[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:36
Taro schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:19:
[...]

Ja, gaat lekker zo. Dit biedt ook nog wel wat perspectief:
[Afbeelding]
Die glazen bol van je… misschien moet je zo’n huifkar op de kermis zetten, ik kom eens langs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:19:
[...]

Ja, gaat lekker zo. Dit biedt ook nog wel wat perspectief:
[Afbeelding]
Heerlijk muntje om mee te handelen, dus kom maar op met dat perspectief.

... Dat woord triggert een oud album in mijn hoofd, Urban Dance Squad, Life & Perspectives Of A Genuine Crossover. Good ol' Pinkpop times.

rushes off to Youtube, eens kijken of deze herrie mijn trades een beetje om zeep kan helpen,

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Nu online
BTC doet echt helemaal niets dit weekend. En volgens mij is dat al een tijd zo in de weekenden. Thuis maar eens bekijken op de grafiek.

Ik kan me herinneren dat de koers juist in het weekend wel eens rare manipulatieve sprongen kon maken door verminderde liquiditeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58
Die piek in volume op het BTC/GBP pair is echt mega bullish, praktijkvoorbeeld van BTC als liquide, makkelijk toegankelijke en veilige store of value.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:03
BTC100K2021 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 10:42:
[...]

Die piek in volume op het BTC/GBP pair is echt mega bullish, praktijkvoorbeeld van BTC als liquide, makkelijk toegankelijke en veilige store of value.
Zeker mooi, we jammer voor ze dat de GBP weer in waarde was gestegen en de BTC nagenoeg nog gelijk staat.
Zijn ze toch nog rekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 10:42:
[...]

Wanhoop is altijd mega bullish.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Altijd lastig ivm weekend pumps, maar ik vermoed dat Bitcoin verder zal dalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6-yMB17xLFFVl4wkdYRHy4vGBI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bXgJEncfxC65tsFriOBtmrnM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MOynzXjzHcsEN4u6F8woN8fa5wU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UpeH0jZrfXvM4cXveHyATbKG.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:12
Enige positieve, hoe langer we in deze regio bivakkeren, hoe hoger de 300SMA wordt ;). Nu net zo hoog als de june low. Bottom is in?

[ Voor 21% gewijzigd door keanu_ op 02-10-2022 12:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
Kol Nedra schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:34:
weet niet wat er precies hiermee bedoelt wordt maar ziet er iig niet goed uit

[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J5er8Oo9-TYeHsdtRg7wmqx5Has=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ln9gXBJ1wRsM3OZ7C2ALZpKg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
ja kwam er al later achter.

naast deze gaat het ook slecht met DB en bank of England.
Rekteroni in europa :'(

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:14:
[...]

ja kwam er al later achter.

naast deze gaat het ook slecht met DB en bank of England.
Rekteroni in Europa de wereld :'(
FTFY

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Everybody gets a rekteroni... dit wordt een bizarre winter... en dan heb ik het niet alleen over deze zeer milde cryptowinter.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:24:
Everybody gets a rekteroni... dit wordt een bizarre winter... en dan heb ik het niet alleen over deze zeer milde cryptowinter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGTZtmxnE2RvdKwUvxY5A8GXGcU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kdHdji1j2DiqGMhE8xgQ7hQ2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ach. Leven is kut en daarna ga je dood maar er komen wel veel mogelijkheden aan om het nog even extra uit te stellen.

Als millenial heb je 14 jaar de tijd gehad om te leren surfen over de marktgolven die nu gaan komen. Gebruik de kennis, bijt door de kou heen en over 10 jaar ben je cryptomiljonair.

Of dood met een stapel waardeloze dikke link. Maar dat merk je dan toch niet en als je het wel kan merken dan betekent het dat er wellicht een hiernamaals is waar natuurwetten geen rol meer spelen omdat de atomen waar je lichaam uit bestaat dan al zijn opgenomen door de aarde en daarmee voor de materialen heeft gezorgd voor een miner die nieuwe Bitcoin genereert. De circle of life :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Of gaat dat te diep voor dit topic? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lig op dit moment onderuit gezakt op de bank met een stuk versgebakken brownie, met mijn verwesterde pens wachtende op een uitgestelde race terwijl de biertjes al koud staan.

Zo kut is het allemaal nog niet, maar dat het kut gaat worden zou kunnen :P

Pas wanneer de rijst onder de trap hier opraakt en de paddestoel wolken aan de horizon schijnen maak ik me zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:05:
Of gaat dat te diep voor dit topic? :P
When moon?

