Het mag dan nog veel over scheissemunze gaan, ik zie vandaag wel degelijk veel inhoudelijke posts, nice 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DAo0cF0r1mngqCoub1bcsfMp.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
0.30 , maar zelfs als het sec xrp sprookje zou uitkomen en hij knalt weeres naar de maan is de prijs van vandaag een prima instap. Maar alsnog... Who Knows. Wellicht wint Sec de zaak en word XRP 10 centsroflexx schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:43:
[...]
Niks mis mee als je op de bodem hebt gekocht.
[ Voor 13% gewijzigd door Gipsy King op 17-02-2023 11:51 ]
Ja, zo werkt de wet... en zo werkt handel: Het vindt zijn weg. Hong Kong heeft een free trade agreement met China. Dus toegang tot bedrijven in China is er zeker legaal. Maar je hebt gelijk dat individuen in China het niet direct kunnen kopen.YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:37:
[...]
Het ging mij puur om deze uitspraak:
[...]
Ik ben net teveel pietluttig op zulke uitspraken, je zegt aan de ene kant niet dat het legaal wordt in China maar aan de andere kant ook weer wel.
Belangrijkste is inderdaad wel dat het hiermee in China wellicht weer wat meer tractie krijgt
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
KSM, autch. Dat is wel de coin waar ik veruit het hardst rekt op gegaan ben. Volgens mij moet die bijna x10 gaan wil ik break-even uitkomenDon Guacamole schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:06:
KSM begint ook weer een beetje uit het dal te klimmen, die is me ook een partij rekt gegaan deze bear!
Nog 40% tot break-even 🙈
Jaaaajaaa Binance moet kapot gemaakt worden door de US…. Dan kan coinbase het paradepaardje worden van de US en gecontroleerd worden..Gipsy King schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:47:
[...]
0.30 , maar zelfs als het sec xrp sprookje zou uitkomen en hij knalt weeres naar de maan is de prijs van vandaag een prima instap. Maar alsnog... Who Knows. Wellicht wint Sec de zaak en word XRP 10 cents
Topic Change - Stoute Binance !
https://newsbit.nl/reuter...e-praktijken-bij-binance/
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Als je dat interessant vindt kan ik de Cryptocast deel 259B van afgelopen dinsdag aanbevelen. Interview met de CIO (I=investment hier) van Maven 11, een Nederlandse durfkapitalist in cryptoprojecten en over hun langere termijnvisieiceblack24 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:39:
[...]
Wat een fijne informatieve post. Dank!! 🙏
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik durfde het muntje hier al niet meer te noemen. Ben hier zelf ook flink op nat gegaan. Het restje dat ik nog heb staat in staking maar ik durf niet eens te kijken hoeveel keer die prijs over de kop moet gaan om weer in de zwarte cijfers te komen.YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:09:
[...]
KSM, autch. Dat is wel de coin waar ik veruit het hardst rekt op gegaan ben. Volgens mij moet die bijna x10 gaan wil ik break-even uitkomen
Gdvr Skruns... Het zit je ook niet mee he.... Terwijl jij nou juist iemand bent die inmiddels een giga berg positieve karma verzameld heeft volgens mij. Ik ben echt benieuwd wanneer die berg jouw kant op komt rollen. Je verdiend hem namelijk.Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
2021 en 2022 waren zware jaren hier, mede daardoor besloten ( gehoopt ) op een mogelijkheid bepaalde dromen te kunnen realiseren.
Eind 2022 toch echt wel ontdekt dat deze dromen misschien wel wat te ver van mijn bed show waren, maar ach het zijn dromen..
2023 zou dan 'mijn jaar' worden, lekker investeren.. 1 x goed investeren maandelijks ( BTC/ETH en zakjes GLMR want voorbij plaats 100 en misschien doet ie wel een 50x ).. Dit zou ik dan volhouden tot aan de halving 2024..
So far so good! Dromen lekker bijgesteld, maandelijks geld er in plempen en hier op het forum wat dikke middelvingers opsteken. Dacht dat ik de meeste bende van 2021 en 2022 wel achter mij zou kunnen laten.
Ergens 2021 kreeg ik een heftige pijn tijdens WC bezoeken ( ja ja @zwembroek gelukkig hebben we de foto's nog)
Het is een pijn op een plek waarbij je niet snel tegen een arts zegt nou kijk nou es even wat ik heb..
Eind 2022 begonnen met wat onderzoeken, waarbij ik vorige week uitslag gekregen heb.
Poliepen op mijn endeldarm, nou dikke prima toch? Opereren die hap en door!
Helaas niet op het laatste stukje van mijn darm, maar klaarblijkelijk over mijn hele darm heen..
Keuze: Of opereren en dan dus de hele darm weghalen en met een stoma door, of pijn houden en kijken hoe lang je dat trekt.. Nice 2023 is begonnen, keuze voor nu is pijn en zie wel hoe lang ik dat volhoud..
Blijven investeren in deze geitenbende en kijken waar we staan in 2024/2025..
Maar ben er wel achter dat het als het nu een X10, X100 of -X50 doet.. Dat dromen dromen blijven en je het beste kan genieten van de dagen met wat minder pijn en gelukkige dochters!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb ze ook nog ergens staan. Alleen al het uitzoeken hoe ik daar bij kom en ze verplaats naar een wallet waarvan ik de werking in de basis wel begrijp is het geld wat ze nu waard zijn, niet waard. Mochten ze ooit toch nog een raket naar de maan weten te vinden dan ga ik het tegen die tijd wel uitzoeken, nu is dat gewoon te deprimerendRay_ schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:27:
[...]
Ik durfde het muntje hier al niet meer te noemen. Ben hier zelf ook flink op nat gegaan. Het restje dat ik nog heb staat in staking maar ik durf niet eens te kijken hoeveel keer die prijs over de kop moet gaan om weer in de zwarte cijfers te komen.
Dan is het toch net zoiets als CTi? ook maar 5 miljoen market cap, maar die zijn al stuk verder (Geen chil!)JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:29:
[...]
Allemaal al een 'hoge'marketcap. voor nog meer x100 mogelijkheid toch echt verder zoeken, bijvoorbeeld: https://coinmarketcap.com/currencies/triall/ - Nog onder de 1 miljoen marketcap, in hun systemen die ze aanbieden aan instituten die medische 'trials' doen wordt gebruik gemaakt van AI teccc.![]()
Tevens een nederlands team #supportjelocals
Sterkte kerel!Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:25:
[...]
2021 en 2022 waren zware jaren hier, mede daardoor besloten ( gehoopt ) op een mogelijkheid bepaalde dromen te kunnen realiseren.
Eind 2022 toch echt wel ontdekt dat deze dromen misschien wel wat te ver van mijn bed show waren, maar ach het zijn dromen..
2023 zou dan 'mijn jaar' worden, lekker investeren.. 1 x goed investeren maandelijks ( BTC/ETH en zakjes GLMR want voorbij plaats 100 en misschien doet ie wel een 50x ).. Dit zou ik dan volhouden tot aan de halving 2024..
So far so good! Dromen lekker bijgesteld, maandelijks geld er in plempen en hier op het forum wat dikke middelvingers opsteken. Dacht dat ik de meeste bende van 2021 en 2022 wel achter mij zou kunnen laten.
Ergens 2021 kreeg ik een heftige pijn tijdens WC bezoeken ( ja ja @zwembroek gelukkig hebben we de foto's nog)
Het is een pijn op een plek waarbij je niet snel tegen een arts zegt nou kijk nou es even wat ik heb..
Eind 2022 begonnen met wat onderzoeken, waarbij ik vorige week uitslag gekregen heb.
Poliepen op mijn endeldarm, nou dikke prima toch? Opereren die hap en door!
Helaas niet op het laatste stukje van mijn darm, maar klaarblijkelijk over mijn hele darm heen..
Keuze: Of opereren en dan dus de hele darm weghalen en met een stoma door, of pijn houden en kijken hoe lang je dat trekt.. Nice 2023 is begonnen, keuze voor nu is pijn en zie wel hoe lang ik dat volhoud..
Blijven investeren in deze geitenbende en kijken waar we staan in 2024/2025..
Maar ben er wel achter dat het als het nu een X10, X100 of -X50 doet.. Dat dromen dromen blijven en je het beste kan genieten van de dagen met wat minder pijn en gelukkige dochters!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Op zich mag alles kapot waar de CCP zich mee bemoeit.jdiezrequejo schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:15:
[...]
Jaaaajaaa Binance moet kapot gemaakt worden door de US…. Dan kan coinbase het paradepaardje worden van de US en gecontroleerd worden..
Als dat geen neuken wordt... 🤔MrMrq schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:46:
@Skrunsies
Wat ik wil zeggen wil ik nu alleen met een GIF zeggen.
[Afbeelding]
Dan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten als je denkt dat hun verder zijn, dat dashboard van hun ziet er uit als Excel 95Reno69 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:40:
[...]
Dan is het toch net zoiets als CTi? ook maar 5 miljoen market cap, maar die zijn al stuk verder (Geen chil!)
Altijd zelf blijven nadenken
Klopt.JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:21:
[...]
Maar goed het zal je niks interesseren, je probeert liever grappig te zijn
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ik wist niet dat je boos werdJordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:09:
[...]
Dan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten als je denkt dat hun verder zijn, dat dashboard van hun ziet er uit als Excel 95
Excel 95 is dé shitJordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:09:
[...]
Dan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten als je denkt dat hun verder zijn, dat dashboard van hun ziet er uit als Excel 95
Bij 30kYES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:58:
Henk & Ingrid krijgen een eerste hint, wen FOMO?
[Afbeelding]
Iets met Chasing green candles?YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:09:
[...]
KSM, autch. Dat is wel de coin waar ik veruit het hardst rekt op gegaan ben. Volgens mij moet die bijna x10 gaan wil ik break-even uitkomen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ja geen idee eigenlijk. Meer de hype rondom de parachains en crowdloans. Ik wilde daar aan mee doen en kocht daarom maar KSM en zette die vast om zo andere, momenteel waardeloze muntjes, te vergaren
Dit was nog een leuke chill maar wordt er aub niet al te serieus in met je reacties.JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:29:
[...]
Allemaal al een 'hoge'marketcap. voor nog meer x100 mogelijkheid toch echt verder zoeken, bijvoorbeeld: https://coinmarketcap.com/currencies/triall/ - Nog onder de 1 miljoen marketcap, in hun systemen die ze aanbieden aan instituten die medische 'trials' doen wordt gebruik gemaakt van AI teccc.![]()
Tevens een nederlands team #supportjelocals
Steeds meer bull signs.Alpina schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:43:
[...]
Dit was nog een leuke chill maar wordt er aub niet al te serieus in met je reacties.
Zie dat je nogal fanatiek bent in de Telegram daar.
Ik zie wel toekomst in de combinatie blockchain en medische wereld maar waarom zou nu juist jouw coin het gaan worden en niet een grotere partij als bv Oracle?
Zie:
https://www.oracle.com/nl...blockchain-in-healthcare/
Voor nu moet je het ook gewoon een shitcoin kunnen noemen zonder daar al te persoonlijk op te reageren
idd zodra we mensen hebben die durven te beweren dat de medische wereld wel even een crypto adoptie zal doen, dan zijn we zeker in een bull market. Als er een domein is waar men zeker huiverig zal zijn is het de medische wereld wel.
Wie heeft waar gezegd dat de medische wereld wel even een crypto adoptie zal doen? zijn jullie allemaal slechtziend?mannowlahn schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:59:
[...]
idd zodra we mensen hebben die durven te beweren dat de medische wereld wel even een crypto adoptie zal doen, dan zijn we zeker in een bull market. Als er een domein is waar men zeker huiverig zal zijn is het de medische wereld wel.
Maar goed, shillen zonder schaamte is dan ook idd een bull sign.
Altijd zelf blijven nadenken
Allemaal?JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:03:
[...]
Wie heeft waar gezegd dat de medische wereld wel even een crypto adoptie zal doen? zijn jullie allemaal slechtziend?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ach ja in feite is er uberhaupt nog steeds bijna geen crypto adoptie.mannowlahn schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:59:
[...]
Maar goed, shillen zonder schaamte is dan ook idd een bull sign.
Dus ja Kees! Jij ook
UberLurker Departement #GG.
[YouTube: Erik doe rustig!]JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:03:
[...]
Wie heeft waar gezegd dat de medische wereld wel even een crypto adoptie zal doen? zijn jullie allemaal slechtziend?
Skrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:15:
[...]
Dus ja Kees! Jij ook![]()
Edit: Oh sorry Taro ben jij dat.. Ik zag het niet goed
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
ftfySkrunsies schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:10:
[...]
Nou ja allemaal… beetje overdreven niet![]()
Misschien alleen @Ngangatar, maar @YES en ik helpen hem zijn muntjes naar zmijn Ledger te sturen
Ik gelukkig wel, aangezien het er op lijkt dat jouw avatar naakt lijkt te zijn? Of is dat een gele jurk?JordydG1998 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:03:
[...]
Ngangatar schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:25:
[...]
Ik gelukkig wel, aangezien het er op lijkt dat jouw avatar naakt lijkt te zijn? Of is dat een gele jurk?
UberLurker Departement #GG.
Nonde. Ik krijg er bijna fomo van 😂zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:53:
Astar is de top 100 binnen gestoomd. Plek #92. Top 25 op de lange termijn mogelijk? Wie weet.
Mooie daily chart. Astr blijft maar tegen die weerstand aanbeuken. Als Astr deze even goed doorbreekt dan uber moon.
[Afbeelding]
Top 25 zou mooi zijn:zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:53:
Astar is de top 100 binnen gestoomd. Plek #92. Top 25 op de lange termijn mogelijk? Wie weet.
Mooie daily chart. Astr blijft maar tegen die weerstand aanbeuken. Als Astr deze even goed doorbreekt dan uber moon.
[Afbeelding]
Eigenlijk zou Astr gewoon Cardano moeten kloppen.
[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 17-02-2023 15:09 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
[ Voor 28% gewijzigd door zwembroek op 17-02-2023 15:22 ]
Iets teveel network outages gehad de laatste tijd om echt vertrouwen terug te winnen, gok ik zo.Supertip schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:12:
Waardoor blijft die Solana toch zo achter?
Niet gehinderd door enige kennis 🧐
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Word nog een lastige met de tegendraadse beurzen.Taro schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:35:
Stop loss nu in profit staan, ik wil geen herhaling van gisteren
Die is nu wel gehunt.Taro schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:35:
Stop loss nu in profit staan, ik wil geen herhaling van gisteren
Idd, heeft gelukkig goed uitgepakt, staat inmiddels alweer 350 USD lager:
En weer gelijk hoger. Precies in lijn met de Nasdaq.Taro schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:55:
[...]
Idd, heeft gelukkig goed uitgepakt, staat inmiddels alweer 350 USD lager:
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
https://cryptonews.com/ne...t-scheme-heres-latest.htmMrFX schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:01:
Binance's U.S. partner confirms firm run by CEO Zhao operated on exchange
By Tom Wilson and Angus Berwick
LONDON (Reuters via PiQSuite.com/Suite) - The U.S. partner of global cryptocurrency exchange Binance has confirmed that a trading firm managed by Binance CEO Changpeng Zhao operated as a market maker on its platform.
Reuters reported on Thursday that Binance had secret access to a bank account belonging to its purportedly independent U.S. partner and transferred large sums of money from the account to the trading firm, Merit Peak Ltd.
"While there was a market making firm named Merit Peak that operated on the Binance.US platform, it stopped all activity on the platform in 2021," Binance.US said in a tweet on Thursday after the Reuters story was published. It did not elaborate on when in 2021 the activity ceased, or comment on Zhao's role at the trading firm.
The global Binance exchange is not licensed to operate in the United States but the transfers to Merit Peak revealed by Reuters suggest that Binance controlled the finances of Binance.US, despite saying publicly that the American entity is "fully independent" and operates as its "US partner."
Binance transferred over $400 million from the account at California-based Silvergate Bank to Merit Peak between January and March 2021, Reuters reported on Thursday.
Before that story's publication, Binance.US had told Reuters that "Merit Peak is neither trading nor providing any kind of services on the Binance.US platform," without giving further details.
Binance.US's executives were concerned by the outflows from the Silvergate account to Merit Peak because the transfers were taking place without their knowledge, according to the messages reviewed by Reuters.
A spokesperson for the global Binance exchange, which did not respond to Reuters' questions for the article on Thursday, told crypto news outlet CoinDesk that the transfers were "a Binance.US issue."
The activities of crypto platforms' market makers - firms that typically buy and sell assets at exchanges to deepen trading volumes - have come under growing scrutiny from U.S. financial regulators since the collapse of major exchange FTX in November.
'TREMENDOUS BURDEN'
Zhao has not directly addressed the report, but on Friday he tweeted, "Remember 4.," tagging a previous post in which he listed his "Do's and Don'ts" for 2023. The fourth item on the list was "Ignore FUD, fake news, attacks," using an acronym for "fear, uncertainty and doubt" often used in crypto in relation to news perceived as negative.
The day before Reuters' article, Binance's chief strategy officer, Patrick Hillmann, told the Wall Street Journal and Bloomberg that Binance expected to pay penalties to resolve U.S. investigations into the company. Hillmann said Binance had been built by software engineers unfamiliar with laws and rules on bribery and corruption, money laundering and economic sanctions, but earlier "gaps" in its regulatory compliance had since been closed.
"It's a tremendous burden," Hillmann told Bloomberg. "We just want to put it behind us."
Hillmann did not respond to detailed questions Reuters sent him for the article that was published on Thursday.
Regulators are concerned that some market makers have received undisclosed special treatment from crypto exchanges that may disadvantage customers.
The U.S. Securities and Exchange Commission accused FTX founder Sam Bankman-Fried in December of granting “special privileges” to his trading firm Alameda Research, allowing him to siphon off billions of dollars in FTX customer money. Bankman-Fried has pleaded not guilty.
The bankruptcy in 2022 of a string of major crypto firms has also stoked calls from politicians for greater clarity on how regulators assess ties between U.S. banking and the cryptocurrency sector.
In December, U.S. Senators Elizabeth Warren and Tina Smith wrote to top financial regulators including U.S. Federal Reserve Chair Jerome Powell, asking about their assessment of the risks to banks and the banking system stemming from exposure to crypto. The letter cited Silvergate Capital Corp as among the banks that "relied heavily on their crypto customers."
Shares in Silvergate Capital Corp, Silvergate Bank’s parent company, fell sharply on the Reuters report, closing down over 22%. They have lost nearly 90% of their value since hitting an all-time high in November 2021.
(Reporting by Tom Wilson and Angus Berwick; Editing by Susan Fenton)
Oh, Reuters... en daarna nog een keer "story" gebruiken, klinkt idd als een mooi verhaal. En door.MrFX schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:01:
LONDON (Reuters via PiQSuite.com/Suite) - [...]
Wat als... een klant dollars stort en btc koopt. Iets wat logisch is in een bullrun? Misschien is Merit Peak dan niet handig, maar het zijn geen customer funds.MrFX schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:01:
LONDON (Reuters via PiQSuite.com/Suite) - The U.S. partner of global cryptocurrency exchange Binance has confirmed that a trading firm managed by Binance CEO Changpeng Zhao operated as a market maker on its platform.
Reuters reported on Thursday that Binance had secret access to a bank account belonging to its purportedly independent U.S. partner and transferred large sums of money from the account to the trading firm, Merit Peak Ltd.
"While there was a market making firm named Merit Peak that operated on the Binance.US platform, it stopped all activity on the platform in 2021," Binance.US said in a tweet on Thursday after the Reuters story was published. It did not elaborate on when in 2021 the activity ceased, or comment on Zhao's role at the trading firm.
The global Binance exchange is not licensed to operate in the United States but the transfers to Merit Peak revealed by Reuters suggest that Binance controlled the finances of Binance.US, despite saying publicly that the American entity is "fully independent" and operates as its "US partner."
Binance transferred over $400 million from the account at California-based Silvergate Bank to Merit Peak between January and March 2021, Reuters reported on Thursday.
Before that story's publication, Binance.US had told Reuters that "Merit Peak is neither trading nor providing any kind of services on the Binance.US platform," without giving further details.
Binance.US's executives were concerned by the outflows from the Silvergate account to Merit Peak because the transfers were taking place without their knowledge, according to the messages reviewed by Reuters.
A spokesperson for the global Binance exchange, which did not respond to Reuters' questions for the article on Thursday, told crypto news outlet CoinDesk that the transfers were "a Binance.US issue."
The activities of crypto platforms' market makers - firms that typically buy and sell assets at exchanges to deepen trading volumes - have come under growing scrutiny from U.S. financial regulators since the collapse of major exchange FTX in November.
'TREMENDOUS BURDEN'
Zhao has not directly addressed the report, but on Friday he tweeted, "Remember 4.," tagging a previous post in which he listed his "Do's and Don'ts" for 2023. The fourth item on the list was "Ignore FUD, fake news, attacks," using an acronym for "fear, uncertainty and doubt" often used in crypto in relation to news perceived as negative.
The day before Reuters' article, Binance's chief strategy officer, Patrick Hillmann, told the Wall Street Journal and Bloomberg that Binance expected to pay penalties to resolve U.S. investigations into the company. Hillmann said Binance had been built by software engineers unfamiliar with laws and rules on bribery and corruption, money laundering and economic sanctions, but earlier "gaps" in its regulatory compliance had since been closed.
"It's a tremendous burden," Hillmann told Bloomberg. "We just want to put it behind us."
Hillmann did not respond to detailed questions Reuters sent him for the article that was published on Thursday.
Regulators are concerned that some market makers have received undisclosed special treatment from crypto exchanges that may disadvantage customers.
The U.S. Securities and Exchange Commission accused FTX founder Sam Bankman-Fried in December of granting “special privileges” to his trading firm Alameda Research, allowing him to siphon off billions of dollars in FTX customer money. Bankman-Fried has pleaded not guilty.
The bankruptcy in 2022 of a string of major crypto firms has also stoked calls from politicians for greater clarity on how regulators assess ties between U.S. banking and the cryptocurrency sector.
In December, U.S. Senators Elizabeth Warren and Tina Smith wrote to top financial regulators including U.S. Federal Reserve Chair Jerome Powell, asking about their assessment of the risks to banks and the banking system stemming from exposure to crypto. The letter cited Silvergate Capital Corp as among the banks that "relied heavily on their crypto customers."
Shares in Silvergate Capital Corp, Silvergate Bank’s parent company, fell sharply on the Reuters report, closing down over 22%. They have lost nearly 90% of their value since hitting an all-time high in November 2021.
(Reporting by Tom Wilson and Angus Berwick; Editing by Susan Fenton)
Zo dat is een lekker pakje. Pas maar op voordat je het weet hangen de fluffers tussen de benen. Zoekend naar een grote, harde, groene staaf ....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nou, dat dacht ik dus ook. Leuk al die goede bedoelingen en mooie beloftes, maar ik zie helemaal niets van al die casino-coins in het dagelijkse leven.Mr Ronman schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:14:
[...]
Ach ja in feite is er uberhaupt nog steeds bijna geen crypto adoptie.
De tijd leert of het tij keert
Excellence does not require perfection.
Cool, van dit rijtje een paar dagen terug een flufje AR binnengehengeld. Plopperdeplop, +12,5%resusaapje schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:31:
Spul waar ik naar kijk:
Arweave: Gebruik door Meta om z'n data langdurig op kwijt te kunnen. Dus voor langdurige opslag. Is het nodig dat daar een blockchain voor word gebruikt? Vast niet, maar who cares
TONcoin. Ooit door telegram bedacht om betalingen te verrichten. Ze zijn flink beboet, maar als The Open Network lijkt het nu stilletjes weer terug te komen. Telegram heeft zelfs binnen z'n app een wallet gemaakt, waar je TON kan opslaan en er op termijn mee kan betalen. Even wachten tot de prijs weer daalt en dan eens kijken
APEX: Uitgekeken op CEXen? APEX is een DEX, opgericht door ByBit. Geen KYC nodig. Vanuit je MetaMaskje lekker long of short gaan? Apex is enthousiast. Is er al een token? Ik wil 'm!
Stargate/LayerZero: Even wachten tot duidelijk is wat de main token wordt, maar dan toegrijpen? Wrom? Omdat het klein is en groot kan worden!
Wat zijn jullie gedachten bij deze shitcoins?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja, nu zit je in de regenboogeenhoorndromen van een tienermeisje. Totaal onrealistischDon Guacamole schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:53:
[Afbeelding]
Als die 2e shill van @zwembroek ook zo uitpakt wordt het nog interessant!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Tipje voor jou en andere KSM hodlers. Ik ging net toch maar eens op Kraken kijken, en zag dat ze nu ook bonded staking hebben voor KSM:YES schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:39:
[...]
Ik heb ze ook nog ergens staan. Alleen al het uitzoeken hoe ik daar bij kom en ze verplaats naar een wallet waarvan ik de werking in de basis wel begrijp is het geld wat ze nu waard zijn, niet waard. Mochten ze ooit toch nog een raket naar de maan weten te vinden dan ga ik het tegen die tijd wel uitzoeken, nu is dat gewoon te deprimerend
[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 17-02-2023 17:19 ]
Sorry @resusaapje ik wil niet overmoedig overkomen nu, maar het is meer dan realistisch!resusaapje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:54:
[...]
Ja, nu zit je in de regenboogeenhoorndromen van een tienermeisje. Totaal onrealistisch
I love you.Ray_ schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:24:
Ohja, ik heb net ASTR gekocht. Op de chart gezien niet het beste moment. Sukkel. Bedankt @zwembroek.
Je zorgt gewoon voor wat extra exit liquidity voor anderen, dat valt alleen maar te waarderen.Ray_ schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:24:
Ohja, ik heb net ASTR gekocht. Op de chart gezien niet het beste moment. Sukkel. Bedankt @zwembroek.
ASTR is gewoon de nieuwe GLMR!pletter schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:28:
Ik ga ook toegeven dat ik astar@zwembroek dat ik er ook paar honderd heb ingeslagen maandag😎😋
Ik zat je gewoon te pesten hunnyzwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:22:
[...]
Sorry @resusaapje ik wil niet overmoedig overkomen nu, maar het is meer dan realistisch!
De vorige ATH van RMRK was $69. De marketcap van ASTR op dit moment zegt nog niets over de marketcap van ASTAR eind 2024. Die zal alleen maar toenemen. Dus als RMRK weer de $69 haalt dan zal de marketcap van ASTAR ongetwijfeld veel hoger liggen. Daarnaast heeft RMRK nu pas echt een werkend product zoals vanaf het begin de bedoeling was. Er is alleen nog niets op EVM mee gebouwd omdat het net uit is. Dan heb je ook nog de Metaverse van RMRK waarvan de landsales pas zijn afgerond. Dus als RMRK met een concept op alleen Polkadot al $69 waard kan worden, dan moet dat met een werkend product op alle EVM chains zoals ETH, Polygon, Arbitrum etc ook wel lukken denk je niet?
Ten eerste wil ik zeggen dat ik superveel respect heb voor Glimmer...resusaapje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:30:
[...]
ASTR is gewoon de nieuwe GLMR!
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
OF. Zou dat iets voor mij zijn? Gewoon, lekker fiat binnenharken om ASTR van te kopen
pletter schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:38:
[...]
Voel toch wat liefde tussen jullie @zwembroek en @resusaapje
[Afbeelding]
Sinds 14/2 kan dit op Binance, leverage slecht max. x20zwembroek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:08:
[...]
Eigenlijk zou Astr gewoon Cardano moeten kloppen.
Ik vind het jammer dat ik niet weet hoe je een long moet openen anders had ik er een kratje tegenaan gegooid.
Dat dacht ik van filecoin ook maar die gaat momenteel door het dak.Wom schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:25:
[...]
Iets teveel network outages gehad de laatste tijd om echt vertrouwen terug te winnen, gok ik zo.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hier niet hoor:Masstje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:50:
[...]
Sinds 14/2 kan dit op Binance, leverage slecht max. x20
Ik dacht serieus dat het die chick van OneCoin was op de fotoresusaapje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:30:
[...]
ASTR is gewoon de nieuwe GLMR!
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 17-02-2023 18:11 ]
Is i nu voobij @Taro we zullen zien.Taro schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:11:
24.344 is/wordt een lastige, daarna 25.011:
[Afbeelding]
Kijk die filecoin gaan+38,,%Darrell schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:10:
Alles gaat ineens de lucht in. Woei.
[ Voor 36% gewijzigd door Supertip op 17-02-2023 18:48 ]
Ah, vandaar!
Mooi man. Vlak na de bull in 2017 samen met een maatje een mooi pakkie gemaakt. Gingen we op pad als dhr Z.eepbel en B.ubbel met de Carnaval 😂Alpina schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:52:
Ik log even uit voor de komende 5 dagen.
Ik zal proberen om niet al te veel mensen warm te maken voor een nieuwe bullrun.
But there will be signs:
[Afbeelding]
Grapje natuurlijk. Geen zin in boormachines.
Alaaf
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq