Leeeroy jenkins... :):)PHPResource schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:50:
Met precies 0,003 XBT een 100x short geopend, lets goooo
#IPA tijd
denk niet dat iedereen weet wie Leeeroy Jenkins is
nothing stops this train
Zo briljant.. Oud maar goudKol Nedra schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:53:
[...]
denk niet dat iedereen weet wie Leeeroy Jenkins is
Mijn tactiek is buy high sell low._Gast_ schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:55:
Mijn huidige taktiek is hold en bij elke dip kleine hoeveelheden bijkopen. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken...
Ik krijg die vraag vaker, maar er komt ook veel gevoel, patroonherkenning en ervaring bij kijken en dat kan ik niet zomaar aan anderen overdragen. En waar ik heel slecht tegen kan zijn van die mensen die in de chat bij bijv. DoopieCash alles in kaders en regeltjes aangeleverd moeten krijgen, want dan is het lekker zwart/wit en 100% duidelijk wat er wanneer gedaan moet worden. En zo werkt het niet.dnc- schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:39:
[...]
Heb je geen interesse om eens een masterclass traden te geven? Ik wil het wel 'hosten' in ons kantoor, uiteraard tegen betaling en geinteresseerde mogen een kyc doen en de boormachines thuislaten
Laatst sprak ik iemand, ik had betaald voor een training, en ging weg met de vraag of ik ze een dagdeel wegwijs kon maken in de crypto wereld voor 150 Euro per uur. Maar ik weet dat ik dan bijv. 600 Euro ontvang en daarna maandenlang 3x per week Whatsappjes -> berichtjes ga krijgen van meerdere mensen welke coin ze in moeten stappen, of ik zou kopen of verkopen, etc. en daar ben ik wel zo enorm allergisch voor geworden...
Nee, ik begin er niet aan, het is een "hobby" en daardoor leuk en luchtig. Als mensen ergens voor gaan betalen dan schept dat verplichtingen en daar heb ik er al meer dan voldoende van in het leven. Het is het allemaal niet waard
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
De verwachting dit keer is 0.25 erbij right. Dus 0.5 gaan we keihard rekt en mocht er niks verhoogd worden gaan we moooon ? Maar was krijgen we mega koersachtie ondanks dat we precies 0.25 te horen krijgen haha.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Geef je telefoonnummer dan ook niet weg?Taro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:56:
[...]
Ik krijg die vraag vaker, maar er komt ook veel gevoel, patroonherkenning en ervaring bij kijken en dat kan ik niet zomaar aan anderen overdragen. En waar ik heel slecht tegen kan zijn van die mensen die in de chat bij bijv. DoopieCash alles in kaders en regeltjes aangeleverd moeten krijgen, want dan is het lekker zwart/wit en 100% duidelijk wat er wanneer gedaan moet worden. En zo werkt het niet.
Laatst sprak ik iemand, ik had betaald voor een training, en ging weg met de vraag of ik ze een dagdeel wegwijs kon maken in de crypto wereld voor 150 Euro per uur. Maar ik weet dat ik dan bijv. 600 Euro ontvang en daarna maandenlang 3x per week Whatsappjes ga krijgen van meerdere mensen welke coin ze in moeten stappen, of ik zou kopen of verkopen, etc. en daar ben ik wel zo enorm allergisch voor geworden...
Nee, ik begin er niet aan, het is een "hobby" en daardoor leuk en luchtig. Als mensen ergens voor gaan betalen dan schept dat verplichtingen en daar heb ik er al meer dan voldoende van in het leven. Het is het allemaal niet waard
Wat ik ervan begrepen heb is de toon van Powell bij de persco belangrijk als het gewoon 0.25 is.twit schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:56:
De verwachting dit keer is 0.25 erbij right. Dus 0.5 gaan we keihard rekt en mocht er niks verhoogd worden gaan we moooon ? Maar was krijgen we mega koersachtie ondanks dat we precies 0.25 te horen krijgen haha.
En dan ligt eraan of ie als een duif of als een adelaar praat, I shit you not.
daar gaan we dan..twit schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:56:
He jammer Taro, ik was eindelijk aan de laatste van je shitcoin lijstje toegekomen om te kopen, heb je alles weer verkocht. (Sarcasm)Taro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:56:
[...]
Ik krijg die vraag vaker, maar er komt ook veel gevoel, patroonherkenning en ervaring bij kijken en dat kan ik niet zomaar aan anderen overdragen. En waar ik heel slecht tegen kan zijn van die mensen die in de chat bij bijv. DoopieCash alles in kaders en regeltjes aangeleverd moeten krijgen, want dan is het lekker zwart/wit en 100% duidelijk wat er wanneer gedaan moet worden. En zo werkt het niet.
Laatst sprak ik iemand, ik had betaald voor een training, en ging weg met de vraag of ik ze een dagdeel wegwijs kon maken in de crypto wereld voor 150 Euro per uur. Maar ik weet dat ik dan bijv. 600 Euro ontvang en daarna maandenlang 3x per week Whatsappjes ga krijgen van meerdere mensen welke coin ze in moeten stappen, of ik zou kopen of verkopen, etc. en daar ben ik wel zo enorm allergisch voor geworden...
*FED RAISES BENCHMARK RATE 25 BPS TO 4.5%-4.75% TARGET RANGE
*FED REPEATS `ONGOING' RATE INCREASES WILL BE APPROPRIATE
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Yep geen nieuws doorlopen maar weer..MrFX schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:00:
Het lijkt heel wat totdat ik terug ga naar de 4hr of daily
[ Voor 10% gewijzigd door pennywiser op 01-02-2023 20:03 ]
Aggr.trade
Genieten.
Genieten.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Damnit Leeroy xD
RIP short trouwens
lol gelijk opgekocht
nothing stops this train
Mooi potje touwtrekken idd
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De 3M candle btc usd is toch , zoals verwacht, redelijk wild voor precies de 0.25 die al voorspeld was.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Als je gaat uitzoomen valt het echt héél erg mee.twit schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:04:
[...]
De 3M candle btc usd is toch , zoals verwacht, redelijk wild voor precies de 0.25 die al voorspeld was.
Ga eens naar de daily charttwit schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:04:
[...]
Voor die 150€ per uur wil ik de training wel geven, leg ik ze meteen even uit hoe ze een goeie meme moeten maken, voorbeelden genoeg hier!Taro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:56:
[...]
Het gaat niet per se om Whatsapp, het was een voorbeeld.Technofreakz schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:58:
[...]
Geef je telefoonnummer dan ook niet weg?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Was dit zerohedge, die is er altijd wel snel bij hè..MrFX schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:00:
Long, short, long, short, long, short, long, short, long, short, long, short, long, short, leuk man.....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit is exact hoe de 15m candle er nu uit ziet. Mooi man!zwembroek schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:09:
Long, short, long, short, long, short, long, short, long, short, long, short, long, short, leuk man.....
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Die hebben we ook nodig. De winst moet toch ergens vandaan komen
stop loss, stop loss, stop loss, ...zwembroek schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:09:
I know. Ik noem bewust de 3min candle omdat het altijd grappig is om te zien hoeveel meer volume en uitslag die candle heeft tov zeg de 20 ervoor. That’s all. Je hoort mij niet zeggen dat de Bitcoin koers totaal ingestort of naar de maan gegaan isYES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:04:
[...]
Als je gaat uitzoomen valt het echt héél erg mee.
Nee maar ik vond ook op dat timeframe de volatiliteit echt wel meevallen eigenlijk.twit schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:10:
[...]
I know. Ik noem bewust de 3min candle omdat het altijd grappig is om te zien hoeveel meer volume en uitslag die candle heeft tov zeg de 20 ervoor. That’s all. Je hoort mij niet zeggen dat de Bitcoin koers totaal ingestort of naar de maan gegaan is
You've Got Mail
Lol, die eerste 15 minuten candle na 20.00 uur closet gewoon exact gelijk..
Edit; oh 5 dollar in de plus nog zie ik
Edit; oh 5 dollar in de plus nog zie ik
[ Voor 23% gewijzigd door NeoflexNL op 01-02-2023 20:16 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Geleuter powell gaat beginnen. Belangrijker dan het % vaak
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
YES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:29:
Je zou haast zeggen dat er ergens op gewacht wordt
[Afbeelding]

live te volgen:
https://www.wsj.com/video...4C-8D02-DE766B1EBCDA.html
https://www.wsj.com/video...4C-8D02-DE766B1EBCDA.html
:strip_exif()/f/image/BfJLENzZsDHIeFQG5q73CBpV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door Kol Nedra op 01-02-2023 20:33 ]
nothing stops this train
BTC blijft SPX volgen...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Letss goooooKody Scott schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:41:
Here we go 🚀
Excellence does not require perfection.
1s chart is bullish!!!
