Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Euh... Is het in het geval van price discovery niet uitsluitend vérkopen geblazen?YES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:24:
[...]
Hmmm ja, price discovery traden is uiteraard helemaal een ander verhaal, dan heb je per definitie geen horizontale levels
Ik denk ook niet dat ik veel zou traden in price discovery eigenlijk.
Dan uiteraard op vooraf ingeplande niveaus, zoals in 't geval van BTC: nou, bijvoorbeeld eentje op $69.990,- . Of twee bijvoorbeeld.
En dan een stuk of 3 op $89.990,- Enneh.. nou ja, net onder de $100k nog een paar enzo.
En áls 'ie dan door de $100k gaat, dan gaat 'ie waarschijnlijk ook binnen een paar dagen gelijk door naar ~$120k denk ik, dat effect weetjewel, dus dan afgeronde bedragen als $120k 'n beetje blijven frontrunnen, dus een 4 of 5 stuks op $119.950 zoiets. Maar wellicht is 10 of 15 stuks verstandiger.
Maar de echte knallers bewaar je dan voor de $139.950 en de $149.950. Die buurt. Dan gooi je de grote plukken eruit.
Natuurlijk een stuk of 10 achter de hand houden voor als 'ie naar de $200k gaat, dan ga je op zo'n $199.450 zitten. Én uiteraard nog een een paar BTC overhouden voor als íe nóg hoger gaat.
Want kópen in pd is nogal héél bijzonder merkwaardig in mijn optiek...
Dat doe je pas (ikke tenminste) als de koers weer significant daalt, en dan is het geen uncharted territory meer he. Want dan kenne we weer supportleveltjes tekenen.
Gelukkig heb ik connecties....

Het is nog rustig. 100K zal dringen worden...
Iemand nog een babe?

@toilet_paper ah ja, die supportlevels waar we dan *poef* doorheen vallen. Verwacht wel een aardige hobbel in de 30k range. Veel mensen hadden die eerst als bodem staan...
[ Voor 24% gewijzigd door sh4d0wman op 02-02-2023 02:11 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Lul niet, hoe kan je dat nou vergeten?JDx schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 05:13:
Was dit topic even vergeten, gaat lekker
Gewoon topic volgen aanzetten en niet ouwehoeren a.u.b....
Hahaelektriekert schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 05:31:
[...]
Lul niet, hoe kan je dat nou vergeten?
Gewoon topic volgen aanzetten en niet ouwehoeren a.u.b....
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Komt die boormachine!toilet_paper schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 02:00:
[...]
Euh... Is het in het geval van price discovery niet uitsluitend vérkopen geblazen?
Dan uiteraard op vooraf ingeplande niveaus, zoals in 't geval van BTC: nou, bijvoorbeeld eentje op $69.990,- . Of twee bijvoorbeeld.
En dan een stuk of 3 op $89.990,- Enneh.. nou ja, net onder de $100k nog een paar enzo.
En áls 'ie dan door de $100k gaat, dan gaat 'ie waarschijnlijk ook binnen een paar dagen gelijk door naar ~$120k denk ik, dat effect weetjewel, dus dan afgeronde bedragen als $120k 'n beetje blijven frontrunnen, dus een 4 of 5 stuks op $119.950 zoiets. Maar wellicht is 10 of 15 stuks verstandiger.
Maar de echte knallers bewaar je dan voor de $139.950 en de $149.950. Die buurt. Dan gooi je de grote plukken eruit.
Natuurlijk een stuk of 10 achter de hand houden voor als 'ie naar de $200k gaat, dan ga je op zo'n $199.450 zitten. Én uiteraard nog een een paar BTC overhouden voor als íe nóg hoger gaat.
Dat doe je pas (ikke tenminste) als de koers weer significant daalt, en dan is het geen uncharted territory meer he. Want dan kenne we weer supportleveltjes tekenen.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Even wachten tot de beurzen hier openen, dan USA, en natuurlijk wat de EU nog te vertellen heeft. 25k of 22k, zeg het maarKhaelos schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 06:18:
Mooie pump door 24k heen alleen snel weer afgestraft..
