Dikke rejection. Buy order gezet op $16K
Minder lekker wakker worden in azie!
[ Voor 10% gewijzigd door roflexx op 17-02-2023 01:06 ]
Tussen kerst en oud en nieuw flink ingeslagen en vanmiddag deels uitgestapt. Nu weer een buy order op 21450.ScuL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 23:40:
Gelukkig stond er een trailing stop op. Rode kaars maakt niet uit betere entry nu
23800 is support level, als dat het niet houdt is 23200 de volgende re-test
We staan straks gewoon weer op 25kBartje-bart schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 01:14:
[...]
Tussen kerst en oud en nieuw flink ingeslagen en vanmiddag deels uitgestapt. Nu weer een buy order op 21450.
Laat maar komen, die dikke OD(O)L palen!Gipsy King schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:11:
Meer XRP AKA Ripple Juice :
https://www.crypto-news-f...rning-point-for-sec-case/
Ik wil wel eens weer wat actie zien
Nou, iedereen wilde toch die 25k zien? Allemaal ook verkocht zo te zien.
Nu weer terug richting 20k zone, terug die smerige kanaaltjes in. Accumulatie!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:14:
Allemaal ook verkocht zo te zien.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
geen rare reactie dit, rente stond skyhigh, dus iedereen en zijn moeder had een long open. Dat is natuurlijk ook wel erg makkelijk voer voor de beren. Rente is nu weer neutraal. Sowieso was dit pas de 1e poging op 25k, had wel raar geweest als die er in 1x door gejast was. Dit is een erg belangrijk level.Vis schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:14:
Nou, iedereen wilde toch die 25k zien? Allemaal ook verkocht zo te zien.
Stoploss bij mij af gegaan op mooie winst. Nu een deel naar mijn trezor over maken een weer een kleine 6x geopend.
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 17-02-2023 07:31 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik had wel gedacht dat we in een streep naar de 1 miljoen zouden gaan, of was het pas in 2030 volgens Cathie Woods.. nja hodl dan maar.anti elppa schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:30:
[...]
geen rare reactie dit, rente stond skyhigh, dus iedereen en zijn moeder had een long open. Dat is natuurlijk ook wel erg makkelijk voer voor de beren. Rente is nu weer neutraal. Sowieso was dit pas de 1e poging op 25k, had wel raar geweest als die er in 1x door gejast was. Dit is een erg belangrijk level.
Stoploss bij mij af gegaan op mooie winst. Nu een deel naar mijn trezor over maken een weer een kleine 6x geopend.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja partnerships
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
@zwembroek Met dank aan jouw geshill van de afgelopen weken word ik zojuist wakker met een handelspot / spot wallet die op +5,98% staat. Ik had flink ingeslagen. Merci
:fill(white):strip_exif()/f/image/A5bzwVBcXcoavtrRBNZENeER.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Yes, thanks @zwembroek
Green candle chaser
B I Z A R
Nog een paar groene paaltjes en ASTR staat op plaats drie van mijn pf
Hoe dan!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Goed gezien @zwembroek . Niets mee gedaan

Zeker dikke DOT, komt van alle partnerships en.... oh nee dat was ASTRDaWayne schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:34:
[...]
[Afbeelding]
Done, en gelijk effect he ouwe rakker.
DOT strong!

UberLurker Departement #GG.
Wen ASTR rugpull?
Zodat ik trots kan zeggen dat ik er niets mee heb gedaan
Zodat ik trots kan zeggen dat ik er niets mee heb gedaan
Misschien heeft mijn shill bij Doopycash nog wat zieltjes gewonnen.
@Skrunsies wat is jouw gemiddelde aankoopprijs van DOT dan (in $ of sats)? Is het nog enigszins reëel dat die ooit nog weer bereikt wordt denk je?
YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:40:
@Skrunsies wat is jouw gemiddelde aankoopprijs van DOT dan (in $ of sats)? Is het nog enigszins reëel dat die ooit nog weer bereikt wordt denk je?

Klasse man. Goed bezig op je werk en groot gelijk heb je als je dat leuk vind en als het een goede (tijds)investering in je toekomst isNgangatar schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:02:
[...]
Ik vermoed dat ik weet over wie je het hebt. En zo niet, dan zijn er meerdere nerds hier plots aan het daten geslagen. Wat is dat dan voor iets raars, in een bear? Wij krijgen toch pas aandacht tijdens de laatste fase van de bull, onze 2 weken durende paringscyclus na 4 jaar droogte?
Ennuh, zoals ik onlangs al eens aan een member hier verteld heb, ik heb na anderhalf jaar deep into crypto gezeten te hebben, een beetje te hebben lopen knutselen en focus vooral op werk gehad te hebben, een nieuwe functie gekregen op het werk en mijn oude functie er "voorlopig" nog bij. Hierdoor veel te weinig tijd voor de leukere dingen meestal en dan valt een forum als dit blijkbaar heel snel weg bij mij, ik kom er gewoon niet aan toe. Want of ik lees alles, of ik lees niets, een vreemde tik van me, dat is met alles zo. Ook van vrienden en familie hoor ik dat er meer is dan werken (wat dan?)
) maar ik vind het leuk en het is weer ff 2 jaar investeren in de toekomst, in de hoop over een aantal jaar wat minder te kunnen gaan werken. Want ja werk is leuk, maar vrije tijd is leuker.
Ben wel nog steeds met crypto bezig overigens, al is dat meer in de sfeer van "ok, er zijn weer 1 a 2 weken voorbij, waar zal ik nu een paar tientjes of geeltjes insteken?" Ongemerkt groeit het PF zo prima en het blijft echt leuk. Daarnaast check ik nog wel wekelijks indicatoren, Tradeview en mijn exchanges.
Mis ik jullie dan niet? Nah, totaal niet.
Ok een klein beetje dan.
Soms, iets meer.
Sommigen nog iets meer.
Ach, wat maak ik mezelf wijs... Ik huil me eigenlijk elke nacht in slaap zonder jou en @Skrunsies . Gelukkig heb ik @malarkan om me elke avond een berichtje te sturen voor ik in slaap val.
Mijn nieuwe rollator doet het overigens prima, al gaat ie zo hard dat ik er een beetje bang voor ben. Soms haal ik zelfs "Slome Sjaak" in, dat is zo'n beetje de oudste bewoner hier in het pension, die zit overigens ballsdeep in DOT, een tip die hij ooit gekregen heeft van een of andere klusser.
Ik zal je zo af en toe nog even taggen hier om je te helpen herinneren dat we bestaan
Haha ik bedoel het oprecht, niet om te kutten of leedvermaak of zo. DOT lijkt op BTC mooi te bodemen en op USDT hikt het tegen een resistance aan. Zie het nog wel stijgen de komende tijd, mits BTC geen al te harde scheten of boeren laat.
de normale F&G index staat pas op 61. Ruimte zat naar boven dus nogLoBbY_1 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:46:
[Afbeelding]
Volgens CNN dan - maar dit moet toch een voorteken zijn?
Maar die van CNN staat op de magische 69. Mega bullish dus, dat bedoelt @LoBbY_1 (denk/hoop ik).anti elppa schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:48:
[...]
de normale F&G index staat pas op 61. Ruimte zat naar boven dus nog
Haha, ja kloptYES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:50:
[...]
Maar die van CNN staat op de magische 69. Mega bullish dus, dat bedoelt @LoBbY_1 (denk/hoop ik).
Een echte golver is nooit uitgeput
Op de 1 of t andere manier voelde je vraag ook oprecht ofzo hahahaYES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:40:
Euhm.. heb in het begin een net lijstje bijgehouden. Daarna niet meer, gemiddelde prijs zal rond de $16 liggen. Heb best wel wat gekocht in de $20-25 range. Vandaar ook mijn keus om ze in staking te houden. Gaat rustig aan mijn gemiddelde prijs wat mee naar beneden.
Kan iemand deze maxi uitleggen waarom Astar schijnbaar extreem dikke tech is (en behoorlijk hard omhoog vliegt) en tegelijkertijd het moedernetwerk DOT geen krimp geeft?
Astar is makkelijker te pompen, dat snap ik. Maar verder?
Fijn dat het oprecht voelde want zo was het ook echt bedoeltSkrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:52:
[...]
Op de 1 of t andere manier voelde je vraag ook oprecht ofzo hahaha
Euhm.. heb in het begin een net lijstje bijgehouden. Daarna niet meer, gemiddelde prijs zal rond de $16 liggen. Heb best wel wat gekocht in de $20-25 range. Vandaar ook mijn keus om ze in staking te houden. Gaat rustig aan mijn gemiddelde prijs wat mee naar beneden.
Maar... welke dorpsidioot spendeert nou gemiddeld $16,- aan DOT

Oké, sorry, deze moest ff. Nu serieus.
DOT is in ieder geval niet onder zijn originele waarde gedoken op beide pairs, dat scheelt denk ik wel. Daarbij heeft het nog maar één bullrun meegedraaid. Het zegt allemaal niets maar het is dus nu een kleine x3 en je staat weer in het groen. Er zijn toch echt gekkere dingen gebeurd in crypto land
Ik hoop het in ieder geval voor je dat het zover komt! Laat DOT/BTC eerst maar mooi een run maken, en als dan BTC verder door trekt, dat DOT/USDT dan daarvan mee profiteert
Als je lang wilt inzetten / gokken , zou ik hierop gaan :BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:57:
Kan iemand deze maxi uitleggen waarom Astar schijnbaar extreem dikke tech is (en behoorlijk hard omhoog vliegt) en tegelijkertijd het moedernetwerk DOT geen krimp geeft?
https://coinmarketcap.com/currencies/oraichain-token/
Extreem lage Marketcap voor de prijs , als AI zo blijft en groeit , gaat orai doort dak, met de marketcap vs prijs zit daart aardig wat in't vat if u ask me , . Mooie layer 1 coin met goede tech erachter.
Idem : https://coinmarketcap.com/currencies/robonomics-network/
Echter is het project meer richting IOT, net wat minder interessant, maar zeker dezelfde marketcap VS prijs Pump mogelijkheid.
[ Voor 12% gewijzigd door Gipsy King op 17-02-2023 09:01 ]
Het is niet alleen DOT die zijn eerste bullrun mee heeft gemaakt. Ik als eigenaar hoor daar ook bij.YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:58:
[...]
Fijn dat het oprecht voelde want zo was het ook echt bedoelt
Maar... welke dorpsidioot spendeert nou gemiddeld $16,- aan DOT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké, sorry, deze moest ff. Nu serieus.
DOT is in ieder geval niet onder zijn originele waarde gedoken op beide pairs, dat scheelt denk ik wel. Daarbij heeft het nog maar één bullrun meegedraaid. Het zegt allemaal niets maar het is dus nu een kleine x3 en je staat weer in het groen. Er zijn toch echt gekkere dingen gebeurd in crypto land
Ik hoop het in ieder geval voor je dat het zover komt! Laat DOT/BTC eerst maar mooi een run maken, en als dan BTC verder door trekt, dat DOT/USDT dan daarvan mee profiteert
Was het slim? Tsja ach. Er zijn hier meer mensen geweest die duidelijk hebben verwoord niet verliefd te worden op een muntje. Daar ben ik de fout wel mee in gegaan.
Nog steeds zie/lees ik veel ontwikkelingen op het Dotsama netwerk. Daarom behoud ik ze ook. Maar zal ze zeker een keer moeten verkopen. Het liefste voorbij de $50

Komt vanzelf goed @Skrunsies, ik heb ook een aardige zak DOT. Weliswaar met een veel lagere GAK (plusminus €6). Wanneer DOT €50 aan tikt gaan we een paar Schultenbraü drinken!Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:03:
[...]
Het is niet alleen DOT die zijn eerste bullrun mee heeft gemaakt. Ik als eigenaar hoor daar ook bij.
Was het slim? Tsja ach. Er zijn hier meer mensen geweest die duidelijk hebben verwoord niet verliefd te worden op een muntje. Daar ben ik de fout wel mee in gegaan.
Nog steeds zie/lees ik veel ontwikkelingen op het Dotsama netwerk. Daarom behoud ik ze ook. Maar zal ze zeker een keer moeten verkopen. Het liefste voorbij de $50
Dikke dealDomino schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:05:
[...]
Komt vanzelf goed @Skrunsies, ik heb ook een aardige zak DOT. Weliswaar met een veel lagere GAK (plusminus €6). Wanneer DOT €50 aan tikt gaan we een paar Schultenbraü drinken!
Hoop alleen niet dat DOT dat in een tijdsbestek van een maand doet ofzo. Moet namelijk 30 dagen wachten voordat die bende uit staking komt. In het verleden heeft ie eerder een run gemaakt van 4 naar 40 dollar in een maand.
Zal echt wat voor mij zijn

Ik ook hoorSkrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:03:
[...]
Het is niet alleen DOT die zijn eerste bullrun mee heeft gemaakt. Ik als eigenaar hoor daar ook bij.
En verliefd worden op een muntje is inderdaad niet handig. Maar goed, als je echt vertrouwen hebt in iets.. Ik begrijp dat ergens nog wel. Mijn ANKR verhaal leidde ertoe dat ik die coin nog een hele tijd gevolgd heb en er achter kwam dat hun usecase nogal anders geworden is (of anders door mij geïnterpreteerd werd) dan toen ik er voor het eerst over las. Mede daardoor heb ik op vrijwel geen enkel moment meer overwogen er iets van te kopen. Als dat niet zo was, had ik er wellicht ook nog een tas van gehad
Ik hoop dat DOT gewoon $69,- waard wordt en jij op dat punt je hele tas over de balie flikkert, dat in BTC stopt en dat BTC daarna een schamele x69 in waarde doet. Dan kan je daarna een huis kopen aan de negenenzestiglaan 69, met 138 (2x 69)m2 woonoppervlakte op een kavel van 690m2.
Ik zal 69 keer 69 zeggen in mijn hoofd, als een gebedje naar de crypto-goden om je te helpen.
En dan 69 als Dan Bilzarian ModeYES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:09:
[...]
Ik ook hoor![]()
En verliefd worden op een muntje is inderdaad niet handig. Maar goed, als je echt vertrouwen hebt in iets.. Ik begrijp dat ergens nog wel. Mijn ANKR verhaal leidde ertoe dat ik die coin nog een hele tijd gevolgd heb en er achter kwam dat hun usecase nogal anders geworden is (of anders door mij geïnterpreteerd werd) dan toen ik er voor het eerst over las. Mede daardoor heb ik op vrijwel geen enkel moment meer overwogen er iets van te kopen. Als dat niet zo was, had ik er wellicht ook nog een tas van gehad
Ik hoop dat DOT gewoon $69,- waard wordt en jij op dat punt je hele tas over de balie flikkert, dat in BTC stopt en dat BTC daarna een schamele x69 in waarde doet. Dan kan je daarna een huis kopen aan de negenenzestiglaan 69, met 138 (2x 69)m2 woonoppervlakte op een kavel van 690m2.
Ik zal 69 keer 69 zeggen in mijn hoofd, als een gebedje naar de crypto-goden om je te helpen.
Mijn tactiek: stop die DOT in on chain staking (28dg), room de rewards af en stop die in flex staking (6-8% op kraken). Dan heb je een kleine zak om je verlies te dempen/winst te nemen bij een run.Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:08:
[...]
Dikke deal![]()
Hoop alleen niet dat DOT dat in een tijdsbestek van een maand doet ofzo. Moet namelijk 30 dagen wachten voordat die bende uit staking komt. In het verleden heeft ie eerder een run gemaakt van 4 naar 40 dollar in een maand.
Zal echt wat voor mij zijn
Ik zie potentie:Gipsy King schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:00:
[...]
Als je lang wilt inzetten / gokken , zou ik hierop gaan :
Extreem lage Marketcap voor de prijs , als AI zo blijft en groeit , gaat orai doort dak, met de marketcap vs prijs zit daart aardig wat in't vat if u ask me , . Mooie layer 1 coin met goede tech erachter.
Echter is het project meer richting IOT, net wat minder interessant, maar zeker dezelfde marketcap VS prijs Pump mogelijkheid.

BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:57:
We have been working with
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 17 februari 2023
Toyota (the largest company in Japan)
SONY (2nd largest company in Japan)
NTT (4th largest company in Japan)
We are speaking with top of top companies in Asia. What's next? What company or products do you want to see in web3?
Phase 0: Become one of the top L1 chains on Polkadot (completed)
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 15 februari 2023
Phase 1: Become a chain backed by Japan. (ongoing)
Phase 2: Implement Wasm and onboard web2 devs. Become the global L1 chain (Future)
#Astar werkt samen met de Japanse overheid. ( Japanse overheid wil investeren in Web3 en Astar is de chain.)
#Astar is geen security in Japan. (Veel Aziatische kopers/wallets. Security label in de USA boeit niet zo veel.)
#Partnerships.
#Upbit listing waardoor er nog meer Aziaten kunnen kopen. (Upbit would further enhance its accessibility to new users in Japan and South Korea.)
#Talentvol ontwikkelingsteam.
#De nummer 1 parachain van Polkadot.
#Etc.
zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:17:
[...]
[Twitter]
[Twitter]
#Astar werkt samen met de Japanse overheid. ( Japanse overheid wil investeren in Web3 en Astar is de chain.)
#Astar is geen security in Japan. (Veel Aziatische kopers/wallets. Security label in de USA boeit niet zo veel.)
#Partnerships.
#Upbit listing waardoor er nog maar Aziaten kunnen kopen. (Upbit would further enhance its accessibility to new users in Japan and South Korea.)
#Etc.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fOztm2SOYAB2wErCtEm8etEc.gif?f=user_large)
Nee zonder gekheid, ik wou dat ik mijn bags zo kon chillen zoals @zwembroek dat kan.
2021 en 2022 waren zware jaren hier, mede daardoor besloten ( gehoopt ) op een mogelijkheid bepaalde dromen te kunnen realiseren.YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:09:
[...]
Ik ook hoor![]()
Eind 2022 toch echt wel ontdekt dat deze dromen misschien wel wat te ver van mijn bed show waren, maar ach het zijn dromen..
2023 zou dan 'mijn jaar' worden, lekker investeren.. 1 x goed investeren maandelijks ( BTC/ETH en zakjes GLMR want voorbij plaats 100 en misschien doet ie wel een 50x ).. Dit zou ik dan volhouden tot aan de halving 2024..
So far so good! Dromen lekker bijgesteld, maandelijks geld er in plempen en hier op het forum wat dikke middelvingers opsteken. Dacht dat ik de meeste bende van 2021 en 2022 wel achter mij zou kunnen laten.
Ergens 2021 kreeg ik een heftige pijn tijdens WC bezoeken ( ja ja @zwembroek gelukkig hebben we de foto's nog
Het is een pijn op een plek waarbij je niet snel tegen een arts zegt nou kijk nou es even wat ik heb..
Eind 2022 begonnen met wat onderzoeken, waarbij ik vorige week uitslag gekregen heb.
Poliepen op mijn endeldarm, nou dikke prima toch? Opereren die hap en door!
Helaas niet op het laatste stukje van mijn darm, maar klaarblijkelijk over mijn hele darm heen..
Keuze: Of opereren en dan dus de hele darm weghalen en met een stoma door, of pijn houden en kijken hoe lang je dat trekt.. Nice 2023 is begonnen, keuze voor nu is pijn en zie wel hoe lang ik dat volhoud..
Blijven investeren in deze geitenbende en kijken waar we staan in 2024/2025..
Maar ben er wel achter dat het als het nu een X10, X100 of -X50 doet.. Dat dromen dromen blijven en je het beste kan genieten van de dagen met wat minder pijn en gelukkige dochters!
Fuck man!Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
2021 en 2022 waren zware jaren hier, mede daardoor besloten ( gehoopt ) op een mogelijkheid bepaalde dromen te kunnen realiseren.
Eind 2022 toch echt wel ontdekt dat deze dromen misschien wel wat te ver van mijn bed show waren, maar ach het zijn dromen..
2023 zou dan 'mijn jaar' worden, lekker investeren.. 1 x goed investeren maandelijks ( BTC/ETH en zakjes GLMR want voorbij plaats 100 en misschien doet ie wel een 50x ).. Dit zou ik dan volhouden tot aan de halving 2024..
So far so good! Dromen lekker bijgesteld, maandelijks geld er in plempen en hier op het forum wat dikke middelvingers opsteken. Dacht dat ik de meeste bende van 2021 en 2022 wel achter mij zou kunnen laten.
Ergens 2021 kreeg ik een heftige pijn tijdens WC bezoeken ( ja ja @zwembroek gelukkig hebben we de foto's nog)
Het is een pijn op een plek waarbij je niet snel tegen een arts zegt nou kijk nou es even wat ik heb..
Eind 2022 begonnen met wat onderzoeken, waarbij ik vorige week uitslag gekregen heb.
Helaas niet op het laatste stukje van mijn darm, maar klaarblijkelijk over mijn hele darm heen..
Keuze: Of opereren en dan dus de hele darm weghalen en met een stoma door, of pijn houden en kijken hoe lang je dat trekt.. Nice 2023 is begonnen, keuze voor nu is pijn en zie wel hoe lang ik dat volhoud..
Maar ben er wel achter dat het als het nu een X10, X100 of -X50 doet.. Dat dromen dromen blijven en je het beste kan genieten van de dagen met wat minder pijn en gelukkige dochters!

Ik wilde net nog even die meme uit de kast halen maar laat maar....
Allemaal al een 'hoge'marketcap. voor nog meer x100 mogelijkheid toch echt verder zoeken, bijvoorbeeld: https://coinmarketcap.com/currencies/triall/ - Nog onder de 1 miljoen marketcap, in hun systemen die ze aanbieden aan instituten die medische 'trials' doen wordt gebruik gemaakt van AI teccc.Gipsy King schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:00:
[...]
Als je lang wilt inzetten / gokken , zou ik hierop gaan :
Tevens een nederlands team #supportjelocals
Altijd zelf blijven nadenken
Amen! Sterkte ermee kerel, lijkt me ontzettend vervelendSkrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
klote zeg!!! ik weet hoe het is om pijn te hebben en ellende met schijten. Heb colitis ulcerosa......Hoop dat de pijn te verdragen is, en dat het toch beter word in de toekomst! 1 plus punt, je gaat meer de kleine dingen waarderen in het leven. Maar volgens mij deed jij dat toch al.Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
2021 en 2022 waren zware jaren hier, mede daardoor besloten ( gehoopt ) op een mogelijkheid bepaalde dromen te kunnen realiseren.
Ergens 2021 kreeg ik een heftige pijn tijdens WC bezoeken ( ja ja @zwembroek gelukkig hebben we de foto's nog)
Even beter je best doen jonge!r6aw schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:23:
Nog meer mensen in Kadena? Zie het echt gekke dingen doen in de bullrun
Jezus gast, wat een schijtzooi..Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
Jou blijft weinig bespaard.

