:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cGsGUC6nuXXt3ndjhbWmNxVd.jpg?f=user_large)
NFT met een kleine crop flaw links, die zijn meer waard!Darrell schreef op zondag 15 januari 2023 @ 20:16:
Ik dacht ik heb niks te doen. Laat ik ook eens een nft in elkaar flansen.
[Afbeelding]
was altijd zo bij postzegels toch
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Daar zit wel wat werk in.Darrell schreef op zondag 15 januari 2023 @ 20:16:
Ik dacht ik heb niks te doen. Laat ik ook eens een nft in elkaar flansen.
[Afbeelding]
Knap gedaan
Ik heb geen idee. Ik heb er 26 geseald liggen. Beetje impulsief...Ezekielll schreef op zondag 15 januari 2023 @ 21:21:
Grappig... ik was even vergeten dat ik ze had.... hoe gaat het met die crypto stamps

Zie net dat ze nog niet eens uitverkocht zijn. Ik bewaar ze gewoon maar heb er weinig vertrouwen in.
[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 15-01-2023 21:39 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het gaat steeds anders dan ik denk, dus voor jullie zeg ik dat we vannacht terug droppen naar 19.9KJoosie200 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 21:25:
Leuk die flatliner in het weekend. Wenn Bartje of 25k weekly close?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik hou een oogje in het zeil terwijl Nederland slaaptTaro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 23:24:
Tjah, kan niet lang meer duren... Zie het morgenochtend wel.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Je bent een topperScuL schreef op zondag 15 januari 2023 @ 23:26:
[...]
Ik hou een oogje in het zeil terwijl Nederland slaapt
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zal wel weer rekt worden...Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 23:37:
Onderkant is zojuist ook weer getest, nu weer stijgen?
[Afbeelding]
Het went...
/f/image/llq46UnlBnuHT6JbjSwg73Xm.png?f=fotoalbum_large)
Die wicks zijn wel een positief teken, betekent dat de prijs snel hersteld van de onderkant.
De RSI blijft borrelen, ik denk dat de klapper komt als de RSI uitbreekt
-edit-
RSI is gebroken!!
Laatste keer >20% was begin 2021, dat is twee jaar geleden.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
- weekly close $20898
[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 16-01-2023 01:04 ]
Edit; je merkt wel dat we echt flink tegen resistance aan zitten te traden. Dit is zo’n beetje het laatste draadje resistance. Als je daar door komt kan het wel eens hard gaan.
[ Voor 78% gewijzigd door DAMAGE op 16-01-2023 02:15 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit is echt wel strijd der titanen, de koers gaat op en neer en is erg riskant om te traden
Als de US markten groen openen op maandag...
-update-
zie nu een korte re-test van $21200 level naar bovenkant bull flag
[ Voor 10% gewijzigd door ScuL op 16-01-2023 04:53 ]
JDx schreef op zondag 15 januari 2023 @ 21:42:
[...]
Het gaat steeds anders dan ik denk, dus voor jullie zeg ik dat we vannacht terug droppen naar 19.9K
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Jaren geleden lag ik nog wel eens wakker van teveel geld in crypto. Nu is dat andersom.
Ja, ik koop "hoog" in. Ja, ik had eerder kunnen instappen. Ja, ik denk dat het heel goed mogelijk is dat we de bodem nog niet gezien hebben.
Dus ja, ik gedraag me als elke andere amateur en koop na een beste groene candle. Ik heb gegokt, en "verloren". Al is dat verlies nog maar zeer relatief.
Op deze dag, exact 1 jaar geleden had ik ** Knip, op verzoek verwijderd. **. In 2022 heb ik onder andere een auto gekocht voor ** Knip, op verzoek verwijderd. ** en ** Knip, op verzoek verwijderd. ** op m'n hypotheek afgelost. En ga ik weer met ** Knip, op verzoek verwijderd. ** de toekomst tegemoet. Het was dus geen slecht jaar, het had alleen is deze entry slecht. effin, als we weer een jaar verder zijn hebben we het nergens meer over
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:00 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
nice man!!! ga je over 2 jaar geen spijt van hebben!!
[ Voor 65% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:00 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Voor nu zweet ik m peentjes... er komt niks aan op de Ledger...anti elppa schreef op maandag 16 januari 2023 @ 06:55:
[...]
nice man!!! ga je over 2 jaar geen spijt van hebben!!
Had ik van de week ook. 2 uurtjes later en het stond erop. Sinds afgelopen week geeft ledger live ook de rewards van het DOT netwerk niet meer aan.Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 06:55:
[...]
Voor nu zweet ik m peentjes... er komt niks aan op de Ledger...
Komt goed

