Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 212 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.031.071 views

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:51
Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:37:
[...]

Was t maar kut, haj dr nog wat an

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:37:
[...]

Was t maar kut, haj dr nog wat an

UberLurker

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02:35
Ik lees de laatste tijd genoeg ellende met betrekking tot de regels omtrent fraudering en witwassen die nu opgelegd worden aan banken.

Kijk maar eens in het 'Beleggen op de beurs in de praktijk' topic en een recent crypto topic waar iemand zijn crypto holdings niet mag laten uitbetalen van de bank. Sterker nog, de bank wil geen zaken meer doen met deze persoon.

Dat is waar het hier om gaat. Voorziet de bank moeilijkheden, of valt u als klant in een risico categorie? Dan kunnen wij u als klant weigeren, opzeggen, een stempeltje op uw naam zetten en zodoende uw leven binnen onze moderne maatschappij best lastig maken. Probeer bijvoorbeeld maar eens een nieuwe verzekering af te sluiten als de vorige is opgezegd vanuit de kant van de verzekeraar.

Natuurlijk kunnen we dat alles niet helemaal afschuiven op banken, het is overheidsbeleid die de banken hier tot aanzet. Oftewel ook een gevolg van het 'verprotocollen' van onze maatschappij door decennia lang Neo Liberalistisch bewind. Alles werkt zolang het werkt, kom je in de problemen? Dan mag je de geautomatiseerde beerput proberen uit te klimmen.

Maar alsnog zijn banken gewoon kut.

I live inside that bubble, reality of the naive.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:10
Scrollen door dit topic en een slok koffie nemen gaat meestal goed, maar dus niet altijd.

• Visca
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:57
verwijderd69 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:49:
Ik lees de laatste tijd genoeg ellende met betrekking tot de regels omtrent fraudering en witwassen die nu opgelegd worden aan banken.

Kijk maar eens in het 'Beleggen op de beurs in de praktijk' topic en een recent crypto topic waar iemand zijn crypto holdings niet mag laten uitbetalen van de bank. Sterker nog, de bank wil geen zaken meer doen met deze persoon.

Dat is waar het hier om gaat. Voorziet de bank moeilijkheden, of valt u als klant in een risico categorie? Dan kunnen wij u als klant weigeren, opzeggen, een stempeltje op uw naam zetten en zodoende uw leven binnen onze moderne maatschappij best lastig maken. Probeer bijvoorbeeld maar eens een nieuwe verzekering af te sluiten als de vorige is opgezegd vanuit de kant van de verzekeraar.

Natuurlijk kunnen we dat alles niet helemaal afschuiven op banken, het is overheidsbeleid die de banken hier tot aanzet. Oftewel ook een gevolg van het 'verprotocollen' van onze maatschappij door decennia lang Neo Liberalistisch bewind. Alles werkt zolang het werkt, kom je in de problemen? Dan mag je de geautomatiseerde beerput proberen uit te klimmen.

Maar alsnog zijn banken gewoon kut.
Hiermee ben ik het dan wel weer helemaal eens. Ik vond alleen de stok die gevonden was om mee te slaan niet helemaal kloppen :)
Het 'verprotocollen' zie ik ook als een belangrijk onderdeel inderdaad.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:41

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:23:
Lekker serieus hier hahaha, ik kwam hier voor de memes en de anarchie. Laat maar.

Wen fomc wen moon?
Kom Vis, we gaan naar Fok!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:34
Hele dikke ASTAR vanochtend. Nieuws aankondiging was weer huge voor Japan. Samenwerking met Toyota. Nu eerst sell the news zoals altijd het geval. Maar ASTR zal een winnaar worden next bull mark my words....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vis
  • Laatst online: 23:33
Darrell schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:57:
[...]

