[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 242 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.961 views

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:57:
[...]

En dus precies dit stukje tekst ben ik huiverig voor.

Laat ik het erop houden dat ik best wel verslavingsgevoelig ingesteld ben.

Mijn ‘angst’ is dat ik dan ècht volcontinu met die charts bezig ben. Terwijl ik juist wat meer met andere zaken bezig ‘moet’ zijn.

Nou ja beetje dubbel als je mij begrijpt. Van de andere kant passeert het de revue wel eens in mijn hoofd :)
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Vroeger meerdere jaren opleiding overgedaan omdat ik erg veel online games speelde. Tegenwoordig veel crypto en pokeren.

Leverage traden vereist ook discipline, als je ziet dat het meerdere dagen op rij niet goed gaat, dan haal ik de funds (als die over zijn ;) ) er altijd af. En ik zet er ook altijd een maximale hoeveelheid BTC en ETH op. En ik heb voor mijzelf een aantal regels:
  • Buy low, geen groene candles chasen
  • Lager bijkopen mag tot max 3x
  • Niet hoger dan 20x leverage
  • Stop loss instellen (laat ik soms bewust achterwege als ik weinig inleg heb gedaan en niet uitgestopt wil worden)
  • TP instellen dmv trailing stop of TP, zodat als er een enorme candle verschijnt je ook daadwerkelijk winst neemt
Maar begin eerst met normale spot trades en als je dat niet ziet zitten dan gewoon hodl en helemaal niet aan leverage beginnen.
toilet_paper schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 01:41:
[...]

Daar komt dan je Bitmex periode nog bovenop neem ik aan :P
Correct, heb ik hier volgens mij weleens eerder verteld idd :) Dat zal ook een zelfde bedrag zijn, wat ben ik ook een eikel... Ik had echt al lang binnen kunnen zijn, maar ik laat mij door alles en nog wat verleiden/afleiden.

Ach jah, ik vind het ook wel een leuke tijdsbesteding zo en geld is niet alles :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
@Stukfruit
Macro kan alles uiteraard nog verder in de brand. Mijn plan houdt daar rekening mee, en is vooral gericht op verlagen van de GAK, waar ik de vorige run juist gefocust was op fiat waarde.

Mochten we snel de 29k zien, haal ik dan ook mijn inleg eruit en los ik het af op de hypotheek.

Ik weet dat ik dan een stuk compounding mis, maar de keerzijde is dat ik vervolgens meer cash-ruimte maak om opnieuw te investeren. En mijn GAK staat dan op 0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:32

NeoflexNL

Forever young

merauder schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 08:43:

..., haal ik dan ook mijn inleg eruit en los ik het af op de hypotheek.
Oke, bullmarkt is aan!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Ik verwacht een leg omhoog, en vervolgens een gigantische klapsigaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:14

Coldcat

HODL

@Stukfruit maar de keerzijde is dat ik vervolgens meer cash-ruimte maak om opnieuw te investeren. En mijn GAK staat dan op 0.
Als je verkoopt en opnieuw gaat investeren vliegt die GAK als een malle omhoog… helemaal als we flink omhoog gaan.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 20:44
Oké ik ga dit feestje verpesten en alles gaat maandag door het putje maar: MOOOOON nee Neptunus is het eindstation🥳

Had alleen nog wat Matic willen kopen op ~€1.00..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:13
Coldcat schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 09:21:
[...]

Als je verkoopt en opnieuw gaat investeren vliegt die GAK als een malle omhoog… helemaal als we flink omhoog gaan.
Ja, maar als je een mooie kans spot kun je beter met meer skin in the game zitten dan minder.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:53
@Stukfruit
Macro kan alles uiteraard nog verder in de brand. Mijn plan houdt daar rekening mee, en is vooral gericht op verlagen van de GAK, waar ik de vorige run juist gefocust was op fiat waarde.

Mochten we snel de 29k zien, haal ik dan ook mijn inleg eruit en los ik het af op de hypotheek.

Ik weet dat ik dan een stuk compounding mis, maar de keerzijde is dat ik vervolgens meer cash-ruimte maak om opnieuw te investeren. En mijn GAK staat dan op 0.
Dit is voor mij totaal niet nuttig.. zit op zo'n laag rentepercentage dat elke 1000€ mij 1€ in de maand aan hypotheek scheelt :+

Als ik winst neem koop ik ik daar edelmetalen van of andere leuke dingen zoals een nieuwe game pc zoals eerder deze maand :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
Khaelos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:51:
[...]

Dit is voor mij totaal niet nuttig.. zit op zo'n laag rentepercentage dat elke 1000€ mij 1€ in de maand aan hypotheek scheelt :+

Als ik winst neem koop ik ik daar edelmetalen van of andere leuke dingen zoals een nieuwe game pc zoals eerder deze maand :7
Voor mij speelt mee dat mijn hypotheek al een enorm laag bedrag is en hypotheekvrij in zicht is. Ik ben al met een been uit de ratrace. Nu de andere nog.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:13
Ik was toch benieuwd naar de status van de rechtszaak omtrent Ripple Inc.

2 filmpjes op YouTube doorheen geskipped…..

JONGENS EN MESKES!!!
$500.000 PRICE PREDICTION!!

BOELIESJHHJH!

Pffff niks veranderd _O- _O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:30
merauder schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:19:
[...]