Kut zooi!anti elppa schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:31:
[...]
klote zeg!!! ik weet hoe het is om pijn te hebben en ellende met schijten. Heb colitis ulcerosa......Hoop dat de pijn te verdragen is, en dat het toch beter word in de toekomst! 1 plus punt, je gaat meer de kleine dingen waarderen in het leven. Maar volgens mij deed jij dat toch al.
Dat is zoiets als de ziekte van Crohn toch? Ja joh echt besef me ook wel dat ik hier niet uniek ben, merk alleen dat ik dit soort verhalen hier graag wel eens neer wil donderen, van de ene kant omdat ik het dan even lekker weg typ, van de andere kant om mensen in te laten zien dat dit allemaal helemaal geweldig is. Maar gezondheid en geluk zoveel belangrijker zijn..
Zeker waardeer ik die kleine dingen echt als geen ander, maar soms heel soms, ben ik er ook wel eens klaar mee en zie ik mijzelf wakker worden met dikke gains om niet een virtuele maar een echt middelvinger op te steken en lekker doen wat je wilt doen...
Ach en dan word je wakker en besef je je dat het echt wel anders had gekund allemaal, heb het nog niet zo slecht, ga vanmiddag op begravenis van iemand die er een einde aan gemaakt heeft.. Als ik dan zoals gisteren zie wat het met die kinderen en zijn vrouw doet.... Echt, werkelijk...
Dan is een beetje pijn en een speciaal kindje nog maar peanuts
Cheers ik drink er vanavond een op JOUWN gezondheid , ik hoop dat jij weer Moon gaat bij deze. De Crypto volgt idd later wel.Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:41:
[...]
Kut zooi!
Dat is zoiets als de ziekte van Crohn toch? Ja joh echt besef me ook wel dat ik hier niet uniek ben, merk alleen dat ik dit soort verhalen hier graag wel eens neer wil donderen, van de ene kant omdat ik het dan even lekker weg typ, van de andere kant om mensen in te laten zien dat dit allemaal helemaal geweldig is. Maar gezondheid en geluk zoveel belangrijker zijn..
Zeker waardeer ik die kleine dingen echt als geen ander, maar soms heel soms, ben ik er ook wel eens klaar mee en zie ik mijzelf wakker worden met dikke gains om niet een virtuele maar een echt middelvinger op te steken en lekker doen wat je wilt doen...
Ach en dan word je wakker en besef je je dat het echt wel anders had gekund allemaal, heb het nog niet zo slecht, ga vanmiddag op begravenis van iemand die er een einde aan gemaakt heeft.. Als ik dan zoals gisteren zie wat het met die kinderen en zijn vrouw doet.... Echt, werkelijk...
Haha, die reacties, heurluk:JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:29:
[...]
Allemaal al een 'hoge'marketcap. voor nog meer x100 mogelijkheid toch echt verder zoeken, bijvoorbeeld: https://coinmarketcap.com/currencies/triall/ - Nog onder de 1 miljoen marketcap, in hun systemen die ze aanbieden aan instituten die medische 'trials' doen wordt gebruik gemaakt van AI teccc.![]()
"$TRL easy to get 100 dollar price thanks me later and don't blame me if you not join now"
"$TRL If you don’t believe it or don’t get it, I don’t have the time to try to convince you, sorry"
2022: "$TRL = 1000$ in 1 month"
2022: "$TRL listing for Binance today"
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Haha dat is geloof ik wel bij ieder project in die comment sectie op CMC.resusaapje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:44:
[...]
Haha, die reacties, heurluk:
"$TRL easy to get 100 dollar price thanks me later and don't blame me if you not join now"
"$TRL If you don’t believe it or don’t get it, I don’t have the time to try to convince you, sorry"
2022: "$TRL = 1000$ in 1 month"
2022: "$TRL listing for Binance today"
Nondekneiters, jij hebt ook geen geluk hè, veel sterkte gewenst in ieder gevalSkrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
Thanks!elektriekert schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:53:
[...]
Nondekneiters, jij hebt ook geen geluk hè, veel sterkte gewenst in ieder geval![]()
Ach zie het maar zo, ik heb gelukkig geen XRP
ja is precies hetzelfde als crohn maar dan alleen dikke darm en endeldarm. Bij een aanval lig ik dan 2 maanden volledig in de puin. gruwelijk veel pijn, niet kunnen eten, tich x per nacht wakker worden om te rennen, 25x per dag schijten (voornamelijk bloed) enz enz. Erg fijnSkrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:41:
[...]
Kut zooi!
Maar als het dan weer rustig is, man, dan is gewoon elke seconde zonder pijn extreem genieten. Daar kan geen groene 5k btc staaf tegenop
932 holdersJordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:29:
[...]
Allemaal al een 'hoge'marketcap. voor nog meer x100 mogelijkheid toch echt verder zoeken, bijvoorbeeld: https://coinmarketcap.com/currencies/triall/ - Nog onder de 1 miljoen marketcap, in hun systemen die ze aanbieden aan instituten die medische 'trials' doen wordt gebruik gemaakt van AI teccc.![]()

Hoho, dat is dikke tech!Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:55:
[...]
Thanks!
Ze hadden ooit een blauw logo
anti elppa schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:56:
[...]
Daar kan geen groene 5k btc staaf tegenop
Mooi stel zijn we, BTC en DOT maxi en de hele dag op de wc zitten

Wil je moon of wil je Moooooon?
Dit is er ook eentje om in de gaten te houden. Nog geen token beschikbaar.
Vannacht een partnership met RMRK aangekondigd. Zksync gaat als eerste chain RMRK EVM gebruiken.
https://ecosystem.zksync.io/
https://www.coindesk.com/...nd-and-developer-rollout/
Vannacht een partnership met RMRK aangekondigd. Zksync gaat als eerste chain RMRK EVM gebruiken.
zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:07:
Dit is er ook eentje om in de gaten te houden. Nog geen token beschikbaar.
They have zero knowledge of what's coming🔜
— Metis🌿 (@MetisL2) 13 februari 2023
Tegenchill
Hoe kom je hieraan dan? Ik wel een gokje doen, kratje erin en 100 kratjes eruit. Is UniSwap en PancakeSwap en zo dat je via Metamask moet gaan rommelen?JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:29:
[...]
Poeh, het zit je echt niet mee kerel, gelukkig ben je positief qua karakter.Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
Nu moet DOT naar €50, pleistertje voor het bloeden zeg maar.
Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:55:
[...]
Thanks!

Begon ik je gvd net sympathiek te vinden,.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bAIKNlXS9KkBhqxrw3LVjdOG.gif?f=user_large)
/s
Haha ja altijd makkelijk deze memes bij coins die rond de top 1000 staan, maar het is wel degelijk legit (IMO). 3 artikelen die voor mij een bevestiging zijn dat het geen rugpull is:
- https://sphereon.com/news...s-dutch-government-grant/
- https://www.triall.io/art...utch-blockchain-coalition
- https://pulmonaryhyperten...tform-upcoming-pah-trial/
Maar zoals altijd in Crypto, DYOR.
[ Voor 0% gewijzigd door JordydG1998 op 17-02-2023 10:20 . Reden: IMO ]
Hoe het tegen kan zitten... enorm stoer dat je het deelt.Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
Alle sterkte gewenst, en DOT naar honderdmiljoenmiljard.
Oh kut, er zijn hier meer mensen die XRP hebben.. meende alleen @elektriekert.. Oke dan GO XRP!Domino schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:17:
[...]
Poeh, het zit je echt niet mee kerel, gelukkig ben je positief qua karakter.
Nu moet DOT naar €50, pleistertje voor het bloeden zeg maar.
[...]
![]()
Begon ik je gvd net sympathiek te vinden,.
[Afbeelding]
/s

Heb nog wat van die geweldige FLARE airdrop van airdrop over een airdrop muntjes liggen

Waarom over shitcoins praten als gisteren het grootste nieuws ever gedropt is in de geschiedenis van crypto...
1 Juni 2023 wordt een fantastische dag! ... en het enige wat ik hier over lees is een "Ja, zou kunnen dat de koers van BTC daarom omhoog schoot" op pagina 942.
Hodl. Hong kong, maar dus eigenlijk ook China, wordt het eerste megaland (17% van de wereldbevolking) waar BTC en ETH legaal verhandeld gaan worden. Mind blown. Pensioen in zicht. Hodl.
1 Juni 2023 wordt een fantastische dag! ... en het enige wat ik hier over lees is een "Ja, zou kunnen dat de koers van BTC daarom omhoog schoot" op pagina 942.
Hodl. Hong kong, maar dus eigenlijk ook China, wordt het eerste megaland (17% van de wereldbevolking) waar BTC en ETH legaal verhandeld gaan worden. Mind blown. Pensioen in zicht. Hodl.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:21:
[...]
Oh kut, er zijn hier meer mensen die XRP hebben.. meende alleen @elektriekert.. Oke dan GO XRP!![]()
Heb nog wat van die geweldige FLARE airdrop van airdrop over een airdrop muntjes liggen

het is niet veel hoor, paar flufplopjes:
:fill(white):strip_exif()/f/image/6Nj1j96UxhdSxz2dyzzqMhBM.png?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Domino op 17-02-2023 10:26 ]
Ach memes zijn meestal makkelijk en ik plaats/maak ze volgens mij zonder aanziens des coinsJordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:20:
[...]
Haha ja altijd makkelijk deze memes bij coins die rond de top 1000 staan, maar het is wel degelijk legit (IMO). 3 artikelen die voor mij een bevestiging zijn dat het geen rugpull is:
- https://sphereon.com/news...s-dutch-government-grant/
- https://www.triall.io/art...utch-blockchain-coalition
- https://pulmonaryhyperten...tform-upcoming-pah-trial/
Maar zoals altijd in Crypto, DYOR.
$TRL werkt samen met Sphereon en $LTO (ook een Nederlandse blockchain), via deze partijen bij TRL gekomen.YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:16:
[...]
Hoe kom je hieraan dan? Ik wel een gokje doen, kratje erin en 100 kratjes eruit. Is UniSwap en PancakeSwap en zo dat je via Metamask moet gaan rommelen?
Enige dat groei in de weg zit nu is het onboarden van nieuwe clienten (denk hierbij aan ziekenhuizen, laberatoria etc. die deze medische trials doen). En gelist worden op een goeie centrale exchange want van al die bots op Pancakeswap wordt je heel moe...
[ Voor 7% gewijzigd door JordydG1998 op 17-02-2023 10:32 . Reden: linkjes ]
JaYES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:16:
[...]
Hoe kom je hieraan dan? Ik wel een gokje doen, kratje erin en 100 kratjes eruit. Is UniSwap en PancakeSwap en zo dat je via Metamask moet gaan rommelen?
Gewoon over shitcoins én BTC praten kan toch ook?MicroWhale schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:22:
Waarom over shitcoins praten als gisteren het grootste nieuws ever gedropt is in de geschiedenis van crypto...
En euh, het wordt, als ik het goed lees, toch helemaal niet legaal om het in China te verhandelen/bezitten als individu. Ik lees alleen dat Chinese bedrijven ervan mee kunnen profiteren, maar is dat dan doordat ze een kantoor in Hong Kon hebben? Of mogen in China gevestigde bedrijven mee liften op wetten in Hong Kong? Dat kan ik niet vinden, blijft een beetje vaag voor mij. En daarmee ook de conclusie dat China het eerste mega-land zou zijn waar het legaal wordt.
Ja oké, nu snap ik nog niet hoe ik het kan kopenJordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:27:
[...]
$TRL werkt samen met Sphereon en $LTO (ook een Nederlandse blockchain), via deze partijen bij TRL gekomen.
Enige dat groei in de weg zit nu is het onboarden van nieuwe clienten (denk hierbij aan ziekenhuizen, laberatoria etc. die deze medische trials doen). En gelist worden op een goeie centrale exchange want van al die bots op Pancakeswap wordt je heel moe...
Wat goed is voor de mother of all coins werkt meestal door naar de rest.YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:32:
[...]
Gewoon over shitcoins én BTC praten kan toch ook?
En euh, het wordt, als ik het goed lees, toch helemaal niet legaal om het in China te verhandelen/bezitten als individue. Ik lees alleen dat Chinese bedrijven ervan mee kunnen profiteren, maar is dat dan doordat ze een kantoor in Hong Kon hebben? Of mogen in China gevestigde bedrijven mee liften op wetten in Hong Kong? Dat kan ik niet vinden, blijft een beetje vaag voor mij. En daarmee ook de conclusie dat China het eerste mega-land zou zijn waar het legaal wordt.
Ja, dus prima om beiden te bespreken, zolang er een gezonde kritische blik/scepsis is richting beiden.zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:34:
[...]
Wat goed is voor de mother of all coins werkt meestal door naar de rest.
Ja godver, ik hou hem nu al een tijdje na aanhalen van jou in de gaten. Maar heb steeds een chase the pump gevoel dus nog niet ingestapt. Maar hij blijft maar gaan. Eughhh fomo…zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:17:
[...]
#Partnerships.
#Upbit listing waardoor er nog meer Aziaten kunnen kopen. (Upbit would further enhance its accessibility to new users in Japan and South Korea.)
#Etc.
Alle altcoins leven bij de gratie van Bitcoin. Ik kan niet echt kritisch zijn op Bitcoin. Helaas heb ik de shitcoins nodig om ooit net zo'n maxi als @anti elppa te worden. Het kiezen van de juiste alts met minder buying power kan het verschil maken. Kijk naar @Mooody . Die is ook groot geworden met shitcoins. Het gaat om de juiste timing in combinatie met het herkennen van potentiele toppers. Al blijft het hoog risico. Al heb ik voorgaande bull wel geleerd om niet te bang te zijn. Ik heb voor mij toen oncomfortabele bedragen in bepaalde tokens gedrukt (Na gedegen onderzoek in hoeverre zoiets kan) en dat pakte goed uit. Het liefst had ik ook 10 BTC op de Ledger en dan rustig achterover hangen.YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:35:
[...]
Ja, dus prima om beiden te bespreken, zolang er een gezonde kritische blik/scepsis is richting beiden.
Precies wat ik bedoel eigenlijkzwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:44:
[...]
Alle altcoins leven bij de gratie van Bitcoin. Ik kan niet echt kritisch zijn op Bitcoin. Helaas heb ik de shitcoins nodig om ooit net zo'n maxi als @anti elppa te worden. Het kiezen van de juiste alts met minder buying power kan het verschil maken. Kijk naar @Mooody . Die is ook groot geworden met shitcoins. Het gaat om de juiste timing in combinatie met het herkennen van potentiele toppers. Al blijft het hoog risico. Al heb ik voorgaande bull wel geleerd om niet te bang te zijn. Ik heb voor mij toen oncomfortabele bedragen in bepaalde tokens gedrukt (Na gedegen onderzoek in hoeverre zoiets kan) en dat pakte goed uit. Het liefst had ik ook 10 BTC op de Ledger en dan rustig achterover hangen.
Met de hogere renten verwacht ik toch wel een beperkter resultaat. Merk ook wel dat ik nog kritischer ben dan eerst op Alts.zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:44:
[...]
Alle altcoins leven bij de gratie van Bitcoin. Al heb ik voorgaande bull wel geleerd om niet te bang te zijn.
Hoe kijken jullie daar tegen aan? De impact op alts returns met hogere rente?
[ Voor 5% gewijzigd door iceblack24 op 17-02-2023 10:49 ]
Persoonlijk sta ik er net zo in als @zwembroek.. Het is geen kwestie van "Kan een alt je rijk maken?..." Maar meer een kwestie van welke alt? Ennnn op tijd uit stappen, dan geeft de 'enige' mogelijkheid nog om een leuk aantal sats bij elkaar te harken.iceblack24 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:48:
[...]
Met de hogere renten verwacht ik toch wel een beperkter resultaat. Merk ook wel dat ik nog kritischer ben dan eerst op Alts.
Ik geef geen advies he! Ik deel soms mijn hersenspinsels hier. Ik stap er dan ook zelf wel ballsdeep in maar het kan ook behoorlijk mis gaan. Als BTC besluit de lows op te zoeken is het eerst game over. Dan ga ik ook voorlopig mee naar beneden want ik neem tussendoor geen winsten meer. RMRK heb ik bijvoorbeeld echt veel te veel van. Ik zou daar meer dan de helft van moeten verkopen. Maar toch heb ik er een gevoel bij van dit zou zomaar eens goed kunnen uitpakken. High risk high reward. Maar ook kans op behoorlijke loss!iceblack24 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:44:
[...]
Ja godver ik hou hem nu al een tijdje op jou advies in de gaten. Maar heb steeds een chase the pump gevoel dus nog niet ingestapt. Maar hij blijft maar gaan. Eughhh fomo…
FTFY.JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:27:
[...]
Enige dat groei in de weg zit nu is het onboarden van nieuwe clienten greater fools.(denk hierbij aan ziekenhuizen, laberatoria etc. die deze medische trials doen). En gelist worden op een goeie centrale exchange want van al die bots op Pancakeswap wordt je heel moe...

Sorry ik lach om mijn eigen grapje....en nu back to work. Hang hier alweer te lang rond vandaag.
Goed punt. Ik had het anders moeten formuleren (aangepast).zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:52:
[...]
Ik geef geen advies he! Ik deel soms mijn hersenspinsels hier.
Ik ken de risico’s. Ik heb ook flink wat gelezen over ASTR de afgelopen tijd. Daarom ben ik enthousiast.
Bij alts gaat het naar mijn mening vaak ook over of het in het huidige sentiment past. Context is alles bij alts (Heb ik het idee).
Voor nu is securities en de angst daarvoor een hot topic.
Verder zijn Web 3.0, AI, metaverse, multi chain, nft game tokens en duurzaamheid (al voel ik deze iets minder de afgelopen tijd). Een hot topic.
Alts die hierop aansluiten en vooral zich zo profileren hebben mijn aandacht. ASTR past daar prima in.
Wat zijn volgens jullie de hot topics voor komende bull run?
De altcoin connaisseur lijkt me nou niet het type persoon, die zijn geld op de spaarrekening gaat zetten om daar een paar procent rente te trekken.iceblack24 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:48:
[...]
Met de hogere renten verwacht ik toch wel een beperkter resultaat. Merk ook wel dat ik nog kritischer ben dan eerst op Alts.
Je kunt nog steeds prima resultaat halen op alt's. Voldoende alt's die op de korte termijn een mooie en snelle stijging laten zien. Je moet alleen opletten dat je niet te hebberig wordt en vervolgens een roundtrip maakt.
Ben wel vele malen kritischer geworden op alt's ten opzichte van 2021. Zou nu dan ook nooit meer meerdere alt's voor de langere termijn aanhouden en veel sneller winst nemen. Ja, daar laat ik wellicht 100x lopen maar ik voorkom ook dat een roundtrip maken en bagholder wordt.
Maar heb je het dan over de particulier?jvel92 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:09:
[...]
De altcoin connaisseur lijkt me nou niet het type persoon, die zijn geld op de spaarrekening gaat zetten om daar een paar procent rente te trekken.
Ik bedoel juist het ophalen van initiële investeringen of vroege kapitaal injecties door investeringspartijen. In de vorige bull run kregen investeringsfondsen bijna geld toe voor het lenen van geld. Dat is de komende tijd zeker niet meer het geval. Daar doel ik vooral op.
Kijk de bedoeling van een grap is dat die echt grappig is. Triall verkoopt hun blockchain e-solutions aan laboratoria, ziekenhuizen etc (geen greater fools of moonboys). die dienen in TRL te betalen voor deze service waarvan een % tokens wordt geburned. Dit zou het volume verhogen naarmate er meer trials worden gedaan op het TRL platform.zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:02:
[...]
FTFY.![]()
Sorry ik lach om mijn eigen grapje....en nu back to work. Hang hier alweer te lang rond vandaag.
Maar goed het zal je niks interesseren, je probeert liever grappig te zijn

Nee dit is niet Roellie80, die komt voorlopig niet terugknakworst schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:59:
[...]
De vraag is is dit @Verwijderd of @Gelukszoekr
Volgens mij zit je er iets te serieus in. Het geouwehoer van mensen hier wil in 99% van de gevallen niets zeggen over hun houding/mening t.o.v. hetgeen waarover ze lopen te geinen..JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:21:
[...]
Kijk de bedoeling van een grap is dat die echt grappig is. Triall verkoopt hun blockchain e-solutions aan laboratoria, ziekenhuizen etc (geen greater fools of moonboys). die dienen in TRL te betalen voor deze service waarvan een % tokens wordt geburned. Dit zou het volume verhogen naarmate er meer trials worden gedaan op het TRL platform.
Maar goed het zal je niks interesseren, je probeert liever grappig te zijn
Je hebt helemaal gelijkYES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:32:
[...]
Gewoon over shitcoins én BTC praten kan toch ook?
En euh, het wordt, als ik het goed lees, toch helemaal niet legaal om het in China te verhandelen/bezitten als individu. Ik lees alleen dat Chinese bedrijven ervan mee kunnen profiteren, maar is dat dan doordat ze een kantoor in Hong Kon hebben? Of mogen in China gevestigde bedrijven mee liften op wetten in Hong Kong? Dat kan ik niet vinden, blijft een beetje vaag voor mij. En daarmee ook de conclusie dat China het eerste mega-land zou zijn waar het legaal wordt.
Het punt hier is dat het een soort cascade effect gaat hebben. Ja, het is beperkt tot Hong Kong, maar de brokers daar weten de investeerders te vinden in China (want free trade agreement) en die weten weer de kleine man in China te vinden... dus uiteindelijk worden er aan bedrijven en de consument in China producten aangeboden waarmee via Hong Kong BTC of ETH gekocht wordt... of beiden.This week, Singapore's largest bank, DBS, announced its plan to apply for a license in Hong Kong to sell digital assets to Hong Kong customers. In addition, Interactive Brokers has begun to offer Bitcoin and Ether trading to professional investors in Hong Kong, in partnership with crypto exchange OSL Digital Securities.
(Het zou idd fijner zijn als dit niet via-via gaat, maar ja, we zitten er toch ook in om geld te verdienen... en niet alleen omdat het dikke decentrale tech is.)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het zijn vooral VC's (Venture Capitals) die investeren in cryptoprojecten. En dat moet je eigenlijk zien als een bak met geld, dat beschikbaar is gesteld door andere partijen en/of mensen. Ook wel de Limited Partner's (LP's). Het is voor VC's altijd nog bijzonder lucratief om in crypto te investeren in tegenstelling tot traditionele investeringen, omdat je bij crypto vaak token exits hebt na een jaar. Waarbij je bij traditionele investeringen moet wachten tot een IPO.iceblack24 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:15:
[...]
Maar heb je het dan over de particulier?
Ik bedoel juist het ophalen van initiële investeringen of vroege kapitaal injecties door investeringspartijen. In de vorige bull run kregen investeringsfondsen bijna geld toe voor het lenen van geld. Dat is de komende tijd zeker niet meer het geval. Daar doel ik vooral op.
Als je de funding data bekijkt:
/f/image/GpSGSd38psVQdVY16DzNAHdB.png?f=fotoalbum_large)
Zie je dat het in vergelijking met Q4 2021 flink is afgekoeld. Maar altijd nog boven 2020.
Taurus heeft dit jaar met 65 miljoen nog het meeste opgehaald. In een ronde geleid door Credit Suisse waaronder de Deutsche Bank ook in heeft geïnveesterd. Interesse blijkt er zeker nog wel te zijn.
Zie https://defillama.com/raises
Het ging mij puur om deze uitspraak:MicroWhale schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:30:
Het punt hier is dat het een soort cascade effect gaat hebben. Ja, het is beperkt tot Hong Kong, maar de brokers daar weten de investeerders te vinden in China (want free trade agreement) en die weten weer de kleine man in China te vinden... dus uiteindelijk worden er aan bedrijven en de consument in China producten aangeboden waarmee via Hong Kong BTC of ETH gekocht wordt... of beiden.
(Het zou idd fijner zijn als dit niet via-via gaat, maar ja, we zitten er toch ook in om geld te verdienen... en niet alleen omdat het dikke decentrale tech is.)
Ik ben net teveel pietluttig op zulke uitspraken, je zegt aan de ene kant niet dat het legaal wordt in China maar aan de andere kant ook weer wel.Hodl. Hong kong, maar dus eigenlijk ook China, wordt het eerste megaland (17% van de wereldbevolking) waar BTC en ETH legaal verhandeld gaan worden.
Belangrijkste is inderdaad wel dat het hiermee in China wellicht weer wat meer tractie krijgt
Lol Loading more XRPSkrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:21:
[...]
Oh kut, er zijn hier meer mensen die XRP hebben.. meende alleen @elektriekert.. Oke dan GO XRP!![]()
Ik ben ook een van die stumperds die een zak xrp heeft staan in de hoop op Raketten na dat de SEC zaak kapot is
Maybe i will cry later

Wat een fijne informatieve post. Dank!! 🙏jvel92 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:35:
[...]
Het zijn vooral VC's (Venture Capitals) die investeren in cryptoprojecten. En dat moet je eigenlijk zien als een bak met geld, dat beschikbaar is gesteld door andere partijen en/of mensen. Ook wel de Limited Partner's (LP's). Het is voor VC's altijd nog bijzonder lucratief om in crypto te investeren in tegenstelling tot traditionele investeringen, omdat je bij crypto vaak token exits hebt na een jaar. Waarbij je bij traditionele investeringen moet wachten tot een IPO.
Als je de funding data bekijkt:
[Afbeelding]
Zie je dat het in vergelijking met Q4 2021 flink is afgekoeld. Maar altijd nog boven 2020.
Taurus heeft dit jaar met 65 miljoen nog het meeste opgehaald. In een ronde geleid door Credit Suisse waaronder de Deutsche Bank ook in heeft geïnveesterd. Interesse blijkt er zeker nog wel te zijn.
Zie https://defillama.com/raises
Niks mis mee als je op de bodem hebt gekocht.Gipsy King schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:38:
[...]
Lol Loading more XRP!
Ik ben ook een van die stumperds die een zak xrp heeft staan in de hoop op Raketten na dat de SEC zaak kapot is![]()
Maybe i will cry later
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!