Kom Vis, we gaan naar Fok!
Kunnen we daar ook CELR roepen? Lets go!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• verwijderd69
zwembroek schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:01:
Hele dikke ASTAR vanochtend. Nieuws aankondiging was weer huge voor Japan. Samenwerking met Toyota. Nu eerst sell the news zoals altijd het geval. Maar ASTR zal een winnaar worden next bull mark my words....
Ik vind deze ASTAR updates van jou wel mooi, brengt het sfeertje echt een beetje terug naar 2018. Toen coins als VeChain wekelijks 'partnerships' naar buiten brachten en mensen bulten opkochten omdat dit de parel ging worden van de next bull.

Ik hoop oprecht dat ASTAR je miljonair gaat maken komende run, maar ergens verwacht ik ook dat ze net als VeChain een filmpje posten van een pneumatische Aliexpress robot, die iets doet.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:26
verwijderd69 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:12:
[...]

Ik vind deze ASTAR updates van jou wel mooi, brengt het sfeertje echt een beetje terug naar 2018. Toen coins als VeChain wekelijks 'partnerships' naar buiten brachten en mensen bulten opkochten omdat dit de parel ging worden van de next bull.

Ik hoop oprecht dat ASTAR je miljonair gaat maken komende run, maar ergens verwacht ik ook dat ze net als VeChain een filmpje posten van een pneumatische Aliexpress robot, die iets doet.
Op zich, hier een kratje indrukken is natuurlijk wel geinig, oh nee terug naar BTC heb ik mezelf beloofd >:)

• verwijderd69
PureLOOD schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:15:
[...]

Op zich, hier een kratje indrukken is natuurlijk wel geinig, oh nee terug naar BTC heb ik mezelf beloofd >:)
Gewoon kopen waar je zin in hebt.

Het is net als met eten, als je altijd alleen maar Japanse A5 BMS12 Wagyu vreet krijg je vanzelf een keer zin in een bak goedkope shoarma.

• zwembroek
[...]

Haha ik denk dat je ASTR dan echt tekort doet. Deze mensen zijn echt met iets bezig in Japan. Gesteund door de overheid. Ze willen daar echt iets met web3 gaan doen en ze hebben Astar daar voor uitgekozen. Dus even los van wat het met een eventuele koers kan doen zijn dit wel echte real life toepassingen. Net zoals bijvoorbeeld een EWT. Die hebben een gigantische usecase voor hun product met energiezuinige maatregelen en worden gesteund door hele grote partijen zoals Blackrock, Shell , Engie en het WEF. Maar vooralsnog doet het niets met de prijs. Daarnaast is Japan normaal gesproken heel erg streng wat crypto aangaat. Maar ze hebben al aangegeven dat ASTR geen security is en ook niet zo behandeld gaat worden. Dat staat los van wat een SEC gaat doen natuurlijk. Maar in Japan is het gewoon huge.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:17
[...]

Mooi toch. Ik zit best zwaar in METIS en ga er geen hogere wiskunde van maken. De moeder van Vitalik zit ergens in de raad van bestuur en eigenlijk ook niets meer. En Layer 2 is een hip woordje tegenwoordig.
Damn als ik nu de sites van Astr en Metis naast elkaar leg zou het zo door dezelfde persoon gemaakt kunnen zijn _O-

Anyway when x10?

• Alpina
zwembroek schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:23:
[...]

Haha ik denk dat je ASTR dan echt tekort doet. Deze mensen zijn echt met iets bezig in Japan. Gesteund door de overheid. Ze willen daar echt iets met web3 gaan doen en ze hebben Astar daar voor uitgekozen. Dus even los van wat het met een eventuele koers kan doen zijn dit wel echte real life toepassingen. Net zoals bijvoorbeeld een EWT. Die hebben een gigantische usecase voor hun product met energiezuinige maatregelen en worden gesteund door hele grote partijen zoals Blackrock, Shell , Engie en het WEF. Maar vooralsnog doet het niets met de prijs. Daarnaast is Japan normaal gesproken heel erg streng wat crypto aangaat. Maar ze hebben al aangegeven dat ASTR geen security is en ook niet zo behandeld gaat worden. Dat staat los van wat een SEC gaat doen natuurlijk. Maar in Japan is het gewoon huge.
En on a side note, je kunt beter in een berenmarkt in een project stappen dan ergens vol in een alt season.

• verwijderd69
[...]

Dat klinkt serieus echt als verdomd dikke tech.

Ik hou het wel bij BIFI, dat is pas een real life concept wat ik begrijp. Vlees + kruiden + malen = Salami

Nu hopen dat salami ook huge gaat worden op Japanse web3.

• zwembroek
Alpina schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:33:
[...]

En on a side note, je kunt beter in een berenmarkt in een project stappen dan ergens vol in een alt season.
Precies dat. Daarom heb ik de bodem gekocht.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:18
Alpina schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:33:
[...]

Moet je coin niet totaal door het putje gaan in de bear market. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Alpina
Jumpman schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:41:
[...]

Moet je coin niet totaal door het putje gaan in de bear market. :)
Ik heb Metis rond de 18 dollar gekocht.
Mocht Bitcoin terug een stuk lager gaan zal ook dit nog wel lager kunnen. Maar als je de chart erbij neemt is buy high nu niet echt van toepassing. Zelfde voor Astr trouwens.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:57
[...]

Je hebt me te overtuigd. All - fucking - IN! Extra hypotheek genomen om de investering te bekostigen. Wanneer precies komt de ATH? Let’s goooo!!!

Edit; in het Japans natuurlijk: 行こう

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:23

LosGieros

White Ninja

[...]

De VeChain moonboys waren toch wel een bijzonder type mens :X 8)7 :+

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Long live the King!

LosGieros schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:52:
[...]

Dat was een kek machientje! Ik heb nog een bult muntjes :X *O*

Ik kijk er rond BTC ATH wel weer eens naar. Dan worden de meest gure coins nog iets waard.

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• verwijderd69
[...]

Opzich, ik zie niet veel verschillen met de gemiddelde altcoin investeerder die echt in zijn project gelooft.

Het mooiste is nog dat deze universeel toe te passen fabelfuik altijd leunt op grootschalige adoptie in een ver oord, maar het (Westerse) vermogen wat erin zit draait het puur om de prijsspeculatie. Niemand heeft de tokens omdat ze dan gebruik kunnen gaan maken van de dienst, die overigens ook altijd in de ontwikkelingsfase zit.

Gewoon iets wat mij opvalt hoor, niet om shit te bashen. Dikke winsten pakken gaat je met de juiste altcoin en het juiste aankoop/verkoop moment zeker lukken.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:34
sh4d0wman schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:57:
[...]

Dat was een kek machientje! Ik heb nog een bult muntjes :X *O*

Ik kijk er rond BTC ATH wel weer eens naar. Dan worden de meest gure coins nog iets waard.
Ik heb er ook nog aardig wat, die gaan nog wel een keer m00n en dan gaan ze er bij mij ook allemaal uit.

• zwembroek
Stovirpi schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:50:
[...]

Je hebt me te overtuigd. All - fucking - IN! Extra hypotheek genomen om de investering te bekostigen. Wanneer precies komt de ATH? Let’s goooo!!!

Edit; in het Japans natuurlijk: 行こう
Ik denk serieus dat Aliens ook de tech van Astar gaan gebruiken. :+

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:24
[...]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Visca
zwembroek schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:07:
[...]

Ik denk serieus dat Aliens ook de tech van Astar gaan gebruiken. :+
Is zelfs al gebruikt voor een film, genaamd Astarisborn d:)b

• Gelukszoekr
Om 14:30 gaan we moon toch?

• Visca
FED gebeuren is pas vanavond volgens mij.

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-03 08:36
Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:12:
[...]

FED gebeuren is pas vanavond volgens mij.
Om 20.30 onze tijd

• verwijderd69
Er was ook zo'n andere supply chain token naast VeChain destijds, Waltonchain. Die hadden toen die prijsvraag waar je tokens kon winnen en die werd 'gewonnen' door een medewerker van het team die ff vergeten was uit te loggen op het officiële Waltonchain Twitter account:

_O- Man wat een prachtige tijden waren dat ook, er gebeurde toen elke week wel een schandaaltje waardoor een coin door het putje ging, was echt russisch roulette met die altcoins toen.

