[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 246 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 11:04
Poging 42069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Dit is wel de weerstand der weerstanden als we deze doorbreken en houdenl. Dan is een bear naar bullrun een potentieel feit...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/4l958d.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
keanu_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:51:
Dit is wel de weerstand der weerstanden als we deze doorbreken en houdenl. Dan is een bear naar bullrun een potentieel feit...
Ik denk dat we dan mogelijkerwijs en met enige zekerheid mogen kunnen zeggen dat we dan in potentie een potentieel feit zouden kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 15:58
Hij knalt er zo keihard doorheen, de reject was heel zwakjes net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:49

NeoflexNL

Forever young

M'n eerste long nog steeds lopen. Zat net in de auto en had een TP ingesteld op 25.150, welke op 10 dollar na net niet geraakt is. Die heb ik er nu uitgehaald want ik wil dit nog wel even zien...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Hij zit boven de 25k nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05:34
Momenteel op de 1s chart:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3pkcnpZmiM9H3AQdPd4FBwVxNY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EjAZGqbATRO3VvyG4bEhbdah.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
BTC100K2021 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:00:
Hij knalt er zo keihard doorheen, de reject was heel zwakjes net.
Volgens mij ga je gelijk krijgen, die schiet zo naar de 25.500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:33
NeoflexNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:00:
M'n eerste long nog steeds lopen. Zat net in de auto en had een TP ingesteld op 25.150, welke op 10 dollar na net niet geraakt is. Die heb ik er nu uitgehaald want ik wil dit nog wel even zien...
Op de btcusd.p Bybit wel. Waar handel je?

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Dikke sellwall nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Stovirpi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:06:
[...]

Op de btcusd.p Bybit wel. Waar handel je?
Op bybit ja, maar is niet geraakt hoor. Kwam tot 25.139 op het Tether paar

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
aggr.trade slaat op hol...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:53
na de 25k is er...... 28k! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRyllFNnatrHgN-7x5gIySBku_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mi5tjvQetWgwMXjjPVEa37Su.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:17
anti elppa schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:29:
[...]

ja is een extreem zware.......
maar ik verwacht echt wel een echte poging vandaag. Hij tikt er nu beetje laf tegenaan....
Het moet nu toch echt wel gaan gebeuren, iedere keer lafjes er tegenaan.

Tijd voor een paar babes in een rij vanavond of morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
NeoflexNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:10:
[...]

Op bybit ja, maar is niet geraakt hoor. Kwam tot 25.139 op het Tether paar
Zonde. Tether pair houd ik eerlijk gezegd nooit in de gaten.

Die sell wall komt natuurlijk omdat iedereen zit te kijken naar de 25K. Verwacht dat we (weer) wat liquiditeit gaan ophalen wat lager. Meest agressieve entry rond de $24.560.

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05:34
Higher lows op de 1s chart! Bullish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Stovirpi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:18:
[...]

Zonde. Tether pair houd ik eerlijk gezegd nooit in de gaten.
Jij handelt dan alleen op de inverse contracts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:18

Coldcat

HODL

WarsemaW schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:18:
[...]

Het moet nu toch echt wel gaan gebeuren, iedere keer lafjes er tegenaan.

Tijd voor een paar babes in een rij vanavond of morgen
Niets hoeft, we kunnen net zo goed even een drop maken, momentum opbouwen en daarna gaan. Of een nieuwe bear ingaan.

Alles is mogelijk.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
NeoflexNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:23:
[...]

Jij handelt dan alleen op de inverse contracts?
Mijn spot orders plaats ik meestal op Binance. Veelal tegen de BUSD. Op ByBit inderdaad enkel inverse contract. Probeer met mijn handels-pot daar de BTC positie te vergroten. Heb voldoende longterm vertrouwen in BTC om die strategie te hanteren :).

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Als BTC stabiliseert, als de wiedeweerga wat Alts kopen en een goede sprong meepakken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 13:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6GCtX5wrfNde2wBpxAv3avphsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GRLZ4iy4d8NgKQ4pNjm0uTYc.jpg?f=fotoalbum_large

doe t nou

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
elektriekert schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:38:
[...]

