[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:07:
[...]

Hier werkt Twitter gewoon prima hoor
Ah knopje gevonden, bovenaan stond hij op for you i.p.v. following.

Wel heel vreemd dat hij met zulke vage dingen aankomt waar ik totaal geen interesse in heb, die algoritmes kloppen niet helemaal daar volgens mij,

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:37
Pinsa schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:26:
[...]

Wat een wijsheden heeft zo,n AI :)

Kon die ook maar de koersen voorspellen
:7
Ik heb het hem gevraagd, hij wou dat ik eerst 1 btc naar zijn adres stuurde :(

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLXHpYaspNWajmkuRli3zLK5zVM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p3WDKTj6FHM5D1sPcapxj0xD.jpg?f=fotoalbum_large

zijn we hier? mogelijk. aan ene kant denk ik dat we nog net te vroeg zijn voor een nieuwe bullrun, denkende aan de next halving....

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:45
Kol Nedra schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:41:
zijn we hier? mogelijk. aan ene kant denk ik dat we nog net te vroeg zijn voor een nieuwe bullrun, denkende aan de next halving....
m.i. klopt dat redelijk. als je de duur van de voorgaande bear markets vergelijkt komt het ook uit qua aantal dagen.

wil niet zeggen dat 2023 "up only" wordt. de stijging zal op een gegeven moment wel wat stroef worden

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03:48
In 2019 was er ook een opleving tot 12k geloof ik.
Om vervolgens weer richting de 3,8k te dalen.

Maar…this time is different 😏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Voor de liefhebber die wat meer over (RMRK) de next Generation NFT en Metaverse wil weten. Wel een technische video.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Deman23 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:52:
In 2019 was er ook een opleving tot 12k geloof ik.
Om vervolgens weer richting de 3,8k te dalen.

Maar…this time is different 😏
maak daar maar 14k van. Hele mooie trades gemaakt toen. Maar situatie is niet te vergelijken. Weet ff niet meer wat de reden was toen, maar die was fueled door iets wat toen niet echt fuel had moeten zijn.

En die 3.8 die je noemt was corona liquiditeits crush. De echte bodem van die run was rond de 3k half dec 2018

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 15-01-2023 11:01 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
[Afbeelding]

Ik denk het wel. En de bottom was een 15.5K.
Maar we gaan het zien _/-\o_

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
ScuL schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:45:
[...]

de stijging zal op een gegeven moment wel wat stroef worden
Na een paar halve liters zei ik dat gisteravond ook tegen mijn vriendin…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TScH9_Vlm5Wt1txKLGjq4DmsYCA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TjtWNnjlYiCqcqOCtvvijvpS.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Skrunsies schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:08:
[...]

Na een paar halve liters zei ik dat gisteravond ook tegen mijn vriendin…

[Afbeelding]
_O-
Daar zijn tegenwoordig hele goede pilletjes voor.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:59:
[...]

maak daar maar 14k van. Hele mooie trades gemaakt toen. Maar situatie is niet te vergelijken. Weet ff niet meer wat de reden was toen, maar die was fueled door iets wat toen niet echt fuel had moeten zijn.

En die 3.8 die je noemt was corona liquiditeits crush. De echte bodem van die run was rond de 3k half dec 2018
Wat zou er nu wel voor fuel zijn dan ? persoonlijk zie ik niet dat de wereld economie snel uit deze sleur is, denk dat we gewoon 7 slechte jaren krijgen, mensen hebben hun geld nodig met deze inflatie en dan speelt ook nog mee dat er mega onzekerheid is bij o.a. een genesis, ook niet zo raar want die rente percentages die ze geven op muntjes kunnen gewoon niet, is gewoon een Palm invest in het groot.

Cryptomarkt zoals die nu is met o.a. een Binance en dat staken is onhoudbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:23:
[...]

