[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.876 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Pelox schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:26:
Crypto is best wel groot in Turkije geloof ik.
Nou maar afwachten per wanneer dat hier zo gaat zijn? :+

Mijn lokale groentenboer was vlot met contactloos, maar crypto..doubt it ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:32
Nopheros schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:24:
[...]

Snap je punt echter hoe vaak is bol.com, coolblue, amazon, wehkamp in de afgelopen jaren gehacked en zijn daarmee alle bestellingen incl. adres gegevens op straat komen te liggen?

Precies.. 0.

Maar goed begrijp dat je toch voor een afhaal punt kiest, het laten zien van je ID vind ik persoonlijk wel wat vergezocht. Het 16 jarige kassameisje heeft verder toch geen idee wat er in zit?
En ledger.com dan? Oh wacht, dat was maar 1 keer. Maar da's precies genoeg om al je zooi op straat en donkere steegjes voorbij te zien waaien.

Mocht je 't helemaal safe willen spelen: ga naar een fysieke Coolblue-winkel waar ze die dingen op voorraad hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

Snap je punt echter hoevaak is bol.com, coolblue, amazon, wehkamp in de afgelopen jaren gehacked en zijn daarmee alle bestellingen incl. adres gegevens op straat komen te liggen?

Precies.. 0.

Maar goed begrijp dat je toch voor een afhaal punt kiest, het laten zien van je ID vind ik persoonlijk wel wat vergezocht. Het 16 jarige kassameisje heeft verder toch geen idee wat er in zit?
Als je bestelt onder de naam Henk Jansen en je heet eigenlijk Sywert van der Linden, dan krijg je het pakje van Henk Jansen niet mee.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
je kan ze ook fysiek kopen op sommige plekken, dan hoef je helemaal geen ID te laten zien en kun je het product met fysieke fiat betalen..... geef je ook geen memberkaart aan die winkel....
desnoods koop je het product met een pet/hoed op, zet zonnebril op en mondkapje op, beter dan dat kan bijna niet......

[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 03-10-2022 12:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
Kol Nedra schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:30:
je kan ze ook fysiek kopen op sommige plekken, dan hoef je helemaal geen ID te laten zien en kun je het product met fysieke fiat betalen..... geef je ook geen memberkaart aan die winkel....
desnoods koop je het product met een pet/hoed op, zet zonnebril op en mondkapje op, beter dan dat kan bijna niet......
Probeerde ik laatst ook. Hoefde alleen maar een pakje kauwgom bij de pomp, maar alleen maar omdat ik dat met een bivakmuts op deed moest de politie en alles er bij worden gehaald. Nou, daar kom ik dus nooit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:09
Ray_ schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:28:
[...]

En ledger.com dan? Oh wacht, dat was maar 1 keer. Maar da's precies genoeg om al je zooi op straat en donkere steegjes voorbij te zien waaien.

Mocht je 't helemaal safe willen spelen: ga naar een fysieke Coolblue-winkel waar ze die dingen op voorraad hebben.
Lekkere vergelijking 8)7

Winkels die alles verkopen vs Ledger. Zoek het verschil..
Eusebius schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:28:
[...]

Als je bestelt onder de naam Henk Jansen en je heet eigenlijk Sywert van der Linden, dan krijg je het pakje van Henk Jansen niet mee.
Nee ik ging er wel vanuit dat je het onder je eigen naam zou bestellen inderdaad. Waarom zou dat niet kunnen? Je denk dat na het hacken van bol.com ze de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) gaan hacken?

[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 03-10-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Nopheros schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:36:
[...]

Lekkere vergelijking ook weer 8)7

Winkels die alles verkopen vs Ledger. Zoek het verschil..
Beide zijn webwinkels waar je je gegevens afstaat in de hoop dat het daar veilig is. Ongeacht het assortiment is die vergelijking niet zo lastig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:49

NeoflexNL

Forever young

Eusebius schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:01:
In de o zo overcomplete, geniale, inzichtvolle en overduidelijke Topicstart van @Taro staat onder het stukje hardware wallets dat je deze het liefst met zo weinig mogelijk informatie besteld.
Maar hoe doe je dat door het bestellen onder een andere naam, als je bij een afhaalpunt meestal ook ID moet laten zien? Zijn er plekken in Nederland waar je in een fysieke winkel ze kunt halen?
Vraag 'm voor je verjaardag/sinterklaas van je moeder!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58
NeoflexNL schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:41:
[...]

Jij bent een mooie, het boormachinerisico bij je moeder leggen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Ray_ schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:39:
[...]

Beide zijn webwinkels waar je je gegevens afstaat in de hoop dat het daar veilig is. Ongeacht het assortiment is die vergelijking niet zo lastig toch?
Ledger is een bedrijf wat alleen ledgers verkoopt en is daardoor potentieel interessant om gehackt te worden om aan die informatie te komen.

Als iemand bol.com zou hacken dan is het nog maar de vraag of er uberhaupt ledgers in de data staan die de hacker verkrijgt aangezien bol.com veel meer data heeft dan die paar ledgers.

Een hacker zou daardoor het bedrijf ledger veel interessanter vinden dan een bol.com lijkt me. Dus naar mijn mening niet vergelijkbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 03-10-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

[...]

Snap je punt echter hoevaak is bol.com, coolblue, amazon, wehkamp in de afgelopen jaren gehacked en zijn daarmee alle bestellingen incl. adres gegevens op straat komen te liggen?

Precies.. 0.
Daarom was het ook zo extreem zuur dat juist Ledger zelf een data breach had met klantdata. Maar ja, je 'moet' toch zo'n ding aanschaffen.. En tsja, wat is de kans dat crimineel x dan bij je langskomt?

Kwam pas bij een youtube-filmpje ook de tip tegen om de Ledger-usb-kabel weg te gooien (of logo eraf denk ik dan) omdat dat een herkenningspunt is. Voor de meeste leken: geen idee wat voor een logo. Denk je echt dat er een TSA-agent je koffer opent, je kabeltje herkent en je naam en adres noteert? Doubt it, maar de kans is er :P Maar snap wel dat de kans dat er meer te halen valt toeneemt als je een hardwarewallet hebt, want je gebruikt zoiets niet voor zeg crypto tot de 100 euro.

Dus: allemaal je hardwarewallets bij je demente oma laten bezorgen :+

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 03-10-2022 12:49 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Nopheros schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:42:
[...]

Ledger is een bedrijf wat alleen ledgers verkoopt en is daardoor potentieel interessant om gehackt te worden om aan die informatie te komen.

Als iemand bol.com zou hacken dan is het nog maar de vraag of er uberhaupt ledgers in de data staan die de hacker verkrijgt aangezien bol.com veel meer data heeft dan die paar ledgers.

Een hacker zou daardoor het bedrijf ledger veel interessanter vinden dan een bol.com lijkt me. Dus naar mijn mening niet vergelijkbaar.
De andere bedrijven hebben een veel groter klantenbestand, dus veel meer data. Meer slachtoffers, dus meer gegevens om te verkopen wat de vraagprijs van die dump verhoogt.

Geen zin verder om mijn gelijk te halen, dus let's agree to disagree.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
@2Dutch Van Ledger hadden we beter mogen verwachten inderdaad.. het niet bestellen bij ledger zelf maar bij een andere grote winkel is tot nu toe voor mij iig de beste keuze geweest.

@Ray_ Als er voor jou geen verschil in zit dan houdt het op inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 03-10-2022 12:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:04
Heb laatst een paar Ledgers besteld bij Aliexpress, stond al wat BTC en ETH op. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
NeoflexNL schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:41:
[...]

Haha ! Hoe kan je hem voor sinterklaas vragen van je moeder? :/

... Wat zeg je hier nu eigenlijk.. bedoel je dat.. nee.. Dat is onmogelijk.. ;(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Pelox schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:54:
[...]

Haha ! Hoe kan je hem voor sinterklaas vragen van je moeder? :/

... Wat zeg je hier nu eigenlijk.. bedoel je dat.. nee.. Dat is onmogelijk.. ;(
Easy easy... Mijn moedertje onderhoudt het contact met onze Spaanse vrinden en geeft dat allemaal netjes door.

Uiteindelijk wordt de ledger dan besteld door St. Nicolaas. Daar zet toch niemand een boormachine tegenaan.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
NeoflexNL schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:57:
[...]

Easy easy... Mijn moedertje onderhoudt het contact met onze Spaanse vrinden en geeft dat allemaal netjes door.

Uiteindelijk wordt de ledger dan besteld door St. Nicolaas. Daar zet toch niemand een boormachine tegenaan.
Man! Ik schrok echt even.. ik dacht wtf.. eind goed al goed *O* <+:) *O*

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nopheros schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:36:
[...]

Nee ik ging er wel vanuit dat je het onder je eigen naam zou bestellen inderdaad. Waarom zou dat niet kunnen? Je denk dat na het hacken van bol.com ze de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) gaan hacken?
Van sommige namen vind je adresgegevens niet met google terug, van sommige mensen wel .. als je bv secretaris bent van de voetbalclub of aanspreekpunt van de bloembollenvereniging.

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
_Gast_ schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:22:
Morgen is het dierendag. Ik heb wat extra's in Doge en Shiba gestoken. Let's see...
Zieke mind dat ik heb... Las toch serieus: .... Ik heb wat extra Doge in Shiba gestoken.... :X

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:12:
[...]

zeker weten, kijk maar eens naar arme landen zoals in Africa, daar is crypto/ bitcoin zoveel groter en bekender dan in (nog) welvarende landen.
Heb je hier actuele gegevens van? Lijkt me interessant om die cijfers eens door te nemen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:47:
[...]

De andere bedrijven hebben een veel groter klantenbestand, dus veel meer data. Meer slachtoffers, dus meer gegevens om te verkopen wat de vraagprijs van die dump verhoogt.

Geen zin verder om mijn gelijk te halen, dus let's agree to disagree.
Het hangt er volledig vanaf wat de hacker als oogpunt heeft. Ook die hebben een compleet ander uitgangspunt onder elkaar. Waar de ene gaat voor een zo groot mogelijk bestand met privacy en data van klanten om zo generiek mogelijk te kunnen verkopen, zal de ander meer een niche markt opzoeken in de hoop dat daar minder goede beveiliging zit of omdat ze op zoek zijn naar specifieke data.

Jullie hebben in mijn ogen beide valide argumenten, afhankelijk van de criteria van de hacker of zijn/haar opdrachtgever. Ik weet overigens zeker dat het aantal pogingen bij grote bedrijven een stuk hoger is, dit puur op informatie van werkgevers waar ik in het verleden gewerkt heb en de aanwezige beschikbare informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

@Taro Daar ging LUNC weer, je mistte er eentje ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Ngangatar schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:46:
[...]

Het hangt er volledig vanaf wat de hacker als oogpunt heeft. Ook die hebben een compleet ander uitgangspunt onder elkaar. Waar de ene gaat voor een zo groot mogelijk bestand met privacy en data van klanten om zo generiek mogelijk te kunnen verkopen, zal de ander meer een niche markt opzoeken in de hoop dat daar minder goede beveiliging zit of omdat ze op zoek zijn naar specifieke data.

Jullie hebben in mijn ogen beide valide argumenten, afhankelijk van de criteria van de hacker of zijn/haar opdrachtgever. Ik weet overigens zeker dat het aantal pogingen bij grote bedrijven een stuk hoger is, dit puur op informatie van werkgevers waar ik in het verleden gewerkt heb en de aanwezige beschikbare informatie.
Klopt helemaal natuurlijk, we hadden het wel specifiek over ledgers en waar deze het veiligst aan te schaffen zijn dus baseerde daar dan ook mijn reactie op.

Kans is vrij groot dat een Amazon meer hack pogingen per uur te verwerken krijgt dan een ledger per dag bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nopheros schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Klopt helemaal natuurlijk, we hadden het wel specifiek over ledgers en waar deze het veiligst aan te schaffen zijn dus baseerde daar dan ook mijn reactie op.

Kans is vrij groot dat een Amazon meer hack poging per uur te verwerken krijgt dan een ledger per dag bijvoorbeeld..
Ik ging inderdaad naar generiek omdat er ook de term "andere bedrijven" werd genoemd. Maar zoals gezegd, ben het met beide stellingen eens. :P

En ja, Amazon zal dolblij zijn met die aantallen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08
Raphie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:41:
Lambo!
(Kwestie van doelen bijstellen)
[Afbeelding]
same here ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lPLv_Cm7D0ZFiakaY3fCpBtHRg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FL1PPEp0jctiTVDFKFseRvUt.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:45
Wacht, ik bekijk zojuist mijn GRT asset. WTF is daarmee gebeurd in mei dit jaar? Het is dat ik met andere coins winst maak, de loss van GRT viel niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 22:01

resusaapje

h less

jellybrah schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 14:49:
Wacht, ik bekijk zojuist mijn GRT asset. WTF is daarmee gebeurd in mei dit jaar? Het is dat ik met andere coins winst maak, de loss van GRT viel niet op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/elfkzR8yq9U4b2QzZ8agWKSjeYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fkUpka2o9tuTmT4K5CWvsDTx.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:12
Toch een groen dagje aan het worden vandaag. Waar blijft die dip toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

AlterBridge schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:18:
Genoeg gedipt het laatste jaar. Oktober = BULLrun hysterisch gezien.. dus kom maar op met die 69K

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
AlterBridge schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:18:
U vraagt, wij draaien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
FijneKerst schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:34:
[...]

Genoeg gedipt het laatste jaar. Oktober = BULLrun hysterisch gezien.. dus kom maar op met die 69K
Kijk eens naar het jaar 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 07:53:
[...]

En natuurlijk heb je al jouw Euro's in je matras zitten! O-) :+

Klinkt als een grap en eenvoudig om nu 'ja maar garantiestelsel' te roepen, maar wat denk je zelf dat er gebeurt als hyperinflatie/loon-prijsspiraal/DNB failliet/Economie door t putje? Gaan of kunnen ze dan nog betalen?

Wie o wie durft nu 'dat gebeurt toch nooit' te roepen? :P
Van die memecoin houd ik alleen het broodnodige aan 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
COTI🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:12
Nope, nog steeds niets. BTC is deze week echt sterk gebleven. Zeker met die beursdag van vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
FijneKerst schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:34:
[...]

Hysterisch gezien is het iedere maand BULLrun!!! 7(8)7 oOo *O* <3 *O*

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Negatieve reclame is ook reclame…

ING#BTC#ADVERTENTIE#ADOPTIE#BOELIESJ

*O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6gD97SVIrzoRSf-qClgzTPi-_YQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/faYVH27j1kqaT6KOidQs1WR6.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:16:
Negatieve reclame is ook reclame…

ING#BTC#ADVERTENTIE#ADOPTIE#BOELIESJ

*O*

[Afbeelding]
Bitcoins :')

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Bitconnect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Carlos Matos ftw.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
LIT gaat weer lekker 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
@Gelukszoekr PLU gaat ook weer lekker ouwe shiller :7
Staat slechts range 437 dus genoeg ruimte tot groeien. Ze moeten alleen de gebruiksvriendelijkheid van hun app en met name het overmaken van fiat in het weekend verbeteren en dan gaan ze flink groeien denk ik zo 8)
Ondertussen gewoon cashbacks binnen harken iedere maand en steady groeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PHPResource schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:02:
@Gelukszoekr PLU gaat ook weer lekker ouwe shiller :7
Staat slechts range 437 dus genoeg ruimte tot groeien. Ze moeten alleen de gebruiksvriendelijkheid van hun app en met name het overmaken van fiat in het weekend verbeteren en dan gaan ze flink groeien denk ik zo 8)
Ondertussen gewoon cashbacks binnen harken iedere maand en steady groeien
EZ money kerel. Toen ik mijn shillpost plaatste stond PLU rond de $7.50. Op $7 ben ik all-in gegaan. En dan moeten de kaarten nog verstuurd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:06:
[...]

EZ money kerel. Toen ik mijn shillpost plaatste stond PLU rond de $7.50. Op $7 ben ik all-in gegaan. En dan moeten de kaarten nog verstuurd worden....
echt all-in? jij durft!
de 10de bestel ik mijn kaart 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Gelukszoekr schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:06:
[...]

Lekkah. Hopelijk dat volgend jaar iedere winkel debit kaarten gaat/moet accepteren. In combinatie met de crypto.com kaart heb je toch gewoon gratis geld voor zolang het duurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Wat bedoel je hiermee? Op CMC staat PLU bijv. op rank 680 oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

Nopheros schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:23:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Op CMC staat PLU bijv. op rank 680 oid.
Ik gok de rank op coinbase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:08:
[...]

echt all-in? jij durft!
de 10de bestel ik mijn kaart 👍
Ik snap dat dat wat vreemd overkomt. Ik geef graag rationele adviezen aan mensen. Spreid je winkansen, speel alleen met geld dat je kan missen. DCA is de beste investeringsstrategie etc. Dat zijn allemaal dingen die werken.

Echter, in de praktijk doen mensen ook zelf waar ze zich goed bij voelen. En voor mij is dat dat ik soms een bizarre actie doe. Het is een serieus risico, daarnaast speelt het voor mij makkelijker omdat de initiële inleg er al lang uit is. Ik ben wel vaker all-in gegaan op een gare shitcoin als ik denk dat het écht wat is. En zo nu ook. Ik heb voor mijn gevoel e.e.a goed uitgezocht. Het is niet alleen deze coin, maar ik zie voor nu ook weinig andere kansen, alles gaat nog steeds hard naar de klote. En dan zie je dat een shitcoin hier wat minder last van heeft.

Dus, ik raad dit niemand aan. Kom mij maar uitlachen als PLU door het putje gaat 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-10-2022 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PHPResource schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:16:
[...]

Lekkah. Hopelijk dat volgend jaar iedere winkel debit kaarten gaat/moet accepteren. In combinatie met de crypto.com kaart heb je toch gewoon gratis geld voor zolang het duurt
Ja toch. Gaat niet lang meer duren hoor. Ik las ergens dat mogelijk vanaf januari al veel winkels over zullen gaan tot het accepteren van debitkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:35
De Plu shills snap ik, zeker met de zaken die uitgerolt worden.
Maar de coti niet zo, als ik de website lees van ze denk ik niet van dat ze iets groots unieks toevoegen. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Als je puur kijkt op TA word ik er namelijk ook niet heel vrolijk van, met name de afgelopen 3 maanden enorme pieken en dalen (plus 30 of min 30%.
Nu zitten we in die plus.

Maar ik mis vast iets waarom jullie die overtuiging wel hebben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Don Guacamole schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:52:
De Plu shills snap ik, zeker met de zaken die uitgerolt worden.
Maar de coti niet zo, als ik de website lees van ze denk ik niet van dat ze iets groots unieks toevoegen. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Als je puur kijkt op TA word ik er namelijk ook niet heel vrolijk van, met name de afgelopen 3 maanden enorme pieken en dalen (plus 30 of min 30%.
Nu zitten we in die plus.

Maar ik mis vast iets waarom jullie die overtuiging wel hebben..
Shorten dan 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Gelukszoekr schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:43:
[...]

Ja toch. Gaat niet lang meer duren hoor. Ik las ergens dat mogelijk vanaf januari al veel winkels over zullen gaan tot het accepteren van debitkaarten.
Zou mooi zijn inderdaad.
Ben aan het overwegen om de 250 plu stake te gaan doen op een externe wallet. Ik kom er alleen niet achter of je over je stake ook nog rente krijgt? Dus naast je perks en cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphie
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 25-05 10:21
Ach, met die 8€ in je wallet, heb je geen Ledger nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PHPResource schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:20:
[...]

Zou mooi zijn inderdaad.
Ben aan het overwegen om de 250 plu stake te gaan doen op een externe wallet. Ik kom er alleen niet achter of je over je stake ook nog rente krijgt? Dus naast je perks en cashback
Het staat wel op de planning, maar ik denk dat we daar voorlopig niet op hoeven te rekenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Gelukszoekr schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:41:
[...]

Het staat wel op de planning, maar ik denk dat we daar voorlopig niet op hoeven te rekenen
Q5 is al aangebroken he! Dus soon ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb sinds een paar dagen 4 dikke plu, laat maar lekker stijgen naar 400 dikke usd per stuk.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58
Commodity supercycle begonnen, goud +2%, zilver +8%.

MOOOOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC100K2021 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:59:
Commodity supercycle begonnen, goud +2%, zilver +8%.

MOOOOON
nu al? te snel, ik wil nog wel 1+ jaar rangen in deze prijsrange

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
Kol Nedra schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:05:
[...]

nu al? te snel, ik wil nog wel 1+ jaar rangen in deze prijsrange
Ik ben al een tijdje voorzichtig aan het stacken:

:+

Ontopic: Crypto nog verrassend sterk, zou het dan toch? 🟠

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Voor de preppers: als je nog potten HAK in wil slaan moet je snel zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:24:
als je een prepper bent dan heb je dit allang 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:59
Darrell schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:24:
Ik las op NOS dat Page stopt met het produceren van WC-papier per 1 november

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Moiety schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:32:
[...]

No shit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

wc papier op? neem een konijn 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:45
[...]

Daar hebben we toch nog genoeg bagholders van sinds de 2020 TP craze? Zal genoeg overblijven voor de rationelen onder ons, tenzij de bagholders willen bijkopen. Eigenlijk zou me dat niets verbazen.

* Wiley99 plakt toch maar nog niet de nee/nee sticker op de brievenbus en stackt wat extra papier

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:42
WC-papier blijft altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:33
User name checks out!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

LIT is ook lit. Blij mee. Welk gerucht veroorzaakt dit?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
resusaapje schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 21:22:
LIT is ook lit. Blij mee. Welk gerucht veroorzaakt dit?
ja...... dikke tech en ben er blij mee, dca kleine fluffjes 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stablecoin btc pff. Al is het nu beter zo dan dat die nog dieper zakt. Morgen rekt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik kan de video helaas niet embedden, maar erg mooi resultaat:

-> https://twitter.com/EmperorBTC/status/1576921962567192576

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/99HDJgXd7AbxmY0gCj4qjoeSzuc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lNHYNnlijgZ5NrihvIbV8sWy.jpg?f=fotoalbum_large

_O- _O- _O-

Edit: Natuurlijk een geweldige prestatie!! Inspirerend ook.

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 03-10-2022 22:20 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 21:28:
[...]

ja...... dikke tech en ben er blij mee, dca kleine fluffjes 👍
Nice! ik ook zo. Doe jij er nog iets productiefs mee, of staat het in een stil hoekje mooi te wezen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
"JUST IN - United Nations calls on the U.S. Federal Reserve and other central banks to halt interest rate increases. Central banks risk pushing the global economy into recession, a UN agency said Monday."

Trolol. Die hele fiat geitenbende werkt zichzelf steeds meer in de nesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Ik wil die zijn glazen bol wel eens lenen...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

PHPResource schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:58:
"JUST IN - United Nations calls on the U.S. Federal Reserve and other central banks to halt interest rate increases. Central banks risk pushing the global economy into recession, a UN agency said Monday."

Ik heb erg veel moeite om hier de trolol van in te zien eerlijk gezegd.

*Edit, dit is niet persoonlijk naar jou toe, ik begrijp dat mijn one-liner iets meer nuance nodig heeft. Het is meer omdat ik vaak hier posts zie dat FIAT helemaal stuk mag, dat het bankwezen kapot mag en dat alles wat daarmee te maken heeft door het putje mag.

Ik vraag me dan altijd af, kijken diegenen alleen naar zichzelf of zit hun hele familie en vriendenkring ook al in crypto? Want wanneer de recessie komt, dan weet ik dat hoe hoog BTC of wat dan ook zal gaan (ik zie die overigens dan net zo hard door het putje gaan dan), dat mijn vrienden en familie stuk voor stuk in de problemen kunnen komen.

[ Voor 39% gewijzigd door Ngangatar op 03-10-2022 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:42
PHPResource schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:58:

Was te verwachten dat het verhogen van de rente aan deze snelheid tegen steeds meer weerstand oploopt.
Lijkt erop dat ze (de CB's) zoveel mogelijk procenten proberen te halen in korte tijd, om weer wat ruimte krijgen om het vervolgens weer stapsgewijs naar onder te gaan (moeten) bijstellen. En hopen dat het inflatieprobleem in de tussentijd wat overwaait.
Zou mooi zijn als het toch werkt hoor, in ieders belang. Maar ik heb mijn twijfels.
En vrijwel iedereen hier verwacht dan wellicht hetzelfde: wat gebeurt er met de koers van BTC als de rente (door de FED met name) daluk niet met nog eens 0,75% omhoog gaat, maar met 'slechts' 0,5%. En de volgende maand met 0,25%. En even daarna weer in z'n achteruit gaat.

Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ngangatar schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 23:02:
[...]

*Edit, dit is niet persoonlijk naar jou toe, ik begrijp dat mijn one-liner iets meer nuance nodig heeft. Het is meer omdat ik vaak hier posts zie dat FIAT helemaal stuk mag, dat het bankwezen kapot mag en dat alles wat daarmee te maken heeft door het putje mag.

Ik vraag me dan altijd af, kijken diegenen alleen naar zichzelf of zit hun hele familie en vriendenkring ook al in crypto? Want wanneer de recessie komt, dan weet ik dat hoe hoog BTC of wat dan ook zal gaan (ik zie die overigens dan net zo hard door het putje gaan dan), dat mijn vrienden en familie stuk voor stuk in de problemen kunnen komen.
Ik ga hier helemaal in mee.. ik vind het af en toe ook wel leuk om het systeem af te branden maar een beetje nuance kan geen kwaad..

Be careful what you wish for, denk ik dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
resusaapje schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:50:
[...]

Nice! ik ook zo. Doe jij er nog iets productiefs mee, of staat het in een stil hoekje mooi te wezen?
locked staking op Binance..... hebben ze niet altijd beschikbaar, maar wel flexible dikke 1% apy

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:05
Het is Dierendag jongens. Doge en Shiba beginnen op gang te komen. Hopelijk wordt ik straks wakker met moooooon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
[...]

Oh ben het wel met je eens hoor. Het liefste zie je een wereld waarin fiat stabiel blijft en crypto skyrocket.
Overigens zie ik het allemaal niet letterlijk zo somber in en deed ik er daarom zo laconiek over. Het systeem is m.i. too big to fail en de belangen te groot om het in stand te houden. Dus alle doemberichten hier ten spijt, de soep wordt minder warm gegeten dan opgediend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:42:
[...]

Dus, ik raad dit niemand aan. Kom mij maar uitlachen als PLU door het putje gaat 8)
Ik lach liever met je mee als PLU door de 5k per stuk ramt en jij een BBQ met Lambo's organiseert 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Fiat is 100% een doodlopende steeg, kwestie van wanneer en niet of. En dat roepen we hier vaak. Het zal echter met behoorlijk wat ellende en menselijk leed gepaard gaan, en dat aspect is helaas de gitzwarte kant van het verhaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:54:
[...]

Ik lach liever met je mee als PLU door de 5k per stuk ramt en jij een BBQ met Lambo's organiseert 8)
Als PLU de 5k per stuk haalt, en ik ze dan nog heb. Komt er een grote BBQ bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Vooralsnog bescheiden moontje, maar de BTC.D chart icm BTC zelf hint wel op een mogelijke uitbraak naar boven. Hoop het :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:54:
[...]

….. jij een BBQ met Lambo's organiseert 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45ZoE8eOGnxTc5qjaPJMLDXaQbM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FxNXlcCtP6O8oiknOj38mIHv.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:03:
[...]

Als PLU de 5k per stuk haalt, en ik ze dan nog heb. Komt er een grote BBQ bij mij.
Dan zorg ik voor de boormachine schultenbrau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
20k incoming?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De maandelijkse grafiek ziet er wel erg positief uit!

spoiler:
Voor de shorters :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:03:
[...]

!remindme 1 year.

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Toch leuk om te kijken wie achteraf gelijk heeft:

Overigens neem ik dit allemaal met een korrel zout, maar het is vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
keanu_ schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:35:
Toch leuk om te kijken wie achteraf gelijk heeft:

[Twitter]

[Twitter]

Overigens neem ik dit allemaal met een korrel zout, maar het is vermakelijk.
Kop of munt, het dagelijkse leven van een crypto expert :+

Ps. Gooi de babe er maar in!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Eerste sport van mijn dumpladdertje is geraakt. Eens kijken hoeveel sporten er nog volgen.
Zul je zien dat we vanaf nu niet meer naar beneden gaan. Sta ik daar met mijn pessimisme :+

Pagina: 1 ... 21 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!