Voorheen (voor 2019 oid) waren er 3 manieren waar men gebruik van kon maken. (Ik ben de namen kwijt, zolang heb ik er al niet meer naar omgekeken.)
2 werkte via dat Protocol en de 3e werkte met XRP.

Nu wordt dat On-Demand Liquidity genoemd en maakt wel degelijk gebruik van XRP.
Dit staat natuurlijk parallel naast het gebruik van het Ripple protocol.

Ik heb nog steeds geen idee wat nu de eigenlijke status van het gebruik ervan is.
Ik blijf nog op deze babypeil zitten, omhoog of omlaag :+

Go QNT ik bedoel XRP :+
https://newsbit.nl/xrp-vo...braak-zal-spoedig-volgen/

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Stovirpi schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:26:
[...]

Mijn spot orders plaats ik meestal op Binance. Veelal tegen de BUSD. Op ByBit inderdaad enkel inverse contract. Probeer met mijn handels-pot daar de BTC positie te vergroten. Heb voldoende longterm vertrouwen in BTC om die strategie te hanteren :).
Ja juist, dit is voor mij de eerste keer leverage en heb even de meest voor de hand liggende optie gepakt. Was een plukje btc die ik nog op een exchange had staan die ik had geswapped voor usdt om de positie in te gaan. Maar dat had ik dus net zo goed in btc zelf kunnen doen met inverse contracts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 13:15

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Die muren tussen 25 en 25,2 blijven echt heel erg dik. Toch wel bijzonder dit

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

anti elppa schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:04:
Die muren tussen 25 en 25,2 blijven echt heel erg dik. Toch wel bijzonder dit
Manipulaaasie

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tja wat is manipulaaasi?? zijn gewoon nog wat idiooten/ el chapo's die sellen op dat niveau in de hoop dat het naar ZERO gaat daarna......never gonna happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

anti elppa schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:08:
[...]

tja wat is manipulaaasi?? zijn gewoon nog wat idiooten/ el chapo's die sellen op dat niveau in de hoop dat het naar ZERO gaat daarna......never gonna happen :P
Juist ja, de grote whales zitten te spelen.

Kan niet wachten tot die de handdoek in de ring gooien. Moon soon.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Eerste RMRK EVM game in de maak.

Ontwikkeling in rap tempo.

Alles gelijk maar in ASTAR dumpen. Morgen moon dus... :P

Bullish.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
NeoflexNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:59:
[...]

Ja juist, dit is voor mij de eerste keer leverage en heb even de meest voor de hand liggende optie gepakt. Was een plukje btc die ik nog op een exchange had staan die ik had geswapped voor usdt om de positie in te gaan. Maar dat had ik dus net zo goed in btc zelf kunnen doen met inverse contracts?
USDT contract ga je er in met $ en kom je er (hopelijk) uit met meer $.

Met de inverse perp ga je er in met BTC en kom je er (hopelijk) uit met meer BTC. Uiteraard heeft die BTC ook een waarde in $, maar die is voor mij nu niet relevant.

Voor mij is het voordeel dat ik ook profiteer als de BTC stijgt, zonder dat ik in positie zit. Met USDT zou ik met een stijging (zonder in positie te zitten), minder BTC kunnen kopen.

Succes met de leverage trades. Zoals vaker aangegeven hier, het kan verslavend zijn. Pas op en probeer risk management toe te passen :-)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
En hoe werkt zo'n inverse perp dan? Moet de BTC t.o.v. USDT stijgen of juist dalen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Soon...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FpZRP_TWYAA8pUt?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fpa-XcxXsAMtV9M?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 31% gewijzigd door zwembroek op 20-02-2023 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Oké, stoploss getriggerd op 24.751 toen ik de kinderen ging ophalen, met een winst van 30 dollar. Toch nog twee kratjes Schultenbrau overgehouden aan dit avontuur. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:29:
Ik zie iig op de 4h een hele mooie ascending triangle. ff met wicks en zonder getekend. Zonder wicks is stuk beter iig. conclusie, binnen een week staan we op 29k :9 :+ 8)

[Afbeelding]
deze iig nog steeds intact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
Coldcat schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:24:
[...]

Niets hoeft, we kunnen net zo goed even een drop maken, momentum opbouwen en daarna gaan. Of een nieuwe bear ingaan.

Alles is mogelijk.
Uiteraard, het is crypto... voor hetzelfde geld melden die Henk en Ingrid ineens dat ze Satoshi zijn vlak nadat ze de dikste rugpull ooit hebben gedaan. Je weet het maar nooit.
Daarom lekker glas half vol en moon/lambo juigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
NeoflexNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:37:
Oké, stoploss getriggerd op 24.751 toen ik de kinderen ging ophalen, met een winst van 30 dollar. Toch nog twee kratjes Schultenbrau overgehouden aan dit avontuur. :)
Is Schultenbrau al zo duur joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05:41
Stomme vraag, maar heeft iemand enig idee waarom ik niet verder terug kan kijken dan maart 2020?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9j1OK9XyLV0fKzkar9GcwCPhUsg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5IfVPw9ljHBC8BmGcsRQGoA8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rektorlaunch
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-10-2023
YES schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:48:
[...]

Je had de MA 200W wel meegenomen in je idee van de short op die plek dus?

[...]
Meegenomen is een te groot woord. Door de grafieken hier, artikelen op btcdirect nieuws, eigen getekende horizontale lijnen, eerdere tests, etc. Was mij wel goed duidelijk dat rond 25.200 een belangrijk punt ligt.
Daarmee bedoelde ik ook dat ik zulk soort dingen nu nog tot me neem via externe bronnen in plaats van dat ik ze zelf herken.
[...]

Welke resistance bedoel je precies? Van dat stuk sideways van dit weekend? Ik hecht daar niet zo heel veel waarde aan eigenlijk. Beetje het nadeel van het weekend, vaak is er dan weinig actie en volume en zijn resistance/support levels die dan gemaakt worden ook niet altijd even betrouwbaar volgens mij.

[...]
Dezelfde waar die nu nog niet door heen komt op ~25.200
Stel zo rond de 25.600 (Volume waar ik hieronder op ga reageren nog niet meegenomen) valt te zeggen dan is die er door heen, om dan daar een entry te plaatsen.
Dus een entry een stuk boven de huidige koers met het idee dan is de trend omhoog en is de kans dat die nog verder zal stijgen meer aanneemlijk dan bij 25.100 waarin die nog door weerstand heen moet. Waar die op de hogere entry al dus doorheen is.
[...]

Ik zit op Telegram in een gratis crypto kanaal
Thanks voor de tip! Deze heb ik bekeken en zag ik wel enorm veel andere charts van andere pairs die voor mij vooral ruis zijn. Maar de artikelen zagen duidelijk en waardevol uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Afca_020 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:02:
Stomme vraag, maar heeft iemand enig idee waarom ik niet verder terug kan kijken dan maart 2020?

[Afbeelding]
Het pair was waarschijnlijk voor die datum niet beschikbaar op de exchange die je hebt geselecteerd. Voor BTC is BTC/USD op Bitstamp de optie met de meeste historie.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 20-02-2023 19:05 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rektorlaunch
Afca_020 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:02:
BTC/USD is op meerdere pairs te bekijken en niet allemaal bieden ze evenveel data, sommige bestaan nog niet sinds de inception.
Probeer de BTC/USD van Bitstamp eens op Tradingview, zie je dan wel meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05:41
Rektorlaunch & Taro, dank jullie wel....dat is hem inderdaad!
Ik ga maar niet vertellen hoe lang ik heb lopen zoeken. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rektorlaunch
Enorm bedankt, voldoende huiswerk de komende tijd.
In jouw ervaring is dit net zo/beter op Crypto/Bitcoin toepasbaar?

Met boeken ben ik bang dat het vooral een database is met alle patronen, candles, indicatoren, etc.
Een bak met data maar door het tot je te nemen niet perse toepasbaar.

Althans, ik had altijd een vogelboek met alle soorten en maten vogels van bullish blauwe twitterlogo's tot bearish roodborstjes maar zodra ze in de tuin vliegen heb ik geen idee meer hoe en wat. Bij de naam van een vogel heb ik ook niet per definitie een beeld.
Dus als er verhalen, achtergronden en anekdotes bij zitten om het te onthouden zou een enorme plus zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Rektorlaunch schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:03:
[...]

