[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 176 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.220 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 08:17

troje

was here!

Jeeh, 19K om de hoek, wie had dat gedacht een paar weken terug.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:18:
[...]

Staat nog t/m mei gelocked, dus geen optie, dat schrijven we maar alvast af...
[Afbeelding]

Enige tijd geleden gelukkig wel alle BTC & ETH daar al weggehaald.

Note to self: Nooit meer locked staking, ik was er al geen fan van. Heb met bijv. KSM ook de koers van 274 USD naar +-110 zien vallen. Alleen nog flexible staking.
Dat is inderdaad balen. Ik ben ook nooit fan geweest van locked staking. Heb je wel wat rendement gedraaid met de staking earnings?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:56:
Begrijp ik het goed dat bij Nexo locked ook echt locked is en niet redeemed kan worden?
Correct, bij NEXO is locked ook echt locked. Bij bijv. Binance kan je de funds er altijd uithalen, maar moet je de rewards weer inleveren.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:37
Darrell schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:56:
Begrijp ik het goed dat bij Nexo locked ook echt locked is en niet redeemed kan worden?
Nexo coins locked, de ceo locked, alles achter lock en grendel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
troje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:03:
[...]

Dat is inderdaad balen. Ik ben ook nooit fan geweest van locked staking. Heb je wel wat rendement gedraaid met de staking earnings?
Ik ga er van uit dat ik die NEXO ooit wel terugkrijg en zo niet, dan niet. Heb rond de 250 USD staking rewards ontvangen geloof ik (Die heb ik daar dus ook al weggehaald), dus vind het allemaal wel prima en zie het wel.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Beetje momentum opbouwen om straks de 19K even compleet te slopen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tahnXzBk2rFlfpSk3rX20lTeeOs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nbGUVr6y9ilc3TCwnWw0bGbB.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:05

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Haal de 19K babe maar weer te voorschijn

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Hoppa, weer een horde!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:14
nog niet hoor. 1h scale
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orFF8wGHDVs_H7kOk4syCiP_U_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KErefTMHG95VQWhvmKLsmGIx.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:42:
[...]

Ik vind dat wel mooi, sprak laatst nog met een kerel uit 1934, die heeft nog shotjes jenever gekocht in een kroeg voor een halve cent per shotje.

Mooi was die tijd, toen koopkracht nog goudgelinkt was en geld niet uit thin air werd gehelicoptert.
Toen shotjes nog gewoon 'kleintjes' waren en poepmunten nog met een korte oe geschreven werden.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Het is niet alleen crypto. De beurs gaat ook als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 17:14

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:07:
[...]

Dat NEXO maar een beetje meeveert met BTC zeg... wat een armoei.
Maakt mij niet meer uit, alles is weg daar.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rs9H3untT5a5ByLOp5jcRTyuX84=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O5swpYbiwbBBFAYsO9RfHaF1.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

troje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:57:
En de EUR ook :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
troje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:57:
welke beurs? USA futures staan allemaal in et rood. Als je EU bedoelt ja das niet gek, dat loopt altijd een dag achter op USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwc5PR2Rj4MkltMFSKzOIJjeYW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GkM9n8mItOytBkzNrh7CYExS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:59:
[...]

Maakt mij niet meer uit, alles is weg daar.
Ik heb er nog wel een flufje staan, maar het meeste is ook weg ja. :-P
Had bij voorbaat al die flex-terms uitgezet ivm einde jaar dus alles was vrij, behalve eentje 8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ja dat is @Taro die vanuit NEXO aan het overhevelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

MicroWhale

The problem is choice

Overigens (speculatie):
Het zou goed kunnen dat Bulgarije in opdracht van (lees: onder druk van, met sancties als ze het niet doen) de USA deze raid hebben gedaan. US is nogal cru als het gaat om beleid volgen, dus die willen graag bewijs en dat pakken ze op deze manier gewoon.

