[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 234 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.038 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/7ba1vy.jpg O+

As usual, de fomo kicks in. Klinkt allemaal heel serieus en Japan is natuurlijk sowieso #1. misschien toch instappen? 8)7

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:13
De blur airdrop pump/dump van vandaag is Access Protocol. Je kon zelfs je coingecko candies inzetten.
Ik de gek heb dat gedaan. Kijken wat daar van terecht komt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:14

YES

Moderator General Chat
Toch opgeschroefd naar x10:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsqBR0f9QFYGVvSknVbU8FuDtrM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nTCSp07AjbK9g4ctHpHv9QrK.jpg?f=fotoalbum_large
Nog bedankt voor de hopium. Of ik hem nu echt tot juni open durf te laten weet ik nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:29
knakworst schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:12:
De mempool van mijn btc node zit vol. Bullish.

[Afbeelding]
Dat is al weken, komt door die fucking ordinals.
Ik moest zelfs een transactie rbf-en zodat ie aan de beurt kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:45:
[...]

[Afbeelding]
Nog bedankt voor de hopium. Of ik hem nu echt tot juni open durf te laten weet ik nog niet :+
Mooie entry >:) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMoXiXAzOXoXqUPWF5muniBkPC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6c0hIIR8TllNWS9A3IjKLZPj.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag dubbele salaris, uurtje x15 long gegaan op RNDR. Van 1.83 naar 1.97.

Winst is winst zeggen ze altijd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:48
Domino schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:59:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/metW-LbF-VYZaZJ4SjxdlehOesA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nPZ4SwtUFOyKtCz0Nj9uiaIL.png?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:27
Wiley99 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:23:
[...]

Goed punt, ik zie dat de consensus over de benamingen een beetje is aangepast/gedivergeerd, misschien nadat de niet-serieuze algo's ten onder gingen. Toen ik het schreef had ik al het gevoel daar een reactie op te krijgen dus voegde ik maar 'serieus' toe in plaats van even mijn geheugen op te frissen (y)
Een snelle search levert evenveel sites op die het algoritmisch noemen als het tegengestelde.

Strikt genomen zou je kunnen beargumenteren dat een algoritme de grondslag is waarmee de verhouding in de pool van overcollateralized onderpand van ETH en USDC en een zwikje andere wordt beheerd. Ik zou het dus wel algoritmisch noemen, omdat die verhouding de basis van de peg is, niet alleen het onderpand (zoals bij USDC).
Ik snap je punt. Strict genomen zit er een smart contract onder die een en ander doet met de verhoudingen van het onderpand.

Maar het verschil tussen bijvoorbeeld DAI en een algo-stablecoin is dat bij DAI de waarde van het onderpand hoger is dan de totale waarde van DAI in omloop (over-collateralized). Een algo-stable is daarentegen vaak maar gedeeltelijk gedekt door onderpand en is daarnaast gekoppeld aan een andere munt om de waarde te behouden. UST met Luna, Iron met Titan destijds en FRAX met FXS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Domino schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:59:
[...]
maar die gaan toch niet via de mempool, meen ik me uit goede bron te herinneren?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
jvel92 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:14:
[...]

Ik snap je punt. Strict genomen zit er een smart contract onder die een en ander doet met de verhoudingen van het onderpand.

Maar het verschil tussen bijvoorbeeld DAI en een algo-stablecoin is dat bij DAI de waarde van het onderpand hoger is dan de totale waarde van DAI in omloop (over-collateralized). Een algo-stable is daarentegen vaak maar gedeeltelijk gedekt door onderpand en is daarnaast gekoppeld aan een andere munt om de waarde te behouden. UST met Luna, Iron met Titan destijds en FRAX met FXS.
We schrijven hetzelfde dus ik denk dat het een kwestie potato potahto is ofwel waar je de nadruk legt. Ik zou zeggen dat het algoritme noodzakelijk is voor de peg (want volatiel ETH is een groot deel van de collateral, vandaar ook over-collateralisation) en dus mag je het een algoritmische stable coin noemen (zoals een groot deel van de websites die DAI uitleggen ook doen). Dat het heel anders (slimmer, veiliger, stabieler enz.) in elkaar zit dan UST was ook voor de ondergang van UST al duidelijk.

Mijn USD-spaarpotje is in elk geval DAI om al die goede redenen. Vast geen effecten en tenzij ETH of USDC nat gaan ook relatief veilig en decentraal.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Darrell schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:23:
[...]

Ik weet niet waarom maar bij mempool moet ik altijd aan Pelox denken.
Ik aan dikke memmen in het zwembad
Dikke mempool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ezekielll schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:34:
[...]

Dikke mempool
En wat is @Pelox' jachtterrein ook alweer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
Wiley99 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:31:
[...]

We schrijven hetzelfde dus ik denk dat het een kwestie potato potahto is ofwel waar je de nadruk legt. Ik zou zeggen dat het algoritme noodzakelijk is voor de peg (want volatiel ETH is een groot deel van de collateral, vandaar ook over-collateralisation) en dus mag je het een algoritmische stable coin noemen (zoals een groot deel van de websites die DAI uitleggen ook doen). Dat het heel anders (slimmer, veiliger, stabieler enz.) in elkaar zit dan UST was ook voor de ondergang van UST al duidelijk.

Mijn USD-spaarpotje is in elk geval DAI om al die goede redenen. Vast geen effecten en tenzij ETH of USDC nat gaan ook relatief veilig en decentraal.
Zit zelf ook grotendeels in DAI sinds deze week. Deel nog wel in USDC vanwege betere yields op Arbitrum dan in DAI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
[...]

[Afbeelding]
Nice, mijn x6 long staat pas op 15% nu

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:38:
[...]

Nice, mijn x6 long staat pas op 15% nu
Een paar minuten later wel op wat meer vermoed ik?

Heb sinds gisteren de leverage wat opgeschroefd, maar ik ben gelukkig ook aan boord:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-m5wndedvoSrt_Wa0oeWrhhQ5LY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/w8wYATMhEjbCVpdzHWmWYIXK.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:42:
[...]

Heb sinds gisteren de leverage wat opgeschroefd, maar ik ben gelukkig ook aan boord:
[Afbeelding]
Gaat zo rap niet met een x6 he.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNBJmE5ZUhn_i8rDIJZmZck2ZcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G6GrUeo6p1VEIarRJFZYbuQK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nee, maar uiteindelijk gaat het om de waarde van de winst, niet het percentage :)

Mooie entry!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:21

Darrell

Fiat moonboy

Ezekielll schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:34:
[...]

Dikke mempool
Aaah dat was het :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7mv71M4yYZPW8f-N8jZEbfOKUQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HnJqWIyRaiFSPMVGfeNFqze8.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:46:
[...]

Nee, maar uiteindelijk gaat het om de waarde van de winst, niet het percentage :)

Mooie entry!
entry was in die paal rond de lunch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

De raketmotoren worden warmgedraaid. Ik kan ze al horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:42:
[...]

[Afbeelding]
Nice.

We gaan zelfs weer richting de 23k nu zo lijkt het. Nog belangrijke MA's die eraan komen? Ik zie, qua horizontale lijnen momenteel veel vlak bij elkaar liggen, dus dat is aan de ene kant misschien juist wat lastiger terrein, aan de andere kant kan je zeggen dat er geen duidelijke resistance zit dus wellicht komt er wel een flinke beuk door naar de 24k?

@anti elppa mijn opschroeven van de long was eigenlijk vooral geluk, gevoel wat ik had na gisteren was dat we toch wel zouden doorpakken. Gelukkig ging dat ook zo :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:47:
[...]

Nice.

We gaan zelfs weer richting de 23k nu zo lijkt het. Nog belangrijke MA's die eraan komen? Ik zie, qua horizontale lijnen momenteel veel vlak bij elkaar liggen, dus dat is aan de ene kant misschien juist wat lastiger terrein, aan de andere kant kan je zeggen dat er geen duidelijke resistance zit dus wellicht komt er wel een flinke beuk door naar de 24k?
Wat mij betreft pas op 25k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GTNq-PrRk9wZZJ9gsVP3ciXTE6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ElxhpgpkWL9OkTpba21AUm5n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:47:
[...]

Nice.

@anti elppa mijn opschroeven van de long was eigenlijk vooral geluk, gevoel wat ik had na gisteren was dat we toch wel zouden doorpakken. Gelukkig ging dat ook zo :)
zit van alles rond de 25k. ma200 en ma50 op de weekly en de 25k was weerstand half augustus

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:47:
De raketmotoren worden warmgedraaid. Ik kan ze al horen.
Ff starten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmZJKrAGVL35iSn5Tx_g_Wr5lyk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/REgEL6GGZ7cPYErV25WsJAYA.gif?f=user_large

En dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apcGRdrpnE73YtLwU_6KPTWTKUE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xsBCsexoMXOr7I3xLuniQ5Nl.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Taro, @anti elppa ah ja, die MA is natuurlijk weer iets hoger komen te liggen inderdaad. En die resistance van augustus was me ook bekend maar had ik niet meer scherp.

Nou dan wordt het winst maken dus tot 25k *O*

(en dan ook meteen kiezen of ik m echt open ga laten staan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 19:00
Heb zelf op 22600 een long geopend. Meteen all in gegaan. Lets go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 23:44
[...]
Heb je dan je positiegrootte ook aangepast?
Zo niet, dan heeft het verhogen van je leverage niet veel zin... Behalve dan je liquidatiegrens dichter naar je entry halen. Maar je verdient er per saldo niet meer of sneller aan als je je positiegrootte niet aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:54:
@Taro, @anti elppa ah ja, die MA is natuurlijk weer iets hoger komen te liggen inderdaad. En die resistance van augustus was me ook bekend maar had ik niet meer scherp.

Nou dan wordt het winst maken dus tot 25k *O*

(en dan ook meteen kiezen of ik m echt open ga laten staan)
ja ik zet niet direct een sell order bij 25k (wel SL in winst). Moet me toch eens lukken om de trade een half jaar open te houden.....de vorige was maar een maand met iets minder dan 300% winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
toilet_paper schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:55:
[...]

Zo niet, dan heeft het verhogen van je leverage niet veel zin... Behalve dan je liquidatiegrens dichter naar je entry halen. Maar je verdient er per saldo niet meer of sneller aan als je je positiegrootte niet aanpast.
gok dat mr visca dat wel weet, maand terug enorme discussies geweest hier 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
toilet_paper schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:55:
[...]

Ja, klopt! Niet zolang geleden was dat nog een discussie over hier dus heb er aan gedacht :)
Die positie op x5 was ook vrij voorzichtig dus had genoeg ruimte om hem op te schroeven, zowel qua leverage als toevoegen van sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:57:
[...]

ja ik zet niet direct een sell order bij 25k (wel SL in winst). Moet me toch eens lukken om de trade een half jaar open te houden.....de vorige was maar een maand met iets minder dan 300% winst.
Spreken we bij deze af dat we bij de 25k even herijken wat we ermee aan moeten? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:57:
[...]

Je kunt ook een trailing stop per bijv. 24.975 activeren met een verschil van bijv. 75 USD.

Ik stel steeds vaker trailing stops in ipv limit sell orders. Dan kan je doorgaans nog verder meeliften.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:05
Floki plus 60% op de daily.. puur omdat een invloedrijk persoon een hond heeft die zo heet en daar een foto van post.
Crypto’s finest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:01:
[...]

Je kunt ook een trailing stop per bijv. 24.975 activeren met een verschil van bijv. 75 USD.

Ik stel steeds vaker trailing stops in ipv limit sell orders. Dan kan je doorgaans nog verder meeliften.
Heb ik 2 a 3 jaar terug wat mee zitten kloten, moet dat weer eens bekijken. Gebruik het eigenlijk nooit meer. Ga me er weer eens in verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
LIT 👍
ASTR 👍

winsten nemen? nah nog niet 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 23:44
anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:58:
[...]
gok dat mr visca dat wel weet, maand terug enorme discussies geweest hier 8)
Ik gokte dat ook, maar naar aanleiding van die discussie dacht ik 'ik check 't ff'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
merauder schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:55:
Heb zelf op 22600 een long geopend. Meteen all in gegaan. Lets go!
Ik hou ook wel van een gokje maar all in op een long?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
toilet_paper schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:05:
[...]

Ik gokte dat ook, maar naar aanleiding van die discussie dacht ik 'ik check 't ff'.
Ja is alleen maar goed hoor :D
Als ik dat niet had gedaan had ik na de werkdag wel wat sip gekeken naar de tussenstand denk ik.

Oh en: 23k!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
@YES, in het kader van

Geef es een complimentje

Hierbij! Volgens mij zit jij er ook nog niet zo heuul lang bij. Maar als ik je kleur plaatjes zie met MA’s en TA’s enzo. Kan ik alleen maar zeggen chapeau.

Ik kwam er iets later bij. Maar voor mij ist allemaal nog steeds acracadabra.

Maar goed nogmaals. Petje af!

Voor de rest dikke fu** you vingers enzo.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:10:
[...]

Ja is alleen maar goed hoor :D
Als ik dat niet had gedaan had ik na de werkdag wel wat sip gekeken naar de tussenstand denk ik.

Oh en: 23k!
wel lekker, had hem net naar x8 gemikt. bij x10 stop ik denk ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Skrunsies schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:14:
@YES, in het kader van

Geef es een complimentje

Hierbij! Volgens mij zit jij er ook nog niet zo heuul lang bij. Maar als ik je kleur plaatjes zie met MA’s en TA’s enzo. Kan ik alleen maar zeggen chapeau.

Hier kan ik me bij aansluiten. Ik heb er zeker een jaar of 4 a 5 over gedaan, en Visca doet dat stukken beter. Echt knap! Een snelle leerling!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:14:
[...]

wel lekker, had hem net naar x8 gemikt. bij x10 stop ik denk ik
Ik ga hem ook niet verder ophogen voorlopig, zowel qua %leverage potje als qua hoe snel je winst dan verdampt bij een correctie wil ik het risico niet verder ophogen. Met een hoger risico dan dit is lang openhouden van posities voor mij ondoenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 19:00
zwembroek schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:06:
[...]

Ik hou ook wel van een gokje maar all in op een long?
Met de trade-pot wel te verstaan :) En doe meestal 3x - 5x levensgevaarlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door merauder op 15-02-2023 20:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:14:
@YES, in het kader van

Geef es een complimentje

Skruns, beste pikkebaas die je er bent, oprecht bedankt! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:15:
[...]

Hier kan ik me bij aansluiten. Ik heb er zeker een jaar of 4 a 5 over gedaan, en Visca doet dat stukken beter. Echt knap! Een snelle leerling!
Ook bedankt! :D

Ik moet denk ik maar wel wat meer van mijn 'mislukte' trades delen, zo dik in het groen sta ik over de hele linie niet hoor :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:16:
[...]

Ik ga hem ook niet verder ophogen voorlopig, zowel qua %leverage potje als qua hoe snel je winst dan verdampt bij een correctie wil ik het risico niet verder ophogen. Met een hoger risico dan dit is lang openhouden van posities voor mij ondoenlijk.
Ik heb hem gesloten, even een rode candle afwachten. Eenmalig open kaart:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OoXVIIHlCAw8W_qR3tDBtlQc6c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qyMI6ZC0d6Kp8n1f7LiW7rrC.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:24:
[...]

Ik heb hem gesloten, even een rode candle afwachten. Eenmalig open kaart:
[Afbeelding]
Dat wachten op een rode kaars heb ik wel vaker gedaan en dan door een soort van greed/FOMO er toch ingetrapt een nieuwe long te openen en die een tijdje later weer te sluiten met verlies. Typisch momenten waarop emotie/niet rationeel denken even kan opdoemen. Ik laat hem nu openstaan, hou me aan mijn voornemen om eerst tot (dichtbij) de 25 te wachten, alert op 24.6k staat op Tradingview al ingesteld, kan ik dan meteen even kijken hoe het er voor staat :)

Al kan dat natuurlijk nog gewoon weken duren en komen er eerst nog correcties, je weet het nooit. Ga me ook nog even beraden op een winstgevende SL

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 15-02-2023 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-09 20:58

NeoflexNL

Forever young

Als buitenstaander: ik vind 't altijd erg leuk om die posities een beetje te volgen!

Ik zou t ook wel eens willen proberen met wat speelgeld/leergeld, maar is er nog niet van gekomen..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:46
Gaat lekker, nog een beetje vroeg om bullrun te callen maar begint er zo wel op te lijken *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTXwGIUBWYkEcqNy9C9hmGC42fc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JjGtI1kqByMwMDCTY9qY8kmn.png?f=user_large

/EDIT

Geen idee wie bovenstaande meme ooit gemaakt heeft maar er staat wel een flinke typefout in..

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 15-02-2023 20:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
NeoflexNL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:30:
Als buitenstaander: ik vind 't altijd erg leuk om die posities een beetje te volgen!

Ik zou t ook wel eens willen proberen met wat speelgeld/leergeld, maar is er nog niet van gekomen..
Tip: begin niet meteen met leverage traden, ik ben daar ooit te vroeg mee begonnen en je verliezen gaan dan hard kan ik je zeggen. Eerste liquidatiemailtje voelde ook niet zo heel fijn :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die greed he... Nou wil ik dus weer instappen, moet en ga ik niet doen. Hoop dat 1 van deze 3 buy order straks nog even wordt geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oxitlwvgza7jnfoMNG_RfHTVduM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gas0bjigEARivqsS7SigOVOH.png?f=user_large

Gelukkig wel een inverse contract, dus ik lift nog steeds mee :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
NeoflexNL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:30:

Je kan ook A87 om tips vragen. Die heeft een bult ervaring met gehunt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:35:
[...]

Bedankt voor de tip, maar nee bedankt :P

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:46
zwembroek schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:35:
[...]

Z'n laatste video alweer van 2 weken terug, zucht.

YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Waar is uber bull @Tominatie eigenlijk?

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ik zie dat er hier geroepen wordt om bepaalde mensen.

Misschien dat het een goed idee is dat (oude) ‘vaste stamgasten’ die hier al een tijdje niet meer geweest zijn, zo af en toe een geluidje komen geven.

As zaterdag heb ik een begrafenis van iemand die zich zelf van het leven heeft beroofd.

Vervolgens denk je van alles. Lange gesprekken met zijn vrouw gehad van de week. Maar heb mij doen beseffen dat we hier met zijn allen best vaak eens langs wippen.

Omdat we anoniem met elkaar omgaan, bekroop mij dat gevoel dat mensen die ik hier niet zie, als die er nog wel zijn zeg maar.

Nou ja lang verhaal. Maar na een paar nachten 0 slaap, deed ik me dit zo ineens beseffen.

Voor de rest moon soon enzo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_hPKwVYjsFv23fNQMck5Rpsq_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QiVzyytpBCEFdF791I4jcsxC.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
Welke bleekselderij candle is dit? :P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:52:
Ik zie daar er hier geroepen wordt om bepaalde mensen.

Misschien dat het een goed idee is dat (oude) ‘vaste stamgasten’ die hier al een tijdje niet meer geweest zijn, zo af en toe een geluidje komen geven.

As zaterdag heb ik een begrafenis van iemand die zich zelf van het leven heeft beroofd.

Vervolgens denk je van alles. Lange gesprekken met zijn vrouw gehad van de week. Maar heb mij doen beseffen dat we hier met zijn allen best vaak eens langs wippen.

Omdat we anoniem met elkaar omgaan, bekroop mij dat gevoel dat mensen die ik hier niet zie, als die er nog wel zijn zeg maar.

Nou ja lang verhaal. Maar na een paar nachten 0 slaap, deed ik me dit zo ineens beseffen.

Gecondoleerd/sterkte man! Altijd erg triest dat soort dingen..

Ik krijg zo nu en dan nog een duimpje van iemand die hier eerder behoorlijk actief was maar inmiddels zo goed als dood is (hij heeft een vriendin).
Best wel fijn dat ik die nog wel eens op die manier voorbij zie komen, dan weet ik in ieder geval dat ie nog mee leest.

Probleem/ding met een topic als dit is echter wel dat mensen zelf de vrijheid hebben de deur achter zich dicht te trekken en totaal niet verplicht zijn iets van zich te laten horen. Ik kan me voorstellen als je andere prioriteiten hebt/krijgt, dat dit topic je wellicht ook ineens gestolen kan worden.. Dat is het lastige, je kan het niet van iemand verwachten daar hetzelfde in te staan als jij.

Maar zoals @Ngangatar, die is al zo oud, die zou op zich wel af en toe mogen laten weten of hij nog leeft, of zijn stoma nog functioneert en of zijn nieuwe 'fiets' (rollator) een beetje fijn is, inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 15-02-2023 20:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Ik zie daar er hier geroepen wordt om bepaalde mensen.

Ik ben voor. En @Skrunsies sterkte en gecondoleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

D_Jeff schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:56:
[...]

Welke bleekselderij candle is dit? :P
Celer natuurlijk, pompeee

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:58:
[...]
Maar zoals @Ngangatar, die is al zo oud, die zou op zich wel af en toe mogen laten weten of hij nog leeft, of zijn stoma nog functioneert en of zijn nieuwe 'fiets' (rollator) een beetje fijn is, inderdaad.
_O-

Tominatie dik in love oh boy...daar gaan zijn sats.

[ Voor 36% gewijzigd door zwembroek op 15-02-2023 21:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:36:
[...]

En wat is @Pelox' jachtterrein ook alweer? :+
Dat strekt zich van Zeeland, langs Limburg, naar Mallorca, door naar de Canarische eilanden en weer terug via Griekenland en de Veluwe.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ja thanks!

Het was meer een soort van eye opener ofzo. Ach geen idee. Ik besef me @YES dat je gelijk hebt en dat het niet mogelijk is. Is nou eenmaal nadeel van zo’n forum.

Misschien dat ik er deze week daarom wel iets zwaarder in hang. Maar kreeg bij de gedachte toch even kippenvel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:01:
[...]

_O-

Tominatie dik in love oh boy...daar gaan zijn sats.
Haha oh ja die is er ook ingetrapt hè. Ik doelde daadwerkelijk op iemand anders :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:02:
[...]

Haha oh ja die is er ook ingetrapt hè. Ik doelde daadwerkelijk op iemand anders :+
Ah oke, ja die was wel aan het daten dus dacht aan hem. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:02:
[...]

WUTTTTT

Gaat @Ngangatar trouwen :? :9B <3 ^)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:02:
Ja thanks!

Het was meer een soort van eye opener ofzo. Ach geen idee. Ik besef me @YES dat je gelijk hebt en dat het niet mogelijk is. Is nou eenmaal nadeel van zo’n forum.

Misschien dat ik er deze week daarom wel iets zwaarder in hang. Maar kreeg bij de gedachte toch even kippenvel.
Ik beloof je, als ik even minder hier rondhang (haha, ja hoor, alsof dat gebeurd), zal ik je een mooi middelvinger gifje droppen hier :)

Ik heb dat ook met een game die ik de laatste maanden met een vast groepje mensen veel speel. Ik ben er even wat op uitgekeken momenteel maar ergens voel ik me een beetje schuldig dat die lui elke avond online zijn en ik niets/nauwelijks mee bijdraag. Maar dan denk ik ook: hallo, het is vrijetijdsbesteding en ik ben niet bereid daar een sociale verplichting van te maken.
Soms wel lastig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 22:24
Ik zie dat er hier geroepen wordt om bepaalde mensen.

Heel veel sterkte gewenst :-(

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hahaha, niet dat ik weet! Ook jij zit er naast :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wel altijd mooi om te bedenken dat iemand die er een tijdje niet is, als ie weer eens Tweakers checkt, allemaal notificaties heeft omdat we diegene er weer eens aan zijn haren bij trekken. @Ngangatar, @Tominatie, @Mooody, @MicroWhale om er maar wat te noemen, en dan vergeet ik er vast nog een heleboel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:09

knakworst

Get more sats!

De FOMO groeit zie ik aan de groene candles.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moooooon *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gaat ie nou gewoon in 1x naar de 1W MA200 @ 25k?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sj5f6c1iYRoXDh6twabuuKMutjM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UMvpZdvGlgEmwEvMbcOY4xAx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:04

Coldcat

HODL

Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:09:
Gaat ie nou gewoon in 1x naar de 1W MA200 @ 25k?
[Afbeelding]
Nee die slaan we over... in ene keer door naar de 28k! *O*

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Even realistisch blijven. Dit kan alleen maar naar 69k gaan.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Dit gaat best hard.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:11:
[...]

Nee die slaan we over... in ene keer door naar de 28k! *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhGbKfI2Xvu6cEHZq2CKgWobjTA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3BAT09XrFcKOrU4M95y7oPWH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:37
Wat een geweld, genieten hoor dit

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6QNhhBmKyYnEKCl0EtvXhV-7GHk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kXN4Q70UgQ9g2lFWFKsGseE3.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:06:
[...]

Ik beloof je, als ik even minder hier rondhang (haha, ja hoor, alsof dat gebeurd), zal ik je een mooi middelvinger gifje droppen hier :)

Ik heb dat ook met een game die ik de laatste maanden met een vast groepje mensen veel speel. Ik ben er even wat op uitgekeken momenteel maar ergens voel ik me een beetje schuldig dat die lui elke avond online zijn en ik niets/nauwelijks mee bijdraag. Maar dan denk ik ook: hallo, het is vrijetijdsbesteding en ik ben niet bereid daar een sociale verplichting van te maken.
Soms wel lastig..
Deal!

Ja dat is ook zo. Misschien dat er onbedoeld bepaalde verwachtingen geschept worden…

Ach ik ben hier misschien ook wel teveel..

Sommige gasten hier kan ik het ook beter mee vinden dan andere, maar heb soms het idee dat ik echt al wel iets privé lees hier. En dan voelt het alsof je de mensen echt kent ofzo.

We delen hier allemaal dezelfde mindfuck hobby :+

Nogmaals, ik heb niet zoveel geslapen. En mijn hoofd slaat dan een beetje op hol!

Zou het gewoon fijn vinden dat je zo af en toe kan checken dat mensen er nog zijn ofzo.

Maar goed. @Taro, t komt uit een goed hart :) ik zal er niet langer op door gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Amerikaanse beurzen staan zo goed als vlak.. Elon Musk weer aan het twitteren ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Dit wordt volgens mij de vierde 24k test. Ditmaal met een wat langere aanloop.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:05
Lekker mooooooon!!

En astar op 0,1 bam!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
CryptoFace tikt alweer bijna de 100k winst vandaag aan en geniet er lekker van ;)
[YouTube: LIVE - $3,000,000 Million Dollar Bitcoin LONG OMG]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Alpina schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:14:
[...]

Toch al een paar gekapseisd.
:')

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Lekker zo. Weer wat blikke schultenbrau binnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyHeFBlYmEdqHKswHCa692UCQIA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qz0Jf7XcVpHvAZgsBykk0f3O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:15:
CryptoFace tikt alweer bijna de 100k winst vandaag aan en geniet er lekker van ;)
Hij heeft ook wel een typisch crypto gezicht..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:16:
Lekker zo. Weer wat blikke schultenbrau binnen

[Afbeelding]
Je Tesla heeft een nieuwe software update.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:14:
[...]

Toch al een paar gekapseisd.
Heerlijk woord:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:15:
En, zit je op je handen? :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://studentedgeapplication.azureedge.net/articles/910f0eac-6ce6-463e-b7ca-f05c846951ec.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nee, hoezo? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KwQYU0P8e-Ux62y_h5-M17LxX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6Y0IgBr020bRu7Hesx8eznzc.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Moest hier ook meteen aan denken :D

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
Gekke vraag, durven jullie het weer aan soul op Bitvavo te kopen? :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Khaelos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:19:
Ik wel hoor, grotere bedragen gaan wel naar de ledger maar voor ramp on prima wat mij betreft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Khaelos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:19:
Je wil dubbel risico nemen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

troje schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:13:
Dit wordt volgens mij de vierde 24k test. Ditmaal met een wat langere aanloop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBQv3igJzJEw4yyZER1HihMHza0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xWbWRzZLvrV4oZo199gBeTTU.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Sec schijnt document gepubliceerd te hebben mbt regulatie crypto....iets van 400 pagina's. Zal wel wat positiefs in staan

Pagina: 1 ... 234 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!