Voor mij speelt mee dat mijn hypotheek al een enorm laag bedrag is en hypotheekvrij in zicht is. Ik ben al met een been uit de ratrace. Nu de andere nog.
Tenzij de overwaarde straks in box3 wordt belast. Dan ben je weer slechter uit dan voorheen.
Wen 25.600?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Voordat er nu weer een hele keten wordt opgestart:
Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://s2.coinmarketcap.com/static/img/coins/64x64/12140.pngRMRK Price: $2.74 +14.85% 8)

[ Voor 58% gewijzigd door zwembroek op 18-02-2023 11:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 23:21
Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 08:40:

Correct, heb ik hier volgens mij weleens eerder verteld idd :) Dat zal ook een zelfde bedrag zijn, wat ben ik ook een eikel... Ik had echt al lang binnen kunnen zijn, maar ik laat mij door alles en nog wat verleiden/afleiden.

Ach jah, ik vind het ook wel een leuke tijdsbesteding zo en geld is niet alles :)
Yep. (Zie evt. Nieuws en Koers topic zondag 18 juli 2021 15:22u (en de reactie eronder, nog zo'n eikel ;) ))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
toilet_paper schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Yep. (Zie evt. Nieuws en Koers topic zondag 18 juli 2021 15:22u (en de reactie eronder, nog zo'n eikel ;) ))
Ah jah, gelukkig ben ik dus niet de enige ;)
-> toilet_paper in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:24
Ik heb er een tas van, twijfel nog om een extra tas te kopen, maar wil niet 2 bags overhouden.
Een lambo kost ongeveer 2,7 ton, wellicht als ie de 100$ aan gaat tikken toch nog wat extra inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Wiley99 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:23:
[...]

Als je dat interessant vindt kan ik de Cryptocast deel 259B van afgelopen dinsdag aanbevelen. Interview met de CIO (I=investment hier) van Maven 11, een Nederlandse durfkapitalist in cryptoprojecten en over hun langere termijnvisie
Mooie tip zal hier ook weer eens naar gaan luisteren. Hopelijk dat die host het heeft afgeleerd om continu zijn gasten te onderbreken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
Ryderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:36:
Alle gekheid daar gelaten, even serieus: hoevaak roept t meiske iets omdat je teveel met je mobdev bezig bent? (deze slowchat of charts)
Vandaag geen klachten van de vrouw, maar deze getargete advertenties impliceren toch wel dat ik teveel in de Slowchat ben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nE8hDLUUep0NjVSY8AlM74D1MVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LdFzOGnQUwPiTQX17DCWxtzL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XPgchJNwGhxOsPuahXyRB_swog=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i9hQnfp3Ve9cqt5PKVUjMvfY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rD1JIWO7VqknVF1bJNm3zLyalDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RqbSvFHn22e7z1XIhRQ4sHQR.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Don Guacamole schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:54:
[...]

Ik heb er een tas van, twijfel nog om een extra tas te kopen, maar wil niet 2 bags overhouden.
Een lambo kost ongeveer 2,7 ton, wellicht als ie de 100$ aan gaat tikken toch nog wat extra inslaan.
$100 dollar zegt ie. Het is voor mij realistischer dat de token die koers ooit bereikt dan dat ik hodl tot $100. Vanaf $40 begin ik al misselijk te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
zwembroek schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:11:
[...]

$100 dollar zegt ie. Het is voor mij realistischer dat de token die koers ooit bereikt dan dat ik hodl tot $100. Vanaf $40 begin ik al misselijk te worden....
Misselijk van hoe rijk je dan bent?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
roflexx schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:41:
[...]

Misselijk van hoe rijk je dan bent?
Vanaf $40 gaat het idd wel om bedragen waar ik ongemakkelijk van wordt. Ik denk niet dat ik de stalen zenuwen heb om vanaf zo'n koers door te hodlen tot $100. Het hangt er ook vanaf op welk moment in een run zoiets zou gebeuren en met welke snelheid en gemak. Kijk als we halverwege 2024 in een mega bull zitten en de +10 procenten vliegen je om de halve dagen om de oren dan wordt het misschien een ander verhaal. Op de een of andere manier vind ik naar boven spannender dan naar beneden. Die dalingen doen me niet zoveel meer.

[ Voor 49% gewijzigd door zwembroek op 18-02-2023 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09 22:14
$SKL is interessant om in de gaten te houden met de mogelijke rotatie. Laat ik de 20% pump even buiten beschouwing. Genoeg potentie naar boven wat mij betreft.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:57
komt er zo weer actie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xq7qhdNxB7DWtR3xh1pVi3cCKOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1kaz4lTGrVyDVotVvawnxqqT.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1OcR_zKvAE5mdjXe-ta4aZROrI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kP7dwXnZK5E30CYgA8zSmLQV.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ben een beetje aan het ''leren/info vergaren'' over belasting box 3 vanaf 2026...... Daar wordt je niet blij van -O-

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:52
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:21:
Ben een beetje aan het ''leren/info vergaren'' over belasting box 3 vanaf 2026...... Daar wordt je niet blij van -O-
Conclusie/ de cijfers?

En daarnaast gewoon 2025 eruit en dan maar in saaie dingen gooien als stenen

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 11:49
[...]

Ik ben ook verslavingsgevoelig. Vroeger meerdere jaren opleiding overgedaan omdat ik erg veel online games speelde. Tegenwoordig veel crypto en pokeren.

Leverage traden vereist ook discipline, als je ziet dat het meerdere dagen op rij niet goed gaat, dan haal ik de funds (als die over zijn ;) ) er altijd af. En ik zet er ook altijd een maximale hoeveelheid BTC en ETH op. En ik heb voor mijzelf een aantal regels:
  • Buy low, geen groene candles chasen
  • Lager bijkopen mag tot max 3x
  • Niet hoger dan 20x leverage
  • Stop loss instellen (laat ik soms bewust achterwege als ik weinig inleg heb gedaan en niet uitgestopt wil worden)
  • TP instellen dmv trailing stop of TP, zodat als er een enorme candle verschijnt je ook daadwerkelijk winst neemt
Maar begin eerst met normale spot trades en als je dat niet ziet zitten dan gewoon hodl en helemaal niet aan leverage beginnen.

[...]

Wel goed en eerlijk dat je hier verteld dat je totaal dus nog min of meer in de min staat. _/-\o_
Onderhand werd je hier aanbeden als crypto god en iedereen ging all in bij een tip van jou :P
Mens eigen om alleen de successen te delen maar vaak is er ook een keerzijde alleen dat word vaak niet wereldkundig gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Pump&Dump want, geen blauw logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:41
Trailing stops kende ik nog niet Taro, weer wat wijzer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Stovirpi schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:58:
$SKL is interessant om in de gaten te houden met de mogelijke rotatie. Laat ik de 20% pump even buiten beschouwing. Genoeg potentie naar boven wat mij betreft.
Hou daar nou toch eens mee op!
Deze bear heb ik eens braaf alleen Bitcoin en Ethereum gekocht (oké, en wat Dotjes om @Skrunsies te steunen) en nu prijst iedereen weer van die shitcoins aan….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Er is nog iets bekend, ik hoop niet dat ze voor 30% gaan :'(

Dan schiet ik zomaar van 30€ terug naar 20€ (om en nabij)

[ Voor 9% gewijzigd door elektriekert op 18-02-2023 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09 22:14
elektriekert schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:43:
[...]

Hou daar nou toch eens mee op!
Deze bear heb ik eens braaf alleen Bitcoin en Ethereum gekocht (oké, en wat Dotjes om @Skrunsies te steunen) en nu prijst iedereen weer van die shitcoins aan….
WaChT maAR deze gaat x1000. Dikke vette MOONSHOT. HaVe FUN staying POOR

/s voor de zekerheid

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Stovirpi schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:46:
[...]

WaChT maAR deze gaat x1000. Dikke vette MOONSHOT. HaVe FUN staying POOR

/s voor de zekerheid
Koop nou maar braaf Quant ofzeau

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
Deze bear heb ik alleen Bitcoin gekocht.

Op dit moment heb ik geeneens een positie in ETH omdat ik daar de nodige red flats in zie. Ik heb meer vertrouwen in ADA longterm.

Reden. Maak mij wel zorgen om de decentralisatie van ETH.

[ Voor 14% gewijzigd door merauder op 18-02-2023 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Weet iemand nog een goede vervanger voor de voormalige Blockfolio app (a.k.a. FTX, a.k.a. SBF rugpull) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Astr Ledger staking wordt uitgerold door Zondax in Q1 voor de liefhebbers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Dan zitten we toch allemaal al op ons eigen tropisch eiland in een belasting paradijs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
elektriekert schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:46:
[...]

Er is nog iets bekend, ik hoop niet dat ze voor 30% gaan :'(

Dan schiet ik zomaar van 30€ terug naar 20€ (om en nabij)
Bij 30% ben ik iig pleite uit nl. Dus nog 3 jaar om mijn zakken goed te vullen met magische internet muntjes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:21
merauder schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:47:

Op dit moment heb ik geeneens een positie in ETH omdat ik daar de nodige red flats in zie. Ik heb meer vertrouwen in ADA longterm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFPZFTyFFpsvZRIdKlJrm0SlTNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNDTkSq5WYYUzrHN4YnVTmxp.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:58:
[...]

Bij 30% ben ik iig pleite uit nl. Dus nog 3 jaar om zijn zakken goed te vullen met magische internet muntjes.
ik zou dit ook zo mega graag willen!
helaas mijn vrouw wilt dit niet en heb 2 kinderen, ik wil ze alle 3 niet achterlaten dus ik zit vast aan NL

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik ben meer bullish in ADA longterm dan in ETH!

daarom is mijn ADA potje groter dan ETH.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
elektriekert schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:37:
[...]

Pump&Dump want, geen blauw logo
elektriekert schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:47:
[...]

Koop nou maar braaf Quant ofzeau
Welke kleur is dit @elektriekert ?
Afbeeldingslocatie: https://s2.coinmarketcap.com/static/img/coins/64x64/3155.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
merauder schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:47:

dit zie ik dus ook, maar mijn ETH staat locked :z

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:05:
[...]

ik ben meer bullish longterm dan ETH!

daarom is mijn ADA potje groter dan ETH.
Ja ik heb ook meer ada dan eth dat is niet zo moeilijk :9

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Why link pump?

Ik wacht nog steeds op een bifi paal om een deel van mn linkstack weer terug te kopen.

Doe ik ook niet meer. Gewoon hodl. Geitenponzi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:04:
[...]

helaas mijn vrouw wilt dit niet en heb 2 kinderen, ik wil ze alle 3 niet achterlaten dus ik zit vast aan NL
Ah das lastig. Wij hebben geen kinderen. En verder ook niet veel met nl. Dus voor mij zou die 30% absoluut een reden zijn om te verkassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:52

resusaapje

h less

Darrell schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:07:
Why link pump?

Ik wacht nog steeds op een bifi paal om een deel van mn linkstack weer terug te kopen.

Omdat alles pompt? Niet zo moeilijk denken ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:17:
[...]