UberLurker Departement #GG.
kijk anders gewoon ff in de blockchain explorer of je munten wel gewoon in jou wallet zitten.Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 06:55:
[...]
Voor nu zweet ik m peentjes... er komt niks aan op de Ledger...
Haha het was geen vuurwerk, maar wel al uren door de 21K.
Ik heb de Ledger geopend. Ik heb met de Ledger het adres geverifieerd. Hier kwam dit adres uitanti elppa schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:00:
[...]
kijk anders gewoon ff in de blockchain explorer of je munten wel gewoon in jou wallet zitten.
** Knip, op verzoek verwijderd. **
Dit adres had ik eerder al geverifieerd ook bij Kraken. Maar blijkbaar nooit eerder een transactie naar toe gedaan. Hier staat ** Knip, op verzoek verwijderd. ** BTC.
Als ik nu met de Ledger opnieuw verifieer komt er een ander adres te staan. Ledger Live wil niet syncen met de BTC blockchain. WTF
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:00 ]
Ach, het is ook geen 19.5k. En we moeten eerst door de 21k voordat we naar de 420k kunnen.JDx schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:03:
[...]
Haha het was geen vuurwerk, maar wel al uren door de 21K.
Iedere keer maakt je ledger een nieuw BTC adres aan. Transacties naar het oude adres blijven aankomen. Geen paniek, geef het wat tijd.Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:03:
[...]
Ik heb de Ledger geopend. Ik heb met de Ledger het adres geverifieerd. Hier kwam dit adres uit
Dit adres had ik eerder al geverifieerd ook bij Kraken. Maar blijkbaar nooit eerder een transactie naar toe gedaan. Hier staat ** Knip, op verzoek verwijderd. ** BTC.
Als ik nu met de Ledger opnieuw verifieer komt er een ander adres te staan. Ledger Live wil niet syncen met de BTC blockchain. WTF
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:01 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Welkom bij de club van amateursGelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 06:50:
Dus ja, ik gedraag me als elke andere amateur en koop na een beste groene candle. Ik heb gegokt, en "verloren". Al is dat verlies nog maar zeer relatief.
Wel te hopen dat je BTC gauw zichtbaar wordt.

Mooie marge zo om niet meer zomaar richting de 19 of lager te klappen. Niet zomaar in ieder geval, er kan natuurlijk wel weer raar nieuws komen (zoals Ukraine/FTX whatever).Bushalte schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:05:
[...]
Ach, het is ook geen 19.5k. En we moeten eerst door de 21k voordat we naar de 420k kunnen.
exact dat doet trezor ook. Niets aan de hand @Gelukszoekr . Dat adres wat je nu hebt, heb jij (als het goed is) dus ook de private key vanColdcat schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:06:
[...]
Iedere keer maakt je ledger een nieuw BTC adres aan. Transacties naar het oude adres blijven aankomen. Geen paniek, geef het wat tijd.
edit, staat idd netjes ** Knip, op verzoek verwijderd. ** en je hebt dat er om 6:13 opgezet
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:01 ]
Had het vorige week ook even benauwd, omdat het langer duurde dan normaal. uiteindelijk alle funds ontvangen, dus geef het wat tijd
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Als je het adres al eerder had geverifieerd met de ledger dan zou het normaal gesproken goed moeten komen.. ik had ooit een keer hetzelfde alleen verstuurde ik mijn btc via een verkeerde chain.. duurde een aantal uur en toen was het weer terug op de exchange.Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:03:
[...]
Ik heb de Ledger geopend. Ik heb met de Ledger het adres geverifieerd. Hier kwam dit adres uit
Dit adres had ik eerder al geverifieerd ook bij Kraken. Maar blijkbaar nooit eerder een transactie naar toe gedaan. Hier staat ** Knip, op verzoek verwijderd. ** .
Ik hoop dat er nu gewoon wat vertraging op de lijn van ledger zit.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:01 ]
Zero.

..... Ik heb dit nooit eerder gezien. Fijn als je onzekerheid hebt
[ Voor 18% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-01-2023 17:38 ]

Maarre ik dacht dat ik ook gas rook. Wat is je adres ook al weer? Stuur ik de brandweer even

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uFVT4Imtl307rXj1wS1yKCXM.jpg?f=user_large)
Hahaha ouwe pikkebaas! Dus toch fomo en meteen alles boem erin.

Van het timen van de bodem naar all in op 21k. Ik vind helemaal mooi.
Maar even zonder gekheid. Misschien is dit de beste beslissing die je kan maken. En we weten hier allemaal dat wanneer de bull doorzet dit een prachtige entry is met ** Knip, op verzoek verwijderd. ** . Ik hoop voor je dat je goed zit.
Ik ben ondertussen aan het kijken voor een plan B. Maar ik laat mijn BTC order staan op 14.1k.
En die BTC komt gewoon aan hoor straks daar hoef jij je geen zorgen om te maken. Maar ik test altijd even met een beetje. Want ik ken dat gevoel wanneer het niet vlotjes erop staat. Maar deze OG doet gewoon bam ** Knip, op verzoek verwijderd. ** hahah prachtig. Mooie kerel ben jij!

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:02 ]
Hier kijkende is de ** Knip, op verzoek verwijderd. ** in ieder geval wel aangekomen:Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:03:
[...]
bc1qysjzrjmrjgvw0x3ur8dsy23sd77tamy853j52d
Dit adres had ik eerder al geverifieerd ook bij Kraken. Maar blijkbaar nooit eerder een transactie naar toe gedaan. Hier staat 2 BTC.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:02 ]
Ledger zelf zegt momenteel alleen issues te hebben met DOT:Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:23:
[Afbeelding]
..... Ik heb dit nooit eerder gezien. Fijn als je onzekerheid hebt over €40k
https://status.ledger.com/
Ik zal mijn laptop even openen en kijken of Ledger Live bij mij wel werkt moment
@Gelukszoekr ik krijg ook errors via Ledger Live momenteel op BTC:Tomba schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:43:
[...]
Ledger zelf zegt momenteel alleen issues te hebben met DOT:
https://status.ledger.com/
Ik zal mijn laptop even openen en kijken of Ledger Live bij mij wel werkt moment
/f/image/65oeVjLySlRPs8vM1XyNupqT.png?f=fotoalbum_large)
Yess!!!!! Kut ledger! Fucking hartverzakking op de maandagmorgen. Damn
[ Voor 47% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-01-2023 10:01 ]
Het is in ieder geval een betere keuze geweest dan dca sinds 40k zoals deze jongen..
[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:02 ]
Zero.
Gelukkig. BTW damn man in 1 jaar gewoon even ** Knip, op verzoek verwijderd. ** kopenGelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
Knip
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:09 ]
Spanning en sensatie! Maar zoals je het hier omschreef had ik er wel vetrouwen in hoor, maarja, het is toch altijd fijn als je dubbele bevestiging hebt vanuit de ledger applicatie zelf. Hodl!Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
Knip
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:10 ]
Zero.
Of als het nieuwe energievoorschot binnen komtPelox schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:51:
Je kan zeggen wat je wilt maar dit soort gedoe kennen Henk en Ingrid niet. Die hebben alleen stress wanneer de matching jassen en wandelschoenen bij de anwb shop zijn uitverkocht. Heerlijk leven wel..

Als je Knip ivm waarde kan stukslaan op magische internetmuntjes zit je dan inderdaad in een andere league
[ Voor 2% gewijzigd door Taro op 18-01-2023 19:14 ]
Mooi dat het inmiddels heeft gewerkt, maar als het in het vervolg nog niet werkt kan je altijd proberen de cache te resetten. Kan je vinden onder settings > tab help > clear cache. Synchronisatiefouten of andere rare dingen schijnen wel vaker te gebeuren. Solve a synchronisation error in Ledger Live.Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
<knip>
Zolang het adres klopt en een willekeurige explorer ziet hem, zit het vrijwel altijd gewoon goed en is het een Ledger foutje.
Heb hier paar weken geleden soortgelijk voorbij zien komen. Gewoon vooraf goed het adres checken, explorer says yes? ledger says no? dan wachten of cache reset.
[ Voor 2% gewijzigd door Xavorius op 16-01-2023 10:04 . Reden: plaatje weg ]
** Knip, op verzoek verwijderd. **Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
* weg *
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2023 10:10 ]
Ik ben benieuwd wat de Telegraaf gaat koppen vandaag
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je weet toch, ik houd niet van half werkzwembroek schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:41:
[...]
[Afbeelding]
En die BTC komt gewoon aan hoor straks daar hoef jij je geen zorgen om te maken. Maar ik test altijd even met een beetje. Want ik ken dat gevoel wanneer het niet vlotjes erop staat. Maar deze OG doet gewoon bam ** Knip, op verzoek verwijderd. ** hahah prachtig. Mooie kerel ben jij!
Ik heb ik mijn omgeving meerdere mensen gezien die werkelijk duizenden euro's zijn kwijtgeraakt, en dat gevoel is wel apart. Ik werd er letterlijk wel even duizelig van. Heel bijzonder
[ Voor 1% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:03 ]
Stack Sats
Ik ken het gevoel haha. Ik heb een keer heel snel een BTC limit order gezet tijdens een dikke rode paal. Maar ik was veel te gehaast en toen ik de order accordeerde was mijn geld weg en ik had geen BTC in mijn spot staan. Duurde ook 20 min voor dat het zichtbaar was. Dan gaat er ook van alles door je heen. Was er toen ook echt beroerd en duizeling van. Dacht dat ik een puntje verkeerd had gezet.Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:10:
Voor de boormachinetoeristen. De Ledger is weer veilig buitenshuis opgeslagen. Thuis hangen de camera's nog steeds. Als je denkt snel rijk te worden dan zou ik een huis uitzoeken in een vermogende buurt met betere ontsnappingsroutes.
[...]
Je weet toch, ik houd niet van half werkEn ik heb al zoveel transacties gemaakt, ik had er vertrouwen in, tot het zo lang duurde, dan ga je toch twijfelen.
Ik heb ik mijn omgeving meerdere mensen gezien die werkelijk duizenden euro's zijn kwijtgeraakt, en dat gevoel is wel apart. Ik werd er letterlijk wel even duizelig van. Heel bijzonder
Daar kunnen geen 10 bakkies koffie tegenop, gefeliciteerd!Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
Knip
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 10:10 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Jeetje, ik kon de stress gewoon voelen. En het waren niet eens mijn muntjes. Eind goed al goed👍Taro schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:19:
[...]
Daar kunnen geen 10 bakkies koffie tegenop, gefeliciteerd!
Gelukkig maar!Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
* weg *
Was flink spannend, voelt nu ook wel een beetje als mijn Knip, op verzoek..
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 11:41 ]
Man dit zorgde bij mij al bijna voor stress, laat staan voor jou..Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
* weg *
Gelukkig zorgt dit ook voor een lach op het gezicht nu
Welkom terug bij de bagholders!
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2023 10:12 ]
Buy high? CheckGelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
* weg *
Groene candles chasen? Check
Fomo? Check
Geen test transactie? Check
Slowchat approved!!
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2023 10:12 ]
Ik zat de blockchain explorer al te bekijken voor je. Mooi dat het aangekomen is, blijft toch altijd spannend.Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
* weg *
Ik heb ook dat de ledger de afgelopen weken de nodige moeite heeft met het ophalen van de balans op de BTC accounts. Tijd om het aan mijn eigen node te knopen denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2023 10:11 ]
Verwijderd
Vandaag stapte Roellie80 weer in en kreeg hij een paniek aanval bij het versturen van zijn muntjes naar zijn ledger. Was voor hem natuurlijk weer even wennen aan deze dikke tech, na dat veilige goudvoorraadje. Met Roellie80 aan boord kunnen we eindelijk door naar de 420k.
My body is ready.
Het meest ziek dat ik me ooit heb gevoeld was toen ik 100k verloor in een mega dump omdat ik verzuimd had stops te zetten (en niet verwacht had dat niveau te bereiken). Daar was ik bijna een week ziek van met een maag die binnenstebuiten keerde. Destijds zweerde ik nooit meer crypto aan te raken. Maar als je kundig wordt kun je in deze markt verliezen weer redelijk eenvoudig goed makenzwembroek schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:18:
[...]
Ik ken het gevoel haha. Ik heb een keer heel snel een BTC limit order gezet tijdens een dikke rode paal. Maar ik was veel te gehaast en toen ik de order accordeerde was mijn geld weg en ik had geen BTC in mijn spot staan. Duurde ook 20 min voor dat het zichtbaar was. Dan gaat er ook van alles door je heen. Was er toen ook echt beroerd en duizeling van. Dacht dat ik een puntje verkeerd had gezet.
[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 16-01-2023 09:09 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:48:
* weg *
:strip_exif()/f/image/TdxnZZJzzpDBDkaqrSYFjRLm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2023 10:12 ]

(vooral omdat ik maar iets van 0.003 BTC over had daarna)
[ Voor 26% gewijzigd door Tomba op 16-01-2023 09:11 ]
Nou die marge was ook wel nodig, wat een klapper.JDx schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:07:
[...]
Mooie marge zo om niet meer zomaar richting de 19 of lager te klappen. Niet zomaar in ieder geval, er kan natuurlijk wel weer raar nieuws komen (zoals Ukraine/FTX whatever).
Ik hoop het niet, ben net weer op de trein gestapt. 7% verloren in een paar dagen, terwijl ik daar een paar weken over gedaan heb om het te verkrijgen...Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:19:
Zal je net zien dat we die 12k alsnog gaan hitten.
Ach ja, hodl.
"it's for our own good if they dump on us"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kXN4Q70UgQ9g2lFWFKsGseE3.jpg?f=user_large)
Iedereen benoemen was lastig.. maar je snapt hem

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 16-01-2023 09:24 ]
Zero.
Mooi bootje @VerwijderdPelox schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:24:
[Afbeelding]
Iedereen benoemen was lastig.. maar je snapt hem

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik recent nog de mist in gegaan en loop toch al even mee. Foutje is zo gemaakt: funds teruggestuurd naar een algemeen verstuur-adres van coinbase (daar kwam t ook vandaan).Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:10:
Wakker liggen omdat je te weinig in crypto hebt en de markt de voor jou verkeerde kant op gaat, ik ken het. Zomer 2020 alles in een opwelling verkocht na een drop van 12k naar 10k, hopend op 8k. Die kwam er dus niet, daarna weer instappen is gewoon lastig.
De tijd leert of het tij keert
[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2023 10:24 . Reden: Aantal weggepoetst ]
Anders ik wel! Man, dat is écht een opluchting. Ondanks dat je weet dat je alles goed doet was dit niet de tijd voor een synchronisatie-error.Beug schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:39:
Zonder leedvermaak. Mooi om te lezen dat iedereen menselijk is en fouten maakt. Soms hoor je alleen de succesverhalen en begin je te denken wat je mis doet. Een fout is snel gemaakt, blij dat die btc gearriveerd zijn Roellie!
[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2023 10:23 ]
De Slowchat meeting is dit jaar bij jou toch?Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:10:
Voor de boormachinetoeristen. De Ledger is weer veilig buitenshuis opgeslagen. Thuis hangen de camera's nog steeds. Als je denkt snel rijk te worden dan zou ik een huis uitzoeken in een vermogende buurt met betere ontsnappingsroutes.
[...]
Je weet toch, ik houd niet van half werkEn ik heb al zoveel transacties gemaakt, ik had er vertrouwen in, tot het zo lang duurde, dan ga je toch twijfelen.
Kom ik meteen een paar klusjes bij je doen.
Dat wilde je toch?
Brrrrr brrrrrt
Deelt ie gewoon hoeveel die heeft
Tja, niet het meest verstandige. Toch weet ik zeker dat er makkelijkere kansen zijn, als je iemand wilt beroven. In mijn geval is de ledger fysiek niet meer aanwezig.elektriekert schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:41:
[...]
De Slowchat meeting is dit jaar bij jou toch?
Kom ik meteen een paar klusjes bij je doen.
Dat wilde je toch?
Brrrrr brrrrrt
Deelt ie gewoon hoeveel die heeft
En vergeet niet, ik heb geen nieuwe Bitcoin gekocht hè. Het waren 2e hansjes
Klopt, ik denk dat 200% van de mensen hier "fouten" maakt. Alleen zijn het niet altijd fouten, vaak zijn het keuzes die je maakt op basis van de kennis die je op dat moment hebt. Achteraf had je het dan anders gedaan, maar dat heet een leerproces of in het geval van koersen is het vaak ook een kwestie van geluk hebben.Beug schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:39:
Zonder leedvermaak. Mooi om te lezen dat iedereen menselijk is en fouten maakt. Soms hoor je alleen de succesverhalen en begin je te denken wat je mis doet. Een fout is snel gemaakt, blij dat die btc gearriveerd zijn Roellie!
Het belangrijkste blijft ervan te leren, het in de toekomst anders te doen en die kennis met anderen te delen, zodat je anderen ervoor kunt behoeden.
Ik zal eerlijk zijn: Ik heb zojuist wat BTC en ETH van de Ledger naar exchanges overgemaakt... Ik wil winst nemen. Maar ik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen en moet holden. Ik weet dat als ik het nu verkoop dat de koers over 2 uur op >25k staat. Verkoop ik het niet, dan blijkt dit een failed rally te zijn en raak ik een mooie winst kwijt, keuzes keuzes....
Zo heeft iedereen zijn nukken, keuzes en overwegingen. Ik ben van nature te voorzichtig en aan de andere kant neem ik enorme risico's. En ik gebruik ook oude adressen van de Ledger omdat je anders weer een verificatieproces door moet. En ik ben ook enorme bedragen kwijtgeraakt net als vele anderen. Niemand kan het alleen maar goed doen.
[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2023 13:40 ]
Een vriend van me zei altijd bij fouten: "kost je wat leergeld".Taro schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:49:
[...]
Het belangrijkste blijft ervan te leren, het in de toekomst anders te doen en die kennis met anderen te delen, zodat je anderen ervoor kunt behoeden.
en aans löpt wa vast
Verwijderd
Erg fijn om te lezen dat andere mensen dus wel fouten maken.
VerstandigGelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:00:
Ik heb onze grote leider @Taro gevraagd om vanwege opsec de posts met m'n aantal BTC aan te passen. Sorry Taro voor het gedoe deze morgen!
zelfs die fout komt goed
Verwijderd
Nou nergens niet om, maar dat kun je toch gewoon zelf aanpassen?Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:00:
Ik heb onze grote leider @Taro gevraagd om vanwege opsec de posts met m'n aantal BTC aan te passen. Sorry Taro voor het gedoe deze morgen!

Die goudpositie heeft je echt een privileged boomer gemaakt, meteen alles uitbesteden.
Moet je nagaan wat er met iemand gebeurd die al jaren in goud zit.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!