[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:26
Mozes123 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:25:
[...]

Funds zijn verzonden vanuit Binance maar niet aangekome bij Metamask.
Ben niet zo bekend met Metamask maar ik weet dat je in Trustwallet veel tokens zelf nog moet aanzetten/toevoegen om ze weer te geven in de wallet, misschien hetzelfde met Metamask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 13:40
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:00:
[...]

Moreel gezien steun ik liever periodiek initiatieven waarbij er eten, drinken, kleding, dekens en kachels worden afgeleverd bij de burgerbevolking van bezette gebieden in Oekraïne :P

Het is natuurlijk wel prachtig dat je een tip deelt, altijd een goed iets, en ik hoop oprecht dat het mooi uitpakt voor jou en anderen d:)b

Ik ga me persoolijk echter in een berenmarkt niet teveel bezig houden met het aankopen van dergelijke ICO's.

Ik DCA wel weer wat Bitcoin.
Goeie tip, ook even aan de con's toegevoegd. Volgens mij zijn we allemaal wel op zoek (ook tijdens de bearmarket) naar het volgende bullmarket shitcoin pareltje. Of dit er 1 is weet ik ook niet en deze betaal ik uit mijn "shitcoin potje" en zal iig niet ten koste gaan van de DCA strategie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
@Verwijderd blijft nog even 'beren' op zijn BTC O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

FriezNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:09:
[...]

Goeie tip, ook even aan de con's toegevoegd. Volgens mij zijn we allemaal wel op zoek (ook tijdens de bearmarket) naar het volgende bullmarket shitcoin pareltje. Of dit er 1 is weet ik ook niet en deze betaal ik uit mijn "shitcoin potje" en zal iig niet ten koste gaan van de DCA strategie :)
Tis hier sowieso financieel allemaal een uitdaging, zit vandaag zelfs al aan de instant noodles bij het ontbijt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6wccho7VGUaVdhRYrFRvVCmzhE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3I7z3WZvz9cBQ4pkqN2dM5sN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 21:47
Alpina schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:22:
Zijn er wapens / defensie coins?
Dat wordt booming de komende jaren :+
#CBDC
#BRICS
#Bitcoin

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Ik ben net weer ingestapt in BTC dus jullie kunnen short gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:16:
[...]

Tis hier sowieso financieel allemaal een uitdaging, zit vandaag zelfs al aan de instant noodles bij het ontbijt.

[Afbeelding]
Das beter ''dan'' een gehaktbal :) !

Noodle News :
https://newsbit.nl/bitcoi...ks-faillissement-genesis/
https://newsbit.nl/expert...n-van-ftx-voor-doorstart/
https://www.crypto-inside...vraagt-faillissement-aan/

[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 20-01-2023 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 17:05
Eerste waar ik aan denk bij het horen van: beter als! _O-

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BTFD schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:33:
[...]

Eerste waar ik aan denk bij het horen van: beter als! _O-
Groter of kleiner? Dan.
Gelijkwaardig? Als.

Hopelijk wordt de kennis hier wat groter mee als met een ander ezelsbruggetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:16:
[...]

[Afbeelding]
Zijn die eieren ook instant? Beetje poeder, warm water bij, hop 2 eieren, vind het best een luxe schotel :9

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

JDx schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:41:
[...]

Zijn die eieren ook instant? Beetje poeder, warm water bij, hop 2 eieren, vind het best een luxe schotel :9
Ik woon in Friesland he, er lopen hier overal wilde kippen. Dus elke ochtend kun je gewoon wat verse eiers van straat rapen.

Ben nu een koe aan het slachten voor de lunch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:33

resusaapje

h less

Waah schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:12:
@Verwijderd blijft nog even 'beren' op zijn BTC O-)
Jaapio gaat voor de Master Beer titel :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik en mijn vrouw zitten wel serieus te denken over om 2 kippen te nemen. plek genoeg in de tuin

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Kol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:48:
Ik en mijn vrouw zitten wel serieus te denken over om 2 kippen te nemen. plek genoeg in de tuin
Kinky, maar niet echt mijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:33

resusaapje

h less

Het mooiste aan het Binance trade overzicht vind ik het hoekje Market Activities: welke winsten hebben ik nu weer over het hoofd gezien. $HOOK in 24h +25% en de laatste 7dgn +29%. Fijn om te zien welke winsten ik allemaal mis.

Gelukkig zit ik op Glimmer Island. Dat troost mij.
Geen dak boven m'n hoofd, maar wel lekker glimmen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:26
Heb op m'n 14de verjaardag ooit kippen gekregen van een oom, best een aanrader. Met 2 kippen kun je ook niet echt verkeerd zitten, kom je nog wel een keer vanaf als je het toch niet leuk vind.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het niet doen. Die beesten vreten alles aan barrels en maken ook nog een hoop kabaal. Je moet ze ookwat onderhouden, als je ze bijvoorbeeld niet kortwiekt dan fladderen ze vroeg of laat een keer over je schutting. Kijk, als je een flinke lap grond hebt zoals bij een boederijtje en je laat er een stuk of 10 scharrelen in een grote ren, dan is dat prachtig.

Mijn buren hadden een hokje met 4 kippen, in een piepklein tuintje.

Gelukkig zijn die vanzelf kapot gegaan aan bloedluis en zag de buurvrouw in dat het toch niet echt ideaal was. Anders had ik ze vroeg of laat met mijn luchtbuks naar het hiernamaals geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
Ik wil al jaren 2 kalkoenen in de tuin.. maar vrouwlief wil er niet aan..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Nopheros schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:58:
[...]

Heb op m'n 14de verjaardag ooit kippen gekregen van een oom, best een aanrader. Met 2 kippen kun je ook niet echt verkeerd zitten, kom je nog wel een keer vanaf als je het toch niet leuk vind.
Meer ook wel. Kippensoep is altijd een oplossing :+
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:59:
[...]

Ik zou het niet doen. Die beesten vreten alles aan barrels en maken ook nog een hoop kabaal. Je moet ze ookwat onderhouden, als je ze bijvoorbeeld niet kortwiekt dan fladderen ze vroeg of laat een keer over je schutting. Kijk, als je een flinke lap grond hebt zoals bij een boederijtje en je laat er een stuk of 10 scharrelen in een grote ren, dan is dat prachtig.

Mijn buren hadden een hokje met 4 kippen, in een piepklein tuintje.

Gelukkig zijn die vanzelf kapot gegaan aan bloedluis en zag de buurvrouw in dat het toch niet echt ideaal was. Anders had ik ze vroeg of laat met mijn luchtbuks naar het hiernamaals geholpen.
Was jij onze buurman :X
al hadden wij 5 kippen, geen bloedluis en hebben ze het jaren decennia goed gedaan.

Wel gingen de hanen (of kippen die dachten haan te moeten spelen) over het hek bij het Hertenkamp :+ Probleem van de gemeente O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:39
Pelox schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:59:
[...]

Ik wil al jaren 2 kalkoenen in de tuin.. maar vrouwlief wil er niet aan..
Dat hebben wij nu ook maar dan met Oost Europese poezen.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:18
Kippen brengen ook 100% ratten en ander vies ongedierte wat je niet wilt in de bebouwde kom

Scheißemünze

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
MrFX schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:01:
[...]

Dat hebben wij nu ook maar dan met Oost Europese poezen.
Een Oost-Europese poes kan je ook voor een paar uurtjes in huis nemen. Even kijken of het klikt, dat is altijd een optie nog.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
Het is je geluksdag, vandaag een leuke ibood Deal:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QT0atcdei2N2a7kYgsX5ijVjMJE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bXx3KQnUyg4EboNyzYNKmnwa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:49
Pelox schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:03:
[...]

Een Oost-Europese poes kan je ook voor een paar uurtjes in huis nemen. Even kijken of het klikt, dat is altijd een optie nog.
Ik hou wel van een knappe oost Europese poes in de tuin...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
Bartje-bart schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:06:
[...]

Het is je geluksdag, vandaag een leuke ibood Deal:
[Afbeelding]
Net echt! echte kippen hebben ook een bewegingssensor, kunnen ook tegen regen. Alleen werken ze op voer, niet op zonne-energie.

Verplicht filmpje als het over kippen gaat:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fa4C4R4h1fEHCJf7IS2SASQnC2M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Rq8HszJHlpBZqWFc75R4bF7L.jpg?f=user_large
:7

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Toch wel mooi hoe dit topic zo uiteen kan lopen... van shitcoin shillen naar instant noodles met ei naar kippen in de tuin willen. Zeer FIRE allemaal. Oh wacht :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tabacca schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:01:
Kippen brengen ook 100% ratten en ander vies ongedierte wat je niet wilt in de bebouwde kom
Op de basisschool had ik een klasgenootje die hadden een geit, gewoon midden in de wijk in de tuin van een rijtjeshuis, dat wil je ook niet naast je hebben :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:53

YES

Moderator General Chat
Therapy777 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:28:
Toch wel mooi hoe dit topic zo uiteen kan lopen... van shitcoin shillen naar instant noodles met ei naar kippen in de tuin willen. Zeer FIRE allemaal. Oh wacht :F
Als je de kip lang genoeg boven FIRE laat garen kan het heerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Bitzlato bestaat echt :o ik dacht dat het een parodie was op een bestaande naam, Bitzlato Ibrahimovic ofzo :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:26
JDx schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:32:
Bitzlato bestaat echt :o ik dacht dat het een parodie was op een bestaande naam, Bitzlato Ibrahimovic ofzo :9
'zlato' betekent goud in veel Slavische talen :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Heb jij ook een dikke noodle :?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Skrunsies schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:44:
[...]

Heb jij ook een dikke noodle :?
Vind dat best wel een oncomfortabele vraag eigenlijk.

Je lijkt mijn werkgever wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:49
JDx schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:32:
Was dat niet voor mensen die eigenlijk naar Bitvavo wilden, maar door dyslexie ergens anders uit zijn gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Noodles? Lekker man!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://www.ohmagif.com/wp-content/uploads/2012/11/definitely-not-asian.gif

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Als je de laatste pagina's van dit topic ziet, hoef je de koers helemaal niet te zien, daar gebeurt blijkbaar niets.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5RTmDhwIDPAjQFk6hyJxkO7sTd8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tuk7psbGD3jtrh476mepLzR2.jpg?f=fotoalbum_large

En nu weer ontopic ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Oke oke... Ik begin wel..

Daarnet mijn loon weer binnen gekregen, dus DCA weer keurig gedaan op BTC en ETH d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lekker man loon binnen krijgen! Dat gevoel ken ik al meer dan 10 jaar niet. PAYDAY!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nzde9qB5aQw7JPepK0GBDdoNAZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cFoeowvs0fgoPEpZGzT3AIv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:37
Valt niet goed te praten maar ik kan mij voorstellen dat je kwaad bent als je veel geld bent verloren door deze frikandel met krulletjes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:58

Darrell

Fiat moonboy

Wen Munn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49QJv1jCPaib-FK1osO1wmPVuTU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6MtrLcTRLQuxElPljBKcK7RN.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:59
Skrunsies schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:14:
[...]

Oke oke... Ik begin wel..

Daarnet mijn loon weer binnen gekregen, dus DCA weer keurig gedaan op BTC en ETH d:)b
Ambtenaar gespot

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:39

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
De FBI wordt wel vaker ingezet om niet-Amerikaanse concurrentie uit te schakelen. Met crypto zie je langzaam die ontwikkeling en kunnen we als Europeanen straks alleen maar voor Amerikaanse bedrijven kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moshimoshi
Het verbaast me sowieso dat in crypto er al zoveel mensen heel veel geld hebben verloren en dat er nog geen dader onder de groene zoden ligt. Crypto trekt tenslotte ook fout geld aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:26
Ik snap ook niet dat Alex Machinsky van Celsius nog geen kogel door zijn kop heeft gekregen. :')

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Bugs Bunny die een muur aan het witten is.... Ik denk dat hij het blik omver trapt :P

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/SwgqROvHe4Hgm2MtdH/giphy.gif
Opening boomerbeurs, alles groen, lets gooo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wRE4jY0Uf6BQjyJiFoQsNHv0cxI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8mCC4wq8sHvjqSOUBynDv2UW.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdHtXCI-ReNBfIU_GiP2cL4wFso=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ShuWxjmZh4zlQbuzip9cxQal.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:36
Ps, eindelijk een aanval op 22k vandaag ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Deman23 Als we door de 21.5 / 21.6 resistance kunnen breken dan gaan we ergens een nieuwe high maken. Dan kan het wel hard gaan, volgende stukje waar we dan resistance kunnen verwachten ligt op 22.7 in dat gebied. Dat gaan we dan wel opzoeken denk ik.

Meestal was het weekend voor Bitcoin vrij saai. Het vorige weekend was eindelijk weer een weekend waar je zelfs nog een beetje kon traden. Dus wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren dit weekend. Volume is wel echt een mooi stukkie omhoog gegaan dus zeg nooit nooit :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:52
Nieuwe high maken zal leuk zijn.. en is inderdaad ook wel nodig.
Anders lekker terug richting de 18-19K

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
CryptoFace wil vandaag even 150k winst maken om binnen een paar weken (en vandaag dus) zijn 100k -> 1M doel met dit potje te halen:

Gisteren zat hij ernaast en heeft hij 10k verloren, hopelijk lukt het hem vandaag wel. Hij staat sowieso al op 750k winst sinds de start vanaf 100k, dus doet het prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 20-01-2023 16:31 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zit die met ongeveer 1,3% risk als die 10k verliest op een portfolio van 750k. Daar is niks mis mee. Voel je niets van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:28:
CryptoFace wil vandaag even 150k winst maken om binnen een paar weken (en vandaag dus) zijn 100k -> 1M doel met dit potje te halen:
[YouTube: LIVE - $4,000,000 Insane Bitcoin Trade Long - LIVE - 100K to 1 Mill Challenge FINAL CHAPTER]
Gisteren zat hij ernaast en heeft hij 10k verloren, hopelijk lukt het hem vandaag wel. Hij staat sowieso al op 750k winst sinds de start vanaf 100k, dus doet het prima.
Poeh, flinke long dan. Ik weet nou op dit moment echt totaal niet wat ik moet verwachten qua richting waarop BTC gaat. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:50:
[...]

Poeh, flinke long dan. Ik weet nou op dit moment echt totaal niet wat ik moet verwachten qua richting waarop BTC gaat. :+
Bitcoin weet het gelukkig zelf ook niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBScH5aDK_C5N4oTHMgAefTZZSY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mBIWG6fYpXdXjn86vSq0IIe1.png?f=fotoalbum_large

Hier net een BTC & ETH long met een mooi percentage afgesloten, maar nu even aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:51:
[...]

Bitcoin weet het gelukkig zelf ook niet:
[Afbeelding]

Hier net een BTC & ETH long met een mooi percentage afgesloten, maar nu even aankijken.
Ja ik die van mij twee dagen terug (voor die rode paal gelukkig), vond het toen al vrij besluiteloos ogen.

Wat een gok van zo'n vent dan eigenlijk.. Zou niet in zijn schoenen willen staan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:58:
[...]
Wat een gok van zo'n vent dan eigenlijk.. Zou niet in zijn schoenen willen staan
Je gaat je steeds comfortabeler voelen bij grotere bedragen als je er dagelijks mee speelt. En dit is voor hem een 100k -> 1M challenge met een nieuw/extra account, niet zijn hele pf he.

In 2017 dacht ik ook 10 minuten na voordat ik 2 ETH van 110 Euro per stuk kocht, nu druk ik zonder uitgebreid na te denken voor een veelvoud daarvan op de knop. Neem aan dat dat voor nagenoeg iedereen hier geldt: Het went vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 17:00:
[...]

Je gaat je steeds comfortabeler voelen bij grotere bedragen als je er dagelijks mee speelt. En dit is voor hem een 100k -> 1M challenge met een nieuw/extra account, niet zijn hele pf he.

In 2017 dacht ik ook 10 minuten na voordat ik 2 ETH van 110 Euro per stuk kocht, nu druk ik zonder uitgebreid na te denken voor een veelvoud daarvan op de knop. Neem aan dat dat voor nagenoeg iedereen hier geldt: Het went vanzelf.
Het zal ongetwijfeld wennen inderdaad, maar bij longs/shorts (al doe ik vrijwel geen short trades) ben ik toch altijd vrij bang voor het liquidatiemailtje. Tegenwoordig voeg ik een stuk meer margin toe na het openen van de positie, als ik dan mis zit is het een positie voor de lange termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@YES Nooit een long of een short openen zonder stoploss. Zou eigenlijk niet eens moeten kunnen want dat betekent dat je geen risk management toepast. Doe je dat wel dan hoef je ook niet bang te zijn voor een liquidatie mailtje. Tenzij er hele gekke dingen gebeuren met engines die niet mee werken zoals vroegah ooit op Bitmex wel eens gebeurde maar dat is echt een minimale kans. Als je goed risk management toepast hoef je zelfs niet eens bang te zijn wat je verliest. Dat weet je altijd vooraf voor dat je de order uberhaupt in schiet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
van 100k naar 1M is net zo moeilijk als van 100 naar 1000

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Kol Nedra Dus dat. Als je het spelletje begrijpt en je houdt je omtrent het traden aan de juiste regeltjes dan is het allemaal niet zo spannend meer. Om daar te komen is wel spannend. Kost je wel wat jaren van discipline en leermomentjes. Maar inderdaad uiteindelijk is wat je doet hetzelfde. Van 100 dollar 1000 dollar maken is net zo knap. Maar dan uiteraard wel met juist risk management. Als je het op puur geluk is gelukt dan kun je de actie waarschijnlijk niet zo snel nog een keer herhalen. En dat is juist het hele punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
deze push wordt het hem, $22k Inc!

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 17:05:
[...]

Het zal ongetwijfeld wennen inderdaad, maar bij longs/shorts (al doe ik vrijwel geen short trades) ben ik toch altijd vrij bang voor het liquidatiemailtje. Tegenwoordig voeg ik een stuk meer margin toe na het openen van de positie, als ik dan mis zit is het een positie voor de lange termijn :)
Meer margin toevoegen betekent: Je trade gaat de verkeerde kant op, dus snel verlies nemen ipv marge toevoegen waardoor je mogelijk nog meer verliest....

Dit waren de longs die ik een uurtje geleden had lopen, kan ik hier wel delen, mag hopen dat hiervoor niemand met een boormachine langskomt.... Allebei een x10 isolated long (0,5 BTC en 5 ETH waarde, maar inzet dus 0,05 BTC en 0,5 ETH). Een paar % van die inzet riskeer je als je de SL goed zet. De winst is voldoende om relevant te zijn, het verlies is beperkt tot een deel van de winst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5G73c-nOvnGPViIdqixJMdl1BE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ch3KQKMpkGtWdeiHxs4tXBtW.png?f=user_large

Nu overigens weer een +5% 9,5% long op BTC lopen en zo hark je toch alleen hiermee op een dag al een leuke extra winst binnen tov de spot posities. Kan ik daarna weer een paar foute trades maken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:42
Dikke aptos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heerlijk, gewoon in Binance Earn verder laten rijpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 06:29
Bitvavo kan zo mooi zeggen dat het allemaal goed komt, maar ik vermoed dat ze ook (flink) minder inkomsten hebben uit trading fees door de donkere wolk die boven ze hangt.

Of zie ik dit verkeerd? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Khaelos schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:17:
Bitvavo kan zo mooi zeggen dat het allemaal goed komt, maar ik vermoed dat ze ook (flink) minder inkomsten hebben uit trading fees door de donkere wolk die boven ze hangt.

Dat zou inderdaad maar zo correct kunnen zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Khaelos schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:17:

Als ik Bitvavo was zou ik gewoon de tradingfees naar 100% klappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 17:13:
van 100k naar 1M is net zo moeilijk als van 100 naar 1000
Precies!

Zo is het verlies van 1M naar 100K net zo erg als van 10 naar 1 dollar :O

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

DAMAGE schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:47:
Lekker man loon binnen krijgen! Dat gevoel ken ik al meer dan 10 jaar niet. PAYDAY!
Ach uitkering is ook prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:20:
[...]

Als ik Bitvavo was zou ik gewoon de tradingfees naar 100% klappen.
cdc:
-wij vragen zeer veel BTC fees om BTC netwerk te gebruiken
-mwa die BsC gaan we inactief zetten

hier hebben ze flink aan verdient

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
DAMAGE schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 17:08:
@YES Nooit een long of een short openen zonder stoploss. Zou eigenlijk niet eens moeten kunnen want dat betekent dat je geen risk management toepast. Doe je dat wel dan hoef je ook niet bang te zijn voor een liquidatie mailtje. Tenzij er hele gekke dingen gebeuren met engines die niet mee werken zoals vroegah ooit op Bitmex wel eens gebeurde maar dat is echt een minimale kans. Als je goed risk management toepast hoef je zelfs niet eens bang te zijn wat je verliest. Dat weet je altijd vooraf voor dat je de order uberhaupt in schiet.
hahah idd, bij ome arthur ging het vroeger wel eens fout ja. In bull markt gebruik ik vrijwel nooit een stoploss. Ik open vaak op 5% long, staat die dan in het groen, dan gooi ik de schuif naar x10 en gooi de funds direct terug in de positie, die laat ik dan weer ff lopen. Daarna zet ik een stoploss in mooie winst en soms een sell bij een duidelijk punt van weestand.

Vroeger zette ik wel een SL, ook tijdens bull, maar te vaak uit mijn positie geflikkerd met dus beetje verlies, waarna de boel daarna met een groene paal omhoog schoot....vaak als ik lag te slapen. Dat doe ik dus niet meer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:50:
[...]

richting is voor mij wel duidelijk. zijn maar weinig sellers op het moment. Vooral situatie gisteren en eergisteren vond ik zeer sterk.
mijn conclusie, btc gaat vanavond door die 21.6 heen en stopt op de 22.7
Wellicht doet hij het in weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Taro schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 16:28:
[YouTube: LIVE - $4,000,000 Insane Bitcoin Trade Long - LIVE - 100K to 1 Mill Challenge FINAL CHAPTER]
Zou het werken om de transacties van hem gewoon met een kleine vertraging te volgen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
Jezus man. Wat een monster positie.

Die van mij loopt ook nog steeds.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6S_T8kSgNOXjJGpISSqX0KaU_hY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3QIZwdsOG3pVnekB4yqkePUm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
moshimoshi schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:49:
[...]

Zou het werken om de transacties van hem gewoon met een kleine vertraging te volgen?
Nee, hij volgt een set van indicatoren (Die hij verkoopt als TradingView plugin...) en als je later instapt zijn die al niet meer geldig, je mist dus het eerste belangrijkste momentum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 18:49:
[...]

Jezus man. Wat een monster positie.

Die van mij loopt ook nog steeds.
[Afbeelding]
Noobvraag; waarom is realized pnl rood en unrealized pnl groen?

Die laatste snap ik trouwens wel, maar wat betekent het realized deel?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

NeoflexNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 19:00:
[...]

Gemaakte kosten om de positie open te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
NeoflexNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 19:00:
[...]

rente die je moet betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ohja, logisch idd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapsh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-06 09:15
Waah schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:47:
[...]

Zou wel makkelijk zijn om bij een rug-pull iemand even fysiek aan zijn vestje te kunnen trekken, of over de rand van de watertoren te laten bungelen :+

Maar ken de persoon in kwestie niet O-) en dan is 30.000 man nog best veel om doorheen te pluizen :P
Is al even geleden dat ik op Tweakers heb gepost. Kreeg te horen dat mijn project hier was genoemd :-)

Toby Wagenaar en ik Jaap Harmsma werken nog steeds bij Vulcan. Met steun van Jamie. Maar zijn daarnaast Carbify inderdaad gestart samen met William ten Zijthof. Het is niet zo heel moeilijk om erachter te komen waar we wonen hoor ;-) We zijn fully doxxed.

We gaan ons niet opstellen als een typisch crypto project, aangezien er ook een belangrijk 'web 2 deel' aan ons project vastzit. We verkopen namelijk CO2 aan het bedrijfsleven. De zogenaamde carbon debits. Waarin debits belangrijk is, aangezien carbon credits bewezen niet werken hoe fantastisch dat allemaal op klinkt. Eigenlijk kan je stellen dat de carbon credits markt net zo'n ondoorzichtige markt is als delen van de crypto markt met fraude, rugpulls en loze beloftes.

Wij als Carbify zullen aan diverse standaarden moeten voorzien om dit op een transparante en legale wijze te doen. Dus een rugpull zit er niet in voor ons ;-)

Anyway. Zodra ons dashboard live is gaan er vast nog leuke discussies ontstaan hier gok ik. Zeker als het gaat om yield. Dus mochten jullie vragen hebben kom die dan vooral stellen in Discord. Ik ben hier echt amper helaas. Tweakers was voor mij wel de start voor als mijn vrypto avonturen dus heb veel aan ze te danken!

[ Voor 6% gewijzigd door jaapsh op 20-01-2023 19:19 ]

2x Marstek 5,12kWh V151 | HomeWizard accu's | Home Assistent RPi4 | ConBee III | Zigbee2MQTT | Tado | Shelly Pro | 3-fase 32A | 20x Jinko 420Wp / IQ7A | Hue | Porsche Cayenne E-Hybrid | Evolar Airco's | Deco BE85 mesh

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yxdZD8W8P8frj1vNGNwgRzXQtKI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qeDayAwsHOmqDKeZoa1tsYjf.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Jaapio!!!

You’re back *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDm4myKkNMDGmZS_0bjfroZ2zoM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cbJNbRMjjI3uCWxEyjMe73cf.jpg?f=user_large

Oh….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObJtzmPm-aolY1OK8Nfl20gEUZk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mxj0uHgeAMCOqxLGyZwH4T7d.jpg?f=user_large

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oei hebben we hier crypto boeven in ons midden? Of begrijp ik het nou verkeerd? Ik snap er helemaal geen snars van wat hier nu weer gaande is maar het voelt als crypto boeven :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Psst kijk eens boven je!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ja dus. Ene @Verwijderd :?

Ik mis Jaapio :'(

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Pelox
Hey yo,

Het is al een paar uur geleden dat ik op Tweakers heb gepost. Kreeg te horen dat mijn project hier was gedropt.

Jos Hagenaars en ik Henk Verbiest werken nog steeds bij Dimsum. Met steun van Erik en Frank. Maar zijn daarnaast Shibabyly inderdaad gestart samen met Billy Feenstra. Het is trouwens extreem moeilijk om erachter te komen waar we wonen.

We gaan ons opstellen als een typisch crypto project, aangezien er ook een belangrijk 'web 3.5 deel' aan ons project vastzit. We verkopen namelijk helium aan het hangjongeren. De zogenaamde losers van de straat. Waarbij dipshits belangrijk zijn, aangezien helium bewezen werkt.

Wij als Shibabyly hoeven niet aan diverse standaarden te voldoen om dit op een transparante en illegale wijze te doen. Dus een rugpull zit er voor ons zeker in!

Anyhow. Zodra ons dashboard live is, wat nooit gaat gebeuren zullen er vast nog leuke discussies ontstaan hier gok ik. Zeker als het gaat om yieldie proxy dong. Dus mochten jullie vragen hebben stel ze vooral aan iemand anders in Discord. Ik ben hier heel de dag helaas. Tweakers was voor mij niet de start voor mijn frypto avonturen dus heb weinig aan jullie te danken!

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Het zaadje is geplant kerel, ze lijken te happen. Mooie exposure zo!

Zie je rond 21:00 bij de Waterpoort, roken we een dikke longbatser om het te vieren.

Oeps, foutje... Dit had ff per PB moeten gaan...

Kutzooi

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2023 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 19:59:
Hey yo,

Het is al een paar uur geleden dat ik op Tweakers heb gepost. Kreeg te horen dat mijn project hier was gedropt.

Jos Hagenaars en ik Henk Verbiest werken nog steeds bij Dimsum. Met steun van Erik en Frank. Maar zijn daarnaast Shibabyly inderdaad gestart samen met Billy Feenstra. Het is trouwens extreem moeilijk om erachter te komen waar we wonen.

We gaan ons opstellen als een typisch crypto project, aangezien er ook een belangrijk 'web 3.5 deel' aan ons project vastzit. We verkopen namelijk helium aan het hangjongeren. De zogenaamde losers van de straat. Waarbij dipshits belangrijk zijn, aangezien helium bewezen werkt.

Wij als Shibabyly hoeven niet aan diverse standaarden te voldoen om dit op een transparante en illegale wijze te doen. Dus een rugpull zit er voor ons zeker in!

Anyhow. Zodra ons dashboard live is, wat nooit gaat gebeuren zullen er vast nog leuke discussies ontstaan hier gok ik. Zeker als het gaat om yieldie proxy dong. Dus mochten jullie vragen hebben stel ze vooral aan iemand anders in Discord. Ik ben hier heel de dag helaas. Tweakers was voor mij niet de start voor mijn frypto avonturen dus heb weinig aan jullie te danken!
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Niveautje weer hoor... _/-\o_ d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik denk dat ik maar naar het FOK forum ga!

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 20:13:
ik denk dat ik maar naar het FOK forum ga!
FOK you!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 20:00:
Het zaadje is geplant kerel, ze lijken te happen. Mooie exposure zo!

Zie je rond 21:00 bij de Waterpoort, roken we een dikke longbatser om het te vieren.

Oeps, foutje... Dit had ff per PB moeten gaan...

Kutzooi
De waterpoort had ik binnen 40 minuten kunnen redden. Weet alleen niet of ik dan ook de Makita opgeladen krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:38
Crypto weer op de frontpage (nieuws: Cryptohandelsbeurs Genesis heeft faillissement aangevraagd). Tijd voor popcorn!

Stack Sats

Pagina: 1 ... 192 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!