[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 184 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.189 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-10 18:06

NeoflexNL

Forever young

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:03:
[...]

Nou nergens niet om, maar dat kun je toch gewoon zelf aanpassen? _O-

Die goudpositie heeft je echt een privileged boomer gemaakt, meteen alles uitbesteden. :+

Moet je nagaan wat er met iemand gebeurd die al jaren in goud zit.
Niet als iedereen reageert met in de posts de genoemde positie..

Ik denk slimme actie, maar wel leuk om even kennis genomen te hebben ;)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:03:
[...]

Nou nergens niet om, maar dat kun je toch gewoon zelf aanpassen? _O-

Die goudpositie heeft je echt een privileged boomer gemaakt, meteen alles uitbesteden. :+

Moet je nagaan wat er met iemand gebeurd die al jaren in goud zit.
Wie zegt dat ik het gratis heb gedaan? Assumption is the mother of all fuckups.... Hij weet gewoon goed hoe hij dingen moet uitbesteden en delegeren.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:07:
[...]

Wie zegt dat ik het gratis heb gedaan? Assumption is the mother of all fuckups.... Hij weet gewoon goed hoe hij dingen moet uitbesteden en delegeren.
Ik zeg nergens dat jij het gratis hebt gedaan? Assumption is the mother of all fuckups.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:31
Dit dipje brengt de 4H RSI wel weer op een gezond niveau :)

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 16-01-2023 10:10 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:29
Pelox schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:24:
[Afbeelding]

Iedereen benoemen was lastig.. maar je snapt hem *O*
Niet zo bescheiden :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejdfU6bsfkdsxBWvnZYHs12EXYY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7IqsthOsHlA9fc7sVw8fbhfh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Dikke vette CRO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:36
Taro schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:07:
[...]

Ik zie zelfs dat jij het ook weer uitbesteed ;)
Is gewoon een ponzi!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Domino schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:17:
[...]

Ik zie zelfs dat jij het ook weer uitbesteed ;)
Is gewoon een ponzi!
Ja, ik heb 10% van wat ik van @Gelukszoekr kreeg aan @.oisyn gegeven :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Taro schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:18:
[...]

uiteraard in ruil voor 25% aan werk?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:09

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ahh RNDR gaat lekker. 0.41 inkoop 0.6 verkoop en nu weer een correctie. Even kijken waar ik weer ga instappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:09
KRAKEN SAYS SOME CLIENTS ARE CURRENTLY REPORTING DELAYS IN CANCELLATIONS OF THEIR WITHDRAWALS - STATUS PAGE

https://twitter.com/PriapusIQ/status/1614913600853794816

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:11
Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:10:
Voor de boormachinetoeristen. De Ledger is weer veilig buitenshuis opgeslagen.
Mijn ledger orbit om de aarde heen. Grote jongen die m daar vandaan weet te plukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 16:59
MrFX schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:19:
KRAKEN SAYS SOME CLIENTS ARE CURRENTLY REPORTING DELAYS IN CANCELLATIONS OF THEIR WITHDRAWALS - STATUS PAGE

https://twitter.com/PriapusIQ/status/1614913600853794816
Ja gebeurd wel vaker inderdaad, netjes weer de banner "market is in cancel only mode" toen straks. Inmiddels is het alweer gefixt en functioneel.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:35
Awesome, mijn stake staat maar op -91% ipv -93,5% >:)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Taro schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:18:
[...]

En ik heb het meeste werk gedaan }:|

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:52
.oisyn schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:24:
[...]

Bedankt! _/-\o_

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Th1x4nG schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:24:
[...]

Dan ben je wel op een beroerd moment ingestapt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Th1x4nG schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:24:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dgxzcl-uqOMMj-3jUpso5TNbnXA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dPywYIgnYxesIOVswqGnGSxA.png?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zal maar eens aan het werk, de baas zijn centen zijn tenslotte niet van blik. Wel van thin air.