Omdat alles pompt? Niet zo moeilijk denken ;)
Bifi niet heur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Iedereen krijgt een keer de beurt.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:07:
Why link pump?

Link dikke tech.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TvosKpmq1Vrg7G70S80bMlosRHU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HVZSY1SjJrlt5RBdfTbuK7vE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:00
resusaapje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:20:
[...]

Iedereen krijgt een keer de beurt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1UruZE5qKVRbSAqiABjM9VS9WQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8hLhaVkASu8g8HpjOjAJGv7u.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47
Tzt wonen we toch allemaal op El salvador. Omdat we alleen daar nog onze muntjes dan kunnen spenden :p

@zwembroek Precies dat inderdaad had je bericht gemist :p

[ Voor 8% gewijzigd door BurnerT op 18-02-2023 15:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ybos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:31:
[...]

Wel goed en eerlijk dat je hier verteld dat je totaal dus nog min of meer in de min staat. _/-\o_
Onderhand werd je hier aanbeden als crypto god en iedereen ging all in bij een tip van jou :P
Mens eigen om alleen de successen te delen maar vaak is er ook een keerzijde alleen dat word vaak niet wereldkundig gemaakt.
Dan begrijp je mij verkeerd (of ik heb het niet goed verteld): Ik sta alleen op ByBit en BitMEX in de min, maar over het totaal incl. die 2 zeker niet. Het bedrag dat ik liet zien is dus alleen van ByBit, niet van mijn hele pf. De inleg is er al vele malen uit en ik speel alleen nog met winst. Sterker nog, recent een deel van de nieuwe auto vanuit crypto betaald :)

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 18-02-2023 15:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:16
Weinig reden om niet blij van te worden.

Stel je trekt een half miljoen uit crypto. Los je eerst je hypotheek af, koop je een lambo, wat kunst, vul het verder maar in.

Dan heb je nog het heffingsvrije vermogen dat in 2026 waarschijnlijk rond de 120K ligt (incl. partner).

Peildatum is over 2026 1-1-2026, dus als je het slim speelt betaal in je 2026 en 2027 weinig tot geen box III heffing. En stel dat je toch een klein beetje moet betalen, lijkt mij dat gezien je situatie niet echt een traumatische ervaring.
[...]

*knip*
Ik denk dat nagenoeg iedereen die al enkele jaren in crypto zit een gokker is. Voor sommigen loert het risico op een verslaving, anderen vinden de actie gewoon mooi. En binnen deze groep loopt de bandbreedte van behoudend BTC holden (ikzelf) tot all-in gaan op een onbekend muntje (rijk of rekt).

Voor een hele grote groep buitenstaanders is de volatiliteit (met name de bearmarkets) te heftig. Vergeleken met het kopen van de Vanguard World Index is crypto natuurlijk een speeltuin voor gokkers en speculanten.

[ Voor 35% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-02-2023 16:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:13:
[...]

Weinig reden om niet blij van te worden.

Stel je trekt een half miljoen uit crypto. Los je eerst je hypotheek af, koop je een lambo, wat kunst, vul het verder maar in.

Dan heb je nog het heffingsvrije vermogen dat in 2026 waarschijnlijk rond de 120K ligt (incl. partner).

Peildatum is over 2026 1-1-2026, dus als je het slim speelt betaal in je 2026 en 2027 weinig tot geen box III heffing. En stel dat je toch een klein beetje moet betalen, lijkt mij dat gezien je situatie niet echt een traumatische ervaring.

[...]

Ik denk dat nagenoeg iedereen die al enkele jaren in crypto zit een gokker is. Voor sommigen loert het risico op een verslaving, anderen vinden de actie gewoon mooi. En binnen deze groep loopt de bandbreedte van behoudend BTC holden (ikzelf) tot all-in gaan op een onbekend muntje (rijk of rekt).

Voor een hele grote groep buitenstaanders is de volatiliteit (met name de bearmarkets) te heftig. Vergeleken met het kopen van de Vanguard World Index is crypto natuurlijk een speeltuin voor gokkers en speculanten.
wel als mijn doel is om FIRE te gaan, ik hoef geen dure spullen/lambos/vakanties etc....ik wil vrijheid kopen, geen goederen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:38:
[...]

wel als mijn doel is om FIRE te gaan, ik hoef geen dure spullen/lambos/vakanties etc....ik wil vrijheid kopen, geen goederen
Ik ook, maar dan zij er nog steeds genoeg opties om eventuele winst in te steken zonder dat het in je box 3 zit. Tenminste.. bij mij wel.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

Ook dan kun je het geld inzetten om je vaste kosten te verlagen.
Huis afbetalen, volledig isoleren, zonnepanelen, een kelder vol havervlokken, een tondeuse en een waterput.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:00
Havervlokken? 🤔
Is dat straattaal voor wietplanten? :?
Kom niet zoveel op straat dus ben niet echt op de hoogte...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:51
[...]

Een webcam is voldoende om dit alles te bekostigen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nH5GbUG5owEdvp69Lng-4Pkozlk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dqfmzdGe41d8w1fDaxZ2vCal.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:55
MrMrq schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:47:
[...]

Ook dan kun je het geld inzetten om je vaste kosten te verlagen.
Huis afbetalen, volledig isoleren, zonnepanelen, een kelder vol havervlokken, een tondeuse en een waterput.
Ja das lekker met de hand pompen in 2023.😫

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qfwj7NMeu_8f1poGmgsKl5UsY70=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vdECR0Sa4QtcZ2yOqGGgmUBG.jpg?f=user_large

:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 11:49
Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:16:
[...]

Dan begrijp je mij verkeerd (of ik heb het niet goed verteld): Ik sta alleen op ByBit en BitMEX in de min, maar over het totaal incl. die 2 zeker niet. Het bedrag dat ik liet zien is dus alleen van ByBit, niet van mijn hele pf. De inleg is er al vele malen uit en ik speel alleen nog met winst. Sterker nog, recent een deel van de nieuwe auto vanuit crypto betaald :)
Dan heb ik je verkeerd begrepen.
Neemt de kern van het verhaal niet weg, je deelt duidelijk dat je (zeker in t begin) ruig tekeer gegaan bent en nu heb je alleen de mooie verhalen nog, en inmiddels een deel van je nieuwe auto, nice!
Hier hetzelfde hoor, ik had zoveel meer kunnen hebben, maar ja what if. Mooie verhalen zijn er iig wel, en ik heb van een deel van mn winst toen mn nieuwe motor gekocht (met inruil van de vorige).
Er was eens vrijdagmiddag dat we een installatie aan het testen waren, ik zat in een hoekje alleen maar te F5-en :P Die middag ging de LTC iets van 35% omhoog oid. dik 5 jaar terug alweer.

Nu zit ik lekker in de DOT. Flink te genieten van staking. ALS de DOT nog eens naar ATH gaat levert alleen de staking al leuk geld op :Y
Volgens een eerdere weddenschap hiero zou hij al op 100 dollar gestaan hebben en had ik als mooi verhaal ook een gare duc gehad/gekocht. Dat heeft helaas niet zo mogen zijn :'( :P
Voor nu ben ik allang blij als eerst de oude ATH aangetikt gaat worden, als we dat niveau benaderen een strijdplan verzinnen en moet ik maar eens uitzoeken hoe je een trailing stop instelt :X

[ Voor 3% gewijzigd door ybos op 18-02-2023 17:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

ybos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:01:
[...]
Nu zit ik lekker in de DOT. Flink te genieten van staking. ALS de DOT nog eens naar ATH gaat levert alleen de staking al leuk geld op :Y
Volgens een eerdere weddenschap hiero zou hij al op 100 dollar gestaan hebben
$100 in 2022 baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Pelox schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:46:
[...]

Ik ook, maar dan zij er nog steeds genoeg opties om eventuele winst in te steken zonder dat het in je box 3 zit. Tenminste.. bij mij wel.
tips zijn welkom :) , maargoed we hebben tot 2025......

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
heb ook een flufje DOT gekocht van mijn PLU:
PLU omgezet in euro's naar visa kaart.
diezelfde hoeveelheid van mijn bank naar Kraken gestuurd en daarvan DOT aangeschaft en dit in bonded staking gezet 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

15% van de PF bestaat nu uit CSPR, daarmee is het klaar :) (75% ETH, 15% CSPR, 10% USDC/NEXO/CRO)

En nu geduldig wachten totdat-ie gek gaat doen. Of niet natuurlijk :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:39
Mooody schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:07:
15% van de PF bestaat nu uit CSPR, daarmee is het klaar :) (75% ETH, 15% CSPR, 10% USDC/NEXO/CRO)

Je ziet nog een goede toekomst voor CRO? Heb het zelf afgeschreven nu hun crypto card niet erg interessant meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:09:
[...]

Je ziet nog een goede toekomst voor CRO? Heb het zelf afgeschreven nu hun crypto card niet erg interessant meer is.
Heb het min. aantal voor de kaart nog, de rest is weg. Gratis Spotify, Netflix, Prime en die 3% rewards zijn prima. De verdiende CRO gaat maandelijks in ETH. Crypto.com heeft het zwaar, maar is tot nu toe altijd een stabiel platform, zou best kunnen overleven.

CRO is wel de #1 kanshebber om verkocht te worden als de koers weer flink bijtrekt. Voor nu laat ik 't staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 18-02-2023 18:13 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Mooody schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:12:
[...]

Heb het min. aantal voor de kaart nog, de rest is weg. Gratis Spotify, Netflix, Prime en die 3% rewards zijn prima. De verdiende CRO gaat maandelijks in ETH. Crypto.com heeft het zwaar, maar is tot nu toe altijd een stabiel platform, zou best kunnen overleven.

CRO is wel de #1 kanshebber om verkocht te worden als de koers weer flink bijtrekt. Voor nu laat ik 't staan.
Die perks waren toch helemaal uitgekleed per 1 januari?

Ik heb de kaart weggedaan, maar wel alle rewards nog in staking staan op de defi wallet.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

NeoflexNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:16:
[...]

Die perks waren toch helemaal uitgekleed per 1 januari?

Ik heb de kaart weggedaan, maar wel alle rewards nog in staking staan op de defi wallet.
Valt mee hoor.
Van 5% naar 3% was ff slikken, maar de rest is nog bij het oude dacht ik.
https://crypto.com/eea/cards

Ergens anders pak ik ook geen 5%, dus ik blijf nog ff hangen.

edit: ik zie dat de lower tiers flink zijn uitgekleed inderdaad :/ Logisch dat de koers niet van de grond komt, weinig nieuwe users denk ik. Ze hebben vast nog wel wat in petto.....

[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 18-02-2023 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Mooody schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:18:
[...]

Valt mee hoor.
Van 5% naar 3% was ff slikken, maar de rest is nog bij het oude dacht ik.
https://crypto.com/eea/cards

Ergens anders pak ik ook geen 5%, dus ik blijf nog ff hangen.

edit: ik zie dat de lower tiers flink zijn uitgekleed inderdaad :/ Logisch dat de koers niet van de grond komt, weinig nieuwe users denk ik. Ze hebben vast nog wel wat in petto.....
Denk dat er veel zijn overgestapt op Plutus, ik in iedergeval wel. Zonder investering 3% cashback en gratis Netflix/Spotify oid.

