Stack Sats
Verwijderd
btc sideways betekent meestal toch dat de altcoins nog harder gaan pumpen? doe dat dan nog maar eerst aubStovirpi schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:15:
Komt er nog een klein terugtestje? Saaie koers de afgelopen uren
Wat willen ze nou?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
puur windowdressing als je het mij vraagtDarrell schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:33:
In ander nieuws: DNB vindt dat teveel winkels cash weigeren en alleen nog maar een pinmogelijkheid hebben.
Wat willen ze nou?
En de pinpassen worden stiekem leeg gevist door OV-PayDarrell schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:33:
In ander nieuws: DNB vindt dat teveel winkels cash weigeren en alleen nog maar een pinmogelijkheid hebben.
Wat willen ze nou?
https://www.bnr.nl/nieuws...ov-is-volgens-verwachting!
Tevens meer Ripple Vuur :
https://newsbit.nl/ripple...ng-tot-hinman-documenten/
:strip_exif()/f/image/v35adQ1GcP3ThIMmjNtdWU6S.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Gipsy King op 16-02-2023 14:55 ]
Amerika is toch nog niet open?Ryderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:44:
S&P bartje, ready for the red?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Apart, inderdaad. Kan de chart ook niet meer terug vinden inmiddels. Hopelijk foutje met cache whatever, anders dag terug in de tijd zo(glazenbol?). Let's hope not
*s&p 500 e-mini futures had ik schijnbaar geopend.
[ Voor 38% gewijzigd door Ryderr op 16-02-2023 14:53 ]
Excellence does not require perfection.
In dat geval staat je vanavond nog een leuke BTC pump te wachtenRyderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:50:
[...]
.., anders dag terug in de tijd zo(glazenbol?).

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Effe terug naar 22k en dan weer naar bovenRyderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:44:
S&P bartje, ready for the red?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Big Alpha Drop Incoming🔥
— RMRK.app Official (@RmrkApp) 16 februari 2023
We'll be there to talk about @RmrkSingular EVM and more!
So set your alarms! ⏰
You're not going to want to miss this 👀 https://t.co/IqsS9vJ4HL
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
ALPHA® drops are indicated for the management of hypocalcemia, secondary hyperparathyroidism, and osteodystrophy in patients with chronic renal failure.
Moon!Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:35:
[...]
ALPHA® drops are indicated for the management of hypocalcemia, secondary hyperparathyroidism, and osteodystrophy in patients with chronic renal failure.
Ah daarom de amerikaanse beurzen in het roodJoebarRC schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:27:
Helaas weer slechte cijfers (duh) in yank land (nu ppi en van de week cpi) , dus down we gaan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Het is donderdagJoebarRC schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:27:
Helaas weer slechte cijfers (duh) in yank land (nu ppi en van de week cpi) , dus down we gaan

Inderdaad slechte cijfers maar ik denk dat Bitcoin dit keer zijn eigen koers gaat varen.JoebarRC schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:27:
Ja idd... Maar gaandeweg weer even wat DCA'en.
:fill(white):strip_exif()/f/image/8Ru4tGeRG1agBc2GP5vfkO5M.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:52:
[...]
Ja idd... Maar gaandeweg weer even wat DCA'en.
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vYJoeWhC9SWA9vPOCtGnj6eZ.gif?f=user_large)
"Stocks fall, bitcoin rallies"

voor -2 liter schultenbrau en een knakworst die lichter is dan lucht?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het zijn moeilijke tijdenanti elppa schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:24:
[...]
voor -2 liter schultenbrau en een knakworst die lichter is dan lucht?
FTFYanti elppa schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:24:
[...]
voor -2 liter schultenbrau en een @knakworst die lichter is dan lucht?
UberLurker Departement #GG.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Er is iets nieuws aangekondigd voor deze maand. Maakt niet uit wat, ben het allang vergeten, maar het had te maken met eth zoveel als mogelijk kopiëren. Moon.Domino schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:40:
Matic doet weer een sprintje.
Edit: zkevm it is. En het is voor 27 maart. Nog 6 weken moon.
https://ambcrypto.com/pol...evm-mainnet-announcement/
[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 16-02-2023 16:49 ]
Ik heb een entry op 24.602, mooie groene kaars nuTaro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:43:
Mochten jullie je zorgen over mij maken: Dat hoeft niet, sta weer in het groen hoor!
Taro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:43:
Mochten jullie je zorgen over mij maken: Dat hoeft niet, sta weer in het groen hoor!

UberLurker Departement #GG.
Je moet wat te doen hebben in-between jobs.Taro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:43:
:strip_exif()/f/image/8YV1eCIuDPSD2pmNazOMVILN.webp?f=fotoalbum_large)
Haha ik kijk net, je hebt gelijk gewoon 25k wat een vinger zegzwembroek schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:51:
[...]
Inderdaad slechte cijfers maar ik denk dat Bitcoin dit keer zijn eigen koers gaat varen.
Hierna komen we pas weer bij de 28500-31700 zone op goede weerstand toch? Dat is vrij ruim ook.
1W MA200, een belangrijk niveau waarmee we de bearmarket achter ons kunnen laten:AlterBridge schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:56:
Is die 25200 nog iets @Taro ? Of was dat gewoon toen die gemiddelde lijn nog iets hoger stond vorige week?
Hierna komen we pas weer bij de 28500-31700 zone op goede weerstand toch? Dat is vrij ruim ook.
/f/image/BBX5NNMUoW9xNP0SjkYyEjhs.png?f=fotoalbum_large)
Daarna lekker door naar de 28k en hopelijk 288k.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Excellence does not require perfection.
Raff? Is that you?Ryderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:03:
Dansen en huilen. Wat een emoties. Ga omhoog ik wil winst, ga omlaag, wil nog een extra jaar inslaan. Wat een bende deze bende

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Eerst de vlag uit, nu kale pasta?
Ik ben t kwijt

De 2,8K ja...keanu_ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:04:
vanavond 28k?
Kunnen we wel mooi op bijtanken dan.
Iemand een kind kopen?
[ Voor 21% gewijzigd door WhySoSerious op 16-02-2023 17:12 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/hDuItHZSxJdVUMXbNJrXPWkQ.png?f=user_large)
Naar geen eten
:fill(white):strip_exif()/f/image/8a8FXa1GwMcyhrmtkCE4Pu4J.png?f=user_large)
Dan is de bull echt aan, dan staan we in no-time op 28k....
Wat is die hopium toch heerlijk!
[ Voor 43% gewijzigd door Coldcat op 16-02-2023 17:15 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
volgens mij boer jij heel goed met tradenTaro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:12:
Van luxe uit eten:
[Afbeelding]
Naar geen eten
[Afbeelding]
nothing stops this train
Taro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:12:
Van luxe uit eten:
[Afbeelding]
Naar geen eten
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/xFLu9oP4iYsyU8TbID91O6Hg.jpg?f=fotoalbum_large)
Altijd wat achter de hand houden
Nee nog 1 halte te gaan.... die 25k doorbreken..... met succesvolle terugtest.Kol Nedra schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:18:
is de bull nu aan? ik leef niet voor niets 1,5 jaar lang op deze manier:
[Afbeelding]
Dan is de bear in ieder geval met grote kans voorbij.
Vind dit er niet heel fijn uitzien, sta zelf inmiddels met 40 euro in de min met m'n tradepotje vandaag. Zit met m'n muis boven de sell knop....
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 16-02-2023 17:24 ]
We zijn net een 20 minuten geleden door de 25k heen gegaanNopheros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:24:
Hmm als we een succesvolle terugtest zouden doen, zou bitcoin dan niet op de MA W200 moeten bouncen? Dat is op de 25k en zitten we alweer onder.
Vind dit er niet heel fijn uitzien, sta zelf inmiddels met 40 euro in de min met m'n tradepotje vandaag. Zit met m'n muis boven de sell knop....
Exact, dus tot zover de 25k als support.Coldcat schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:25:
[...]
We zijn net een 20 minuten geleden door de 25k heen gegaan
Haha chapeau!Nopheros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:24:
Vind dit er niet heel fijn uitzien, sta zelf inmiddels met 40 euro in de min met m'n tradepotje vandaag.
Sommigen hier hebben nog wel een gewone baan en kunnen helaas niet de hele dag naar de koersen kijken
Maar zit er nog in, hopelijk gaan we er opnieuw door idd...
[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 16-02-2023 17:29 ]
De eerste poging pakt vaak niet goed uit, daarna volgen nog een paar moeizame pogingen en een tijdje later met veel volume wordt het niveau alsnog definitief doorbroken. Dus kan prima nog weer wat roder worden, maar grote kans dat je over enkele dagen weer in de plus staat...Nopheros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:24:
Hmm als we een succesvolle terugtest zouden doen, zou bitcoin dan niet op de MA W200 moeten bouncen? Dat is op de 25k en zitten we alweer onder.
Die zitten met al het zakgeld in APT zeker?Taro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:32:
De kinderen hebben wat bijgelegd, we kunnen alsnog uit eten. Doei!
Enjoy!
SmakelijkTaro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:32:
wat wel grappig is, is dat mijn zoontje van 6 jaar Coca Cola aandelen wilt hebben, omdat hij cola zo lekker vindTaro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:32:
zoontje vraagt ook wel eens: pap, heb je al genoeg bitcoin? hoef je niet meer te werken? ik wil graag hele dag gamen met je...... geweldig toch die gedachte van hem
nothing stops this train
Tijd voor een btc regenboog walletKol Nedra schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:38:
[...]
wat wel grappig is, is dat mijn zoontje van 6 jaar Coca Cola aandelen wilt hebben, omdat hij cola zo lekker vind![]()
zoontje vraagt ook wel eens: pap, heb je al genoeg bitcoin? hoef je niet meer te werken? ik wil graag hele dag gamen met je...... geweldig toch die gedachte van hem
Held !!Kol Nedra schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:38:
[...]
wat wel grappig is, is dat mijn zoontje van 6 jaar Coca Cola aandelen wilt hebben, omdat hij cola zo lekker vind![]()
Heeft iemand van jullie ervaring met de crypto bot bij bitvavo (aanbevolen door bitvavo)? Collega van mij had het er over en sinds de stormwolken boven bitvavo wat lijken te zijn opgetrokken dacht ik me wel weer eens op het platform te kunnen begeven.
Had niet eens gezien dat ze hem hadden :WarsemaW schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:41:
Hey Slowchatters,
Heeft iemand van jullie ervaring met de crypto bot bij bitvavo (aanbevolen door bitvavo)? Collega van mij had het er over en sinds de stormwolken boven bitvavo wat lijken te zijn opgetrokken dacht ik me wel weer eens op het platform te kunnen begeven.
https://support.bitvavo.c...9601-Bitvavo-X-Crypto-Bot
Denk dat de Taro Bot beter is
heeft Bitvavo ook een trading bot zoals bij KuCoin?WarsemaW schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:41:
Hey Slowchatters,
nothing stops this train
Anders heb je nog altijd hun studiepotje.Taro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:32:
oh ja? alles zit in SHIB nuWhySoSerious schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:54:
[...]
Anders heb je nog altijd hun studiepotje.

nothing stops this train
Minstens tot de 150k…. Man toch… was het maar zo makkelijkJustevo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:50:
Precies afgeketst op 25.2k, exact de piek van 15 augustus. Hier doorheen komen en je gaat in een streep naar de 28k.
Er zit echt helemaal niets tussen 25.2 en ~28Rebbelx schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:58:
[...]
Minstens tot de 150k…. Man toch… was het maar zo makkelijk
idd, die daling kwam door het Luna gebeurenJustevo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:02:
[...]
Er zit echt helemaal niets tussen 25.2 en ~28En we hebben sinds begin 2021 een paar bodems staan in de 28..
nothing stops this train
Moet je zeker all in gaanJustevo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:02:
[...]
Er zit echt helemaal niets tussen 25.2 en ~28En we hebben sinds begin 2021 een paar bodems staan in de 28..
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!