@Gelukszoekr, fijn dat je er weer bij bent. Ik zal eerlijk zijn, die bearish kant van jou beviel mij echt niet. Had je bijna opgezocht met de boormachine. Niet vanwege je ledger maar gewoon omdat ik schijtziek was van je bearish houding en je brute pijn wilde laten voelen uit pure agressie. Maar het heeft zichzelf alweer opgelost.

Hopelijk s00n door naar de 25k, sta je meteen weer lekker in de plus. Dat is altijd fijn hodlen.

Fijne m00ndag luitjes, maak er wat moois van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:35
Blik1984 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:25:
[...]

Dan ben je wel op een beroerd moment ingestapt
Letterlijk de dag van de piek, hoezo beroerd? :9

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:08

filthy rich

löp wa los

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:26:
Zal maar eens aan het werk, de baas zijn centen zijn tenslotte niet van blik. Wel van thin air.

@Gelukszoekr, fijn dat je er weer bij bent. Ik zal eerlijk zijn, die bearish kant van jou beviel mij echt niet. Had je bijna opgezocht met de boormachine. Niet vanwege je ledger maar gewoon omdat ik schijtziek was van je bearish houding en je brute pijn wilde laten voelen uit pure agressie. Maar het heeft zichzelf alweer opgelost.

Hopelijk s00n door naar de 25k, sta je meteen weer lekker in de plus. Dat is altijd fijn hodlen.

Het is blue monday he, kan niet anders dat de boel zo meteen weer in elkaar flikkert.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 18:29

In B4 beartrap naar 15K :+

Hoop het natuurlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
.oisyn schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:24:
[...]

De onderaannemer moet je altijd uitknijpen, als een citrus.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Ja, ik ben er weer bij. Vraag niet hoe. Zal me niks verbazen als ik nu op de lokale top ben ingestapt in weer maanden onder water ga staan. Maar dat is wel een bekend gevoel.

Ik ben natuurlijk altijd longterm overtuigd geweest van Bitcoin. Dus, op naar de maan dan maar hè!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

filthy rich schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:28:
[...]

Het is blue monday he, kan niet anders dat de boel zo meteen weer in elkaar flikkert.
Dat is best een bearish houding.

/me pakt boormachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19:00
Ik heb 5% van mijn BTC verkocht tussen $17800 en $19500. Elke $100 een evengroot deel. We waren zo extreem aan het spuiten.

Ik dacht makkelijk met een pullback lager te kunnen terugkopen. En kijk hoe hoog de koers is gekomen. Nu mag ik gaan zitten duimen tot we weer lager komen.

Zo maak ik die GAK van 28k niet goed hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:29:
[...]

Ja, ik ben er weer bij. Vraag niet hoe. Zal me niks verbazen als ik nu op de lokale top ben ingestapt in weer maanden onder water ga staan. Maar dat is wel een bekend gevoel.

Ik ben natuurlijk altijd longterm overtuigd geweest van Bitcoin. Dus, op naar de maan dan maar hè!
Misschien een stomme vraag, maar waarom heb je de afgelopen tijd onder 20k niet gewoon structureel in delen ingekocht ipv nu volledig op een groene candle all-in te gaan?

Wel blij voor je dat je transfer goed is gegaan 😉

[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 16-01-2023 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:52
@Gelukszoekr en alle anderen die afhankelijk zijn van Ledger Live.

Ik kan jullie een eigen node icm open source software enorm aanraden. Ik heb een Raspberry Pi 4 met 8 GB geheugen en draai Raspiblitz erop. Als je je node koppelt aan software zoals Specter of Sparrow, dan krijg je die zweet niet als Ledger een keer problemen heeft of iets dergelijks. Als voordeel natuurlijk ook dat het qua privacy beter is. Tuurlijk ook een eigen node heeft weleens onderhoud nodig qua updates, maar de community van Raspiblitz is erg behulpzaam als je ooit een keer problemen hebt. Mijn node draait al bijna een jaar zonder een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Therapy777 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:33:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar waarom heb je de afgelopen tijd onder 20k niet gewoon structureel in delen ingekocht ipv nu volledig op een groene candle all-in te gaan?

Ik begrijp het wel hoor. Het is het tegenovergestelde van een vallend mes pakken. Hij probeert de stijgende raket mee te pakken en dan maakt het niet zoveel uit of je nou op 19k of 21k begonnen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
Roellie was op 29k uitgestapt en nu weer ingestapt. Ook in het verleden behaalde winsten verzilverd. Er gaat niets verkeerd daar :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
baba420 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:36:
@Gelukszoekr en alle anderen die afhankelijk zijn van Ledger Live.

Ik kan jullie een eigen node icm open source software enorm aanraden. Ik heb een Raspberry Pi 4 met 8 GB geheugen en draai Raspiblitz erop. Als je je node koppelt aan software zoals Specter of Sparrow, dan krijg je die zweet niet als Ledger een keer problemen heeft of iets dergelijks. Als voordeel natuurlijk ook dat het qua privacy beter is. Tuurlijk ook een eigen node heeft weleens onderhoud nodig qua updates, maar de community van Raspiblitz is erg behulpzaam als je ooit een keer problemen hebt. Mijn node draait al bijna een jaar zonder een reboot.
Klinkt makkelijk allemaal maar werkelijk geen idee waar je het over hebt :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/odaKxghlyHHhufldgxkKORap5t8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uS2K2JY3GVSql6yA6de8NHvw.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:07
Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:44:
[...]

Tja, niet het meest verstandige. Toch weet ik zeker dat er makkelijkere kansen zijn, als je iemand wilt beroven. In mijn geval is de ledger fysiek niet meer aanwezig.
Verstandig!
Gelukkig ligt de seed nog in je nachtkastje!
:9
En vergeet niet, ik heb geen nieuwe Bitcoin gekocht hè. Het waren 2e hansjes
_O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 21:41
Overboekingen via Kraken ging al instant maar je kunt tegenwoordig gewoon je bank selecteren en direct bij ABN inloggen en het geld automatisch over laten maken... veel makkelijker als dat gaat het niet meer worden.

Goed werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Nopheros schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:48:
Overboekingen via Kraken ging al instant maar je kunt tegenwoordig gewoon je bank selecteren en direct bij ABN inloggen en het geld automatisch over laten maken... veel makkelijker als dat gaat het niet meer worden.

Goed werk.
Ik zet mijn geld sowieso op Kraken als enige crypto-beurs die op lange termijn gaat overleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Slux schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:42:
Ledger Live haalt z'n data ook gewoon van een node, by default is dat de node die Ledger zelf draait. In theorie kunnen ze dus tracken wat voor data je opvraagt. Je kan je eigen BTC node draaien en die als endpoint instellen in Ledger Live, daar kan je dan zoveel data uit ophalen als je wil en niemand wordt er wat wijzer van.

Eerlijk gezegd: mij is het het gedoe niet meer waard. Ik heb mijn BTC en ETH nodes vorig jaar gestopt, kosten/baten dingetje (zowel in tijd als in € voor elektriciteit, schijfruimte, e.d.). Het potentiele veiligheidsrisico van bij je thuis een eigen node te draaien vond ik uiteindelijk groter dan die paar calls naar een Ledger endpoint (die trouwens sowieso nog gebeuren voor andere chains dan BTC). In de cloud draaien is nog een optie, maar ook dan kost het weer meer sats en moeite dan het opbrengt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:11

MicroWhale

The problem is choice

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Deze laatste kleine rally gaat toch helemaal nergens over?
De feestdagen zijn voorbij en wall-street denkt we gaan maar weer eens inkopen doen? :?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Goed werk.
Zie het nu ook, handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78PeTK0frqjvWyGl_ohosKc6hHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ir2ahXEgP78XOBEAQA7g0C4.png?f=fotoalbum_large

Polkadot pennant op de 1H (en binnen de BSB)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Therapy777 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:33:
[...]

Omdat ik weak hands heb denk ik. Ik kan nog steeds prima uitleggen dat mogelijk de bodem nog niet gezien hebben. En ik heb maanden lang hier elke dag aandachtig naar zitten kijken.

Maar ik lig er nu letterlijk van wakker dat ik geen BTC heb. Dus dan maar voor de bijl en nu instappen. Qua timing waarschijnlijk ruk, maar over een langere termijn wil ik er wel bij zijn.

En ja, rustig inschalen/uitschalen is verstandig, Net als vorige week op 17k kopen. Maar ik kan dat niet zo goed. Ik ben meer van het alles of niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
Slonzo schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:52:
[...]

Ledger Live haalt z'n data ook gewoon van een node, by default is dat de node die Ledger zelf draait. In theorie kunnen ze dus tracken wat voor data je opvraagt. Je kan je eigen BTC node draaien en die als endpoint instellen in Ledger Live, daar kan je dan zoveel data uit ophalen als je wil en niemand wordt er wat wijzer van.

Eerlijk gezegd: mij is het het gedoe niet meer waard. Ik heb mijn BTC en ETH nodes vorig jaar gestopt, kosten/baten dingetje (zowel in tijd als in € voor elektriciteit, schijfruimte, e.d.). Het potentiele veiligheidsrisico van bij je thuis een eigen node te draaien vond ik uiteindelijk groter dan die paar calls naar een Ledger endpoint (die trouwens sowieso nog gebeuren voor andere chains dan BTC). In de cloud draaien is nog een optie, maar ook dan kost het weer meer sats en moeite dan het opbrengt.
Waarom is er in jouw opzichte een veiligheidsrisico als je een eigen node draait? En zelfs met de huidige energietarieven verbruikt een Raspberry Pi bijna niks. Maar goed, het is voor mij ook iets ideologisch. Ik hoop ooit in de hemel een schouderklopje van de heer Nakamoto te krijgen vanwege het feit dat ik zijn netwerk stukje meer decentraal had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Da_maniaC schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:55:
Deze laatste kleine rally gaat toch helemaal nergens over?
De feestdagen zijn voorbij en wall-street denkt we gaan maar weer eens inkopen doen? :?
Het geld klotst bij een grote groepen nog steeds tegen de plinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:46
moshimoshi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:50:
[...]

Ik zet mijn geld sowieso op Kraken als enige crypto-beurs die op lange termijn gaat overleven.
Dat wordt een gevaarlijk monopolie dan, kan weinig goeds van komen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Crypto.com / Cronos to the moon 🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 01-10 16:32

Goed werk.
Hm net geprobeerd met ING maar ik krijg "sorry er gaat wat mis" in de ING app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
keepitfrosty schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:12:
[...]

Hm net geprobeerd met ING maar ik krijg "sorry er gaat wat mis" in de ING app
Klopt, ING doet al weken lastig. Denk dat het 2 maandjes terug nog perfect werkte maar nu niet meer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

baba420 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:58:
Waarom is er in jouw opzichte een veiligheidsrisico als je een eigen node draait? En zelfs met de huidige energietarieven verbruikt een Raspberry Pi bijna niks. Maar goed, het is voor mij ook iets ideologisch. Ik hoop ooit in de hemel een schouderklopje van de heer Nakamoto te krijgen vanwege het feit dat ik zijn netwerk stukje meer decentraal had gemaakt.
Als je wil bijdragen aan het netwerk heb je dus gewoon poorten open staan. Een open poort naar een stuk software vol met mogelijke kwetsbaarheden. Als een threat actor die weet uit te buiten, kan hij potentieel ook lateraal naar ook jouw andere systemen.

Daarnaast zaai je je eigen [node] IP een stuk meer rond i.v.m. het af-en-toe opvragen van data bij een (semi-trusted) centrale partij (Ledger). Ook dat valt i.c.m. andere gekende data te koppelen, en door veel meer partijen.

Iedereen mag natuurlijk voor zich afwegen hoe zwaar hij/zij tilt aan die risico's. Maar ik vind het draaien van een eigen node deels vergroten van mijn attack surface, deels verschuiven van bestaand risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Egeau schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:12:
[...]

Klopt, ING doet al weken lastig. Denk dat het 2 maandjes terug nog perfect werkte maar nu niet meer...
Hm een beetje zoals met Binance toen ook. Het werkte perfect toen ineens vaak issues en daarna was het poef niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
Dat van open poorten klopt niet, alles loopt standaard via Tor (vandaar dat het soms ook langzaam is als het Tor netwerk overbelast is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Slux schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:42:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb een makkelijk stappenplan:
1 Koop een Raspberry Pi
2 Installeer umbrel
3 pm mij je seed

Dan pak ik het verder wel op voor je, okay?
Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:57:
[...]Ik ben meer van het alles of niks
Vooralsnog heb je meer winst (winst, wat is deze?) dan >90% van de slowchatters. Strategy seems legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Wiley99 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:09:
[...]

Dat wordt een gevaarlijk monopolie dan, kan weinig goeds van komen.
Zal wel meevallen. Tegen die tijd koop je gewoon crypto in de ABN beleggingapp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:57:
[...]

Omdat ik weak hands heb denk ik. Ik kan nog steeds prima uitleggen dat mogelijk de bodem nog niet gezien hebben. En ik heb maanden lang hier elke dag aandachtig naar zitten kijken.

Maar ik lig er nu letterlijk van wakker dat ik geen BTC heb. Dus dan maar voor de bijl en nu instappen. Qua timing waarschijnlijk ruk, maar over een langere termijn wil ik er wel bij zijn.

En ja, rustig inschalen/uitschalen is verstandig, Net als vorige week op 17k kopen. Maar ik kan dat niet zo goed. Ik ben meer van het alles of niks
Prima toch. Zeer begrijpelijk allemaal en zo lang je het voor jezelf kunt verantwoorden is er niet echt een goed of fout. Even er van uit gaande dat we allemaal denken dat de boel vroeg of laat toch wel weer moon gaat. Dan maakt 20k of 17k instap niet heel veel uit.

Zo lang je natuurlijk dan niet in paniek gaat sellen als die drop er toch nog komt ;)

Ik hoop vooral dat je dan nog wat extra achter de hand hebt om bij die levels wat bij te kopen.

Zelf heb ik in flufjes gekocht afgelopen tijd, maar natuurlijk eerst nooit genoeg en ik wilde (wil) wel met wat grotere bedragen instappen bij een specifiek level, dat telkens weer omlaag bijgesteld wordt (soort fomo maar dan andersom, door alle berichten dat het steeds lager kan). Dus ja ik doe het ook niet perfect want nu is mijn sentiment "had ik dat grote bedrag maar rond 16k ingegooid" en ga ik waarschijnlijk net onder 20k bijspekken... En zul je zien dat we die 14k toch nog gaan aantikken :')

Ach ja je weet het nooit 100% perfect. Maar we zijn allemaal er van overtuigt dat het beter is om wel Bitcoin te hebben dan niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

baba420 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:29:
Dat van open poorten klopt niet, alles loopt standaard via Tor (vandaar dat het soms ook langzaam is als de Tor netwerk overbelast is).
Het kan inderdaad via TOR, geen idee of dat in jouw setup de standaard is of niet, maar op zich boeit dat ook weinig. TOR is geen magische oplossing. Je moet nog steeds langs de exit nodes (1 voor uitgaand verkeer, en 1 voor inkomend verkeer), dat is ook gewoon "iemand anders z'n computer" en daar zijn er genoeg van met minder goede intenties. Je risk assessment kan dus inderdaad wat anders zijn, maar zolang je verkeer niet 100% via trusted nodes loopt... En of iets nu via TOR loopt of niet, als je wil bijdragen aan het netwerk moet je nog altijd inkomende connecties toestaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Slonzo op 16-01-2023 12:04 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Nu online
Het is mooi om te zien hoe @Gelukszoekr hier alles deelt, van dikke successen met PLU tot het wakker liggen van FOMO in BTC. Chapeau man, denk dat veel mensen hier (inclusief ik) zich erg kunnen vinden in alle emoties maar toch redelijk terughoudend zijn met het delen van de rollercoaster.

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Therapy777 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:00:
Zo lang je natuurlijk dan niet in paniek gaat sellen als die drop er toch nog komt ;)
Dit inderdaad. Ik ga er vanuit dat ik deze Bitcoin in elk geval 2 jaar vasthoud. Dat moet wel goedkomen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tabacca schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:05:
Het is mooi om te zien hoe @Gelukszoekr hier alles deelt, van dikke successen met PLU tot het wakker liggen van FOMO in BTC. Chapeau man, denk dat veel mensen hier (inclusief ik) zich erg kunnen vinden in alle emoties maar toch redelijk terughoudend zijn met het delen van de rollercoaster.
Gedeelde smart is halve smart ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Tabacca schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:05:
denk dat veel mensen hier (inclusief ik) zich erg kunnen vinden in alle emoties maar toch redelijk terughoudend zijn met het delen van de rollercoaster.
Als we dan toch bezig zijn: ik lig soms nog wakker van het idee dat ik de CAKE die ik aan $2-3 gekocht heb, niet verkocht heb op ~$40 omdat ik erop gokte dat staking mij op langere termijn meer zou opbrengen. Nu ik die laatste zin zelf herlees, lijkt het eerder op een nachtmerrie dan op wakker liggen :P

Ik ben er nu niet meer zo zeker van dat de hele DeFi gekte zich nog eens zal herhalen.
Maar ach. Soms die je gewoon wat op dat moment juist 'voelt'.
Het kan niet altijd feest zijn.

In theorie sta ik nog atijd positief op mijn CAKE stack :+

[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 16-01-2023 12:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Die oneliners beginnen nu wel te vervellen helemaal omdat het nog een uber ponzi shitshow coin is.

Jezelf verdiepen in een munt zonder oogkleppen op wil wel eens handig zijn. ;)

Hij staat op - 91.71% sinds ATH

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 16-01-2023 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27
Slux schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:19:
[...]

Die oneliners beginnen nu wel te vervellen helemaal omdat het nog een uber ponzi shitshow coin is.

heel bar idd.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
[...]

BTC op -70%, zegt ook niet alles

Ik denk dat crypto.com vrij snel en rigoureus alle perks heeft afgeschaft om zo een duurzaam bedrijf op te kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Nice. Ether supply is weer aan het krimpen na een tijd weer de plus te hebben gezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 17:06
Wel grappig op te lezen dat iedereen (ook ik) dezelfde fout maakt, blijven zitten in shitcoins naar heel laag en dan weer instappen in bitcoin, terwijl bitcoin het minste zakt van alles. Dus je pakt boven op de 90% daling van je shitcoin nog eens een 20% vermindering van je portfolio door weer te switchen naar bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:27:
Nice. Ether supply is weer aan het krimpen na een tijd weer de plus te hebben gezeten.
Da's zeker mooi. Wat is de maximale supply nu?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:24:
[...]

BTC op -70%, zegt ook niet alles

Ik denk dat crypto.com vrij snel en rigoureus alle perks heeft afgeschaft om zo een duurzaam bedrijf op te kunnen bouwen.
BTC is dan ook geen ponzi shitcoin.

crypto.com ver van weg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:30:
[...]

Da's zeker mooi. Wat is de maximale supply nu?
Veul nog in de circulaties

CURRENT SUPPLY

120,521,135.

ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
DXY komt weer naar beneden, ..... ik kom er alleen net achter dat de beurzen in de VS niet open gaan vanwege Martin Luther King Day...... pak 'm beet 24 uur wachten nog dus :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Jij hebt tenminste je eigen boot. Ik moet hem delen met Polkadot Boys.

Geitenbende -O-

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
[...]

CRO is gewoon crypto-historie. De volgende toppers worden AI-coins tot dat weer in elkaar dondert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Skrunsies schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:57:
[...]

Geitenbende -O-
Volgens mij lig ik nog in de veilige haven.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
moshimoshi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:00:
[...]

CRO is gewoon crypto-historie. De volgende toppers worden AI-coins tot dat weer in elkaar dondert.
Nog tips voor AI coins ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
[...]

Geitenbende -O-
Ach, wij hebben tenminste lauwe schultenbäu aan boord :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
[...]

Geitenbende -O-
Gedwongen DOT-bagholder hier. Nu zegt mijn Binance-account nog dat het enige waarde heeft, maar zodra de staking afloopt zal het wel -90% gaan. Ik stake echt nooit meer.

Soms twijfel ik weleens of ik mij BDOT gewoon in de ramsj moet doen en niet meer terugkijken.

[ Voor 11% gewijzigd door moshimoshi op 16-01-2023 13:13 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

moshimoshi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:12:
[...]

Gedwongen DOT-bagholder hier. Nu zegt mijn Binance-account nog dat het enige waarde heeft, maar zodra de staking afloopt zal het wel -90% gaan. Ik stake echt nooit meer.

Soms twijfel ik weleens of ik mij BDOT gewoon in de ramsj moet doen en niet meer terugkijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6X696kUxnaeHOFStoRIQo1Mc_8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fgOZEI5MKsLCzS4jUDYppVl8.png?f=user_large

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach man, we gaan allemaal de boot in dus stake hem lekker in ...

Afbeeldingslocatie: https://static-3.bitchute.com/live/cover_images/UWGNEYOwtqec/5yO0E3ZpFPLW_640x360.jpg

edit: zit er nog iemand in VET? :*) O-)

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 16-01-2023 13:35 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

sh4d0wman schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:26:
[...]

[Afbeelding]

Ja, ik, wel 5x minder waarde dan ooit voor ingestapt :F

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Maakt niet uit dat de Ledger fysiek wel/niet aanwezig is. Gaat om de seed phrase ;) Maar welkom aan boord!
Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:44:
[...]

Tja, niet het meest verstandige. Toch weet ik zeker dat er makkelijkere kansen zijn, als je iemand wilt beroven. In mijn geval is de ledger fysiek niet meer aanwezig.

En vergeet niet, ik heb geen nieuwe Bitcoin gekocht hè. Het waren 2e hansjes

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
DAMAGE schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:47:
Maakt niet uit dat de Ledger fysiek wel/niet aanwezig is. Gaat om de seed phrase ;) Maar welkom aan boord!
[...]
True. M'n seedphrase is "Shamir" :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik…
VET -80%
CELR -90%
Leergeld zeggen jullie, toch?

Maar ik heb wel mijn gemiddelde inkoopprijs van BTC behoorlijk laten dalen door de maandelijkse DCA.
En… ik heb een eerste Bearmarkt meegemaakt. Al had ik het niet erg gevonden als ik dat nooit meegemaakt had…. Wat een gedrocht.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
sh4d0wman schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:26:
[...]

[Afbeelding]

Pas een zakje gekocht, sta nu een kleine 20% in het groen.
Gelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:48:
[...]

True. M'n seedphrase is "Shamir" :*)
Wat? Geeft jij je seed aan Samir? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

streamnl schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:49:
[...]

Ik…
VET -80%
CELR -90%
Leergeld zeggen jullie, toch?

Maar ik heb wel mijn gemiddelde inkoopprijs van BTC behoorlijk laten dalen door de maandelijkse DCA.
En… ik heb een eerste Bearmarkt meegemaakt. Al had ik het niet erg gevonden als ik dat nooit meegemaakt had…. Wat een gedrocht.
Ja in sommige gevallen is het beter een cursus bij Madelon aan te schaffen...
Hoewel ik dan ook niet echt weet wat je leert, maar dan was t wel gratis.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
streamnl schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:49:
[...]

Zijn wij er al uit dan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
The only way is up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:17

knakworst

Get more sats!

Dikke tech. Heel veel onderliggende waarde. Verstandig om deze groene candles na te jagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5_YopnUx1H6V7NHOltrOq5tg3VU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/267kPzg1JFmtxZAlUL3lTF8z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
filthy rich schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:52:
[...]

Mijn belastingaangifte is het niet met je eens.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Geen idee. Ik hoop het.
Zolang de prijs onder mijn gemiddelde aanschafwaarde zit, koop ik braaf bij.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29
Omdat de FTX app op z'n gat ligt en ik het overzicht kwijt raakte heb ik Delta maar geinstalleerd. Is er een manier om alles wat in staking staat ook mee te laten tellen? Ik heb een API key (read only uiteraard) aangemaakt op Kraken en Binance, maar die laat alleen zien wat er in de spot wallet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

[...]

Heb ik iets belangrijks gemist over DOT? Is een van de coins waar ik ook in geaccumuleerd heb. Ik zie die nog best op een mooie winst uitkomen hoor ook al sta ik gemiddeld een kleine 40% onderwater :P

ATOM wel op een 20% in de plus nu, maar die hou ik ook nog ff aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Therapy777 op 16-01-2023 14:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:36

resusaapje

h less

[...]

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.maxvandaag.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F08%2FVervellen-Shutterstock-900x500-1.jpg&f=1&nofb=1&ipt=9270d312b511273d17ad8e30b8e36c3ba3bb74f1f1f06e515f8ba8cabe65bfec&ipo=images

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Therapy777 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:24:
[...]

Heb ik iets belangrijks gemist over DOT? Is een van de coins waar ik ook in geaccumuleerd heb. Ik zie die nog best op een mooie winst uitkomen hoor ook al sta ik gemiddeld een kleine 40% onderwater :P

ATOM wel op een 20% in de plus nu, maar die hou ik ook nog ff aan.
Nee, niets belangrijks gemist. 40% onder water staan in een beer is ook best netjes, dan heb je een gak <10usd.

Dat zie ik ook nog wel goed komen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015

raq

Slonzo schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:12:
[...]
[...]
Als we dan toch bezig zijn: ik lig soms nog wakker van het idee dat ik de CAKE die ik aan $2-3 gekocht heb, niet verkocht heb op ~$40 omdat ik erop gokte dat staking mij op langere termijn meer zou opbrengen. Nu ik die laatste zin zelf herlees, lijkt het eerder op een nachtmerrie dan op wakker liggen :P

Ik ben er nu niet meer zo zeker van dat de hele DeFi gekte zich nog eens zal herhalen.
Maar ach. Soms die je gewoon wat op dat moment juist 'voelt'.
Het kan niet altijd feest zijn.

In theorie sta ik nog atijd positief op mijn CAKE stack :+
Die hele DeFi gekte drijft natuurlijk op greed en elke bull is er greed.
Heb ook nachtmerry's gehad van Cake, maar dan meer dat ik eind 2020 al met die pancake onzin meedeed en cake verdiende. Die natuurlijk per honderden tegen de marktprijs (+- 1$) verkocht, om daarna te stoppen met die pancake-onzin en die cakes als een raket gingen.
Slux schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:07:
[...]
Nog tips voor AI coins ?
Deep Brain Chain 8)7 8)7 8)7
Is dat stuk ellende nog ergens te koop? Over sats door de wc spoelen gesproken.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:34
[...]

je staked omdat je long-term investeerd toch? als je short term kijkt ben je eerder een trader ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:30
Tijd voor Shiba Inu naar $1! :+
Edit: En dan kan ik stoppen met werken enzo :D Dromen mag, toch?

[ Voor 51% gewijzigd door TheBrut3 op 16-01-2023 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
filthy rich schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:52:
[...]

Ho ho, die is gewoon deels betaald door mijn belastingcenten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Als USA nog dicht is vandaag komt er geen actie meer zeker...

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@JDx Of wel. Dat soort dingen weet je gewoon niet.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
TheBrut3 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:24:
Tijd voor Shiba Inu naar $1! :+
Edit: En dan kan ik stoppen met werken enzo :D Dromen mag, toch?
Dromen mag, maar bij sommige dromen is het verstandig om een psycholoog in te schakelen...

Bij dromen over shitcoins kan je dat overwegen ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Domino schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:55:
[...]

Nee, niets belangrijks gemist. 40% onder water staan in een beer is ook best netjes, dan heb je een gak <10usd.

Dat zie ik ook nog wel goed komen eerlijk gezegd.
Ah oké, ik schrok even :P

Goed gerekend trouwens want mijn gemiddelde inkoop is 9,7 dollar. Was iets te vroeg begonnen met DCA en de zak vond ik tegen (achteraf) de bodem aan een beetje te groot worden qua exposure, dus heb rond 4,5 dollar weinig meer ingekocht :F
Pagina: 1 ... 184 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!