Wat zou er nu wel voor fuel zijn dan ? persoonlijk zie ik niet dat de wereld economie snel uit deze sleur is, denk dat we gewoon 7 slechte jaren krijgen, mensen hebben hun geld nodig met deze inflatie en dan speelt ook nog mee dat er mega onzekerheid is bij o.a. een genesis, ook niet zo raar want die rente percentages die ze geven op muntjes kunnen gewoon niet, is gewoon een Palm invest in het groot.

fuel nu is dat BTC eindelijk zijn ding gaat doen waar dat ding voor ontworpen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:26:
[...]

fuel nu is dat BTC eindelijk zijn ding gaat doen waar dat ding voor ontworpen is :P
Een betaal middel ? een hedge ? nieuwe shizzle techniek ? schaarste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:28:
[...]

Een betaal middel ? een hedge ? nieuwe shizzle techniek ? schaarste ?
hedge jongeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ja dat is gebleken, waar stond ie ook alweer op ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:23:
[...]

Of we krijgen gewoon een verschuiving van de wereldorde met de BRICS landen die een markt creëren met oa. Crypto (CBDC en of Bitcoin), edelmetalen en grondstoffen. In die zin is een W03 al bezig maar gelukkig voor ons een economische/handelsoorlog met een proxy oorlog in Oekraïne.

Lang verhaal kort crypto KAN daardoor ook gewoon verder gaan waar het mee bezig was.

Hoeft niet natuurlijk het kan door bepaalde gebeurtenissen nog een flinke dip krijgen maar crypto an sich zie ik als een blijvertje voor de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:31:
[...]

Ja dat is gebleken, waar stond ie ook alweer op ? :+
toen was het idd geen hedge, maar ergens geloof ik echt wel dat dat nog gaat komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:21:
[...]

Hmm okay, ik krijg echt allemaal berichten te zien van mensen die ik niet volg, over o.a. Oekraïne en vaccinaties en dat de wereld plat is, echt allemaal dingen die ik juist vermeid :r
Verschrikkelijk he, gister ook in eens draadje daarover beland... De tering, als mensen echt geloven wat ze daar typen dan mag rusland die nukes wel snel op NL droppen wat mij betreft.

Kan daar echt niet tegen, tegen alles aanschoppen maar ondertussen wel lekker genieten van de vrijheden en welvaart in het Westen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[Afbeelding]

Als we daar zijn kunnen we prima 2019 imiteren. Dikke rally tot de zomer tot 38k, 69k incoming! Om als nog af te zakken naar 15.5k tegen het einde van het jaar. Enter depression fase.

Maargoed 2015/2019 kende geen economisch instabiele tijden, geen oorlog, geen inflatie die beteugeld moet worden, nog geen covid shizzl. Dus alleen daarom al zal 2023 wel anders uitpakken. Regulering is onderweg (micar, moet denken aan de Nissan Micra :+), gaat de fed over tot pivot ja/nee, wanneer eindigt Oekraïne / Rusland. Het is wat die chat gpt zegt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:36
Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:34:
[...]

Liep er toevallig van de week tegenaan,stukje next level techniek imo.

[YouTube: ChatGPT will make you better]
Skynet incoming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:32:
[...]

Of we krijgen gewoon een verschuiving van de wereldorde met de BRICS landen die een markt creëren met oa. Crypto (CBDC en of Bitcoin), edelmetalen en grondstoffen. In die zin is een W03 al bezig maar gelukkig voor ons een economische/handelsoorlog met een proxy oorlog in Oekraïne.

Lang verhaal kort crypto KAN daardoor ook gewoon verder gaan waar het mee bezig was.

Hoeft niet natuurlijk het kan door bepaalde gebeurtenissen nog een flinke dip krijgen maar crypto an sich zie ik als een blijvertje voor de komende jaren.
Ja het zou mooi zijn maar ik zie de wereldorde niet verschuiven, die willen controle. Een CBDC zie ik wel komen en vind ik persoonlijk ook 1 van de beste oplossingen die ik in jaren heb gehoord, maar een Bitcoin is helemaal niet geschikt daarvoor, er zijn tijden dat je juist meer en minder geld in economie wilt inpompen, iets wat niet kan met een BTC.

Crypto verdwijnt ook niet de komende jaren denk ik, maar ik zie het ook geen economie worden zoals velen denken, het is en zal altijd een speculatief speeltje blijven die gekoppeld is aan het markt sentiment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
zwembroek schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:20:
[...]

_O-
Daar zijn tegenwoordig hele goede pilletjes voor.
Daar is ook een Turkse honing voor, net of je paracetamol kapot kauwt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:47:
[...]

Ja het zou mooi zijn maar ik zie de wereldorde niet verschuiven, die willen controle. Een CBDC zie ik wel komen en vind ik persoonlijk ook 1 van de beste oplossingen die ik in jaren heb gehoord, maar een Bitcoin is helemaal niet geschikt daarvoor, er zijn tijden dat je juist meer en minder geld in economie wilt inpompen, iets wat niet kan met een BTC.

Crypto verdwijnt ook niet de komende jaren denk ik, maar ik zie het ook geen economie worden zoals velen denken, het is en zal altijd een speculatief speeltje blijven die gekoppeld is aan het markt sentiment.
Ik ben benieuwd hoe positief die CBDC's voor het gewone volk zullen zijn.

* elektriekert zet aluhoedje af

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een CBDC kan idd een heel handige tool zijn voor centrale banken om de economie vrij direct te sturen.

Je gaat dan echter wel uit van een overheid met goede intenties en respect voor mensenrechten. Overheden zoals wij die kennen in de overgrote delen van het Westen.

Je legt met een CBDC veel directe macht behoorlijk centraal en dat is een risico wanneer een overheid niet zo begaan is met privacy en mensenrechten.

Je kunt er, vooral in deze tijden, niet automatisch vanuit gaan dat Westerse overheden altijd fatsoenlijk bestuurd blijven.

Ik vind het daarmee ook een aanzienlijk risico.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
[...]

Persoonlijk heb ik nul komma nul angst voor CDBC's.
Ik zie een economie waarin BTC & CDBC's prima naast elkaar kunnen leven. En zeg nou zelf, een digitale USD die in handen is van de overheid biedt veel meer zekerheid/veiligheid dan USDT/USDC/BUSD.
CDBC's zijn in dat opzicht een digitale variant van fiat, waar crypto middelen meer weg hebben van beleggingen zoals goud/aandelen.

Juist de introductie van CDBC's gaat de deur wagenwijd open zetten voor het mainstream publiek.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:42

Vis

Wanneer ik CBDC lees, lees ik eigenlijk "programmeerbaar geld".
En laat dat nou net zijn waar we niet naar toe moeten willen.
Zijn je credits op voor deze maand? Dan mag je geen stukje bief meer kopen, of die auto laat je maar even staan en werk morgen maar in de metaverse.
Op vakantie met het vliegtuig? Koop je eerst maar eens een flink aantal carbon credits voordat je die vlucht mag boeken.

Gaat gebeuren. Allemaal makkelijker in te voeren dmv een CBDC.

Om het ontopic te houden: iemand tips voor een cryptomunt die zich bezighoudt met carbon credits? Denk dat dat wel eens een hype kan gaan worden net zoals de NFTs en metaverse.

[ Voor 16% gewijzigd door Vis op 15-01-2023 12:22 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Vis schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:18:
+ een cap waarna je digitale euro's aan een bepaald tempo geburned worden, om uitgeven/investeren te stimuleren, en meer van dergelijke grapjes. Absoluut geen interessante evolutie, en al helemaal niet als (wanneer?) het verplicht wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:58:
[...]

Een CBDC kan idd een heel handige tool zijn voor centrale banken om de economie vrij direct te sturen.

Je gaat dan echter wel uit van een overheid met goede intenties en respect voor mensenrechten. Overheden zoals wij die kennen in de overgrote delen van het Westen.

Je legt met een CBDC veel directe macht behoorlijk centraal en dat is een risico wanneer een overheid niet zo begaan is met privacy en mensenrechten.

Je kunt er, vooral in deze tijden, niet automatisch vanuit gaan dat Westerse overheden altijd fatsoenlijk bestuurd blijven.

Ik vind het daarmee ook een aanzienlijk risico.
Tja het is hoe je het bekijkt als je al tegen de regeringen en alle poppetjes in die ivoren torentjes zitten bent dan zal niks goed zijn wat ze doen.

Ik vind het ook niet leuk hoe het nu allemaal gaat en ben er ook op tegen( je doet er helaas zo weinig tegen dan alleen maar gefrustreerd te raken door die ellende die er zit) , maar om het decentraal te maken heb ik een nog minder goed gevoel bij, hoe de huidige wereld en economie werkt wil je juist iets centraals, er moet soms meer of minder geld in een economie gepompt worden, dat wil je niet op zijn beloop laten gaan, maar zo denk ik erover.

De wereld is momenteel gemaakt om te groeien en consumeren dat verander je niet zomaar, of je moet weer op 0 begingen, iets waar we wel op weg naar zijn :+

Wat denk je dat er gebeurt als er geen overheden meer zouden zijn die het nog een beetje onder controle proberen te houden, of ze nou democratisch of dictatoriaal zijn, een mooi voorbeeld zijn die dictator landen, veel daarvan waren beter af met een dictator dan hoe het nu gaat.

Een CBCD zoals het door de DNB wordt beschreven vind ik helemaal niet zo slecht, het is niet in plaats van.
https://www.dnb.nl/innova...e-euro-wat-waarom-en-hoe/

Zou graag andere betere oplossingen horen maar ik hoor ze helaas niet, helemaal in deze links/rechts/woke/polariserende wereld waar we de laatste decennia's in leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:22

resusaapje

h less

Slonzo schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:20:
[...]

+ een cap waarna je digitale euro's aan een bepaald tempo geburned worden, om uitgeven/investeren te stimuleren, en meer van dergelijke grapjes. Absoluut geen interessante evolutie, en al helemaal niet als (wanneer?) het verplicht wordt.
Dat schijnt all zo te zijn met de Chinese digitale munt. Die verloopt na een bepaalde tijd. Uitgeven maar! Sparen? Kapitalisme!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Buy Bitcoin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:20:
[...]

Tja het is hoe je het bekijkt als je al tegen de regeringen en alle poppetjes in die ivoren torentjes zitten bent dan zal niks goed zijn wat ze doen.

Ik vind het ook niet leuk hoe het nu allemaal gaat en ben er ook op tegen( je doet er helaas zo weinig tegen dan alleen maar gefrustreerd te raken door die ellende die er zit) , maar om het decentraal te maken heb ik een nog minder goed gevoel bij, hoe de huidige wereld en economie werkt wil je juist iets centraals, er moet soms meer of minder geld in een economie gepompt worden, dat wil je niet op zijn beloop laten gaan, maar zo denk ik erover.

De wereld is momenteel gemaakt om te groeien en consumeren dat verander je niet zomaar, of je moet weer op 0 begingen, iets waar we wel op weg naar zijn :+

Wat denk je dat er gebeurt als er geen overheden meer zouden zijn die het nog een beetje onder controle proberen te houden, of ze nou democratisch of dictatoriaal zijn, een mooi voorbeeld zijn die dictator landen, veel daarvan waren beter af met een dictator dan hoe het nu gaat.

Een CBCD zoals het door de DNB wordt beschreven vind ik helemaal niet zo slecht, het is niet in plaats van.
https://www.dnb.nl/innova...e-euro-wat-waarom-en-hoe/

Zou graag andere betere oplossingen horen maar ik hoor ze helaas niet, helemaal in deze links/rechts/woke/polariserende wereld waar we de laatste decennia's in leven.
Overheden zullen altijd nodig zijn om recht en onrecht te handhaven. Er is niets mis met overheden an sich in mijn optiek.

En dat is het hem nu juist precies. Een dictatoriale macht zoals jij beschrijft kan uitstekend zijn en prima werken, tot er iemand komt te zitten die al die vergaarde macht misbruikt :)

Daarom vind ik het belangrijk dat we ons als volk verworven rechten (en plichten!) niet zomaar weggeven voor wat korte termijn gemak.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ScuL
BTC hourly
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DG-6_GA1WJNZJYQs4cFkGz29VBQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f7JbAU12gMCcUm8nPet9Qc3G.png?f=fotoalbum_large

Het ziet er imo naar uit dat we een groene raket naar de weekly close krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Zijn je credits op voor deze maand? Dan mag je geen stukje bief meer kopen, of die auto laat je maar even staan en werk morgen maar in de metaverse.
Op vakantie met het vliegtuig? Koop je eerst maar eens een flink aantal carbon credits voordat je die vlucht mag boeken.

Om het ontopic te houden: iemand tips voor een cryptomunt die zich bezighoudt met carbon credits? Denk dat dat wel eens een hype kan gaan worden net zoals de NFTs en metaverse.
KlimaDAO is de enige die ik zo ken, EWT en Matic manifesteren zich ook wel als ‘groene’ coins volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:13

Eens, ik ben hier ook wel huiverig voor maar op dit moment is ons geldsysteem ook tot op zekere hoogte programmeerbaar. Stuk omslachtiger maar er zijn genoeg belastingen en wetgevingen opgesteld die ons huidige economische model van meer meer meer consumptie, en investeren te ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odrai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Wat is jullie ervaring met het tracken van je crypto portfolio, transactions en taxes i.c.m. Koinly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:10

Coldcat

HODL

Alpina schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:29:
[...]

KlimaDAO is de enige die ik zo ken, EWT en Matic manifesteren zich ook wel als ‘groene’ coins volgens mij.
WOZX ook, maar dat is een grote shitcoin.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Odrai schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:29:
Wat is jullie ervaring met het tracken van je crypto portfolio, transactions en taxes i.c.m. Koinly?
Wat is jouw eigen ervaring en waar ben je naar op zoek?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:18

knakworst

Get more sats!

Dikke glimmers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:19
Nieuwe 21k slopen poging?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:37
Als ie nou dit jaar ff komt waar hij vorig jaar op stond.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBdrblONL1dt01N3rGtXyGbOFPM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UnFO4ymqLYYc9I7LNLVE6dC8.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bullflag op de 1H, de koers tikt nu tegen de bovenkant aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lxtmTnSMAk3l3-2o5dbxrTQG-aQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XqhqAthscIgZzS87xzv2RGfV.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:16:
[Afbeelding]
Uitbraak incoming! 😎

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
[Afbeelding]
ja is dat ding die ik vanmorgen ook al poste, alleen had ik de bovenkant horizontaal.
Lijkt tot nu perfect te volgen. Target vind ik wat lastig aangezien er wat weerstandsniveaus tussen zitten. Normaal zou de target richting de 23k zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

[Afbeelding]
Kan iemand even 15.000 BTC kopen aub?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:30:
[...]

Kan iemand even 15.000 BTC kopen aub?
Ja best, ff kijken of ik wat euries richting Binance krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:40:
[...]

Ja best, ff kijken of ik wat euries richting Binance krijg.
Prima, stort ik m'n uitkering ook gelijk even!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:39
Het kan natuurlijk helemaal geen kwaad om wat genuanceerder naar CBDC's te kijken dan alleen in extremen te denken, want dan blijven bitcoin alleen voor criminelen en CBDC voor corrupte alles controlerende overheden.

Maar uiteraard zijn er ook veel tussenwegen. Zoals systemen naast elkaar en elk voor hun eigen doel. Centrale banken en overheden zullen in 'normale' landen ook niet de commerciële banken buiten spel kunnen zetten, die dienen ook een belangrijk doel.

Wat als particulieren wat geld 'enorm veilig' bij een centrale bank mogen stallen in de vorm van een CBDC, met een maximum. En waarom zou een overheid belastinggeld niet doelgericht mogen uitkeren, net zoals je in veel landen nog coupons of cheques krijgt in plaats van geld op de bank. Is het zo verkeerd als toeslagen en subsidies ook traceerbaar gebruikt worden waarvoor ze bedoeld zijn?

Natuurlijk zolang systemen naast elkaar kunnen bestaan en je zelf kan blijven bepalen of je je zelf verdiende geld in je CBDC spaarpotje stopt, andere crypto bij een exchange of op je eigen hot/cold storage voor koopt, fiat op een commerciële bankspaarrekening zet of elke week uit de muur trekt omdat je papiergeld zo lekker vindt ruiken.

Er is zóveel mogelijk met nieuwe technologie, zowel slecht als goed, dat het productiever is om open te staan voor de positieve kanten dan alles maar af te branden omdat er zoveel negatief mee mogelijk is. Want dan gebruik je hetzelfde argument dat gebruikt wordt tegen bitcoin et al.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:41:
[...]

Prima, stort ik m'n uitkering ook gelijk even!
Let our powers combine.

WAjong!
Bijstand!
WW!
AOW!
Zwartwerk!

By your powers combined, I am Captain Buyhigh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Wiley99 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:46:
Het kan natuurlijk helemaal geen kwaad om wat genuanceerder naar CBDC's te kijken dan alleen in extremen te denken, want dan blijven bitcoin alleen voor criminelen en CBDC voor corrupte alles controlerende overheden.

Maar uiteraard zijn er ook veel tussenwegen. Zoals systemen naast elkaar en elk voor hun eigen doel. Centrale banken en overheden zullen in 'normale' landen ook niet de commerciële banken buiten spel kunnen zetten, die dienen ook een belangrijk doel.

Wat als particulieren wat geld 'enorm veilig' bij een centrale bank mogen stallen in de vorm van een CBDC, met een maximum. En waarom zou een overheid belastinggeld niet doelgericht mogen uitkeren, net zoals je in veel landen nog coupons of cheques krijgt in plaats van geld op de bank. Is het zo verkeerd als toeslagen en subsidies ook traceerbaar gebruikt worden waarvoor ze bedoeld zijn?

Natuurlijk zolang systemen naast elkaar kunnen bestaan en je zelf kan blijven bepalen of je je zelf verdiende geld in je CBDC spaarpotje stopt, andere crypto bij een exchange of op je eigen hot/cold storage voor koopt, fiat op een commerciële bankspaarrekening zet of elke week uit de muur trekt omdat je papiergeld zo lekker vindt ruiken.

Er is zóveel mogelijk met nieuwe technologie, zowel slecht als goed, dat het productiever is om open te staan voor de positieve kanten dan alles maar af te branden omdat er zoveel negatief mee mogelijk is. Want dan gebruik je hetzelfde argument dat gebruikt wordt tegen bitcoin et al.
En toch neig ik dan meer naar Bitcoin dan CBDC door een met de jaren gegroeide wantrouwen richting de banken. Maar ik laat me graag positief verrassen. Denken in extremen is inderdaad nooit goed, helemaal mee eens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wickje erboven, hopelijk zo nog een poging, anders 20.650-20.750 USD opnieuw opzoeken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5ZiODqyPR7-04vzOmhRCpJjUjU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OHdyZIYvd0xnsVK4FgFv4D1F.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3ENMs9o3fCt0CMzg25O4u4htIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mhTs1tTCNb5mAiPGkr6sXhLP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Laatst online: 05-10 08:17

troje

was here!

Hoeveel weerstand zit er eigenlijk op die 21k?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
troje schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:01:
In welke units wil je dit graag teruggekoppeld krijgen?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:33

Liberteh

All your base belong to me

Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:04:
[...]

In welke units wil je dit graag teruggekoppeld krijgen?
Ω

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Denk wel iets van 1900 ohm.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjnzbKpNeqUK0s2eQVLrclDMhc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYQBmXSTz9IufYKJ09ED6Y08.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:06:
[...]

Denk wel iets van 1900 ohm.
Da's niet veel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sBcybgXb4b_bx5czg4aHXbXCKRI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OAMAspuk1r094VLPDd6SI9n3.jpg?f=user_large

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt... De 21k kan beter even aan de

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6SLM634dMzh5ApQCRipNiEfF6wM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sagXsTs5aOR2UGfaHspNDISp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:56:
Wickje erboven, hopelijk zo nog een poging, anders 20.650-20.750 USD opnieuw opzoeken.
[Afbeelding]
Hier komt 'íe :)

Voel het aan mn Schultenbrau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
WhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:15:
[...]

je kan beter die horizontale pakken die ik getekend heb, die zit op 21050. Die zal wel wat doen als ie daar door gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vreet die beren even op!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afgeketst. Jammer, 12k soon. Alles kapot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
WhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:15:
[...]

Wat voelde je dan precies, dat ie leeg was en de bodem in zicht was?

Grote kans dat nu de cirkel wordt opgezocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lOYqF2rzxggCGRDOYfLzm8UDEBU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8vjCZrtyi8xPPMXASGt1oD0l.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:21:
[...]

Wat voelde je dan precies, dat ie leeg was en de bodem in zicht was?

Grote kans dat nu de cirkel wordt opgezocht:
[Afbeelding]
Hopelijk nog een poging, als de 21k gebroken wordt ligt de weg naar 969k in principe open.

Zou een mooie weekly close zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Moet ik nu m'n avatar maar aanpassen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:24:
Moet ik nu m'n avatar maar aanpassen dan?
Lastige vraag in heel veel opzichten.

Dat moet je zelf beslissen in mijn optiek, geef daar liever geen advies meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Lijkt toch veel buy pressure, denk zo al nieuwe poging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
keanu_ schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:27:
Lijkt toch veel buy pressure, denk zo al nieuwe poging!
als ik naar de muren kijk zeg ik ja idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Ik schat ook een +1K doorbraak later in de avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:10

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:22:
[...]

Hopelijk nog een poging, als de 21k gebroken wordt ligt de weg naar 969k in principe open.

Zou een mooie weekly close zijn.
Gelukkig is 11 cent ook een optie. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verveel me alweer met deze koers.

Fuck deze, ik ga een stokbroodje bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

doe jij nu je deur opslot met nibbits?
geen boormachine nodig. :9

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 15-01-2023 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
twain4me schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:34:
[...]

doe jij nu je deur opslot met nibbits?
geen boormachine nodig. :9
Zijn nibbits van de Mechelse herders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Alpina schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:51:
[...]

Niet veel weerstand. :9

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:56:
[Afbeelding]
Het is tot nu toe een flinke strijd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Alpina schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:51:
[...]

ah, dan blijf ik wel netjes buiten wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat een saaie bende, zit geen beweging in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pqNhZjFwU2gml4H4ieVPNGQxt50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UHn5chspGqHfJs1IpdtpV3IW.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo even iets onder de blauwe lijn zakken en daarna moon?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3wb_RTuX1capZIY8wzFauESV6M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bUOEeLIIDmAMioSsE6RcbE4y.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Leuke compressie op BTC maar die loopt wel richting het einde nu. Zou wel even lekker zijn voor de Weekly close over enkele uren dat we boven het dropoff point van het FTX debacle kunnen sluiten (21279.5 op mijn chart in die buurt dus). Dan zijn we weer helemaal boven jan :)

[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 15-01-2023 18:12 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
weekly close ja, kan nog vuurwerk komen, bear vs bull wie zal er winnen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

This is the way.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jADG6SQUB2EN68AyWGTKDfg4Pc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaz4NCItwPkxDzVw20xePLL.gif?f=user_large

[ Voor 86% gewijzigd door knakworst op 15-01-2023 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zei het toch.

Stelletje beren....

:p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We gaan het zien! Hebben sowieso vanaf de bodem 30+ % gepumpt dus dat is echt wel significant. Je verwacht dan ergens een terug test maar als Bitcoin los gaat (kijk maar naar de vorige run up vanaf de bodem naar de ATH) dan zie je eigenlijk vrij weinig terug tests. Daarom krijg je dan ook vaak vrij weinig kansen om nog in te stappen op een pullback. Dan moet je vaak in prijs gaan lopen traden wat gaar is. (market buys).

Waar het heen gaat gaan we mee maken, maar zou wel mooi zijn als ze hem boven dat dropoff point kunnen sluiten. Dan hebben we eventueel ook een mooi terug te testen gebied om te kijken of we die nu als support kunnen zien. Zou wat zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog 9 dagen tot nieuwe fait airdrop, pffff dan staan we alweer op $30k :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Nou hup, sloop die 21k.. kan niet anders!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

When DOT 5k.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Staat ie daar niet meer op dan?

Godnondedju :(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:21
Aanmaken inderdaad. Maar nog liever GRT op €100, trek ik de stekker uit mijn carrière en ga ik grasmaaien, gewoon voor de ontspanning en omdat het kan.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hopelijk was dat een goede terugtest en zakt Bitcoin nu niet veel verder, let's go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_pEJaoaXre_dbpMgZLkCubnzTY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9kmh1ZBBlLlqDbMRfm58QnPi.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jW7zfLC51dDrXsf5oY6-9q3yoMU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X2m7DAif9er8J9Kp6OX4atHh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

sjorremans schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:44:
Nou hup, sloop die 21k.. kan niet anders!
Of gewoon in 15 seconden weer 4 uur terug in de tijd.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVzfwlJC87fMCGUCkdNfYs9jMzE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1l7y3EWZLd03LqnCt8VjIRG1.jpg?f=user_large

Organische groei.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_2GbLXI_hpA3v4pBryf3Qlk8mfY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XfCCIibXqTUeOAOha0btXqcq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door knakworst op 15-01-2023 19:41 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Even terug naar april 2019 tot en met juni 2019 toen BTC steeg van $ 4.100 naar $ 13.970.

Laten we de factor "diminishing returns" meenemen en geen 3,4x doen bij de eerste grote uitbraak, maar 2,4x.

$16.650 * 2,4 = $ 39.960. Wederom een bedrag dichtbij een rond getal. Toeval? Natuurlijk niet.

Heren TA, de grafieken mogen dicht, lijntjes trekken is niet nodig. Dit gaat gewoon gebeuren de komende weken.

De laatste short van il capo di rekto wordt op 39.950 geliquideerd, een nieuwe bullrun is geboren.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-01-2023 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
OP bijna op 2 dollar.. blijft maar gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
BTC100K2021 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:48:
Even terug naar april 2019 tot en met juni 2019 toen BTC steeg van $ 4.100 naar $ 13.970.

Laten we de factor "diminishing returns" meenemen en geen 3,4x doen bij de eerste grote uitbraak, maar 2,4x.

$16.650 * 2,4 = $ 39.960. Wederom een bedrag dichtbij een rond getal. Toeval? Natuurlijk niet.

Heren TA, de grafieken mogen dicht, lijntjes trekken is niet nodig. Dit gaat gewoon gebeuren de komende weken.

De laatste short van il capo di rekto wordt op 39.950 geliquideerd, een nieuwe bullrun is geboren.
Mijn YouTube vriend “de ton van john” sprak ook al over 35k.. dus jij hebt gelijk 😜

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:48:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qM8U48nvc_qwdfBJxmXiQb7kfGc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLBIUehhSSZrDWQvLSBfB3di.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Eerst hier maar even niet rejecten 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:53
Je kan 'm beter op je schouder dragen zoals dat mens dat voor je loopt, da's beter voor je rug.

*edit* kwoot ik ook nog de verkeerde...

[ Voor 43% gewijzigd door Ray_ op 15-01-2023 20:05 ]

Pagina: 1 ... 182 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!