nothing stops this train
Is het evt doorbreken van de top van dinsdag min of meer irrelevant? Komt dat dan met name omdat we die maar zó kort vasthielden? Of omdat de 21.2 een stuk meer punten in het verleden heeft waar die relevant was?Taro schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:00:
Als deze stijging doorzet, dan ligt de volgende drempel rond de 21.250:
[Afbeelding]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Eerst nog even 20.2 doorbreken.Taro schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:00:
[Afbeelding]
Idd, zit nu aan de bovenkant te duwen van de lijn die ik eerder getekend had.
als, als, als....Taro schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:00:
[Afbeelding]
als is verbrande turf
en aans löpt wa vast
Nee, as is verbrande turf, niet als.filthy rich schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:20:
[...]
als, als, als....
als is verbrande turf
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
wel als de l eerst wegbrandt, dan is als als as en dat is dan weer verbrande turf.
Je 'zei' geen 'as' dus vond het wel passend er gewoon als van te maken;)
[ Voor 13% gewijzigd door filthy rich op 30-09-2022 17:24 ]
en aans löpt wa vast
filthy rich schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:22:
[...]
wel als de l eerst wegbrandt, dan is als als as en dat is dan weer verbrande turf.
Je 'zei' geen 'as' dus vond het wel passend er gewoon als van te maken;)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AeL0oJ10FXF2dzEs1eBLFqnA.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
En dan alsnog door die mooie draaikolkTaro schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:00:
[Afbeelding]
Of zal Q4 (vanaf morgen al) alleen maar up zijn op de beurs en de samenhangende BTC koers om de verliezen van dit jaar enigszins te beperken…
Kan haast niet het is september, remember.AlterBridge schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:36:
[...]
En dan alsnog door die mooie draaikolk? Orders staan klaar!
Of zal Q3 alleen maar up zijn op de beurs en de samenhangende BTC koers om de verliezen van dit jaar enigszins te beperken…
en aans löpt wa vast
Oh ik bedoelde q4 Up sorry! Vanaf morgen 1-10 dus. Goedemorgen.filthy rich schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:37:
[...]
Kan haast niet het is september, remember.
nothing stops this train
ik zat er $300 naast, helaas 🥲Taro schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:04:
En er weer onder... Je zou er bijna op kunnen traden
[Afbeelding]
ach ja hodl maar weer die btc dan...
nothing stops this train
Verwijderd
Als je boven de 60k ingestapt ben, dan sta je er niet echt goed voor hoor. Zo zijn er veel mensen..
De meesteVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 19:20:
[...]
Als je boven de 60k ingestapt ben, dan sta je er niet echt goed voor hoor. Zo zijn er veel mensen..
Zero.
als je nu net zoveel erin stopt dan toen dan heb al gak ~40k btcVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 19:20:
[...]
nothing stops this train
Bond. Treasury Bond. #Bitcoin pic.twitter.com/duKzuh4Kzo
— CARLA⚡️ (@carlabitcoin) 21 januari 2022
My name is Bond, Treasury Bond
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2022 20:26 ]
nothing stops this train
Is een stuk goedkoper tov m3 hoor.r0bb schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:11:
Wist niet dat je gas ook in m2 kon kopen 🤪
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Nieuwe tactiek van de energiemaatschappijen.r0bb schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:11:
Wist niet dat je gas ook in m2 kon kopen 🤪
Denk je dat je goed zit, is het een vierkante meter, kun je er niets mee.
Er zitten ook voordelen aan; van platte kuubs kun je er aanzienlijk meer kwijt in bijvoorbeeld de vrachtwagen dan kubieke kuubs.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:19:
[...]
Nieuwe tactiek van de energiemaatschappijen.
Denk je dat je goed zit, is het een vierkante meter, kun je er niets mee.
Klopt, maar ik vond het lastig om te berekenen hoeveel exact?toilet_paper schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:30:
[...]
Er zitten ook voordelen aan; van platte kuubs kun je er aanzienlijk meer kwijt in bijvoorbeeld de vrachtwagen dan kubieke kuubs.
Verwijderd
Dat is zeker waar. Dit wordt denk ik ook de toekomst, omdat het natuurlijk ook makkelijker te verschepen is.toilet_paper schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:30:
[...]
Er zitten ook voordelen aan; van platte kuubs kun je er aanzienlijk meer kwijt in bijvoorbeeld de vrachtwagen dan kubieke kuubs.
Sowieso ben ik van mening dat in de toekomst de kuubs gas via de kuubchain geleverd zullen worden, wel flat kuubs zodat de chain efficiënter werkt.
De miners zijn dan gewoon cv ketels.
Goede tokenomics ook, wordt lekker veel geburned.
Verwijderd
1 m² ≈ 1 m³Taro schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:33:
[...]
Klopt, maar ik vond het lastig om te berekenen hoeveel exact?
Tja, dat hangt natuurlijk af van de beschikbare laadruimte he.Taro schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:33:
[...]
Klopt, maar ik vond het lastig om te berekenen hoeveel exact?
En of je ze rechtop zet of achtersteboven neerlegt.
Weet niet of jullie Asmongold kennen, maar kwam deze tegen, leuk hoor
Ik heb jaren World of Warcraft gespeeld, zeer grote twitch streamer
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2022 22:13 ]
nothing stops this train
Dan moet BTC nog wel even 20 maanden in deze regionen blijvenKol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 19:50:
[...]
als je nu net zoveel erin stopt dan toen dan heb al gak ~40k btc
Doosje van 10 of van 12...toilet_paper schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:40:
[...]
Tja, dat hangt natuurlijk af van de beschikbare laadruimte he.
En of je ze rechtop zet of achtersteboven neerlegt.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb een Twitch user voor zijn stream, een gast uit Zuid Afrika die momenteel gebukt gaat onder load balancing met stroomvoorziening. Die gast is alleen maar heel erg blij als ie een keer kan streamen, wat een positivo, daar kunnen wij allemaal wat van leren!Kol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:13:
[YouTube: Asmongold Reacts to Bitcoin Price]
En? Nog wat gekocht? We zijn 12 uur verder en PLU tikt net de $8 aan. Lets goooNopheros schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:56:
@Gelukszoekr I
Krijg het toch wel steeds lastiger om de FOMO te weerstaan, 7,30 usd is geen slechte prijs en ben zelf niet zo van het eeuwige wachten op lagere prijzen..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Jup heb gekocht en staat inmiddels in staking. Nu nog wachten op de plutus website, het systeem lijkt nog niet door te hebben dat ik genoeg tokens heb, ondanks dat m'n staking requirement op -5,4 staat.Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 23:39:
[...]
En? Nog wat gekocht? We zijn 12 uur verder en PLU tikt net de $8 aan. Lets gooo
De staking check vind 1x per dag plaats. Ergens vroeg in de morgen. Als je morgen wakker wordt is je staking level geupdatetNopheros schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:01:
[...]
Jup heb gekocht en staat inmiddels in staking. Nu nog wachten op de plutus website, het systeem lijkt nog niet door te hebben dat ik genoeg tokens heb, ondanks dat m'n staking requirement op -5,4 staat.
$PLU Moon!Gelukszoekr schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:02:
[...]
De staking check vind 1x per dag plaats. Ergens vroeg in de morgen. Als je morgen wakker wordt is je staking level geupdatet
Edit: S&P weer een nieuwe low. Btc nog steeds strong!
Edit2: nog ~4-6 dagen tot pump of dump.
[ Voor 15% gewijzigd door cooLopke op 01-10-2022 01:49 ]
Geen idee of het binnen die tijd zal gebeuren. Het is denk ik wel zeker dat het straks heel hard gaat. Een paar maanden sideways gaat een flinke break geven zodra die komt. Een 10% tot 20% dagje is wel standaard bij zulke breaks na zoveel tijd sideways.
Eens, deze range wordt met een enorme groene of rode candle gedag gezegd.PilatuS schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 01:54:
[...]
Het is denk ik wel zeker dat het straks heel hard gaat. Een paar maanden sideways gaat een flinke break geven zodra die komt. Een 10% tot 20% dagje is wel standaard bij zulke breaks na zoveel tijd sideways.
Gelukszoekr schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:02:
[...]
De staking check vind 1x per dag plaats. Ergens vroeg in de morgen. Als je morgen wakker wordt is je staking level geupdatet
:strip_exif()/f/image/lQ1mv3lMnVgb162EAFsbHtcg.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dit nou het effect van de aankoop van Nopheros en de verkoop van Roellie?
Asmongold is van een leuke, schuchtere met goede info komende streamer in de loop der jaren verworden tot een betwetende, vreselijk irritante, niemand uit laten sprekende narcist veranderd. En dan die foto's tegenwoordig weer bij zijn filmpjes met die gekke bekken. Brrr..... Weer zo eentje die door geloof in eigen kunnen niet langer zichzelf is, of juist wel en dat maakt het nog enger.Kol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:13:
[YouTube: Asmongold Reacts to Bitcoin Price]
[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 01-10-2022 08:42 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

The Solana network is experiencing an outage and not processing transactions. Developers across the ecosystem are working on diagnosing the issue and to restart the network. More information will be provided as it becomes available.
— Solana Status (@SolanaStatus) 1 oktober 2022
Don Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:34:
[...]
[Afbeelding]

6ct of 69k… who knows
heb ik ook gedaan +auto renew, ik denk toch pas aan verkopen als btc boven de 48k komt/ next halving......traden doe ik bijna niet aan, niet mijn ding.Masstje schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:12:
Zo, heb het gehad met 2022, alles wat maar kon roeren in locked staking gepropt voor 120. Eens zien welke verrassing dit zal geven op 1/1/23.
6ct of 69k… who knows
ik koop wel btc en verkoop het met winst, maar dat is alleen met het geld dat ik opmaak voor dagelijkse dingen (cashback ftw)
laatste tijd doe ik het zo: ik koop btc op Kraken en verkoop btc op Binance (met winst) en dit gaat naar de visa card.
ooit in de tijd stuur ik dan weer verse btc van Kraken
naar Binance toe
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 01-10-2022 10:57 ]
nothing stops this train
Ik denk dat dat een goede keuze is. Iedereen verwacht nog wel ff een dipje richting zone 14-16K, dus als die komt moet je daar zeker van profiteren, maar de lange termijn is volgens mij iedereen wel positief. Veel modellen (die ook vaak falen) geven toch op de lange termijn een positief beeld. Als je enigszins gelooft in de toekomst van btc dan kan je daar op focussen.Masstje schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:12:
Zo, heb het gehad met 2022, alles wat maar kon roeren in locked staking gepropt voor 120. Eens zien welke verrassing dit zal geven op 1/1/23.
6ct of 69k… who knows
Ter info:
/f/image/Woubegvaek8wHrK8I4apOHva.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DQR2UsxUZqEZSwXHk5ubsydf.png?f=fotoalbum_large)
Dat is balen.GioStyle schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:36:
€50 voor een baal rijst?
Eerst naar eens terug naar de ICO prijs. Dan koop ik zeker mijn ICO aantal terug van 10k. Maar ik ga niet meer de hoeveelheid halen die ik eerst had. Tenzij we prijzen onder de 0,20 gaan zien. Dan neem ik er nog een paar extra. In een volgende bull moet $24 wel lukken mits geen rare hacks in de tussentijd en Polkadot nog relevant is. Naast GLMR hou ik ook Astar in de gaten. Die zijn ook lekker bezig op de achtergrond. Beide alts zijn pas van februari dit jaar en hebben nog nooit een bull meegemaakt.Jedi_Pimp schreef op donderdag 29 september 2022 @ 15:39:
[...]
Wen GLMR millionaire?
Ik heb ooit op aanraden van iemand hier met een pakkende, kekke tweelettergreep username een stapel glimmers gekocht. Iets met dikke technologie en naar de maan. Vooralsnog louter windeieren.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is er zoveel minder handel op Kraken dat je denkt hiermee wat procentjes te sprokkelen? Of is het de sepa-toestand van Binance die probleem vormt?Kol Nedra schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
heb ik ook gedaan +auto renew, ik denk toch pas aan verkopen als btc boven de 48k komt/ next halving......traden doe ik bijna niet aan, niet mijn ding.
ik koop wel btc en verkoop het met winst, maar dat is alleen met het geld dat ik opmaak voor dagelijkse dingen (cashback ftw)
laatste tijd doe ik het zo: ik koop btc op Kraken en verkoop btc op Binance (met winst) en dit gaat naar de visa card.
ooit in de tijd stuur ik dan weer verse btc van Kraken
naar Binance toe
Kleur kiezen is niet m’n ding, zo ook die roeptoeter van een PlanB geloven. Toch ziet die tweede chart er mooi uit. Nog beetje sideways met hier en daar een 14-16K kan ik wel smaken.Don Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:15:
[...]
Ik denk dat dat een goede keuze is. Iedereen verwacht nog wel ff een dipje richting zone 14-16K, dus als die komt moet je daar zeker van profiteren, maar de lange termijn is volgens mij iedereen wel positief. Veel modellen (die ook vaak falen) geven toch op de lange termijn een positief beeld. Als je enigszins gelooft in de toekomst van btc dan kan je daar op focussen.
Ter info:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Uiteindelijk gaat alles toch weer up, de vraag is alleen: na hoeveel daling
Hah. Ik heb nog voor de grootste candle ingekocht dus dat kan het 'm niet zijn. Geeft verder wel aan dat er veel mensen klaar staan om in te kopen. De komende maanden zien er goed uit voor Plutus, Europese klantenbestand wordt flink uitgebreid en in Q1 2023 krijgen de Amerikanen ook de mogelijkheid om de visa kaart aan te schaffen en dus PLU te staken. Op CMC staat PLU op rank 680, dus nog voldoende groei mogelijkheden.Don Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:34:
[...]
[Afbeelding]
Vind het wel een gokje waard.
Daar komt nog bij dat ik nu 4% cashback krijg op aankopen en 40 euro per maand aan PLU gratis krijg.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 01-10-2022 12:38 ]
Da’s een interessante.Don Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:15:
[...]
…maar de lange termijn is volgens mij iedereen wel positief.
Persoonlijk ben ik gematigd tot negatief, maar het blijft een interessant asset om mee te speculeren. Voor mij: met een klein deel van het PF.
Ook denk ik dat de prijs ontwikkeling deels een self fulfilling prophecy is (geweest). Als dat ‘ritme’ breekt, dan zouden we zomaar hard naar beneden kunnen gaan.
Ik had eigenlijk niet eerder naar die onderste data in de grafiek gekeken (error (BTC/S2F)). Lijkt daar een neerwaartse trend in te zitten? Dat impliceert dat S2F op termijn een te positieve trend heeft laten zien en de prijs in de toekomst mogelijk (ook) te hoog inschat.
Maar we gaan het zien, we hopen op en duimen voor de maan.
Sowieso briljante tijden om te leven. We gaan de oorlog tegen de Russen winnen met deepfakes van Bruce Willis:
https://www.cbr.com/bruce...F5KA#Echobox%3D1664463335
Maktub
Waarom verwacht je een koers van $24?zwembroek schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:53:
[...]
Eerst naar eens terug naar de ICO prijs. Dan koop ik zeker mijn ICO aantal terug van 10k. Maar ik ga niet meer de hoeveelheid halen die ik eerst had. Tenzij we prijzen onder de 0,20 gaan zien. Dan neem ik er nog een paar extra. In een volgende bull moet $24 wel lukken mits geen rare hacks in de tussentijd en Polkadot nog relevant is. Naast GLMR hou ik ook Astar in de gaten. Die zijn ook lekker bezig op de achtergrond. Beide alts zijn pas van februari dit jaar en hebben nog nooit een bull meegemaakt.
Dat is ruim 50x de huidige koers, en bij inkoop van 0,25 zit je zowat op 100x.
Ik teken ervoor, maar vraag me wel af of dat realistisch is.
Dat speelt absoluut mee, maar er zijn voorlopig nog redelijk veel partijen die de volgende halving zullen gebruiken om er op een of andere manier een voordeel uit te halen. Ik ben vooral benieuwd naar wat er na 2024 gaat gebeuren, omdat de mooie exponentiele grafiekjes er dan steeds slapper uit gaan zien en het een reden kan worden om minder enthousiast te gaan reageren.MrMrq schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:38:
[...]
Da’s een interessante.
Persoonlijk ben ik gematigd tot negatief, maar het blijft een interessant asset om mee te speculeren. Voor mij: met een klein deel van het PF.
Ook denk ik dat de prijs ontwikkeling deels een self fulfilling prophecy is (geweest). Als dat ‘ritme’ breekt, dan zouden we zomaar hard naar beneden kunnen gaan.
PlanB is helaas al opgestegen naar de maan en lijkt iets teveel sterke plantjes te roken dus daar zou ik sowieso niet blind op afgaanIk had eigenlijk niet eerder naar die onderste data in de grafiek gekeken (error (BTC/S2F)). Lijkt daar een neerwaartse trend in te zitten? Dat impliceert dat S2F op termijn een te positieve trend heeft laten zien en de prijs in de toekomst mogelijk (ook) te hoog inschat.

Dat zit wel Schnorr.
Ik heb geen zin meer om het uitgebreid uit te leggen. Iets met tokenomics en wat Moonbeam betekent voor Polkadot. Neem het vooral met een korrel zout en trek je eigen plannen. Ik zal geen prijsvoorspellingen meer doen hier en zal alleen aangeven waar ik potentie in zie. Het blijft sowieso altijd maar afwachten en niemand weet vooraf wat een koers qua ATH gaat doen. Wat ik hier alleen nog over wil zeggen is dat een Polkadot met dezelfde tokenomics naar 55 dollar ofzo ging. Als je weet wat de missie van Polkadot is dan begrijp je ook dat Moonbeam hun nummer 1 parachain is. Dan acht ik de kans aanwezig dat GLMR met dezelfde tokenomics de helft in waarde kan worden..Don Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:05:
[...]
Waarom verwacht je een koers van $24?
Dat is ruim 50x de huidige koers, en bij inkoop van 0,25 zit je zowat op 100x.
Ik teken ervoor, maar vraag me wel af of dat realistisch is.
Ik heb je shills over Moombeam gemist denk ik, alsmede die van Aster en waarschijnlijk dan nog meer andere. Het is wel interessant om te horen wat andere op hun lijstje hebben staan voor de volgende bullrun.zwembroek schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:29:
[...]
Ik heb geen zin meer om het uitgebreid uit te leggen. Iets met tokenomics en wat Moonbeam betekent voor Polkadot. Neem het vooral met een korrel zout en trek je eigen plannen. Ik zal geen prijsvoorspellingen meer doen hier en zal alleen aangeven waar ik potentie in zie. Het blijft sowieso altijd maar afwachten en niemand weet vooraf wat een koers qua ATH gaat doen. Wat ik hier alleen nog over wil zeggen is dat een Polkadot met dezelfde tokenomics naar 55 dollar ofzo ging. Als je weet wat de missie van Polkadot is dan begrijp je ook dat Moonbeam hun nummer 1 parachain is. Dan acht ik de kans aanwezig dat GLMR met dezelfde tokenomics de helft in waarde kan worden..
Zelf had ik Matic en Atom wel hoog staan, maar die hebben dan weer relatief weinig verloren de afgelopen periode. Dan heb ik nog Tron en Enjin. Die hebben elk ook wel elke keer een periode dat ze Bitcoin outperformen
EWTGelukszoekr schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
Ik heb je shills over Moombeam gemist denk ik, alsmede die van Aster en waarschijnlijk dan nog meer andere. Het is wel interessant om te horen wat andere op hun lijstje hebben staan voor de volgende bullrun.
Zelf had ik Matic en Atom wel hoog staan, maar die hebben dan weer relatief weinig verloren de afgelopen periode. Dan heb ik nog Tron en Enjin. Die hebben elk ook wel elke keer een periode dat ze Bitcoin outperformen
GLMR
ASTAR
RMRK
Atom en Matic ook op mijn lijstje maar niet voor deze prijzen.
Als nieuwe nog uit te brengen alt heb ik Aptos hoog op mijn lijstje.
Nee snap ik, ik heb destijds wel gelezen waarom je een bepaalde verwachting hebt, maar de huidige situatie zou dat echt een extreme stijging zijn.zwembroek schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:29:
[...]
Ik heb geen zin meer om het uitgebreid uit te leggen. Iets met tokenomics en wat Moonbeam betekent voor Polkadot. Neem het vooral met een korrel zout en trek je eigen plannen. Ik zal geen prijsvoorspellingen meer doen hier en zal alleen aangeven waar ik potentie in zie. Het blijft sowieso altijd maar afwachten en niemand weet vooraf wat een koers qua ATH gaat doen. Wat ik hier alleen nog over wil zeggen is dat een Polkadot met dezelfde tokenomics naar 55 dollar ofzo ging. Als je weet wat de missie van Polkadot is dan begrijp je ook dat Moonbeam hun nummer 1 parachain is. Dan acht ik de kans aanwezig dat GLMR met dezelfde tokenomics de helft in waarde kan worden..
Dot was inderdaad enorm goed geprijsd, maar is net zoals de rest aardig gezakt. GLMR is nog vele malen harder gezakt.
Zeker wel een gokje waard.
Zelf ga ik volgende ronde voor ADA, ATOM, en uiteraard de grote 2.
Tevens zoek ik nog een aantal echte smalcap parels, maar dat is tov het portfolio minimaal.
Uiteraard bewaar ik mijn ene hele PLU ook.
Dat is juist het mooie van een bear market. Kans op die 100x ipv 10x.Don Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:42:
[...]
Nee snap ik, ik heb destijds wel gelezen waarom je een bepaalde verwachting hebt, maar de huidige situatie zou dat echt een extreme stijging zijn.
Dot was inderdaad enorm goed geprijsd, maar is net zoals de rest aardig gezakt. GLMR is nog vele malen harder gezakt.
Tevens zoek ik nog een aantal echte smalcap parels, maar dat is tov het portfolio minimaal.
Inderdaad smalcap rond de 10-100miljoen marketcap, die in de bear overleven en ontwikkelen, hebben een solide kans om te knallen in de volgende bull.Don Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:42:
[...]
Nee snap ik, ik heb destijds wel gelezen waarom je een bepaalde verwachting hebt, maar de huidige situatie zou dat echt een extreme stijging zijn.
Mijn flufjes gaan standaard naar o.a. ORN, COTI, OCEAN
Ook wat kleine pareltjes op cardano hopelijk (C3, PBX)
NB: COTI staat tegen een belangrijke weerstand aan te hikken sinds dagen, kans op mooie breakout.
SEPA Binance idd, de handel op Kraken is goed voor BTC, en de grote altcoins, maar kleine altjes idd weinig volumeMasstje schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:56:
[...]
Is er zoveel minder handel op Kraken dat je denkt hiermee wat procentjes te sprokkelen? Of is het de sepa-toestand van Binance die probleem vormt?
nothing stops this train
Jij hebt de 1s chart op Binance ook ontdekt?Taro schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:09:
LUNC gaat ervoor...
Is het weer zover? Geinig, ff kijken.Taro schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:09:
LUNC gaat ervoor...
Echt, die noobs van tegenwoordig he?Darrell schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:59:
[...]
Jij hebt de 1s chart op Binance ook ontdekt?

Oh, ik wist niet eens dat die bestondDarrell schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:59:
[...]
Jij hebt de 1s chart op Binance ook ontdekt?
daar hebben we het de hele week al over! kunnen we vaker moon en rekt roepen!
nothing stops this train
De aanhouder wintTaro schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:08:
LUNC gaat ervoor...

Let's go COTI!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zou dit dan toch de bodem zijn??!!!
Vanaf hier alleen maar omhoog?
Ik neem er nog 1
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/boLXJBtx2FfXNQyp4oPmiXbK.jpg?f=user_large)
ik zou echt niet durven om te wachten op bijv een 16k! stacking zoveel mogelijk. op de aandelen beurs ben ik nog wel voorzichtig, bijv een Apple aandeel kan best nog wel 20% dalen. aangezien apple groot is in s&p500 zal dit grote gevolgen hebben. nadat apple nog een mooie daling ingezet heeft begin ik weer verder in te schalen op de boomermarktDon Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:19:
[...]
Ik neem er nog 1[Afbeelding]
nothing stops this train
Ik wacht geduldig. Die 14k komt hoe dan ook op de kaart.Kol Nedra schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:25:
[...]
ik zou echt niet durven om te wachten op bijv een 16k! stacking zoveel mogelijk. op de aandelen beurs ben ik nog wel voorzichtig, bijv een Apple aandeel kan best nog wel 20% dalen. aangezien apple groot is in s&p500 zal dit grote gevolgen hebben. nadat apple nog een mooie daling ingezet heeft begin ik weer verder in te schalen op de boomermarkt
zwembroek schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:19:
[...]
Ik wacht geduldig. Die 140k komt hoe dan ook op de kaart.
Verwijderd
Het mooie is; waarom zou je sats verkopen voor wat meer fiat?Don Guacamole schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:19:
[...]
Ik neem er nog 1[Afbeelding]
Fiat is overduidelijk een tijdelijk experiment, zeer manipuleerbaar en controleerbaar, gedoemd om vroeg of laat verbannen te worden naar de geschiedenis. Het is vergankelijk.
Je kunt wat meer of wat minder fiat vergaren door harde assets op het juiste moment te kopen/verkopen. Niets meer dan fictieve nummertjes, iets meer of minder van hetzelfde waardeloze goed. Uiteindelijk voorbijgaand, waarde verliezend. Geforceerd omzetbaar door overheden, naar een ander vorm van valuta.
Word geen slaaf van de eeuwige jacht naar 'financiële vrijheid' door middel van fiat. Ware vrijheid en geluk zit niet verpakt in een cadeautje van monopolie staatsvaluta. Het is de wortel die voor je neus wordt gehouden om het rad te laten draaien.
Ik chill em liever en hodl de toekomst.
Bitcoin.
Wat als de toekomst voor ons te laat komt en we 1 van die 'jaja, hij was z'n tijd ver vooruit' mensen worden die arm, ongerespecteerd en eenzaam sterven met een Ledger in onze van kou en rigor mortis verstijfde klauwen?Verwijderd schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:41:
Ik chill em liever en hodl de toekomst.
Bitcoin.
Slonzo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 00:15:
[...]
Wat als de toekomst voor ons te laat komt en we 1 van die 'jaja, hij was z'n tijd ver vooruit' mensen worden die arm, ongerespecteerd en eenzaam sterven met een Ledger in onze van kou en rigor mortis verstijfde klauwen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tQBQ90CaHus6St35Ptyeu81I.jpg?f=user_large)
Zero.
Verwijderd
Dan is dat ons lot. De dood kun je beter niet vrezen, het is tenslotte een zekerheidje dat ie ooit komt.Slonzo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 00:15:
[...]
Wat als de toekomst voor ons te laat komt en we 1 van die 'jaja, hij was z'n tijd ver vooruit' mensen worden die arm, ongerespecteerd en eenzaam sterven met een Ledger in onze van kou en rigor mortis verstijfde klauwen?
Ik zie daarnaast alleen maar voordelen, handjes die verstijfd zijn van kou en rigor mortis zijn sterke handjes. Die kunnen niet panic sellen.
En een ledger private key verloren, is extra schaarste.
knakworst schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:07:
Glimmer moon.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6HssB0Us6DAP44VxYgymCwCN.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, gaat lekker zo. Dit biedt ook nog wel wat perspectief:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhB70WjDR3uARIdwJcKniulq.jpg?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!