Meegenomen is een te groot woord. Door de grafieken hier, artikelen op btcdirect nieuws, eigen getekende horizontale lijnen, eerdere tests, etc. Was mij wel goed duidelijk dat rond 25.200 een belangrijk punt ligt.
Daarmee bedoelde ik ook dat ik zulk soort dingen nu nog tot me neem via externe bronnen in plaats van dat ik ze zelf herken.
Ah zo. Oké. Ik weet zelf zo niet welke MA's historisch gezien nou de meest belangrijke zijn, alleen dat deze W200 MA nu een belangrijke is. Als die geslecht is komt er vanzelf weer een volgende die relevant is denk ik dan maar :P
Dezelfde waar die nu nog niet door heen komt op ~25.200
Stel zo rond de 25.600 (Volume waar ik hieronder op ga reageren nog niet meegenomen) valt te zeggen dan is die er door heen, om dan daar een entry te plaatsen.
Dus een entry een stuk boven de huidige koers met het idee dan is de trend omhoog en is de kans dat die nog verder zal stijgen meer aanneemlijk dan bij 25.100 waarin die nog door weerstand heen moet. Waar die op de hogere entry al dus doorheen is.
Hmmm, ja ik ben zelf niet zo snel geneigd dan te traden, omdat het nooit helemaal zeker is dat ie niet weer terugvalt (al is dat bij een fatsoenlijke uitbraak idd niet waarschijnlijk) en ik wil ook niet teveel groene kaarsen najagen. Wat daarbij overigens wel goed is om te vermelden, ik trade alleen maar met een Inverse Perpetual, waarbij je BTC inlegt en ook BTC uitbetaald krijgt, dus als er een dikke stijging geweest is en ik sluit mijn long, blijf ik bij een verdere stijging ook gewoon 'profiteren' van de toegenomen fiat waarde zeg maar.
Thanks voor de tip! Deze heb ik bekeken en zag ik wel enorm veel andere charts van andere pairs die voor mij vooral ruis zijn. Maar de artikelen zagen duidelijk en waardevol uit!
Charts van andere pairs wil niet zeggen dat je er geen goede TA lering uit kan trekken hè ;) Het is ook niet mijn stijl, zij traden vrijwel alleen alts, maar toch heb ik er veel van geleerd.

@anti elppa volgens mij heeft je protégé zich gemeld hoor. Nog voor ie goed en wel aan het traden geslagen is al een maxi. Betekent overigens ook dat de bullrun nog wel even op zich gaat laten wachten, want dan melden zich niet meer van dit soort verstandige types :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:27:
[...]

Ah zo. Oké. Ik weet zelf zo niet welke MA's historisch gezien nou de meest belangrijke zijn, alleen dat deze W200 MA nu een belangrijke is. Als die geslecht is komt er vanzelf weer een volgende die relevant is denk ik dan maar :P

[...]

Hmmm, ja ik ben zelf niet zo snel geneigd dan te traden, omdat het nooit helemaal zeker is dat ie niet weer terugvalt (al is dat bij een fatsoenlijke uitbraak idd niet waarschijnlijk) en ik wil ook niet teveel groene kaarsen najagen. Wat daarbij overigens wel goed is om te vermelden, ik trade alleen maar met een Inverse Perpetual, waarbij je BTC inlegt en ook BTC uitbetaald krijgt, dus als er een dikke stijging geweest is en ik sluit mijn long, blijf ik bij een verdere stijging ook gewoon 'profiteren' van de toegenomen fiat waarde zeg maar.

[...]

Charts van andere pairs wil niet zeggen dat je er geen goede TA lering uit kan trekken hè ;) Het is ook niet mijn stijl, zij traden vrijwel alleen alts, maar toch heb ik er veel van geleerd.

@anti elppa volgens mij heeft je protégé zich gemeld hoor. Nog voor ie goed en wel aan het traden geslagen is al een maxi. Betekent overigens ook dat de bullrun nog wel even op zich gaat laten wachten, want dan melden zich niet meer van dit soort verstandige types :+
ja dat zie je niet vaak idd. Ik was zo ook niet hoor. Ik was gewoon puur aan het gokken vroeger.....pakte vaak goed uit....tot de bear kwam :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
Afca_020 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:10:
Rektorlaunch & Taro, dank jullie wel....dat is hem inderdaad!
Ik ga maar niet vertellen hoe lang ik heb lopen zoeken. :X
Aanvulling voor mogelijke toekomstige frustraties:

Als je een gratis tradingview account gebruikt mag je maar een beperkt aantal candles zien. Zeker op lagere tijdsframe merk je dan de beperking dat je niet ver terug in de tijd kunt.

