[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.867 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Slonzo schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:36:
[...]

Het is natuurlijk nooit de bedoeling om mensen uit te sluiten, maar ik kan voor volgende keer wel als tip meegeven dat je meer kans maakt op een nominatie in de MoonBingo indien je (inclusief maar niet beperkt tot):

- het ver schopt in de Extreme Buy High Sell Low League (Cathie Wood mag niet meespelen)
- niet Raf heet
- door de band genomen makkelijk karikaturaal samen te vatten bent in 10 woorden of minder
- wat BTC of ETH dust naar tweakersslowchatnominations.eth stuurt omdat je niet van kommegetallen houdt
- recent gepost hebt, want sommige mensen hebben het geheugen van een grove zeef
- andere SC'ers gebruikt als exit liquidity
- niet als M/V identificeert want we willen geen ruzie met de diversiteitsquotapolitie of gelijkekansencommissie
- in 2018 je eigen shitcoin gelanceerd hebt op de ETH chain
- iedereen op FOK laat geloven dat Tweakers serious business is
- de competitie elimineert
- nooit "kikker in je bil" gepost hebt

Succes!
Houd jij van nutteloze lijstjes of zo?

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Don Guacamole schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:43:
Deze vent trek ik slecht, maar veel mensen volgen hem. Als deze voorspelling uitkomt zal ie het zeker noemen.
Maar als ie fout zit, geven ze dat ooit toe?
[Afbeelding]
Dit keer kan ik hem wel gelijk geven. Alleen de richting blijft gokken. Btc, gaat in ieder geval een keuze moeten maken binnen de volgende 7 dagen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xiyr3Er9YAwaateCobRYXFKZ-Ss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4U5QATyHALFD65YiYyRY3sF7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:49:
[...]

Houd jij van nutteloze lijstjes of zo?
Noem het maar nutteloos....

Zo heb ik lijstjes met:
  • - de namen van alle klavertjes drie welke ik ooit gevonden heb
  • - alle publicaties die ik nooit geschreven heb
  • - de grootte van het eerste sneeuwvlokje dat in mijn open haard geland is via mijn niet bestaande schoorsteen
  • - elke regenboog waar ik een pot met goud gevonden heb
  • - alle shitcoins die verschenen zijn voor Bitcoin ten tonele verscheen
  • - elk toneel waar dat niet gebeurde
  • - films die ik niet wil zien omdat ik ze al gekeken heb terwijl ik sliep

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 29-09-2022 23:08 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 29 september 2022 @ 23:07:
[...]

Noem het maar nutteloos....

Zo heb ik lijstjes met:
  • - de namen van alle klavertjes drie welke ik ooit gevonden heb
  • - alle publicaties die ik nooit geschreven heb
  • - de grootte van het eerste sneeuwvlokje dat in mijn open haard geland is via mijn niet bestaande schoorsteen
  • - elke regenboog waar ik een pot met goud gevonden heb
  • - alle shitcoins die verschenen zijn voor Bitcoin ten tonele verscheen
  • - elk toneel waar dat niet gebeurde
  • - films die ik niet wil zien omdat ik ze al gekeken heb terwijl ik sliep
Ik heb niet gezegd dat alle lijstjes per definite nutteloos zijn. Die van jou bijvoorbeeld blinkt uit in specificiteit en concreetheid, enorm nuttig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 29 september 2022 @ 23:13:
[...]

Ik heb niet gezegd dat alle lijstjes per definite nutteloos zijn. Die van jou bijvoorbeeld blinkt uit in specificiteit en concreetheid, enorm nuttig!
<3 Doe je mee MR. @Skrunsies oOo *O*

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
YES schreef op donderdag 29 september 2022 @ 23:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7F0Ala71PzjYZNEcdnvSg6WEzbU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z1jB5EK54WvJar7Duq8MnGtL.jpg?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Yep! Zeker doe ik mee.

Maar eerst moooooon!!! *O*

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
laatste berichtje van vandaag, slaap lekker allemaal!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Y743jdvTlUpFdCqBXEOr-8HvWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NIde4ayuEWGITafpK6jpZofW.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 29 september 2022 @ 23:29:
[Afbeelding]
If you had 1 bitcoin in okt 2021 @ 69.000 dollar, how much you would have today :

- 19.431 dollar

🙂😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Inflatie NL september 17,1 %.

Oeps :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:12
knakworst schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:41:
Inflatie NL september 17,1 %.

Oeps :X
Hou op schei uit, sinds ik het hoorde ben ik nog beriger dan normaal.

Op BNR vanochtend een slager die in februari 500 euro pm betaalde voor de energie. Nu 3000. Hoe moet zo’n ondernemer blijven bestaan?

Rusland gaat dat gas niet meer leveren en zeker niet goedkoop. Zie de status van Nordstrom’s 1 en 2 - zo brak als Solana…
Dus alles wat je aan tegoeden hebt mag je reserveren om uit te geven aan energie. Tenzij we dit oplossen met helicopter geld - dan verdampt je bezit.

Ook vanochtend op BNR: Als we niet 20% gaan besparen op energie, gaat het Noorwegen niet lukken om de gasvelden voor 2024 te vullen.

Gisteren in de media: als onze zorg consumptie zo doorzet, moet in 2060 1 op 3 in de zorg werken om het te bolwerken. En dan hebben we het nog niet over de kosten van medicijnen en hulpmiddelen.

Gelukkig zijn dat geld en menskracht niet nodig voor de energie transitie en het klimaat. Want die panelen leggen zichzelf en het omkatten van het net gaat ook zonder moeite, toch?

Die accu’s en panelen worden vervaardigd van grondstoffen uit China, Afrika en Zuid Amerika natuurlijk. Die zullen ons vast vriendelijk verwelkomen en dikke kortingen geven. Want wij hebben immers ook nooit van hen geprofiteerd.

Maar we moeten iets met dat klimaat. Want ja, water uit de kraan wordt ook al niet meer gegarandeerd, aldus een waterschap in het oosten deze week. En je kunt ook een slootje klimaat vluchtelingen verwachten.

Gelukkig is het niet alleen slecht nieuws. Op de frontpage van NOS staat een filmpje van een hert dat burlt met water. Leuke pleister van de redactie.

Goed, on topic.

Dit alles maakt me buitengewoon negatief over de kansen van magische internet munten als CELR, Dot en Cardano.

En zelfs als de munten ‘een’ oplossing zijn voor de problemen van ‘het systeem’, dan zal het probleem zich m.i. enkel verplaatsen. Want dan worden de nieuwe rijken de beste traders, early investors én passanten die een groot risico namen en toevallig op rozen landden. Niet een zinvolle bijdrage, maar een slimme handel met kapitaal. Piketty all over again.

Heeft er iemand een bulderwaardige meme voor me?

:-(

[ Voor 12% gewijzigd door MrMrq op 30-09-2022 08:09 ]

Maktub

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIHNZcQQKqS7qEbgo0hlvAGkWMw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5FJkCTHTH3g5gULQWBs7EvVw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7emZuxvQNZu1zkyqoX2FKnEejGE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FLbBOYkbSBnBEKnXzWXXGzkE.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xZgQk0zYtEY8HHefHor0NiYsl9U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qxqoZDvdGGln2Zx61juPdnAL.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDNTzytvVvahlN5qWaIG6kmQ-aI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0pCiVyZgfaQ1lyyj4roxqUqg.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MvHd-3NpoUfvSZdlH0GYQZJXeHY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9ptbuaYzdORLCvdLpOD5erDq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door knakworst op 30-09-2022 08:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
MrMrq schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:01:
[...]

Hou op schei uit, sinds ik het hoorde ben ik nog beriger dan normaal.

Op BNR vanochtend een slager die in februari 500 euro pm betaalde voor de energie. Nu 3000. Hoe moet zo’n ondernemer blijven bestaan?

Rusland gaat dat gas niet meer leveren en zeker niet goedkoop. Zie de status van Nordstrom’s 1 en 2 - zo brak als Solana…
Dus alles wat je aan tegoeden hebt mag je reserveren om uit te geven aan energie. Tenzij we dit oplossen met helicopter geld - dan verdampt je bezit.

Ook vanochtend op BNR: Als we niet 20% gaan besparen op energie, gaat het Noorwegen niet lukken om de gasvelden voor 2024 te vullen.

Gisteren in de media: als onze zorg consumptie zo doorzet, moet in 2060 1 op 3 in de zorg werken om het te bolwerken. En dan hebben we het nog niet over de kosten van medicijnen en hulpmiddelen.

Gelukkig zijn dat geld en menskracht niet nodig voor de energie transitie en het klimaat. Want die panelen leggen zichzelf en het omkatten van het net gaat ook zonder moeite, toch?

Die accu’s en panelen worden vervaardigd van grondstoffen uit China, Afrika en Zuid Amerika natuurlijk. Die zullen ons vast vriendelijk verwelkomen en dikke kortingen geven. Want wij hebben immers ook nooit van hen geprofiteerd.

Maar we moeten iets met dat klimaat. Want ja, water uit de kraan wordt ook al niet meer gegarandeerd, aldus een waterschap in het oosten deze week. En je kunt ook een slootje klimaat vluchtelingen verwachten.

Gelukkig is het niet alleen slecht nieuws. Op de frontpage van NOS staat een filmpje van een hert dat burlt met water. Leuke pleister van de redactie.

Goed, on topic.

Dit alles maakt me buitengewoon negatief over de kansen van magische internet munten als CELR, Dot en Cardano.

En zelfs als de munten ‘een’ oplossing zijn voor de problemen van ‘het systeem’, dan zal het probleem zich m.i. enkel verplaatsen. Want dan worden de nieuwe rijken de beste traders, early investors én passanten die een groot risico namen en toevallig op rozen landden. Niet een zinvolle bijdrage, maar een slimme handel met kapitaal. Piketty all over again.

:-(
Oplossing voor Nederland: Groningen leegtrekken.

En ondernemers zijn in Nederland altijd de dupe..

Maar het is bijna oktober en dus weer een maand dichterbij de bullrun!

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
voor de geinteresseerden, op netflix wel een vermakelijke docu over het gamestop short squeeze gebeuren van 2020.
eat the rich heet het...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Eat the @Richh :?

[ Voor 27% gewijzigd door Skrunsies op 30-09-2022 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58
Pelox schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:18:
[...]

Oplossing voor Nederland: Groningen leegtrekken.

En ondernemers zijn in Nederland altijd de dupe..

Maar het is bijna oktober en dus weer een maand dichterbij de bullrun!
Ik voorzie een bijzondere bullrun, waarbij met name BTC gaat profiteren.

De moonboy die (alleen) alts koopt heeft het gemiddeld genomen nu financieel lastiger dan de groep die zich focust op BTC (bullcycle veteranen, institutioneel geld). Geen geld meer voor YOLO-aankopen in Shiba.

En zo ontstaat dan een vliegwieleffect: zodra de groep moonboys/volgers zien dat met name BTC het goed doet kopen ze ook allemaal BTC (groene candles chasen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:30
Zie dat we in Nederland weer voor de toppositie gaan met een inflatie van 17,1%.

Niets beter voor een bull market dan een inflatie van 17,1% :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

jvel92 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:49:
Zie dat we in Nederland weer voor de toppositie gaan met een inflatie van 17,1%.

Niets beter voor een bull market dan een inflatie van 17,1% :+
In Duitsland worden bedrijven als Uniper die langlopende energiecontracten had met Gazprom overeind gehouden met belastinggeld. Oftewel lekker bijprinten.

In de UK belastingverlaging voor >150k GBP. Pond daalt. Rente stijgt. Oplossing: obligaties opkopen en bijprinten.

De usecase voor btc is er. Nu nog moon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

17% inflatie. Toch maar goed dat ik wat BTC als hedge heb. 8) Kan ik straks gewoon nog mijn energierekening betalen en mijn brood kopen....

:/

als er dan nog bakkers zijn.... en nog gas geleverd wordt...

:X

We're fucked either way.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:30
knakworst schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:54:
[...]

In Duitsland worden bedrijven als Uniper die langlopende energiecontracten had met Gazprom overeind gehouden met belastinggeld. Oftewel lekker bijprinten.

In de UK belastingverlaging voor >150k GBP. Pond daalt. Rente stijgt. Oplossing: obligaties opkopen en bijprinten.

In de UK dreigden een aantal pensioenfondsen kopje onder te gaan, omdat ze als een stel DeFi degens te werk gingen, waardoor de BoE wel moest ingrijpen.

Wellicht is er een use-case, maar als men door stijgende kosten in levensonderhoud moeite heeft met betalen van de rekeningen. Gaat men niet massaal in een risk-on asset investeren. Het blijft namelijk puur speculeren op een hogere prijs.

Daarnaast als de FED de rente blijft verhogen of stabiel houdt en de andere CB’s houden het laag en gaan printen, krijg je alleen maar een grotere kapitaal vlucht naar de USD.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ARf2jToV3wkk6B5FKCv1tZIMeCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nis7FnFxXvLHzbZW3rVvwmf5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Ndwk_hVpSdKTbRYRr45o9Dc4ok=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QZgWCLxUy4bnzffkROVADhwV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
de klap komt echt wel, alleen zou het fijner zijn dat dit in de zomer gebeurd ipv winter!
achja...... gelukkig is het maar transitory allemaal B)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3O0AWXLJwXcnV24rcypw8HH4R4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CpEBz15eTmXnGXs7SHfcs0Ct.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
Kol Nedra schreef op donderdag 29 september 2022 @ 23:29:
[Afbeelding]
bitcoin was gemiddeld $300 dollar. Dan had je 3333 bitcoin gehad. grofweg 66 miljoen dollar op dit moment en 200 miljoen op ath van bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:55
Zulke berichten zijn goed voor de CAO onderhandelingen van het bedrijf waar ik werk.
Op nummer 1 staat nu duidelijk: SALARIS :P

En ik ga zelf ook nog wel even wat vragen einde van het jaar.

[ Voor 20% gewijzigd door mentalozzie op 30-09-2022 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
mentalozzie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:14:
Zulke berichten zijn goed voor de CAO onderhandelingen van het bedrijf waar ik werk.

Zekers!....

Maaruh... bij welke CAO onderhandelingen staat SALARIS niet op 1 dan :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:13:
de klap komt echt wel, alleen zou het fijner zijn dat dit in de zomer gebeurd ipv winter!
achja...... gelukkig is het maar transitory allemaal B)

[Afbeelding]
Dan ben jij toch al lang gevlucht naar een ander land vanwege de niet te vermijden oorlogsdreiging? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:16:
[...]

Zekers!....

Maaruh... bij welke CAO onderhandelingen staat SALARIS niet op 1 dan :?
Aan de andere kant van de tafel staat het meestal onderaan de lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jasper7878 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:41:
voor de geinteresseerden, op netflix wel een vermakelijke docu over het gamestop short squeeze gebeuren van 2020.
eat the rich heet het...
Als we het dan toch over "eat" en NetFlix hebben, dan is de volgende docu een stuk beter te versmaden. Morgen maar weer eens wat vers deeg maken met mijn zuurdesemstarter van inmiddels 2.5 jaar oud :). Dat is 2.5 jaar minus 3 dagen langer dan ik ooit mijn digitale tamagochi in leven kon houden.

BTC doet het voorlopig prima, mooi muntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:18:
[...]

Aan de andere kant van de tafel staat het meestal onderaan de lijst.
Daar is deze andere kant van de tafel het niet mee eens ;). Redelijke eisen begeleid door een jaar hard en vooral slim werken zal hier altijd een opwaardering vinden. Soms wordt die zelfs aangeboden terwijl de andere kant van de tafel daar niet om vraagt, want sommige temaleden vinden dat heel erg moeilijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:47
MrMrq schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:01:
[...]

Ja haha heb je dat filmpje op NOS al gezien?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pqLPaHHBWidYBlM_YbF_m8VX7N4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OqVsxmsqN88sCSGuZL6NYjB7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:20:
[...]

Als we het dan toch over "eat" en NetFlix hebben, dan is de volgende docu een stuk beter te versmaden. Morgen maar weer eens wat vers deeg maken met mijn zuurdesemstarter van inmiddels 2.5 jaar oud :). Dat is 2.5 jaar minus 3 dagen langer dan ik ooit mijn digitale tamagochi in leven kon houden.

[YouTube: Chef's Table: Pizza | Official Trailer | Netflix]
Cool, die serie (is toch een serie docu's?) heeft mijn vriendin grijs gekeken volgens mij. Ergens trekt het kijken er naar mij minder dan zelf dingetjes maken maar misschien deze nog maar eens checken. En nu heb ik zin in pizza, bedankt.
BTC doet het voorlopig prima, mooi muntje.
Ja best sterk nog, ben benieuwd of de dip naar 14/16k nog komt of niet (alle tijd nog voor natuurlijk, en de échte crisis moet nog komen volgens mij).

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 30-09-2022 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:23:
[...]

Daar is deze andere kant van de tafel het niet mee eens ;). Redelijke eisen begeleid door een jaar hard en vooral slim werken zal hier altijd een opwaardering vinden. Soms wordt die zelfs aangeboden terwijl de andere kant van de tafel daar niet om vraagt, want sommige temaleden vinden dat heel erg moeilijk.
Dan heb je het over één op één/maatwerk, niet over CAO onderhandelingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:24:
[...]

Cool, die serie (is toch een serie docu's?) heeft mijn vriendin grijs gekeken volgens mij. Ergens trekt het kijken er naar mij minder dan zelf dingetjes maken maar misschien deze nog maar eens checken. En nu heb ik zin in pizza, bedankt.

[...]

Ja best sterk nog, ben benieuwd of de dip naar 14/16k nog komt of niet (alle tijd nog voor natuurlijk, en de échte crisis moet nog komen volgens mij).
Zelf pizza maken is erg leuk, zeker op basis van zuurdesemstarter wat al een kunst op zich is, maar tegelijkertijd zo simpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:25:
[...]

Dan heb je het over één op één, niet over CAO onderhandelingen ;)
Sowieso een fan van 1 op 1, of anders als het echt moet 1 op 2 ;).

Bijivoorbeeld een DCA van 1 Satoshi op 2 Wei

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 30-09-2022 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:25:
[...]

Zelf pizza maken is erg leuk, zeker op basis van zuurdesemstarter wat al een kunst op zich is, maar tegelijkertijd zo simpel.
Dat is sowieso het geniale van de Italiaanse keuken, zo simpel maar heerlijk tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

knakworst schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:54:
[...]

Toch al sinds twee dagen higher highs en higher lows. Koop dan!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Een nieuwe shitcoin voor onze Limburgse vrienden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R09RQ1gymnk6pMJrQK8MtPJO-5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47XjQIGcJYq810dZzcW4WwPq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vy8DEHK0SzFaxfAj-3VcCUXjczA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X39iOR7nm7d6EEn5a3ASmXIi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 30-09-2022 09:41 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
jasper7878 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:41:
eat the rich heet het...
Nice! bedankt voor de tip. Ga ik zeker bekijken

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Benieuwd naar de Putin speech vandaag, wat de markten gaan doen. En monthly close natuurlijk, options die expiren. Spannend dagje al met al.

Moooon of treetje lager...?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:16:
[...]

Dan ben jij toch al lang gevlucht naar een ander land vanwege de niet te vermijden oorlogsdreiging? :+
ik zou best ergens anders heen willen, maar op 1 voorwaarde dat mijn vrouw en kinderen meegaan..... dus ik blijf gewoon hier ik nederland

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
weer een mailtje van DEGIRO gehad, aandelen gaan rekt :X

Bitcoin is minder volatiel op dit moment.

ik zag bij DoopieCash dat ze bitcoin met s&p500 hadden vergelijkt met dezelfde tijd.
lijkt erop dat Bitcoin voorloopt:
toen Bitcoin ATH had was de ATH bij s&p500 dit later...

ook met de crash: bitcoin ging als eerste, daarna ging s&p500 crashen......

dus wie weet bitcoin bodem in de maak?
bij s&p500 de bodem tussen nu en 2 maanden?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
mentalozzie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:14:

ik begin daar nu de rem op te gooien. Volgend jaar giert de werkeloosheid je om de oren. Knip gaat aankomende maand gewoon dicht hier. Ff bufferen en dan over 2 a 3 jaar weer een hele rits acquisities van noodlijdende bedrijfjes doen. Zo zijn ze hier tussen 2009 en 2014 maximaal gegroeid.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:16:
weer een mailtje van DEGIRO gehad, aandelen gaan rekt :X

Bitcoin is minder volatiel op dit moment.

ik zag bij DoopieCash dat ze bitcoin met s&p500 vergelijkt met dezelfde tijd.
lijkt erop dat Bitcoin voorloopt:
toen Bitcoin ATH had was de ATH bij s&p500 dit later...

ook met de crash: bitcoin ging als eerste, daarna ging s&p500 crashen......

dus wie weet bitcoin bodem in de maak?
bij s&p500 de bodem tussen nu en 2 maanden?
Ik zou zulke dingen gewoon niet teveel met elkaar vergelijken. Er is zeker correlatie maar bij BTC heb je nog wel te maken met halving cycles waardoor dat op gegeven moment waarschijnlijk ook weer wegvalt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:19:
[...]

ik begin daar nu de rem op te gooien. Volgend jaar giert de werkeloosheid je om de oren. Knip gaat aankomende maand gewoon dicht hier. Ff bufferen en dan over 2 a 3 jaar weer een hele rits acquisities van noodlijdende bedrijfjes doen. Zo zijn ze hier tussen 2009 en 2014 maximaal gegroeid.
Is het dan het slimst om te solliciteren tijdens die acquisitie-periode of daarna? Let wel: ik wil maximaal veel salaris maar niet fulltime werken én ik hoop de komende jaren nog een kind erbij te krijgen en ga ook daarvoor weer veel vrij nemen. Allemaal zaken die jij als echte gulle gever en gezinsman hoog in het vaandel hebt staan volgens mij, dus er moet wel een dik salaris inzitten, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:20:
[...]

Ik zou zulke dingen gewoon niet teveel met elkaar vergelijken. Er is zeker correlatie maar bij BTC heb je nog wel te maken met halving cycles waardoor dat op gegeven moment waarschijnlijk ook weer wegvalt.
dat is wel een interessante factor: elk 4 jaar wordt de inflatie minder bij Bitcoin, stel als de vraag precies hetzelfde blijft lijkt/gaat de prijs omhoog.
mensen zien de prijs hoog gaan dus mensen krijgen FOMO!

de Henk & Ingrids worden weer wakker en gaan all-in op shibadoge! De mensen die in de bear dca bijgekocht hebben gaan nu dca verkopen....
deze cycle zou vast zo ongeveer gaan...

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:22:
[...]

Is het dan het slimst om te solliciteren tijdens die acquisitie-periode of daarna? Let wel: ik wil maximaal veel salaris maar niet fulltime werken én ik hoop de komende jaren nog een kind erbij te krijgen en ga ook daarvoor weer veel vrij nemen. Allemaal zaken die jij als echte gulle gever en gezinsman hoog in het vaandel hebt staan volgens mij, dus er moet wel een dik salaris inzitten, toch? :+
beide goed. Ik zou vooral niet nu overstappen voor een paar 100 euro extra. Je weet gewoon 100% zeker dat je er als eerste weer uitvliegt. Dus heb je aardig wat dienst jaren en heeft je werkgever je eigenlijk altijd prima behandeld en verhogingen gegeven (zoals waar ik zit), dan moet je nu niet voor een paar stuivers gaan lopen. En wij gaan echt wel 8 a 9% verhogen januari, maar mensen die nu ff met een grote bek ook nog eens 10% extra willen laat ik gewoon lopen. Arbeidsmarkt begint al makkelijker te worden. Posities (techniek) worden laatste 2 maanden sneller gevuld.

Anyway, ik denk dat we straks de 20k wel weer doorgaan. En stonks rekt aub 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:29:
[...]

beide goed. Ik zou vooral niet nu overstappen voor een paar 100 euro extra. Je weet gewoon 100% zeker dat je er als eerste weer uitvliegt. Dus heb je aardig wat dienst jaren en heeft je werkgever je eigenlijk altijd prima behandeld en verhogingen gegeven (zoals waar ik zit), dan moet je nu niet voor een paar stuivers gaan lopen. En wij gaan echt wel 8 a 9% verhogen januari, maar mensen die nu ff met een grote bek ook nog eens 10% extra willen laat ik gewoon lopen. Arbeidsmarkt begint al makkelijker te worden. Posities (techniek) worden laatste 2 maanden sneller gevuld.

Anyway, ik denk dat we straks de 20k wel weer doorgaan. En stonks rekt aub 8)
Ik was niet echt serieus maar ik vind je reactie wel interessant. Ik zit momenteel helemaal niet in het hele arbeidsmarkt gebeuren omdat ik goed op mijn plek zit en weet wat ik heb/goed behandeld wordt door mijn werkgever (alleen die discussie over een schaal erbij loopt nog ff niet helemaal goed momenteel :+ ). Ik peins er hierdoor ook niet over, over te stappen naar een andere werkgever, wat alle recruiters op LinkedIn ook roepen :)

Hmm, door de 20k, bij 20.2k/20.4k zit dan de eerste resistance, ben benieuwd of die meteen geslecht kan worden, dan is er meer ruimte naar boven. Denk dat ik bij 20.4k wel iets van de hand doe voor als we blijven rangen tussen 18.5k en 20.5k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb juist het idee dat BTC de komende twee dagen weer een enorme scheet laat en we onderin de 18k zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kenny_026 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:47:
Ik heb juist het idee dat BTC de komende twee dagen weer een enorme scheet laat en we onderin de 18k zitten.
Dat kan ook natuurlijk, als stonks weer naar de tering gaan, dollar blijft klimmen, dan zie ik het zo gebeuren. In dat geval heb ik gelukkig auto-invest nog om de dip, op zéér kleine schaal, te kopen :+
En als het niet gebeurd verwacht ik dus wel dat het nog een keer gaat gebeuren, maar dan vanaf de huidige, in mijn ogen meest relevante, resistance.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:24:
[...]

Cool, die serie (is toch een serie docu's?) heeft mijn vriendin grijs gekeken volgens mij.

[...]
Eens met @Ngangatar , supermooie reeks weer. Ben zelf nu halverwege. Andere seizoenen zijn ook zeker de moeite waard. Nog meer aandacht voor het menselijke, emotionele aspect (perfectionisme, presteren, identiteit, ...).

En ja, de Italiaanse keuken is heerlijk door zijn eenvoud. Heb je er ooit bij stil gestaan dat Italianen bijna alles zó maken dat iedere hap alle ingrediënten bevat? Pasta, pizza, risotto, gnocci, tiramisu, ... Dat is weer eens wat anders dan fish & chips, surf & turf of aardappelen/groenten/vlees.
Een soort ETF voor Italiaanse ingrediënten.

On topic. Ik ben weer bullish, dankzij dat hert van @Ray_ . Dank voor alle mentale hulp. En natuurlijk gaat 'het plan' (=DCA) gewoon door, ondanks alle moodswings die horen bij mijn economische ongesteldheid.

Wel echte DCA hé. Met een heel precies ritme, door Binance geautomatiseerd.

[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 30-09-2022 11:05 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Pelox schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:40:
Een nieuwe shitcoin voor onze Limburgse vrienden:
Het Heerlens Heitje?
Wat voor ticker zou zoiets krijgen. H3x? :+

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:04:
[...]

Het Heerlens Heitje?
Wat voor ticker zou zoiets krijgen. H3x? :+
HEX?
Dikke tech-alert!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Leuk dat Bitcoin even contrair beweegt. Ik denk niet dat dit lang zal duren

Mocht je al de hoop hebben dat de energie crisis van tijdelijke aard is. Mogelijk zijn Nordstream 1&2 onherstelbaar beschadigd. De gevolgen hiervan worden imo onderschat.

Mocht je al de hoop hebben dat de inflatie snel naar beneden gaat. In Nederland land hebben we een nieuwe ATH van 17%. De FED heeft de verwachtingen al weer naar beneden bijgesteld. En Engeland gaat al helemaal nergens over. De economie is hier de afgelopen 3 weken met ongeveer 1 miljard per uur gekrompen. Crazy.

Mocht je al de hoop hebben dat de ECB kan reageren op de inflatie, dan gaan we nog wat meemaken met Italië. Die gaan zich alleen maar meer afzetten tegen de wens van de EU om te hervormen. Wat hoe dan ook slecht is voor de economie en het vertrouwen van investeerders.

What a time to be alive...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
In tegenstelling tot mijn eerdere bericht ben ik (nu) weer somber.

Ach, nog drie jaar en dan sneuvel ik aan het front bij Limburg. Want die Russen zijn niet goed uitgerust - maar ze zijn wel ruwer dan ik.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:06:
Leuk dat Bitcoin even contrair beweegt. Ik denk niet dat dit lang zal duren

Mocht je al de hoop hebben dat de energie crisis van tijdelijke aard is. Mogelijk zijn Nordstream 1&2 onherstelbaar beschadigd. De gevolgen hiervan worden imo onderschat.

Mocht je al de hoop hebben dat de inflatie snel naar beneden gaat. In Nederland land hebben we een nieuwe ATH van 17%. De FED heeft de verwachtingen al weer naar beneden bijgesteld. En Engeland gaat al helemaal nergens over. De economie is hier de afgelopen 3 weken met ongeveer 1 miljard per uur gekrompen. Crazy.

Mocht je al de hoop hebben dat de ECB kan reageren op de inflatie, dan gaan we nog wat meemaken met Italië. Die gaan zich alleen maar meer afzetten tegen de wens van de EU om te hervormen. Wat hoe dan ook slecht is voor de economie en het vertrouwen van investeerders.

What a time to be alive...
ja vind het allemaal niet zo heel bijzonder. Van 2002 tot nu zijn we gewoon een extreem zware junkie geweest van lage rente, goedkoop geld en zeker de laatste 10 jaar extreem printen. Dat is gewoon een economie op een extreme cocktail ellende. En die pijn moeten we ooit gaan voelen. Nu dus.

Vraag me wel echt af wanneer BTC gaat doen wat het moet doen. Goud is bijvoorbeeld ook gewoon een extreme geiten bende...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Als ik het allemaal zo lees begint het weer tijd te worden voor de nodige prep adviezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Darrell schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:15:
Als ik het allemaal zo lees begint het weer tijd te worden voor de nodige prep adviezen.
Morgenochtend maar eens een bezoekje brengen aan de sligro en straks even wat jodiumtabletten meenemen van mijn werk..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:11:
[...]
ja vind het allemaal niet zo heel bijzonder. Van 2002 tot nu zijn we gewoon een extreem zware junkie geweest van lage rente, goedkoop geld en zeker de laatste 10 jaar extreem printen. Dat is gewoon een economie op een extreme cocktail ellende. En die pijn moeten we ooit gaan voelen. Nu dus.
Ik vind het wel bijzonder om te zien hoe wanbeleid nu overal op weer andere manieren tot uiting komt. En niemand weet uiteindelijk waar het zal stoppen. Het zal natuurlijk ooit wel weer beter gaan, maar als mensen teveel in het nauw gedreven worden, en dat zie je nu overal gebeuren, dan uit zich dat in nog extremere politieke standpunten, gedoe, ruzie etc.
Vraag me wel echt af wanneer BTC gaat doen wat het moet doen. Goud is bijvoorbeeld ook gewoon een extreme geiten bende...
Ik denk dat het nog te vroeg is deze cycle om te verwachten dat Bitcoin zich als hedge gaat gedragen. Wat goud is wel het opvallend. Dat zou natuurlijk de plek moeten zijn waar je veilig kan schuilen. Maar ik plaats daarvan rekt de dollar iedereen de moeder :P

Ik keek gisteren even naar goudkoorts, een YT reeks van Gold Republic.
"Ja ja... we snappen dat jullie dit vervelend vinden, dat jullie pijn hebben. We hebben jullie al die jaren verteld dat goud de hedge tegen inflatie zou zijn, en nu doet het dat niet. Maar we hebben ook nooit verteld dat goud niet kan dalen hè" Ik kan hier dan wel om lachen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:18:
[...]

Ik vind het wel bijzonder om te zien hoe wanbeleid nu overal op weer andere manieren tot uiting komt. En niemand weet uiteindelijk waar het zal stoppen. Het zal natuurlijk ooit wel weer beter gaan, maar als mensen teveel in het nauw gedreven worden, en dat zie je nu overal gebeuren, dan uit zich dat in nog extremere politieke standpunten, gedoe, ruzie etc.

[...]

Ik denk dat het nog te vroeg is deze cycle om te verwachten dat Bitcoin zich als hedge gaat gedragen. Wat goud is wel het opvallend. Dat zou natuurlijk de plek moeten zijn waar je veilig kan schuilen. Maar ik plaats daarvan rekt de dollar iedereen de moeder :P

"Ja ja... we snappen dat jullie dit vervelend vinden, dat jullie pijn hebben. We hebben jullie al die jaren verteld dat goud de hedge tegen inflatie zou zijn, en nu doet het dat niet. Maar we hebben ook nooit verteld dat goud niet kan dalen hè" Ik kan hier dan wel om lachen
Goud staat nog steeds extreem hoog in mijn ogen..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:20:
[...]
Goud staat nog steeds extreem hoog in mijn ogen..
Ja ok. Maar over de afgelopen maanden hadden de meeste mensen toch wat meer positieve actie verwacht lijkt me

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:18:
[...]

[...]

Klopt. Die energiecrisis komt ook niet helemaal uit de lucht vallen. Kolen- en kerncentrales sluiten voor er voldoende alternatieven zijn. Hoge belastingen op de overgebleven energiebronnen om de transitie te bekostigen.

Vooral het sluiten van kerncentrales, wat mi. (Op dit moment!) de enige toekomstbestendige bron van energie is doet echt pijn.

Maar natuurlijk komt dit allemaal door Rusland.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wt2L0raGxux3FZa9Rxno8SmKJIw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2SC4UvqrLEtc55whThlcvulP.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Negatievelingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h6GJ64PzdRVIbzaGZkh-DcMplnU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lqcwFvMCoi4JGNywoVt8SlDI.jpg?f=fotoalbum_large

Boeliesj!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Dus als we echt helemaal klaar zijn met de Russen... Gewoon er he-le-maal kotsbeu van zijn...

Dan zijn we eigelijk uitgeRUSt }:O

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:32:
Dus als we echt helemaal klaar zijn met de Russen... Gewoon er he-le-maal kotsbeu van zijn...

Dan zijn we eigelijk uitgeRUSt }:O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V753vkH9oK_7uNhm8esT_Nxo8go=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7WzvAC2rGL3Elef6YJHYokGD.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

*jambersstem* Doordeweeks gaat Henk door het leven als resusaapje. Maar in het weekend transformeert hij naar resusstier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
@Gelukszoekr Ik zat vandaag zwaar te twijfelen om maar gewoon m'n PLU in te slaan. Echter zie ik net dat er 10k uit de dev wallet naar andere wallets zijn verhuist en een minuut of 20 geleden zijn er 1000 tokens verkocht op coinbase.

Lijkt wel een aardige rode candle opgeleverd te hebben.

Krijg het toch wel steeds lastiger om de FOMO te weerstaan, 7,30 usd is geen slechte prijs en ben zelf niet zo van het eeuwige wachten op lagere prijzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:26:
[...]

Klopt. Die energiecrisis komt ook niet helemaal uit de lucht vallen. Kolen- en kerncentrales sluiten voor er voldoende alternatieven zijn. Hoge belastingen op de overgebleven energiebronnen om de transitie te bekostigen.

Vooral het sluiten van kerncentrales, wat mi. (Op dit moment!) de enige toekomstbestendige bron van energie is doet echt pijn.

Maar natuurlijk komt dit allemaal door Rusland.
[Afbeelding]
komt allemaal door Rusland, geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt om Groningse gasveld dicht te houden, knap is het wel!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:12:
[...]

komt allemaal door Rusland, geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt om Groningse gasveld dicht te houden, knap is het wel!
Het Groningse gasveld blijft dicht doordat wij dat willen. In Rusland of andere dictatoriale landen waren deze mensen natuurlijk herplaatst naar een schitterende kale, lelijke, onvruchtbare, arme regio tegen een royale vergoeding van een lelijk, oud, bijna uit elkaar vallend hutje en twee extra voedselbonnen voor de dichtstbijzijnde supermarkt op 450km afstand!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
3-4 uur? ik hoop toch 30 min. knutselen en dan 3,5u opdrogen? Of is het een pakket uit het linkerhandenschap?
Wie heeft daar nog tijd voor...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:56:
@Gelukszoekr Ik zat vandaag zwaar te twijfelen om maar gewoon m'n PLU in te slaan. Echter zie ik net dat er 10k uit de dev wallet naar andere wallets zijn verhuist en een minuut of 20 geleden zijn er 1000 tokens verkocht op coinbase.

Lijkt wel een aardige rode candle opgeleverd te hebben.

Krijg het toch wel steeds lastiger om de FOMO te weerstaan, 7,30 usd is geen slechte prijs en ben zelf niet zo van het eeuwige wachten op lagere prijzen..
Tja, het blijft een gok natuurlijk. Ik heb gekocht op 9, 7.50 en eergisteren op 7... Ik ben vooral heel benieuwd naar de komende maanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:25:
[...]

Tja, het blijft een gok natuurlijk. Ik heb gekocht op 9, 7.50 en eergisteren op 7... Ik ben vooral heel benieuwd naar de komende maanden
Om jou te supporten heb ik mijn gratis earn muntjes op coinbase omgezet in Plu.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:49
Welke coins gaat Putin zo shillen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hij heeft Glimmer al eens geshilled:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uf2Ood1oxgbPpOkCgxqrLjd2wt4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/voPJf92leIiWAop2OlDU35TM.png?f=fotoalbum_large
Ik zelf hoop nog op een live hartaanval, herseninfarct, hersenbloeding en doodgaan.

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 30-09-2022 13:45 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
Atom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:44:
[...]

[Afbeelding]
Ik zelf hoop nog op een live hartaanval, herseninfarct, hersenbloeding en doodgaan.
Insert meme RUStiggggg :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wljG7yq5xDT9tDcUAYV0-RgNK74=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/e9YHPbuL7lVim8x2pnClVbZ3.gif?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door YES op 30-09-2022 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 12:39
YES schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:44:
[...]

[Afbeelding]
Ik zet daar even "aanslag of vergiftiging" bij, zolang het maar ASAP eindigt in "doodgaan" voor hij de nucleaire apocalyps veroorzaakt.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:24

NeoflexNL

Forever young

Ongekend is het, je zal het maar overkomen. Een gek die even bepaald dat je ineens een buitenlander wordt in eigen land.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
En rekt...

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18
Ah, het is 14:30.. tijd voor vuurwerk :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Zeker weer die Putin die voor rode kaarsen aan het zorgen is

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
sjorremans schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:43:
Zeker weer die Putin die voor rode kaarsen aan het zorgen is
mwa, komt hoop onzin uit...maar eigenlijk zegt hij vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Whoops, dikke Glimmer dump

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Vanwaar die interesse in GLMR überhaupt? Op de chart zie ik het ding alleen maar crashen. Van zo'n $4 in april, naar $0.44 een half jaar later.

Er zal een magisch fundament onder liggen natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:17:
Vanwaar die interesse in GLMR überhaupt? Op de chart zie ik het ding alleen maar crashen. Van zo'n $4 in april, naar $0.44 een half jaar later.

Omdat er op dat muntje hier een tijdlang net zo hard gegeild werd als op BIFI. Blijft nog hangen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:35
Dikke pump bedoel je. 3.6% in 5 minuten oOo

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
alle glimmertjes, bifi worstjes en CELR gaan btc flippen, dat weet men hier al te goed 👍

oh en DOT is de beste tech!

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2022 15:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Bak ellende, dat is wat het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 12:39

Misschien het succes van Moonriver op Kusama?

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:01
Jullie kunnen beter $NEBL gaan chillen die gaat de laatste paar maanden lekker hard omhoog :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Oepsje schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:11:
Jullie kunnen beter $NEBL gaan chillen die gaat de laatste paar maanden lekker hard omhoog :)
Meld het de volgende keer even voordat het omhoog gaat. Achteraf traden is écht niet handig. Weer die tijdmachine afstoffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:01
Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:13:
[...]

Meld het de volgende keer even voordat het omhoog gaat. Achteraf traden is écht niet handig. Weer die tijdmachine afstoffen...
Hahaha! Inderdaad beetje mosterd achter de maaltijd al hoop ik dat die nog flink de lucht in gaat de komende tijd. Nieuw team heeft het project overgenomen en de eerste 2 maanden ook al echt veel stappen gemaakt en een mooie roadmap neergelegd. Als ze die waar weten te maken gaat die nog wel een paar keer over de kop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Oepsje schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:16:
[...]

Hahaha! Inderdaad beetje mosterd achter de maaltijd al hoop ik dat die nog flink de lucht in gaat de komende tijd. Nieuw team heeft het project overgenomen en de eerste 2 maanden ook al echt veel stappen gemaakt en een mooie roadmap neergelegd. Als ze die waar weten te maken gaat die nog wel een paar keer over de kop.
Roadmap executive summary.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7VjgKKCsC7UfbGN3i2tkm2s_Zg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2fu4qHsmUSdYaxbP4HUHWg5z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Moontje, binnen de range :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dx8pf0tPgEatQd7L5zRKFcjXMV4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kefZj4mwR2CFsmoVwLwVeJwe.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Waar is de 20K babe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Als deze stijging doorzet, dan ligt de volgende drempel rond de 21.250:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECq5Yy0MFwuy8wrobAAFg2Zta2Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lh6xcCC6rlrpmaprLO6bXhQZ.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1 ... 18 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!