[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 188 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.170 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Therapy777 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:25:
Na veel mislukte trades in een best lastige markt, voelt dit zo goed :Y

[Afbeelding]
prachtig maar wat is een rndr? een rendier.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:37:
[...]

*ReckdNeppeDollarRally

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Buy low, sell high?

Wij doen hier in de slowchat meestal aan buy high, sell low. Anders komen we immers nooit van die bulten smerige fiat af.

Maar ook wel eens leuk om iemand te zien die zijn eigen plan trekt d:)b

Zonder gekheid, mooie trade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

[Afbeelding]
Wat maakte je tot het doen van de aankoop?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Take profit rond 21050 staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-Dlva2csErH03JjfO7rEdeVzyY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CRekTBCRm4MHBxiOjmZuN1E6.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Take profit rond 420k staan. Hodl :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:35
MicroWhale schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:04:
[...]

Take profit rond 420k staan. Hodl :+
hier rond de 50k dan dca ik wekelijks wat uit, hoe weet ik nog niet: ik kijk dan ook naar de dollar/euro koers kijken hoe en wat, deels euro, deels dollar en deels stablecoin :)

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:08:
[...]

hier rond de 50k dan dca ik wekelijks wat uit, hoe weet ik nog niet: ik kijk dan ook naar de dollar/euro koers kijken hoe en wat, deels euro, deels dollar en deels stablecoin :)
ik verkoop spot pas iets, net onder de vorige ATH. Dat flikker ik vervolgens direct mijn hypotheek in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:26
Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:08:
[...]

Dat de doekoe tzt tegen de plinten mag klotsen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:10:
[...]

ik verkoop spot pas iets, net onder de vorige ATH. Dat flikker ik vervolgens direct mijn hypotheek in
Zoiets... even kijken hoe snel ie de hoogte in schiet en ergens verkoop ik spot wat (ja, dat lukt me na 6 jaar proberen)... daarna is het beide kanten op (beweging omhoog of omlaag) langzaam spot uitstappen.

Doel hier is pensioen verzamelen, dus met lange adem. Alles wat ik pak is winst, dus altijd goed.... en of het nu 2024,2025 of 2030 is, ook dikke prima. Maar liefst 2024 en 420k please. O-)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

anti elppa schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:37:
[...]

Ik kijk niet bij elke coin naar de usercase, maar ik weet van RNDR dat het een AI project is dat iets met beeldbewerking doet voor films of zo. Volgens mij heeft Netflix het ook al een keer gebruikt. Verder weet ik er weinig van.
Jedi_Pimp schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:50:
[...]

Wat maakte je tot het doen van de aankoop?
TA en een beetje hype (als in "is een AI coin en dat is de nieuwe metaverse rage") maar eerlijkheidshalve wel geholpen door een premium groep op telegram.

[ Voor 5% gewijzigd door Therapy777 op 18-01-2023 10:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
MicroWhale schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:14:
[...]

Zoiets... even kijken hoe snel ie de hoogte in schiet en ergens verkoop ik spot wat (ja, dat lukt me na 6 jaar proberen)... daarna is het beide kanten op (beweging omhoog of omlaag) langzaam spot uitstappen.

Doel hier is pensioen verzamelen, dus met lange adem. Alles wat ik pak is winst, dus altijd goed.... en of het nu 2024,2025 of 2030 is, ook dikke prima. Maar liefst 2024 en 420k please. O-)
Ja hier ook hoor, erg lange adem. Al zou het wel leuk zijn om over jaartje of 10 de keurze te hebben om te stoppen. Grote kans dat ik gewoon door werk, vind werken leuk, maar dan heb ik iig de keuze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
anti elppa schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:10:
[...]

Als we ooit weer in een dikke bull zitten duw ik ook een deel de hypotheek in en reserveer ik weer wat voor wat snoepreisjes.

Voor op een tegeltje:
Je kan beter zelf hunten dan gehunt worden.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
Met deze Bull had het sowieso 'green tea' moeten zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:16:
[...]

Ja hier ook hoor, erg lange adem. Al zou het wel leuk zijn om over jaartje of 10 de keurze te hebben om te stoppen. Grote kans dat ik gewoon door werk, vind werken leuk, maar dan heb ik iig de keuze.
Same here... financieel onafhankelijk zijn is prio 1... werken is veel te leuk om mee te stoppen, maar kunnen kiezen wat je doet is goud. Dat laatste heb ik als freelancer nu al last van gelukkig, maar de financiële noodzaak om te werken is er nog wel.

Btw weet iemand of je als crypto-belegger al serieus genomen wordt in het FO-topic? Een paar jaar geleden werd ik daar weggezet als paria toen ik over crypto als middel begon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Als je echt snel financieel onafhankelijk wilt zijn kun je beter je hypotheek in Bitcoin flikkeren.. bereik je eerder dat doel :)
Daarna kun je weer een huis kopen.

@Slux is onze deskundige hierin toch?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:26:
[...]

Btw weet iemand of je als crypto-belegger al serieus genomen wordt in het FO-topic? Een paar jaar geleden werd ik daar weggezet als paria toen ik over crypto als middel begon.
Fuck around ---> find out.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
[...]

Same here... financieel onafhankelijk zijn is prio 1... werken is veel te leuk om mee te stoppen, maar kunnen kiezen wat je doet is goud. Dat laatste heb ik als freelancer nu al last van gelukkig, maar de financiële noodzaak om te werken is er nog wel.

geen idee, ben daar een aantal jaar terug ook wel paar keer geweest. Nooit de drang gehad om iets te posten. Wel raar dat ze je daar als paria weg gezet hebben. Gros van die figuren daar gaat het uberhaubt nooit halen, denk dat er hier in de dit topic meer mensen zijn die het al zijn, of dicht in de buurt zitten, dan in dat topic....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Denk dat de meeste het niet serieus nemen, maar meeste verdiepen ook niet in deze materie

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05:58
[...]

Je moet in iedere post BTC vervangen door NT world fund. Dan nemen ze je wel serieus.

Stack Sats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Het sentiment daar is inderdaad niet bepaald pro-crypto.
90% crypto 10% stonks nemen ze niet serieus, 90% stonks 10% crypto negeren ze die laatste 10% gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
[...]

Doel hier is pensioen verzamelen, dus met lange adem.
_/-\o_ precies dit!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat stom zeg. Als je financieel onafhankelijk wil worden/zijn zou je toch verwachten dat de weg er naar toe niet zo boeit? Zolang het doel maar gehaald wordt. Anders sluit je voor jezelf alleen maar nog een extra mogelijkheid uit. Maar goed zal wel aan mij liggen.
Slonzo schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:39:
[...]

Het sentiment daar is inderdaad niet bepaald pro-crypto.
90% crypto 10% stonks nemen ze niet serieus, 90% stonks 10% crypto negeren ze die laatste 10% gewoon :+

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Als je belegd in aandelen/crypto/vastgoed/bitcoin dan doe je het op lange adem >15 jaar zeker beter dan 99,9% van alle mensen die 100% in euro's zitten op hun bankrekening :)

+je mindset is zodanig geprikkeld dat je donders goed weet hoe de markt dan werkt na 15 jaar (verwacht ik, ik doe dit pas 2.5 jaar :) )

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 18-01-2023 10:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:49:
Wat stom zeg. Als je financieel onafhankelijk wil worden/zijn zou je toch verwachten dat de weg er naar toe niet zo boeit? Zolang het doel maar gehaald wordt. Anders sluit je voor jezelf alleen maar nog een extra mogelijkheid uit. Maar goed zal wel aan mij liggen.

[...]
Crypto is volgens de "serieuze belegger/fire community" een no-go.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 03-10 18:30
Gelukszoekr schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:07:
[...]

Terwijl FO en self-custody toch perfect samen gaan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:49:

[...]
Maar daar mogen mensen toch vinden dat het geen goed pad is? Dat is punt van forum, discussieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:14:
[...]

Maar daar mogen mensen toch vinden dat het geen goed pad is? Dat is punt van forum, discussieren.
Maar dan mogen mensen toch vinden dat ze ongelijk hebben? Dat is de basis van een discussie; standpunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:32
We delen wel een leuke Tweakers Slowchat Barbecue groepsfoto in 2028 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:45
Gelukszoekr schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:07:
[...]

Logisch toch? Nu ik serieuzer bezig ben met fire is crypto voor mij ook te opportunistisch en dus heb ik mijn focus verlegd naar ETF. Fire is meer een lange termijn, minder risico en weinig opportunisme. Allemaal zaken die op crypto geen betrekking hebben. Tuurlijk kan je fire worden met crypto, maar dat is meer geluk dan wijsheid.

Als toevoeging , crypto zie ik meer als een kraskaart. Je weet dat de kans klein is maar je probeert het toch. Maar voor mijn pensioen zal crypto niet een serieuze optie zijn. Daar hangt veels te veel van af.

[ Voor 16% gewijzigd door mannowlahn op 18-01-2023 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Hier ook maar even neerzetten/vragen :

Crypto vriendelijke/neutrale banken in BE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:16:
[...]

Maar dan mogen mensen toch vinden dat ze ongelijk hebben? Dat is de basis van een discussie; standpunten.
Volgens mij is er dan ook geen moderator die iemand het verbiedt om te delen daar dat je FO wil gaan door all-in te gaan op ShinaInu, en tegelijk voor de veiligheid spaart met een stable coin op Luna. Maar daar mag de rest dan ook wat van vinden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:10

raq

Alpina schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:30:
[...]
OP is een L2, verder weinig met ai te maken volgens mij. Maar gewoon wat hypes meepakken prima toch. Ik heb FET helaas veel te vroeg verkocht begin december maar Orai hou ik wel nog even aan. Verder zijn coins zoals Agix al gigantisch hard gestegen zou dan eerder een gokje wagen met Ocean of NMR.
Numerai is wel een interessante hebben een model/modellen om stocks te voorspellen.

Er zal vast ook een coin zijn om al je huiswerk te maken zoals hierboven…

What a time to be alive :')
Bijna uitgestopt net op OP, zou op zich niet verkeerd zijn om uitgestopt te worden. Ben ik ook weer genezen van het groene kaarsenjagen voor een tijdje. Moet gewoon af en toe op m'n bek gaan om die drang onder controle te kunnen houden.

FO is leuk, maar je ik moet wel een dagbesteding hebben, anders gaat t hard achteruit met de centen en de gezondheid. Als het zover komt ga ik wel weer op de taxi werken voor een paar dagen p/w. Geen stress, geen deadlines, geen politiek gedoe, gewoon van A naar B brengen.
Doel voor mij was/is niet perse FO, het doel was om de financiële ruimte te creëren om je eigen keuzes te maken, zonder direct afhankelijk te zijn van een inkomen van een werkgever, opdrachtgever of ander dagelijks PoW. Ik denk dat velen die hier al jaren posten/lurken dit wel binnen handbereik hebben gehad tijdens de afgelopen bull.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Nu online
[...]

Sowieso, als je buiten een paar topics komt op Tweakers. Front page is ook altijd lachen als het over crypto gaat. Terwijl het toch (soms) dikke tech is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:24:
[...]

Volgens mij is er dan ook geen moderator die iemand het verbiedt om te delen daar dat je FO wil gaan door all-in te gaan op ShinaInu, en tegelijk voor de veiligheid spaart met een stable coin op Luna. Maar daar mag de rest dan ook wat van vinden ;)
Dat vind ik ook :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:10

raq

PureLOOD schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:30:
[...]
Sowieso, als je buiten een paar topics komt op Tweakers. Front page is ook altijd lachen als het over crypto gaat. Terwijl het toch (soms) dikke tech is. :+
Ik vind het altijd wel bijzonder dat welopgeleide en weldenkende mensen (het historische tweakers publiek) een stellige mening hebben over zaken waar ze niet inhoudelijk iets van weten, of dat nou over crypto gaat of over andere onderwerpen. Of van die mensen die eenvoudige oplossingen aandragen voor complexe problemen...

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
PureLOOD schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:30:
[...]

mensen die het minst erover weten roeptoeteren het hardste :)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Oh heb ik het daarom alleen over tieten in dit topic? Awww shit, moet ik straks alles over Bitcoin gaan uitleggen :X

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
raq schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:38:
[...]

Ik vind het altijd wel bijzonder dat welopgeleide en weldenkende mensen (het historische tweakers publiek) een stellige mening hebben over zaken waar ze niet inhoudelijk iets van weten, of dat nou over crypto gaat of over andere onderwerpen. Of van die mensen die eenvoudige oplossingen aandragen voor complexe problemen...
Die weten wel veel van wat ze op school geleerd hebben. Maar wat je op school leert is niet altijd de waarheid ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Precies, probeer een serieuze discussie te hebben over energieverbruik of toekomst van PoW wanneer block rewards richting nul gaan met een Bitcoin maxi. Succes ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Sissors schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:47:
[...]

Precies, probeer een serieuze discussie te hebben over energieverbruik of toekomst van PoW wanneer block rewards richting nul gaan met een Bitcoin maxi. Succes ermee :P
de hashrate zal vast naar beneden gaan, zo gaan de rewards weer omhoog voor mensen die wel minen..... tot we een stabiele spot gevonden hebben dat wel winstgevend blijft.

vergeet niet dat er plekken op de wereld zijn waar energie gratis is.

maar voor nu de hashrate blijft maar stijgen terwijl bitcoin prijs nog steeds laag staat

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 18-01-2023 11:58 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:57:
[...]

de hashtags zal vast naar beneden gaan, zo gaan de rewards weer omhoog voor mensen die wel minen..... tot we een stabiele spot gevonden hebben dat wel winstgevend blijft.
Wut? N00b >:) :>

edit: haha ik was sneller.... met je ninja edit :+

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 18-01-2023 11:59 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 21:45

Barrycade

Through the...

Kol Nedra schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Die weten wel veel van wat ze op school geleerd hebben. Maar wat je op school leert is niet altijd de waarheid ;)
Wel knap als ze dat nog weten te herinneren. Ik moet af en toe even meekijken met mijn kinderen naar hun huiswerk. Dan moet ik echt even zitten om stof van mijn kennis af te blazen, zeker bij wiskunde enzo. Dat is echt geen active kennis meer. En dat is niet zo'n goed voorbeeld voor je kinderen dat ze iets moeten leren wat ze daarna toch niet meer gebruiken :o

Maar ja nu hebben ze ChatGPT gevonden dus dat scheelt mij weer in de boeken duiken O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
auto correct jonguuh! :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Komop Bitcoin, even een shortsqueeze richting 22.500 en dan een correctie naar 18.500. Dan lekker bijspekken en de rit naar boven uitzitten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
[...]

de hashrate zal vast naar beneden gaan, zo gaan de rewards weer omhoog voor mensen die wel minen..... tot we een stabiele spot gevonden hebben dat wel winstgevend blijft.

maar voor nu de hashrate blijft maar stijgen terwijl bitcoin prijs nog steeds laag staat
Hashrate zelf zegt niks, het gaat om hoeveel geld mining kost, dat is de veiligheid van Bitcoin. Juist gratis energie helpt niet, want het idee is dat mining geld kost.

En dat is de bescherming van Bitcoin. Maar als block rewards naar nul gaan, moet dat betaald worden uit fees, die momenteel ongeveer 1% van de block rewards zijn. En ik verwacht geen problemen bij 10x lagere security, maar bij 100x lagere security? En dat is decennia in de toekomst, maar het komt wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 14:49
[...]

Ik was laatst mijn energierekening aan het vergelijken met die van mijn broer in Nederland en ik betaal per kWh hier in NZ ongeveer 10% van wat het in NL kost. Veel energie wordt hier opgewekt uit vulkanisme en water

Eigenlijk wel een gat in de markt, een vulkanische bitcoin mining hub 8)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
ScuL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:09:
[...]

https://news.bitcoin.com/...00-renewable-0-emissions/

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
[...]

Probeer anders eens je insteek te delen in het stonks-topic met een btc avatar 8)7.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Nu online
ScuL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:09:
[...]

Ik was laatst mijn energierekening aan het vergelijken met die van mijn broer in Nederland en ik betaal per kWh hier in NZ ongeveer 10% van wat het in NL kost. Veel energie wordt hier opgewekt uit vulkanisme en water

Te laat:

https://www.euronews.com/...ng-bitcoin-in-el-salvador

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTFD
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Weet niet of die hier al gepasseerd is maar wel interessant om wat meer inzicht te krijgen in de 'grote jongens' (niet echt crypto focus): YouTube: Ep 187: The Former Market Maker Returns — and Weighs in on the $GME ...

[ Voor 3% gewijzigd door SlasZ op 18-01-2023 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hasjreet.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Het zou veel logischer zijn de bitcoin-mining industrie in IJsland te plaatsen en dan de restwarmte weer rechtstreeks de warmtenetwerken in te pompen. Dus van geothermische warmte naar elektriciteit naar warmte en Bitcoins.

Nu worden ze langzaam verbannen, maar als de warmte niet verspilt zou worden dan denk ik dat IJsland het wel weer toestaat.

Ander potentieland is de Filipijnen, maar dan moet je lokale connecties hebben die je afkoopt in Bitcoins.

[ Voor 8% gewijzigd door moshimoshi op 18-01-2023 13:23 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CczM4HGs3w-eWOUbs7V0amZIYLE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SLSeRaHnw1KXAm6vtMT1HM3B.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
Therapy777 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:25:
[...]

AD heeft een paywall. Not gonna pay :>
archive.ph

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 16:47

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
"Klanten lopen weg' klinkt voor een krant beter, dan 'klanten zetten hun Crypto op een ledger' |:(

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
Griffx schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:34:
[...]

"Klanten lopen weg' klinkt voor een krant beter, dan 'klanten zetten hun Crypto op een ledger' |:(
Beide is waar toch.

Daarbij terecht trouwens dat klanten weglopen. Als Bitvavo niet de rekening neerlegt waar die hoort dan is het geen betrouwbare partij meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Griffx schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:34:
[...]

Pateto Patato ...Voor Bitvavo betekend het dat klanten exit gaan en er minder handel is op het platform.

Ik geef ze geen ongelijk (de klanten dus)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
[...]

Uit ervaring, nee :D

Ja, als je misschien een paar procent in crypto hebt. Maar als het meer wordt dan is het toch al snel dat je je risico moet afbouwen en naar aandelen moet gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 18:33

NeoflexNL

Forever young

Blik1984 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:23:
[...]

Uit ervaring, nee :D

Ja, als je misschien een paar procent in crypto hebt. Maar als het meer wordt dan is het toch al snel dat je je risico moet afbouwen en naar aandelen moet gaan
Pff, aandelen.. Niks mis met een goede vermogensspreiding hoor en heb ze zelf ook wel, maar financieel onafhankelijk worden/zijn met aandelen, dat is toch een utopie?

Ja, voor de happy few misschien, maar we heten niet allemaal Warren Buffet.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
NeoflexNL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:26:
[...]

Pff, aandelen.. Niks mis met een goede vermogensspreiding hoor en heb ze zelf ook wel, maar financieel onafhankelijk worden/zijn met aandelen, dat is toch een utopie?

Oneens, een goed divers mandje aandelen doet over de lange termijn 6-8% rendement. Bij een miljoen in aandelen heb je dus zo'n 40-60k vrij besteedbaar vermogen per jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
moshimoshi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:57:
[...]

Beide is waar toch.

Daarbij terecht trouwens dat klanten weglopen. Als Bitvavo niet de rekening neerlegt waar die hoort dan is het geen betrouwbare partij meer.
Bitvavo legt toch de rekening bij Genesis neer? Ze schrijven in hun blog dat ze zelfs al een bod hadden gekregen van 70% van de waarde, maar menen dat ze het volledige gestakete bedrag van 280M terug kunnen krijgen. Daarbij staan ze garant voor het hele bedrag en geven aan hoe ze aan dat geld komen, dus dat lijkt me ook te traceren.

Daarom snap ik de conclusie niet dat het terecht is dat klanten weglopen en dat je insinueert dat Bitvavo geen betrouwbare partij meer is. Ik zou op basis van de informatie die ik heb zeggen dat ze júist transparant zijn en direct duidelijk gemaakt hebben dat de klant geen risico loopt.

En ja, dit staat los van de eigen verantwoordelijkheid die klanten hebben om hun crypto bijvoorbeeld op een cold wallet te zetten (iets wat Bitvavo overigens óók publiekelijk aanraadt.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Blik1984 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:29:
[...]

Oneens, een goed divers mandje aandelen doet over de lange termijn 6-8% rendement. Bij een miljoen in aandelen heb je dus zo'n 40-60k vrij besteedbaar vermogen per jaar
Ja, bij een miljoen in aandelen ja, maar dan is financieel vrij zijn ook niet zo moeilijk.. Maar goed, ik vrees dat deze discussie hier niet gewaardeerd wordt

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:56
[...]

De wens om financieel onafhankelijk te worden door middel van investeren in aandelen en crypto is sowieso een utopie en voor velen niet realiseerbaar. Je moet toch wel een dusdanig beschikbaar vermogen hebben om dergelijke niveau's te kunnen halen met alleen investeren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Wil je echt financiële onafhankelijkheid nastreven, dan zul je meer succes hebben door het vergroten van je inkomen en het realiseren van een extra inkomstenstroom.

Ja, investeren in crypto kan zeker helpen met het realiseren van deze droom. Maar de praktijk leert echter dat men veel te laat verkoopt in een bull markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 03-10 18:57
Mooi kaarsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:34
Blijft voor nu nog wel even een pittige horde, 21.5/21.7K

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
jvel92 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:47:
[...]

De wens om financieel onafhankelijk te worden door middel van investeren in aandelen en crypto is sowieso een utopie en voor velen niet realiseerbaar. Je moet toch wel een dusdanig beschikbaar vermogen hebben om dergelijke niveau's te kunnen halen met alleen investeren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Wil je echt financiële onafhankelijkheid nastreven, dan zul je meer succes hebben door het vergroten van je inkomen en het realiseren van een extra inkomstenstroom.

Ja, investeren in crypto kan zeker helpen met het realiseren van deze droom. Maar de praktijk leert echter dat men veel te laat verkoopt in een de bull markt.
Tja financieel onafhankelijkheid klinkt leuk, maar wat er normaal mee bedoelt is vervroegd met pensioen gaan. En dat is prima voor een hoop mensen mogelijk, als je er maar wat voor wil laten. En hoeveel vroeger je met pensioen kan, ja dat ligt aan je salaris en hoeveel je daarvan niet uitgeeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moshimoshi
coelho schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:35:
[...]

Bitvavo legt toch de rekening bij Genesis neer? Ze schrijven in hun blog dat ze zelfs al een bod hadden gekregen van 70% van de waarde, maar menen dat ze het volledige gestakete bedrag van 280M terug kunnen krijgen. Daarbij staan ze garant voor het hele bedrag en geven aan hoe ze aan dat geld komen, dus dat lijkt me ook te traceren.
Ja, maar het klopt fundamenteel niet dat ze het risico van die overige 30% bij alle klanten neerleggen. De 30% moet in mijn ogen komen van de klanten die hun coins gestaked hadden via Bitvavo.
Daarom snap ik de conclusie niet dat het terecht is dat klanten weglopen en dat je insinueert dat Bitvavo geen betrouwbare partij meer is. Ik zou op basis van de informatie die ik heb zeggen dat ze júist transparant zijn en direct duidelijk gemaakt hebben dat de klant geen risico loopt.
Door bovenstaande vermenging daalt de betrouwbaarheid en hebben ze het concept van dekking losgelaten. Het is een beetje een fundamentele kwestie, maar door zo te handelen blijkt dat ze gewoon alles op één hoop gooien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

[...]

Lol een miljoen heb je ook zomaar even liggen. Ik neem aan dat 95% van de mensen die FIRE willen zijn niet aan die voorwaarde voldoet, dus dit vind ik niet echt een goed argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Therapy777 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:02:
[...]

Lol een miljoen heb je ook zomaar even liggen. Ik neem aan dat 95% van de mensen die FIRE willen zijn niet aan die voorwaarde voldoet, dus dit vind ik niet echt een goed argument.
Als LUNC even door de $1,- knalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
[...]

99% word ook niet fire. En dan bedoel ik mensen onder 60. Leuke droom, maar vooral niet meer dan dat. Hel, gok dat het gros nog geen 100k heeft staan, laat staan 1meur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
[...]

In het FO-topic niet, maar hier in de SC hebben we allemaal minimaal een paar miljoen. Waar denk je dat we anders de tijd vandaan halen om hier te posten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

21.5, daar gaat ie!

FIRE incoming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
NeoflexNL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:08:
21.5, daar gaat ie!

Volgens mij gaat die vandaag nog door de 22k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:56
Sissors schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:53:
[...]

Tja financieel onafhankelijkheid klinkt leuk, maar wat er normaal mee bedoelt is vervroegd met pensioen gaan. En dat is prima voor een hoop mensen mogelijk, als je er maar wat voor wil laten. En hoeveel vroeger je met pensioen kan, ja dat ligt aan je salaris en hoeveel je daarvan niet uitgeeft.
FIRE: Financial independence, Retire early.

Dat zijn twee verschillende zaken en doelen die je kunt nastreven. Je kunt namelijk vroeg met pensioen gaan, maar dat maakt je niet meteen financieel onafhankelijk. Anderzijds kun je financieel onafhankelijk zijn, maar niet vervroegd met pensioen gaan (en dat is ook niet nodig).

Wat mij opvalt is dat de focus heel vaak ligt op het besparen i.p.v. focussen op het vergroten van je inkomen. De illusie bestaat zolang je maar veel bespaart en gaat investeren in aandelen en crypto dan kom je wel bij je vroege pensioen of financiële onafhankelijkheid. Maar je gaat vele malen grotere stappen zetten als je de focus verlegt naar vergroten van je inkomen. Er zitten namelijk grenzen aan hoeveel je kunt besparen.Zeker met de huidige inflatie als je inkomen niet op zijn minst meegroeit, zijn die grenzen snel bereikt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 22:51
Mooie beweging, dat FIRE. Lekker wegdromen bij succesverhalen van half-twintig-begin-dertigers die niet meer hoeven te werken en lekker veel vrije tijd overhouden.

Vervolgens er achter komen dat je toch niet iedere maand op vakantie kunt gaan en iets te krap hebt gebudgetteerd waardoor je aan het eind van je budget een stuk maand over houdt.

Dan besluit je toch maar weer te gaan werken op je veertigste, want de hele maand honger is toch niet zo leuk en dat stond ook niet in die blogs.

Zit je dan. 40-jaar-en-een-beetje met een gat van 10 jaar op je CV omdat je eigenlijk gewoon geen zin had in een fatsoenlijke carrière, dus solliciteren is nog best een uitdaging.

Zo zie ik het overgrote deel van die FIRE-beweging eindigen. Maar misschien ben ik wat te pessimistisch ingesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
NeoflexNL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:08:
21.5, daar gaat ie!

er is vast weer wat goed nieuws

Durft iemand te shorten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Waar blijven de babes dan?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik heb vernomen dat pas na de volgende halving de babes per $ 500 komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Laatst online: 05:58
Hou toch op met die fire praat. Ik zit in crypto om FatFIRE te worden. Ieder weekend, omringd door alle babes die hier gedeeld worden, flessen champagne kapot slaan op GLMR beach!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

NeoflexNL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:16:
[...]

Ik heb vernomen dat pas na de volgende halving de babes per $ 500 komen..
Gaan ze weer pas komen NA de 69K? :/
:'(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• moshimoshi
Ray_ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:14:
Mooie beweging, dat FIRE. Lekker wegdromen bij succesverhalen van half-twintig-begin-dertigers die niet meer hoeven te werken en lekker veel vrije tijd overhouden.

Vervolgens er achter komen dat je toch niet iedere maand op vakantie kunt gaan en iets te krap hebt gebudgetteerd waardoor je aan het eind van je budget een stuk maand over houdt.

Dan besluit je toch maar weer te gaan werken op je veertigste, want de hele maand honger is toch niet zo leuk en dat stond ook niet in die blogs.

Zit je dan. 40-jaar-en-een-beetje met een gat van 10 jaar op je CV omdat je eigenlijk gewoon geen zin had in een fatsoenlijke carrière, dus solliciteren is nog best een uitdaging.

Zo zie ik het overgrote deel van die FIRE-beweging eindigen. Maar misschien ben ik wat te pessimistisch ingesteld :)
FIRE eindigt als de inflatie 20% bedraagt. Dat is zo ongeveer nu en dus lees je over een jaar niets meer over FO. Allemaal weer terug van het backbacken in Azië en gewoon weer voor Unilever aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
NeoflexNL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:36:
[...]

Ja, bij een miljoen in aandelen ja, maar dan is financieel vrij zijn ook niet zo moeilijk.. Maar goed, ik vrees dat deze discussie hier niet gewaardeerd wordt
Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk is, en die miljoen is slechts een voorbeeld. Als je 50/60 bent kan het ook prima met een fors lager bedrag. Punt was dat het prima kan met aandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
moshimoshi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:19:
[...]

FIRE eindigt als de inflatie 20% bedraagt. Dat is zo ongeveer nu en dus lees je over een jaar niets meer over FO. Allemaal weer terug van het backbacken in Azië en gewoon weer voor Unilever aan het werk.
Haha, jij bent ook al zo heerlijk somber ingesteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon rond je 50e je hele hebben en houden verkopen, in de sociale huur kruipen en wanneer je blut bent lekker de bijstand in.

Wie doet je wat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ray_
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:21:
Gewoon rond je 50e je hele hebben en houden verkopen, in de sociale huur kruipen en wanneer je blut bent lekker de bijstand in.

Wie doet je wat.
Bietje steel'n. Bietje zuip'n.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

De dames tot 35k waren al gepost door jaapio die geen jaapio heet en boven de 64k is het skeer. Of zit hij al voorbij de 420k met Photosoep?

Dusssss.... dikke Bitcoin:

Afbeeldingslocatie: https://www.impulsegamer.com/articles/wp-content/uploads/2020/01/bitcoinbabe10.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:24:
De dames tot 35k waren al gepost door jaapio die geen jaapio heet en boven de 64k is het skeer. Of zit hij al voorbij de 420k met Photosoep?

[Afbeelding]
Kijk dat is praat.

Die FIRE kan me gestolen worden, ik leef nu en niet later, dus dikke meme +1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ding ding ding markt opening. Lijkt er op dat de SPX in het groen opent. Als we daar nou eens door die resistance heen kunnen knallen dan kan het nog lachen worden vandaag.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

sh4d0wman schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:24:

[Afbeelding]
Hoe heetie dan?.. Kees?

Mooie Bitcoins btw :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:21:
[...]

Logisch toch? Nu ik serieuzer bezig ben met fire is crypto voor mij ook te opportunistisch en dus heb ik mijn focus verlegd naar ETF. Fire is meer een lange termijn, minder risico en weinig opportunisme. Allemaal zaken die op crypto geen betrekking hebben. Tuurlijk kan je fire worden met crypto, maar dat is meer geluk dan wijsheid.

Als toevoeging , crypto zie ik meer als een kraskaart. Je weet dat de kans klein is maar je probeert het toch. Maar voor mijn pensioen zal crypto niet een serieuze optie zijn. Daar hangt veels te veel van af.
Die logica ontgaat me volledig. Ik ben ook bezig met fire, maar dan alleen FI. Ik heb een gebalanceerd portfolio met een deel crypto erin. Als ik qua spreiding ga kijken dan heb ik in het begin evenveel gelegd in elk mandje. 6 mandjes welteverstaan. Nu is dat crypto mandje veel meer waard en hevel ik geld over van het cryptomandje naar de andere mandjes. Zoals het hoort: Van hoog naar laag risico.

Nog steeds FI, met risicomanagement, portfoliobeheer en dezelfde achterliggende gedachte. Maar dan dus met een deel crypto. Echter, er zitten een paar zeer passief-agressieve topic-heersende mensen in dat FIRE topic die dat niet waarderen en je dus meteen affakkelen (ja, dit weet ik uit eigen ervaring). De rest hobbelt daar achteraan.

Prima, maar met zo'n narrow-minded blik en manier van 'discussieren' vind je me dus niet meer in dat topic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 03-10 18:30
MicroWhale schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:51:
[...]

Die logica ontgaat me volledig. Ik ben ook bezig met fire, maar dan alleen FI. Ik heb een gebalanceerd portfolio met een deel crypto erin. Als ik qua spreiding ga kijken dan heb ik in het begin evenveel gelegd in elk mandje. 6 mandjes welteverstaan. Nu is dat crypto mandje veel meer waard en hevel ik geld over van het cryptomandje naar de andere mandjes. Zoals het hoort: Van hoog naar laag risico.

Nog steeds FI, met risicomanagement, portfoliobeheer en dezelfde achterliggende gedachte. Maar dan dus met een deel crypto. Echter, er zitten een paar zeer passief-agressieve topic-heersende mensen in dat FIRE topic die dat niet waarderen en je dus meteen affakkelen (ja, dit weet ik uit eigen ervaring). De rest hobbelt daar achteraan.

Prima, maar met zo'n narrow-minded blik en manier van 'discussieren' vind je me dus niet meer in dat topic.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E8lCh3NWYAIBRSQ.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ik heb gewoon alles in crypto, lekker overzichtelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
mannowlahn schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:21:
[...]

Het klopt dat het wat minder risico heeft. Maar als je FIRE wit worden, dan ontkom je er eigenlijk niet aan om ergens wat risico te nemen, anders is het zo goed als onhaalbaar.

Alpina schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:56:
Ik heb gewoon alles in crypto, lekker overzichtelijk.
Ik heb gewoon alles in Bitcoin, lekker overzichtelijk.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 188 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!