Voor nu bedienen ze alleen nog de Europese markt, daar komen eind dit jaar de USA bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:23:
[...]

Denk dat er veel zijn overgestapt op Plutus, ik in iedergeval wel. Zonder investering 3% cashback en gratis Netflix/Spotify oid.

Voor nu bedienen ze alleen nog de Europese markt, daar komen eind dit jaar de USA bij.
Heb de Plutus kaart ook draaien en hij werkt, maar niet altijd even handig imo. Overboeken van account naar kaart duurde 3 dagen bij mij. PLU rewards verschijnen ook pas laat in je wallet. Bij CRO is dat instant.
Maar ik heb 'm nog niet afgeschreven :)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hi jongens!

Ik ben er nog hoor. Net terug van streetdance wedstrijden. Je weet wel met van die kunstjes die wij alleen nog maar kunnen als we uitglijden over de voordeur mat.

Bottemline, dochter, 1e plaats. Dus Noord Nederlands kampioen streetdance. Helemaal mooi, nu eten biertje doen.

Oh en @Taro thanks voor het sharen van je bericht. Succes stories melden is helemaal mooi. Maar af en toe de andere kant bekijken is ook goed om te zien :)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Over betaalkaarten gesproken: Ik heb voor het eerst sinds heul veul jaren geen BNB meer, maar gebruik die card nog wel op veel plekken omdat die daar nou eenmaal is ingesteld. Maar voorheen zag ik BNB ook als een gegarandeerde winstmaker en tegenwoordig sta ik daar anders in. Ik verwacht meer van bijv. MATIC, APT, ASTR, etc. dan van BNB. Rondom de launchpools enzo kan je uiteraard een pump verwachten, maar Binance heeft ook met veel negativiteit te maken en dat doet de BNB koers minder goed dan voorheen.

Die paar procent cashback wegen voor mij niet meer op tegen de tijdsinvestering, behalve als je echt grote vakanties via bijv. booking.com afrekent, dan tikt het behoorlijk aan. Maar, als je de tijd die het kost om funds erheen te krijgen, een fee te betalen, eerst te falen en dan alsnog Curve als middenweg te gebruiken, soms een dubbele afschrijving te corrigeren, etc. en daarnaast een daling van BNB meepakt, vraag ik mij nog steeds af of het het allemaal wel waard is.

Als ik de Hi, Plutus, Crypto.com topics soms even doorspit besteed iedereen er echt heel veel tijd aan vs de besparing die ze er volgens mij daadwerkelijk mee realiseren. Ik krijg zelfs het idee dat mensen meer kicken op de cashback en daardoor makkelijker geld uitgeven en iets kopen dan dat ze er daadwerkelijk door besparen :)

Afijn, ik ben ervan genezen, behalve voor de hele grote uitgaven. De rest voelt voor mij als micromanagen waarbij je het beter niet kunt doen als je dat afzet tegen de tijd die dat kost en wat je daarin zou kunnen verdienen/realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:38:
Over betaalkaarten gesproken: Ik heb voor het eerst sinds heul veul jaren geen BNB meer, maar gebruik die card nog wel op veel plekken omdat die daar nou eenmaal is ingesteld. Maar voorheen zag ik BNB ook als een gegarandeerde winstmaker en tegenwoordig sta ik daar anders in. Ik verwacht meer van bijv. MATIC, APT, ASTR, etc. dan van BNB. Rondom de launchpools enzo kan je uiteraard een pump verwachten, maar Binance heeft ook met veel negativiteit te maken en dat doet de BNB koers minder goed dan voorheen.

Die paar procent cashback wegen voor mij niet meer op tegen de tijdsinvestering, behalve als je echt grote vakanties via bijv. booking.com afrekent, dan tikt het behoorlijk aan. Maar, als je de tijd die het kost om funds erheen te krijgen, een fee te betalen, eerst te falen en dan alsnog Curve als middenweg te gebruiken, soms een dubbele afschrijving te corrigeren, etc. en daarnaast een daling van BNB meepakt, vraag ik mij nog steeds af of het het allemaal wel waard is.

Als ik de Hi, Plutus, Crypto.com topics soms even doorspit besteed iedereen er echt heel veel tijd aan vs de besparing die ze er volgens mij daadwerkelijk mee realiseren. Ik krijg zelfs het idee dat mensen meer kicken op de cashback en daardoor makkelijker geld uitgeven en iets kopen dan dat ze er daadwerkelijk door besparen :)

Afijn, ik ben ervan genezen, behalve voor de hele grote uitgaven. De rest voelt voor mij als micromanagen waarbij je het beter niet kunt doen als je dat afzet tegen de tijd die dat kost en wat je daarin zou kunnen verdienen/realiseren.
Interessante gedachte.. ik zie het toch wel echt als gratis geld op uitgaven die ik sowieso moet doen.. pak toch elke maand wel minstens 120 euro met plutus (en laat het niet staan, lessons learned).

Edit: er gaat altijd wel wat tijd inzitten idd, maar dat is het mij ruimschoots waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
NeoflexNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Interessante gedachte.. ik zie het toch wel echt als gratis geld op uitgaven die ik sowieso moet doen.. pak toch elke maand wel minstens 120 euro met plutus (en laat het niet staan, lessons learned).

Edit: er gaat altijd wel wat tijd inzitten idd, maar dat is het mij ruimschoots waard.
Ik laat alles netjes staan, heb zelf inmiddels iets van 1000 dollar gespaard in een maand of 10 zonder dat het me veel tijd kost. Ik doen niet aan de excel sheets en extra kaarten zoals Curve. Denk 2x 10 min per maand max.

Nu nog even de bull run en de USA release eind dit jaar, ik zie het wel goedkomen *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 18-02-2023 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Ergens snap ik wel wat je zegt. Maar krijg minimaal 150 euro cashback wat ik linea recta omzet naar BTC/ETH of GLMR. Voelt als een gratis DCA moment. Het is niet dat ik de PLU stake. Maar zet het met Revolut direct om.

Die 150 euro voor mij is puur en alleen mijn vaste kosten die ik anders toch al maakte.

Dus veel ben ik er niet mee bezig. 1 x in de maand go back in time. Geld over zetten op card. En hier dan crypto van kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Je let ff niet op en de boel gaat hard op groen, lekker. Goed begin van 2023, maar ja heb mijn beleggingen ook wel de dikke min in zien duiken en dan weer de klimpartij terug omhoog. Hell, CRO ook nog met cdc..wat een au, wel ruim gecompenseerd al door Plutus.

Hopelijk ziet het er leuk uit als ik een ander huis ga scoren of geen zin meer heb om zoveel te werken :P

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 18-02-2023 18:55 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Minus de fees, tijdsinvestering en mogelijk risico dat je loopt door waardevermindering van onderliggende assets? Want dat is het, een oud-collega van mij kon 3 uur bezig zijn met het vinden van een vliegreis die 5 Euro goedkoper was...

Ik doe af en toe wat freelance dingen erbij en het bijbehorende tarief zet ik vaak af tegen de tijd die ik aan zaken besteed. In de 3 uur dat hij die 5 Euro heeft bespaard, had ik de complete vliegreis naar Londen terug kunnen verdienen om het even in perspectief te plaatsen.

Daar ben ik dus wel benieuwd naar. Ik heb een tijd geleden een rondreis van een paar weken naar Italië via Booking.com en de Binance Card afgetikt, daarmee heb ik ruim 150 Euro bespaard in <20 minuten. Dat vind ik echt wel de moeite waard. Maar als ik af en toe mensen zie kloten met oude transacties overboeken, etc. dan vraag ik mij af of het het allemaal waard is. Wel als bijv. BNB, Hi, Cro in waarde stijgt, maar ook als die daalt en de vraag is of die er ooit weer bovenop komt zoals bij Cro? Ik had >10 BNB, daar is dus per stuk 300 USD waarde vanaf gegaan, voordat ik >3000 USD terugverdien met aankopen ben ik 20 van die dergelijke vakanties verder.

Afijn, is wel duidelijk wat ik bedoel. Ik zie de voordelen echt wel, maar vraag mij af of het met al het gedoe en de risico's eromheen wel echt rendabel voor iedereen is of dat het gevoel erbij dat je korting krijgt en het zien van de cashback een dopamine shot geven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nieuwe poging van Bitcoin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YQdKYRzX933httwRuyuvYEwatBQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mD9vhe5xSXx1wbuKUVPUTp2b.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BTC, ETH en anderen gaan ervoor, benieuwd :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
Vanmiddag een aantal trendlijntjes die mooi parallel aan elkaar liepen (dus heb maar de parallel channel tool gebruikt) gespot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbeJRuF57jr0VA5-hWNBKTD0xzI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DQgF4X9N0TZeTl02LSrye810.png?f=fotoalbum_large

Derde trendlijn van boven gezien kan inmiddes wat omhoog geschoven worden voor mooiere raakpunten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOvnms9ALE7_hoL2vWKJVJwlkeg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gPoVQkq0sqQOMExCAnb9Qy83.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQLN6KOpST2sx5bafBVCfOPiRgU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n9T74ENKD8lQ0ozpeJ5MlH5b.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@YES Volgens mij probeer je gewoon te zeggen: Let's go! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:56:
[...]

Minus de fees, tijdsinvestering en mogelijk risico dat je loopt door waardevermindering van onderliggende assets?
Geen fees en risico van waardevermindering is er eigenlijk niet (maak er na vrijkomen direct euro's van). Blijft de tijdsinvestering over.. tja, een beetje schuiven met funds hier en daar, dat is mij die 120+ euro wel waard en zoveel tijd is het niet. Verder zzp'er hier, dus tijd zat :P Ik maak er een mooi spaarpotje voor de vakantie van.

Afijn, beetje Plutus te shillen hier... ik voel me n..

never mind!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:30:
[...]

Geen fees en risico van waardevermindering is er eigenlijk niet (maak er na vrijkomen direct euro's van). Blijft de tijdsinvestering over.. tja, een beetje schuiven met funds hier en daar, dat is mij die 120+ euro wel waard en zoveel tijd is het niet. Verder zzp'er hier, dus tijd zat :P Ik maak er een mooi spaarpotje voor de vakantie van.
Ah, in de tijd die een ander betaalt, ja, dan begrijp ik het :)

En het geld dat je uitgeeft, dat spawned daar gewoon? Of moet je dat ergens storten en versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:05

raq

Mooie tijden in die begindagen van de binance card, zelf nog een actie geweest met een dubbele cashback (8% zonder max per maand), vlak daarna deed bnb moon. De spullen die ik voor die 8% heb aangeschaft, zijn inmiddels gratis doordat de bnb cashback vlak daarna keer 20 of meer ging. De aangeschafte BNB voor die card en launchpools is wel de grootste klapper geweest qua totaalbedrag na btc in de vorige bull.

Je twijfels rondom bnb deel ik, gezien de negativiteit maar ook omdat we in een nieuwe bull zitten/komen en de nieuwe muntjes dan toch vaak harder gaan dan de oude. Je moet niet langer blijven hangen dan de party duurt, en dit feestje lijkt me voorbij.
Ik benieuwd waar het volgende feestje is.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:34:
[...]

En het geld dat je uitgeeft, dat spawned daar gewoon? Of moet je dat ergens storten en versturen?
In mijn geval..

Ik heb geen enkele PLU. Wanneer het aantal vrijgekomen PLU €30 waard is, zet ik het op de card. 2 min werk.

1x in de maand met Revolut naar ING, 2 min werk.

Dus als ik er p/m een kwartier in stake ( leuk woord grapje hè ) dan is het al veel.

Conclusie.

Vastzetten van PLU dus staken voor hogere tier doe ik niet. Dus voor mij geen ‘risico’s’ als PLU daalt ( of stijgt dat is dan het nadeel )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:34:
[...]

Moet wel geld op de kaart zetten ja, maar dat is natuurlijk zo gepiept. Zit toch al de hele dag met die domme telefoon in de handen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:38:
[...]

In mijn geval..

Ik heb geen enkele PLU. Wanneer het aantal vrijgekomen PLU €30 waard is, zet ik het op de card. 2 min werk.

1x in de maand met Revolut naar ING, 2 min werk.

Dus als ik er p/m een kwartier in stake ( leuk woord grapje hè ) dan is het al veel.

Conclusie.

Vastzetten van PLU dus staken voor hogere tier doe ik niet. Dus voor mij geen ‘risico’s’ als PLU daalt ( of stijgt dat is dan het nadeel )
Hier exact hetzelfde idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
NeoflexNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:39:
[...]

Moet wel geld op de kaart zetten ja, maar dat is natuurlijk zo gepiept. Zit toch al de hele dag met die domme telefoon in de handen.
Microsoft heeft niet voor niets MS Teams in het leven geroepen he
... kun jij je afnemers zien, en anderzijds, en daarnaast kan jij jezelf kietelen als de tijd rijp is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:23:
@YES Volgens mij probeer je gewoon te zeggen: Let's go! ?
Ja al denkt BTC er nog niet helemaal hetzelfde over, op dit moment. Enfin, vandaag en vanavond geen trades, carnaval roept :9B :9B :9B :9B :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:25

Ik doe alles via curve. Dus Curve > ing cc > hi/plutus.
Een of twee keer in de maand een zak waardeloos fiat op de kaart zetten en met gbit alles overzetten. Met hi heb je direct cashback > pancake naar busd/usdt.

De investering qua tijd valt hier reuze mee en de cashback is behoorlijk (> €100 p/mnd). Het is idd wel verlijdelijk om extra spullen te kopen, zo heb ik een spotify account (want gratis) waar ik nauwelijks iets mee doe O-).

Binance kaart heb ik alleen als backup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ryderr schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:41:
.. en daarnaast kan jij jezelf kietelen als de tijd rijp is
En zo is het maar net! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Mooody schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:07:

Ik heb ook wat CSPR hoor. Nadat ik naast de ico greep, wilde ik er toch bijhoren. Maar ja, waarom zou casper het wel worden en iets anders niet? Mijn witte Tesla heet trouwens Casper, dus toch wel boelliesh!

Maar ETH, ha! Ik voorspel $3000 komende juli. Ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Donkerblauw!
Sukkel!! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:04:
[...]

Je kan ook in Thailand een huis kopen.
Neem je zo'n vrouwke erbij die je vriendin is daar.
Kost je 5 meier per maand ofzo.

Maar dat is dan natuurlijk wisselgeld voor je.

Wellicht is het goedkoper om een Russische bruid daar weg te zetten :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

leuk om jouw gedachten erover te lezen Taro, maar je kan ook zien zeker met die BNB kaart om makkelijk je crypto winsten te verzilveren ipv je winst naar de bank te schrijven.

ik geef bv niet meer geld uit, maar tanken/boodschappen doen etc gaat gewoon door, dus waarom dan niet met bv de PLU kaart te gebruiken ipv de bankpas? veel extra moeite is het niet namelijk.
oke bij BNB kost het iets meer tijd, maar die kaart is makkelijk om je crypto winsten te gebruiken

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

resusaapje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:10:
[...]

Ik heb ook wat CSPR hoor. Nadat ik naast de ico greep, wilde ik er toch bijhoren. Maar ja, waarom zou casper het wel worden en iets anders niet?
Gaat er niet om of-ie 't wordt, gaat erom of er hype ontstaat. De ingrediënten voor hype zijn er imo.....

1. Bijna alle (!) CSPR is al op de markt, dat zorgt dat de "Fully Diluted Market Cap" erg laag is i.t.t. vergelijkbare nieuwe layer-1 projecten
2. Trading volume is nog retelaag, omdat CSPR nog niet op een grote exchange staat
3. Stabiel project dat gericht is op voortgang (geen hypemachine), zinvolle tech (ghostchain principe), Rust-programmeertaal (groot potentieel aan ontwikkelaars), leuk logo. Vooral dat laatste is erg belangrijk :Y)

Ik gok er op voor de komende bullrun. De PF is een stuk kleiner geworden, dus denk dat dit ook meteen mijn enige casinoshitcoin gaat worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 18-02-2023 20:50 ]

Pagina: 1 ... 242 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!