En natuurlijk moet je je centen daar nu weg trekken, want teveel risico mocht t mis gaan. Want dat zou een andere (vuilere) tactiek kunnen zijn. Kantoor binnenvallen. Valt t om? => Geen zuivere koek! :w

Nu zijn wij met die paar euro's niks vergeleken met wat er (aan miljoenen dollars) al is weggetrokken bij NEXO. En het platform draait gewoon nog zoals altijd. Geen withdrawals die stopgezet worden of andere fratsen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:58

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:38
Dat is een hele lieve meid, dat zie je zo.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:02
Goed, net nog wat wisselgeld weggetrokken van nexo. Site werkt in ieder geval naar behoren en heb het kunnen withdrawen, ben benieuwd wanneer het binnen komt. Een bankrun op nexo wordt inderdaad lastig als je je locked staking niet kan weghalen, maar alles wat je in flex had kon nog prima weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:54
Letterlijk 2 dagen geleden opnieuw voor 3 maanden EURX weggezet op Nexo. :/

Heb ook >5K Nexo tokens.

Famous last words: komt wel goed?

[ Voor 14% gewijzigd door Th1x4nG op 13-01-2023 12:58 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ALS dit het begin van een bullmarkt is, dan wil je juist zo lang mogelijk je positie in leven houden. Dan wil je niet steeds uitstappen en weer instappen. Zelfde geldt dan eigenlijk voor leveraged trades. Die wil je zo lang mogelijk in leven houden. Dit omdat als Bitcoin ECHT gaat, dan is het nog heel moeilijk om in te stappen. Meestal zijn de setups voor een trade dan heel slecht en voelen niet goed. Buiten dat blijft Bitcoin dan maar omhoog pulsen waardoor het sowieso heel lastig is om in positie te komen.

Uitcashen doe ik alleen op voor bedachte targets. Maar goed. Er is nog geen bullmarkt. Dit kan wel het begin zijn. Maar eerst maar eens een significant level gainen en zorgen dat we trendomkeer kunnen krijgen.

Wat overigens met leveraged trades nu wel heel mooi kan is een hedge short nemen. Dan stap je dus niet uit BTC maar plaats je gewoon een short om een eventuele terugtest af te dekken dat je verlies maakt. En als je verder omhoog gaat wordt je short gewoon tegen x% eruit geketst. No biggy en win win.
zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:43:
[...]

Als dit echt het begin van de bull is gaat die vlieger niet altijd op. Vooral aan het begin kan je soms dagelijks mooie groene candles zien. Een correctie omlaag kan dan zomaar boven je uitstap moment eindigen en dan moet je weer achter de koers aan rennen. Ik heb dat in het begin ook wel gedaan. Het is het perfecte recept om buy high sell low uit te voeren. Want als je fomo krijgt en toch weer in stapt op een hogere koers dan moet je die daling ook handelen die altijd een keer komt. Niet dat ik zeg dat dit het begin is van een nieuwe bull overigens. Maar als ik nu een mooie positie had in Bitcoin dan zou ik nu niet durven verkopen. Niet onder een nieuwe ATH in ieder geval.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
anti elppa schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:00:
[...]

welke beurs? USA futures staan allemaal in et rood. Als je EU bedoelt ja das niet gek, dat loopt altijd een dag achter op USA
futures worden alleen maar roder. Als BTC vandaag nu eens zijn eigen ding gaat doen, dat zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Th1x4nG schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:57:
Letterlijk 2 dagen geleden opnieuw voor 3 maanden EURX weggezet op Nexo. :/

Heb ook >5K Nexo tokens.

Famous last words: komt wel goed?
Geen idee, maar echt lekker klinkt het niet:

https://bitcoinmagazine.n...bank-nexo-in-bulgarie/amp

Aangezien ze eerder een bear hebben meegemaakt en een goede reputatie hadden vertrouwde ik ze wel, maar als je dit artikel leest is het vertrouwen snel weg. Als het vertrouwen bij veel mensen weg gaat valt zo’n tent vaak uiteindelijk om, dat risico wil ik niet lopen, zeker niet voor die paar procent opbrengst.

