Ah knopje gevonden, bovenaan stond hij op for you i.p.v. following.
Wel heel vreemd dat hij met zulke vage dingen aankomt waar ik totaal geen interesse in heb, die algoritmes kloppen niet helemaal daar volgens mij,
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ah knopje gevonden, bovenaan stond hij op for you i.p.v. following.
Ik heb het hem gevraagd, hij wou dat ik eerst 1 btc naar zijn adres stuurdePinsa schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:26:
[...]
Wat een wijsheden heeft zo,n AI![]()
Kon die ook maar de koersen voorspellen
m.i. klopt dat redelijk. als je de duur van de voorgaande bear markets vergelijkt komt het ook uit qua aantal dagen.Kol Nedra schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:41:
zijn we hier? mogelijk. aan ene kant denk ik dat we nog net te vroeg zijn voor een nieuwe bullrun, denkende aan de next halving....
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
maak daar maar 14k van. Hele mooie trades gemaakt toen. Maar situatie is niet te vergelijken. Weet ff niet meer wat de reden was toen, maar die was fueled door iets wat toen niet echt fuel had moeten zijn.Deman23 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:52:
In 2019 was er ook een opleving tot 12k geloof ik.
Om vervolgens weer richting de 3,8k te dalen.
Maar…this time is different 😏
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 15-01-2023 11:01 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik denk het wel. En de bottom was een 15.5K.Kol Nedra schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:41:
[Afbeelding]
zijn we hier? mogelijk. aan ene kant denk ik dat we nog net te vroeg zijn voor een nieuwe bullrun, denkende aan de next halving....
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Na een paar halve liters zei ik dat gisteravond ook tegen mijn vriendin…ScuL schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:45:
[...]
de stijging zal op een gegeven moment wel wat stroef worden
UberLurker Departement #GG.
Skrunsies schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:08:
[...]
Na een paar halve liters zei ik dat gisteravond ook tegen mijn vriendin…
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat zou er nu wel voor fuel zijn dan ? persoonlijk zie ik niet dat de wereld economie snel uit deze sleur is, denk dat we gewoon 7 slechte jaren krijgen, mensen hebben hun geld nodig met deze inflatie en dan speelt ook nog mee dat er mega onzekerheid is bij o.a. een genesis, ook niet zo raar want die rente percentages die ze geven op muntjes kunnen gewoon niet, is gewoon een Palm invest in het groot.anti elppa schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:59:
[...]
maak daar maar 14k van. Hele mooie trades gemaakt toen. Maar situatie is niet te vergelijken. Weet ff niet meer wat de reden was toen, maar die was fueled door iets wat toen niet echt fuel had moeten zijn.
En die 3.8 die je noemt was corona liquiditeits crush. De echte bodem van die run was rond de 3k half dec 2018
fuel nu is dat BTC eindelijk zijn ding gaat doen waar dat ding voor ontworpen isSlux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:23:
[...]
Wat zou er nu wel voor fuel zijn dan ? persoonlijk zie ik niet dat de wereld economie snel uit deze sleur is, denk dat we gewoon 7 slechte jaren krijgen, mensen hebben hun geld nodig met deze inflatie en dan speelt ook nog mee dat er mega onzekerheid is bij o.a. een genesis, ook niet zo raar want die rente percentages die ze geven op muntjes kunnen gewoon niet, is gewoon een Palm invest in het groot.
Cryptomarkt zoals die nu is met o.a. een Binance en dat staken is onhoudbaar.
Een betaal middel ? een hedge ? nieuwe shizzle techniek ? schaarste ?anti elppa schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:26:
[...]
fuel nu is dat BTC eindelijk zijn ding gaat doen waar dat ding voor ontworpen is
hedge jongeh.Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:28:
[...]
Een betaal middel ? een hedge ? nieuwe shizzle techniek ? schaarste ?
Of we krijgen gewoon een verschuiving van de wereldorde met de BRICS landen die een markt creëren met oa. Crypto (CBDC en of Bitcoin), edelmetalen en grondstoffen. In die zin is een W03 al bezig maar gelukkig voor ons een economische/handelsoorlog met een proxy oorlog in Oekraïne.Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:23:
[...]
Wat zou er nu wel voor fuel zijn dan ? persoonlijk zie ik niet dat de wereld economie snel uit deze sleur is, denk dat we gewoon 7 slechte jaren krijgen, mensen hebben hun geld nodig met deze inflatie en dan speelt ook nog mee dat er mega onzekerheid is bij o.a. een genesis, ook niet zo raar want die rente percentages die ze geven op muntjes kunnen gewoon niet, is gewoon een Palm invest in het groot.
Cryptomarkt zoals die nu is met o.a. een Binance en dat staken is onhoudbaar.
toen was het idd geen hedge, maar ergens geloof ik echt wel dat dat nog gaat komen.Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:31:
[...]
Ja dat is gebleken, waar stond ie ook alweer op ?
Verwijderd
Verschrikkelijk he, gister ook in eens draadje daarover beland... De tering, als mensen echt geloven wat ze daar typen dan mag rusland die nukes wel snel op NL droppen wat mij betreft.Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:21:
[...]
Hmm okay, ik krijg echt allemaal berichten te zien van mensen die ik niet volg, over o.a. Oekraïne en vaccinaties en dat de wereld plat is, echt allemaal dingen die ik juist vermeid
Als we daar zijn kunnen we prima 2019 imiteren. Dikke rally tot de zomer tot 38k, 69k incoming! Om als nog af te zakken naar 15.5k tegen het einde van het jaar. Enter depression fase.Kol Nedra schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:41:
[Afbeelding]
Skynet incoming!Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:34:
[...]
Liep er toevallig van de week tegenaan,stukje next level techniek imo.
[YouTube: ChatGPT will make you better]
Ja het zou mooi zijn maar ik zie de wereldorde niet verschuiven, die willen controle. Een CBDC zie ik wel komen en vind ik persoonlijk ook 1 van de beste oplossingen die ik in jaren heb gehoord, maar een Bitcoin is helemaal niet geschikt daarvoor, er zijn tijden dat je juist meer en minder geld in economie wilt inpompen, iets wat niet kan met een BTC.Alpina schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:32:
[...]
Of we krijgen gewoon een verschuiving van de wereldorde met de BRICS landen die een markt creëren met oa. Crypto (CBDC en of Bitcoin), edelmetalen en grondstoffen. In die zin is een W03 al bezig maar gelukkig voor ons een economische/handelsoorlog met een proxy oorlog in Oekraïne.
Lang verhaal kort crypto KAN daardoor ook gewoon verder gaan waar het mee bezig was.
Hoeft niet natuurlijk het kan door bepaalde gebeurtenissen nog een flinke dip krijgen maar crypto an sich zie ik als een blijvertje voor de komende jaren.
Daar is ook een Turkse honing voor, net of je paracetamol kapot kauwtzwembroek schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:20:
[...]
![]()
Daar zijn tegenwoordig hele goede pilletjes voor.
Ik ben benieuwd hoe positief die CBDC's voor het gewone volk zullen zijn.Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:47:
[...]
Ja het zou mooi zijn maar ik zie de wereldorde niet verschuiven, die willen controle. Een CBDC zie ik wel komen en vind ik persoonlijk ook 1 van de beste oplossingen die ik in jaren heb gehoord, maar een Bitcoin is helemaal niet geschikt daarvoor, er zijn tijden dat je juist meer en minder geld in economie wilt inpompen, iets wat niet kan met een BTC.
Crypto verdwijnt ook niet de komende jaren denk ik, maar ik zie het ook geen economie worden zoals velen denken, het is en zal altijd een speculatief speeltje blijven die gekoppeld is aan het markt sentiment.
Verwijderd
Een CBDC kan idd een heel handige tool zijn voor centrale banken om de economie vrij direct te sturen.Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:47:
[...]
Ja het zou mooi zijn maar ik zie de wereldorde niet verschuiven, die willen controle. Een CBDC zie ik wel komen en vind ik persoonlijk ook 1 van de beste oplossingen die ik in jaren heb gehoord, maar een Bitcoin is helemaal niet geschikt daarvoor, er zijn tijden dat je juist meer en minder geld in economie wilt inpompen, iets wat niet kan met een BTC.
Crypto verdwijnt ook niet de komende jaren denk ik, maar ik zie het ook geen economie worden zoals velen denken, het is en zal altijd een speculatief speeltje blijven die gekoppeld is aan het markt sentiment.
Persoonlijk heb ik nul komma nul angst voor CDBC's.Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:47:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Vis op 15-01-2023 12:22 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
+ een cap waarna je digitale euro's aan een bepaald tempo geburned worden, om uitgeven/investeren te stimuleren, en meer van dergelijke grapjes. Absoluut geen interessante evolutie, en al helemaal niet als (wanneer?) het verplicht wordt.Vis schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:18:
Gaat gebeuren. Allemaal makkelijker in te voeren dmv een CBDC.
Tja het is hoe je het bekijkt als je al tegen de regeringen en alle poppetjes in die ivoren torentjes zitten bent dan zal niks goed zijn wat ze doen.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:58:
[...]
Een CBDC kan idd een heel handige tool zijn voor centrale banken om de economie vrij direct te sturen.
Je gaat dan echter wel uit van een overheid met goede intenties en respect voor mensenrechten. Overheden zoals wij die kennen in de overgrote delen van het Westen.
Je legt met een CBDC veel directe macht behoorlijk centraal en dat is een risico wanneer een overheid niet zo begaan is met privacy en mensenrechten.
Je kunt er, vooral in deze tijden, niet automatisch vanuit gaan dat Westerse overheden altijd fatsoenlijk bestuurd blijven.
Ik vind het daarmee ook een aanzienlijk risico.
Dat schijnt all zo te zijn met de Chinese digitale munt. Die verloopt na een bepaalde tijd. Uitgeven maar! Sparen? Kapitalisme!Slonzo schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:20:
[...]
+ een cap waarna je digitale euro's aan een bepaald tempo geburned worden, om uitgeven/investeren te stimuleren, en meer van dergelijke grapjes. Absoluut geen interessante evolutie, en al helemaal niet als (wanneer?) het verplicht wordt.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Overheden zullen altijd nodig zijn om recht en onrecht te handhaven. Er is niets mis met overheden an sich in mijn optiek.Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:20:
[...]
Tja het is hoe je het bekijkt als je al tegen de regeringen en alle poppetjes in die ivoren torentjes zitten bent dan zal niks goed zijn wat ze doen.
Ik vind het ook niet leuk hoe het nu allemaal gaat en ben er ook op tegen( je doet er helaas zo weinig tegen dan alleen maar gefrustreerd te raken door die ellende die er zit) , maar om het decentraal te maken heb ik een nog minder goed gevoel bij, hoe de huidige wereld en economie werkt wil je juist iets centraals, er moet soms meer of minder geld in een economie gepompt worden, dat wil je niet op zijn beloop laten gaan, maar zo denk ik erover.
De wereld is momenteel gemaakt om te groeien en consumeren dat verander je niet zomaar, of je moet weer op 0 begingen, iets waar we wel op weg naar zijn![]()
Wat denk je dat er gebeurt als er geen overheden meer zouden zijn die het nog een beetje onder controle proberen te houden, of ze nou democratisch of dictatoriaal zijn, een mooi voorbeeld zijn die dictator landen, veel daarvan waren beter af met een dictator dan hoe het nu gaat.
Een CBCD zoals het door de DNB wordt beschreven vind ik helemaal niet zo slecht, het is niet in plaats van.
https://www.dnb.nl/innova...e-euro-wat-waarom-en-hoe/
Zou graag andere betere oplossingen horen maar ik hoor ze helaas niet, helemaal in deze links/rechts/woke/polariserende wereld waar we de laatste decennia's in leven.
KlimaDAO is de enige die ik zo ken, EWT en Matic manifesteren zich ook wel als ‘groene’ coins volgens mij.Vis schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:18:
Wanneer ik CBDC lees, lees ik eigenlijk "programmeerbaar geld".
En laat dat nou net zijn waar we niet naar toe moeten willen.
Zijn je credits op voor deze maand? Dan mag je geen stukje bief meer kopen, of die auto laat je maar even staan en werk morgen maar in de metaverse.
Op vakantie met het vliegtuig? Koop je eerst maar eens een flink aantal carbon credits voordat je die vlucht mag boeken.
Om het ontopic te houden: iemand tips voor een cryptomunt die zich bezighoudt met carbon credits? Denk dat dat wel eens een hype kan gaan worden net zoals de NFTs en metaverse.
Eens, ik ben hier ook wel huiverig voor maar op dit moment is ons geldsysteem ook tot op zekere hoogte programmeerbaar. Stuk omslachtiger maar er zijn genoeg belastingen en wetgevingen opgesteld die ons huidige economische model van meer meer meer consumptie, en investeren te ondersteunen.Vis schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:18:
Wanneer ik CBDC lees, lees ik eigenlijk "programmeerbaar geld".
En laat dat nou net zijn waar we niet naar toe moeten willen.
Zijn je credits op voor deze maand? Dan mag je geen stukje bief meer kopen, of die auto laat je maar even staan en werk morgen maar in de metaverse.
Op vakantie met het vliegtuig? Koop je eerst maar eens een flink aantal carbon credits voordat je die vlucht mag boeken.
Om het ontopic te houden: iemand tips voor een cryptomunt die zich bezighoudt met carbon credits? Denk dat dat wel eens een hype kan gaan worden net zoals de NFTs en metaverse.
WOZX ook, maar dat is een grote shitcoin.Alpina schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:29:
[...]
KlimaDAO is de enige die ik zo ken, EWT en Matic manifesteren zich ook wel als ‘groene’ coins volgens mij.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wat is jouw eigen ervaring en waar ben je naar op zoek?Odrai schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:29:
Wat is jullie ervaring met het tracken van je crypto portfolio, transactions en taxes i.c.m. Koinly?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
knakworst schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:24:
Dikke glimmers!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als ie nou dit jaar ff komt waar hij vorig jaar op stond..knakworst schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:24:
Dikke glimmers!
Uitbraak incoming! 😎Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:16:
Bullflag op de 1H, de koers tikt nu tegen de bovenkant aan:
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ja is dat ding die ik vanmorgen ook al poste, alleen had ik de bovenkant horizontaal.Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:16:
[Afbeelding]
Kan iemand even 15.000 BTC kopen aub?Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:16:
[Afbeelding]
Prima, stort ik m'n uitkering ook gelijk even!Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:40:
[...]
Ja best, ff kijken of ik wat euries richting Binance krijg.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Verwijderd
Let our powers combine.WhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:41:
[...]
Prima, stort ik m'n uitkering ook gelijk even!
En toch neig ik dan meer naar Bitcoin dan CBDC door een met de jaren gegroeide wantrouwen richting de banken. Maar ik laat me graag positief verrassen. Denken in extremen is inderdaad nooit goed, helemaal mee eens!Wiley99 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:46:
Het kan natuurlijk helemaal geen kwaad om wat genuanceerder naar CBDC's te kijken dan alleen in extremen te denken, want dan blijven bitcoin alleen voor criminelen en CBDC voor corrupte alles controlerende overheden.
Maar uiteraard zijn er ook veel tussenwegen. Zoals systemen naast elkaar en elk voor hun eigen doel. Centrale banken en overheden zullen in 'normale' landen ook niet de commerciële banken buiten spel kunnen zetten, die dienen ook een belangrijk doel.
Wat als particulieren wat geld 'enorm veilig' bij een centrale bank mogen stallen in de vorm van een CBDC, met een maximum. En waarom zou een overheid belastinggeld niet doelgericht mogen uitkeren, net zoals je in veel landen nog coupons of cheques krijgt in plaats van geld op de bank. Is het zo verkeerd als toeslagen en subsidies ook traceerbaar gebruikt worden waarvoor ze bedoeld zijn?
Natuurlijk zolang systemen naast elkaar kunnen bestaan en je zelf kan blijven bepalen of je je zelf verdiende geld in je CBDC spaarpotje stopt, andere crypto bij een exchange of op je eigen hot/cold storage voor koopt, fiat op een commerciële bankspaarrekening zet of elke week uit de muur trekt omdat je papiergeld zo lekker vindt ruiken.
Er is zóveel mogelijk met nieuwe technologie, zowel slecht als goed, dat het productiever is om open te staan voor de positieve kanten dan alles maar af te branden omdat er zoveel negatief mee mogelijk is. Want dan gebruik je hetzelfde argument dat gebruikt wordt tegen bitcoin et al.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
In welke units wil je dit graag teruggekoppeld krijgen?troje schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:01:
Hoeveel weerstand zit er eigenlijk op die 21k?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
ΩTaro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:04:
[...]
In welke units wil je dit graag teruggekoppeld krijgen?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
Denk wel iets van 1900 ohm.troje schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:01:
troje schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:01:
Da's niet veel...
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Hier komt 'íeTaro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:56:
Wickje erboven, hopelijk zo nog een poging, anders 20.650-20.750 USD opnieuw opzoeken.
[Afbeelding]
je kan beter die horizontale pakken die ik getekend heb, die zit op 21050. Die zal wel wat doen als ie daar door gaatWhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:15:
[...]
Hier komt 'íe
Voel het aan mn Schultenbrau.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wat voelde je dan precies, dat ie leeg was en de bodem in zicht was?WhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:15:
[...]
Hier komt 'íe
Voel het aan mn Schultenbrau.
Verwijderd
Hopelijk nog een poging, als de 21k gebroken wordt ligt de weg naar 969k in principe open.Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:21:
[...]
Wat voelde je dan precies, dat ie leeg was en de bodem in zicht was?
Grote kans dat nu de cirkel wordt opgezocht:
[Afbeelding]
Verwijderd
Lastige vraag in heel veel opzichten.WhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:24:
Moet ik nu m'n avatar maar aanpassen dan?
als ik naar de muren kijk zeg ik ja iddkeanu_ schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:27:
Lijkt toch veel buy pressure, denk zo al nieuwe poging!
Gelukkig is 11 cent ook een optie.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:22:
[...]
Hopelijk nog een poging, als de 21k gebroken wordt ligt de weg naar 969k in principe open.
Zou een mooie weekly close zijn.
doe jij nu je deur opslot met nibbits?
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 15-01-2023 17:38 ]
Zijn nibbits van de Mechelse herderstwain4me schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:34:
[...]
doe jij nu je deur opslot met nibbits?
geen boormachine nodig.
Het is tot nu toe een flinke strijd.Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:56:
Wickje erboven, hopelijk zo nog een poging, anders 20.650-20.750 USD opnieuw opzoeken.
[Afbeelding]
ah, dan blijf ik wel netjes buiten wachten
[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 15-01-2023 18:12 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
nothing stops this train
nothing stops this train
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:50:
When DOT 5k.
Staat ie daar niet meer op dan?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:50:
When DOT 5k.
Aanmaken inderdaad. Maar nog liever GRT op €100, trek ik de stekker uit mijn carrière en ga ik grasmaaien, gewoon voor de ontspanning en omdat het kan.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:50:
When DOT 5k.
Excellence does not require perfection.
Of gewoon in 15 seconden weer 4 uur terug in de tijd.sjorremans schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:44:
Nou hup, sloop die 21k.. kan niet anders!
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-01-2023 19:50 ]
Mijn YouTube vriend “de ton van john” sprak ook al over 35k.. dus jij hebt gelijk 😜BTC100K2021 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:48:
Even terug naar april 2019 tot en met juni 2019 toen BTC steeg van $ 4.100 naar $ 13.970.
Laten we de factor "diminishing returns" meenemen en geen 3,4x doen bij de eerste grote uitbraak, maar 2,4x.
$16.650 * 2,4 = $ 39.960. Wederom een bedrag dichtbij een rond getal. Toeval? Natuurlijk niet.
Heren TA, de grafieken mogen dicht, lijntjes trekken is niet nodig. Dit gaat gewoon gebeuren de komende weken.
De laatste short van il capo di rekto wordt op 39.950 geliquideerd, een nieuwe bullrun is geboren.
Verwijderd
BTC100K2021 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:48:
Even terug naar april 2019 tot en met juni 2019 toen BTC steeg van $ 4.100 naar $ 13.970.
Laten we de factor "diminishing returns" meenemen en geen 3,4x doen bij de eerste grote uitbraak, maar 2,4x.
$16.650 * 2,4 = $ 39.960. Wederom een bedrag dichtbij een rond getal. Toeval? Natuurlijk niet.
Heren TA, de grafieken mogen dicht, lijntjes trekken is niet nodig. Dit gaat gewoon gebeuren de komende weken.
De laatste short van il capo di rekto wordt op 39.950 geliquideerd, een nieuwe bullrun is geboren.
Je kan 'm beter op je schouder dragen zoals dat mens dat voor je loopt, da's beter voor je rug.
[ Voor 43% gewijzigd door Ray_ op 15-01-2023 20:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq