Ik zit nog all in sinds ergens in de 50k
Ik sinds de 22Justevo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:20:
[...]
Ik zit nog all in sinds ergens in de 50k
Ach het is allemaal maar relatief. Mijn totale porto staat nog steeds op -18%

Good enough to screenshot, good enough to sell.Taro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:12:
Van luxe uit eten:
[Afbeelding]
Naar geen eten
[Afbeelding]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik zette net de Delta app even van 1d naar 1j. Dan is het idd gelijk weer uit met de pretAlterBridge schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:31:

MAAR desondanks zijn we wel aan een hele mooie run bezig. In een week met o.a toch weer relatief slecht nieuws vanuit de hoek van de SEC en zonder speciale Musk tweets of andere dingen toch even de volgende groene candle intekenen. Mij hoor je niet klagen. Ik wacht eigenlijk op de dagen dat we hier weer een keer of 10 naar de startpost mogen verwijzen in verband met alle nieuwe bezoekers die willen weten hoe ze wat fiat kunnen dumpen en ook mee kunnen spelen. Dan gaat de volgende fase van deze run aan hoop ik
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nieuwe telefoon gekocht deze zomer en de Delta weer opnieuw ingericht. Gisteren voor het eerst weer in de plus met de hodl pot.AlterBridge schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:31:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
+105% op m'n pf atm. Bij een nieuwe ATH van Bitcoin gaan we beginnen met vermogensbelasting
Sinds het begin toch al weer 2,628,927.13 ETH verbrandDarrell schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:43:
[...]
[Afbeelding]
Gaat steeds sneller. Dagje later alweer netto een kleine ruime 3k eth minder.
Oef.
Edit: Die site lijkt niet meer up to date, het is 2,912,711 ETH
[ Voor 10% gewijzigd door Sluw op 16-02-2023 18:47 ]
Lijkt wel een security.Darrell schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:43:
[...]
[Afbeelding]
Gaat steeds sneller. Dagje later alweer netto een kleine ruime 3k eth minder.
Oef.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Deze is mooier en up to dateSluw schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:45:
[...]
Sinds het begin toch al weer 2,628,927.13 ETH verbrand
Edit: Die site lijkt niet meer up to date, het is 2,912,711 ETH
https://ultrasound.money/
Wat heen en weer geschoven en het een en ander afgerond. Met het restant, 2 kratjes ongeveer, voor de lol een klein zakje glmr gekocht, nu weer naar de 42 usd graag.
Nog veel mensen hier die daar een zware zak van hodlen?
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 16-02-2023 19:46 ]
Zero.
pletter schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:46:
Wie doet de 25k tetten?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EHUpr6sgTPIh1qu3nKrorZUY.gif?f=user_large)
Maktub
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VUpBgF1hSc2wVccsHz0FqCLC.jpg?f=user_large)
Nou voor deze keer doe ik, 25000$
Shit te laat.🥃😁
Dit wordt me toch een dikke groene candle straks...
Waar zijn de 12k wachters?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Vrij duidelijk compressie te zien inderdaad, benieuwd wanneer de uitbraak komt en welke kant ie op gaat.zwembroek schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:02:
zwembroek schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:02:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/M1JAoxLweWmjIhHNWDtkoiox.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Wat zou het te gek zijn dat we echt met de start van een nieuwe bull zijn begonnen.
waarom geen garantie? zou best kunnen toch..... fiat volgt immers ook the path to zero!Mathias9956 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:12:
Deze is ook mooi. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar volgt atm mooi de vorige cycli[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Krwh1mCDx02SaDt91wNzRbu7.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Hij neemt even een aanloopje. Wait for it....
Totale paniek hier hoorzwembroek schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:23:
[...]
Hij neemt even een aanloopje. Wait for it....
Jij zit teveel op Twitter....:P
Alle gekheid daar gelaten, even serieus: hoevaak roept t meiske iets omdat je teveel met je mobdev bezig bent? (deze slowchat of charts)
Of t manneke, ik ben open minded(lhbtiqjdjenekdjrrhduejfjsiw supporting)
[ Voor 9% gewijzigd door Ryderr op 16-02-2023 20:39 ]
Excellence does not require perfection.
Ik moest die term (mobdev) googlen. Ben ik een boomer?Ryderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:36:
Alle gekheid daar gelaten, even serieus: hoevaak roept t meiske iets omdat je teveel met je mobdev bezig bent? (deze slowchat of charts)
Ik zit overigens de hele tijd gewoon achter een dubbel beeldscherm te spammen hier hoor. Vriendin leest een boek of kijkt Netflix op de bank
Mobdev heb ik letterlijk uit mijn hoed getoverd net, zit schijnbaar ook op randje boomer. Maar dat bestond al dus, schijt luie kids van nu. Hele dagen thuis zitten en leuke afkortingen populair maken. Foei, zoals mijn oma dat zeiYES schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:43:
[...]
Ik moest die term (mobdev) googlen. Ben ik een boomer?
Ik zit overigens de hele tijd gewoon achter een dubbel beeldscherm te spammen hier hoor. Vriendin leest een boek of kijkt Netflix op de bank
Excellence does not require perfection.
Sinds ik op haar verzoek Second Love heb verwijderd krijg ik wel minder commentaar.Ryderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:36:
Sorry, kon het niet laten.
Ja, ik zit er teveel op. Nee, dat is lang niet allemaal crypto gerelateerd. Maar in zo’n hete bull market is het veel intensiever en kreeg ik dagelijks remarks. Nu wekelijks, denk ik.
Maktub
De eerste stierenvlag bracht ons naar 25200, nu wordt er weer een nieuwe getrokken
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Remark dikke tech goed bezig jonge.MrMrq schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:55:
[...]
kreeg ik dagelijks remarks. Nu wekelijks, denk ik.
iedereen al 10x short? om meer te accumulaten natuurlijk
[ Voor 43% gewijzigd door The Redman op 16-02-2023 21:00 ]
Welk timeframe?ScuL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:57:
De eerste stierenvlag bracht ons naar 25200, nu wordt er weer een nieuwe getrokken
WAAR IS DE 25K BABE?!?!1?!1?1 
Ok ok ik doe het zelf wel
Ok ok ik doe het zelf wel
:strip_exif()/f/image/3Q3ajNGy6BFovJxgyqueA2xQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 86% gewijzigd door Khaelos op 16-02-2023 21:05 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zeer kort. 5m/15m
Re-test van 24666 incoming vermoed ik
Eerst een bullflag, maar ik zie nu toch meer een descending triangle vormen op de 3 min?ScuL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:57:
/f/image/imuFIgg7dLtul0fK1gVOCmJH.png?f=fotoalbum_large)
Zou prachtig zijn als ze de SEC verslaan.Gipsy King schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:11:
Meer XRP AKA Ripple Juice :
https://www.crypto-news-f...rning-point-for-sec-case/
Wordt een hele lange aanloop @YES .
Helaasch, denk dat @Taro inmiddels staat af te wassen
Je kunt hem ook tekenen als falling wedge, maar let op met dit soort korte timeframes, hoe korter de periode hoe onbetrouwbaarder een patrooniceblack24 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:11:
[...]
Eerst een bullflag, maar ik zie nu toch meer een descending triangle vormen op de 3 min?
Zij heeft de 25 nog niet gehit geloof ikKhaelos schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:03:
WAAR IS DE 25K BABE?!?!1?!1?1
Ok ok ik doe het zelf wel![]()
[Afbeelding]
Zero.
Yes daar gaan we 🔴
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nee, doen de kids voor mij, ben samen met mijn vrouw teruggereden.YES schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:19:
[...]
Helaasch, denk dat @Taro inmiddels staat af te wassen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
stonks gaan ff door het putje en er is ff een klein beetje correlatie (omdat er ff geen actie was bij btc)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Viel me ook op idd. Waarom gaan die stonks ineens onderuit dan? Omdat een bejaarde in de VS iets roept over ballonnen hoog in de lucht? Zijn wel enge dingen natuurlijk en misschien zuigen ze wel alle stonks op.anti elppa schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:32:
stonks gaan ff door het putje en er is ff een klein beetje correlatie (omdat er ff geen actie was bij btc)
Hopelijk heeft BTC hier support te pakken, kan het opladen weer beginnen
Ziet er goed uit.Gipsy King schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:35:
Paste er mooi bij , proost mannen
[Afbeelding]
Define zware zak hodlen…Pelox schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:43:
Wat heen en weer geschoven en het een en ander afgerond. Met het restant, 2 kratjes ongeveer, voor de lol een klein zakje glmr gekocht, nu weer naar de 42 usd graag.
Ah nee doe ook maar niet.
Kut waar is dat lijstje ook alweer. Geen idee als ik een fluf heb of een zakje of.. nou ja. Ik heb er dus wel wat zeg maar

UberLurker Departement #GG.
Test mooi op 24450 level. De laatste high op 14 augustus op de daily timeframe.
Nog 3 uur en 12 minuutjes afwachten of er een nieuwe higher high komt!
Nog 3 uur en 12 minuutjes afwachten of er een nieuwe higher high komt!
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ik had een redelijke zak, maar is nu een fluffje geworden.Skrunsies schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:41:
[...]
Define zware zak hodlen…
Ah nee doe ook maar niet.
Kut waar is dat lijstje ook alweer. Geen idee als ik een fluf heb of een zakje of.. nou ja. Ik heb er dus wel wat zeg maar
Zit wel deels vast in de parachain.
Twijfel soms, als ik er nu een stuk of 50 koop dan halveer ik wel mijn GAK..
50 kopen hè.. is dat een flufDaWayne schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:49:
[...]
Ik had een redelijke zak, maar is nu een fluffje geworden.
Zit wel deels vast in de parachain.
Twijfel soms, als ik er nu een stuk of 50 koop dan halveer ik wel mijn GAK..
Pelox schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:43:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qxV8dbW07X1tfAxCPVp4ZMVn.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Q3o3RcN19ALXRuvX5OWjAZwq.jpg?f=fotoalbum_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hier dan!Pelox schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:53:
[...]
25 is een fluf
50 is een flaf
100 is een daf
250 is een lambo
BAM dikke flaf!
:strip_exif()/f/image/s8cWwnRllufC5kRnKbGvAm3Y.jpg?f=fotoalbum_large)
@Skrunsies dikke vette whale ben je ook!
Stack Sats
Nu hopen op een groene glimmerende raket de komende maandenSkrunsies schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:54:
[...]
Hier dan!
BAM dikke flaf!
[Afbeelding]
Zero.
Dat fatshaming mag ook wel eens afgelopen zijn!
Waarom koop je er 52?Skrunsies schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:54:
[...]
Hier dan!
BAM dikke flaf!
[Afbeelding]

If you see angel number 52, the message relates to the field of personality development and creativity and says that There is a possibility that the process of self-improvement has become “running in circles,” and you got caught up in it. The reason is absence of a creative component in this process. You are acting according to a standard instead of taking your personality traits as a basis. It is a dead end path of development for you. Correct it immediately.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dan heb ik er 250 en kan ik volgens @Pelox een lambo kopenColdcat schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:57:
[...]
Waarom koop je er 52?
[Afbeelding]
If you see angel number 52, the message relates to the field of personality development and creativity and says that There is a possibility that the process of self-improvement has become “running in circles,” and you got caught up in it. The reason is absence of a creative component in this process. You are acting according to a standard instead of taking your personality traits as a basis. It is a dead end path of development for you. Correct it immediately.
Skrunsies schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:02:
[...]
Dan heb ik er 250 en kan ik volgens @Pelox een lambo kopen

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Okee okee, ik doe mee. ZuchtSkrunsies schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:54:
[...]
Hier dan!
BAM dikke flaf!
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Stelletje fluffers hier zeg. Viespeuken.
Ziet er vooralsnog uit als een stabiele retest
Met net geen Lambo

Waarschijnlijk kruipt het weer een beetje omhoog richting de daily close (over net iets minder dan 3 uur)keanu_ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:13:
Ziet er vooralsnog uit als een stabiele retest
4.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hUy85EptrMpVQ2ONJrNJUlgX.png?f=user_large)
Snipe scalp
Skrunsies schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:02:
[...]
Dan heb ik er 250 en kan ik volgens @Pelox een lambo kopen
:strip_exif()/f/image/0Fhfm9KHIVFXMPYpQOaNIXR5.jpg?f=fotoalbum_large)
YOLO!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik doe ook wel eens x100 (maar zelden).
Als je een zeer strakke stop loss hebt en overtuigd bent van de richting dan kan er weinig mis gaan.
Het zijn niet echt trades die je dagen laat staan, hooguit een paar uur
Gokken heet dat. 1% de verkeerde kant op en het is klaar.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Bah, we houden toch op zijn minst wel een groene daily over aan deze mooie dag..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!