Misschien omdat het toen allemaal nog vrij nieuw was en ik er nu een soort gewend aan ben geraakt ofzo. Die hele LUNA en FTX meuk waren er ook een paar van formaat maar kijk daar tegenwoordig amper nog van op :+

• Gelukszoekr
verwijderd69 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:15:
[...]

Er was ook zo'n andere supply chain token naast VeChain destijds, Waltonchain. Die hadden toen die prijsvraag waar je tokens kon winnen en die werd 'gewonnen' door een medewerker van het team die ff vergeten was uit te loggen op het officiële Waltonchain Twitter account:

[Afbeelding]

_O- Man wat een prachtige tijden waren dat ook, er gebeurde toen elke week wel een schandaaltje waardoor een coin door het putje ging, was echt russisch roulette met die altcoins toen.

Misschien omdat het toen allemaal nog vrij nieuw was en ik er nu een soort gewend aan ben geraakt ofzo. Die hele LUNA en FTX meuk waren er ook een paar van formaat maar kijk daar tegenwoordig amper nog van op :+
Dan ik me ook nog levendig herinneren. Wat een faalhazen. Of zo'n startup gemaand Libra. Vraag me af hoeveel mensen hier die naam iets zegt :P

Of de McAffee coin of the week _/-\o_

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:18:
[...]

Verge :X Totaal finaal rekt op gegaan in 2018. Was toen helemaal klaar met crypto _O- . Als ik die Justin Sunerok nog eens tegenkom dan sla ik hem op zijn bek.

https://hardwaresfera.com...ales-esta-sube-la-espuma/

[Voor 24% gewijzigd door zwembroek op 01-02-2023 12:27]

• verwijderd69
zwembroek schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:25:
[...]

Verge :X Totaal finaal rekt op gegaan in 2018. Was toen helemaal klaar met crypto _O- . Als ik die Justin Sunerok nog eens tegenkom dan sla ik hem op zijn bek.

https://hardwaresfera.com...ales-esta-sube-la-espuma/
Met dat Wraith protocol wat op nieuwjaarsnacht zou uitkomen. Dikke run er naar toe, maar die Wraith update werd telkens uitgesteld.

En toen die keer dat Verge te maken kreeg met een hack en Sunerok een patch uitbracht om double spends te stoppen, maar daardoor per ongeluk een hardfork uitvoerde waardoor het complete netwerk fucked ging en nodes niet meer wilde syncen _O-

Oh man wat heb ik toen gelachen. Gingen honderden miljoenen zo niet miljarden om in zo'n chain die vanuit een zolderkamertje gerund werd.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:02

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:18:
[...]

Dat was inderdaad hilarisch.. God hebbe zijn ziel..

“Prediction is very difficult, especially if it's about the future”

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-03 17:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@zwembroek Dat soort shit moet je mee maken in deze markt. Dan doe je het geen tweede keer. Zijn goede levenslessen in de Crypto en investeringswereld hehe. Wel mooi om te zien hoe door de jaren heen je visie en blik veranderd. Je wordt letterlijk volwassen in zo'n markt. Dan blijft het leuk om te zien dat er elke cyclus weer opnieuw van die mensen de markt binnen komen in de hoop binnen een dag een miljoen bij te kunnen schrijven. Heerlijk. Ik kan daar altijd wel van genieten :P

Corsair Obsidian 800D | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• zwembroek
verwijderd69 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:34:
[...]

Met dat Wraith protocol wat op nieuwjaarsnacht zou uitkomen. Dikke run er naar toe, maar die Wraith update werd telkens uitgesteld.

En toen die keer dat Verge te maken kreeg met een hack en Sunerok een patch uitbracht om double spends te stoppen, maar daardoor per ongeluk een hardfork uitvoerde waardoor het complete netwerk fucked ging en nodes niet meer wilde syncen _O-

Oh man wat heb ik toen gelachen. Gingen honderden miljoenen zo niet miljarden om in zo'n chain die vanuit een zolderkamertje gerund werd.
Elke keer als ik destijds het woord Wraith protocol voorbij zag komen zat ik te juinen in de Bruna.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Of die grote aankondiging van een Verge partner. Iedereen hopen op Amazon. Bleek het gewoon dat je met Verge kon betalen op Pornhub. Iedereen teleurgesteld (maar wel stiekem abonnementjes afsluiten natuurlijk)

Corsair Obsidian 800D | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:43
DAMAGE schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:40:
Of die grote aankondiging van een Verge partner. Iedereen hopen op Amazon. Bleek het gewoon dat je met Verge kon betalen op Pornhub. Iedereen teleurgesteld (maar wel stiekem abonnementjes afsluiten natuurlijk)
Was toen wel zo'n gozer op FOK die daar bakken geld mee heeft verdiend en van is gaan rondreizen. Ene maikul ofzo?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• verwijderd69
DAMAGE schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:40:
Hahhaha ja, dat verzin je toch niet. Machtige tijden man.

Die Verge was trouwens wel echt een klapper in 2017, kon je voor $0,000018 oppikken ofzo begin 2017 en binnen een jaar was ie $0,18.

Gewoon een x10.000 8)7

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@sjorremans Oh ja tuurlijk, zijn er genoeg die er bakken met geld mee hebben verdiend. Als je die troep er op tijd uit drukt en je er vroeg genoeg in zat dikke prima. Maar de meesten verkopen nooit en hodlen tot aan de rektheid. Zo gaat dat bij de meesten in het begin. Ook ik heb genoeg zien verdampen in het begin. Niet leuk maar hoort erbij. Denk dat je zulke pijn moet voelen. Anders leer je het nooit.

Er valt genoeg geld te verdienen met shitcoins. Moet je wel kunnen verkopen :)

• Gelukszoekr
Verge had natuurlijk wel de meest epische slogan op de samenwerking met Pornhub _/-\o_

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Gelukszoekr Goud was die he!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:42
20u00 cijfers
20u30 persconferentie

• Visca
Beug schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:50:
[...]

20u00 cijfers
20u30 persconferentie
21u00 lambo

• Gelukszoekr
sjorremans schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:43:
[...]

Was toen wel zo'n gozer op FOK die daar bakken geld mee heeft verdiend en van is gaan rondreizen. Ene maikul ofzo?
https://forum.fok.nl/topic/2440946/1/101

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Long live the King!

20u31 Bruna, met een volle zak moet je nooit winkelen ofzo...

Elke kleur 1 bij de dealer?

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• Visca
sh4d0wman schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:54:
[...]

20u31 Bruna, met een volle zak moet je nooit winkelen ofzo...

Elke kleur 1 bij de dealer?
Gewoon heel de Bruna kopen.

Lambo in Bitcoin-oranje is afdoende, ben niet zo iemand die te koop loopt met zijn onmetelijke rijkdom.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:42

• Visca

• Gelukszoekr
Of deze gast dan. De top callen op een paar dagen nauwkeurig

:P

• Visca
Gelukszoekr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:11:
Of deze gast dan. De top callen op een paar dagen nauwkeurig

[Afbeelding]

:P

• Gelukszoekr
Haha, ja ik weet het. Zo'n post is een beetje not-done. Toch wel grappig om nog eens door die oudere posts heen te scrollen. Complete gekte rond die dagen, mensen die ontevreden zijn over slechts 20% per dag omhoog

• Gelukszoekr
sjorremans schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:43:
[...]

https://fokstatic.nl/p/1s.gif Op zondag 31 december 2017 09:33 schreef Maikuuul het volgende:

[..]
Ik heb nog 250.000 xvg over en had 18.000$ omgeruild voor btc en wat geld laten uitcashen. Had toch een beetje paniek. Vandaar ook dat ik wegbleef uit dit topic.

Portfolio is nu nog altijd ruim boven de 50k dus kan niet klagen

Tevens is het vandaag de eerste x geweest dat ik blockfolio heb geopend. Geeft een hoop rust tijdens het reizen.

2018 wordt XVG jaar! Vandaag wordt tevens Wraith gereleased. Gelukkig nieuwjaar alvast. Ik trek voor de 2e dag op rij een single malt open. Dit succesvol jaar moet goed worden afgesloten :9
https://fokstatic.nl/p/1s.gif Op zondag 31 december 2017 09:42 schreef Maikuuul het volgende:
Tevens mijn ouders de helft van hun nieuwe meubels geschonken en mijn broer+vriendin een reisje gegeven naar Boedapest.

Gaan die ook lekker het nieuwjaar in ;)

• Gelukszoekr
Maargoed, ik zal ophouden met oude koeien te spammen. Over naar de orde van de dag :P

• Visca
Gelukszoekr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:18:
[...]

Haha, ja ik weet het. Zo'n post is een beetje not-done. Toch wel grappig om nog eens door die oudere posts heen te scrollen. Complete gekte rond die dagen, mensen die ontevreden zijn over slechts 20% per dag omhoog
Ach nee, is niet not-done. Als je vervolgens gepikeerd of te serieus reageert op memes/grapjes daarover, dat zou not-done zijn. Ik zou er zelf oprecht trots op zijn als het mij gelukt was een top zo goed in te schatten dus ere wie ere toekomt :)

• zwembroek
Sorry even wat dumpen voor de show...

• Visca
Nee gaan gewoon wales longs openen met BTC als collateral, moon sooooon

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ben wel benieuwd of we daadwerkelijk vuurwerk kunnen verwachten vanavond..

Unanieme verwachting is toch wel een kwartje verhoging van de rente, en daarna een algemeen praatje pot over 'we zijn er nog lang niet' en 'we gaan door met renteverhogingen, want whatever it takes' bla bla etc. etc.

Daarmee wel nieuwsgierig over wat er wel of niet zou zijn ingeprijst nu..

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:07
Tot nu toe gebeurt er weinig.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:25
Kan is nog steeds een hawkish sentiment. De markten lijken goed te reageren in de afgelopen maanden, met nog lage werkloosheid. kans inderdaad op toont dat we er nog lang niet zijn.. whatever it takes to bring inflation down!

• Visca
NeoflexNL schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:35:
Ben wel benieuwd of we daadwerkelijk vuurwerk kunnen verwachten vanavond..

Unanieme verwachting is toch wel een kwartje verhoging van de rente, en daarna een algemeen praatje pot over 'we zijn er nog lang niet' en 'we gaan door met renteverhogingen, want whatever it takes' bla bla etc. etc.

Daarmee wel nieuwsgierig over wat er wel of niet zou zijn ingeprijst nu..
Lagere/geen rate hike = bull maan lambo
gelijke/25 rate hike = geluid van krekels en tumbleweed
hogere/50 rate hike = rekteroni being served

Ik dacht zoiets

• Visca
Het is dan ook nog net geen 20:00-20:30 uur :+

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:23
Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:42:
[...]

Het paniek zaaien is ook al begonnen :
https://newsbit.nl/rente-...volatiliteit-veroorzaken/
https://cryptonews.com/ne...s-fomc-fed-rate-today.htm

[Voor 18% gewijzigd door Gipsy King op 01-02-2023 14:49]

• Vis
  • Laatst online: 23:33

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:07
Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:42:
[...]

Hier wel omg ik ben zo dom hahaha

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:59
Gelukszoekr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:18:
[...]

Precies, dát waren tijden.

Het gaat niet om de gains, het gaat om de beleving. De herinneringen. De memes.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:51
Richh schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:52:
[...]

Precies, dát waren tijden.

Het gaat niet om de gains, het gaat om de beleving. De herinneringen. De memes.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik deel die mening niet helemaal!

• Gelukszoekr
Jezus wat een slechte foto, dat kan zelfs ik beter. Hold my beer...

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:41:
[...]

Ik dacht zoiets

it is. De markt voorspelt in overgrote meerderheid 25 basispunten.