Gisteren op Netflix de film Moonfall gezien. Heeft niks met crypto te maken maar met de maan ;-) Rampenfilm zoals Hollywood die alleen kan maken, voor als je een avond je verstand op de huidige koers van Bitcoin wilt zetten: laag, maar hoopt op een hoger moment.
Oh ja, en het gaat dus over de maan waar wat mee aan de hand blijkt te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Eusebius op 02-10-2022 14:18 ]

==
hoi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13_sXpGWv4A_YJPLKMgIqJHdjVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2sTUnUXlgYhglpiWSgQSjjHz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raphie
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 25-05 10:21
De echte vraag is: Wanneer stap je UIT?
De HODL’ers zijn IMHO de rem op het nekschot, gegijzeld door het verlies.
Iedereen wacht op de nieuwe silver bullet om de ponzi nog een keer aan te slingeren en het verlies te kunnen beperken.
Maar de Piet & Anita’s die vorig jaar de boel nog draaiend hielden door met “40k€ koopje” achter de hype curve aan te hobbelen zijn nu ook wijzer geworden. Er is geen inrush, dus de prijs gaat niet omhoog.
Het is wachten op de eerste whale die fiat kiest en een digitale bankrun volgt. USDT coverage is er niet.
Alles kent z’n prijs, maar wie gaat sociaal blijven om het huidige equilibrium te beschermen, of wie wordt de protagonist die BTC naar de 0€ trekt.

Lang verhaal kort: waar ligt jouw grens?
15k€
10k€
5k€
Never :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Raphie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:23:
Iedereen wacht op de nieuwe silver bullet om de ponzi nog een keer aan te slingeren en het verlies te kunnen beperken.
Maar de Piet & Anita’s die vorig jaar de boel nog draaiend hielden door met “40k€ koopje” achter de hype curve aan te hobbelen zijn nu ook wijzer geworden. Er is geen inrush, dus de prijs gaat niet omhoog.
Het is wachten op de eerste whale die fiat kiest en een digitale bankrun volgt. USDT coverage is er niet.
Alles kent z’n prijs, maar wie gaat sociaal blijven om het huidige equilibrium te beschermen, of wie wordt de protagonist die BTC naar de 0€ trekt.

15k€
10k€
5k€
2018 belde net en wilde graag zijn retoriek terug.

Posts als dit zijn in mijn optiek bullish en komen frequenter voor rond de bodem.

Nice.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

15k€
10k€
5k€
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25ylkS1qE9T2euo9DpIZwkC97hY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cJcn1tESkRjUkLjeL6GynOG3.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

15k€
10k€
5k€
Verlies beperken? Vorig jaar begonnen en heerlijk in de winst.
Dusseh door dat woord "iedereen" mag een streep, en daar zijn er nog veel meer van.

En een stevig opwaartse beweging, die gaat echt nog wel een tijd duren, gelukkig maar.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het woord "verlies" kennen wij overigens in de crypto-wereld niet, het betreft in dat geval "uitgestelde winst".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47

15k€
10k€
5k€
Normaal zou het antwoord "Never" moeten zijn. Uiteraard investeer je met geld dat je kan missen.

Overigens 1 BTC = 1 BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphie
Taro schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:29:
Het woord "verlies" kennen wij overigens in de crypto-wereld niet, het betreft in dat geval "uitgestelde winst".
Ja, als je het zo bekijkt dan zouden de hodlers dus nog liever tot 0 ten onder gaan, dan ergens een genoeg = genoeg lijn te trekken.
Ik denk dat uiteindelijk iedereen zijn prijs heeft en die omgekeerde hockeystick echt wel komt, wanneer er iedere maand 500-1000€ van de avg verdampt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment is fiat trouwens net zo'n groot risico als Bitcoin. De kans dat we overnacht -50% in koopkracht gaan is gewoon aanwezig tegenwoordig.

Dus je zou net zo goed wat Bitcoin aan kunnen houden om te hodlen als een psychopaat.

Het complete leven is sinds een jaar vrij vlot omgeslagen in een longshot. Op een dag wordt je wakker en is je werkgever genuked.

Gelukkig heb ik als backup nog 3 jaar WW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Raphie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:34:
[...]
Ja, als je het zo bekijkt dan zouden de hodlers dus nog liever tot 0 ten onder gaan, dan ergens een genoeg = genoeg lijn te trekken.
Ik denk dat uiteindelijk iedereen zijn prijs heeft en die omgekeerde hockeystick echt wel komt, wanneer er iedere maand 500-1000€ van de avg verdampt.
Neuh, wederom een aanname over iedereen. Ik stop er wekelijks geld in bovenop de verdiensten van vorig jaar en dat geld haal ik er niet meer uit tot mijn PF boven een bepaald bedrag komt en daar zijn we nog lang niet.

Komen we daar niet meer en zal alles verdampen zoals jij zegt, dan verdampt het maar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raphie
Lambo!
(Kwestie van doelen bijstellen)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-AjMZwWZNjo3rTfvasCiHRCBPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6XIbdevmLthoTV84wTv8oSKF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 99% gewijzigd door Raphie op 02-10-2022 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Je kunt je beter alvast inschrijven, de wachtlijsten zijn vrij lang. Hebben de meesten hier al gedaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Nopheros op 02-10-2022 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 'initiële inleg + winst' is er overigens allang uit, en heb zelfs nu nog mijn initiële inleg ×3 erin.

Qua sats sta ik ongeveer op hetzelfde niveau als bij het cashen, dankzij moonende shitcoins.

Dus ik hold sowieso en wat mij betreft zakt deze ponzi compleet door zijn hoeven zodat ik op de bodem andermans bloed goedkoop mijn portfolio in kan vegen.

Sorry boys, niets persoonlijks.

Zo werkt deze markt nu eenmaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqeQcT-bue89iGLgou_DDGD9kiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPa0SvZbfdP5Jmso2KrltQRw.jpg?f=fotoalbum_large

Ik lees overal dat gas zo duur is.14 centen, in 12 seconden bevestigd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:12:
[...]

Ik lig op dit moment onderuit gezakt op de bank met een stuk versgebakken brownie, met mijn verwesterde pens wachtende op een uitgestelde race terwijl de biertjes al koud staan.

Zo kut is het allemaal nog niet, maar dat het kut gaat worden zou kunnen :P

Pas wanneer de rijst onder de trap hier opraakt en de paddestoel wolken aan de horizon schijnen maak ik me zorgen.
living the live......

ik zit nog met jonge kinderen, de enige echte rust is wanneer ik in de auto zit naar mijn werk toe..... zelfs als rustig wil poepen komt mijn dochter van 3 langs en begint lekker te bleren over "papa poepen, papa grote poep"

ach ja rust komt wel...... als zij ook naar school gaat neem ik mijn rust als ik late dienst heb, nog maar 4 maanden en 5 dagen en 9 uur en dochter wordt 4, de dag erna mag moet ze naar school van mij!

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:00:
[...]

living the live......

ik zit nog met jonge kinderen, de enige echte rust is wanneer ik in de auto zit naar mijn werk toe..... zelfs als rustig wil poepen komt mijn dochter van 3 langs en begint lekker te bleren over "papa poepen, papa grote poep"

ach ja rust komt wel...... als zij ook naar school gaat neem ik mijn rust als ik late dienst heb, nog maar 4 maanden en 5 dagen en 9 uur en dochter wordt 4, de dag erna mag moet ze naar school van mij!
Geniet er maar van, die heerlijke onschuld nog van die kleintjes.

Hier is de jongste inmiddels 9, en die zuigt alle energie rechtstreeks uit mijn ziel.

Ik durf te wedden dat je met zijn energieniveau een 51% attack op het Bitcoin netwerk kunt plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
1 moment stilte voor mijn zakje COIN-aandelen alstublieft :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Een groot gevaar voor Bitcoin is de quantumcomputer...

https://www.rtlnieuws.nl/...t-kwantumcomputer-we-zijn

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

Dat nieuws blijft ook maar herhaald worden :z

Antwoord: difficulty wordt gewoon verhoogd. Dag kwantumcrimineel :w

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yyIbDQw7TMS0GF73KB42LTbxAgU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jTYBnC6hlALb2aiYSLdtu66n.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

15k€
10k€
5k€
Boemerang: heb je zelf BTC en zo ja waar ligt deze grens voor jou? Zo nee, ben je van mening dat BTC kapot gaat (i.e. geen ATH meer zal beleven)? Als dat laatste zo is, kan je uitleggen waarom je in dit geval voorbij gaat aan één van de meest voorspelbare eigenschappen van ons soort, namelijk greed?
Ik ga hier geen RTL nieuws artikel over lezen, met alle respect. Er is hier al zo veel over gezegd en een en ander wordt perfect samengevat in een Cryptocast van een maand of 3 geleden. Als je hem niet kan vinden kan ik wel even zoeken voor je. Beide kanten van het verhaal worden hier overigens in belicht.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Jedi_Pimp schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:57:
[...]
Ik ga hier geen RTL nieuws artikel over lezen, met alle respect. Er is hier al zo veel over gezegd en een en ander wordt perfect samengevat in een Cryptocast van een maand of 3 geleden. Als je hem niet kan vinden kan ik wel even zoeken voor je. Beide kanten van het verhaal worden hier overigens in belicht.
Bijzonder wel. Ik had er nog niks ver vernomen. Zal straks eens verder zoeken :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Van allemaal in het rood, naar allemaal in het groen, naar weer voornamelijk rood. Gewoon stug door blijven DCA'en, mag van mij nog wel even duren en een stukje lager. Levert tijdens de volgende run alleen maar meer op :)

GAK van Bitcoin inmiddels ook van >23k naar 22k USD verlaagd.

Jammer dat QNT niet automatisch aangekocht kan worden, die koop ik wekelijks handmatig bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beErgSGxZklFeTcCtcjPT5eGKVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qm0SPXJ8rYndzMMLpBX3SXY8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Eindelijk weer eens een goeie call gemaakt :*)
Gisteren NANO gekocht en vandaag precies in de mini pump weer verkocht Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1Q_lom_M63V4FUdPYMKU7AUGWg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHszxDjkRrCkiSNfEfSYrbLj.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:00:
[...]

Bijzonder wel. Ik had er nog niks ver vernomen. Zal straks eens verder zoeken :)
Dit is ook wel een leuk artikel omtrent deze materie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:50:
Mijn 'initiële inleg + winst' is er overigens allang uit, en heb zelfs nu nog mijn initiële inleg ×3 erin.

Qua sats sta ik ongeveer op hetzelfde niveau als bij het cashen, dankzij moonende shitcoins.

Dus ik hold sowieso en wat mij betreft zakt deze ponzi compleet door zijn hoeven zodat ik op de bodem andermans bloed goedkoop mijn portfolio in kan vegen.

Sorry boys, niets persoonlijks.

Zo werkt deze markt nu eenmaal.
Puur uit interesse .. Wat voor soort trader ben je? Day, Swing of Hodl?

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eusebius schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:38:
[...]

Puur uit interesse .. Wat voor soort trader ben je? Day, Swing of Hodl?
Geen idee, ik kut maar wat aan... Soms trade ik maanden niets en soms een paar keer per week.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:42:
[...]

Geen idee, ik kut maar wat aan... Soms trade ik maanden niets en soms een paar keer per week.
Oh dat zijn die onverwachte koerswijzigingen .. :o

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:27:
[...]

Dit is ook wel een leuk artikel omtrent deze materie.
Dat zijn wel een heleboel letters maat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
CZ heeft plannen 👀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xt2RRV_xXqRkmOfkoRWi0QVzRpA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MRkLkcALQ3W3lB1F29VPOKgx.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:04:
[...]

SHA-256? Of het artikel? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:04:
[...]

Daarom zit er ook een samenvatting achter die begint met de letters TL;DR…
*O*

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wat? De HODLers (+DCAers) zijn juist de spekkopers. Niet nu, maar volgende runs.

Wanneer stap ik uit?

Als één van de volgende scenario's zich voordoet:
- BTC/ETH pumpt naar nieuwe hoogtes + Economie is stabiel genoeg om naar fiat te gaan.
- ... :/

O, wacht het is er maar één. Want in de andere scenario's is fiat fucked en pompt BTC/ETH naar hoogtes en kan ik er mee betalen. :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Van 21 naar 20 naar 19, wanneer wordt 18k de nieuwe "bodem" voor BTC?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

JDx schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:01:
Van 21 naar 20 naar 19, wanneer wordt 18k de nieuwe "bodem" voor BTC?
Na 19k lijkt mij, maar ik ben verder geen intellectueel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Als ik niks anders meer kan cashen, maar dan is alles toch al naar de klote dus ach :+

Sowieso altijd 10% op de eurx dankzij Nexo...dus eigenlijk -6..of is het al -7?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:14:
[...]

Als ik niks anders meer kan cashen, maar dan is alles toch al naar de klote dus ach :+

Sowieso altijd 10% op de eurx dankzij Nexo...dus eigenlijk -6..of is het al -7?
Hangt er vanaf. Tegen globale indexen van goederen, specifieke goederen, energie, of de Dollar?

De hoogte van specifieke inflatie kent nogal wat variatie.

Dat rijmt ook nog en dat maakt het grappig, totdat je met een maandloon nog maar 1 brood kunt kopen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 09:36

15k€
10k€
5k€
Als je dit verwacht, dan loopt je all-in short toch wel al eventjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:21:
[...]

Hangt er vanaf. Tegen globale indexen van goederen, specifieke goederen, energie, of de Dollar?

De hoogte van specifieke inflatie kent nogal wat variatie.

Dat rijmt ook nog en dat maakt het grappig, totdat je met een maandloon nog maar 1 brood kunt kopen natuurlijk.
grote voordeel wel is, werken loont dan niet meer dus je hoeft niet meer te werken :+

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:26:
[...]

grote voordeel wel is, werken loont dan niet meer dus je hoeft niet meer te werken :+
1 brood = 1 brood.

Daarnaast; op het werk kun je nog jaren overleven op automaat cappuccino en cup-a-soup :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:34:
[...]

1 brood = 1 brood.

Daarnaast; op het werk kun je nog jaren overleven op automaat cappuccino en cup-a-soup :+
En uiteraard je powerbanks, telefoon, airpods, etc. op het werk opladen. En batterijen, wc-rollen etc. voor onbepaalde tijd lenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

1 brood = 1 brood.

wij hebben helaas geen soep dat gratis is :o
wel koffie, chocomel, cappuccino, gratis douchen, gratis verwarming :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh trouwens ik dacht laat ik ook eens testen of ik funds vanaf Ledger kan versturen naar exchange ipv alleen naar de Ledger, testje gedaan van ~$10 en het koste me aan fees $0.081 d:)b
wat mij ook opviel: ADA wordt nu ook supported Ledger Live (dus geen 3rd party meer)

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 02-10-2022 20:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat een soap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wow, ik las ook problemen met coinbase:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dr0ph3kY_x4jg9QmusC6pwtvxw8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zi1LvnRJrXtzNCioPEjThK8i.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r11tK9O42FyEoK7FsP93u2Is1rY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QKlegIddcSo93Y7yq6HAXdrR.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
Taro schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:38:
[...]

En uiteraard je powerbanks, telefoon, airpods, etc. op het werk opladen. En batterijen, wc-rollen etc. voor onbepaalde tijd lenen.
Uiteindelijk hoeft t leven niet zo duur meer te zijn. Naar de wc op je werk, idd je dosis koffie, goedkoop in de kantine lunchen, heet water in je thermoskan pleuren, en douchen op de sportschool. In het weekend naar de bieb als je moet kakken, en daar lekker je gratis krant lezen.

Het enige wat je dan thuis doet is inloggen op je exchange en het geld dat je bespaart in elke willekeurige alt flikkeren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:52:
[...]

Uiteindelijk hoeft t leven niet zo duur meer te zijn. Naar de wc op je werk, idd je dosis koffie, goedkoop in de kantine lunchen, heet water in je thermoskan pleuren, en douchen op de sportschool. In het weekend naar de bieb als je moet kakken, en daar lekker je gratis krant lezen.

Het enige wat je dan thuis doet is inloggen op je exchange en het geld dat je bespaart in elke willekeurige alt flikkeren...
blijft zondag over, (tenminste bieb bij ons zondag niet open)
je kan wel gratis koffie halen bij Jan Linders, daar is het ook prima te doen kwa temperatuur :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Kol Nedra schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:54:
[...]

je kan wel gratis koffie halen bij Jan Linders, daar is het ook prima te doen kwa temperatuur :Y)
Die hebben ook vast wel een gratis krantje.
Het kakken zou ik daarentegen daar dan even overslaan..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:54:
[...]

Op zondag kun je ook gewoon prima in bed blijven liggen. Als je dan de slaapkamer niet verwarmd kun je swinters perfect een kratje koud houden naast het bed.

Laptopje met de charts erbij, wie doet je wat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

1 brood = 1 brood.

Ik werk 1 dag in de maand ofzo op de zaak, gelukkig thuis ook automaat koffie en cup-a-soup ;). Of soms heel luxe, instant noodles.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:04:
[...]

Ik werk 1 dag in de maand ofzo op de zaak, gelukkig thuis ook automaat koffie en cup-a-soup ;). Of soms heel luxe, instant noodles.
Instant noodles? :o

Je kunt hier wel zien waar het geld zit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:05:
[...]

Instant noodles? :o

Je kunt hier wel zien waar het geld zit.
Boomer hè, die heeft zijn huis nog gekregen bij het kopen van een pakje boter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:02:
[...]

Die hebben ook vast wel een gratis krantje.
Het kakken zou ik daarentegen daar dan even overslaan..
gratis krantje of tijdschriften........ BRUNA! :7

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:08:
[...]

Boomer hè, die heeft zijn huis nog gekregen bij het kopen van een pakje boter.
Pakje boter? Nieuwerwets gedoe. Reuzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Hij had mijn tegeltje gezien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BGbAIGxGEF9WVisf-_ZPpsIZ7bc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jP5nZD8dkFtOdUpnD9X8pz8X.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:17
Iemand heeft al een meme coin gemaakt van Credit Suisse, investeringsbank die mogelijk op ploffen staat.

CSI; Credit Suisse Inu. Gaat wel moon vanaagAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNklhr6sWE1C1k4-Ids2xWrg1vA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2dmxf4BCzbJMoJVPPzgKBMV0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:49

Chaes

#HODL

jvel92 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:51:
Iemand heeft al een meme coin gemaakt van Credit Suisse, investeringsbank die mogelijk op ploffen staat.

CSI; Credit Suisse Inu. Gaat wel moon vanaag[Afbeelding]
Mocht het zo ver komen dan zal de Zwitserse overheid een bail-out doen. Een scenario à la Lehman Brothers of Bear Sterns zie ik niet gebeuren, daar is het systeemrisico te groot voor (G-SIB). Zelf denk ik dat de investment bank wordt opgeknipt (stond een prima artikel over in de FT). Als semi-insider zijnde wel benieuwd hoe de situatie zich de komende weken zal ontwikkelen... maar de situatie is niet met 2008 te vergelijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Nu online
Taro schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:11:
Van allemaal in het rood, naar allemaal in het groen, naar weer voornamelijk rood. Gewoon stug door blijven DCA'en, mag van mij nog wel even duren en een stukje lager. Levert tijdens de volgende run alleen maar meer op :)

GAK van Bitcoin inmiddels ook van >23k naar 22k USD verlaagd.

Jammer dat QNT niet automatisch aangekocht kan worden, die koop ik wekelijks handmatig bij.

[Afbeelding]
Welkom op de Quant boot! :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Credit Suisse Inu
_O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZXCcKzCdS6ueHpsyDYVvHsGckM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/44W9gIiiToXk2LaiFf1cXWZt.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

CSI; Credit Suisse Inu. Gaat wel moon vanaag[Afbeelding]
Dit is het enige juiste om te doen: meme it.

In feite is deze hele geitenbende eigenlijk zelf gewoon een meme. Maar dan met grote mensen bedragen, 50k banen op de tocht, en in real life.

Stonks en assets jarenlang gepompt met geld geprint uit het niets, door overheden. En partijen als Credit Suisse die gretig de limonade dronken voor het maken van rendement, gemaakt uit lucht. En als het even iets minder goed gaat dan oneindige economische groei, beginnen de eerste grote namen al te vallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rmk9s1q5JAnjQX4JiPF6796TZeo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0DQZtUqsbNLR0PVRehQBClUt.jpg?f=fotoalbum_large

Kan zo op de eerste beste altcoin wordpress bingo. Maar hey, crypto is de bubbel. Ja toch _/-\o_

Nee, fuck dit hele systeem van oud geld en oude mannen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:17
Chaes schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 22:04:
[...]

Mocht het zo ver komen dan zal de Zwitserse overheid een bail-out doen. Een scenario à la Lehman Brothers of Bear Sterns zie ik niet gebeuren, daar is het systeemrisico te groot voor (G-SIB). Zelf denk ik dat de investment bank wordt opgeknipt (stond een prima artikel over in de FT). Als semi-insider zijnde wel benieuwd hoe de situatie zich de komende weken zal ontwikkelen... maar de situatie is niet met 2008 te vergelijken.
Valt ook niet te vergelijken, want totaal andere orde van grote. Als ik het Twitter sentiment beetje volg lijken velen een beetje hun schouders erover op te halen. Ben zelf vooral benieuwd hoe de Nederlandse pensioenfondsen ervoor staan en goed zij hun risico's hebben afgedekt. Maar om daar verder op in te gaan is off-topic.

Je zou overigens maar actief in Europese banken investeren :+

Edit; als iemand die zelf ook in de financiële sector werkt zijn dit interessante tijden. Intern wordt er achter de schermen ook al wel gesproken over een "hiring-freeze". De arbeidsmarkt is nu nog gunstig voor werkzoekenden, maar zal wellicht komende kwartaal wel veranderen.

[ Voor 12% gewijzigd door jvel92 op 02-10-2022 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
banken die met jouw geld gaan leveragen, lekker bezig not your keys not your coin!

oke heb ook wat op Binance staan, daar staat het prima, ik zie Binance nog wel groter worden dan Apple

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
LUNC gaat ervoor...

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alles wat rendement maakt over de rug van diensten, efficiëntiewinst of productie is afromen van innovatie.

Oftewel: bloedzuigers, parasieten.

In krappe financiële tijden is daar geen ruimte voor en gaan ze dood.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
jvel92 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 22:34:
[...]

Valt ook niet te vergelijken, want totaal andere orde van grote. Als ik het Twitter sentiment beetje volg lijken velen een beetje hun schouders erover op te halen. Ben zelf vooral benieuwd hoe de Nederlandse pensioenfondsen ervoor staan en goed zij hun risico's hebben afgedekt. Maar om daar verder op in te gaan is off-topic.

Je zou overigens maar actief in Europese banken investeren :+

Edit; als iemand die zelf ook in de financiële sector werkt zijn dit interessante tijden. Intern wordt er achter de schermen ook al wel gesproken over een "hiring-freeze". De arbeidsmarkt is nu nog gunstig voor werkzoekenden, maar zal wellicht komende kwartaal wel veranderen.
Dat is wel het gekke aan deze tijd. Als er sprake was geweest van (hogere) werkloosheid i.p.v. krapte op de arbeidsmarkt had men al lang en breed van een recessie gesproken. Nu houdt de arbeidsmarkt de andere kant van de reëele economie in evenwicht (minder groei of zelfs krimp).

Vraag me wel af of we überhaupt op korte termijn werkeloosheid% gaan zien op niveaus van 10 jaar geleden. En dan nog is het de vraag of hooggeschoolde jonge arbeidskrachten moeilijk aan de bak kunnen komen gezien hun relatief sterker wordende positie (vergrijzing) en vraag naar data savvy resources. Wat ik zie (ook al zo'n stakker werkzaam voor banken) is dat het verdienmodel via de reguliere kanalen goed loopt door de hogere rente maar dat er wel wat meer spanningen zijn aan de voorzieningenkant.

Was hier al gepost dat september een ATH was voor trading volume op Binance (zowel in BTC als USD)? Best apart vind ik, imo niet echt veel spannends gezien of gebeurd behalve in de macro.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 03:16:
[...]

Was hier al gepost dat september een ATH was voor trading volume op Binance (zowel in BTC als USD)? Best apart vind ik, imo niet echt veel spannends gezien of gebeurd behalve in de macro.
Yup door mij maar werd niet op gereageerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:22:
[...]

Hij had mijn tegeltje gezien.

[Afbeelding]
En natuurlijk heb je al jouw Euro's in je matras zitten! O-) :+

Klinkt als een grap en eenvoudig om nu 'ja maar garantiestelsel' te roepen, maar wat denk je zelf dat er gebeurt als hyperinflatie/loon-prijsspiraal/DNB failliet/Economie door t putje? Gaan of kunnen ze dan nog betalen?

Wie o wie durft nu 'dat gebeurt toch nooit' te roepen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 07:53:
[...]

Klinkt als een grap en eenvoudig om nu 'ja maar garantiestelsel' te roepen, maar wat denk je zelf dat er gebeurt als hyperinflatie/loon-prijsspiraal/DNB failliet/Economie door t putje? Gaan of kunnen ze dan nog betalen?

Wie o wie durft nu 'dat gebeurt toch nooit' te roepen? :P
Als 100k in euro's straks 1 brood waard is dan kan DNB zichzelf hernoemen naar De Nederlandsche Bakkert en kunnen ze broden weggeven aan een ieder die z'n geld kwijt is in tijden van hyperinflatie!

Maak van een brood een deugd enzo.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/no6Bvy3G3CG9jBtDa-DIXbPh0No=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GbjJenaE6JxK6daJqOQ8pVu7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
Krijg steeds meer het gevoel dat de macro-economische omstandigheden een positieve in plaats van negatieve factor gaat zijn voor BTC.

Dikke tech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oke ik probeer het ontopic te maken:
check deze gast eens relaxed zijn waves te pakken in deze markt! 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC100K2021 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:35:
Krijg steeds meer het gevoel dat de macro-economische omstandigheden een positieve in plaats van negatieve factor gaat zijn voor BTC.

Dikke tech!
zeker weten, kijk maar eens naar arme landen zoals in Africa, daar is crypto/ bitcoin zoveel groter en bekender dan in (nog) welvarende landen.
wanneer in Europa ook hyperinflatie van start gaat dan zie je vast snel bitcoin op $69.420 weer staan.

wat kies je liever: een hyperinflatie fiat-coin of bitcoin? 👍

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 03-10-2022 11:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:12:
[...]

zeker weten, kijk maar eens naar arme landen zoals in Africa, daar is crypto/ bitcoin zoveel groter en bekender dan in (nog) welvarende landen.
wanneer in Europa ook hyperinflatie van start gaat dan zie je vast snel bitcoin op $69.420 weer staan.

Ik kies eigenlijk liever voor Bitcoin die 1 miljoen euro waard is zonder de hyperinflatie die 1 miljoen euro 1 Bitcoin van nu waard maakt :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kol Nedra schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:12:

Dan zou je verwachten dat Turkije ook aardig aan de crypto moet gaan met die 170% inflatie of whatever?
Maar ja aan de andere kant, je rekent het dan toch weer om naar je lokale fiat voor iets te kopen..dus dan hou je het alleen aan voor "later" of als het je inflatie overstijgt wat mee doen?

In Afrika zou het ook wel eens kunnen liggen aan de corruptie en mensen die bang zijn hun geld kwijt te raken via de "echte" banken. Die werken ook steeds meer met mobieltjes en geen vaste pc. Makkelijker ook.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
2Dutch schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:23:
[...]

Dan zou je verwachten dat Turkije ook aardig aan de crypto moet gaan met die 170% inflatie of whatever?
Maar ja aan de andere kant, je rekent het dan toch weer om naar je lokale fiat voor iets te kopen..dus dan hou je het alleen aan voor "later" of als het je inflatie overstijgt wat mee doen?

In Afrika zou het ook wel eens kunnen liggen aan de corruptie en mensen die bang zijn hun geld kwijt te raken via de "echte" banken. Die werken ook steeds meer met mobieltjes en geen vaste pc. Makkelijker ook.
Crypto is best wel groot in Turkije geloof ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
In de o zo overcomplete, geniale, inzichtvolle en overduidelijke Topicstart van @Taro staat onder het stukje hardware wallets dat je deze het liefst met zo weinig mogelijk informatie besteld.
Maar hoe doe je dat door het bestellen onder een andere naam, als je bij een afhaalpunt meestal ook ID moet laten zien? Zijn er plekken in Nederland waar je in een fysieke winkel ze kunt halen?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Eusebius schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:01:
In de o zo overcomplete, geniale, inzichtvolle en overduidelijke Topicstart van @Taro staat onder het stukje hardware wallets dat je deze het liefst met zo weinig mogelijk informatie besteld.
Maar hoe doe je dat door het bestellen onder een andere naam, als je bij een afhaalpunt meestal ook ID moet laten zien? Zijn er plekken in Nederland waar je in een fysieke winkel ze kunt halen?
Afhaalpunt is prima, ikzelf heb die moeite niet eens genomen. Als ik het goed herinner heb ik gewoon bij een grote winkel besteld en op m'n eigen adres af laten leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Nopheros schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:04:
[...]

Afhaalpunt is prima, ikzelf heb die moeite niet eens genomen. Als ik het goed herinner heb ik gewoon bij een grote winkel besteld en op m'n eigen adres af laten leveren.
Ja CoolBlue heeft ze b.v. ook.
Totdat zo'n winkel wordt gehackt en alle bestellijsten op straat liggen -O-

Edit: de winkelketen Amac heeft ze ook, zie ik op hun website. La ma .. niet op voorraad

[ Voor 13% gewijzigd door Eusebius op 03-10-2022 12:12 ]

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:05
Morgen is het dierendag. Ik heb wat extra's in Doge en Shiba gestoken. Let's see...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Eusebius schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:09:
[...]

Ja CoolBlue heeft ze b.v. ook.
Totdat zo'n winkel wordt gehackt en alle bestellijsten op straat liggen -O-

Edit: de winkelketen Amac heeft ze ook, zie ik op hun website. La ma .. niet op voorraad
Snap je punt echter hoevaak is bol.com, coolblue, amazon, wehkamp in de afgelopen jaren gehacked en zijn daarmee alle bestellingen incl. adres gegevens op straat komen te liggen?

Precies.. 0.

Maar goed begrijp dat je toch voor een afhaal punt kiest, het laten zien van je ID vind ik persoonlijk wel wat vergezocht. Het 16 jarige kassameisje heeft verder toch geen idee wat er in zit?
Pagina: 1 ... 20 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!