Ik vermoed dat ik weet over wie je het hebtYES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:58:
[...]
Gecondoleerd/sterkte man! Altijd erg triest dat soort dingen..
Ik krijg zo nu en dan nog een duimpje van iemand die hier eerder behoorlijk actief was maar inmiddels zo goed als dood is (hij heeft een vriendin).
Best wel fijn dat ik die nog wel eens op die manier voorbij zie komen, dan weet ik in ieder geval dat ie nog mee leest.
Probleem/ding met een topic als dit is echter wel dat mensen zelf de vrijheid hebben de deur achter zich dicht te trekken en totaal niet verplicht zijn iets van zich te laten horen. Ik kan me voorstellen als je andere prioriteiten hebt/krijgt, dat dit topic je wellicht ook ineens gestolen kan worden.. Dat is het lastige, je kan het niet van iemand verwachten daar hetzelfde in te staan als jij.
Maar zoals @Ngangatar, die is al zo oud, die zou op zich wel af en toe mogen laten weten of hij nog leeft, of zijn stoma nog functioneert en of zijn nieuwe 'fiets' (rollator) een beetje fijn is, inderdaad.
Ennuh, zoals ik onlangs al eens aan een member hier verteld heb, ik heb na anderhalf jaar deep into crypto gezeten te hebben, een beetje te hebben lopen knutselen en focus vooral op werk gehad te hebben, een nieuwe functie gekregen op het werk en mijn oude functie er "voorlopig" nog bij. Hierdoor veel te weinig tijd voor de leukere dingen meestal en dan valt een forum als dit blijkbaar heel snel weg bij mij, ik kom er gewoon niet aan toe. Want of ik lees alles, of ik lees niets, een vreemde tik van me, dat is met alles zo
Ben wel nog steeds met crypto bezig overigens, al is dat meer in de sfeer van "ok, er zijn weer 1 a 2 weken voorbij, waar zal ik nu een paar tientjes of geeltjes insteken?" Ongemerkt groeit het PF zo prima en het blijft echt leuk. Daarnaast check ik nog wel wekelijks indicatoren, Tradeview en mijn exchanges.
Mis ik jullie dan niet? Nah, totaal niet.
Ok een klein beetje dan.
Soms, iets meer.
Sommigen nog iets meer.
Ach, wat maak ik mezelf wijs... Ik huil me eigenlijk elke nacht in slaap zonder jou en @Skrunsies . Gelukkig heb ik @malarkan om me elke avond een berichtje te sturen voor ik in slaap val.
Mijn nieuwe rollator doet het overigens prima, al gaat ie zo hard dat ik er een beetje bang voor ben. Soms haal ik zelfs "Slome Sjaak" in, dat is zo'n beetje de oudste bewoner hier in het pension, die zit overigens ballsdeep in DOT, een tip die hij ooit gekregen heeft van een of andere klusser.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W