij echt interessant wordt moet hij echt wel rond de $50 hangen.

Dus ik feest mee, maar morgen komt er weer loon binnen. En dan ga ik weer heel saai mijn DCA op BTC en ETH toepassen.

Al besef ik mij ook wel. Dat wanneer ik net dat muntje vind waar ik maandelijks wat knaken tegen aan donder dat de kans dat het life changing wordt, groter is dan kleine stukjes BTC en ETH aan te schaffen.

Maar ja welk muntje dan hè. :?
Altijd degene die jij niet koopt. Zo gaat dat meestal met alts. Timing en het herkennen van een mogelijk pareltje is toch wel cruciaal. Ik heb er nog wel een aantal op mijn lijstje staan om in de gaten te houden. Maar deze hebben nog geen token beschikbaar. En het wordt dan sowieso lastig om dergelijke tokens vroeg te kopen. Vooral als de bull is is gestart.

[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 19-02-2023 10:06 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:43
[...]

Het zoeken naar pareltjes is een grote uitdaging met ruim 22.500 coins (op Coinmarketcap). Ik denk dat bijna iedereen die nu nog actief is in de crypto space wel eens droomt over een coin die een x1000 of meer doet. Vorige bull gingen de verhalen rond over een persoon die (multi)miljonair geworden is door Shiba Inu. Echter loop je een gigantisch risico door in alle(!) coins te investeren, hopende dat er één een moonshot doet.

Ik stel mijzelf de volgende vragen (in willekeurige volgorde)
1. Heeft de coin potentieel een toegevoegde waarde?
2. Hoe ziet de chart eruit? Is een trendreversal aanstaande of net geconformeerd?
3. Heeft de coin hype potentie?
4. Heeft de coin een eerdere bullmarket meegemaakt?
5. Hoe zijn de levels opgebouwd?
6. Hoe is het volume van de coin?
7. Hoe is de marketcap versus circulating supply opgebouwd?

Uiteindelijk ben ik er nooit op uit om een bodem te vissen. We weten namelijk dat de bodem van vandaag, morgen nog eens een extra -50% kan doen.

Microcaps laat ik even buiten beschouwing. Dat is m.i. echt high risk high reward.

Als alle signalen op groen staan dan investeer ik in de coin. Waarbij ik direct verkooporders plaats op hogere levels. Zo stel ik mijn initiële investering veilig, maar houd wel een 'gratis' coins over. Het levert mij uiteindelijk geen lambo op. Ik vind het prima dat ik het met een Audi RS6 moet doen.

Zit ik 100% van de tijd goed? Nee, zeker niet. Heb ik kansen gemist door een verkeerde inschatting? Ja, absoluut. Denk ik ooit: "wat als ik destijds geen winst gepakt had, kon ik dan een lambo kopen"? Ja, zeker.

Stack Sats

• Don Guacamole
In het kader van mogelijk x10 ben ik gisteren in looks gestapt. Ontzettend guur en shady iets met nft marketplace.
Niet naar de tech gekeken maar puur naar de grafiek. Zit in een uptrend met mooie spikes naar boven.
Geen garantie uiteraard. Ook alleen te koop in de krochten van de exchanges.
Kan alleen maar top worden.

#sticktotheplan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hv9mnnePSOCSydKoBXxzpj37W9o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JqpkHWcQw1qhVwsIXiBeidR5.jpg?f=fotoalbum_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik zat laatst na te denken over die Alts. De reden dat de nieuwe parels lastig te vinden zijn, is omdat de schelp nog gesloten is.

Alles is bij hype gedreven en hoe het wordt opgepakt door de kanalen die exposure genereren. Zodra de schelp open is, is het zichtbaar voor iedereen. Zoals altijd, als er teveel mensen opspringen gaat het stinken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 11:55
Nevermind.

[ Voor 97% gewijzigd door jens17 op 19-02-2023 10:24 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

jens17 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:19:
Ik kwam een video tegen van Tesla en hoewel ik overal red flags zie, wat denken jullie?

YouTube: LIVE: Unveiling Tesla & BMW Collaboration Model - A car that changes.... In deze live video van het Tesla kanaal wordt er gelinkt naar deze pagina: https://teslamodel.io/. En daar hebben ze de meest shady actie ooit: stuur crypto en krijg 2x je inleg terug. Geen coverage op Twitter of waar dan ook, dus authenticiteit is niet heel best.
Ik denk dat dit een scam is.

Als je mij die crypto stuurt dan verdubbel ik ze eerst voordat we ze naar die Tesla video sturen. Dan heb je gratis een 4x op zondag. Ik stuur je m’n adres in de PM. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 19-02-2023 10:21 ]

• anti elppa
Ik kwam een video tegen van Tesla en hoewel ik overal red flags zie, wat denken jullie?

CEO Interview"]YouTube: LIVE: Unveiling Tesla & BMW Collaboration Model - A car that changes...[/URL]. In deze live video van het Tesla kanaal wordt er gelinkt naar deze pagina: ypto en krijg 2x je inleg terug. Geen coverage op Twitter of waar dan ook, dus authenticiteit is niet heel best.
Ik denk het niet alleen, ik weet het 200000% zeker. Haal die link ff weg voor mensen er in stinken

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 19-02-2023 10:23 ]

• zwembroek
@Skrunsies ik zou als ik jou was je Dot lekker vasthouden. Ik heb mezelf even ingelezen in die besloten Dotsama developer Telegram en het is niet voor niets dat Polkadot de weg omhoog heeft gevonden. Great things on the horizon.

• MrMrq
In deze live video van het Tesla kanaal …
Hebben ze bij tesla maar 6000 volgers op YT? :+

Overigens zeg je dat ze naar een link verwijzen - ik zag ‘m niet. Kom je daar als je die QR code scant?

[ Voor 21% gewijzigd door MrMrq op 19-02-2023 10:39 ]

Maktub

• zwembroek

YouTube: LIVE: Unveiling Tesla & BMW Collaboration Model - A car that changes.... In deze live video van het Tesla kanaal wordt er gelinkt naar deze pagina: https://teslamodel.io/. En daar hebben ze de meest shady actie ooit: stuur crypto en krijg 2x je inleg terug. Geen coverage op Twitter of waar dan ook, dus authenticiteit is niet heel best.
:F

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 11:55
MrMrq schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:23:
[...]

Hebben ze bij tesla maar 6000 volgers op YT?

Overigens zeg je dat ze naar een link verwijzen - ik zag ‘m niet. Kom je daar als je die QR code scant?
Ik zette al m'n vraagtekens bij authenticiteit en heb ik inderdaad niet kritisch gekeken of de YT pagina wel authentiek is. Nevermind, zondagochtend niet op tijd wakker enzo.. :z 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrMrq schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:23:
[...]

Hebben ze bij tesla maar 6000 volgers op YT?

Nee, er wordt een YouTube account van iemand gehacked, dan halen ze alle video's weg, hernoemen het kanaal naar Tesla of Tesla Live, starten een zogenaamde "livestream" (een oude en gemonteerde opname dus) met Elon Musk, muten iedereen in de chat en gaan mensen aanpraten dat ze er vroeg bij zijn, nu naar de website moeten gaan, etc.

Mensen denken: Wow, dit heeft nog niemand door, ik ben er vroeg bij, et voila, je wordt gescammed.

Heel apart dat mensen hier nog steeds in trappen.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 19-02-2023 10:30 ]

• MrMrq
Taro schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:30:
[...]

Nee, er wordt een YouTube account van iemand gehacked…
Ik had meteen een :+ moeten gebruiken - mijn vraag was retorisch.

Heb recent op mijn werk 100 mensen een overduidelijke fake mail gestuurd vanaf een bizar e-mail adres. Dat ze meteen een MS update moesten downloaden. Het linkje leidde naar een formulier waar je even je credentials moest invullen (waar niemand overigens de post van kan inzien).

You’ld be amazed
-O-

Maktub

• ScuL
Mooie hopium
A massive surge in Ethereum's (ETH) price could be imminent, according to crypto analyst Mohit Sorout, co-founder of Bitazu Capital.

Sorout made the claim in a recent tweet, highlighting that the volatility of the cryptocurrency has reached extreme lows, which could pave the way for a surge in price.

For Ethereum's volatility to mean-revert to higher levels, Sorout suggests that the price will have to go up.

Ethereum's market cap is a towering $207 billion, according to data provided by coin ranking site CoinMarketCap. Its price performance, however, has been meandering in the past seven days, with fluctuations between the $1,500 and $1,700 price levels.

Nevertheless, Sorout's uber-bullish prediction could suggest that a major price surge is on the horizon.

As the backbone of the decentralized finance (DeFi) sector, Ethereum holds the key to a treasure trove of possibilities. A surge in its price could have a ripple effect, causing waves of change to the broader cryptocurrency market. It's no surprise that investors and traders will undoubtedly keep a close eye on Ethereum's price moves in the coming weeksі.

As reported by U.Today, Sorout also recently noted that a rare and massive buy signal, the "mother of all" bullish signals, has flashed for Bitcoin, the flagship cryptocurrency, based on the DCA indicator. The DCA indicator has only flashed three times in the history of the cryptocurrency, each time leading to massive rallies.

Sorout mentioned that this is only the fourth time in history that the DCA indicator is suggesting a raging bull market for Bitcoin.

However, it is still unclear how far this rally will go, as the bellwether cryptocurrency still has a long way to go before reclaiming its previous all-time high of $69,000.
van U.Today

• Kol Nedra
prachtig om te zien LIT oOo

nothing stops this train

• zwembroek
MrMrq schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:43:
[...]

Ik had meteen een :+ moeten gebruiken - mijn vraag was retorisch.

Heb recent op mijn werk 100 mensen een overduidelijke fake mail gestuurd vanaf een bizar e-mail adres. Dat ze meteen een MS update moesten downloaden. Het linkje leidde naar een formulier waar je even je credentials moest invullen (waar niemand overigens de post van kan inzien).

You’ld be amazed
-O-
Ik kreeg laatst ook een externe fake phishing test mail in mijn overheidsmail box. Je wilt het niet weten hoeveel collega's de link hebben aangeklikt en hun wachtwoorden ingetypt.

Trouwens de laatste TA staat weer online. Doe jullie voordeel ermee zou ik zeggen.
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY NOBODY WANTS U TO SEE THIS THEY WANT YOU BROKE]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:17

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:03:
[...]

Ik kreeg laatst ook een externe fake phishing test mail in mijn overheidsmail box. Je wilt het niet weten hoeveel collega's de link hebben aangeklikt en hun wachtwoorden ingetypt.

Trouwens de laatste TA staat weer online. Doe jullie voordeel ermee zou ik zeggen.
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY NOBODY WANTS U TO SEE THIS THEY WANT YOU BROKE]
Heeft die nu wel genoeg data?

• MrMrq
zwembroek schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:03:
[...]

POV: Wanneer je je TA bij de Aldi uit de aanbiedingen bak haalt.

Maktub

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:34
Dinocoin VET ook weer tot leven

• zwembroek
Darrell schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:10:
[...]

Heeft die nu wel genoeg data?
obvioessly wier gooing up from hier.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06
[...]

Ik heb serieus overwogen om mn belastingreservering (ZZP) in DOT te stoppen, puur voor staking maar dat vind ik toch te gek. Kans dat hij heel hard instort is niet zo groot, maar dan geldt wel kans x effect en effect is te dragen maar evengoed serieus aanwezig :Y Dus toch maar niet, maar het lonkt wel :Y

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 14:06
Taro schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:30:
[...]

Nee, er wordt een YouTube account van iemand gehacked, dan halen ze alle video's weg, hernoemen het kanaal naar Tesla of Tesla Live, starten een zogenaamde "livestream" (een oude en gemonteerde opname dus) met Elon Musk, muten iedereen in de chat en gaan mensen aanpraten dat ze er vroeg bij zijn, nu naar de website moeten gaan, etc.

Mensen denken: Wow, dit heeft nog niemand door, ik ben er vroeg bij, et voila, je wordt gescammed.

Heel apart dat mensen hier nog steeds in trappen.
Het is stiekem toch ook wel erg smerig. Je ziet in zulke accounts vaak 0 of hele lage bedragen eth en btc voorbij komen maar bij sommige staan er voor de stream al voor 10.000'e euro's aan crypto in die wallets. Veelal 4000+ live kijkers. Dit doen niet de kleine jongens denk ik.

Zit afentoe de hele stream zo'n wallet in de gaten te houden dan lijkt het toch best lucratief te zijn ^^

[ Voor 5% gewijzigd door BurnerT op 19-02-2023 11:19 ]

• zwembroek
ybos schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:18:
[...]
Kans dat hij heel hard instort is niet zo groot, maar dan geldt wel kans x effect en effect is te dragen maar evengoed serieus aanwezig :Y Dus toch maar niet, maar het lonkt wel :Y
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/metW-LbF-VYZaZJ4SjxdlehOesA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nPZ4SwtUFOyKtCz0Nj9uiaIL.png?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Ik heb serieus overwogen om mn belastingreservering (ZZP) in DOT te stoppen, puur voor staking maar dat vind ik toch te gek. Kans dat hij heel hard instort is niet zo groot, maar dan geldt wel kans x effect en effect is te dragen maar evengoed serieus aanwezig :Y Dus toch maar niet, maar het lonkt wel :Y
Ga alleen naar het casino met geld dat je kan missen :)

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06
Coldcat schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Ga alleen naar het casino met geld dat je kan missen :)
Dat is het, ik kan het wel missen, maar de impact is dan wel voelbaar zegmaar :P

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68bd9lAurkx65rlJZ9XEXjno_q0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yco7EZQi5sNlOWCOTByqY6k3.png?f=fotoalbum_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:01
Ik denk dat ik mn verlies als uit 2017 ook maar de deur uit ga doen en die omwissel voor de nieuwe shitcoins zoals ASTR en RMKR e.d.
Ik beschouw het geld toch al als verloren.

Ik had mijn excell sheet geopend na 11 maanden.
Queries gerefreshed en boem bats, ff 55% eraf
In stinkende fiat waarde :7

• Skrunsies
  • Niet online
Oehhhhh

DOT nog maar 10 9 8 7 x over de kop en ik ga een paar verkopen *O*

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:23:
Oehhhhh

DOT nog maar 10 9 8 7 x over de kop en ik ga een paar verkopen *O*
Ben jij raar of zeau? :?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dot strong.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8qepqMXH2LsONPtDlGVObcsmCS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hg2rKhoSCGgPQsXFKFPLJvC7.jpg?f=fotoalbum_large

• roflexx
Daar gaat dot

• resusaapje

resusaapje

h less

Bizar. Mijn verkoopmoment is op $1,66 en dat gaan we straks nog halen :*)

• Skrunsies
  • Niet online

• zwembroek

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:32
resusaapje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:10:
[...]

Ik heb ook wat CSPR hoor. Nadat ik naast de ico greep, wilde ik er toch bijhoren. Maar ja, waarom zou casper het wel worden en iets anders niet? Mijn witte Tesla heet trouwens Casper, dus toch wel boelliesh!

Maar ETH, ha! Ik voorspel $3000 komende juli. Ben benieuwd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQermLSEeK3r5QHBig32vdA5P0U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PGCJxHdN8cBTwlY5m4H9rcw3.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Coldcat

Coldcat

HODL

Allemaal rakket brandstof wat straks in BTC wordt gespoten als we de 25k doorbreken!

Of een hoop illusies als we REKT gaan bij een rejection.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:44
[...]

Geld wat niet van jou is moet je niet in crypto steken. Doe je dat wel dan hoop ik dat je dat hier wel even laat weten. Ik zal je feliciteren als het je lukt maar je ook keihard uitlachen als je dan nat gaat. _/-\o_

• Don Guacamole

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mijn eierstokken verwachten dat BIFI gaat knallen.

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
mannowlahn schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:44:
[...]

Geld wat niet van jou is moet je niet in crypto steken. Doe je dat wel dan hoop ik dat je dat hier wel even laat weten. Ik zal je feliciteren als het je lukt maar je ook keihard uitlachen als je dan nat gaat. _/-\o_
Poor man’s thinking. Al het geld in je bezit, is geld dat je kunt gebruiken.

• GerjanT
Mijn gokje om een deel van de BTC te verkopen en weer 5% lager weer te kopen was er een te veel.

Dat gevoel heb ik niet na de tekenkunst van Arnold trouwens.

• GerjanT
mannowlahn schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:44:
[...]

Technisch gezien is het wel geld van jou, het is je reserveringsruimte, waar je je betaalde
box 1 op terug krijgt. Ben vooral benieuwd hoe hij het richting de belastingdienst verantwoord, want het staat “normaal” op een geblokkeerde rekening
Pagina: 1 ... 243 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!