• zwembroek
Net gebanned uit de Moonbeam Telegram. Wat een trieste lui. _O-
Een beetje kritiek mag blijkbaar niet. De hoofd developer van Moonsama en Exosama op Moonbeam had in een besloten groep waar ik ook in zit gezegd dat hij Moonbeam een dead chain vond. Ik dacht dat gebruik ik even om mijn kritiek mee te onderbouwen. Boem perma ban. Zullen nu wel meer volgen nu ik zijn naam heb gedropt. :P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:15

Kol Nedra

don't trust, verify

zwembroek schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:45:
Net gebanned uit de Moonbeam Telegram. Wat een trieste lui. _O-
Een beetje kritiek mag blijkbaar niet. De hoofd developer van Moonsama en Exosama op Moonbeam had in een besloten groep waar ik ook in zit gezegd dat hij Moonbeam een dead chain vond. Ik dacht dat gebruik ik even om mijn kritiek mee te onderbouwen. Boem perma ban. Zullen nu wel meer volgen nu ik zijn naam heb gedropt. :P
zo werkt het helaas, kritiek geven mag niet anders een ban idd :z

the bull charges

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:41:
[...]

Ik dacht zoiets
ik ga voor een 75 rate hike, ik wil cheap sats :7

the bull charges

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:23
Gelukszoekr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Jezus wat een slechte foto, dat kan zelfs ik beter. Hold my beer...

[Afbeelding]
Dont blame the copy foto paster :P

https://www.telegraaf.nl/...-strandhuis-van-joe-biden 8)

[Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 01-02-2023 16:16]

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:42
Zelfs dit topic gaat over op 'Stilte voor de storm' modus voor de cijfers en speech uit de US of A.

CryptoAddict. LurkingAllTheWay

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
Ok, welke tweaker heeft dit ingestuurd?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik vermoed dat hij door in het leger te zitten juist geld zal besparen aka minder zal verliezen. Misschien wel beter voor hem.

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:50
Mijn huidige taktiek is hold en bij elke dip kleine hoeveelheden bijkopen. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken...

[Voor 20% gewijzigd door _Gast_ op 01-02-2023 19:00]

• zwembroek
_Gast_ schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:55:
Mijn huidige taktiek is hold en bij elke dip kleine hoeveelheden bijkopen. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken...
Ik ook.... :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mijn tactiek: Onderin het channel instappen met zowel spot als leverage en bovenin (of al eerder) uitstappen. Dit gaat een keer verkeerd als Bitcoin naar boven of naar beneden uitbreekt, maar dat is prima. Verder zit ik nog voor max 5% in wat alts op de Ledger die ik daar laat staan.

Spot: Alleen Bitcoin.
Leverage: Bitcoin en ETH.

Pas als er een richting is bepaald ga ik weer in wat alts stappen.

Op dit moment een short op Bitcoin lopen met wel een TP en geen SL (bewust, ik accepteer het risico) en verder geen posities. Even het nieuws van later vandaag afwachten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:49
Taro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:00:
[...]

Rechts

4.

• Visca
[...]

Mijn tactiek: Onderin het channel instappen met zowel spot als leverage en bovenin (of al eerder) uitstappen. Dit gaat een keer verkeerd als Bitcoin naar boven of naar beneden uitbreekt, maar dat is prima. Verder zit ik nog voor max 5% in wat alts op de Ledger die ik daar laat staan.

[Afbeelding]

Op dit moment een short op Bitcoin lopen met wel een TP en geen SL (bewust, ik accepteer het risico) en verder geen posities. Even het nieuws van later vandaag afwachten.
Zou je willen toelichten waarom short? Voor mijn gevoel is het echt 50/50 en als het nieuws naar verwachting is, denk ik dat er sowieso niet zoveel gebeurd. Voor mij zou nu long of short gaan een pure gok zijn.

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

bij dips bijkopen, maandelijks een x bedrag minimaal investeren in zowel BTC als dividend aandelen.
verkopen doe ik niet aan, de dividend aandelen verkoop ik niet, gaat om passief inkomen (uitzondering is natuurlijk een te sterke groei) en BTC dca-verkopen ~$50k

the bull charges

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:02:
[...]

Zou je willen toelichten waarom short? Voor mijn gevoel is het echt 50/50 en als het nieuws naar verwachting is, denk ik dat er sowieso niet zoveel gebeurd. Voor mij zou nu long of short gaan een pure gok zijn.
De short staat nu een paar procent in de winst, heb vandaag meerdere shorts/longs succesvol gesloten. Kan dus zijn dat ik de short zo sluit, het is niet per se omdat ik iets specifieks van Powell verwacht. Maar de moves rondom zijn gebrabbel zijn vaak wel groot om daarna weer verder te gaan waar we begonnen, vandaar wel een TP en geen SL.

Ik trade overigens op 3m/5m timeframes, dus neem direct winst bij een grotere move. Op de higher timeframes ben ik er namelijk nog niet 100% van overtuigd dat we niet naar lagere regionen terugkeren. Daarom blijf ik voorzichtig.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:51
[...]

[Afbeelding]

Wat is er gebeurd met de - buy every shitcoin - tactiek?

• Visca
Taro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:06:
[...]

De short staat nu een paar procent in de winst, heb vandaag meerdere shorts/longs succesvol gesloten. Kan dus zijn dat ik de short zo sluit, het is niet per se omdat ik iets specifieks van Powell verwacht. Maar de moves rondom zijn gebrabbel zijn vaak wel groot om daarna weer verder te gaan waar we begonnen, vandaar wel een TP en geen SL.

Ik trade overigens op 3m/5m timeframes, dus neem direct winst bij een grotere move. Op de higher timeframes ben ik er namelijk nog niet 100% van overtuigd dat we niet naar lagere regionen terugkeren. Daarom blijf ik voorzichtig.
Aaaah, de timeframes verklaren een hoop :)
Die manier van handelen is niet voor mij weggelegd denk ik. Voelt het voor jou niet als gokken aan dan? Lijkt me echt moeilijk op dat timeframe iets in te schatten..

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nopheros schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:06:
[...]

Wat is er gebeurd met de - buy every shitcoin - tactiek?
Die zijn gaandeweg allemaal al verkocht. Uiteindelijk o.a. OP en APT van overgebleven en die zijn inmiddels ook de deur uit.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
Gelukszoekr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:46:
Verge had natuurlijk wel de meest epische slogan op de samenwerking met Pornhub _/-\o_

[Afbeelding]

Money and sex, storage and bandwidth: Only too much is ever enough.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Visca schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:08:
[...]

Aaaah, de timeframes verklaren een hoop :)
Die manier van handelen is niet voor mij weggelegd denk ik. Voelt het voor jou niet als gokken aan dan? Lijkt me echt moeilijk op dat timeframe iets in te schatten..
In deze range is het vrij makkelijk. Niet met teveel instappen, gaandeweg opschalen met steeds 10% van de funds erbij en als de koers de goede kant op is gegaan direct winst nemen.

• Visca
Taro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:17:
[...]

In deze range is het vrij makkelijk. Niet met teveel instappen, gaandeweg opschalen met steeds 10% van de funds erbij en als de koers de goede kant op is gegaan direct winst nemen.
Eén keer uitgeprobeerd, verkeerd gegokt. Ik wil mijn $0,42 terug -O-

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:04

Oeuf

• Visca
In mijn Premium Crypto Call Channel waar je voor slechts $672698,- "levenslang"* mag vertoeven is het terug te vinden!

*: tot wij uw leven beëindigen

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
Zo, bakje popcorn erbij, 1s chart aan en genieten van het koersgeweld!

• dnc-
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-03 10:57
Taro schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:17:
[...]

Heb je geen interesse om eens een masterclass traden te geven? Ik wil het wel 'hosten' in ons kantoor, uiteraard tegen betaling en geinteresseerde mogen een kyc doen en de boormachines thuislaten ;)

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

• NimRod1337
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:48

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:04

Oeuf

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06

Money and sex, storage and bandwidth: Only too much is ever enough.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:30
Met precies 0,003 XBT een 100x short geopend, lets goooo
#IPA tijd
Pagina: 1 ... 212 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee