Ik ben ook verslavingsgevoelig. Vroeger meerdere jaren opleiding overgedaan omdat ik erg veel online games speelde. Tegenwoordig veel crypto en pokeren.Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:57:
[...]
En dus precies dit stukje tekst ben ik huiverig voor.
Laat ik het erop houden dat ik best wel verslavingsgevoelig ingesteld ben.
Mijn ‘angst’ is dat ik dan ècht volcontinu met die charts bezig ben. Terwijl ik juist wat meer met andere zaken bezig ‘moet’ zijn.
Nou ja beetje dubbel als je mij begrijpt. Van de andere kant passeert het de revue wel eens in mijn hoofd
Leverage traden vereist ook discipline, als je ziet dat het meerdere dagen op rij niet goed gaat, dan haal ik de funds (als die over zijn
- Buy low, geen groene candles chasen
- Lager bijkopen mag tot max 3x
- Niet hoger dan 20x leverage
- Stop loss instellen (laat ik soms bewust achterwege als ik weinig inleg heb gedaan en niet uitgestopt wil worden)
- TP instellen dmv trailing stop of TP, zodat als er een enorme candle verschijnt je ook daadwerkelijk winst neemt
Correct, heb ik hier volgens mij weleens eerder verteld iddtoilet_paper schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 01:41:
[...]
Daar komt dan je Bitmex periode nog bovenop neem ik aan
Ach jah, ik vind het ook wel een leuke tijdsbesteding zo en geld is niet alles
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen