Dat ze 400 pagina's over crypto schrijven: MOOOOOOOOONanti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:23:
Sec schijnt document gepubliceerd te hebben mbt regulatie crypto....iets van 400 pagina's. Zal wel wat positiefs in staan
Keep the soul alive!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Management Summary: Het valt niet te reguleren.anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:23:
Sec schijnt document gepubliceerd te hebben mbt regulatie crypto....iets van 400 pagina's. Zal wel wat positiefs in staan
Mooi punt dit, paar daily closes de afgelopen weken.
In één keer er door en dan die wicks doorbreken, of even op adem komen hier?
/f/image/LDd4fIT0r3hI3FMQuLjsNZ7L.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door YES op 15-02-2023 21:27 ]
Dat verbaasd me dan weer niets. Die reguleerders krijgen betaald in FIAT. Aangezien dat aardig waardeloos begint te worden moet het aantal pagina's omhoog om de kosten te dekken. Het omgekeerde van de grootte van de verpakkingen in de supermarkt.YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:23:
[...]
Dat ze 400 pagina's over crypto schrijven: MOOOOOOOOON
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bovendien hebben ze er ook zeer capabele printers, dus een hoofdstukje meer kan er ook wel vanaf.Coldcat schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:24:
[...]
Dat verbaasd me dan weer niets. Die reguleerders krijgen betaald in FIAT. Aangezien dat aardig waardeloos begint te worden moet het aantal pagina's omhoog om de kosten te dekken. Het omgekeerde van de grootte van de verpakkingen in de supermarkt.
Dat we er snel doorheen knallen voor het donderdag is. Op donderdag deze weerstand als support en we kunnen vanaf vrijdag nog even een mooie groene eindsprint maken voor deze week.YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:24:
[Afbeelding]
Zero.
23:59 woensdagavond: sluiten die long!!!Pelox schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:26:
[...]
Dat we er snel doorheen knallen voor het donderdag is. Op donderdag deze weerstand als support en we kunnen vanaf vrijdag nog even een mooie groene eindsprint maken voor deze week.
Wanneer ik kijk naar mijn laatste DCA momenten dan zal ie wel door knallen… dan doe ik mijn DCA…. En bats naar beneden.YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:24:
[Afbeelding]
Aangezien ik maandag weer monnie krijg en DCA ga doen gaat BTC daarna weer naar 20K

UberLurker Departement #GG.
Maar je bent tenminste wel echt aan het DCA'enSkrunsies schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:27:
[...]
Wanneer ik kijk naar mijn laatste DCA momenten dan zal ie wel door knallen… dan doe ik mijn DCA…. En bats naar beneden.
Aangezien ik maandag weer monnie krijg en DCA ga doen gaat BTC daarna weer naar 20K
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit zijn altijd de mooiste momenten, net na een dip met allemaal dramatische fud berichten en daarna gewoon weer dikke groene kaarsen.
APT is ook los

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit zijn de momenten dat ik Roellie80 het meest mis. Oprecht.Bushalte schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:28:
[...]
Maar je bent tenminste wel echt aan het DCA'enKun je trots op zijn.

Op naar een nieuwe bull, met nieuwe stamgasten. Of liever: de terugkeer van een paar stamgasten.
Maktub
24k incoming?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

:fill(white):strip_exif()/f/image/AaFUu7scIccCqaJFeWMQnmOJ.png?f=user_large)
Nou niet weer alles kwijtraken...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bam, 24k. Gaat wel hard zeg, tering.
Je ziet BTC.D nu ook al een flinke ruk omhoog maken, als dit even doortrekt gaan alts uiteindelijk ook bloeden.
Edit: alhoewel daar nu nog weinig van te zien is op de coins die ik vol..
Je ziet BTC.D nu ook al een flinke ruk omhoog maken, als dit even doortrekt gaan alts uiteindelijk ook bloeden.
Edit: alhoewel daar nu nog weinig van te zien is op de coins die ik vol..
[ Voor 20% gewijzigd door YES op 15-02-2023 21:34 ]
Het was cynisch, want ik weet dat daar discussie over is geweest.MrMrq schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:30:
[...]
Dit zijn de momenten dat ik Roellie80 het meest mis. Oprecht.
![]()
Op naar een nieuwe bull, met nieuwe stamgasten. Of liever: de terugkeer van een paar stamgasten.
Maargoed ik ben verder ook maar een lurkert.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Van een mini moon vanmiddag naar een dikke raket die een enkeltje moon doet
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
knakworst schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:35:
[...]
binnenkort hier?
https://99bitcoins.com/deadcoins/
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large)
Iets met biggest bull trap.Mr.P!nk schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:35:
Hoe zou het met capo gaan
Zeg mensen ik heb maar één boormachine in huis
Die heeft gewoon nog steeds gelijk, de bulltrap word alsmaar groter. Dat kan je gewoon tot in de eeuwigheid blijven roepenMr.P!nk schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:35:
Hoe zou het met capo gaan
Hoeveel zou deze man in zijn Wallets hebbenYES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:37:
[...]
Die heeft gewoon nog steeds gelijk, de bulltrap word alsmaar groter. Dat kan je gewoon tot in de eeuwigheid blijven roepen
Lol. Let's go!
https://charts.aggr.trade/ktbm
https://charts.aggr.trade/ktbm
IK ZIT GODDO*** NET TE VERTELLEN DAT IK HOOP DAT MENSEN HIER BLIJVEN LEVEN…knakworst schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:36:
[...]
Zeg mensen ik heb maar één boormachine in huis
( denk jij er maar om dat je niet knakt worst )
Als astar de weerstand op 0,10 en 0,11 breekt dan oh boy....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:39:
[...]
Eerst hopen dat ie niet terug deze zone in gedrukt wordt. Als ie daar boven blijft is dat met de huidige power van BTC niet eens heel gek! Als BTC dan stabiliseert kan DOT wellicht weer opveren
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vko1lWVnwPJ7V2jeEdVlTnb9.gif?f=user_large)
Maar serieus Dot blijft wel ver achter. Ik snap er niks van.
wtf.. paar uur geleden gekeken en toe was het nog kabbelen..
nu ineens ruim 8% omhoog
:fill(white):strip_exif()/f/image/ucTLlF8Dv2hi5kG7RYsLdUkA.png?f=user_large)
mag ook wel net een nieuwe pc gebouw van bijna 2 ETH
nu ineens ruim 8% omhoog
:fill(white):strip_exif()/f/image/ucTLlF8Dv2hi5kG7RYsLdUkA.png?f=user_large)
mag ook wel net een nieuwe pc gebouw van bijna 2 ETH
[ Voor 61% gewijzigd door Khaelos op 15-02-2023 21:45 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het is mij allang duidelijk, ze moeten hun logo veranderen naar 1 of t andere hond…zwembroek schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:42:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1DjftIot1ZDq2ixJxzcEFV1w.gif?f=user_large)
Als ze die hond dan ook blauw verven moet het goedkomen!Skrunsies schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:44:
[...]
Het is mij allang duidelijk, ze moeten hun logo veranderen naar 1 of t andere hond…
[Afbeelding]
Ik ben de CPI dip van gister dankbaar. Hoop dat afgelopen Valentijnsdag mij lang zal heugen. Zat Robert Toru Kiyosaki er mooi naast.
Die parachains zijn zo gebruiksvriendelijkzwembroek schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:42:

Die zit er eigenlijk altijd naast..zwembroek schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:48:
Zat Robert Toru Kiyosaki er mooi naast.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zit de hele tijd te loeren en te rekenen hoeveel winst ik heb als ik nu uitstap. Maar ik wacht toch nog maar af tot de 420k.
Laten we de 24k babe overslaan en gelijk door naar de 25K
Een echte golver is nooit uitgeput
Bushalte schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:52:
Zit de hele tijd te loeren en te rekenen hoeveel winst ik heb als ik nu uitstap. Maar ik wacht toch nog maar af tot de 420k.
:strip_exif()/f/image/aFxM7FtDx4DP3cZtBQpq5TX2.jpg?f=fotoalbum_large)
Skrunsies zijn PF:Bushalte schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:52:
Zit de hele tijd te loeren en te rekenen hoeveel winst verlies ik heb als ik nu uitstap. Maar ik wacht toch nog maar af tot de 420k.
Ben wel blij met mijn Astar uit de parachainsknakworst schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:48:
[...]
Die parachains zijn zo gebruiksvriendelijk
Weegt niet op tegen het virtuele verlies op dot, maar goed...
Zero.
Dikke bullflag bij APT:
:fill(white):strip_exif()/f/image/bfyltKAX24hDxGGG2RG0hXH7.png?f=user_large)
Stabiel nu voor een kwartiertje ofzo. Ik zit met smart te wachten op Taro’s bijgewerkte TA.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Zojuist eerste keer boven de 10 cent. Oh boy...zwembroek schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:41:
Als astar de weerstand op 0,10 en 0,11 breekt dan oh boy....
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Is het nog te vroeg voor (een Photoshop van) een screenshot van een Telegram-groep waar jij oproept om overal APT te shillen?
Ik vraag dit voor een Fries.
Maktub
Even in het goede topic kijkentroje schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:59:
Stabiel nu voor een kwartiertje ofzo. Ik zit met smart te wachten op Taro’s bijgewerkte TA.
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Ja, wacht maar even, moet eerst de rugpull nog uitvoeren.MrMrq schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:01:
[...]
Is het nog te vroeg voor een screenshot van een Telegram-groep waar jij oproept om overal APT te shillen?
Ps. Voor de volledigheid, ik heb hier: Taro in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23" en hier: Taro in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23" exact verteld wat ik van plan was, hopelijk hebben meer mensen ervan geprofiteerd
MrMrq schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:01:
[...]
Is het nog te vroeg voor (een Photoshop van) een screenshot van een Telegram-groep waar jij oproept om overal APT te shillen?

7% groei door wat bullish nieuws. Zelfs met boomer aandelen heb ik grotere sprongen gezien na wat mooie marktcijfers.Joosie200 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:06:
Van 21.3k naar 24.3k in 18 uur tijd.
Super organische groei.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Organisch is plantaardig,Joosie200 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:06:
Van 21.3k naar 24.3k in 48 uur tijd.
Super organische groei.
Plantaardig is groente,
Groente is groen,
Yep!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:57:
[...]
ja ik zet niet direct een sell order bij 25k (wel SL in winst). Moet me toch eens lukken om de trade een half jaar open te houden.....de vorige was maar een maand met iets minder dan 300% winst.
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:00:
[...]
Spreken we bij deze af dat we bij de 25k even herijken wat we ermee aan moeten?
Oké, ik had echt totaaaaal niet verwacht dat het punt waarop ik er over moest denken vanavond al in de buurt zou komen hahaha. Ik ga die SL maar zetten want ik word niet wakker van een Tradingview alertYES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:27:
[...]
Dat wachten op een rode kaars heb ik wel vaker gedaan en dan door een soort van greed/FOMO er toch ingetrapt een nieuwe long te openen en die een tijdje later weer te sluiten met verlies. Typisch momenten waarop emotie/niet rationeel denken even kan opdoemen. Ik laat hem nu openstaan, hou me aan mijn voornemen om eerst tot (dichtbij) de 25 te wachten, alert op 24.6k staat op Tradingview al ingesteld, kan ik dan meteen even kijken hoe het er voor staat![]()
Al kan dat natuurlijk nog gewoon weken duren en komen er eerst nog correcties, je weet het nooit. Ga me ook nog even beraden op een winstgevende SL
Selderij?resusaapje schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:08:
[...]
Organisch is plantaardig,
Plantaardig is groente,
Groente is groen,
Yep!
Er mist wel een beetje wat er gebeurt na de FOMO. Meestal is het dan een rechte lijn naar beneden.
Werd godnondeju wel eens tijd ook of nie!
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 15-02-2023 22:33 ]
Zojuist voor het eerst een trailing stop ingesteld, lekker slapen en dromen over lambo's op de moon.Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:25:
Toch even een pauze ingelast @YES ?
Wat mij betreft mag ie weer...
Nog steeds Bulltrap?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Waar doen jullie leverage trading? Kraken of Bybit? En waarom?
https://testnet.bitmex.com, gewoon omdat het veilig is.moshimoshi schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:59:
Soms moet ik ook gewoon even terugbladeren naar de OP
moshimoshi schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 23:05:
Soms moet ik ook gewoon even terugbladeren naar de OP
Persoonlijk gebruik ik ByBit, bevalt prima.
Hmm, de 24.3 is een tuff koekie to hold for the moment.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Van 2017 tot 2019 bij bitmex, daarna bij bybit. Bevalt erg goedmoshimoshi schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:59:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Niemand die even wakker wordt en zijn of haar ogen uit kijkt en MOOONNN roept?
Als dit geen organische groei meer is, dan weet ik het ook niet meer.
Wat is wijsheid?
Alle BNB of ETH verkopen om later goedkoper terug te kopen?
Afromen, alleen de winst eruit halen?
Wat is het plan?
Verkopen? Maar waarheen? Is alles nog veilig?

Wat is wijsheid?
Wat is het plan?
[ Voor 18% gewijzigd door Martine op 16-02-2023 01:35 ]
Zo dit is lekker wakker worden in azie!
Lekker vanuit Costa Rica stiekem gluren en zien dat de koers 10% omhoog is gegaan
Al begin je met 50€ je kunt daar makkelijk geld uit maken en een extra frietje voor kopenNeoflexNL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:30:
Als buitenstaander: ik vind 't altijd erg leuk om die posities een beetje te volgen!
Ik zou t ook wel eens willen proberen met wat speelgeld/leergeld, maar is er nog niet van gekomen..
Ik heb vanochtend deze gesloten, dit was puur een experiment op een exchange die ik niet vaak gebruik.
$100 in ETH gestoken op $1505 en nu verdubbeld
:strip_exif()/f/image/Paw7IlgcgUUIko68r4NwBQbm.jpg?f=fotoalbum_large)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
HOLDMartine schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 01:25:
Niemand die even wakker wordt en zijn of haar ogen uit kijkt en MOOONNN roept?![]()
Wat is wijsheid?
Wat is het plan?
Zo zie je maar , -99% de ene dag , +50% de volgende , niet absoluut maar wel %. Zo is mijn werk performance ook wel eensGipsy King schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:53:
Hopelijk heeft niemand hier BLUR pijn
https://coinmarketcap.com/currencies/blur-token/
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/HUFWo4ipo4uX8k1t2yCehLr8.jpg?f=fotoalbum_large)
mooi wakker worden zo. Ben benieuwd of we de 25k echt gaan aanvallen vandaag
Zeg heeft iemand hier Ripple? Hoorde op een feestje dat dat een mooie munt is.
Denk dat mijn trailing stop wat te strak was, long is gesloten helaas. Wel vette winst gepakt dus wel tevreden mee hooranti elppa schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:00:
mooi wakker worden zo. Ben benieuwd of we de 25k echt gaan aanvallen vandaag
Dat moet nog maar blijkenWhySoSerious schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:07:
Zeg heeft iemand hier Ripple? Hoorde op een feestje dat dat een mooie munt is.
Sec Story
https://finbold.com/rippl...e-as-of-february-13-2023/
But yes... Ripple here

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 16-02-2023 07:21 ]
Goeiemorgen iedereen.
Ik ben nieuw hier, ik volg het topic over crypto hier echter al ruim een maand. Ik ben zeker geen grote vis en ik ben nieuw in deze wereld maar ik leer snel, oa door jullie!
Ik heb momenteel 2 flufjes in bitcoin gestoken, verspreid over 3 momentjes. De bedoeling was om iedere maand 1 flufje in te leggen op de eerste maar door hier te lezen zal ik dit spreiden over iedere zondag 1/4de fluf te doen (dca). Meer kan ik niet maar iets met wat "wie het kleine niet eert.." Traden doe ik (nog) niet, ik geloof gewoon in bitcoin
Let's do this.
Ik ben nieuw hier, ik volg het topic over crypto hier echter al ruim een maand. Ik ben zeker geen grote vis en ik ben nieuw in deze wereld maar ik leer snel, oa door jullie!
Ik heb momenteel 2 flufjes in bitcoin gestoken, verspreid over 3 momentjes. De bedoeling was om iedere maand 1 flufje in te leggen op de eerste maar door hier te lezen zal ik dit spreiden over iedere zondag 1/4de fluf te doen (dca). Meer kan ik niet maar iets met wat "wie het kleine niet eert.." Traden doe ik (nog) niet, ik geloof gewoon in bitcoin
Let's do this.
[ Voor 3% gewijzigd door Mathias9956 op 16-02-2023 07:55 ]
The only easy day is yesterday.
nice man. Zoals ik gisteren al schreef jaren niets meer mee gedaan. Vind deze positie iets te mooi om mee te kloten. Na deze trade ga ik wel even experimenteren.......als ik zin hebYES schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:12:
[...]
Denk dat mijn trailing stop wat te strak was, long is gesloten helaas. Wel vette winst gepakt dus wel tevreden mee hoor
Bullmarket has begunMathias9956 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:17:
Goeiemorgen iedereen.
Ik heb momenteel 100 euro in bitcoin gestoken, verspreid over 3 momentjes. De bedoeling was om iedere maand 50 euro in te leggen op de eerste maar door hier te lezen zal ik dit spreiden over iedere zondag 12,5 te doen (dca). Meer kan ik niet maar iets met wat "wie het kleine niet eert.." Traden doe ik (nog) niet, ik geloof gewoon in bitcoin
Let's do this.
Haha, snap ik! Ik wilde gewoon niet riskeren dat we een flinke retrace zouden krijgen in de nacht en dan een groot deel van mijn winst zou verdampen. Uiteindelijk was er nauwelijks een retrace dus de trailing stop stond gewoon iets te strak afgesteld. Ach ja, les voor de volgende keer, mooi leergeld opgehaald met deze longanti elppa schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:18:
[...]
nice man. Zoals ik gisteren al schreef jaren niets meer mee gedaan. Vind deze positie iets te mooi om mee te kloten. Na deze trade ga ik wel even experimenteren.......als ik zin heb
Zou mooi zijn als (a)deze kwestie nog jaren duurt, of (b)de SEC verliest. Die bandieten mooi op hun plek en wij een fijne run met 1.5 jaar.Gipsy King schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:16:
[...]
Dat moet nog maar blijkenits not over yet.
Sec Story
https://finbold.com/rippl...e-as-of-february-13-2023/
But yes... Ripple here
Excellence does not require perfection.
Ook Andrew Hayes aan het volgen op Twittert?Gipsy King schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:53:
Hopelijk heeft niemand hier BLUR pijn
https://coinmarketcap.com/currencies/blur-token/
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hi Mathias9956Mathias9956 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:17:
Goeiemorgen iedereen.
Ik heb momenteel fluf in bitcoin gestoken, verspreid over 3 momentjes. De bedoeling was om iedere maand kleinere fluf in te leggen op de eerste maar door hier te lezen zal ik dit spreiden over iedere zondag nog kleinere fluf te doen (dca). Meer kan ik niet maar iets met wat "wie het kleine niet eert.." Traden doe ik (nog) niet, ik geloof gewoon in bitcoin
Let's do this.
Welkom in de slowchat en de malleboel van Crypto! Succes en veel plezier in de bullmarket
Alvast 1 tip: we melden hier nooit bedragen, ter bescherming van iedereen hier. Voordat er mensen met boormachines op bezoek komen etc. Hier wordt het vaak "een flufje" genoemd als je een aankoop hebt gedaan. voor de 1 is dat 10 euro, voor de ander 1000 of meer.
Sterkte zaterdag maatje, hard timesSkrunsies schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:52:
Ik zie dat er hier geroepen wordt om bepaalde mensen.
Misschien dat het een goed idee is dat (oude) ‘vaste stamgasten’ die hier al een tijdje niet meer geweest zijn, zo af en toe een geluidje komen geven.
As zaterdag heb ik een begrafenis van iemand die zich zelf van het leven heeft beroofd.
Vervolgens denk je van alles. Lange gesprekken met zijn vrouw gehad van de week. Maar heb mij doen beseffen dat we hier met zijn allen best vaak eens langs wippen.
Omdat we anoniem met elkaar omgaan, bekroop mij dat gevoel dat mensen die ik hier niet zie, als die er nog wel zijn zeg maar.
Nou ja lang verhaal. Maar na een paar nachten 0 slaap, deed ik me dit zo ineens beseffen.
Voor de rest moon soon enzo!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
+11% op BTC
Er zijn maar weinig dagen dat de "oude dame" zulke resultaten heeft laten zien.
Wellicht vandaag nog een kleine stap terug? (naar + ~7%)
Er zijn maar weinig dagen dat de "oude dame" zulke resultaten heeft laten zien.
Wellicht vandaag nog een kleine stap terug? (naar + ~7%)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Sterkte SkrunsSkrunsies schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:52:
Ik zie dat er hier geroepen wordt om bepaalde mensen.
Misschien dat het een goed idee is dat (oude) ‘vaste stamgasten’ die hier al een tijdje niet meer geweest zijn, zo af en toe een geluidje komen geven.
As zaterdag heb ik een begrafenis van iemand die zich zelf van het leven heeft beroofd.
Vervolgens denk je van alles. Lange gesprekken met zijn vrouw gehad van de week. Maar heb mij doen beseffen dat we hier met zijn allen best vaak eens langs wippen.
Omdat we anoniem met elkaar omgaan, bekroop mij dat gevoel dat mensen die ik hier niet zie, als die er nog wel zijn zeg maar.
Nou ja lang verhaal. Maar na een paar nachten 0 slaap, deed ik me dit zo ineens beseffen.
Voor de rest moon soon enzo!
Orgasmische groei. Ik vind helemaal mooi.

* sh4d0wman hodlt in een hoekje van de Bruna. Klaar voor de 345k blowoff top.

* sh4d0wman hodlt in een hoekje van de Bruna. Klaar voor de 345k blowoff top.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!