[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 191 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.158 views

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:23
Black-Death schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:38:
[...]

Ik wil ermee zeggen dat ik de onderbouwing mis.
Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/4-09-2017/P69Jtt.gif

Alleen als je hem hebt hé!

Als het om TA gaat ben ik net als Edgar, snap er eigenlijk niets van maar ik probeer een beetje mee te praten met de meute :+

Pittig spelletje!

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-01-2023 13:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 14:54
BTC100K2021 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:43:
[...]

[Afbeelding]

Als het om TA gaat ben ik net als Edgar, snap er eigenlijk niets van maar ik probeer een beetje mee te praten met de meute :+

Pittig spelletje!
Dubbele stift met dubbele inzet aub >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@BTC100K2021 Jiskefet is geniaal man

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Het zal de SEC ook niet verkeerd uitkomen als DCG inclusief Grayscale ten onder gaat:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:10

Darrell

Fiat moonboy

BTC100K2021 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:43:
[...]

[Afbeelding]

Pittig spelletje!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRTYvf0rkPY2dsov94niqLhnWns=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tA0Fw5lUK4OiDFVaxH9WrJY3.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:54
DAMAGE schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:40:
@Black-Death Heb mijn post ff voor je geedit met wat meer info. Maar voor die chart heb je geen onderbouwing nodig. Alles wat je wilt weten staat in de chart. Maar het is slechts een scenario waar we zoals gezegd nu totaal niet mee bezig zijn. Pas als we de hele move verliezen, dan wordt dat scenario geactiveerd. Dan kun je dus rejecten als je hem verliest. Daar kan je dan een short op inplannen evt. Dat hoeft niet te gebeuren, maar is wel een scenario waar je op kunt inspelen. En gezien de algehele trend nog naar beneden is, is het wel een goede setup.

Edit: Nogmaals en in simpele taal; lang verhaal kort, leuk scenario, kan, maar vergeet het voor nu maar want we zijn daar niet mee bezig :D
Het plaatje van Kol kan een scenario zijn ja, we kunnen ook uitzoomen naar de yearly en dan lijnen tekenen.
Ik denk dat het er tussen in zit, volgens mij zijn we er allemaal van overtuigd dat we uiteindelijk omhoog gaan. Of daar nog een monster dip bij gaat zitten zullen we zien. Ik denk zelf van niet, maar onder de 20k duiken zie ik zeker nog wel gebeuren.
NFA.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4Fj-pvCtSqCGi0Cvx6hynpcV60=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9RBxQuxhdjW7zOVfkQRZndx.jpg?f=fotoalbum_large

Return to the mean.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Misschien zitten we wel in Back to "normal" :+
BTC 6 cent!

al zal dat met inflatie wel 10 cent zijn tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

lache dit toch, bakje popcorn erbij en afwachten maar :P
Iedereen paniek peeuw, uh..iemand de bankencrisis vergeten?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 16:59
Waah schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:32:
[...]

Misschien zitten we wel in Back to "normal" :+
BTC 6 cent!

al zal dat met inflatie wel 10 cent zijn tegenwoordig
Zet jezelf maar even op de gang, wat een taalgebruik. 'Return to the mean' is het enige juiste antwoord

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
Prachtig. Mijn droombar!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HoBa-wZxWJGcvw2dpZEIw62_BSU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bizooD28bvFpY6HkR49K6vCX.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
MicroWhale schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:51:
[...]

Die logica ontgaat me volledig. Ik ben ook bezig met fire, maar dan alleen FI. Ik heb een gebalanceerd portfolio met een deel crypto erin. Als ik qua spreiding ga kijken dan heb ik in het begin evenveel gelegd in elk mandje. 6 mandjes welteverstaan. Nu is dat crypto mandje veel meer waard en hevel ik geld over van het cryptomandje naar de andere mandjes. Zoals het hoort: Van hoog naar laag risico.

Nog steeds FI, met risicomanagement, portfoliobeheer en dezelfde achterliggende gedachte. Maar dan dus met een deel crypto. Echter, er zitten een paar zeer passief-agressieve topic-heersende mensen in dat FIRE topic die dat niet waarderen en je dus meteen affakkelen (ja, dit weet ik uit eigen ervaring). De rest hobbelt daar achteraan.

Prima, maar met zo'n narrow-minded blik en manier van 'discussieren' vind je me dus niet meer in dat topic.
Die topics zijn idd niet te doen qua mindset. Dat je het meteen overhevelt geeft ook precies aan wat ik bedoel. Ik gooi echter niet zoveel in crypto als ik dat met ETF doe. Misschien 5 % van mijn spaargeld gaat/ging(laatste jaar helemaal niks meer) naar crypto, de rest zit nu in etf. Vastgoed doel is al gehaald dus dat is niet meer aan de orde. Maar ik denk dat voor mensen die serieus fire willen nastreven, crypto iets teveel risico geeft om die weging te zwaar te laten maken. Dat is voor iedereen idd anders, ik ben zelf zeer defensief ingesteld mbt pensioen etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Don Guacamole Ik houd altijd rekening met alle scenarios. Up of down, mij maakt het niet uit. Dat iets een scenario is wil natuurlijk niet zeggen dat het ook daadwerkelijk uitspeelt of dat je er nu mee bezig moet zijn, dus als ik spreek van een scenario dan bedoel ik ook niet dat ik DENK dat het uitspeelt, het is alleen iets waar je rekening mee kunt houden als het zo ver is.

Zoals gezegd zijn we met dat scenario helemaal niet bezig omdat het nog niet geactiveerd is. Dat gebeurt pas als je de hele pulse verliest die we in de laatste weg omhoog gemaakt hebben. We testen nu pas het eerste beste level terug en tot nu toe heeft dat het nog gehouden. We gaan pas weer naar andere scenarios kijken als we dit support level verliezen. En zelfs dan is dat geschetste scenario van het plaatje nog niet aan de orde. Dus stapje voor stapje kijken. Dan hoef je ook niet in paniek te raken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-10 14:40
Boven of onder, we gaan het meemaken. Ik zeg dat we naar rechts gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

BootjeVaren schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:01:
Boven of onder, we gaan het meemaken. Ik zeg dat we naar rechts stuurboord gaan.
Ftfy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-10 14:40
De dag dat het bakboord gaat dan zuip ik m'n hele collectie rum op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

Het volgende slachtoffer is al in het vizier?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:19:
[Twitter]

4

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[Twitter]

Bitzlato was gisteren al naar de klote en CZ heeft met "4" gereageerd. Let's move on.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:24

knakworst

Get more sats!

[Twitter]

Binance heeft blijkbaar goed meegewerkt.

Binance “provided substantial assistance to international law enforcement partners in support of this investigation. This exemplifies Binance’s commitment to working collaboratively with law enforcement partners worldwide,” the spokesperson said.

Als dat onwaar is zou er wel een reactie volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:49

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Kan iemand mij (die duidelijk onder een steen leeft :/) vertellen wat 4 betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:20
zwembroek schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:17:
[...]

Wat heeft Coinbase met coindesk te maken?
Verslik mezelf nu in een gehaktbal , sry ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Sahara schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:30:
[...]

Kan iemand mij (die duidelijk onder een steen leeft :/) vertellen wat 4 betekent?
https://www.bsc.news/post...andle-binance-fud-in-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ah, dus CZ doet de geruchten over z'n eigen toko af als FUD?

Oh oke.. dan maak ik me geen zorgen verder..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:57
Die verdomde Lagarde schopt weer roet in het eten.. #quityourjoblagarde

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Khaelos schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:47:
Ze moeten eens kijken of Lagarde drijft of zinkt. Ik denk dat ze drijft... tijd voor een gepaste straf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:08

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Excuus voor een misschien simpele vraag, maar ik kom er niet uit..

Na een tijd met 3commas te hebben gerommeld zonder veel succes ga ik er - zeker na het laatste gedoe met die API keys- mee stoppen en wil ik wat daar in mijn portfolio zit overhevelen naar binance (die nu eindelijk weer gekoppeld is.). Maar ik vind gewoon nergens hoe ik dat nu precies moet doen..

Wie kan me de stappen wijzen of tippen waar een handleiding staat...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ryderr schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:54:
[...]

Ze moeten eens kijken of Lagarde drijft of zinkt. Ik denk dat ze drijft... tijd voor een gepaste straf
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5hxJwlVd7CcVSGxbU-mVJ7ULynE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yOK564F4lqnjvJ8YK4YahkWa.jpg?f=user_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
superduper schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:00:
Excuus voor een misschien simpele vraag, maar ik kom er niet uit..

Na een tijd met 3commas te hebben gerommeld zonder veel succes ga ik er - zeker na het laatste gedoe met die API keys- mee stoppen en wil ik wat daar in mijn portfolio zit overhevelen naar binance (die nu eindelijk weer gekoppeld is.). Maar ik vind gewoon nergens hoe ik dat nu precies moet doen..

Wie kan me de stappen wijzen of tippen waar een handleiding staat...
Dan moet je neem ik aan gewoon iedere aparte cryptocurrency die je daar hebt staan withdrawen naar een Binance deposit adres?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Taro schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:03:
[...]

Dan moet je neem ik aan gewoon iedere aparte cryptocurrency die je daar hebt staan withdrawen naar een Binance deposit adres?
Ik denk het. Heb er maar 1 (BTC), maar moet je dit vanuit binance doen, of vanuit 3commas..

In 3commas heb je alleen de deposit optie, en dat lijkt me de verkeerde kant op.

[ Voor 11% gewijzigd door superduper op 19-01-2023 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:29
superduper schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:11:
[...]

Ik denk het. Heb er maar 1 (BTC), maar moet je dit vanuit binance doen, of vanuit 3commas..

In 3commas heb je alleen de deposit optie, en dat lijkt me de verkeerde kant op.
Had je het in 3C in je 3C wallet staan? Zo ja dan moet je het withdrawen (geen idee hoe)
Zo niet, dan staat het toch gewoon op Binance?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
superduper schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:11:
[...]

Zoals ik zei: Withdraw vanaf 3C en deposit op Binance. Is echt wel heel basis hoor, misschien goed om even zelf op onderzoek uit te gaan? Wel interessant hoe en waarom je überhaupt op 3C bent terechtgekomen, als je de basis hebt overgeslagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
Taro schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:39:
[...]

Zoals ik zei: Withdraw vanaf 3C en deposit op Binance. Is echt wel heel basis hoor, misschien goed om even zelf op onderzoek uit te gaan? Wel interessant hoe en waarom je überhaupt op 3C bent terechtgekomen, als je de basis hebt overgeslagen.
Normaal gesproken koppel je een exchange met 3C middels een API, en dan kan API aan de hand van die koppeling trades uitvoeren.
Ik maak al bijna 2 jaar gebruik van 3C (laatste tijd met iets meer terughoudendheid), maar ik ken de optie niet om daar een wallet te openen om je BTC naar toe te sturen :X (maar het kan zijn dat ik er volledig overheen heb gekeken...)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yLgW_dvoFrXPkH1JUOq2X83wiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JaOcEr45HRceUXfnuimt2GTK.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Remy!!!! schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:42:
[...]

Normaal gesproken koppel je een exchange met 3C middels een API, en dan kan API aan de hand van die koppeling trades uitvoeren.
Ik maak al bijna 2 jaar gebruik van 3C (laatste tijd met iets meer terughoudendheid), maar ik ken de optie niet om daar een wallet te openen om je BTC naar toe te sturen :X (maar het kan zijn dat ik er volledig overheen heb gekeken...)
[Afbeelding]
Dan zullen de funds al inderdaad wel op Binance staan en hoeft er dus niets naar Binance te worden gestuurd @superduper. Als het inderdaad alleen een API koppeling betreft, dan staan er geen funds op 3C. Maar waarom wordt die vraag dan gesteld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Taro schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:39:
[...]

Ik ben er jaren geleden mee bezig geweest en toen kwam ik er prima uit. Alleen nu lijken er flink wat opties veranderd/weggehaald waarnder dus die hele withdraw. kan het nergens meer vinden.

ok, ik ga wel weer verder zoeken

Als het idd een afspiegeling is van binance dan is dat wel raar dat het nog zichtbaar is als de koppeling verbroken is, en daarnaast gaat het ook om een (iets) andere hoeveelheid.

[ Voor 13% gewijzigd door superduper op 19-01-2023 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
superduper schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:45:
[...]

Ik ben er jaren geleden mee bezig geweest en toen kwam ik er prima uit. Alleen nu lijken er flink wat opties veranderd/weggehaald waarnder dus die hele withdraw. kan het nergens meer vinden.

Anders even 3C support vragen, en je weet zeker dat het op de officiële 3C site was? Er zijn namelijk nogal veel namaak sites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Maar heb je er überhaupt iets op staan dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
niet verkeerd zo, Nasprak 1% in het rood en btc mooi in de plus. Best sterk signaal vind ik

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
anti elppa schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:18:
niet verkeerd zo, Nasprak 1% in het rood en btc mooi in de plus. Best sterk signaal vind ik
https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/

BTC Dominance is ook heel stiekem aan het stijgen, goed teken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Als het idd een afspiegeling is van binance dan is dat wel raar dat het nog zichtbaar is als de koppeling verbroken is, en daarnaast gaat het ook om een (iets) andere hoeveelheid.
https://help.3commas.io/e...rom-to-the-3commas-wallet

?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:26:
[...]

https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/

BTC Dominance is ook heel stiekem aan het stijgen, goed teken.
ja die poste ik 2 weken terug al, die stond toen op uitbreken. Is nu gebeurd. Alle shitcoins door het putje soon, zoals het hoord

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7c6hUSGFJCAw_g8SrtWLDDAsMVo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8EfzMD3zEUN3W0FIkxdPREq9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
anti elppa schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:30:
[...]

ja die poste ik 2 weken terug al, die stond toen op uitbreken. Is nu gebeurd. Alle shitcoins door het putje soon, zoals het hoord

[Afbeelding]
Ik lees dat vaker, maar laten we eerlijk zijn, 95% van de bitcoinmaxies zijn er toch ook om winst te maken en dat om te zetten naar één of andere gure geadopteerde fiat(ipv ik koop btc voor de tech). Mensen die andere crypto kopen doen niet anders, en hebben exact hetzelfde doel: fiat harken die henk en ingrid er op een veel later moment inkieperen.

Lekker on the nose, en maak je punt nou eens Ryderr. Goed punt. Wat ik jammer vindt is dat de ene groep altijd zit te zeiken op altcoins. Mij niet bellen voor een ShibaLiteNextV2 muntje die tijdens de volgende bull uit de grond wordt gestampt om enkelingen rijk te maken en een massa aan mensen kapot te maken, maar dat zijn de twee extremen in deze space. Je hebt ook gewoon een aantal golden oldies die altijd fijn mee doen, en waar niet alleen 15jarige ukkies geld intrappen tijdens de hype.

Wat is je punt nou Ryderr? Simpel. Live and let live.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ryderr schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:50:
[...]

Ik lees dat vaker, maar laten we eerlijk zijn, 95% van de bitcoinmaxies zijn er toch ook om winst te maken en dat om te zetten naar één of andere gure geadopteerde fiat(ipv ik koop btc voor de tech). Mensen die andere crypto kopen doen niet anders, en hebben exact hetzelfde doel: fiat harken die henk en ingrid er op een veel later moment inkieperen.

Lekker on the nose, en maak je punt nou eens Ryderr. Goed punt. Wat ik jammer vindt is dat de ene groep altijd zit te zeiken op altcoins. Mij niet bellen voor een ShibaLiteNextV2 muntje die tijdens de volgende bull uit de grond wordt gestampt om enkelingen rijk te maken en een massa aan mensen kapot te maken, maar dat zijn de twee extremen in deze space. Je hebt ook gewoon een aantal golden oldies die altijd fijn mee doen, en waar niet alleen 15jarige ukkies geld intrappen tijdens de hype.

Goed verhaal. Lekker kort ook.
Maar idd live en let live, al ga ik toch elke keer weer rekt op die alts. Ik leer het dus nooit.
Groeten Henk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ryderr schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:50:
[...]

Voor de hele space zijn 99% alts gewoon een gezwel. Een paar goede projecten daar gelaten. Gros van de mensen die in alts stappen gaan ook gewoon compleet rekt.
Er is dus overall weinig positiefs te melden over die 99% shitcoins. Maar wel heel veel slechts.
Over dat fiat en winst maken klopt.....maar geloof mij maar na 3 runs, dat gaat veel beter met btc dan met shitcoins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
anti elppa schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:05:
[...]

Voor de hele space zijn 99% alts gewoon een gezwel. Een paar goede projecten daar gelaten. Gros van de mensen die in alts stappen gaan ook gewoon compleet rekt.
Er is dus overall weinig positiefs te melden over die 99% shitcoins. Maar wel heel veel slechts.
Over dat fiat en winst maken klopt.....maar geloof mij maar na 3 runs, dat gaat veel beter met btc dan met shitcoins
Fair point, zeker als je de top koopt en de bende dan de bearmarket in gaat. En ben het ook zeker eens met, bitcoin wordt gezien als high risk, maar altcoins zijn high high risk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

En FTT scamcoin staat weer 31% in de plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Weer onderweg naar de 21.4k?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FO1N2a-U0reeCnkr7JrMKVs_HI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwfAIeY8W4IAvLwmaFerXWES.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Meeste van die alts zijn helemaal niets en hebben ook nog niets bewezen. Ze hebben vaak nog niet eens een werkend product. En in veel gevallen komt dat er ook nog nooit. En als ze dat al wel hebben (LUNA) dan gaan ze wel door een andere domme reden naar de klote. Het merendeel is gewoon echt dikke troep. En dat gaan ze dan met BTC vergelijken. Kun je daar dan bakken met geld mee verdienen? Zeker. Maar merendeel gaat er gewoon keihard rekt op. Mensen willen graag gewoon in een floep en een scheet rijk worden. Zonder moeite te steken in het leren van een nieuwe skill. En dan maken ze zichzelf gek met: Als schijtcoinX nu net zo gek gaat als BTC dan wordt ik helemaal rijk! Vaak niet eens kijken naar hoeveel munten er in omloop zijn (Hoor ik daar SHIB? HE?) en dat het met zulke aantallen nooit gaat lukken. Maar hey, mensen mogen dromen.

Maar de meesten gaan rekt. Omdat het troep is. Maar verder geen haat hoor. Absoluut niet. Wijsheid komt hopelijk met de jaren. Als ze dan nog iets kapitaal over hebben hopelijk voor ze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
Khaelos schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:47:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwEVdJy-Ry2FGHC7Lg8uM77-G3w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sLJ6PQHIW6nBvEohXEY75P1n.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zit trouwens ook weer even in het long groepje :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zZZMWb19inqXqNvj3RA9bUAoJHo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SxWxHenNOTC2HlZEj543kXL9.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Een donatie aan Satoshi Radio van ene Roeland..

Fuck me, maar dit wereldje is veel te klein :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Darrell schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:17:
En FTT scamcoin staat weer 31% in de plus.
Zaakje stinkt langs alles kanten.

SBF twittert er weer vrolijk op los (vanuit de kelder van zijn ouders)

Zie zelfs al geruchten om de exchange 2.0 variant terug op te starten.

De verwevingen met de US politiek laat ik nog maar even buiten beschouwing want dan moet ik echt mijn alu hoedje van zolder gaan halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

NeoflexNL schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:24:

Ach, voor de buitenwereld zijn we gewoon een stelletje tech-wappies.
Denk hier aan bij alles wat je iemand over crypto vertelt en je snapt hun reactie.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
DAMAGE schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:21:
Meeste van die alts zijn helemaal niets en hebben ook nog niets bewezen. Ze hebben vaak nog niet eens een werkend product. En in veel gevallen komt dat er ook nog nooit. En als ze dat al wel hebben (LUNA) dan gaan ze wel door een andere domme reden naar de klote. Het merendeel is gewoon echt dikke troep. En dat gaan ze dan met BTC vergelijken. Kun je daar dan bakken met geld mee verdienen? Zeker. Maar merendeel gaat er gewoon keihard rekt op. Mensen willen graag gewoon in een floep en een scheet rijk worden. Zonder moeite te steken in het leren van een nieuwe skill. En dan maken ze zichzelf gek met: Als schijtcoinX nu net zo gek gaat als BTC dan wordt ik helemaal rijk! Vaak niet eens kijken naar hoeveel munten er in omloop zijn (Hoor ik daar SHIB? HE?) en dat het met zulke aantallen nooit gaat lukken. Maar hey, mensen mogen dromen.

Maar de meesten gaan rekt. Omdat het troep is. Maar verder geen haat hoor. Absoluut niet. Wijsheid komt hopelijk met de jaren. Als ze dan nog iets kapitaal over hebben hopelijk voor ze.
Ja nee dat snap ik ook volledig hoor, kijk naar de mania aan shitcoins die iedere dag geïntroduceerd werden in de afgelopen bullrun. Ik hou ook gezonde % aan BTC aan in mijn PF, puur voor stuk zekerheid en stabiliteit, maar stop ook zeker fiat in een DOT sub €5, en hetzelfde voor LINK en GRT(andere inkoop bedragen uiteraard). Ik mis gewoon dat gevoel dat altcoins per definitie shit zijn(zelfs zonder product of functie, maar puur om van inleg FIAT een stuk meer FIAT te krijgen)

Ps. Ik zat is te denken, wat is nou eigenlijk echt mijn punt. Ik gun iedereen die in de bear instapt en blijft inleggen en doorgaan gewoon zijn of haar kroontje. Het blijft altijd een risico, maar wij bikkelen door, iedereen hier maar ook buitenom dit forum en buiten Nederland. Wij doen het. Ik hoop dan ook dat al die mensen daarvoor beloond worden, of je nou bitcoin koopt of shitcoinA. Laat al die twijfelaars en negatievelingen van o.a. NU.nl maar nat gaan als ze instappen rond de volgende ATH. Zolang wij allen maar groeien en bloeien: GENERATIE DOORZET.

[ Voor 14% gewijzigd door Ryderr op 19-01-2023 20:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Alpina schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:24:
[...]

Zaakje stinkt langs alles kanten.

SBF twittert er weer vrolijk op los (vanuit de kelder van zijn ouders)

Zie zelfs al geruchten om de exchange 2.0 variant terug op te starten.

De verwevingen met de US politiek laat ik nog maar even buiten beschouwing want dan moet ik echt mijn alu hoedje van zolder gaan halen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esn4UqAv1WqWgZBZYAj2cD1y2xk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VyEqxZA2LzlHKHOrhQG45kFQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Mooie is wel dat al die greed van de mensheid eigenlijk al geen invloed meer heeft op de koers van Bitcoin. Just stack sats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Taro schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:22:
Ik zit trouwens ook weer even in het long groepje :)
[Afbeelding]
Haha ik kijk nog even de kat uit de boom. Ik zit nu even in Near spot market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:28

Dan heb je niet goed opgelet :9

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Haha. It wasn't me!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Mooie tweet van CZ :+ Zijn toch wel bizarre statistieken

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kan geen donatie meer af... hahah.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:26:
[...]

Kan geen donatie meer af... hahah.
Hè niet zo hè. Ik heb hier vorig jaar nog 100 ADA geschonken aan een goed doel

Nadat ik deze van Taro had gekregen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
@zwembroek, vandaag toch wel weer een bijzonder dagje.

Het nieuws van het waarschijnlijke failissement van Genesis. Klaas Knot die in Davos zegt "we zijn nog lang niet klaar met rente verhogingen" alsmede Jamie Daimond die een soortgelijke voorspelling heeft gedaan. En dan de aandelen die best wel weer klappen krijgen.

En wat doet Bitcoin? Die probeert terug in de hoge range te komen. Zelfs na zo'n 25% pump niet eens een dikke terugtest. Het oogt voor mij wel wel sterk. Het is natuurlijk maar short term, maar toch. Dit soort dagen hadden Bitcoin meer pijn (moeten?) doen.

Ik heb waarschijnlijk alweer een hele andere pet op nu ik er weer in zit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:42:

Ik heb waarschijnlijk alweer een hele andere pet op
Was het nou Roeland of Roelina :?

[ Voor 5% gewijzigd door Skrunsies op 19-01-2023 21:50 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Therapy777 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:23:
Wie terugtest mee wilt spelen, ik ben op 0.53 weer ingestapt en heb nog een buy order op 0.46 voor diepe dip. Dit zijn de volgende 1D support levels. Chart komt later, zit nu in de sportschool :)

Spotbag - mid-longterm

Geen financieel advies.

[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nghrfs6Nl0X8O7bKm4Ud7thH2vQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nktu97iPkmg2OackVlsnCKeC.jpg?f=fotoalbum_large

0.521 low en 7% bounce op mijn inkoop. Maar ik denk dat ik deze voor langere tijd aanhoud.

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 19-01-2023 21:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:42:
@zwembroek, vandaag toch wel weer een bijzonder dagje.

Het nieuws van het waarschijnlijke failissement van Genesis. Klaas Knot die in Davos zegt "we zijn nog lang niet klaar met rente verhogingen" alsmede Jamie Daimond die een soortgelijke voorspelling heeft gedaan. En dan de aandelen die best wel weer klappen krijgen.

En wat doet Bitcoin? Die probeert terug in de hoge range te komen. Zelfs na zo'n 25% pump niet eens een dikke terugtest. Het oogt voor mij wel wel sterk. Het is natuurlijk maar short term, maar toch. Dit soort dagen hadden Bitcoin meer pijn (moeten?) doen.

Ik heb waarschijnlijk alweer een hele andere pet op nu ik er weer in zit...
Het valt me mee dat je nog niet hebt verkocht haha. Nee serieus, ik weet dat je er net zo als ik in stond en dan met al die FUD moet dat geen rustig gevoel geven. Maar vooralsnog gaat het goed. Ik heb er nog steeds geen vertrouwen in. De laatste beer in het topic. Maar ik ben blij dat je nu lekker slaapt haha. Uiteindelijk maakt het niet uit of je op 21k instapt of 16k. Ik denk dat de volgende bull voor Bitcoin echt huge gaat zijn. Straks zijn de cowboys eruit en komt er regulatie. Dan stapt big money in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ik meende dat jij je acties niet meer zou delen :? ( :+ )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 23:10:
[...]

Ik meende dat jij je acties niet meer zou delen :? ( :+ )
Niet meer vooraf, wel achteraf.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 23:11:
[...]

Niet meer vooraf, wel achteraf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mWVnNOqq-NoniUtfSBxF-rpYC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkCCTQbcpYP1dQQOBLm0ScRW.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:36
Nexo Reaches Landmark Resolution with U.S. Regulators

Pamp eet

[ Voor 26% gewijzigd door Th1x4nG op 19-01-2023 23:57 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
BUSD vanuit Binance via BSC naar Metamask is geen goed idee blijkbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:28
Mozes123 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 23:57:
Waaruit blijkt dat? Als ik die drie termen even duckduckgo vind ik zo een hele pagina resultaten 'how to' precies dat?
(vraag me altijd af hoe dat soort one-liner how-to vragen echt niet veel simpeler aan een zoekmachine dan in een forum te stellen zijn)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 13:40
Het is weer eens zo ver: gratis sats bij Coinbase. Voor de luie mens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMIbmyLgfO0fPuPZ23yUyOEzIzA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2PzDoFPv1JdCcHAHljTLyleL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mozes123 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 23:57:
Kan prima, maar waar loop je tegenaan? Dat is niet duidelijk uit je opmerking/vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 09:16

er valt iets op: allemaal rond de ~100 jaar

Bitcoin dan 2030-2145 max?

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 20-01-2023 08:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:52
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:32:
[Twitter]

De laatste halving is geloof ik rond 2130 + technology over 100 jaar...? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door kernie op 20-01-2023 09:01 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Zijn er wapens / defensie coins?
Dat wordt booming de komende jaren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 09:22

Vis

Alpina schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:22:
Ja: $CBDC

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Taro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:14:
[...]

Kan prima, maar waar loop je tegenaan? Dat is niet duidelijk uit je opmerking/vraag.
Funds zijn verzonden vanuit Binance maar niet aangekome bij Metamask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Wiley99 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 07:14:
[...]

Waaruit blijkt dat? Als ik die drie termen even duckduckgo vind ik zo een hele pagina resultaten 'how to' precies dat?
(vraag me altijd af hoe dat soort one-liner how-to vragen echt niet veel simpeler aan een zoekmachine dan in een forum te stellen zijn)
Ik heb een how-to gevolgd, echter niets ontvangen op Metamask. BNB is wel aangekomen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yCj7FOKwQwouqt0tEE2wTDw1KPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1mifKe2dkd4EygQnbaDeY5f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Alpina schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:22:
Dat had je al moeten hebben. En niet alleen aandelen in wapen fabrikanten, kijk ook eens naar de bedrijven die sigaretten maken.

Als het economisch slechter gaat grijpt men weer massaal naar peuken. De een zijn dood kan jouw brood worden! Altijd kansen in finance 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mozes123 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:25:
[...]

Heb je het juiste netwerk gebruikt om het te verzenden?
Kan je het verifiëren met de transaction ID / het adres?
Staat je Metamask op het juiste netwerk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:32:
[Twitter]

Om een world reserve currency te zijn, moet je eerst een currency worden. Bitcoin is voor dat laatste in zijn huidige vorm totaal niet geschikt. Als Centrale Bank zijnde wil je monetair beleid kunnen voeren om de economie te kunnen sturen. Los van wat je mening hierover is en/of dat het altijd op de juiste manier gebeurd, maar je wilt als CB zijnde meer of minder geld in de economie kunnen brengen. Dat is ook een van de redenen waarom destijds de goud standaard is losgelaten.

Kan me wel een scenario voorstellen waarbij overheden en Centrale Banken een hoeveelheid BTC aanhouden op de balans. Maar dat we straks de prijs van bijvoorbeeld Olie gequote gaan zien in BTC lijkt me sterk. De kans dat het in de Yuan of een Arabische currency gaat gebeuren is groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:28:
[...]

Dat had je al moeten hebben. En niet alleen aandelen in wapen fabrikanten, kijk ook eens naar de bedrijven die sigaretten maken.

Als het economisch slechter gaat grijpt men weer massaal naar peuken. De een zijn dood kan jouw brood worden! Altijd kansen in finance 8)
Stocks weet ik dan ben je inderdaad ruimelijk laat. Maar echt crypto coins heb ik nog nooit iets van gezien. Ik weet dat DAG iets met US air force heeft maar kan ook een hoop reclame zijn zonder werkelijke link.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FriezNL
Aantal van jullie kennen de game coin PYR wel (Vulcan Forged). Een aantal staff members zijn Nederlanders welke nu met hun eigen project komen: carbify.io

Ze starten binnenkort met de privatesale van de tokens en aangezien voor mij de private sale van PYR wel een leuk succesje is geweest is dit ook wel weer een gokje voor mij waard.

Pro's:
- Marketing machine van PYR is altijd top geweest, die ervaring nemen ze mee
- Co2, milieu, Amazon regenwoud etc. bomen planten, hot topic uiteraard
- Ondersteuning van locals in het Amazon regenwoud
- Iets met een game
- In ieder geval 1 van de Nederlanders komt uit het prachtige Sneek. @Verwijderd jij en ik zijn hierdoor bijna wel moreel verplicht om dit te steunen :p

Con's
- NFT's zijn een belangrijk onderdeel van het geheel, dit item is niet zo hot meer als voorheen
- PYR heeft zijn run ook grotendeels te danken gehad aan de aandacht voor Metaverse tijdens de bullrun, geen garantie dat Carbify eenzelfde route gaat bewandelen
- PYR kent met Jamie Thomson een sterk gezicht als CEO, hij is niet (direct) betrokken zo ver ik weet
- Het is wel een grotere gok om in een ICO te stappen tijdens een bearmarket, dan tijdens een bullmarket (tip credits aan @Verwijderd )

Doe ermee wat je wilt, ik wou het jullie in ieder geval niet onthouden.

[ Voor 5% gewijzigd door FriezNL op 20-01-2023 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Alpina schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:33:
[...]

Stocks weet ik dan ben je inderdaad ruimelijk laat. Maar echt crypto coins heb ik nog nooit iets van gezien. Ik weet dat DAG iets met US air force heeft maar kan ook een hoop reclame zijn zonder werkelijke link.
Ik denk dat dit er niet is in crypto. Een beetje cryptoproject maakt niks tastbaars, en al helemaal geen sigaretten of wapens. Dit zou zo'n project alleen maar meer onder een de aandacht brengen als iets dat snel verboden zou moeten worden. Een cryptoproject wil vooral iets positiefs verkopen, gericht op een groene, betere toekomst

Daarbij ben je niet écht een eigenaar van het project/bedrijf als je een coin koop, in tegenstelling tot een aandeel. Het is natuurlijk maar gebakken lucht.

Ik zou kijken naar Altria Group. Deze peuken toko heeft naast een dodelijk product ook een geschiedenis van vooral winst als divident uit te keren. Voor mensen die helemaal geen moraal besef meer hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
FriezNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:41:
Aantal van jullie kennen de game coin PYR wel (Vulcan Forged). Een aantal staff members zijn Nederlanders welke nu met hun eigen project komen: carbify.io

Ze starten binnenkort met de privatesale van de tokens en aangezien voor mij de private sale van PYR wel een leuk succesje is geweest is dit ook wel weer een gokje voor mij waard.

Pro's:
- Marketing machine van PYR is altijd top geweest, die ervaring nemen ze mee
- Co2, milieu, Amazon regenwoud etc. bomen planten, hot topic uiteraard
- Ondersteuning van locals in het Amazon regenwoud
- Iets met een game
- In ieder geval 1 van de Nederlanders komt uit het prachtige Sneek. @Verwijderd jij en ik zijn hierdoor bijna wel moreel verplicht om dit te steunen :p

Con's
- NFT's zijn een belangrijk onderdeel van het geheel, dit item is niet zo hot meer als voorheen
- PYR heeft zijn run ook grotendeels te danken gehad aan de aandacht voor Metaverse tijdens de bullrun, geen garantie dat Carbify eenzelfde route gaat bewandelen
- PYR kent met Jamie Thomson een sterk gezicht als CEO, hij is niet (direct) betrokken zo ver ik weet

Doe ermee wat je wilt, ik wou het jullie in ieder geval niet onthouden.
Zou wel makkelijk zijn om bij een rug-pull iemand even fysiek aan zijn vestje te kunnen trekken, of over de rand van de watertoren te laten bungelen :+

Maar ken de persoon in kwestie niet O-) en dan is 30.000 man nog best veel om doorheen te pluizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:40
Odrai schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:29:
Wat is jullie ervaring met het tracken van je crypto portfolio, transactions en taxes i.c.m. Koinly?
Heb je ondertussen ervaring opgedaan? Ziet er erg interessant uit, maar vind het ook wel eng om dit soort gegevens bij een dergelijke partij op te slaan. Ben benieuwd naar jouw ervaring/mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:41:
[...]

Ik denk dat dit er niet is in crypto. Een beetje cryptoproject maakt niks tastbaars, en al helemaal geen sigaretten of wapens. Dit zou zo'n project alleen maar meer onder een de aandacht brengen als iets dat snel verboden zou moeten worden. Een cryptoproject wil vooral iets positiefs verkopen, gericht op een groene, betere toekomst

Daarbij ben je niet écht een eigenaar van het project/bedrijf als je een coin koop, in tegenstelling tot een aandeel. Het is natuurlijk maar gebakken lucht.

Ik zou kijken naar Altria Group. Deze peuken toko heeft naast een dodelijk product ook een geschiedenis van vooral winst als divident uit te keren. Voor mensen die helemaal geen moraal besef meer hebben
No thanks ik heb niets met stocks.
Een killputincoin zou ik zonder problemen kopen, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Waah schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:47:
[...]

Zou wel makkelijk zijn om bij een rug-pull iemand even fysiek aan zijn vestje te kunnen trekken, of over de rand van de watertoren te laten bungelen :+

Maar ken de persoon in kwestie niet O-) en dan is 30.000 man nog best veel om doorheen te pluizen :P
Ik kan je wel wat hints via DM geven :+ maar DYOR kan ook O-) https://www.carbify.io/about/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
FriezNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:53:
[...]

Ik kan je wel wat hints via DM geven :+ maar DYOR kan ook O-) https://www.carbify.io/about/
Daar had ik al gekeken, en zoals ik zei: ken de persoon in kwestie niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mozes123 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:25:
[...]

Je wil blijkbaar ook niet geholpen worden, want dit is de 2e keer dat je iets meedeelt zonder enige aanvullende informatie te geven :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

FriezNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:41:

Moreel gezien steun ik liever periodiek initiatieven waarbij er eten, drinken, kleding, dekens en kachels worden afgeleverd bij de burgerbevolking van bezette gebieden in Oekraïne :P

Het is natuurlijk wel prachtig dat je een tip deelt, altijd een goed iets, en ik hoop oprecht dat het mooi uitpakt voor jou en anderen d:)b

Ik ga me persoolijk echter in een berenmarkt niet teveel bezig houden met het aankopen van dergelijke ICO's.

Ik DCA wel weer wat Bitcoin.
Pagina: 1 ... 191 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!