Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:08:
[...]
Dat was echt wel een signaal.
Istanbul.
Is-tan-bull
Is het dan bull?
Tis dan bull.
Fuck, deze space is echt gevuld met paranormale events.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HzwSipNxxn0lIZSrMueT3pgL.gif?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:08:
[...]
Dat was echt wel een signaal.
Istanbul.
Is-tan-bull
Is het dan bull?
Tis dan bull.
Fuck, deze space is echt gevuld met paranormale events.
Hier een gratis tip van mij voor jou. Neem aandelen in een Turkse crypto tent van een chef inkoper van het 1 of ander. Ik heb verder geen tijd om het uit te leggen. Dyor. Maar je bent gek als je dit laat liggen.YES schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:06:
[...]
Ik las vanmiddag een shill mbt één of andere Crypto ATM die als eerste in Istanbul geïntroduceerd zou worden. Het was een hele vroege shiller en één shiller maakt nog geen bullrun en meestal komen ze pas als de hype echt aan is, maar toch, signs..
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Kol Nedra schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:01:
bullmarket is pas aan als er nieuwe gezichten hier langs komen, dus bullmarket is nog niet aan
Kan geregeld worden. Effe nick change fixen en iets ander ada logotje. BRBVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:05:
[...]
Ja klopt, voor mij is de bullmarkt pas echt begonnen als de Cardano fanboys weer praatjes krijgen.
Dan weet je echt dat we flink aan het bubbelen zijn.
Vond eigenlijk alleen dit stuk geloofwaardig aan je hele verhaal. All in!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Die gast geeft zogenaamd een Rolex weg....ik zou hem serieus nemenTaro schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:48:
[...]
En dan heb je ook nog dit soort mensen:
[Afbeelding]
Nikste trap. Zo de 19 slopen. 20-22 next
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In dit topic nemen wij buy high sell low zeeeer serieus.wortelsky schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:39:
[...]
Die gast geeft zogenaamd een Rolex weg....ik zou hem serieus nemen
De DXY is even kapotDAMAGE schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:25:
@Taro Moet je voor de grap eens naar de DXY kijken
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kom er maar in!Darrell schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:42:
19k babe soon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Excellence does not require perfection.
Gaat al dagen zo, met de 17. 18. En zodelijk / morgen 19+sjorremans schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:53:
Toch nog even geen 19k
Daar heb ik deze variant van, wilde ik bewaren tot de volgende DOGE pumpDarrell schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:51:
[...]
Ik heb de 19k babe niet![]()
Deze dan maar effies
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 12-01-2023 21:03 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zeker man. Geen ge-fomo op zulke candles. Dat was wel een voordeeltje van het instappen in goud, het duurt zeker een halve week voor je weer liquide bent.zwembroek schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:43:
[...]
Dat worden mooie memes van jou als we op 14k staan.
@Gelukszoekr nog even wachten he ouwe reus.
Er ontgaat jou ook niks hè!Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:53:
Laten we Roellie80 ook niet al teveel pesten jongens, deze man is en blijft een slowchat pionier.
Heeft dikke gains gemaakt op een shitcoin terwijl iedereen en zijn moeder jankend REKT lag te gaan in de goot van de ponzimarkt, naast de crystal meth junkies.
Iedereen maakt wel eens een slippertje. Natuurlijk is volmondig in goud stappen dan wel echt een laconieke bitchslap in het gezicht van een Bitcoiner, maar zand erover.
Een geintje is leuk natuurlijk.
Over een maandje of wat heeft die gast zijn geld al weer verdrievoudigd op 1 of andere shitcoin en koopt ie alsnog 2 keer zo veel Bitcoin terug, om dan vol de run naar 420k mee te pakken en hoeft ie in plaats van 4 dagen per week nog maar 4 dagen per maand te werken.
En dan alsnog met kaviaar en champagne van 10k per fles voor €19,95 naar Canada.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tegenover elke winnaar (Tweakers SC) staat een verliezer. Hoe meer verlies voor hen, hoe meer winst voor ons.Taro schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:48:
[...]
En dan heb je ook nog dit soort mensen:
[Afbeelding]
Wij zijn hartstikke rekt joh.. gun ons ook een lolletjeGelukszoekr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:09:
[...]
Zeker man. Geen ge-fomo op zulke candles. Dat was wel een voordeeltje van het instappen in goud, het duurt zeker een halve week voor je weer liquide bent.
Was wel te verwachten dat men het even mij wil inwrijven, dat krijg je als je je kwetsbaar opstelt en veel deelt. Maar ik begrijp dat de meeste hier dus momenteel balls-diep zitten? Je hebt mij er nooit op kunnen betrappen mensen uit te lachen als we dumpten. Ik denk dat veel tere zieltjes dat mij niet in dank zullen afnemen
[...]
Er ontgaat jou ook niks hè!Heerlijk!
Zero.
Zoals @MrMrq het al verwoorde; Iedereen verdientPelox schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:18:
[...]
Wij zijn hartstikke rekt joh.. gun ons ook een lolletje
Alles boven de 18+ is mooi om te zien! De babes dan he, de koers mag wel verderPlanR schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:57:
[...]
Gaat al dagen zo, met de 17. 18. En zodelijk / morgen 19+
Dall-eGelukszoekr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:20:
[...]
Zoals @MrMrq het al verwoorde; Iedereen verdient
"Gouden eenhoorns die regenbogen ruften schijten vanaf nu hele zakken met goud in onze bek."
Zero.
Met diversiteit in gedachten, alleen de tekst moet nog.moshimoshi schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:30:
We gaan gewoon de 19k halen. Staat de babe al klaar?
Die AI bot begint steeds groffer te worden he..Gelukszoekr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:20:
[...]
Zoals @MrMrq het al verwoorde; Iedereen verdient
"Gouden eenhoorns die regenbogen ruften schijten vanaf nu hele zakken met goud in onze bek."
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Schoonzus in de VS had tijdelijk wat geld nodig. Mijn vrouw wilde dat best wel een paar maanden uitlenen, want we hebben het en dat kost toch geen geld….. Inmiddels al 8% weg……Taro schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:23:
Op Kraken had ik nog Euro's staan, had niet door dat het USD vs Euro gebeuren alweer zo uit de klauwen was gelopen: BTC 18.850 USD vs 17.360 Euro, wat een verschil met een tijdje geleden nog 1:1.
Dat is wel zuur hè. En de schoonzus heeft zelf ook niet zoiets van, ik compenseer nog een deel?moshimoshi schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:35:
[...]
Schoonzus in de VS had tijdelijk wat geld nodig. Mijn vrouw wilde dat best wel een paar maanden uitlenen, want we hebben het en dat kost toch geen geld….. Inmiddels al 8% weg……
Daarom moet je familie ook nooit iets lenen of financieel advies geven. Als een familielid geen huis meer heeft of eten kan kopen, dan zijn ze hier altijd welkom voor onderdak en eten, maar geld sponsoren doen we niet aan, komt altijd gezeik van.moshimoshi schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:35:
[...]
Schoonzus in de VS had tijdelijk wat geld nodig. Mijn vrouw wilde dat best wel een paar maanden uitlenen, want we hebben het en dat kost toch geen geld….. Inmiddels al 8% weg……
[ Voor 66% gewijzigd door keanu_ op 12-01-2023 21:56 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Clashende culturen, maar als compromis heb ik met mijn vrouw afgesproken dat ze 10% van haar inkomen aan haar familie kan besteden (cadeaus, vakantie, leningen, etc) als ze ook 10% in een ETF stopt en 10% spaart en dat werkt top. Alleen soms ergert me het een beetje zoals nuTaro schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:42:
[...]
Daarom moet je familie ook nooit iets lenen of financieel advies geven. Als een familielid geen huis meer heeft of eten kan kopen, dan zijn ze hier altijd welkom voor onderdak en eten, maar geld sponsoren doen we niet aan, komt altijd gezeik van.
Best een bizarre afspraak. Zeker als er kans is dat het niet terug komt. Wat Taro hier boven zegt, zo zou ik het ook doen. Maargoed, ieder zijn dingmoshimoshi schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:57:
[...]
Clashende culturen, maar als compromis heb ik met mijn vrouw afgesproken dat ze 10% van haar inkomen aan haar familie kan besteden (cadeaus, vakantie, leningen, etc) als ze ook 10% in een ETF stopt en 10% spaart en dat werkt top. Alleen soms ergert me het een beetje zoals nu
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Ik ben pas bullish als de Gulden shillers zich weer melden in dit topic.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:05:
[...]
Ja klopt, voor mij is de bullmarkt pas echt begonnen als de Cardano fanboys weer praatjes krijgen.
Dan weet je echt dat we flink aan het bubbelen zijn.
Die zijn er al, bijv. FET, GALA, etc.moshimoshi schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:25:
Wat zou trouwens de volgende shitcoin-hype worden. Ik gok op een coin die inzet op AI en zodra er eentje komt zet ik daar wat stuivers op in.
Klopt, daar had je direct na OpenAI / ChatGPT in moeten springen.moshimoshi schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:29:
Ik zie dat ik niet de enige ben die dit denkt.
https://cryptonews.com/ne...c-ocean-price-explode.htm
Ik zie alle hypes aankomen, maar ik ben alsnog altijd te laat. Ik spotte Bitcoin in 2011 en heb tot 2017 gewacht met investeren....Taro schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:32:
[...]
Klopt, daar had je direct na OpenAI / ChatGPT in moeten springen.
De top 4 van mijn Binance pf op dit moment:
[Afbeelding]
Zeg ff wat de volgende gaat worden dan, op voorhand is voor ons allemaal zeker wel interessant om te horenmoshimoshi schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:36:
[...]
Ik zie alle hypes aankomen, maar ik ben alsnog altijd te laat. Ik spotte Bitcoin in 2011 en heb tot 2017 gewacht met investeren....
"How do I tell my followers I have missed out on every ALT and BTC move since 16K? in a 9 word tweet?"
— Digital (@Dig_Imperium) 12 januari 2023
ChatGPT: "One of the biggest bull traps I've ever seen."
Ah de 100k is weer afgestoft / uit de mottenballen gehaald.Vis schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 23:11:
Plan B is ook weer terug van weggeweest met zijn predictions!
[Afbeelding]
Pas op mensen..
Ik dacht eerst dat de munt met de S voor shitcoin stond. Dan pas had ik door dat het de dollar is.Pelox schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 23:19:
100k.. pfff dat is niks.. 2025-> 420k!!!!!
[Afbeelding]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
[ Voor 25% gewijzigd door _Gast_ op 13-01-2023 05:42 ]
Winst?_Gast_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 05:38:
Ik heb alvast wat winst genomen. Ik verwacht dat BTC sws eerst een stuk gaat dalen, voordat het eventueel naar 20k gaat. Maar het blijft een gok!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Half de wereld bedoel je?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Precies. Ik zou het graag willen holden, maar dan nemen andere mensen de winst...
Voor minder dan 420k doe ik t niet. Ik moet immers aan mijn pensioen denken... dus verzin maar iets waardoor de prijs naar >420k gaat.Pelox schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 23:19:
100k.. pfff dat is niks.. 2025-> 420k!!!!!
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat NEXO maar een beetje meeveert met BTC zeg... wat een armoei.WhySoSerious schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 07:21:
Returned NEXO funds are safu.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Je wilt het helemaal niet graag hodlen. Anders had je dat wel gedaan. Je wilt graag winst maken. Niks mis mee natuurlijk, ware het niet dat teruggaan naar fiat automatisch verliezen is._Gast_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 07:48:
[...]
Precies. Ik zou het graag willen holden, maar dan nemen andere mensen de winst...
Garanties zijn er nooit. Maar de ervaring leert dat een dip na zo'n stijging onvermijdelijk is. Los van of de bullrun dichtbij is of niet. Dan probeer ik daar inderdaad mijn voordeel uit te halen. En uiteraard stap ik op een lager punt weer in. Ik zal niet altijd in fiat blijven.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:28:
[...]
Je wilt het helemaal niet graag hodlen. Anders had je dat wel gedaan. Je wilt graag winst maken. Niks mis mee natuurlijk, ware het niet dat teruggaan naar fiat automatisch verliezen is.
Fiat is niet schaars, niet waardevast en niet betrouwbaar.
Maargoed ieder zijn ding.
[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 13-01-2023 08:36 ]
Verwijderd
Ik snap het wel, je denkt nog steeds in Euro's en Dollars._Gast_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:33:
[...]
Garanties zijn er nooit. Maar de ervaring leert dat een dip na zo'n stijging onvermijdelijk is. Los van of de bullrun dichtbij is of niet. Dan probeer ik daar inderdaad mijn voordeel uit te halen.
Ik heb ook vaak genoeg gehold waarbij ik mooie bedragen zag verdampen. Ook geen pretje...
Als dit echt het begin van de bull is gaat die vlieger niet altijd op. Vooral aan het begin kan je soms dagelijks mooie groene candles zien. Een correctie omlaag kan dan zomaar boven je uitstap moment eindigen en dan moet je weer achter de koers aan rennen. Ik heb dat in het begin ook wel gedaan. Het is het perfecte recept om buy high sell low uit te voeren. Want als je fomo krijgt en toch weer in stapt op een hogere koers dan moet je die daling ook handelen die altijd een keer komt. Niet dat ik zeg dat dit het begin is van een nieuwe bull overigens. Maar als ik nu een mooie positie had in Bitcoin dan zou ik nu niet durven verkopen. Niet onder een nieuwe ATH in ieder geval._Gast_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:33:
[...]
Garanties zijn er nooit. Maar de ervaring leert dat een dip na zo'n stijging onvermijdelijk is. Los van of de bullrun dichtbij is of niet. Dan probeer ik daar inderdaad mijn voordeel uit te halen.
Ik heb ook vaak genoeg gehold waarbij ik mooie bedragen zag verdampen. Ook geen pretje...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Er zijn mensen die in de herfst van 2020 zijn uitgestapt op 20k na een best wel mooie stijging, om vervolgens compleet de boot te missen naar de 60k regionen. Die mensen konden in het laatste jaar alsnog onder hun uitstap bedrag weer instappen maar neem maar aan dat er genoeg FOMO hadden gekregen en hoger zijn ingestapt..zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:43:
[...]
Als dit echt het begin van de bull is gaat die vlieger niet altijd op. Vooral aan het begin kan je soms dagelijks mooie groene candles zien. Een correctie omlaag kan dan zomaar boven je uitstap moment eindigen en dan moet je weer achter de koers aan rennen. Ik heb dat in het begin ook wel gedaan. Het is het perfecte recept om buy high sell low uit te voeren. Want als je fomo krijgt en toch weer in stapt op een hogere koers dan moet je die daling ook handelen die altijd een keer komt. Niet dat ik zeg dat dit het begin is van een nieuwe bull overigens. Maar als ik nu een mooie positie had in Bitcoin dan zou ik nu niet durven verkopen. Niet onder een nieuwe ATH in ieder geval.
Nee nee we hebben hetzelfde doel. Maar we bewandelen verschillende paden. Ik probeer extra sats te krijgen zonder dat ik nieuwe euro's er in hoef te gooien. Maar dat is niet zonder risico's...Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:42:
[...]
Ik snap het wel, je denkt nog steeds in Euro's en Dollars.
Geeft niks, zo zijn er meer. Is ergens ook wel een soort prachtige en onschuldige naïeve eigenschap.
Pas wanneer je het pad der verlichting neemt en inziet dat Bitcoin (de verlosser) onvermijdelijk is, en de weg daar naar toe slechts speculatieve ruis, zul je deze boomer mindset kunnen loslaten.
Ik vind dat wel mooi, sprak laatst nog met een kerel uit 1934, die heeft nog shotjes jenever gekocht in een kroeg voor een halve cent per shotje.
Mooi was die tijd, toen koopkracht nog goudgelinkt was en geld niet uit thin air werd gehelicoptert.
Klopt. Daarom ga ik ook niet te lang wachten met terugkopen. Het zou zonde zijn als je duurder moet inkopen...zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:43:
[...]
Als dit echt het begin van de bull is gaat die vlieger niet altijd op. Vooral aan het begin kan je soms dagelijks mooie groene candles zien. Een correctie omlaag kan dan zomaar boven je uitstap moment eindigen en dan moet je weer achter de koers aan rennen. Ik heb dat in het begin ook wel gedaan. Het is het perfecte recept om buy high sell low uit te voeren. Want als je fomo krijgt en toch weer in stapt op een hogere koers dan moet je die daling ook handelen die altijd een keer komt. Niet dat ik zeg dat dit het begin is van een nieuwe bull overigens. Maar als ik nu een mooie positie had in Bitcoin dan zou ik nu niet durven verkopen. Niet onder een nieuwe ATH in ieder geval.
past wel bij voetbal, shitcoin met een shitgameDomino schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:52:
Zit ik rustig het nos nieuws te lezen valt me de volgende plaat op:
[Afbeelding]
Ik zie overal signalen, maar deze is toch echt niet te missen 😂
nothing stops this train
Je ziet het niet hé. Kijk eens goed achter dat poppetje met blauw-wit shirt?Kol Nedra schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:54:
[...]
past wel bij voetbal, shitcoin met een shitgame
shhhh misschien is het iets anders, je kan niet 100% zeker zijnDomino schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:54:
[...]
Je ziet het niet hé. Kijk eens goed achter dat poppetje met blauw-wit shirt?
nothing stops this train
Het dondert straks gewoon weer in elkaar. Zo gaat het al maanden.BTC100K2021 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:43:
We zitten nu al uren rond de 18.8 te hannesen, when 20k?
op de weekly heel erg laagmerauder schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:59:
RSI van BTC staat nu wel heel hoog. Ik verwacht een correctie en dan opnieuw een aanval op de 20k
NEXO kantoren zijn gisteren binnen gevallen door politie ivm fraude, witwassen, ...MicroWhale schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:07:
[...]
Dat NEXO maar een beetje meeveert met BTC zeg... wat een armoei.
True, verwacht vooral een nieuw kansje om meer sats te sprokkelen. Shitcoins ben ik al aan het lozen.
Ik kan dit (helaas) alleen maar beamen. Als ik het geld dat ik in 2015 heb uitgeleend had geïnvesteerd in BTC was ik nu spekkoper geweest. Nu ben ik het haasje.Taro schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:42:
[...]
Daarom moet je familie ook nooit iets lenen of financieel advies geven. Als een familielid geen huis meer heeft of eten kan kopen, dan zijn ze hier altijd welkom voor onderdak en eten, maar geld sponsoren doen we niet aan, komt altijd gezeik van.
Van dikke APY in NEXO, naar failliet en de klanten krijgen NIXOnovationx schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:04:
[...]
NEXO kantoren zijn gisteren binnen gevallen door politie ivm fraude, witwassen, ...
https://www.bloomberg.com...ce-probing-alleged-crimes
Ik zou m'n coins daar onmiddellijk weghalen. Vandaar volgens mij ook de drop in prijs gisteren/vandaag.
Begin december kwamen ze al voorbij.moshimoshi schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 22:25:
Wat zou trouwens de volgende shitcoin-hype worden. Ik gok op een coin die inzet op AI en zodra er eentje komt zet ik daar wat stuivers op in.
Klinkt als disbeliefmoshimoshi schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:44:
[...]
Het dondert straks gewoon weer in elkaar. Zo gaat het al maanden.
Staat nog t/m mei gelocked, dus geen optie, dat schrijven we maar alvast af...novationx schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:04:
[...]
Ik zou m'n coins daar onmiddellijk weghalen. Vandaar volgens mij ook de drop in prijs gisteren/vandaag.
Nou....Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:42:
[...]
Mooi was die tijd, toen koopkracht nog goudgelinkt was en geld niet uit thin air werd gehelicoptert.
Maktub
Ik heb hier gisteren nog geroepen dat we allemaal rijk zullen worden (gouden eenhoorns, regenboog ruften).
Maktub
Realistisch staat er niet op.MrMrq schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:30:
[...]
Ik heb hier gisteren nog geroepen dat we allemaal rijk zullen worden (gouden eenhoorns, regenboog ruften).
Eens kijken waar dat op de kaart staat...?
Dit (vanuit je eigen wallet)Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:18:
[...]
Note to self: Nooit meer locked staking, ... Alleen nog flexible staking.
irony > *
De 17e komt nog een stuk BTC vrij bij mij. Ga ik nog wel reddenTaro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:18:
[...]
Staat nog t/m mei gelocked, dus geen optie, dat schrijven we maar alvast af...
[Afbeelding]
Enige tijd geleden gelukkig wel alle BTC & ETH daar al weggehaald.
Note to self: Nooit meer locked staking, ik was er al geen fan van. Heb met bijv. KSM ook de koers van 274 USD naar +-110 zien vallen. Alleen nog flexible staking.
Gelukkig mijn les geleerd met Celcius. Dure les welnovationx schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:04:
[...]
NEXO kantoren zijn gisteren binnen gevallen door politie ivm fraude, witwassen, ...
https://www.bloomberg.com...ce-probing-alleged-crimes
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq