[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 236 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.033 views

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:58:
[...]

Gecondoleerd/sterkte man! Altijd erg triest dat soort dingen..

Ik krijg zo nu en dan nog een duimpje van iemand die hier eerder behoorlijk actief was maar inmiddels zo goed als dood is (hij heeft een vriendin).
Best wel fijn dat ik die nog wel eens op die manier voorbij zie komen, dan weet ik in ieder geval dat ie nog mee leest.

Probleem/ding met een topic als dit is echter wel dat mensen zelf de vrijheid hebben de deur achter zich dicht te trekken en totaal niet verplicht zijn iets van zich te laten horen. Ik kan me voorstellen als je andere prioriteiten hebt/krijgt, dat dit topic je wellicht ook ineens gestolen kan worden.. Dat is het lastige, je kan het niet van iemand verwachten daar hetzelfde in te staan als jij.

Maar zoals @Ngangatar, die is al zo oud, die zou op zich wel af en toe mogen laten weten of hij nog leeft, of zijn stoma nog functioneert en of zijn nieuwe 'fiets' (rollator) een beetje fijn is, inderdaad.
Ik vermoed dat ik weet over wie je het hebt ;). En zo niet, dan zijn er meerdere nerds hier plots aan het daten geslagen. Wat is dat dan voor iets raars, in een bear? Wij krijgen toch pas aandacht tijdens de laatste fase van de bull, onze 2 weken durende paringscyclus na 4 jaar droogte?

Ennuh, zoals ik onlangs al eens aan een member hier verteld heb, ik heb na anderhalf jaar deep into crypto gezeten te hebben, een beetje te hebben lopen knutselen en focus vooral op werk gehad te hebben, een nieuwe functie gekregen op het werk en mijn oude functie er "voorlopig" nog bij. Hierdoor veel te weinig tijd voor de leukere dingen meestal en dan valt een forum als dit blijkbaar heel snel weg bij mij, ik kom er gewoon niet aan toe. Want of ik lees alles, of ik lees niets, een vreemde tik van me, dat is met alles zo ;). Ook van vrienden en familie hoor ik dat er meer is dan werken (wat dan?) ;)) maar ik vind het leuk en het is weer ff 2 jaar investeren in de toekomst, in de hoop over een aantal jaar wat minder te kunnen gaan werken. Want ja werk is leuk, maar vrije tijd is leuker.

Ben wel nog steeds met crypto bezig overigens, al is dat meer in de sfeer van "ok, er zijn weer 1 a 2 weken voorbij, waar zal ik nu een paar tientjes of geeltjes insteken?" Ongemerkt groeit het PF zo prima en het blijft echt leuk. Daarnaast check ik nog wel wekelijks indicatoren, Tradeview en mijn exchanges.

Mis ik jullie dan niet? Nah, totaal niet.
Ok een klein beetje dan.
Soms, iets meer.
Sommigen nog iets meer.
Ach, wat maak ik mezelf wijs... Ik huil me eigenlijk elke nacht in slaap zonder jou en @Skrunsies . Gelukkig heb ik @malarkan om me elke avond een berichtje te sturen voor ik in slaap val.

Mijn nieuwe rollator doet het overigens prima, al gaat ie zo hard dat ik er een beetje bang voor ben. Soms haal ik zelfs "Slome Sjaak" in, dat is zo'n beetje de oudste bewoner hier in het pension, die zit overigens ballsdeep in DOT, een tip die hij ooit gekregen heeft van een of andere klusser.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:08:
Wel altijd mooi om te bedenken dat iemand die er een tijdje niet is, als ie weer eens Tweakers checkt, allemaal notificaties heeft omdat we diegene er weer eens aan zijn haren bij trekken. @Ngangatar, @Tominatie, @Mooody, @MicroWhale om er maar wat te noemen, en dan vergeet ik er vast nog een heleboel.
FFS dude, kap nah ;)

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Zo jammer...

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:58
Even een gezonde basis aanleggen en verder gaan met de uptrend richting 28K‼️

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:26
Ryderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:31:
[...]

Zou mooi zijn als (a)deze kwestie nog jaren duurt, of (b)de SEC verliest. Die bandieten mooi op hun plek en wij een fijne run met 1.5 jaar.
Denk als Ripple wint dat de koers explosie er voor meerdere zal zijn.... the sooner the better, Kill SEC !

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 16-02-2023 08:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:47

Darrell

Fiat moonboy

Mathias9956 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:17:
Goeiemorgen iedereen.

Ik ben nieuw hier, ik volg het topic over crypto hier echter al ruim een maand. Ik ben zeker geen grote vis en ik ben nieuw in deze wereld maar ik leer snel, oa door jullie!

Ik heb momenteel 2 flufjes in bitcoin gestoken, verspreid over 3 momentjes. De bedoeling was om iedere maand 1 flufje in te leggen op de eerste maar door hier te lezen zal ik dit spreiden over iedere zondag 1/4de fluf te doen (dca). Meer kan ik niet maar iets met wat "wie het kleine niet eert.." Traden doe ik (nog) niet, ik geloof gewoon in bitcoin

Let's do this.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/658Oxhv9tWzIDvh8E86RhqEf0zw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vYJoeWhC9SWA9vPOCtGnj6eZ.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 10:40

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 16:33
@Skrunsies pff sterkte man, naar verhaal.

Weer een (extra) besef momentje dat al die money en shit leuk is maaaaar zonder goede gezondheid/goed in je vel te zitten is alles waardeloos.

PS5

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05:39
Gipsy King schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:36:
[...]

Denk als Ripple wint dat de koers explosie er voor meerdere zal zijn.... the sooner the better, Kill SEC !
Gvd! Keer op keer uitstel, ik heb het al ruim een jaar niet meer gevolgd en er is nog steeds geen uitspraak.
Fuck the SEC and fuck Gensler met z'n geniepige bakkes!
WOOT WOOT, MOON TIME!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:32
malarkan schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:45:
[...]
Alvast 1 tip: we melden hier nooit bedragen, ter bescherming van iedereen hier.
Ik ben met de DCA vandaag wholecoiner geworden, moest ik toch even kwijt *O* *O* *O* *O*
Voordat jullie allemaal je accuboor aan de lader gaan leggen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8NnZ_sRjCwXubgEV0qPxW0Lb_o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yVLcydLUFtBdTCYbPxyLNBT0.png?f=user_large

:Y)

@Skrunsies Sterkte kerel, ik weet hoe het voelt!

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

Mathias9956 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:17:
Goeiemorgen iedereen.

Ik ben nieuw hier, ik volg het topic over crypto hier echter al ruim een maand. Ik ben zeker geen grote vis en ik ben nieuw in deze wereld maar ik leer snel, oa door jullie!

Ik heb momenteel 2 flufjes in bitcoin gestoken, verspreid over 3 momentjes. De bedoeling was om iedere maand 1 flufje in te leggen op de eerste maar door hier te lezen zal ik dit spreiden over iedere zondag 1/4de fluf te doen (dca). Meer kan ik niet maar iets met wat "wie het kleine niet eert.." Traden doe ik (nog) niet, ik geloof gewoon in bitcoin

Let's do this.
De vraag is is dit @Verwijderd of @Gelukszoekr :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:32
knakworst schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:59:
[...]

Misschien kan onze huispsycholoog Taro hier antwoord op geven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moiety schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:01:
[...]

Iets met AVG zegt mij dat dat niet verstandig is. Laat je Wie is de Mol bloed stromen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:58

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:09:
[...]

Iets met AVG zegt mij dat dat niet verstandig is. Laat je Wie is de Mol bloed stromen.
Follow the duimpjes?

In dat geval vermoed ik Verwijderd69. Gezien echter dat er eerst bedragen in de post werden genoemd twijfel ik toch.. dat is meer Roellie's ding..

[ Voor 23% gewijzigd door NeoflexNL op 16-02-2023 09:12 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
:D
Body ready

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:10:
[...]

Follow the duimpjes?

In dat geval vermoed ik Verwijderd69. Gezien echter dat er eerst bedragen in de post werden genoemd twijfel ik toch.. dat is meer Roellie's ding..
Ik ga voorlopig voor @Verwijderd

De reactie voldoet hieraan *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMKe83TUdJkFOqH7zorgcqJ4POk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Soh17LgsBdHny5pVSPvqAQpO.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 16:33
[...]

Er wordt nog niks gechilled dus dan zal t Jaapio wel zijn? ;)

PS5

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:28
YES schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:12:
[...]

Denk dat mijn trailing stop wat te strak was, long is gesloten helaas. Wel vette winst gepakt dus wel tevreden mee hoor :D
Als ik aan het "scalpen" ben (dus zeer korte tijd in een trade) dan zet ik hem vaak op 1 of 2% maar dan heb je een grote kans dat hij geraakt wordt. Trailing stop op 5% is aan te raden voor grotere moves

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Moiety schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:01:
[...]

Laat ik het zo omschrijven: Hij is van de friet, niet van de patat. Helpt dat? :7

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:27:
[...]

Laat ik het zo omschrijven: Hij is van de friet, niet van de patat. Helpt dat? :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGxnOkAYDygg8L1mLr3B3F4LBgE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ew84Nyc8FkArje7Hbj5sw1rn.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:51
knakworst schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:15:
[...]

Ik ga voorlopig voor @Verwijderd

De reactie voldoet hieraan *O*

[Afbeelding]
Maar hij voert een perfecte DCA uit, wat meer naar Roellie80 ruikt dan naar Verwijderd69.

Man, spanning en sensatie! The Masked Tweaker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TETMOnCbIXSV4hXprgbMVZ1kziw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kJvRUhYu7HooCcc3hdVRJCpA.webp?f=user_large

Masked Tweaker Matthias, laat eens zien welke Bekende Tweaker er onder dat pak zit!!

[ Voor 21% gewijzigd door MrMrq op 16-02-2023 09:33 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@Mathias9956... je zegt geen grote vis te zijn.. Ben jij toevallig een wholecoin-DOGE-eigenaar :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
Ik zou zeggen, laat ze beide lekker met rust. Ze hebben gekozen om even afstand te nemen, gun ze dat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:37:
Ik zou zeggen, laat ze beide lekker met rust. Ze hebben gekozen om even afstand te nemen, gun ze dat.
Partypooper! :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
One of us == one of us

Hotel California Crypto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:16

YES

Moderator General Chat
In het kader van de voorspelbaarheid/betrouwbaarheid:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1Etld4Y5tawYyizhE4-PZaBNs8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3Cl0VrD3g65qoDN5M0Gt8RTU.gif?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 16-02-2023 09:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:07

LankHoar

Langharig tuig

Sinds ik al mijn muntjes op mijn Trezor heb staan en niet meer actief trade/botjes gebruik, houd ik de koers ook nog amper in de gaten merk ik. Het is zowaar bijna een maand geleden dat ik die gecheckt heb. Gaat de goede kant op met BTC/ETH lijkt het :) Zodra we de 40-50K regio weer bereiken zal ik wel weer actiever monitoren. Tot die tijd doe ik een berestiereslaap :+

Verder niet noemenswaardig natuurlijk, maar vond het wel even leuk om te delen. Lang leve slowchat :P

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
LankHoar schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:59:
Zodra we de 40-50K regio weer bereiken zal ik wel weer actiever monitoren.
Tot volgende week d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

LankHoar schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:59:
Sinds ik al mijn muntjes op mijn Trezor heb staan en niet meer actief trade/botjes gebruik, houd ik de koers ook nog amper in de gaten merk ik. Het is zowaar bijna een maand geleden dat ik die gecheckt heb. Gaat de goede kant op met BTC/ETH lijkt het :) Zodra we de 40-50K regio weer bereiken zal ik wel weer actiever monitoren. Tot die tijd doe ik een berestiereslaap :+

Verder niet noemenswaardig natuurlijk, maar vond het wel even leuk om te delen. Lang leve slowchat :P
Mooi punt ja, ik heb hetzelfde met de Ledger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Ik heb vertrouwen in crypto (vandaar ook dat ik me niet meer zo bezig houd met de koers, m00n is de mid to long term :+), maar volgende week is wel heul optimistisch :P
Ngangatar schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:08:
[...]

Mooi punt ja, ik heb hetzelfde met de Ledger.
Jouw doel is ook om in de hogere regionen weer te verkopen? Voor mij in ieder geval wel, en dan koop ik in de lagere regionen wel weer in. Dus meer sats voor mijn fiat dan :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
Die doet de struisvogel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNLOJ59kmHw0rZmSv9JkbBPQ_rc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QfyUl3U9nHlEPNhAt4rLVkkc.jpg?f=user_large

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:26

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:46
Bizar. wat een pannekoek.

die koop wel op 69k.....of op 420k, en daarna storten we de afgrond in. Buy high sell low

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 16-02-2023 10:27 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GfQGxMMvtRURH2vTTLuyOOcGeas=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p4DULRG7HG3iw8fHSJg1GriM.jpg?f=fotoalbum_large
Ik ben even een paar dagen op zakenreis in München en heb dus even geen koersen gevolgd of wat gekocht. Kom ik deze winkel tegen.
Hex schijnt volgens velen dikke tech te zijn, dus heb ik er toch wat Fiat stuk geslagen. (Volgens Surja's glazen bol een verstandige keuze)

[ Voor 4% gewijzigd door DaWayne op 16-02-2023 10:34 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

[...]
Post een borstenfoto uit de galerij van jaapio. Commentaar of een thumbs up is @Verwijderd

* sh4d0wman werpt een hengel uit...
Geen duimpje is @Gelukszoekr Die wil liever diamand balls en een dikke BIFI zien elke leg up :> :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Lekkere bullflag zo.. morgen de 25k slopen? Vrijdagavond weer de beuk erin met die ouwe boomercoin

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• anti elppa
NeoflexNL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:45:
Lekkere bullflag zo.. morgen de 25k slopen? Vrijdagavond weer de beuk erin met die ouwe boomercoin
bij mij loopt die er al om 14h uit. Dus vandaag 25k aub

edit, hij schuurt er nu tegenaan

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 16-02-2023 10:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:21
Wanneer weer een stukje verkopen…. Laatst nog gespreid BTC verkocht tussen $17950 en $19200. Super blij mee 8)7

Nu denk ik erover na om op 25k eenzelfde deel te verkopen en met een terugtest lager alles weer in te leggen. Soort faal DCA. Nu natuurlijk bang dat het weer zo loopt ^^

• Ryderr
anti elppa schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:54:
[...]

bij mij loopt die er al om 14h uit. Dus vandaag 25k aub

edit, hij schuurt er nu tegenaan
show the pictures O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Zou het kunnen dat de koersen omhoog schoten doordat handelen in crypto in Hong Kong legaal wordt vanaf 1 juni?

PS: ik ben geen van eerder vernoemde accounts. Vers van de pers ;) Alhoewel, wie weet ben ik de 9956ste editie van mezelf... wie weet.

https://www.google.com/am...t.eu/hongkong-regels/amp/

[ Voor 11% gewijzigd door Mathias9956 op 16-02-2023 11:02 ]

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ScuL
NeoflexNL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:45:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lH2rudnRKFapOybkEt9ZePJwTw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cTTln7ETy6P55jnk8YyRxZio.png?f=fotoalbum_large

Bull flag op de 5 minute (erg kort tijdsframe) ...zit tegen de gele lijn (dat is de bovenkant van het bullish megafoon patroon waar we sinds 22k al inzitten). Als we daar doorheen komen dan is de MA200W de volgende op 25k en daarna 28k

Elliot wave 5 stappen ook voltooid

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
heb er 2, 1 die er soon uit zou lopen, en 1 voor morgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJb45ybmQqJgIN2Sqhoro4ze5Tc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A3atOEYTcBBueQWCPEU6SZY7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://i.insider.com/51c872b96bb3f7102b000012?width=700

Hier nog een overduidelijke bull flag

[ Voor 39% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-02-2023 11:06 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mathias9956 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:01:
Zou het kunnen dat de koersen omhoog schoten doordat handelen in crypto in Hong Kong legaal wordt vanaf 1 juni?

PS: ik ben geen van eerder vernoemde accounts. Vers van de pers ;) Alhoewel, wie weet ben ik de 9956ste editie van mezelf... wie weet.

Dat is zeker wel opvallend nieuws gezien HK een mini China aan het worden is. Blijkbaar zijn de Chineze bobo's toch blij met deze achterdeur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:04:
Hier nog een overduidelijke bull flag
da's een mooie :)

voor de newbies; dit is de beste weergave die ik kan vinden.
als je regelmatig crypto charts bekijkt dan helpt het om dit soort patronen te leren herkennen :)

Afbeeldingslocatie: https://centerpointsecurities.com/wp-content/uploads/2022/03/Bull-Flag-Pattern-1024x992.png

bron & meer info hier

[ Voor 9% gewijzigd door ScuL op 16-02-2023 11:18 ]

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
ScuL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:16:
[...]

da's een mooie :)

voor de newbies; dit is de beste weergave die ik kan vinden.
als je regelmatig crypto charts bekijkt dan helpt het om dit soort patronen te leren herkennen :)

[Afbeelding]
Ik heb bull flag meteen gegoogled en kwam exact deze tegen. Zo verstond ik direct hoe ik her moest herkennen in de charts. Thx for sharing!

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17

Dat zou inderdaad wel huge zijn. :*)

De bullflags vliegen je weer om de oren. Ik voel me zo bronstig als een stier! Ik zit hier te burlen achter mijn beeldscherm.
Afbeeldingslocatie: https://www.shutterstock.com/image-photo/huge-brangus-breed-bull-muscles-260nw-163219001.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
zwembroek schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:19:
[...]

Dat zou inderdaad wel huge zijn. :*)

De bullflags vliegen je weer om de oren. Ik voel me zo bronstig als een stier! Ik zit hier te burlen achter mijn beeldscherm.
[Afbeelding]
[YouTube: Winrik Weerstra uit Leeuwarden wint NK Burlen]
Zie ik daar een rode candle?

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

LankHoar schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Ik heb vertrouwen in crypto (vandaar ook dat ik me niet meer zo bezig houd met de koers, m00n is de mid to long term :+), maar volgende week is wel heul optimistisch :P

[...]

Jouw doel is ook om in de hogere regionen weer te verkopen? Voor mij in ieder geval wel, en dan koop ik in de lagere regionen wel weer in. Dus meer sats voor mijn fiat dan :)
Ja, ik koop nog steeds in en zal dat voorlopig blijven doen, tot we echt weer omhoog gaan. Daarna komt het moeilijkste, verkopen.

Maar inmiddels besef ik me heel goed dat op de top verkopen, feitelijk maar voor 1 persoon is weggelegd, dus ik vind het niet erg wanneer ik iets op $1 koop, flufjes op $5, $6, $8 verkoop en het uiteindelijk naar $11 zie gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Pelox schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:27:
[...]

Zie ik daar een rode candle?
Dat is een bullish hanging man candlestick....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ktagnwh9pHg1dnSaB_PNN0GnILo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RLqF6Bcl3ajE8avNsdH4qMcy.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

To Bart or not to Bart

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Ray_
Beetje doorzichtig, je bent gewoon van @Verwijderd naar 70 gegaan.

M = 13
a = 1
t = 20
h = 8
i = 9
a = 1
s = 19

Bij elkaar opgeteld maakt dat 71.
(71/9) * 9 + 5 - 6 = 70.

Dus welkom terug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ray_ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:49:
[...]

M = 13
a = 1
t = 20
h = 8
i = 9
a = 1
s = 19

(71/9) * 9 + 5 - 6 = 70.

Dus welkom terug.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Erz5PlaJt2OiMDg8yEepAskvQzQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VzxGEUDRuzS6raMwpKUeSFbN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03

Welkom terug

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RvkmRVgeaIvjQKixQiSWkxBS5ys=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4ycWwNJj1nZw3NMX1p2d3Igl.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ja inverse

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWfZZLiTp1GoUgcZWczVeyTnziE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8j8BxYN0ngshIjnzO1a3Fple.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:44
ff een reminder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRyllFNnatrHgN-7x5gIySBku_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mi5tjvQetWgwMXjjPVEa37Su.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ach.. nog een jaar of 3, dan krijgt ie vanzelf gelijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

[...]

M = 13
a = 1
t = 20
h = 8
i = 9
a = 1
s = 19

(71/9) * 9 + 5 - 6 = 70.

Dus welkom terug.
Serieus, hoe heb je hier tijd voor dan :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Bart komt nooit alleen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aaw-G03EHX1NRtu5LkN-EjnQHis=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/or0Na8gXajjhVNR9AfQ4NTXx.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:44
NeoflexNL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:12:
[...]

Ach.. nog een jaar of 3, dan krijgt ie vanzelf gelijk
Ik denk het niet:

-in deze 3 jaar tijd is/zijn er vast wel landen waar ook hyperinflatie ontstaat --> adoptie Bitcoin gaat daar dan stijgen
-in 3 jaar tijd is er al een nieuwe halving ronde --> aanbod wordt lager, als vraag hetzelfde blijft of groeit zal prijs stijgen
-in 3 jaar tijd horen we vast wel meer over CBDC's --> meer mensen zoeken andere opties

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:20:
[...]

Ik denk het niet:

-in deze 3 jaar tijd is/zijn er vast wel landen waar ook hyperinflatie ontstaat --> adoptie Bitcoin gaat daar dan stijgen
-in 3 jaar tijd is er al een nieuwe halving ronde --> aanbod wordt lager, als vraag hetzelfde blijft of groeit zal prijs stijgen
-in 3 jaar tijd horen we vast wel meer over CBDC's --> meer mensen zoeken andere opties
Let the time speaks out the truth..

Ofzo

• zwembroek
Only in Amerika....
Daar heeft een Astr geen last van.

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 16-02-2023 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Kol Nedra schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:20:
[...]

Ik denk het niet:

-in 3 jaar tijd is de SEC uit elkaar gevallen omdat er teveel scandalen zijn geweest --> Gary Gensler heeft toegegeven betrokken te zijn bij insider trading en leeft voortaan met zijn vriendinnetje Henk verder

• Pelox

Zero.

• anti elppa
Ryderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:33:
[...]

-in 3 jaar tijd is de SEC uit elkaar gevallen omdat er teveel scandalen zijn geweest --> Gary Gensler heeft toegegeven betrokken te zijn bij insider trading en leeft voortaan met zijn vriendinnetje Henk verder
Tja als je alleen al kijkt naar dat verhaal van Bernie madoff met z'n monster ponzi, waar de sec gewoon kansloos gefaald heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
anti elppa schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:53:
[...]

Tja als je alleen al kijkt naar dat verhaal van Bernie madoff met z'n monster ponzi, waar de sec gewoon kansloos gefaald heeft
Exact: en dan zie je ze achter XRP aan gaan wat inmiddels al ruim 2 jaar duurt en nog steeds geen uitspraak. Nu hebben ze Kraken aan de tand gevoelt en staking is niet binnen hun regelgeving, maar tergelijkertijd mag Coinbase nog wel en hebben zij al aangegeven om naar de rechter te stappen als de SEC wel komt aankloppen(omdat zij het absoluut niet als een security zien). SEC is een glorified overheid, dus voordat die al het papierwerk klaar hebben en echt stappen hebben gemaakt - en uitgevoerd - zijn we jaren verder(verwacht ik). Angstmakerij dit.. en natuurlijk willen ze het graag verbieden inclusief Bitcoin maar of dat haalbaar is voor zo'n organisatie, I don't think so.

Stel dat het ze wel voor de volgende bullrun voor elkaar boksen, dan zijn er nog heel veel machtige mensen en organisaties die achterdeurtjes gaan verzinnen en opzetten om de boel gewoon draaiende te houden voor onze yankees. Waar een wil is is een weg: en zeker als er geld te verdienen is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Tipje van mij:

https://www.lookintobitco...es-greater-than-1000-btc/

Perfecte bodem en top indicator (afgelopen cycle). Cycles daarvoor minder relevant, prijs per BTC was toen van een andere orde.

En hier een keiharde adoptie:

https://www.lookintobitco...ses-greater-than-0-1-btc/

ATH na ATH

[ Voor 48% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-02-2023 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:13
Ryderr schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:03:
[...]

Nu hebben ze Kraken aan de tand gevoelt en staking is niet binnen hun regelgeving, maar tergelijkertijd mag Coinbase nog wel en hebben zij al aangegeven om naar de rechter te stappen als de SEC wel komt aankloppen(omdat zij het absoluut niet als een security zien).
Waarschijnlijk/misschien bedoelt Kraken met Staking ook wat anders dan Coinbase, ofwel is het ook echt een ander samengesteld product. (side note, volgens mij heeft Bitvavo het begrip lang geleden ook van Kraken afgekeken; bron: een of twee Satoshi Radio afleveringen).
Zoals het hier volgens mij ook al eens is benoemd is SEC niet strikt tegen het formele staking maar wel tegen de combinatie met lending of producten waarbij componenten worden samengevoegd en de toegevoegde waarde dus meer op een effect (security) van de uitgevende instantie begint te lijken in plaats van het eigenlijke doel.

Het voordeel van deze machtspelletjes is vooral dat het ook voor de meesten van ons (de gewone gebruikers) veel duidelijker wordt wat deze partijen eigenlijk aanbieden. Transparantie is enorm belangrijk, ook bij exchanges.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
LankHoar schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:14:
[...]

Serieus, hoe heb je hier tijd voor dan :9
Goeie als een subtitel van dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
Dikke METIS!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek

Keep the hype alive...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
Mega bullish nieuws:

@Taro heeft naast zijn eigen bitcoin protocol nu ook zijn eigen token: $TARO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 22-09 13:31

resusaapje

h less

kopeh kopeh kopeh!

Oh wacht, voorlopig even genoeg ingeslagen 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 16:08

• zwembroek
resusaapje schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:34:
[...]

kopeh kopeh kopeh!

Oh wacht, voorlopig even genoeg ingeslagen 8)
Same.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 22-09 13:31

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

• zwembroek
Gewoon teruggekocht met de CPI cijfer dip. :9
Fomo is een bitch....vooralsnog perfecte timing.

• zwembroek
Lekker man, ik vind helemaal mooi deze dingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:48
Ergens anderhalf jaar geleden, rond de parachain auctions was DOT redelijk hippe hot shit. Daarna not so much.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
DaWayne schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:45:
[...]

Ergens anderhalf jaar geleden, rond de parachain auctions was DOT redelijk hippe hot shit. Daarna not so much.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QGD2hraKhwUvLfrmYMF00QLYvrY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vZFkLZ3bRf5YzJsoZeacanp6.jpg?f=user_large

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
[...]

M = 13
a = 1
t = 20
h = 8
i = 9
a = 1
s = 19

(71/9) * 9 + 5 - 6 = 70.

Dus welkom terug.
Mooie berekening, maar het is natuurlijk Roellie
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:43:
Dit account is beschadigd. Ik voel mij zodoende genoodzaakt te stoppen met dit account.
Als je goed leest dan staat hier dat het account beschadigd is en dat daarom het account moet stoppen. Impliciet staat er dat doorgaan met shillen onder een nieuw account geen probleem is 8)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Is al een tijdje bekend, dus dit zal niet (sec) de pump verklaren. Echter, dit gaat in de toekomst wel zeker een rol spelen. Nu China open is en HK ook (vis-a-vis Chinezen), is de verwachting dat rijke Chinezen naar HK komen en hier crypto gaan inslaan. Een theorie die een stapje verder gaat, is dat de Chinese overheid (uiteraard indirect) BTC gaat inslaan met hun surplus aan dollars om op die manier hun dollarpositie te verkleinen zonder de RMB te laten crashen. Win-win voor de centrale bank. Edit: dit klinkt misschien farfetched (of voor snowflakes als een complot), maar dit is zeker iets waar een Chinese overheid toe in staat zou zijn c.q. over zou kunnen filosoferen. Nogmaals, alles wat onze grote vriend Xi wil, is wet.

HK beleid wordt door China bepaald en het is evident dat China is geschrokken van de dominantie van Singapore op het gebied van 1) internationale kapitaalmarkten en 2) innovatie en dus crypto. HK blijft de poort van Westers kapitaal naar het mainland en ze moeten iets doen. Crypto hoort daarbij.

Bron: ik zit in de regio. Lang verhaal kort: deze zomer m00n door rijke mainlanders die vol in BTC gaan. Hopelijk was dit een interessant verhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Jedi_Pimp op 16-02-2023 13:57 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wanneer jumpen we uit de bull flag :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7TFxvNH01N7B2ZHfTr7u7fX4GA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Tv1xDHhTsWT5DcFjIGuT28Uk.jpg?f=user_large

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
[...]

Ik heb mijn verlies genomen en mijn BDOT verkocht. Op naar een nieuwe hype.

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:50:
[...]

Is al een tijdje bekend, dus dit zal niet (sec) de pump verklaren. Echter, dit gaat in de toekomst wel zeker een rol spelen. Nu China open is en HK ook (vis-a-vis Chinezen), is de verwachting dat rijke Chinezen naar HK komen en hier crypto gaan inslaan. Een theorie die een stapje verder gaat, is dat de Chinese overheid (uiteraard indirect) BTC gaat inslaan met hun surplus aan dollars om op die manier hun dollarpositie te verkleinen zonder de RMB te laten crashen. Win-win voor de centrale bank.

HK beleid wordt door China bepaald en het is evident dat China is geschrokken van de dominantie van Singapore op het gebied van 1) internationale kapitaalmarkten en 2) innovatie en dus crypto. HK blijft de poort van Westers kapitaal naar het mainland en ze moeten iets doen. Crypto hoort daarbij.

Bron: ik zit in de regio. Lang verhaal kort: deze zomer m00n door rijke mainlanders die vol in BTC gaan. Hopelijk was dit een interessant verhaal.
Genoeg overtuiging om rustig weer in te schalen of toch die Capo crash afwachten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Komt vanzelf weer in de mode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8qepqMXH2LsONPtDlGVObcsmCS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hg2rKhoSCGgPQsXFKFPLJvC7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:50:
[...]

Hopelijk was dit een interessant verhaal.
Maakt niks uit.. Er stond moon in je verhaal, dus helemaal mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
zwembroek schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:57:
[...]

Genoeg overtuiging om rustig weer in te schalen of toch die Capo crash afwachten?
Haha ik acteer niet op basis van Capo of andere CT'ers for that matter, maar ik ben nog steeds grotendeels cash ja. Sterker nog, ik sta op het punt om een stuk winst af te romen van een microcap pareltje (zie MC topic) en daarmee ga ik ook aan de zijlijn staan. Ik ben inmiddels biased, en dat weet ik ook van mezelf, maar ik zie 2023 echt niet als up-only. Leuk als de SPX naar 4300 gaat, er komt echt nog wel een retracement. Of BTC naar 20k, 16k of 12k zakt, maakt me daarin niet zoveel uit: heb wat gekocht op 15.5 en de deur uitgedaan op 22k. Los van dat kleine stukje winst houd ik gewoon vast aan m'n plan. Ik heb me voorgenomen om conservatiever te zijn, meer te luisteren naar Ben Cowen (waar ik immers elke maand voor betaal) en minder door hype en emotie te laten leiden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryderr
moshimoshi schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:56:
[...]

Ik heb mijn verlies genomen en mijn BDOT verkocht. Op naar een nieuwe hype.
Legend! Ik heb je munten op mijn stapeltje gegooid, wen moon?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:02:
[...]

Haha ik acteer niet op basis van Capo of andere CT'ers for that matter, maar ik ben nog steeds grotendeels cash ja. Sterker nog, ik sta op het punt om een stuk winst af te romen van een microcap pareltje (zie MC topic) en daarmee ga ik ook aan de zijlijn staan. Ik ben inmiddels biased, en dat weet ik ook van mezelf, maar ik zie 2023 echt niet als up-only. Leuk als de SPX naar 4300 gaat, er komt echt nog wel een retracement. Of BTC naar 20k, 16k of 12k zakt, maakt me daarin niet zoveel uit: heb wat gekocht op 15.5 en de deur uitgedaan op 22k. Los van dat kleine stukje winst houd ik gewoon vast aan m'n plan. Ik heb me voorgenomen om conservatiever te zijn, meer te luisteren naar Ben Cowen (waar ik immers elke maand voor betaal) en minder door hype en emotie te laten leiden.
Klinkt als een plan. :) Ik geloof ook zeker niet in up only voor 2023. Maar ik denk wel dat we de bodem hebben gezien. Als we dit jaar afsluiten tussen de 20k en 40k ben ik heel erg tevreden. Ik zit er nu wel voor 50% in. De overige 50% is niet alleen voor crypto bedoeld. Maar ik zou daar nog wel minimaal 25% van willen besteden aan crypto mocht de stront de ventilator nog raken. En dan alleen nog aan Bitcoin by the way. Ik ben hier al de shitcoiner van het forum.

[ Voor 29% gewijzigd door zwembroek op 16-02-2023 14:15 ]

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
FTFY :O

Oh and..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsRbWQp1h6V4v3XqDUvdB5XxIxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jkTLNuhuZhfCwV2L0dRg58ru.gif?f=user_large

[ Voor 40% gewijzigd door Skrunsies op 16-02-2023 14:18 ]

Pagina: 1 ... 236 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!