Stack Sats

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Voor alle @Taro’s, @YES’s en @anti elppa’s out there!

Jullie laten vaak jullie trading skills zien.. nou dikke noobs zijn jullie..

Zie hieronder mijn dikke gains in amper 24hr tijd *O*

Mochten julie nog eens wat tips en tricks nodig hebben. Jullie weten mij te vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LbvNga3FVJOmS8TlaP4oWqXruQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nLA4uOB8pIRnPxqeLrgiRVkZ.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:56:

Mochten julie nog eens wat tips en tricks nodig hebben. Jullie weten mij te vinden.

[Afbeelding]
Ik zie hier enkel de Portfolio value....Ik snap wel waar die toename vandaan komt. :+
Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:20:
20e van de maand. Geld is weer binnen. Daarnet een DCA in BTC & ETH getyft!

Wen moon :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:10:
[...]

Ik zie hier enkel de Portfolio value....Ik snap wel waar die toename vandaan komt:

[...]
En hoezo moet jij al mijn tricks hier showen! DYOR!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUBZutEcjkLO03nyu55wAlXhpho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/e1S7VGuWlt5srBZvCrm9AMf9.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Groene US futures zouden vannacht misschien net dat zetje kunnen geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rektorlaunch
Jedi_Pimp schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:25:
[...]

Yes, ik zou support bepalen op basis van de prijsactie daarvoor, dus naar links scrollen. Een trendlijn kan je dan als confirmatie gebruiken maar niet zozeer als leading als het ware.

Volumeprofielen kan je aanzetten in Tradingview door de indicator VPVR. Heel handig en laat meteen het PoC zien. DoopieCash heeft hier ook een video over gemaakt en anders kan je op YT andere video's vinden door op VPVR te zoeken :)

Had je nog een trade genomen trouwens?
De VPVR is een hele fijne toevoeging. De fixed range volume profile tekende ik nu zelf af en toe op charts, maar voelde erg fout gevoelig.

De trade had ik nog niet geplaatst, de funds zijn nog onderweg.
Wat ik niet zo een issue vind, ik heb nu aan de knoppen gezeten en ervaren hoe je steady profits kan pakken met een paar trades, ervaren wat leverage doet en hoe je heel snel in een trend mee kan gaan en in no time >100% zit maar ook ervaren hoe je stap voor stap je PF kleiner kan zien worden en in een paar slechte trades je hele pf voor je ogen ziet verdwijnen.

De bijbehorende psychologische aspecten heb ik ervaren. Als je PF op 500% staat en dondersgoed weet dat het leergeld is en de fouten nog moeten komen, komt er toch dat stemmetje om de hoek wat zegt dat je het in de vingers hebt en morgen x10 zit. Tevens ook de keerzijde en het revenge traden om de verliezen weer recht te zetten die leiden tot nog meer verliezen.

De tijd waarin ik hierop wacht gebruik ik om spelregels voor mezelf op te stellen zoals hier ook even geleden gedeeld zijn. Spelregels waar ik iedere trade langs wil houden.
- Positie calculator gebruiken (stoei nog wel met wanneer welke inleg*leverage, positie calc geeft nu totaal van de 2)

- Wat gebeurt als ik fout zit/Hoeveel verlies ik

- Hoeveel van dit soort trades kan ik verliesgevend maken t.o.v. 1 succesvolle (RRR maar dan meer in m'n face)

- Hoe aannemelijk is het dat het koersdoel gehaald gaat worden (vind ik nog lastig te kwantificeren)

Hebben jullie nog andere vragen of dingen waar je een trade mee langs de meetlat legt voor je hem plaatst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Bij een positief bericht zullen mijn 28 dikke FLARE ook wel moen gaan doen!

Let’s go *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:56:

[Afbeelding]
Wauw, wil graag een keer een cursus van je. Ik kan er echt helemaal niets van namelijk, kijkt dit dan, al uren open:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYF__SM0mIdc-V8K7CNo9m_fMtE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HaCR3Py1EnTeuh1D7fY4yQrt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
lol humor! ik keek vorige week nog naar DODO (als shitcoin) en vond het wel interessant.......en helaas ik keek er alleen naar -O-

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik zit al uren met Aggr trade open tijdens het werken in de hoop mijn speakers te mogen vervangen. Saaier dan dit kan bijna niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FxZd1eP80W-fnMwND7LrUjSwlXI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IFykXSuXgUWKeBeV1rMSCIgl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Dikke groene Glimmer paal jonge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oh @Rektorlaunch wat ik nog vergat te zeggen over MA's is dat het handig is om de (op dat moment/timeframe) relevante MA's in je chart op te nemen. Geeft je snel een beeld en ze zijn ook heel simpel weer te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu ik die PLU heb durf ik meer shitcoins te kopen: klein deel van mijn BTC die ik op Binance had staan de volgende kratjes gekocht:

Cake
Reef
EGLD
FIO

deel ervan eigen inleg, ander deel van de PLU winsten

de Cake blijft 60 dagen op Binance staan, daarna schuift het door naar PCS; want dan verloopt mijn 1-year locked Cake af, dan gaat die extra fluff Cake mee voor nog 1 jaar in locked staking op PCS, YOLOOOOOO :7

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:18:
nu ik die PLU heb durf ik meer shitcoins te kopen: klein deel van mijn BTC die ik op Binance had staan de volgende kratjes gekocht:

Cake
Reef
EGLD
FIO

deel ervan eigen inleg, ander deel van de PLU winsten

de Cake blijft 60 dagen op Binance staan, daarna schuift het door naar PCS; want dan verloopt mijn 1-year locked Cake af, dan gaat die extra fluff Cake mee voor nog 1 jaar in locked staking op PCS, YOLOOOOOO :7
Het heeft geen zin om hier een bagholder meme aan te verspillen als je het zelf al weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:17:
Groene US futures zouden vannacht misschien net dat zetje kunnen geven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_LRZ8Q90FVaPex7StQrdtIoTaI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FZ4JCHQBoqQPl3IpyRwC7TzO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:44:
[...]

Wauw, wil graag een keer een cursus van je. Ik kan er echt helemaal niets van namelijk, kijkt dit dan, al uren open:
[Afbeelding]
:F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:18:

Cake blijft 60 dagen op Binance staan, daarna schuift het door naar PCS; want dan verloopt mijn 1-year locked Cake af, dan gaat die extra fluff Cake mee voor nog 1 jaar in locked staking op PCS
Precies dit…

Dit is de reden waarom ik dus niet meer aan mensen vertel dat ik ‘iets-met-crypto-doe’.

Hoe in de Godsvredesnaam, zou je dit op een verjaardagsfeestje uit moeten leggen :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:28:
[...]

Precies dit…

Dit is de reden waarom ik dus niet meer aan mensen vertel dat ik ‘iets-met-crypto-doe’.

Hoe in de Godsvredesnaam, zou je dit op een verjaardagsfeestje uit moeten leggen :?
Op verjaardagen kan je beter gewoon een plak cake of taart uitdelen ipv over je magische internetmuntjes praten inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:28:
[...]

Precies dit…

ik RL ben ik gestopt zeg ik tegen iedereen, vertrouw crypto/bitcoin niet meer etc....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:29:
[...]

Op verjaardagen kan je beter gewoon een plak cake of taart uitdelen ipv over je magische internetmuntjes praten inderdaad.
_O-

Misschien als je de mensen wat space cake geeft, dat ze het daarna allemaal begrijpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Duidelijke compressie = bullish na die eerdere stijging :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sidp1ieJXis0i1Ka8c9ld9MM1Uw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LOpMmnEqEPiVERgPEnazlDWL.png?f=fotoalbum_large

Op zich gunstig dat de lows steeds hoger liggen, enige jammere is dat de kracht naar boven toe ook heel lichtjes minder wordt. Maar normaal gesproken is dit patroon (compressie na een flinke stijging) alsnog bullish, maar dan moet die resistance wel een keer gebroken worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:20

WhySoSerious

Be the change.

't wil niet echt he mensen. Is de bearmarket weer begonnen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@Pelox, jij had toch dikke NEO in je PF?

Man man wat een top week heb jij dan en NEO en vorige week heb je nog dikke fluf GLMR gekocht. Het gaat jou ook voor de wind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:32:
Duidelijke compressie = bullish na die eerdere stijging :)
[Afbeelding]

Op zich gunstig dat de lows steeds hoger liggen, enige jammere is dat de kracht naar boven toe ook heel lichtjes minder wordt. Maar normaal gesproken is dit patroon (compressie na een flinke stijging) alsnog bullish, maar dan moet die resistance wel een keer gebroken worden.
Jep das precies die Ascending triangel die ik hier poste vanmorgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
Rektorlaunch schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:38:
[...]

Hebben jullie nog andere vragen of dingen waar je een trade mee langs de meetlat legt voor je hem plaatst?
YOLO. haha

Nee, ik kijk natuurlijk naar de TA en wat de prijs recent heeft gedaan. Long gaan op het moment dat de RSI piekt en je dikke groene kaarsen ziet is natuurlijk niet handig. Evenmin is shorten als je al op de bodem zit.
Voordat ik een positie open kijk ik naar meerdere timeframes om een idee te krijgen waar de prijs heen wil

Het meest belangrijke blijft de stekker eruit trekken als je te veel rood ziet. Als je een kuil graaft die alleen maar dieper wordt dan wordt het op een gegeven moment te veel en raak je bijna alles kwijt
NeoflexNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:37:
Gefeliciteerd! Voelt goed als je eerste trade zo verloopt. Mooi gedaan :*)
Rektorlaunch schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:23:
[...]

In jouw ervaring is dit net zo/beter op Crypto/Bitcoin toepasbaar?

Met boeken ben ik bang dat het vooral een database is met alle patronen, candles, indicatoren, etc.
Een bak met data maar door het tot je te nemen niet perse toepasbaar.

Dus als er verhalen, achtergronden en anekdotes bij zitten om het te onthouden zou een enorme plus zijn.
Jazeker, als je mijn post in het NK topic bekijkt waar ik de bodem van de bear uitriep, daar ligt dit boek ten grondslag van. Bijna alle TA die je op stonks kunt toepassen werkt ook op crypto.
Er staan veel voorbeelden en inderdaad ook anekdotes in maar bovenal is het een handige bijbel met vrijwel alle chartpatronen die je je maar kunt bedenken. Soms droge stof maar wel extreem nuttig :)

[ Voor 44% gewijzigd door ScuL op 20-02-2023 22:01 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:05
Render gaat weer omhoog. Toch nog een lichtpuntje vandaag :p

[ Voor 13% gewijzigd door _Gast_ op 20-02-2023 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47
Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:38:
[...]

Bij een positief bericht zullen mijn 28 dikke FLARE ook wel moen gaan doen!

Let’s go *O*
Ik moet nog steeds uitvinden hoe ik die flarekes eruit kan trekken :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:01:
[...]

Ik moet nog steeds uitvinden hoe ik die flarekes eruit kan trekken :X
Ah Oke, née ik had mijn dikke XRP toentertijd ‘gewoon’ bij CDC staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:04:
[...]

Ah Oke, née ik had mijn dikke XRP toentertijd ‘gewoon’ bij CDC staan
Ik ben inmiddels mijn portfolio aan het opschonen,
Ben ik NEO aan het versturen, heeft ie de afgelopen 24 uur ff 35% + gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:39:
[...]

Ik ben inmiddels mijn portfolio aan het opschonen,
Ben ik NEO aan het versturen, heeft ie de afgelopen 24 uur ff 35% + gedaan 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Erz5PlaJt2OiMDg8yEepAskvQzQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VzxGEUDRuzS6raMwpKUeSFbN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Precies, tantoe dikke geitenbende jeweetzelluf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Zo voor de nacht afgeschaald. Zit nu nog met middelmatig x6 long.
Nog steeds overtuigd dat die 25 gaat sneuvelen, maar mochten we morgen ineens net onder de 24 zitten dan gooi ik alles in die long. Ruim boven die 25k ook trouwens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Skrunsies schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:41:
@Pelox, jij had toch dikke NEO in je PF?

Man man wat een top week heb jij dan en NEO en vorige week heb je nog dikke fluf GLMR gekocht. Het gaat jou ook voor de wind.
Ja.. 2 jaar geleden uit pure ellende verkocht. Zat 0,0 leven in.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Of snoeihard rekt naar 12k... kan idd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:32
Knip, zie de topicwarning.

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 21-02-2023 08:09 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:45
Knip ivm quote.

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 21-02-2023 08:10 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 15-09 09:36
anti elppa schreef op maandag 20 februari 2023 @ 23:05:
Zo voor de nacht afgeschaald. Zit nu nog met middelmatig x6 long.
Nog steeds overtuigd dat die 25 gaat sneuvelen, maar mochten we morgen ineens net onder de 24 zitten dan gooi ik alles in die long. Ruim boven die 25k ook trouwens
Zit hier nog geduldig m’n long x10 met entry op 21.903 te holden.
Had al enkele keren het idee om ze te sluiten en terug te openen met dezeldz insteek als je. Maar greed, tis toch iets he :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Interessant 11-delig twitterdraadje:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Kom op dan!! Zou het nu wel lukken?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
Wat een touwtrekkerij

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/242305/files/315309333/officieel-ned-touwtrekbond-touwtrekken-touw-34-met.jpg

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
25k!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
poging 69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
@Taro
https://robotera.io/#/pre-sale?lang=en
RobotEra (TARO): The Next Best Metaverse Crypto in The Market
RobotEra features a sandbox-styled metaverse where you become part of a compelling storyline: rebuilding a planet on the verge of destruction. In this metaverse, you take on robot forms and explore the vastness of a virtual world filled with numerous earning opportunities.

The metaverse platform divides you into seven distinct factions, each with its unique abilities and functions to contribute to the growth and sustainability of the ecosystem. You can purchase and develop land assets, create robot companions, mine resources, and participate in special events to earn the platform’s native token, TARO. You can trade TARO for cash or stake it on the RobotEra platform to earn more.

RobotEra provides several opportunities to make more money actively and spend it on your loved ones and friend. If you are not into metaverse gaming, you have the chance to get TARO tokes cheaply before its presale event ends in the coming months.
:)F

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 17:11
Je snapt dat het bijzonder vreemd overkomt als je nooit in dit topic iets plaatst en als enige een spam bericht?

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 21-02-2023 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BTFD schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 03:38:
Kom op dan!! Zou het nu wel lukken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwN45eGhxq9EWUzasZgO8KHXGG8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4LuSOJzMoDQeqKRT1f8MzC8B.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Duurt lang!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3-ZnCUhclllLuwQJFvksxGiDrM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QMGoKNrKaQGcII4LUPsiVivx.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
Darrell schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 00:35:
[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eC0YG9nk7Ch3Xr1PbmwBTwpVTug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MLfNERfARC00KmzGLG9jQaDa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:00
Darrell schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 00:35:
[Twitter]
Dus de extra liquiditeit van de centrale bank in China gaat ervoor zorgen dat goklustige Chinezen met goedkoop geld bitcoin gaan kopen .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ready????

muren tot 25.2 zijn best nog wel dik, maar daarboven.....daar zal ie doorheen knallen als een warm mes

[ Voor 85% gewijzigd door anti elppa op 21-02-2023 07:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou inderdaad, wordt toch weer helemaal in een hoekje gedrukt nu. Al zou het me ook niet verbazen als er wéér een reject komt, nu een nog iets kleinere dan de vorige keer, en we gewoon geduld mogen hebben tot vanmiddag of zo..

Ach ja, m'n long is er klaar voor d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 21-02-2023 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Jaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 07:56:
[...]

Nou inderdaad, wordt toch weer helemaal in een hoekje gedrukt nu. Al zou het me ook niet verbazen als er wéér een reject komt, nu en nog kleinere en we gewoon geduld mogen hebben tot vanmiddag of zo..

Ach ja, m'n long is er klaar voor d:)b
ja ik zit ook weer "all in" met mijn bybit account

Pagina: 1 ... 246 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!