Excellence does not require perfection.
jij hebt het nu over spot trades. Ik niet. Spot werk ik idd ongeveer op jou manier. Leverage ga ik als een dolle hond tekeer in het PD, van de ene bull flag naar de anderetoilet_paper schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 02:00:
[...]
Euh... Is het in het geval van price discovery niet uitsluitend vérkopen geblazen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lijkt al weer te werken, moet ook gezegd worden.Alpina schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:33:
In other news:
ING storing kan uren of zelfs dagen duren![]()
Bitcoin 🟠
Maar toch, Bitcoin.
ondertussen bij ing op kantoor , de briefing.Alpina schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 06:42:
[...]
Lijkt al weer te werken, moet ook gezegd worden.
Maar toch, Bitcoin.
We lagen gister bewust even plat jongens
:strip_exif()/f/image/L6qSfGgscy4v74zuTJGHYRpw.jpg?f=fotoalbum_large)
Tjek, 40 BTC. Even kijken waar ik die vandaan tover...toilet_paper schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 02:00:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Sats gaat het over toch?resusaapje schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 07:06:
[...]
Tjek, 40 BTC. Even kijken waar ik die vandaan tover...
Saté. Lekkerrrr!
Anyway, blij dat ik tot nog toe gehodld heb. En dat zal ik vandaag op donderdag dipdag wel weer gaan berouwen. Maar hoe kers! Ik heb meer Saté dan ooit tevoren
[ Voor 33% gewijzigd door resusaapje op 02-02-2023 07:16 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb er nog wel een paar. Kopen? Ik hodl er wel een paar voor de nieuwe ATH.resusaapje schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 07:06:
[...]
Tjek, 40 BTC. Even kijken waar ik die vandaan tover...

Snap dat gedoe met software en hardware wallets niet. Waarom op een exchange zetten als je ze gewoon in je beurs kunt stoppen?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heel verhaal omdat ik zeg dat ik niet veel zou traden in price discovery.toilet_paper schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 02:00:
[...]
Verkopen is ook traden hè
Ik zou een deel verkopen, op verschillende levels. Wellicht op een bepaald level alles de deur uit en dan hopen ooit in een bear market lager of opnieuw in te kopen.
Maar die strategie moet ik nog even bedenken
Maar voor hoelang?Jedi_Pimp schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:54:
[...]
Toch wel bizar hoe deze markt functioneert. Na 10+ jaar up only verwend te zijn geraakt aan oneindige liquiditeit en negatieve rentes in een zo goed als deflatoire achtergrond, is er nu een recessie aanstaande en zitten we in het jaar met de snelste beleidsrentestijging sinds 50 jaar. Daarnaast zijn er zorgen over earnings en zit de ECB met de handen in het haar door stijgende spreads enerzijds en de economie draaiende houden anderzijds, los van alle onzekerheden over de monetair-financiële toekomst van de Eurozone in het algemeen. Los van dit alles is er een oorlog op het Europese continent bezig maar willen we liever vergeten dat elke scheet daar voor grote problemen kan gaan zorgen.
De rente wordt verhoogd met het verwachte aantal basispunten en wat doen we: we keuren het goed, het sentiment is positief. De weg naar up-only wordt weer vervolgd. Er verandert geen reet. Wat zijn we toch een stelletje greedy clowns
https://mobile.twitter.com/JDB_trading
Disclaimer: dit is 1 visie maar vind het wel een interessante voor af en toe eens te volgen.
Als het al zoiets zal worden zal 2024, het jaar van de volgende Bitcoin halving ook heel belangrijk worden of Bitcoin zich meer los kan koppelen van de rest (stocks die al jaren up only gaan)
Waar ik mee bedoel, stel een flinke crash in diverse markten maar Bitcoin zou rond een halving juist moeten gaan stijgen. Hoe gaat zich dit verhouden?
Waarschijnlijk blijven we inderdaad gewoon op deze manier verder doen want dan wel positief voor Bitcoin zou moeten zijn volgend jaar.
Persoonlijk verwacht ik nog wel ergens een geopolitieke escalatie (waar staat het kruitvat niet op springen tegenwoordig?) maar ook dat zullen de markten wel weer te boven komen (zie Corona)
We gaan het meemaken.
Maar eerst gekke stierenziekteAlpina schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 07:47:
[...]
Maar voor hoelang?
https://mobile.twitter.com/JDB_trading
Disclaimer: dit is 1 visie maar vind het wel een interessante voor af en toe eens te volgen.
Als het al zoiets zal worden zal 2024, het jaar van de volgende Bitcoin halving ook heel belangrijk worden of Bitcoin zich meer los kan koppelen van de rest (stocks die al jaren up only gaan)
Waar ik mee bedoel, stel een flinke crash in diverse markten maar Bitcoin zou rond een halving juist moeten gaan stijgen. Hoe gaat zich dit verhouden?
Waarschijnlijk blijven we inderdaad gewoon op deze manier verder doen want dan wel positief voor Bitcoin zou moeten zijn volgend jaar.
Persoonlijk verwacht ik nog wel ergens een geopolitieke escalatie (waar staat het kruidvat niet op springen tegenwoordig?) maar ook dat zullen de markten wel weer te boven komen (zie Corona)
We gaan het meemaken.
Zero.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik blijf op mijn handen zitten, zou het niet weten.Taro schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:16:
@YES Shorten we deze bende of is dit een kleine terugval met straks een mega groene candle?
[Afbeelding]
Mijn dochter waardeerd haar door mij klaargemaakte ontbijt anders prima.Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:35:
[...]
Zal je baas blij mee zijn![]()
![]()
Wat een mentaliteit
We zijn niet allemaal zoals @anti elppa hè!
Verwijderd
Moeten wij niet WERKEN ofzo???YES schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:36:
[...]
Mijn dochter waardeerd haar door mij klaargemaakte ontbijt anders prima.
We zijn niet allemaal zoals @anti elppa hè!
Er wordt bij jou met schalen gesmeten alsof het BSC token airdrops zijn, en dan ook nog genoeg vrije tijd om fijn voor je gezin te zorgen???
Man, wat een leven.
Toen ik die leeftijd had ging mijn wekker af zodra ik op bed ging.
Ik moet toch genoeg verdienen om wat minder te kunnen werken? Gewoon logische redenering, vond mijn manager ook!Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:40:
[...]
Moeten wij niet WERKEN ofzo???
Er wordt bij jou met schalen gesmeten alsof het BSC token airdrops zijn, en dan ook nog genoeg vrije tijd om fijn voor je gezin te zorgen???
Man, wat een leven.
Aha dus je username bevat je leeftijd. Dacht altijd dat het je favoriete Kamasutra standje was. Pas maar op dat je rollator met Bitcoins niet omkiepert, boomer....Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:40:
[...]
* sh4d0wman kijkt maar niet naar de eigen geboortedatum

Verwijderd
Ik kom nog uit de tijd dat je een 2 onder 1 kapje kreeg bij je geboorte, gewoon omdat het kon. Voor je kon lopen had je het eerste rendement op je spaarrekening al te pakken. Vervolgens ging je 18 jaar lang gratis naar school, waarna jij je na 3 weken werken af liet keuren voor het leven, vanwege een ingegroeide borsthaar.sh4d0wman schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:45:
[...]
Aha dus je username bevat je leeftijd. Dacht altijd dat het je favoriete Kamasutra standje was. Pas maar op dat je rollator met Bitcoins niet omkiepert, boomer....
* sh4d0wman kijkt maar niet naar de eigen geboortedatum
Mooie tijden waren dat, zal wel met de goudstandaard te maken hebben gehad.
Tegenwoordig hebben we fiat, je ziet wat er van komt.
Maar hey, nu hebben we Bitcoin.
aaaah fiat......helaas moeten we deze rommel nog gebruiken, when reset?Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:10:
[...]
Ik kom nog uit de tijd dat je een 2 onder 1 kapje kreeg bij je geboorte, gewoon omdat het kon. Voor je kon lopen had je het eerste rendement op je spaarrekening al te pakken. Vervolgens ging je 18 jaar lang gratis naar school, waarna jij je na 3 weken werken af liet keuren voor het leven, vanwege een ingegroeide borsthaar.
Mooie tijden waren dat, zal wel met de goudstandaard te maken hebben gehad.
Tegenwoordig hebben we fiat, je ziet wat er van komt.
Maar hey, nu hebben we Bitcoin.
als je moet gokken op een fiat zal ik dollars kiezen, long-term zal deze als laatste naar zero gaan......want wereldmunt.
maargoed als de euro valt dan gaat Amerika ook zeer veel pijn voelen (het Westen)
nothing stops this train
Zonder oorlog? No way JoseKol Nedra schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:18:
[...]
aaaah fiat......helaas moeten we deze rommel nog gebruiken, when reset?
als je moet gokken op een fiat zal ik dollars kiezen, long-term zal deze als laatste naar zero gaan......want wereldmunt.
maargoed als de euro valt dan gaat Amerika ook zeer veel pijn voelen (het Westen)
Dollar zal wel gewoon blijven bestaan met een CBDC’tje en hopelijk Bitcointje on the side
[ Voor 10% gewijzigd door Alpina op 02-02-2023 09:27 ]
Sorry wij geven geen trading adviesTaro schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:16:
@YES Shorten we deze bende of is dit een kleine terugval met straks een mega groene candle?
Dat hoeft ook niet bij een retorische vraag
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ben je een principe kwijtgeraakt? BTC short je niet.Taro schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:16:
[Afbeelding]
Ik heb dat principe nooit gehad. BTC wekt bij mij geen emotionele gevoelens op en in tegenstelling tot anderen heb ik ook niet het gevoel dat ik de koningin van crypto ermee bedrieg of iets dergelijks.zenith schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:45:
[...]
Ben je een principe kwijtgeraakt? BTC short je niet.
Verwijderd
Taro schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:49:
[...]
Ik heb dat principe nooit gehad. BTC wekt bij mij geen emotionele gevoelens op en in tegenstelling tot anderen heb ik ook niet het gevoel dat ik de koningin van crypto ermee bedrieg of iets dergelijks.

Damn. Cold blooded son of a...
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
First we pump then we dumpTaro schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:26:
[...]
Dat hoeft ook niet bij een retorische vraag
:strip_exif()/f/image/K6ahZ1vw65gWEphn0lYlq35B.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik dat verwacht though zal de koers er snoeihard doorheen breken. Ook prima ben al aan boord.
So much convergence at $25k #Bitcoin.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 2 februari 2023
We have the 50W SMA moving down into $25k.
We have the 200W SMA moving up into $25k.
$25k also marked the summer 2022 top.
The only thing not at $25k is the price of #BTC (for now…) pic.twitter.com/cHfM5iFxI1
Het gaat sowieso vuurwerk opleveren.
[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 02-02-2023 11:27 ]
Daarom:Joosie200 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:26:
[...]
First we pump then we dump
[Afbeelding]
Wanneer ik dat verwacht though zal de koers er snoeihard doorheen breken. Ook prima ben al aan boord.
[Twitter]
Ben je HODLer? Koop op elk support level (omlaag) deels in en schaal omhoog in delen uit bij elke resistance
Ben je trader? Trade de levels en zorg er voor dat je op tijd je winsten neemt. Altijd met SL werken.
Als Hodler koop ik zo laag mogelijk en verkoop pas midden in een nieuwe long time bull. Niet bij elke resistance. Dat is spot traden wat mij betreft.Therapy777 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:58:
[...]
Daarom:
Ben je HODLer? Koop op elk support level (omlaag) deels in en schaal omhoog in delen uit bij elke resistance
Ben je trader? Trade de levels en zorg er voor dat je op tijd je winsten neemt. Altijd met SL werken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Therapy777 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:58:
[...]
Daarom:
Ben je HODLer? Fuck de fiat ponzi. HODL.
Ben je trader? Werkze!
Zelfs daar heb ik al moeite meezwembroek schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:14:
[...]
Als Hodler koop ik zo laag mogelijk en verkoop pas midden in een nieuwe long time bull.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Is ook lastig maar dat is wel het verschil tussen een nieuwe iphone en een kavel om een huis op te bouwen.
Ja mee eens. Heb mezelf voorgenomen om bij een volgende bull zeker wat af te romen.Nopheros schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:28:
[...]
Is ook lastig maar dat is wel het verschil tussen een nieuwe iphone en een kavel om een huis op te bouwen.
Soort omgekeerde DCA
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zeer zeker, heb even het beeld wat uitgezoomdJoosie200 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:26:
[...]
First we pump then we dump
[Afbeelding]
[Twitter]
:strip_exif()/f/image/PkWMPqccgW7ZM9K4q3ZTmDN3.jpg?f=fotoalbum_large)
verkopen is moeilijker dan kopen, want wanneer verkoop je nou? Als we vlakbij de 69k zijn is de kans ook groot dat het doorschiet naar hogere regionen....zwembroek schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:14:
[...]
Als Hodler koop ik zo laag mogelijk en verkoop pas midden in een nieuwe long time bull. Niet bij elke resistance. Dat is spot traden wat mij betreft.
mijn plan (ongeveer)
bij 69k is mijn eigen inleg eruit gehaald: dit gaat dan allemaal naar dividend aandelen (aristocrats +kings) voor mooi stabiel inkomen
de rest gaat een deel in stablecoins en deel blijft bitcoin
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 02-02-2023 13:01 ]
nothing stops this train
ik ook, heb een nieuwe auto nodigNeoflexNL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:29:
[...]
Ja mee eens. Heb mezelf voorgenomen om bij een volgende bull zeker wat af te romen.
Soort omgekeerde DCA
#teslamodely
Verwijderd
Username checks out.Blik1984 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:57:
[...]
ik ook, heb een nieuwe auto nodig
#teslamodely
:fill(white):strip_exif()/f/image/xb0JbCjBJMLHrQVukFDbE2ch.png?f=user_large)
... eerste gedachte: Ik ben rijk!!!

Snel ingelogd en gekeken:
:fill(white):strip_exif()/f/image/bUrf8CStK7rxx9fYiHaEZnaO.png?f=user_large)

(was een account uit 2017, dus stop je boormachine maar weer in de doos)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Yaay, kzit ook long sinds 23.805..sl op 620..target? De moonYES schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:21:
@Taro ik zit trouwens long vanaf 23.825, op kort timeframe lijkt zich een bodempje te vormen maar ik heb een strakke SL ingesteld.
The first casualty in war is always the truth...
Wut? Heb je Azie gemist toen je lag te maffen? 24kVerwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:17:
Ik zit gewoon te wachten tot ik de nieuwe 24k babe mag dumpen in dit tamme hyena hok.
Zo, zo..sh4d0wman schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:24:
[...]
Wut? Heb je Azie gemist toen je lag te maffen? 24kZet je leesbril eens op en post dikke memmen, kleine puntjes of zware zakken pudding ter ere van dit heugelijke feit.
Vroeger, in de tijden dat Jaapio hier de babes nog tentoonstelde, toen werd er niet zulke taal tegen hem uitgeslagen. Dan had ie je in ieder geval flink te grazen genomen, of hij kapte er gewoon mee.
Wij zitten net zo goed op de 24k te wachten, maar moeten dan ook nog het geluk hebben dat jij op dat moment achter de knoppen zit. Voor ons is het ook niet makkelijkVerwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:17:
Ik zit gewoon te wachten tot ik de nieuwe 24k babe mag dumpen in dit tamme hyena hok.
Verwijderd
Ja toen lag ik te snurken inderdaad, en als je dan wakker wordt staat ie er al 200 onder.sh4d0wman schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:24:
[...]
Wut? Heb je Azie gemist toen je lag te maffen? 24kZet je leesbril eens op en post dikke memmen, kleine puntjes of zware zakken pudding ter ere van dit heugtelijke feit.
Ik neem niet veel serieus in het leven maar met het posten van babes op prijsniveaus moet je wel een beetje punctueel blijven.

Blijft altijd leuk als je lijntjes gerespecteerd worden. Spot on gewoon
Edit: Keek even naar de SPX chart maar best lang geleden dat we daar zo'n pomperino hebben gezien trouwens.
[ Voor 29% gewijzigd door DAMAGE op 02-02-2023 13:37 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
@Verwijderd kijk, zo kan het ook

@YES true true, maar meneer is nu ouder en heeft geen testosteron meer. Daarnaast rent het ook lastig met die rollator.
Just hodl...

* sh4d0wman is weer weg, net als de zon hier, Enjoy dames!Dikke groene staven als huiswerk...
[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 02-02-2023 13:44 ]
Ik weet niet wie dit gemaakt heeft, is dit een AI tekening of gewoon een hele slechte fotoshop..Alpina schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:34:
Om @sh4d0wman even koest te houden.
[Afbeelding]
Mocht er een vrouw lopen die echt deze verhoudingen zou hebben zou ik die wel eens in het zwembad willen zien, die blijft sowieso drijven..
Ik wacht wel gewoon op 24K..
Door de jaren heen inmiddels zoveel trades gemaakt dat er geen doorkomen meer aan is om dit handmatig bij te houden. Ik hield normaal keurig in Excel alles bij wat je trade en voor hoeveel weer verkocht. Na een tijdje me afzijdig gehouden te hebben van de crypto wil ik even kijken hoe ik er nu voor sta.
Nu zeg je gelijk: Kijk bij je order historie. Dat begrijp ik maar omdat je dan weer niet de volledige aankoop hebt verkocht en tussentijds ook weer aangekocht is dit een helse klus. Ik dacht hier moeit een makkelijkere manier voor zijn.
Ik praat in dit geval over Bitvavo(ja ik ben bekend met de onrust daar). Bij de overige platforms heb ik de volledige aankopen ook verkocht dus dan is het makkelijk uitzoeken.
Ik wil eigenlijk mijn .CSV file vanaf Bitvavo uploaden naar een platform of iets dergelijks. Ik kwam uit op Koinly maar hebben mensen hier ervaring mee of misschien andere tips? De Delta app staat Bitvavo helaas niet tussen.
KANONNENAlpina schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:34:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Misschien kan je dat even aan Milfhunter vragen? Die weet dat vast wel en hangt ook rond in dit topic.Don Guacamole schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:45:
[...]
Ik weet niet wie dit gemaakt heeft, is dit een AI tekening of gewoon een hele slechte fotoshop..
Mocht er een vrouw lopen die echt deze verhoudingen zou hebben zou ik die wel eens in het zwembad willen zien, die blijft sowieso drijven..
Ik wacht wel gewoon op 24K..
#zondevanjetijddaarinhadjeookeenextrawinstgevendetradekunnenmakenMRDutchfreakNL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:48:
Aan alle ervaren crypto traders hier een vraag.
Door de jaren heen inmiddels zoveel trades gemaakt dat er geen doorkomen meer aan is om dit handmatig bij te houden. Ik hield normaal keurig in Excel alles bij wat je trade en voor hoeveel weer verkocht. Na een tijdje me afzijdig gehouden te hebben van de crypto wil ik even kijken hoe ik er nu voor sta.
Nu zeg je gelijk: Kijk bij je order historie. Dat begrijp ik maar omdat je dan weer niet de volledige aankoop hebt verkocht en tussentijds ook weer aangekocht is dit een helse klus. Ik dacht hier moeit een makkelijkere manier voor zijn.
Ik praat in dit geval over Bitvavo(ja ik ben bekend met de onrust daar). Bij de overige platforms heb ik de volledige aankopen ook verkocht dus dan is het makkelijk uitzoeken.
Ik wil eigenlijk mijn .CSV file vanaf Bitvavo uploaden naar een platform of iets dergelijks. Ik kwam uit op Koinly maar hebben mensen hier ervaring mee of misschien andere tips? De Delta app staat Bitvavo helaas niet tussen.
wen green god candlePelox schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:03:
Wen donderdagdip?
[ Voor 22% gewijzigd door Jedi_Pimp op 02-02-2023 14:41 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Inflatie zakt als n pudding in elkaar (oké, wat overdreven) maar ze is bijlange geen 9 a10%.Jedi_Pimp schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:39:
ECB +50bps en in maart ook. BoE ook +50bps.
Eerder 4% in EU zone en 2% VS.
Inderdaad nog wel een renteverhoging te verwachten in maart maar nadien zal de boel wel weer aantrekken als van ouds her.
Zonder grote tegenslagen, zoals bijkomende escalaties met Rusland of het midden-oosten is the only way UP.
BOO ookroflexx schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:11:
Ftm blijft maar gaan!
mijn verhouding is 20% FTM <----> 80% BOO
ik laat het lekker doorpruttelen naar next bullrun
Had ik maar bijgekocht, maar nee doe het niet, ik blijf bij Bitcoin
nothing stops this train
Op basis van dit gegeven zou je kunnen stellen dat de hele markt nog niet voldoende door het putje is gegaan en de bearmarket nog niet geëindigd is. Of this time it's different en neemt BTC niet het voortouw, maar is het gewoon crypto season en doet alles lekker mee, dat kan ook.
Verwarrend allemaal
[ Voor 49% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-02-2023 15:40 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Make up your mind dude!Taro schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:31:
ETH vs BTC maakt sinds 3-4 dagen een inhaalslag. Meestal gebeurt dat pas als de bullrun al enige tijd bezig is, Bitcoin momentum verliest en altseason begint.
Op basis van dit gegeven zou je kunnen stellen dat de hele markt nog niet voldoende door het putje is gegaan en de bearmarket nog niet geëindigd is. Of this time it's different en neemt BTC niet het voortouw, maar is het gewoon crypto season en doet alles lekker mee, dat kan ook.
Verwarrend allemaal
Verwijderd
Geen zak meer aan zo, compleet verpest door retail deze bende.
Als de bitcoin volatileit niet meewerkt dan de inzetten maar x5 ! Dan blijft iig de adrenaline en rush-factor gelijkVerwijderd schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:50:
Bitcoin doet laffe stapjes, de alts doen ook maar lafjes dik, paar tientallen procenten, is niks. Het is een laf marktje.
Geen zak meer aan zo, compleet verpest door retail deze bende.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Die moet wel door AI gegenereerd zijnAlpina schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:34:
[Afbeelding]
Excellence does not require perfection.
Darrell schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:16:
Scheißemünze
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GWjC7tvF3HDoW7LxDYoXlUK9.gif?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Neeesjorremans schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:44:
OP bijna 3 dollar, moet nu toch eigenlijk echt wel wat winst gaan pakken..
Gewoon door hodlen naar 0.20 cent
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VzxGEUDRuzS6raMwpKUeSFbN.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Ik heb het al gedaan. Ik kon het niet laten...sjorremans schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:44:
Sell order gezet op 2,99.. wat betreft inleg er uit halen. Rest laat ik wel staan_Gast_ schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:57:
[...]
Ik heb het al gedaan. Ik kon het niet laten...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Weer nieuwe ATHsjorremans schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:44:

Winst pakken? Bullrun al bijna over?
Stoten we door de 1.8$ is 3$ volgende bestemming.
Er is ook een redelijke kans dat het op een gegeven moment weer tot 2,60 ofzo zakt. Dat is mijn ervaring met dit soort coins. In zo'n geval koop ik het terug. En anders kijk ik verder naar andere coins...sjorremans schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 17:00:
[...]
Sell order gezet op 2,99.. wat betreft inleg er uit halen. Rest laat ik wel staan
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!