Zero.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Echter, stel als je vervolgens als eigenaar de Ledger kwijtraakt, dan kan hij / zij een nieuwe ledger kopen waarbij de 24 woorden weer ingevoerd kunnen worden voor toegang tot de coins.
Maar dan moet er toch een centrale database zijn of iets dergelijks, en is dat toch minder veilig?
Ik maak vast een denkfout
[ Voor 23% gewijzigd door jvdberg81 op 31-01-2023 15:44 ]
Verwijderd
Ik zal het even uitleggen.jvdberg81 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:37:
Ik vroeg mij af, als ik een Ledger koop, dan moet in die 24 woorden seed opschrijven en verifieren. Geheel logisch.
Echter, stel ik raak mijn Ledger kwijt, dan kan ik een nieuwe ledger kopen waarbij ik mijn 24 woorden invoer zodat ik weer toegang krijg tot mijn coins.
Maar dan moet er toch een centrale database zijn of iets dergelijks, en is dat toch minder veilig?
Ik maak vast een denkfoutimmers ook andere hardware wallets zoals Ellipal en Trezor werken op deze wijze. Graag jullie uitleg
Je Bitcoins staan veilig op de blockchain en je seed is eigenlijk niets meer dan een toegangscode tot deze bitcoins. Zolang jij weet welke en in welke volgorde je de 12/24 woorden in moet voeren krijg je toegang tot je coins.jvdberg81 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:37:
Ik vroeg mij af, als ik een Ledger koop, dan moet in die 24 woorden seed opschrijven en verifieren. Geheel logisch.
Echter, stel ik raak mijn Ledger kwijt, dan kan ik een nieuwe ledger kopen waarbij ik mijn 24 woorden invoer zodat ik weer toegang krijg tot mijn coins.
Ik maak vast een denkfoutimmers ook andere hardware wallets zoals Ellipal en Trezor werken op deze wijze. Graag jullie uitleg
Er is een decentrale database, de blockchain.jvdberg81 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:37:
Ik vroeg mij af, bij een Ledger, Ellipal of andere hardware wallet moet je 24 woorden seed opschrijven en verifieren. Geheel logisch.
Echter, stel als je vervolgens als eigenaar de Ledger kwijtraakt, dan kan hij / zij een nieuwe ledger kopen waarbij de 24 woorden weer ingevoerd kunnen worden voor toegang tot de coins.
Ik maak vast een denkfoutGraag jullie uitleg
Uiteraard is er een database, hier op mijn laptopje. Je kan je seed incl. Naam, adres en geboortedatum naar mij sturen dan zet ik je op de lijst. Op deze manier hoeft je je geen zorgen meer te maken over het opslaan van de woorden of het kwijtraken van je ledger. Simpel en veilig.jvdberg81 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:37:
Ik vroeg mij af, bij een Ledger, Ellipal of andere hardware wallet moet je 24 woorden seed opschrijven en verifieren. Geheel logisch.
Ik maak vast een denkfoutGraag jullie uitleg
Oh en mocht je mij niet kunnen bereiken dan heeft @Verwijderd altijd nog toegang tot de backup. Geen centje pijn dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 31-01-2023 15:58 ]
Zero.
sjorremans schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:52:
Lekker pumpen met die zooi, recessie is voor losers!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Aankoop van .051 op .09x verkoop gezet voor komende dagen. Als niet binnen paar dagen gebeurd hou en parkeer ik die laatste klap munten ook met de rest tot 2025. Gemiddelde op .036 dus prima voor deze golden ticket muntjeszwembroek schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:34:
Astar zit nu tegen een zware weerstand aan te beuken. Als die breekt dan zit er nog een weerstand rond de 0,075. Als die ook breekt dan is 0,10 next.
Excellence does not require perfection.
Prima idd. Ik heb ze ook voor 0,036x. Betaald met een gedeelte van de GLMR ICO token winst. Dus in principe mag het naar zero. Had die GLMR graag terug gekocht onder de 0,25. Maar qua ontwikkeling is ASTAR nu GLMR ruim voorbij. WASM is de toekomst. ASTAR is ook de leidende parachain van Polkadot.Ryderr schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:41:
[...]
Aankoop van .051 op .09x verkoop gezet voor komende dagen. Als niet binnen paar dagen gebeurd hou en parkeer ik die laatste klap munten ook met de rest tot 2025. Gemiddelde op .036 dus prima voor deze golden ticket muntjes
[ Voor 25% gewijzigd door zwembroek op 31-01-2023 16:55 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
vandaag toch nog 2 DOTjes gekocht
waarom? omdat mijn vrouw bij de action geweest is...... denk dat mijn kooporder beter was
rare tik misschien, maar koop zo nu en dan altjes wanneer mijn vrouw weer eens rommel koopt
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 31-01-2023 17:27 ]
nothing stops this train
Lido en Optimism mooi hersteld!_Gast_ schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:12:
Sommige alts zijn behoorlijk down = kansen
[ Voor 131% gewijzigd door _Gast_ op 31-01-2023 17:50 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Verwijderd
Dat zei mijn vrouw gis...troje schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 17:59:
Gaat weer rustig omhoog.
Laat maar weer.
Hmmmm... Vind het maar gek dat de grenzeloze bitcoin zich toch opeens iets aantrekt van een landsgrens🤔Kol Nedra schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 17:54:
1 Bitcoin kost $37.000 in Nigeria![]()
https://open.spotify.com/...rAhA&utm_source=copy-link
vraag en aanbod..... en meer corruptie/manipulatieBartje-bart schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:10:
[...]
Hmmmm... Vind het maar gek dat de grenzeloze bitcoin zich toch opeens iets aantrekt van een landsgrens🤔
maar als ik daar woonde zal ik zsm alle Nigeriaanse muntjes verkopen voor deels Bitcoin en deels dollar. de inflatie daar is ongekend hoog
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 31-01-2023 18:17 ]
nothing stops this train
Heb een - relatief - mooie zak DOT, ASTR, GLMR en AIR. We gaan het mee maken t.z.t.zwembroek schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:43:
[...]
Prima idd. Ik heb ze ook voor 0,036x. Betaald met een gedeelte van de GLMR ICO token winst. Dus in principe mag het naar zero. Had die GLMR graag terug gekocht onder de 0,25. Maar qua ontwikkeling is ASTAR nu GLMR ruim voorbij. WASM is de toekomst. ASTAR is ook de leidende parachain van Polkadot.
Excellence does not require perfection.
Mooi wat een invoering van CBDC kan doen!Bartje-bart schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:10:
[...]
Hmmmm... Vind het maar gek dat de grenzeloze bitcoin zich toch opeens iets aantrekt van een landsgrens🤔
Cash proberen uit te bannen door pinlimit van max 200$ per week en iedereen omarmt Bitcoin.
adoptie cbdc 1% en bitcoin 50% volgens bnr radioMr. Unexist schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:25:
[...]
Mooi wat een invoering van CBDC kan doen!
Cash proberen uit te bannen door pinlimit van max 200$ per week en iedereen omarmt Bitcoin.
nothing stops this train
En goud en zilver.Mr. Unexist schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:25:
[...]
Mooi wat een invoering van CBDC kan doen!
En terechtKol Nedra schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:36:
[...]
adoptie cbdc 1% en bitcoin 50% volgens bnr radio
Een CBDC kan in sommige gevallen best nuttig zijn hoor. Bij het verstrekken van subsidies bijvoorbeeld, zodat het geld ook echt uitgegeven wordt waar het voor bedoeld is.
Maar niet om onder het mom van fraude, witwassen en terrorisme financiering iedere burger vanaf 100€ uitgaven te controleren

In die vorm is het gewoon een machtsmiddel...
zwembroek schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:46:
[...]
Ze durven het wel te vragen hoor damn..
https://debitcoinconsulta...o-parels/#CPmogelijkheden
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m0PwB3JbiMZqTcGEHaw4toEB.jpg?f=user_large)
Wel levenslang hé @zwembroek
Maar als dat een net zo lang leven krijg dan de life time accounts op Meester Bitcoin, medio 2017, dan zien we de dood in de ogen

Zouden er echt mensen zijn die dit betalen? Dan ben je wel echt kansloos.tomcoin schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 19:58:
[...]
[Afbeelding]
Wel levenslang hé @zwembroek![]()
Maar als dat een net zo lang leven krijg dan de life time accounts op Meester Bitcoin, medio 2017, dan zien we de dood in de ogen
En levenslang, als bitcoin dus dood verklaard wordt, wat elke bear gebeurd is je lidmaatschap dus afgelopen..
Die ouwe nachtzuster uit Tokyo heeft betere yields met haar trades dan ik in ieder geval 😂
Maktub
Ja, prachtige docu serie. Niet onderschatten die VPROMrMrq schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:27:
Was het @Gelukszoekr die Planet Finance tipte? Supermooi!
Die ouwe nachtzuster uit Tokyo heeft betere yields met haar trades dan ik in ieder geval 😂
Ik lees je reactie niet, ik zit tegenwoordig op het forum voor mevrouw Watanabes.Gelukszoekr schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:29:
[...]
Ja, prachtige docu serie. Niet onderschatten die VPRO
Maktub
https://www.dumpert.nl/item/100052613_e004e424
nothing stops this train
Geen idee, waar gaat die over?breew schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:45:
was deze al langsgekomen??
https://www.dumpert.nl/item/100052613_e004e424
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
@MrMrq ik wilde net het fragment posten van de nagelstudiomevrouw die na een stop loss vergeten te zetten, 25 euro verloor en direct daarna een nieuwe emo-trade deed. What else is new in een dag van een slowchatterGelukszoekr schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:29:
[...]
Ja, prachtige docu serie. Niet onderschatten die VPRO
Verder vind ik de serie traag op gang komen, ben bijna afgehaakt tijdens de eerste aflevering. Vond het item over die futurestrader die rekt ging wel interessant, maar verder heb ik er niet echt veel van geleerd ofzo (wellicht ook door mijn economie/finance studie).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Buy order ergens op $0.39/ $0.40 staan. Doe maar dunne FTM voor mij.Kol Nedra schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:53:
dikke FTM weer man dikke FTM!

Stack Sats
Waarom heb je ze niet gekocht op 0,16? Dat is nog niet zo heel lang geleden.Stovirpi schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:32:
[...]
Buy order ergens op $0.39/ $0.40 staan. Doe maar dunne FTM voor mij.
Parels zie je maar als ze bijna ploffenzwembroek schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:34:
[...]
Waarom heb je ze niet gekocht op 0,16? Dat is nog niet zo heel lang geleden.
Wilde initieel op $0.26 cent kopen, geen alert gezet en uit het oog verloren. Bodem vissen ben ik nooit heel goed in geweest. Zie liever een kanteling met minder risico.zwembroek schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:34:
[...]
Stack Sats
Een random asset: *stijgt in waarde*zwembroek schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:34:
[...]
@zwembroek: "Waarom heb je de bodem niet gekocht?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja, het is weinig nieuws. Maar tegelijkertijd is het een mooi portret van die hele scene. Mooi in beeld gebracht met aardige geïnterviewden, vind ik.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:30:
[...]
Verder vind ik de serie traag op gang komen, ben bijna afgehaakt tijdens de eerste aflevering. Vond het item over die futurestrader die rekt ging wel interessant, maar verder heb ik er niet echt veel van geleerd ofzo (wellicht ook door mijn economie/finance studie).
Maktub
Inderdaad, dat er weer veel teveel retail hopium in deze geitenmarkt zit.AlterBridge schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:53: Voortekenen!
Kan de hele geitenbende niet gewoon in elkaar flikkeren, doodgaan en volgens plan pas over twee jaar weer apenmoon gaan?
Nu voelt het toch een beetje alsof we GME bagholders zijn. Allemaal hold en moon roepen, maar de rest van de wereld gelooft het niet meer en dat nieuwe ATH komt er dan niet meer.
Maktub
Eens. Wat mij betreft is deel 2, olie, en deel 6, shorters het leukstJedi_Pimp schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:30:
[...]
@MrMrq ik wilde net het fragment posten van de nagelstudiomevrouw die na een stop loss vergeten te zetten, 25 euro verloor en direct daarna een nieuwe emo-trade deed. What else is new in een dag van een slowchatter
Nee, je bent niet te laat. Ja, dit is financieel advies.
Bitcoin.
[ Voor 99% gewijzigd door Gelukszoekr op 31-01-2023 22:27 ]
FTFYGelukszoekr schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:26:
Afgelopen zondag dus weer een nieuwe ATH op de Bitcoin hashrate. En de sterkste steiging van de hashrate ooit over de afgelopen 30 dagen.
Nee, je bent niet te laat. Ja, dit is financieel advies.
Buy Bitcoin.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geen idee, DYORKol Nedra schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:29:
LIT/BTC en LIT/USDT, ik ben geen TA expert, maar deze gaat moon soon? 👀
@Taro onze TA expert, wat denk jij?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Lower highs en nog wat ruimte naar beneden naar de support zone op de Daily chart. Ik zou hier niet instappen. Het enige positieve lijkt te zijn dat er nu mogelijk een higher low neergezet wordt maar dat is ook nog niet duidelijk.Kol Nedra schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:29:
LIT/BTC en LIT/USDT, ik ben geen TA expert, maar deze gaat moon soon? 👀
@Taro onze TA expert, wat denk jij?
/f/image/JeU8ukDp5NcV8EisUevsaIp5.png?f=fotoalbum_large)
Edit: toegegeven, je zou ook kunnen zeggen dat er juist net een higher high is gemaakt en ook dat hij de support zone die ik teken niet nodig heeft gehad om een higher low te maken (al is dat nog niet bevestigd). Maar m.i. is dat echt nog te prematuur. Enige wat je hier kan doen is instappen en gokken op zo'n dikke wick omhoog (die elke keer iets lager zijn geworden) maar dat is het dan ook, gokken.
[ Voor 19% gewijzigd door YES op 31-01-2023 22:39 ]
Het valt in mijn OR op dat er maar liefst twee coins zijn met de ticker TARO:
- TaroVerse (coin released ergens in april vorig jaar)
- RobotEra (ICO in feb)
Taro haalt dikke doekoe op via ICO's.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Moet ook wel, in between jobs
Wat, ben jij gestopt bij je vorige baan of zat je teveel tijd naar de charts te gluren en hebben ze je eruit gegooid?
Als iets zo explosief is gestegen dan ben je gewoon te laat. Als we nou in september van dit jaar zaten dan kan je zoiets nog overwegen. Of je moet echt geloven dat dit de start is van de volgende bull. Maar wellicht zit ik er naast. Ik hou er zelf niet van om groene candles te kopen. We hebben allemaal.tijd genoeg gehad om iets op de bodem op te vissen.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:54:
[...]
Een random asset: *stijgt in waarde*
@zwembroek: "Waarom heb je de bodem niet gekocht?"
Op je linker monitor traden met Crypto? Op je rechter monitor traden met Olie? En op de monitor in het midden…. RDR2 op dit moment?
Waar is de telegraafredacteur als je hem/haar/het nodig hebt
YES schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:47:
[...]
Wat, ben jij gestopt bij je vorige baan of zat je teveel tijd naar de charts te gluren en hebben ze je eruit gegooid?
Vandaar dat ik hier de laatste tijd ook meer aanwezig ben. Goed om een periode pauze te nemen, die had ik echt wel nodig om te kunnen resetten. Uiteraard ook over nagedacht om bijv. fulltime te gaan traden, maar ik ben graag onder de mensen en crypto doe ik liever als hobby erbij zonder de druk omdat je ervan afhankelijk bent.
Ah ja, cool! Goede keuze lijkt me als ik je redenen lees. Ook wel een pittige functie volgens mij. Wat ga je (ongeveer) doen vanaf maart dan? Shillers opsporen, opjagen en zorgen dat ze nooit meer iets op GoT of waar dan ook posten?Taro schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:11:
[...]
Tijd om naar de charts te gluren had ik echt niet... Kreeg jaar op jaar meer verantwoordelijkheid tot een punt (+-4 jaar directiefunctie in een snel groeiend bedrijf) waarop ik te ver van de inhoud en mijn eigen persoonlijkheid af kwam te staan. Tijd dus voor iets anders, netjes uit elkaar gegaan. Per 1 maart start ik met iets nieuws.
Vandaar dat ik hier de laatste tijd ook meer aanwezig ben. Goed om een periode pauze te nemen, die had ik echt wel nodig om te kunnen resetten. Uiteraard ook over nagedacht om bijv. fulltime te gaan traden, maar ik ben graag onder de mensen en crypto doe ik liever als hobby erbij zonder de druk omdat je ervan afhankelijk bent.
Full time traden lijkt me de hel op aarde. Vooral dat je er afhankelijk van bent maar het is ook gewoon veel te 'koud', zoals je zelf al zegt. Ik zou er zoveel stress/frustratie aan overhouden dat ik een heel vervelend figuur zou worden voor de mensen die ik dan nog wel zou spreken, denk ik.
Succes in ieder geval met je nieuwe ding!
Herkenbare situatie man en niet altijd makkelijk om dan de waarschijnlijk iets meer risicovolle keus te maken en uit een potentiele "gouden kooi" te stappen voor iets nieuws. Wat er ook van komt, de knoop doorhakken en er voor gaan wordt je uiteindelijk nooit slechter van. Ik dacht al, is zo'n Model 3 nu echt zo veel minder dan een Y dat je daar speciaal voor gaat upgraden. It all makes sense nowTaro schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:11:
[...]
Tijd om naar de charts te gluren had ik echt niet... Kreeg jaar op jaar meer verantwoordelijkheid tot een punt (+-4 jaar directiefunctie in een snel groeiend bedrijf) waarop ik te ver van de inhoud en mijn eigen persoonlijkheid af kwam te staan. Tijd dus voor iets anders, netjes uit elkaar gegaan. Per 1 maart start ik met iets nieuws.
On topic: we zijn weer voor 23k aan het strijden, ik vind het tijd om voor 24k te gaan strijden eigenlijk. Morgen de Powell update dan maar?!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik heb het idee dat BTC hier letterlijk op wacht. Dat channel wat Taro meermaals in NK gepost heeft wordt ook lekker gerespecteerd elke keer. Ik verwacht eerlijk gezegd weinig actie meer tot dan, en als daar niets verrassends wordt gemeld ben ik benieuwd waar dat toe leidt.twit schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:18:
[...]
On topic: we zijn weer voor 23k aan het strijden, ik vind het tijd om voor 24k te gaan strijden eigenlijk. Morgen de Powell update dan maar?!
[ Voor 4% gewijzigd door Jedi_Pimp op 31-01-2023 23:23 ]
Ik heb geen lambo maar ik ben ook niet in mijn 20's dus ik doe het primaJedi_Pimp schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:22:
Tijd om een serieus gesprek met mezelf te gaan voeren.
[Embed: If Youre 20 And Dont Have A Lambo...]
YES schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:16:
[...]
Ah ja, cool! Goede keuze lijkt me als ik je redenen lees. Ook wel een pittige functie volgens mij. Wat ga je (ongeveer) doen vanaf maart dan? Shillers opsporen, opjagen en zorgen dat ze nooit meer iets op GoT of waar dan ook posten?
Ja, zeker pittig. Maar ik hou ook wel van een grote uitdaging, alleen kreeg ik hier geen energie meer van en dat was voor beide partijen niet goed.
Ik ga wederom een aantal ontwikkelteams aansturen, maar niet langer gecombineerd met fysieke producten en bijbehorende diensten, maar nu alleen software. Een 100% IT georiënteerd bedrijf, dat past beter bij mij. En ik heb daarnaast nog een aantal side hustles (passieve inkomsten, aantal klanten, etc.) dus ik hoef mij sowieso niet te vervelen.
Eens, wel even leuk, maar op de lange termijn niet zaligmakend.Full time traden lijkt me de hel op aarde. Vooral dat je er afhankelijk van bent maar het is ook gewoon veel te 'koud', zoals je zelf al zegt. Ik zou er zoveel stress/frustratie aan overhouden dat ik een heel vervelend figuur zou worden voor de mensen die ik dan nog wel zou spreken, denk ik.
ThxSucces in ieder geval met je nieuwe ding!
Klopt, lastige keuze om o.a. een goede basis incl. mooie lease auto achter je te laten. Maar heb inderdaad een lease Model 3 Performance ingeleverd en in plaats daarvan privé een Model Y Long Range aangeschaft. Ik heb besloten niet meer afhankelijk te willen zijn van een werkgever voor bijv. een auto, mobiele telefoon, etc. Dus die heb ik zelf aangeschaft. Vrijheid voor alles...twit schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:18:
[...]
Herkenbare situatie man en niet altijd makkelijk om dan de waarschijnlijk iets meer risicovolle keus te maken en uit een potentiele "gouden kooi" te stappen voor iets nieuws. Wat er ook van komt, de knoop doorhakken en er voor gaan wordt je uiteindelijk nooit slechter van. Ik dacht al, is zo'n Model 3 nu echt zo veel minder dan een Y dat je daar speciaal voor gaat upgraden. It all makes sense now
Excuses voor het offtopic gebeuren, maar ik hoop dat ik hiervoor voldoende credits heb opgebouwd
Ik heb je al eens geraporteerd, daag me niet uit..Taro schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:34:
[...]
Excuses voor het offtopic gebeuren, maar ik hoop dat ik hiervoor voldoende credits heb opgebouwd
[serious mode]Ik vind dit soort dingen toch wel serieus interessant altijd, niet om van iedereen en zijn moeder te lezen wat ze doen, maar binnen een topic als dit, waar veel figuren al een hele tijd rondhangen, vind ik het echt wel leuk en interessant om te lezen hoe eenieder zijn leven inricht/welke keuzes hierin gemaakt worden.[/serious mode]
lokaal gezien higher highs...... maar ben geen trader en te weinig verdiept hierin, pure gokYES schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:49:
@Kol Nedra ik ben juist wel benieuwd waarom jij dacht dat deze wel eens kon gaan stijgen eigenlijk. Niet omdat ik dingen wil affakkelen of zeggen dat je het verkeerd ziet maar misschien heb jij weer andere inzichten, gewoon nieuwsgierig
nothing stops this train
Je doet er wat aan, krijgt daar positieve energie van en dat maakt het werken leuker. Zeg nou zelf. Daarvoor zijn we toch teveel uren met werk bezig. Kan het beter maar een beetje leuk zijn
Veel geluk gewenst met je nieuwe uitdaging
UberLurker Departement #GG.
Hoiroflexx schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 05:07:
Back in asia en we stijgen weer:)

Grappig om te zien hoeveel van jullie nog allemaal werken. Nou, enjoy it dan maar he?
* sh4d0wman gaat weer navelstaren en wachten op nieuwe bitcoin babes.
**schrikt wakker achter zijn bureau, kovvie dan maar

edit: ontbijtje voor de vroege vogels:

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 01-02-2023 05:30 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Toch wel in de lease hè?Taro schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:34:
[...]
Ik heb besloten niet meer afhankelijk te willen zijn van een werkgever voor bijv. een auto, mobiele telefoon, etc. Dus die heb ik zelf aangeschaft. Vrijheid voor alles...
Ik heb begrepen dat mensen met echt geld dat doen zodat ze op de overige centjes nog meer rendement kunnen trekken
Niet alleen in Nigeria maar ook hier dus binnenkort...
Fijn dat banken nu ook in Nederland voor ons gaan bepalen wat mag en niet.
Daarom Bitcoin.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ja kreeg de melding vandaag ja. Idioot gebeuren, gooi de schuif direct weer naar 50k. Hoe moet ik anders een panic buy doen met gore smerige fiat???Vis schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 07:19:
https://www.nu.nl/economi...pp-flink-lager.html#nujij
Daarom Bitcoin.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee, privé aanschaf. Privé lease is om verschillende redenen niet interessant (meer), maar dat is een onderwerp voor andere topicselektriekert schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 05:45:
[...]
Toch wel in de lease hè?
Ik heb begrepen dat mensen met echt geld dat doen zodat ze op de overige centjes nog meer rendement kunnen trekken
Verwijderd
Vis schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 07:19:
Daarom Bitcoin.
:strip_exif()/f/image/gL55Dp0JZ5Cgk4G4y4rVHp65.jpg?f=fotoalbum_large)
Anders even bij de moderator aankloppen... Oh wachtTaro schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:34:
[...]
Klopt, lastige keuze om o.a. een goede basis incl. mooie lease auto achter je te laten. Maar heb inderdaad een lease Model 3 Performance ingeleverd en in plaats daarvan privé een Model Y Long Range aangeschaft. Ik heb besloten niet meer afhankelijk te willen zijn van een werkgever voor bijv. een auto, mobiele telefoon, etc. Dus die heb ik zelf aangeschaft. Vrijheid voor alles...
Verwijderd
Moderators be like:PureLOOD schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:26:
[...]
Anders even bij de moderator aankloppen... Oh wacht
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nCFb3loCrX9cW9tTqAP0S6tG.gif?f=user_large)
Als je bij "Disbelief" zit is het toch prima om naar rechts te gaan?Don Guacamole schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:33:
Ik merk dat we steeds verder naar rechts gaan in deze chart…. Rekt
[Afbeelding]
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Als ik het goed lees is het gewoon wat zij als default daglimiet instellen?Vis schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 07:19:
Daarom Bitcoin.
En dan kan je het gewoon aanpassen naar wat je wil. Dus bepalen wat mag en niet is wat mij betreft zwaar overtrokken, zo kan je alles wat een bank aan wijzigingen doorvoert mooi naar je eigen narrative buigen..
Sterker nog, hier 2x pro-actief een melding over ontvangen met daarbij de optie dit te verhogen. Sowieso kan je de limiet gemakkelijk hoger instellen als dat nodig is, je moet dan wel 4 uur wachten voordat het vanuit veiligheid wordt doorgevoerd.YES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:44:
[...]
Als ik het goed lees is het gewoon wat zij als default daglimiet instellen?
En dan kan je het gewoon aanpassen naar wat je wil. Dus bepalen wat mag en niet is wat mij betreft zwaar overtrokken, zo kan je alles wat een bank aan wijzigingen doorvoert mooi naar je eigen narrative buigen..
Zal wel gewoon bedoeld zijn om de schade mbt scams te verlagen.
Klopt, en dat is enkel om de consument een beetje te beschermen. Het is ook niet voor niets dat er bij de meeste van die limieten (app en pinapparaat) een vertraging tussen zit van een kwartier.YES schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:44:
[...]
Als ik het goed lees is het gewoon wat zij als default daglimiet instellen?
Het gaat er imo niet om dat je zelf nog een schuifje moet open zetten als je meer wilt opnemen, het gaat erom dat "de standaard" aangepast kan worden door een andere partij dan diegene aan wie de waarde is toegekend.
Be your own bank verdomme.
Inderdaad, en vergeet niet dat veiligheidsissues enorm zijn toegenomen als iedereen kan bankieren op z'n eigen smartphone. Ik zou als bank zijnde ook mijn klanten tot aan het betuttelende toe beschermen met dit soort features, zeker als ik (ook al is het verzekeringswerk) moest opdraaien voor de schade van al die scams..Ray_ schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:49:
[...]
Klopt, en dat is enkel om de consument een beetje te beschermen. Het is ook niet voor niets dat er bij de meeste van die limieten (app en pinapparaat) een vertraging tussen zit van een kwartier.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Jij en ik kunnen wel een schuifje verzetten, maar zat mensen kunnen dat niet en die mogen wat mij betreft best een beetje in bescherming genomen worden.. De meeste klanten zijn 'dom' he, en daarmee wandelende beveiligingslekken en risico's.Vis schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:03:
Jajaja zitten we hier nu de zogenaamde nieuwe tools van banken te verdedigen ipv een betalingssysteem welke door geen enkele 3e partij aan te passen is? Fiat moonboys hiero. 😜
Het gaat er imo niet om dat je zelf nog een schuifje moet open zetten als je meer wilt opnemen, het gaat erom dat "de standaard" aangepast kan worden door een andere partij dan diegene aan wie de waarde is toegekend.
Nog niet iedereen is toe aan het 'own bank' gebeuren.. Long live the happy few!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dit zijn geen nieuwe tools, dit is een wijziging in een bestaande tool waarbij geen enkele limiet wordt veranderd. Ik verdedig fiat of banken niet, ik benoem dat een wijziging door een bank misbruikt wordt om een bepaald beeld van die bank (of banken in het algemeen) te pushen.Vis schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:03:
Jajaja zitten we hier nu de zogenaamde nieuwe tools van banken te verdedigen ipv een betalingssysteem welke door geen enkele 3e partij aan te passen is? Fiat moonboys hiero. 😜
Dat je banken slecht vind of vind dat je totale vrijheid in het beheren van je eigen centen moet hebben, prima. Dat mag je vinden en beargumenteren, helemaal goed. Maar gebruik dan wel eerlijke en feitelijke informatie om je standpunt te onderbouwen.
Wen fomc wen moon?
Sterker nog: een bank is daartoe verplicht. Eigenlijk om de reden die je in je volgende post beschrijft: lang niet iedereen is capabel genoeg om zijn of haar eigen assets te beschermen en daarom wordt een bank tot op zekere hoogte verplicht bij te springen. Dus ja, er is nog een lange weg te gaan voordat metamask-wallets, ledgers en dubieuze bridges op je wallet een gemeengoed worden.NeoflexNL schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:04:
[...]
Inderdaad, en vergeet niet dat veiligheidsissues enorm zijn toegenomen als iedereen kan bankieren op z'n eigen smartphone. Ik zou als bank zijnde ook mijn klanten tot aan het betuttelende toe beschermen met dit soort features, zeker als ik (ook al is het verzekeringswerk) moest opdraaien voor de schade van al die scams..
Ja sorry, je moet natuurlijk wel daadwerkelijk een meme of in ieder geval "Vis schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:23:
Lekker serieus hier hahaha, ik kwam hier voor de memes en de anarchie. Laat maar.
Nog even serieus, je "Daarom Bitcoin" opmerking om het af te sluiten vind ik dan wel weer een goede. Wil je loskomen van (de invloed/grillen van) het traditionele fiat stelsel, dan kan dat een uitkomst zijn. Alleen ben je er dan nog niet. Dan moet je nog een betaalkaart/middel hebben waarmee je je eten en onderdak en zo kan betalen. Er zijn wel wat kaarten inmiddels maar die zijn, volgens mij, voor het overgrote deel van gecentraliseerde partijen (al heb ik me daar niet in verdiept dus misschien sla ik hier de plank volledig mis met mijn aanname/vermoeden)?
Dat is juist waar, m.i., de schoen hem nog wringt: gebrek aan adoptie in de zin van het beschikbaar zijn van manieren om je boodschapjes te doen, zonder dat er alsnog één partij aan een knop kan draaien om je vrijheden daarin te beperken.
Volgende punt is dan: is dat überhaupt mogelijk en wie wil welke vrijheid? Ik vind het juist prettig dat mijn bankpas een limiet heeft voor opnemen/overboeken met pin of NFC, zeker toen een tijd terug mijn portemonnee met daarin een pinpas gejat werd.
Mijn, inmiddels veel te serieuze, punt is dan ook: een gezond wantrouwen naar/controle op wat overheden/banken doen is goed maar als je erin doorslaat zie je alles wat ze doen als slecht. De vraag wat je qua vrijheid wil is een lastige, want het is zo fundamenteel dat het vanuit een overheid/bank wel voor een deel voor iederen bepaalt wordt (moet worden denk ik zelfs, anders is het onwerkbaar) maar het is een heel persooonlijk onderwerp.
Oké shit. Dit was niet de bedoeling, ik wilde het eigenlijk bij mijn eerste opmerking over memes en smileys houden
Edit:
Oh, en:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vHbqv3q7B2yu9LlgLMcaukgS.jpg?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door YES op 01-02-2023 10:44 ]
Verwijderd
Banken zijn gewoon kut.
Was t maar kut, haj dr nog wat anVerwijderd schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:36:
Speculanten zijn echt veel te punctueel. Laten we dit simpel houden:
Banken zijn gewoon kut.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!