Misschien loopt het met een sisser af, hoop het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon je muntjes lekker in eigen beheer houden. Die paar procent is het inderdaad niet waard. Ik heb gelukkig al die bullets gedodged van die staking platformen. Die percentages klinken allemaal zo mooi, maar daarvoor wil ik mijn munten echt niet bij een of andere toko stallen. Er zijn echt wel betere manieren om aan een paar procenten winst te komen in deze markt.

Edit: Wel sterkte voor alle mensen die er nu midden in zitten. Blijft klote.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 13-01-2023 13:19 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:36
Gelukszoekr schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:16:
[...]

Episch. Mijn avond kan niet meer stuk
Je zal verheugd zijn om te vernemen dat mijn stash op Bitvavo is gegroeid van 40 cent naar 47 cent. Dikke gains, champagne for everybody!

Edit: 46 cent, massale verliezen, McDonalds application form ;w

[ Voor 11% gewijzigd door MrMrq op 13-01-2023 13:25 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:54
Don Guacamole schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:14:
[...]

Geen idee, maar echt lekker klinkt het niet:

https://bitcoinmagazine.n...bank-nexo-in-bulgarie/amp

Aangezien ze eerder een bear hebben meegemaakt en een goede reputatie hadden vertrouwde ik ze wel, maar als je dit artikel leest is het vertrouwen snel weg. Als het vertrouwen bij veel mensen weg gaat valt zo’n tent vaak uiteindelijk om, dat risico wil ik niet lopen, zeker niet voor die paar procent opbrengst.

Misschien loopt het met een sisser af, hoop het voor je.
Mijn USDC heb ik bij Celsius weggetrokken om ze bij Hodlnaut te zetten die dan omvielen. Heb wel een goeie track record. :')

https://www.reddit.com/r/...y_a_targeted_attack_from/

Hier wel interessant artikel uit Bulgaarse media: https://btvnovinite.bg/bu...eto-na-prokuraturata.html

Anyway, wellicht trek ik hetgeen gaat vrijkomen in de komende dagen/weken wel weg (als ik de kans nog heb).

Heb er ook redelijk wat DOT staan in flex nu met 14% - had slechte verhalen gehoord over staken via Ledger, dat ze hun rewards vaker niet kregen dan wel etc.

Kan misschien wel een en ander nog wegtrekken.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Th1x4nG schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:29:
[...]

Mijn USDC heb ik bij Celsius weggetrokken om ze bij Hodlnaut te zetten die dan omvielen. Heb wel een goeie track record. :')

https://www.reddit.com/r/...y_a_targeted_attack_from/

Hier wel interessant artikel uit Bulgaarse media: https://btvnovinite.bg/bu...eto-na-prokuraturata.html

Anyway, wellicht trek ik hetgeen gaat vrijkomen in de komende dagen/weken wel weg (als ik de kans nog heb).

Heb er ook redelijk wat DOT staan in flex nu met 14% - had slechte verhalen gehoord over staken via Ledger, dat ze hun rewards vaker niet kregen dan wel etc.

Kan misschien wel een en ander nog wegtrekken.
DOT staken via de Ledger gaat prima vraag maar aan @Skrunsies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06:32
Withdrawals op Nexo gaan inderdaad gewoon door en snel genoeg ook. Euro's binnen een dag op de rekening. Wat er nog vast staat is good-will en noodzaak.

Overigens hoop ik wel op een storm in een halfcorrupt glas water waar inderdaad naar foute klanten wordt gezocht in plaats van een compleet fout bedrijf. Ik vertrouw ze wel op basis van reputatie en ervaring, maar je weet natuurlijk maar nooit. Bij elke organisatie kunnen ook kwade elementen zitten die alle goede bedoelingen doen ondersneeuwen.
Als ze echt te goeder trouw zijn dan is het ook hier weer jammer dat dit soort acties en alle mediagevolgen een bedrijf zomaar kunnen cancellen. Want de Bulgaarse autoriteiten zullen Nexo niet volledig kunnen stoppen (HK zit er niet) maar de weglopende klanten zullen dat op een gegeven moment wel doen.

Spreiding wordt wel steeds kleiner zo, straks is het echt alleen nog maar koude opslag en oude fiatbanken.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tikken nu ongeveer weer de onderkant aan. Stonk futures nasprak bijna -1% nu. Kijken of we bouncen

zie dat vooral Tesla weer totaal rekt gaat (was ook eigenlijk niet gestopt rekt te gaan natuurlijk). -7% pre beurs

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 13-01-2023 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 21:32

filthy rich

löp wa los

MrMrq schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:23:
[...]

Je zal verheugd zijn om te vernemen dat mijn stash op Bitvavo is gegroeid van 40 cent naar 47 cent. Dikke gains, champagne for everybody!

Edit: 46 cent, massale verliezen, McDonalds application form ;w
whoop whoop, mijne ging ook naar maar liefst 37 cent, i.v.m. boormachine mensen verwijder ik dit bericht zo weer.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:32
Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:18:
[...]

Staat nog t/m mei gelocked, dus geen optie, dat schrijven we maar alvast af...
[Afbeelding]

Enige tijd geleden gelukkig wel alle BTC & ETH daar al weggehaald.

Note to self: Nooit meer locked staking, ik was er al geen fan van. Heb met bijv. KSM ook de koers van 274 USD naar +-110 zien vallen. Alleen nog flexible staking.
Binance en kraken zijn eigenlijk de enige plekken waar ik dat zou doen. Al die vage staking platforms vond ik sowieso al tricky.

Bitstamp eventueel ook maar die doen niet aan staking, misschien maar beter ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 13-01-2023 14:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crypto Face gaat er weer voor, prachtig figuur is het ook met al 200k USD winst vandaag:

Uiteraard laat hij vooral trades zien waarin hij al winst heeft, het gaat echt niet altijd goed, maar hij is met 100k gestart in dit account en is aardig onderweg richting 1M USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:38
DAMAGE schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:18:
Er zijn echt wel betere manieren om aan een paar procenten winst te komen in deze markt.
Zoals?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Wiley99 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:46:
Withdrawals op Nexo gaan inderdaad gewoon door en snel genoeg ook. Euro's binnen een dag op de rekening. Wat er nog vast staat is good-will en noodzaak.

Overigens hoop ik wel op een storm in een halfcorrupt glas water waar inderdaad naar foute klanten wordt gezocht in plaats van een compleet fout bedrijf. Ik vertrouw ze wel op basis van reputatie en ervaring, maar je weet natuurlijk maar nooit. Bij elke organisatie kunnen ook kwade elementen zitten die alle goede bedoelingen doen ondersneeuwen.
Als ze echt te goeder trouw zijn dan is het ook hier weer jammer dat dit soort acties en alle mediagevolgen een bedrijf zomaar kunnen cancellen. Want de Bulgaarse autoriteiten zullen Nexo niet volledig kunnen stoppen (HK zit er niet) maar de weglopende klanten zullen dat op een gegeven moment wel doen.

Spreiding wordt wel steeds kleiner zo, straks is het echt alleen nog maar koude opslag en oude fiatbanken.
Over tien jaar kun je gewoon staken bij de ABN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Gelukszoekr Meen je dit? Dat roep ik hier al jaren. Leer prijsactie begrijpen en ga traden als je winst wil maken in deze markt. Onuitputtelijke bron van inkomsten. Een les voor je leven. Toe te passen op Crypto, Forex, Aandelen, noem de hele lijst maar op. Kost je misschien een paar jaar van je leven maar daarna kun je dit altijd blijven gebruiken in welke markt dan ook. En je hebt alles in eigen hand. Met leverage kun je zelfs nog je exposure op een exchange naar het minimale verkleinen zodat als die exchange poft de schade zo klein mogelijk is. Het is geen hogere wiskunde, iedereen die dit wil, zou dit moeten kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 13-01-2023 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:05
Nou nu even doorstoten met die geitenhandel en die 19K even flink doorbreken

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Buy low, sell high.

Voorbeeld: munt X kost $0.25. Je koopt er 4 voor een totaal van $1. De prijs van munt X stijgt naar $0.30. Je verkoopt ze alle 4 voor een totaal van $1,20.

Je heb nu 20% winst gemaakt.

Natuurlijk zijn er in de praktijk ook nog fees en dergelijke, maar affijn, je snapt het concept.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
DAMAGE schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:19:
@Gelukszoekr Meen je dit? Dat roep ik hier al jaren. Leer prijsactie begrijpen en ga traden als je winst wil maken in deze markt. Onuitputtelijke bron van inkomsten. Een les voor je leven. Toe te passen op Crypto, Forex, Aandelen, noem de hele lijst maar op. Kost je misschien een paar jaar van je leven maar daarna kun je dit altijd blijven gebruiken in welke markt dan ook. En je hebt alles in eigen hand. Met leverage kun je zelfs nog je exposure op een exchange naar het minimale verkleinen zodat als die exchange poft de schade zo klein mogelijk is. Het is geen hogere wiskunde, iedereen die dit wil, zou dit moeten kunnen.
Koop nu mijn cursus crypto-traden voor slechts 900 euro. Gratis met Stap-subsidie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
heb jy ook die Madelon cursus gepakt met STAP???

heb 'm zelf gedaan maar zit nog in de leerphase. -3k en begonnen met 5 ruggen. hoop binnekort winstgevend te traden

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@moshimoshi Ja die Vos heeft het mooi voor elkaar maar daar heb ik echt niets mee. Die gebruikt ook allemaal gekke indicatoren, heb je echt niet nodig. We kunnen er grapjes over maken maar je doet het uiteindelijk voor jezelf.

@Jedi_Pimp Nee. Ik heb helemaal niets met die Vos. Zie hier boven.

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 13-01-2023 14:25 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:25:
[...]

heb jy ook die Madelon cursus gepakt met STAP???

heb 'm zelf gedaan maar zit nog in de leerphase. -3k en begonnen met 5 ruggen. hoop binnekort winstgevend te traden
lkkr maat kompt vanzelf. Strx pak je die millie kan je nice woninkje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ryderr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:20:
Nou nu even doorstoten met die geitenhandel en die 19K even flink doorbreken
Ik denk om 15.30 dat we dwars door de 19k gaan. Nasdaq groen dat is alles wat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:03:
Crypto Face gaat er weer voor, prachtig figuur is het ook met al 200k USD winst vandaag:
[YouTube: LIVE - $100k to 1 Million Trade Challenge - 2 Million Bitcoin Long Again]

Uiteraard laat hij vooral trades zien waarin hij al winst heeft, het gaat echt niet altijd goed, maar hij is met 100k gestart in dit account en is aardig onderweg richting 1M USD.
Je zou hierdoor bijna een Poll willen maken :)

Hoeveel € / $ heeft de gemiddelde Cryptocurrency Slowchat topic gebruiker in crypto zitten ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:30:
[...]

Je zou hierdoor bijna een Poll willen maken :)

Hoeveel € / $ heeft de gemiddelde Cryptocurrency Slowchat topic gebruiker in crypto zitten ;)
Mijn portfolio is op moment van spreken een solide 24 euro en 79 cent.

Met 25k begonnen, maar paar missers gemaakt met slechte trades en leverage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
knakworst schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:29:
[...]

Ik denk om 15.30 dat we dwars door de 19k gaan. Nasdaq groen dat is alles wat nodig is.
alleen lijkt het er sterk op dat de nasprak rood gaat openen. Oa tesla gaat door het putje. Die schijnen die rammelende stukken blik (heb er zelf 1) met 10 tot 20% discount te gaan verkopen vanaf nu.

voorlopig zit BTC nog braaf in die bullflag op de 1h

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Klinkt als een advertentie voor een cursus traden, waarbij de cursusgever vooral geld verdient met verkopen van de cursus en stiekem eigenlijk helemaal niet kan traden.

Iedereen kan met enige tijdsinvestering Technische Analyse en Prijsactie leren begrijpen. Vervolgens met enig gevoel voor de materie zul je ook instaat zijn om prima analyses te kunnen maken.

Maar om op de langere termijn succesvol te kunnen traden heb je echt wel meer vaardigheden nodig en je persoonlijkheid moet er ook geschikt voor zijn, want met alleen bovenstaande red je het niet om op de langere termijn winstgevend te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@DAMAGE
Ik weet wat traden is. Maar ik denk dat het niet zo simpel is. Even goed inlezen en je bent klaar? De overgrote meerderheid van de traders maakt verlies (ergens rond de 90%). En dat is ook niet zo gek, de winst van enkele kundige mensen wordt rechtstreeks betaald door alle wannabe tradertjes.

Volgens mij loopt de gemiddelde crypto geïnteresseerde zelfs naar alle ellende van de afgelopen periode minder risico om z'n muntjes via uit te lenen aan een centrale partij voor staking-rewards dan er actief mee te gaan traden.

Maargoed, jij snapt het spelletje blijkbaar. Een paar procent is voor jouw makkelijk te doen. Aangezien je dit al jaren doet dan ben je ongetwijfeld al miljonair. Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:32:
[...]

Mijn portfolio is op moment van spreken een solide 24 euro en 79 cent.

Met 25k begonnen, maar paar missers gemaakt met slechte trades en leverage.
Zo moet het toch ook, gaat bij de meesten zo.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Alles moet hier ook altijd in het negatieve getrokken worden he. Ongelooflijk. Maar jullie hebben gelijk. Doe ermee wat je wilt. Mij maakt het verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:35:
@DAMAGE
Ik weet wat traden is. Maar ik denk dat het niet zo simpel is. Even goed inlezen en je bent klaar? De overgrote meerderheid van de traders maakt verlies (ergens rond de 90%). En dat is ook niet zo gek, de winst van enkele kundige mensen wordt rechtstreeks betaald door alle wannabe tradertjes.

Volgens mij loopt de gemiddelde crypto geïnteresseerde zelfs naar alle ellende van de afgelopen periode minder risico om z'n muntjes via uit te lenen aan een centrale partij voor staking-rewards dan er actief mee te gaan traden.

Maargoed, jij snapt het spelletje blijkbaar. Een paar procent is voor jouw makkelijk te doen. Aangezien je dit al jaren doet dan ben je ongetwijfeld al miljonair. Netjes
Ik zit bij deze die 90% verlies maken.

Of lees ik dit mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
DAMAGE schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:37:
Alles moet hier ook altijd in het negatieve getrokken worden he. Ongelooflijk. Maar jullie hebben gelijk. Doe ermee wat je wilt. Mij maakt het verder niet uit.
Nee, dat is het niet. Je impliceert alsof iedereen het makkelijk kan. Even inlezen, de prijsactie begrijpen en je kan met pensioen. Je weet zelf ook dat het zo niet werkt toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:40:
[...]

Nee, dat is het niet. Je impliceert alsof iedereen het makkelijk kan. Even inlezen, de prijsactie begrijpen en je kan met pensioen. Je weet zelf ook dat het zo niet werkt toch?
ik lurk al hele lange tijd mee, maar maak nog altijd de verkeerde keuzes, daarom voornamelijk hodl.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Gelukszoekr Nergens zeg ik dat het makkelijk is. Sterker nog ik zei het kost je wel een paar jaar van je leven. Het is juist heel moeilijk. Maar daarna heb je wel voor je leven iets geleerd waar je altijd iets mee kunt Maar goed. Maakt niet uit. Ik maak mij er verder niet druk om. Uiteindelijk zit je er voor jezelf.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
DAMAGE schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:43:
@Gelukszoekr Nergens zeg ik dat het makkelijk is. Sterker nog ik zei het kost je wel een paar jaar van je leven. Het is juist heel moeilijk. Maar daarna heb je wel voor je leven iets geleerd waar je altijd iets mee kunt Maar goed. Maakt niet uit. Ik maak mij er verder niet druk om. Uiteindelijk zit je er voor jezelf.
Ook zonder cursus kost crypto een paar jaar van je leven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:43:
[...]

Maar je krijgt er zoveel voor terug! :+

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:43:
[...]

ja mag na 10 jaar bitcoin hopen dat ik de 70 nog haal...iets al L-(T*2)=LE
Waar L gemiddelde levenverwachting, T tijd in crytpo en LE levens verwachting.

Wellicht is die *2 een ^2, maar dan zou ik nu al onder de grond liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:17
anti elppa schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:47:
[...]

ja mag na 10 jaar bitcoin hopen dat ik de 70 nog haal...iets al L-(T*2)=LE
Waar L gemiddelde levenverwachting, T tijd in crytpo en LE levens verwachting.

Wellicht is die *2 een ^2, maar dan zou ik nu al onder de grond liggen.
Vergeet de bitcoin halving niet in de formule te verwerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:41:
[...]

DOT staken via de Ledger gaat prima vraag maar aan @Skrunsies.
Yeps!

Werkt dikke prima. Heb tot dusver iedere dag mijn rewards ontvangen. Omgerekend rond de 17%. Wellicht dat je wel even kijken moet naar het minimum. Alsin dat je wel minimaal bij de middenmoot zit kwa staking. En niet op plek 256. Alleen de ‘beste’ 256 krijgen rewards uit betaald.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
DAMAGE schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 14:37:
Welkom, ‘we’ hebben een zwaar jaar achter de rug.

En in theorie heb je gelijk: iedereen kan traden (leren), maar in de praktijk zijn er zo veel factoren van belang, waaronder allerlei persoonlijkheidskenmerken, waardoor het overgrote deel geen winst maakt met traden. Dat is simpelweg een feit. Uiteraard was het goed bedoeld va jouw kant.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog dat ik hier ergens begin 2018 kwam buurten en dat @DAMAGE hier ook al zat, mooie tijden. Ik geloof dat hij toen echt een beetje begon met traden.

Vind dat dan wel weer mooi, de 1 ontwikkeld zich echt en pakt leuke winsten omdat hij zich verdiept in materie en zo succesvol wordt in zijn hobby.

En ik zit hier nog steeds meme's te posten en rekt te gaan op gure shitcoins, hahaha.

Mooi nou. Verschil moet er zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ter info: nexo withdrawl is binnen. Gaat super snel dus hoop dat dit de rest gerust stelt voor nu..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Wou net zeggen @DAMAGE zit hier al ff.

Ik ben er al lang achter dat dat traden niks voor mij is, werd er knettergek van.

Gewoon ‘holdn’ ben ik beter in.

Pro tip voor de beginnende traders:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTBgOFUOgTgXROfcTBndwjx3XA4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VHAiaNEdIW41sQBHFQe5nERc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
Hoe heette ook weer die prijschart met die bliebjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Wouter79 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:11:
Aggrtrade

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wouter79 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:11:
Ik wens je een goede nachtrust :P Ben juist blij er vanaf te zijn hehe

Afbeeldingslocatie: https://www.mememaker.net/static/images/memes/4816618.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zelf super goed traden, weet ook precies hoe al die knoppen en leverage schuiven werken. Ik durf wel te stellen dat ik beter kan traden dan de meeste hier.

Alleen winst maken is een tweede.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo simpel kan het zijn, daar hoeft niet voor geschreeuwd te worden :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FmTHhiNaUAAzoX2?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 16:14
Ik ben op dit moment nog bag holder van Solana, zodra we op 700 eu zitten voor 30 SOL zit ik break even, daarboven is alles winst.

Mochten we de 100 eu per SOL aantikken gaan ze eruit, en dan herinvesteer ik m’n winst weer.

Ik weet het nog goed, 14-10-2017 had ik 2BTC aan Neo, nog voor ie doorknalde, maar toen had ik nog te veel last van fomo en emotie

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:23:
[Afbeelding]
Waarom zegt ie wat over BTC en kijken we naar ETH? :P

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:25:
[...]

Jij zegt toch ook wat over crypto terwijl je goud hebt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:26:
[...]

Ik heb crypto jonguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:25:
[...]

Hij zegt niets over BTC? :P

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IL95JvpuS3hrCbOCEiHoVHPrBSs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kt5E8SmQOEis46QE4p8gLits.gif?f=user_large

Edit: shit heb zelf ook goud

[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 13-01-2023 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Alpina jij post hem ik hoorde hem ingedachten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Oh! scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:23:
[Afbeelding]
zo deed ik het idd, maar dan ging op dat hoogste punt het punt nog hoger en het laagste punt nog lager en werd het meestal een buy high sell low..

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Weet iemand of/hoe je de waarde van een Binance-Peg'ed coin in Ledger Live kunt tonen? Ik heb een coin via BSC ipv native erheen gestuurd, de waarde staat op 0 USD en wordt niet meegeteld in het totaal.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:56
Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:42:
Weet iemand of/hoe je de waarde van een Binance-Peg'ed coin in Ledger Live kunt tonen? Ik heb een coin via BSC ipv native erheen gestuurd, de waarde staat op 0 USD en wordt niet meegeteld in het totaal.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IkwP_srX25waqmUxhQF1KS4Usaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ihM2LEFPwBWyfK8W2BfA2fL.jpg?f=fotoalbum_large
:>

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kan er gelukkig wel gewoon bij en het terugsturen, dus zeker niet foetsie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:51:
[...]

Kan er gelukkig wel gewoon bij en het terugsturen, dus zeker niet foetsie :)
Ledger Live is volgens mij as-is... Exotische tokens bekijk ik in metamask. En als je niet met die spyware wil connecten kun je ook het publieke wallet adres in debank copy-pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
OP blijft ook maar gaan, al +20% in de afgelopen 24 uur. Heb gisteren ook wat APT aan de pf toegevoegd, want die heeft ook nog geen bullrun gezien, daarmee geen bagholders (behalve de investeerders zoals Coinbase, etc.) en dus wel kans op een mooie price discovery zonder allemaal historische resistance levels.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:58

Darrell

Fiat moonboy

Als we zo doorgaan staan we zondagavond gewoon weer netjes op 69k. Zoals het heurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:54:
[...]

Ledger Live is volgens mij as-is... Exotische tokens bekijk ik in metamask. En als je niet met die spyware wil connecten kun je ook het publieke wallet adres in debank copy-pasten.
Klopt, ik zie de coin ook wel staan in Ledger Live, maar ze kunnen de waarde niet ophalen. Zal hem voor de zekerheid wel even terugsturen en native overmaken, ben ik ook niet afhankelijk van Binance om ooit weer in de verkoop te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ben wel benieuwd wat het weekend volume gaat zijn na deze volatiliteit. De weekenden hiervoor was namelijk het volume echt super slecht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Darrell schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:56:
Als we zo doorgaan staan we zondagavond gewoon weer netjes op 69k. Zoals het heurt.
Zie mijn avatar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:17
Heftige weerstand de 19.1/2k.Ff knallen nu!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
keanu_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 16:13:
Komen we ook wel weer door B-)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:57:
[...]

Klopt, ik zie de coin ook wel staan in Ledger Live, maar ze kunnen de waarde niet ophalen. Zal hem voor de zekerheid wel even terugsturen en native overmaken, ben ik ook niet afhankelijk van Binance om ooit weer in de verkoop te gooien.
Of je drukt op swap in deze link :>

https://pancakeswap.finan...C7B3144628dB156f3F6c60dBE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
keanu_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 16:13:
schreef ik gisteren al dat dat goed te zien was in de orderboeken. Target uit de bull flag zit iig rond de 20k. Dat zal sowieso weerstand geven. Oja en de 200dma op 19.5

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 13-01-2023 16:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Aantal goede tips ivm traden:
Thread: https://twitter.com/EmperorBTC/status/1613911632362733570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Lekker moontje wel zo aan het einde van de dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:18
Weekly close op 20k, dat zou toch wel heel lekker zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Deman23 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 16:29:
Weekly close op 20k, dat zou toch wel heel lekker zijn.
Such a pessimist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:29
Model Y komt zo wel wat dichterbij :)
Pagina: 1 ... 176 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!