Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik zit er ook een beetje 50/50 in. Moet zeggen dat crypto FI wel makkelijker maakt, haalt gewoon jaren van je levensverwachting af 😂.MicroWhale schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:51:
[...]
Die logica ontgaat me volledig. Ik ben ook bezig met fire, maar dan alleen FI. Ik heb een gebalanceerd portfolio met een deel crypto erin. Als ik qua spreiding ga kijken dan heb ik in het begin evenveel gelegd in elk mandje. 6 mandjes welteverstaan. Nu is dat crypto mandje veel meer waard en hevel ik geld over van het cryptomandje naar de andere mandjes. Zoals het hoort: Van hoog naar laag risico.
Het probleem is dat FIRE vrijwel altijd gaat over minder uitgeven en niet over meer geld binnenharken. Wat er in de FIRE-beweging niet ingaat dat je al vrij snel niet meer minder kunt uitgeven, maar dat de mogelijkheden om meer geld binnen te harken onbeperkt zijn.MicroWhale schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:51:
[...]
Die logica ontgaat me volledig. Ik ben ook bezig met fire, maar dan alleen FI. Ik heb een gebalanceerd portfolio met een deel crypto erin. Als ik qua spreiding ga kijken dan heb ik in het begin evenveel gelegd in elk mandje. 6 mandjes welteverstaan. Nu is dat crypto mandje veel meer waard en hevel ik geld over van het cryptomandje naar de andere mandjes. Zoals het hoort: Van hoog naar laag risico.
Nog steeds FI, met risicomanagement, portfoliobeheer en dezelfde achterliggende gedachte. Maar dan dus met een deel crypto. Echter, er zitten een paar zeer passief-agressieve topic-heersende mensen in dat FIRE topic die dat niet waarderen en je dus meteen affakkelen (ja, dit weet ik uit eigen ervaring). De rest hobbelt daar achteraan.
Prima, maar met zo'n narrow-minded blik en manier van 'discussieren' vind je me dus niet meer in dat topic.
Daarom krijg je discussie over de winstgevendheid van koopzegels met reacties dat winkels met koopzegels sowieso niet in de FIRE-levensstijl passen.
Welk risico leggen ze dan bij de andere klanten neer, als ze garant staan voor die volle 280 miljoen, dan staan ze dat toch ook voor de laatste 30% (die ze aanvechten). Daar zit toch geen geld in die klanten kwijt raken, er is toch juist geen vermenging.moshimoshi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:57:
[...]
Ja, maar het klopt fundamenteel niet dat ze het risico van die overige 30% bij alle klanten neerleggen. De 30% moet in mijn ogen komen van de klanten die hun coins gestaked hadden via Bitvavo.
[...]
Door bovenstaande vermenging daalt de betrouwbaarheid en hebben ze het concept van dekking losgelaten. Het is een beetje een fundamentele kwestie, maar door zo te handelen blijkt dat ze gewoon alles op één hoop gooien.
Ik zie het punt niet denk ik of ik begrijp je verkeerd.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Soon!BTFD schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:20:
Zou zo mooi zijn om hem door die sell-wall te zien rammen met een groene candle van min. 1K
:strip_exif()/f/image/IVSjnMWxrf31GK647jMu7UKf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 18-01-2023 16:32 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Het zal allemaal prima kloppen maar deelt die vent nu echt een link naar zijn eigen Tweet als bron voor de andere Tweet?

Onafhankelijke journalistiek, +1.
Het is ook geen journalist. De man Tweet headlines die binnenkomen via de Bloomberg Terminal. Dat is iets wat de boomers gebruiken voor de financiële markten en heel veel geld voor betalenVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:33:
[...]
Het zal allemaal prima kloppen maar deelt die vent nu echt een link naar zijn eigen Tweet als bron voor de andere Tweet?
Onafhankelijke journalistiek, +1.
"Cryptocurrency action" en all-caps. Vaag en schreeuwerig. Nee dat komt meteen heel betrouwbaar over.
Verwijderd
Ah ok, ben benieuwdjvel92 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:37:
[...]
Het is ook geen journalist. De man Tweet headlines die binnenkomen via de Bloomberg Terminal. Dat is iets wat de boomers gebruiken voor de financiële markten en heel veel geld voor betalen
Edit: wat @jvel92 dus zegt.
[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 18-01-2023 16:42 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Alles wat rendement oplevert zonder directe toevoeging van diensten of arbeid in de maatschappij is bij voorbaat oppertunistisch toch?DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:06:
Wat maakt het uit dat iets opportunistisch is of niet? Als je er geld mee kunt verdienen dan kun je dat. Als je goed risico management toepast en echt begrijpt hoe dat werkt dan bepaal je elke keer vooraf je risico en sta je ook niet voor verrassingen. Dat is het mooie van traden (wat dan ook traden).
Of je nou divident op aandeeltjes of rendement op crypto pakt.
Gewoon omhoog gevallen gedrag. 'Mijn investering is beschaafder dan de jouwe.'
Oftewel lekker roeptoeteren in je eigen bubbel.
Njah... de beste man doet het voor niets op Twitter met enige vertraging. Maar hij had in het verleden ook een Telegram kanaal tegen een mooie betaling waar hij het instant doet. Geloof dat hij het nu via Discord doet. Zo zijn er wel meer die hier een mooi verdienmodel aan overhouden.DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:41:
Ik moest ff Googlen wie dat is die Walter Bloomberg maar dat is dus een kerel die headlines van Bloomberg en Reuters 1 op 1 over tikt in allcaps. Ok. Nice.
Edit: wat @jvel92 dus zegt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
r0bb schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:56:
Oh Madelon is die nog relevant? Dacht dat ze haar imago definitief te pletter had gegooid met haar STAP fraude..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jXuzXGe9tFpgPjiVcljBcC6n.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Handig gemisbruik maken van een idiote regeling is niet per se fraude.r0bb schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:56:
Oh Madelon is die nog relevant? Dacht dat ze haar imago definitief te pletter had gegooid met haar STAP fraude..
USA data natuurlijk weer, Dow jones knalt 300 punten naar beneden en BTC volgt deze precies. Vreemd want dit gebeurd niet vaak, meestal S&P of Nasdaqsjorremans schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:07:
Wat is deze?
Had dan wat plamuur gepakt om dat gat te dichten, maar om dat nou met BTC te doen, is weer zo onnodig.DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:10:
SPX dicht de gap die was ontstaan en dumpt een stukje verder naar beneden. BTC volgt gelijk.
Nope, markt data, dow jones exact op het moment dat er weer USA data kwam PPI, retail etcDAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:10:
SPX dicht de gap die was ontstaan en dumpt een stukje verder naar beneden. BTC volgt gelijk.
.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/epPXM4NOVZuUw2YAHbLrp6IL.jpg?f=user_large)
En nog wat NEWS :
https://www.crypto-inside...tkeren-om-zich-te-redden/
[ Voor 24% gewijzigd door Gipsy King op 18-01-2023 17:21 ]
Neuh, kost je alleen wel je imago want analisten die de idioterie ervan inzien nagelen haar terecht aan de schandpaal. Eerlijk duurt t langst.knakworst schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:12:
[...]
Handig gemisbruik maken van een idiote regeling is niet per se fraaie
Daarnaast heeft ze sowieso kansloze opmerkingen. Dat mens kan niet eens billion en biljoen van elkaar scheiden.
Nog beter:Griffx schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:13:
[...]
Had dan wat plamuur gepakt om dat gat te dichten, maar om dat nou met BTC te doen, is weer zo onnodig.
hmmm...Gipsy King schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:14:
Its still a small dip. a Green one in the end.
.[Afbeelding]
En nog wat NEWS :
https://www.crypto-inside...tkeren-om-zich-te-redden/
Spotbag - mid-longterm
Geen financieel advies.
Therapy777 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:25:
Na veel mislukte trades in een best lastige markt, voelt dit zo goed![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 18-01-2023 17:24 ]
Poetin heeft wat gezegd, vandaar. Waait wel weer overJoebarRC schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:13:
[...]
USA data natuurlijk weer, Dow jones knalt 300 punten naar beneden en BTC volgt deze precies. Vreemd want dit gebeurd niet vaak, meestal S&P of Nasdaq
Niet.Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:27:
yes!! lucky us, nog maar 6 dagen voor fiat airdrop, when 15k?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:27:
:strip_exif()/f/image/W5ZANT6kaYHV0EFERp75A7Vi.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/D94RnUW7fXe3r0cfp3bgxGGp.png?f=user_large)
No no Slux gooit alles in een LTC en tegenwoordig SOL en is gewoon nog dakloos hoorVis schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:29:
Als je echt snel financieel onafhankelijk wilt zijn kun je beter je hypotheek in Bitcoin flikkeren.. bereik je eerder dat doel![]()
Daarna kun je weer een huis kopen.
@Slux is onze deskundige hierin toch?
Maar Ik kan wel zeggen dat ik echt deskundig ben in alles fout doen
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Had jij niet op 21200$ nog 6,7754 BTC gekocht?Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:27:
Zal wel wat meevallen. Gewoon wat crimineeltjes opgepakt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Of is het omdat onze grote vriend JP Covid heeft?
[ Voor 44% gewijzigd door keanu_ op 18-01-2023 17:44 ]
In Bulgarije. Bij Nexo.zwembroek schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:43:
[...]
Zal wel wat meevallen. Gewoon wat crimineeltjes opgepakt.
keanu_ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:44:
Retest, niets meer, niets minder
:strip_exif()/f/image/AmrTayHGo1JVhrWZbba9MfVC.jpg?f=fotoalbum_large)
Of ze hebben alle verdwenen funds van FTX terug kunnen halen. Internationaal omdat een van de verdachte adressen naar het Bitvavo account van @Verwijderd verwees. Bullish.
Wel handig om te melden over welke munt/pair je het hebtTherapy777 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:23:
Wie terugtest mee wilt spelen, ik ben op 0.53 weer ingestapt en heb nog een buy order op 0.46 voor diepe dip. Dit zijn de volgende 1D support levels. Chart komt later, zit nu in de sportschool
Spotbag - mid-longterm
Geen financieel advies.
[...]
Retestje, zat eraan te komen. 20.5. 19.2? En dan bam omhoog. (Aub, en snel)keanu_ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:44:
Retest, niets meer, niets minder
Of is het omdat onze grote vriend JP Covid heeft?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
toeval, pure toeval gewoonDAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:52:
Al dat nieuws over Crypto etc wat nu naar buiten komt is allemaal leuk, maar je ziet gewoon dat BTC gewoon de Amerikaanse markten aan het volgen is wat het eigenlijk al een lange tijd doet. Wel mooi om te zien dat de cijfertjes die naar buiten komen ook exact op het punt kwamen dat bijvoorbeeld de SPX etc tegen resistance aan zaten te grinden. Bizar hoe dat vaak met elkaar samen valt.
echt hoor!
nothing stops this train
Verwijderd
Ja vet irritant. Net al een S.W.A.T. team hier door de ramen en het plafond...zwembroek schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:48:
[...]
Of ze hebben alle verdwenen funds van FTX terug kunnen halen. Internationaal omdat een van de verdachte adressen naar het Bitvavo account van @Verwijderd verwees. Bullish.
12 automaten op me gericht, ik zei: 'Allemaal leuk en aardig, maar of je knalt me nu overhoop of je komt na het eten maar terug. Mijn vrouwtje staat cordon bleu's te bakken.'
Tuig.
Stack Sats
Allemaal rocketfuel voor BTC uiteindelijk, was ook te verwachten op dit punt dat alts gingen bloeden, of BTC nou omhoog of omlaag zou gaan eigenlijk..
Laat ze maar even bloeden, kan iedereen in paniek weer richting BTC rennen zodat die zich weer kan opladen als de dollar alsnog verder wegzakt, SPX toch door resistance weet te breken of Putin stikt in een koekje of zo.
Verwijderd
Was bijna al bang dat ik toch weer shitcoins zou gaan kopen.
Je weet hoe dat gaat.
Veelal harder omhoog maar exact hetzelfde met een dump, niets nieuws maar bahbah. Zeker dat gehang aan de beurzen, getverdemme!
Tijd voor een bounce in 1 klap naar 24.5 om een dikke vinger te maken richting die oldtechboomerrotzooi
Excellence does not require perfection.
Ach, kan niet alles winnen (had geen stoploss..yolo) De ride van 17.5k naar 20.5k Wel meegepakt met een 10x Long dus uiteindelijk dit jaar nog in de plus..En toen moest ik het tegen beter weten in proberen met wat altcoins XD
The first casualty in war is always the truth...
Sowieso vind ik een flinke retrace nu echt geen probleem. Als dit al de start van een nieuwe bullrun is, dan nog gaat dat niet met alleen maar groene kaarsen. Een tijdje retracen en dan rustig aan weer omhoog is prima, als de bodem maar geweest is kunnen we vanzelf weer mooie long posities innemen en gaat het grote harken vanzelf weer komen.DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:00:
@Stovirpi Be careful what you wish forHet level aan de onderkant heeft prima gehouden voor BTC tot nu toe. Dus eigenlijk niet zo veel aan de hand tot op dit punt. Enkel het prijsje is anders. Maar dat boeit geen reet.
Kan nu al niet wachten op de betere shills met vervolgens verwijten van jaloezie, misgunners of boot-missers als die shills worden getorpedeerd. Heerlijk die giftige sfeer die dan omhoog komt vanuit puur op greed functionerende wezens
(Maar dat kan dus nog wel maanden/meer dan een jaar duren)
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 19-01-2023 06:17 ]
Justice Department to Announce an International Cryptocurrency Enforcement Action
Edit: voor nu houdt hij dus netjes de bodem van het eerste level waar we tegen aan lopen aan de onderkant. Dat houden en er is niets aan de hand.
Dat nieuws over die 'enforcement action crypto' is ook weer zo'n mooi verhaal. Dat is blijkbaar gewoon dit:
[DB] DOJ Takes Enforcement Action Against Russian Exchange Bitzlato
https://twitter.com/tier10k/status/1615755589597921280
Nou wat een spanning en sensatie weer. Iemand moest even in positie komen geloof ik.
Edit 2: Precies de reden waarom ik mij niet bezig houd met al die onzin en gewoon puur prijsactie trade. Had je wel een mooie long entry op kunnen leveren dit verhaal trouwens. Ligt hier trouwens ook nog een mooie short net boven als je de failure wilt spelen. Mooi spel man!

[ Voor 40% gewijzigd door DAMAGE op 18-01-2023 18:22 ]
Ik gok dat die voorleesdame nog nooit een on-chain bitcoin transactie verstuurd heeft.keanu_ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:08:
https://www.justice.gov/live
Justice Department to Announce an International Cryptocurrency Enforcement Action
Bitzlato, is dit anti-Russisch gemotiveerd of anti-crypto gemotiveerd?
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 18-01-2023 18:13 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Oud nieuws, al meerdere malen gepost.keanu_ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:08:
https://www.justice.gov/live
Is daarnaast niet heel boeiend, in ieder geval niet iets waar de markt op reageert.
troje schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:12:
Puur FUD gebaseerd. 21k wederom.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large)
Ik spreek ook niet van een bullrun, ik spreek van 'als' dit de start van de bullrun is.. Bovendien, de downtrend is pas bevestigd als je nu op een bepaald timeframe een lower low neerzet ónder de bodem. Ik vind je wat pessimistisch, het was een enorme beuk omhoog na een tijdje sideways rond de bodem, verder omhoog, om ook nog eens het volgende level te breken, is dan ook weinig realistisch, zeker gezien de andere relevante koersen (dollar, SPX bijvoorbeeld). Zolang we niet te ver wegzakken kan er weer opgeladen worden voor een volgende poging dit level te breken. Dat kan gerust nog een paar maand duren wat mij betreft, bullruns beginnen vaak kalmpjes en voor je kan vaststellen dat je erin zit is ie al een hele tijd onderwegDAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:09:
@YES Wat je zegt klopt, alleen het grote probleem is dat ALS je hier reject, je nog letterlijk niks gedaan hebt. Er is geen bullrun. Ook nog geen start. Sterker nog; dan reject je gewoon het level wat je wilt gainen en is de trend nog steeds naar beneden. Dan was het inderdaad zoals zo velen al roepen gewoon een trap. Liefst zie ik gewoon het dropoff point gegained worden eerst. Maar als we dat niet doen dan is dat ook prima, want voorkeur hebben we niet. Maar dan moet je wel realistisch blijven en dan is het dus gewoon een rejection. Dan hoeven we al helemaal niet van een bullrun te spreken.
Edit: voor nu houdt hij dus netjes de bodem van het eerste level. Dat nieuws over die 'enforcement action crypto' is ook weer zo'n mooi verhaal. Dat is blijkbaar gewoon dit:
[DB] DOJ Takes Enforcement Action Against Russian Exchange Bitzlato
https://twitter.com/tier10k/status/1615755589597921280
Nou wat een spanning en sensatie weer. Iemand moest even in positie komen geloof ik.
Misschien is die term ook eigenlijk alleen maar verwarrend
opgezocht:
'Ecoin combines power of 'Social Mining' and 'Stable-coin banking'
https://www.coingecko.com/nl/coins/ecoin
https://ecoinofficial.org/
[ Voor 88% gewijzigd door _Gast_ op 18-01-2023 18:35 ]
[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 18-01-2023 18:21 ]
Op welke prijs flikkeren we erdoorheen? De constructieDAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:20:
@YES Ben het met je eens hoor. Is ook zo. Pessimistisch mag je het noemen. Ik kijk gewoon puur naar wat de chart vertelt en de scenarios daarbij. Maar je hebt gelijk dat je binnen deze move nog wel wat naar beneden kunt testen, zolang je de constructie maar niet verliest. Dat is het belangrijkste nu.
Ik DCA dagelijks in BTC. Zal mij werkelijk niks interesseren waar de koers vandaag, morgen of volgende week staat. Ik kijk wel naar het level op 420k!DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:00:
@Stovirpi Be careful what you wish forHet level aan de onderkant heeft prima gehouden voor BTC tot nu toe. Dus eigenlijk niet zo veel aan de hand tot op dit punt. Enkel het prijsje is anders. Maar dat boeit geen reet.
Stack Sats
[ Voor 97% gewijzigd door Overgeef Dave op 18-01-2023 18:58 ]
ahhh doctor doom, altijd feest als die zijn onzin schuif weer open trekt.....en dan stopt hij vaak ook niet, meestal iets van stagflation stagflation stagflation en dan wat gepruttel van btc has no value enz enzknakworst schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:25:
Roubini kent zijn cijfers.
https://finance.yahoo.com...28433.html?.tsrc=fin-srch
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
_Gast_ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:19:
WTF is Ecoin? +600% en op dit moment op de 63e plaats...
opgezocht:
'Ecoin combines power of 'Social Mining' and 'Stable-coin banking'
https://www.coingecko.com/nl/coins/ecoin
https://ecoinofficial.org/
:strip_exif()/f/image/9oHRksJGWTG3jfdKIZjgjvTk.jpg?f=fotoalbum_large)
100M marketcap met een 24 uurs handelsvolume van 18 bankjes.
Klinkt legit.
In het verleden deden we hier altijd SL's ipv TP's hunten, maar ik vind dit ook primaBTC100K2021 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:02:
Dit is gewoon even de TP van Taro hunten met een marge, nu kunnen we weer omhoog.
Die van mij is inmiddels gesloten op 21.041
:fill(white):strip_exif()/f/image/avj0yCGiiXawGBwiVs9zBQI9.png?f=user_large)
En alle BTC van de Ledger gisteren al verkocht:
:fill(white):strip_exif()/f/image/1XnkTdQaTvR4yb57nqIqWYDq.png?f=user_large)
Twijfel nu wel wat te doen:
/f/image/43B1rL2OCCkmVRYTiR5mSl6E.png?f=fotoalbum_large)
Gaat Bitcoin zo weer terug het kanaaltje in of afketsen op het huidige niveau... Ik kijk het even aan om te bepalen of ik wel/niet weer instap.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV
Ik voel een cursus met STAP subsidie aankomen....Jumpiefox schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:32:
Waar is die betaalde Taro premium telegram groep met live calls als je hem nodig hebt he
Ah inderdaad. Daar had ik even niet op gelet...Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:24:
[...]
[Afbeelding]
100M marketcap met een 24 uurs handelsvolume van 18 bankjes.
Klinkt legit.
Haha, zouden we nog wat aan hebben ook. Ik zeg doenzwembroek schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:34:
[...]
Ik voel een cursus met STAP subsidie aankomen....
:fill(white):strip_exif()/f/image/y6NXsEk1Sha2p1K7Fh2kQkw8.png?f=user_large)
@Jumpiefox Als ik zie hoe de heren van bijv. DoopieCash zich met de dag meer beginnen te verdedigen en irriteren dan blijf ik lekker weg van het publiek opzoeken. Ik trek mooi mijn eigen plan, geen verantwoording afleggen en geen shit over je heen krijgen, heerlijk.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV
Planet Finance. Een 6- delige serie van de VPRO over de financiële markten, beurzen, bubbels, energie, hedgefunds ect. Vind ik leuk. Ga ik met m'n NPO Plus eens even bingen vannavond
- edit. Deze dus
https://www.vpro.nl/programmas/planet-finance.html
[ Voor 14% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-01-2023 20:05 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Al ingecalculeerd? Gaan het meemaken!
[ Voor 57% gewijzigd door keanu_ op 18-01-2023 20:11 ]
Genesis failliet dus, succes @zwembroek! Wie weet terug naar de 16k en lager...keanu_ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 20:10:
Oops.. genesis?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nieuws?keanu_ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 20:10:
Oops.. genesis?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!