MOON SOON
MOON SOON
nothing stops this train
Ik luister deze persco voor het eerst en had vooraf iets gelezen over dat zijn toon belangrijk zou zijn voor het sentiment. Ik vind hem tot nu best optimistisch of zo, we zijn er nog niet maar de inflatie zakt iets zonder dat de banenmarkt/economie in elkaar klapt.
Is ook te zien in de koersen, boomer stonks gaan flink up en BTC doet vrolijk mee.
Best grappig/fascinerend dit
Is ook te zien in de koersen, boomer stonks gaan flink up en BTC doet vrolijk mee.
Maanheid
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Toon is idd super belangrijk. Wat ik al schreef, belangrijker dan %YES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:43:
Ik luister deze persco voor het eerst en had vooraf iets gelezen over dat zijn toon belangrijk zou zijn voor het sentiment. Ik vind hem tot nu best optimistisch of zo, we zijn er nog niet maar de inflatie zakt iets zonder dat de banenmarkt/economie in elkaar klapt.
Je kan het helaas niet zien, maar Powell heeft een bitcoin onderbroek aan
nothing stops this train
Ja, maar ik wist niet dat de economische/financiele/stonks/crypto sector getrade werd door een stel overgevoelige snowflakes.anti elppa schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:47:
[...]
Toon is idd super belangrijk. Wat ik al schreef, belangrijker dan %
Ik vind helemaal mooi, bij de eerste opmerking die ik als enigszins positief vond klinken ben ik long gegaan. Tradepot inmiddeld +10% in waarde

Toch wel bizar hoe deze markt functioneert. Na 10+ jaar up only verwend te zijn geraakt aan oneindige liquiditeit en negatieve rentes in een zo goed als deflatoire achtergrond, is er nu een recessie aanstaande en zitten we in het jaar met de snelste beleidsrentestijging sinds 50 jaar. Daarnaast zijn er zorgen over earnings en zit de ECB met de handen in het haar door stijgende spreads enerzijds en de economie draaiende houden anderzijds, los van alle onzekerheden over de monetair-financiële toekomst van de Eurozone in het algemeen. Los van dit alles is er een oorlog op het Europese continent bezig maar willen we liever vergeten dat elke scheet daar voor grote problemen kan gaan zorgen.YES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:43:
De rente wordt verhoogd met het verwachte aantal basispunten en wat doen we: we keuren het goed, het sentiment is positief. De weg naar up-only wordt weer vervolgd. Er verandert geen reet. Wat zijn we toch een stelletje greedy clowns
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
EURUSD ondertussen bijna 1,10.
Ja ik verwonder mij slechts hoor, haha. Echt bijzonder hoe dit gaat/werkt.Jedi_Pimp schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:54:
[...]
Toch wel bizar hoe deze markt functioneert. Na 10+ jaar up only verwend te zijn geraakt aan oneindige liquiditeit en negatieve rentes in een zo goed als deflatoire achtergrond, is er nu een recessie aanstaande en zitten we in het jaar met de snelste beleidsrentestijging sinds 50 jaar. Daarnaast zijn er zorgen over earnings en zit de ECB met de handen in het haar door stijgende spreads enerzijds en de economie draaiende houden anderzijds, los van alle onzekerheden over de monetair-financiële toekomst van de Eurozone in het algemeen. Los van dit alles is er een oorlog op het Europese continent bezig maar willen we liever vergeten dat elke scheet daar voor grote problemen kan gaan zorgen.
De rente wordt verhoogd met het verwachte aantal basispunten en wat doen we: we keuren het goed, het sentiment is positief. De weg naar up-only wordt weer vervolgd. Er verandert geen reet. Wat zijn we toch een stelletje greedy clowns
Heb een stoploss gezet waarmee ik dikke winst veilig stel en de take profit is nog veel leuker.
25kTaro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:06:
Prachtige wick tot exact de onderkant van het channel
[Afbeelding]
Nu weer onderweg naar 23.8k?
Als we die zonder al te diepe retraces opzoeken ben ik blijTaro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:06:
Nu weer onderweg naar 23.8k?
Heb trouwens jouw 3min trade stijl nog iets langer uitgeprobeerd in aanloop naar het FED gebeuren vanavond en daar ook gewoon geëindigd met een whopping $0,12 winst.
:fill(white):strip_exif()/f/image/5h27tcyqE2DPLEaCl0C7kvjB.png?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 01-02-2023 21:13 ]
Hey!
Wanneer worden de rente cijfers bekend gemaakt ? Pak ik even een bakje popcorn.
Thanks alvast!
Thanks alvast!
UberLurker Departement #GG.
Over een maandje geloof ikSkrunsies schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:14:
Hey!
Thanks alvast!
21 of 22 maart of zo.Skrunsies schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:14:
Hey!
Thanks alvast!
volgens mij in mei gaat powell weer iets verzinnenSkrunsies schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:14:
Hey!
Thanks alvast!
nothing stops this train
@Skrunsies nog genoeg popcorn te eten dus de komende tijd. Eet smakelijk!
Moen soenYES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:21:
Boomer stonks proberen nog snel deze resistance te flippen, nog even tot sluiten markt (22:00 dacht ik?). Mocht dit lukken dan zie ik BTC ook wel doorpakken hoor. 🚀🚀
[Afbeelding]

OP ook weer lekker!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Maar serieus, clownworld. 🤡Jedi_Pimp schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:54:
[...]
Toch wel bizar hoe deze markt functioneert. Na 10+ jaar up only verwend te zijn geraakt aan oneindige liquiditeit en negatieve rentes in een zo goed als deflatoire achtergrond, is er nu een recessie aanstaande en zitten we in het jaar met de snelste beleidsrentestijging sinds 50 jaar. Daarnaast zijn er zorgen over earnings en zit de ECB met de handen in het haar door stijgende spreads enerzijds en de economie draaiende houden anderzijds, los van alle onzekerheden over de monetair-financiële toekomst van de Eurozone in het algemeen. Los van dit alles is er een oorlog op het Europese continent bezig maar willen we liever vergeten dat elke scheet daar voor grote problemen kan gaan zorgen.
Soms denk ik wel eens aan deze:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c6Br9NRJCzkKFb3Zil3kZu1i.jpg?f=user_large)
Hoe meer ik van de grote mensenwereld weet, hoe minder ik er van begrijp.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FPnSwG6kiFg200gj9Ozp12jP.gif?f=user_large)
Hi guys, effe wat anders wezen doen . Maar de toespraak verliep dus goed?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Joah best goede spreekbeurt maar ook wel taaie/droge stof hoor. Ik geeft het toch wel een solide 5/7resusaapje schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:54:
Hi guys, effe wat anders wezen doen . Maar de toespraak verliep dus goed?
Enorm. Hopelijk gaat ie tot 420k, mag ie dan dichtklappenMrMrq schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:00:
Één van de grootste bull traps die ik ooit gezien heb.
Geinig, met die zone bij de boomer stonks heb ik, bij de zone die ik tekende, de twee wicks die een low en high vormden helemaal aan de linkerkant, bewust genegeerd, omdat die verder in het verleden lagen en dus minder relevant waren imo. En als je nu dan kijkt waar die hele bende op sluit... uit de kunst haha.
Hiermee wel resistance mogelijk geflipt naar support
/f/image/DceZ1fDoiO2zOlQBM6RxyIxP.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 01-02-2023 22:06 ]
Dikke W jongehYES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:05:
Geinig, met die zone bij de boomer stonks heb ik, bij de zone die ik tekende, de twee wicks die een low en high vormden helemaal aan de linkerkant, bewust genegeerd, omdat die verder in het verleden lagen en dus minder relevant waren imo. En als je nu dan kijkt waar die hele bende op sluit... uit de kunst haha.
[Afbeelding]
Een door een dokter geschreven W dan wel.
Sowieso dikke rommel die patronen. Horizontale levels en MA's reageren meer naar mijn idee.
Wanneer voor de derde keer de support weerstand getest wordt heb je grote kans dat de support weerstand het gaat begeven.
Heb ik eens hier gelezen.
Zero.
Pelox schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:14:
[...]
Wanneer voor de derde keer de support weerstand getest wordt heb je grote kans dat de support weerstand het gaat begeven.
Heb ik eens hier gelezen.
Let's go!
:fill(white):strip_exif()/f/image/B8Jju2Y8DJXEyRcjFdNZVsQJ.png?f=user_large)
Op de weekly is ie beter. Wat beter werkt aan ta ligt in mijn optiek ook waar we zitten in een cycle. Ma's en horizontale niveaus heb je niets aan in price dicovery modes. Of diep diep diep in een bear(ma's).YES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:11:
[...]
Een door een dokter geschreven W dan wel.
Sowieso dikke rommel die patronen. Horizontale levels en MA's reageren meer naar mijn idee.
Haha hij heeft sindsdien niks meer durven posten. Hopelijk worden zijn shorts snel geliquideerd 😀MrMrq schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:00:
Één van de grootste bull traps die ik ooit gezien heb.
Ben ik een pessimist als ik zeg dat we nog (veel) verder gaan zakken? Mijn buy orders staan onder de 10k maar ik laat mij graag overtuigen dat het anders is
Op het punt dat SPX weer wat steeg en daarmee een close boven resistance leek te gaan printen weer een long geopend. Nu snel door die 23799 heen aub dan kan ik die als SL zetten en heb ik helemaal een topdag gehad 
/f/image/8OM1UtslEqOnb5MKq3M0dlD7.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door YES op 01-02-2023 22:25 ]
Hmmm ja, price discovery traden is uiteraard helemaal een ander verhaal, dan heb je per definitie geen horizontale levelsanti elppa schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:21:
[...]
Op de weekly is ie beter. Wat beter werkt aan ta ligt in mijn optiek ook waar we zitten in een cycle. Ma's en horizontale niveaus heb je niets aan in price dicovery modes. Of diep diep diep in een bear(ma's).
Ik denk ook niet dat ik veel zou traden in price discovery eigenlijk.
Ik trade me helemaal de tandjes in pd mode. Op 1 of andere manier ben ik daar veel beter in dan traden op ma's. Met name in en rond de bear.YES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:24:
[...]
Hmmm ja, price discovery traden is uiteraard helemaal een ander verhaal, dan heb je per definitie geen horizontale levels
Ik denk ook niet dat ik veel zou traden in price discovery eigenlijk.
Anyway, mijn long loopt nog steeds, ooit moet ie die 400% toch aantikken, 500% mag ook
In other news:
ING storing kan uren of zelfs dagen duren
Bitcoin 🟠
ING storing kan uren of zelfs dagen duren
Bitcoin 🟠
Mensen die niet in TA geloven.....kunnen maar beter niet traden.....aan de andere kant, mijn long op +365% word betaald door die el chapo de bulltrap, ga zo door dusYES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:29:
Oké laatste voor ik ga slapen, maar dit is toch uit de kunst?
Je kan geloven in TA of niet, maar dit soort zones/prijsinteracties zeggen mij in ieder geval dat er genoeg mensen zijn die er hun handelen op afstemmen (of bots die erop afgericht zijn).
[Afbeelding]
anti elppa schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:34:
[...]
Mensen die niet in TA geloven.....kunnen maar beter niet traden.....aan de andere kant, mijn long op +365% word betaald door die el chapo de bulltrap, ga zo door dus
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lTH9rKFRLZoGn6EseDcmnEuy.jpg?f=user_large)
INJ gaat ook weer hard, kijk eens op weekly naar INJ/BTC en INJ/USDT chart
nothing stops this train
De alts gaan allemaal veel te hard, dat is niet goed voor de Bitcoin koersKol Nedra schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:37:
Long gesloten op de 23.7. Eens zien waar we heengaan langs de zijlijnYES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:29:
Oké laatste voor ik ga slapen, maar dit is toch uit de kunst?
Je kan geloven in TA of niet, maar dit soort zones/prijsinteracties zeggen mij in ieder geval dat er genoeg mensen zijn die er hun handelen op afstemmen (of bots die erop afgericht zijn).
[Afbeelding]
Nog steeds mooi plukje in bezit sinds de tip van Moody in ik schat eind 2020 ofzo. Kwam er later achter dat hij ze paar weken later met mooie winst kwijt was en ik ben anno 2023 nog bagholder lol. Maargoed wel leuk om eens iets op 196% groen te zien in de maand view van mijn delta app. Nu nog x3 en ik sta breakeven op deze briljante aankoop hahaKol Nedra schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:37:

voor als je je verveeld
en mijn oog zag dit:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zi7yftaqaHlNYY0qV2T0hLOx.jpg?f=user_large)
Ik heb het filmpje nog niet helemaal gezien, morgen kijk ik het verder, nu slapen
[ Voor 60% gewijzigd door Kol Nedra op 02-02-2023 00:15 ]
nothing stops this train
Nieuwe ATH voor OP en mijn casino coin SOMN doet het ook goed 
Goed dat ik bleef holden. Dat is ook te danken aan de posts op dit forum. Ik steek er zeker wat van op!
Er ontstaat echter ook de neiging om winst te nemen. Want die alts kunnen weer net zo hard inzakken
Goed dat ik bleef holden. Dat is ook te danken aan de posts op dit forum. Ik steek er zeker wat van op!
Er ontstaat echter ook de neiging om winst te nemen. Want die alts kunnen weer net zo hard inzakken
[ Voor 207% gewijzigd door _Gast_ op 02-02-2023 01:21 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!