[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.235 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:40:
Dat is wel mooi om te zien: "Het is 6,5%! Oh, is dat positief of negatief? Mjah, ik vind het wel positief! Mhm, gemiddeld! Moet ik kopen of verkopen?"

Ondertussen dikke wicks gaande door allemaal mensen die ook niet weten of het positief of negatief is voor de Bitcoin koers, 20 minuten later zijn we het alweer vergeten.

Ik heb in de rode wick weer wat gekocht, we zien het wel.
Hahaha ja, 6.5% inflatie, euh... Tja. Als we dat als normaal gaan beschouwen...

Dan hodl ik nog wel eem verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
cooLopke schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:43:
[...]

Idd, wie vuurwerk zoekt. Hier is het te vinden: https://charts.aggr.trade/yi1n
Die bedragen blijven bizar... zit ik met mijn 1k long :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Paar jaar geleden dachten we ook de bodem gezien te hebben op 6k. Toen gingen we na een kleine wick omhoog ook nog terug naar 3k. Ik zou die buyorder op 14.1 gewoon laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
Blik1984 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:44:
Paar jaar geleden dachten we ook de bodem gezien te hebben op 6k. Toen gingen we na een kleine wick omhoog ook nog terug naar 3k. Ik zou die buyorder op 14.1 gewoon laten staan
En daarna dachten we de bodem gezien te hebben op 3,5k en dat bleek ook nog te kloppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:32
Blik1984 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:44:
Uiteraard laat ik die staan. :) Je weet maar nooit.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd De maatregelen werken iig en de cijfers komen naar beneden. Dus dat is iig positief voor het markt sentiment.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Nopheros schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:45:
[...]

En daarna dachten we de bodem gezien te hebben op 3,5k en dat bleek ook nog te kloppen. :+
Ja, maar toen ging het naar 12k toe en daarna ook nog een keer terug naar 5k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Blik1984 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:46:
[...]

Ja, maar toen ging het naar 12k toe en daarna ook nog een keer terug naar 5k
Het zou veel te makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:07
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:44:
[...]

Ik ga zeker weer instappen. Wanneer is nog de vraag. Ik zie dat alle bulls weer uit de winterslaap zijn gekomen.

Voor mij spelen een aantal dingen. De belangrijkste is dat we geen gratis geld meer hebben. Na ruim 10 jaar van eindeloos printen. In de traditionele markten is men het er wel over eens dat deze geldcreatie een grote aanjager is geweest van de bullmarkt over dezelfde periode. Crypto heeft nog nooit een periode meegemaakt zoals deze, namelijk dat geld "duur" is. Ik denk dat de markt de effecten hiervan onderschat.

"Het grote geld" gaat nu niet instappen. Er is veel wantrouwen na de afgelopen maanden. 3AC, Celcius, Luna, FTX enz. Het wachten is op duidelijkere regels. Er zal in de loop van dit jaar wel iets bedacht worden door de SEC, en dichter bij huis MiCAR. Maar tot die tijd gaan grote partijen geen onnodig risico lopen in crypto.

En binnen crypto speelt nog steeds het DCG verhaal. Deze grote speler kan niet aan z'n verplichtingen voldoen.
Ik snap het ergens ook wel, maar deel je mening over deze manier van instappen niet. Wat daar ook van zij. Stel dat -ondanks alle plausibele argumenten die jij noemt- de prijs van BTC blijft stijgen: volgende week 20k, volgende maand 25k (ik verzin maar wat). Ga jij dan alsnog instappen als je op dat moment voor jezelf genoeg plausibele argumenten hebt? Daar ben ik echt wel benieuwd naar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hey iedereen heeft een eigen manier van instappen. Ik ben zelf blij dat ik niet met al die ruis hoef te dealen ik zou er helemaal gek van worden. Maar laat iedereen lekker z'n eigen ding doen. En als hij het hier wil delen, prima toch? Tuurlijk krijg je dan weer iedereen over je heen die er een meninkje over heeft maar daarvoor zit je op fora.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:46:
@Verwijderd De maatregelen werken iig en de cijfers komen naar beneden. Dus dat is iig positief voor het markt sentiment.
Eerlijk gezegd zal mij die hele meuk echt complete geitenworst zijn wat betreft speculatie.

Ik stack gewoon sats, want Bitcoin is over 20 jaar schaarser dan een dollar uit 2043 met 2023 koopkracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Heb je ook helemaal gelijk in. Alleen zeker op zulke dagen merk je wel dat het even invloed op de koers heeft dus is het wel belangrijk als je aan actief traden doet om daar rekening mee te houden. Als je gewoon spot aankopen doet boeit het idd niet zo veel. Maar als je trades open hebt staan is het wel belangrijk om te weten. Wil nog wel eens wat gekke wickjes naar boven of onder geven. Dus soms dan verstandig om even te wachten met leveraged trades. Of wat lager op durven pikken, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
JJ1984 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:51:
[...]

Ik snap het ergens ook wel, maar deel je mening over deze manier van instappen niet. Wat daar ook van zij. Stel dat -ondanks alle plausibele argumenten die jij noemt- de prijs van BTC blijft stijgen: volgende week 20k, volgende maand 25k (ik verzin maar wat). Ga jij dan alsnog instappen als je op dat moment voor jezelf genoeg plausibele argumenten hebt? Daar ben ik echt wel benieuwd naar.
Het zal steeds lastiger worden om in te stappen als deze feiten je instap moment bepalen. Want zolang deze feiten boven de markt blijven hangen is het nog moeilijker om op 25k in te stappen. Want het zit immers in je hoofd dat we alsnog lager gaan. Ook al zitten we dan boven de 200 weekly moving average.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Naja ik ben de beroerdste niet dus als we straks op 269k staan dan pik ik @Gelukszoekr wel op in mijn lambo.

Zolang hij maar wel zijn baren goud thuis laat, dat ga ik echt niet meezeulen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
JJ1984 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:51:
[...]
Ik voel de fomo wel hoor :P Helemaal met die relatief positieve CPI.

En ja, dan zal ik ook instappen. Ik hoop natuurlijk extra goedkoop in te slaan. Ik heb de afgelopen maanden regelmatig voor hetzelfde dilemma gestaan. De prijs gaat weer rustig omhoog, en dan toch kwam er weer een klap naar beneden.

Mocht dat nu niet het geval zijn, dan stap ik dus inderdaad later in en win ik minder. Er van uitgaande dat Bitcoin doet wat ie moet doen. Dan draaien we het spelletje weer om en proberen we de top te timen.

Onder aan de streep ben ik rond de $29k uitgestapt, en heb in de tussentijd winstgevende trades gemaakt. Nu is dit totaal niet meer relevant wanneer je een nieuwe buy doet. Maar gevoelsmatig heb ik in elk geval zeker nog genoeg marge.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
lekker @Gelukszoekr ik begon met dca al rond de 35k (voorzichtig) en onder de 25k gaat mijn max fiat die ik kan missen elke maand er volledig (deel bitcoin deel aandelen) in, lekker makkelijke strategie, gewoon kopen en niet meer naar kijken :)

verkocht zo goed als niks gedaan, ook niet bij 60k+
maarja ik was nieuw in de markt en deed maar wat in die tijd :+

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2023 15:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Kol Nedra Dan heb je er iig veel minder stress van en het gemiddelde aankoop bedrag zorgt er vaak ook voor dat je die ultieme bodem niet hoeft te hitten. Het is gewoon echt niet nodig. Ja hoe goedkoper je er in zit hoe meer rendement. Dat snapt iedereen. Maar dat is gewoon niet realistisch. Je weet nooit waar de bodem ligt. En als je dan hoger moet instappen heb je nog minder. Maak nou gewoon gebruik van de kansen in de markt. Heb het hele verhaal hier laatst al eens gedaan. Ga het niet weer herhalen natuurlijk maar vind het soms wel vermakelijk om te zien hoe moeilijk sommige mensen het zichzelf maken. Maar ja ik respecteer het wel hoor. Ieder zijn eigen ding en iedereen moet vooral doen wat hij/zij leuk vindt.

Edit: En dat niet verkopen is denk ik voor velen herkenbaar. Je bent gewoon greedy. Zelf ook mee gemaakt. Dat soort dingen moet je gewoon mee maken daar leer je alleen maar van. Hoort er bij.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 12-01-2023 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 18:11

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

dehardstyler schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:12:
[...]

Blijkbaar maakt niemand in het topic zich er zorgen over? :P
Dit lijkt mij een interessanter topic dan 3 pagina's over ATM's die niemand gebruikt?
Ja vond het ook wel bijzonder :P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 19:52
Godnondesju!
Het is weer een beetje groen en iedereen is weer volle bak de slowchat aan het veranderen is speed chat! |:(

MOON GROENNNN!!!1! :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Let's CROOOOHHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

dehardstyler schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:12:
[...]

Blijkbaar maakt niemand in het topic zich er zorgen over? :P
Dit lijkt mij een interessanter topic dan 3 pagina's over ATM's die niemand gebruikt?
Ik wel, gelijk alles weg.

Dankjewel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:05:
lekker @Gelukszoekr ik begon met dca al rond de 35k (voorzichtig) en onder de 25k gaat mijn max fiat die ik kan missen elke maand er volledig (deel bitcoin deel aandelen) in, lekker makkelijke strategie, gewoon kopen en niet meer naar kijken :)

Ik vind het heel sterk hoe jij de afgelopen maanden onverstoord het vertrouwen hebt gehouden. Altijd betrokken en met regelmatig mooie plaatjes gepost terwijl je in de relatief korte periode dat je in crypto zit volgens mij lang onder water staat. Respect Jij komt er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:41
Terug het 16K moeras in?

Het waren 2 mooie dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:50:
Terug het 16K moeras in?

Het waren 2 mooie dagen
terug test van de 17,5k moeten we nog doen. Dus dat zie ik zo nog wel gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:18
Kol Nedra schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:05:

Leuk om te lezen hoe iedereen zijn eigen strategie heeft. Ik heb afgelopen jaar in Maart alles (naja 90%) verkocht voor de aanschaf van een nieuw huis. Achteraf een prima gedongen verkoopmoment en heb daarna een poosje niets meer met crypto gedaan.

Op 1-8 ben ik begonnen met een strategie waarbij ik elke week voor een bedrag BTC mag kopen. Afhankelijk van de waarde op het koop moment tov de target position komt hier een bedrag uit wat ik mag kopen of verkopen. Beide kanten zit hier een max op om er voor te zorgen dat je niet fomo'd.

Uitleg van de methode kan je hier vinden https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

Tot nu toe sta ik nog iets in de min maar hopelijk kan ik over een aantal maanden een ander verhaal hier posten. Ter illustratie even de grafiek zonder bedrag op de Y-as

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAArJ8YUL8dgXZCDd3eMBwJ5duk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2GOnVhO5eRWqUu5laTyQrXif.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ1984
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:03:
[...]

Ik voel de fomo wel hoor :P Helemaal met die relatief positieve CPI.

En ja, dan zal ik ook instappen. Ik hoop natuurlijk extra goedkoop in te slaan. Ik heb de afgelopen maanden regelmatig voor hetzelfde dilemma gestaan. De prijs gaat weer rustig omhoog, en dan toch kwam er weer een klap naar beneden.

Mocht dat nu niet het geval zijn, dan stap ik dus inderdaad later in en win ik minder. Er van uitgaande dat Bitcoin doet wat ie moet doen. Dan draaien we het spelletje weer om en proberen we de top te timen.

Onder aan de streep ben ik rond de $29k uitgestapt, en heb in de tussentijd winstgevende trades gemaakt. Nu is dit totaal niet meer relevant wanneer je een nieuwe buy doet. Maar gevoelsmatig heb ik in elk geval zeker nog genoeg marge.
Het is ook ingewikkelde materie en deels herkenbaar. Waarschijnlijk zijn we binnenkort toch weer terug bij af en krijg je alsnog je kans. Ik hoop het in ieder geval voor je. Oke, ook wat eigenbelang vanwege mijn eigen wekelijkse aankoopmoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ponzi crashed echt nog wel een keertje voor we echt weer dikke moonpumps gaan zien.

Maar geeft niks. Kan gebeuren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 16:32:
Deze ponzi crashed echt nog wel een keertje voor we echt weer dikke moonpumps gaan zien.

Maar geeft niks. Kan gebeuren.
ja klopt

in 2027

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 22:22
Khaelos schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:25:
Godnondesju!
Het is weer een beetje groen en iedereen is weer volle bak de slowchat aan het veranderen is speed chat! |:(

MOON GROENNNN!!!1! :+
Nou dit dus.
Daagje ploeteren op het werks en 195 berichten terug te lezen. Wel weer genoten, paar plusjes uitgedeeld hier en daar. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:17
Bushalte schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 16:58:
[...]

Nou dit dus.
Daagje ploeteren op het werks en 195 berichten terug te lezen. Wel weer genoten, paar plusjes uitgedeeld hier en daar. :9
Haha werk _O-

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

Beetje met zo'n belbus rijden lijkt me inderdaad ook wel wat. Beetje rondtuffen, bejaarden overhalen om Doge te kopen, balletje mayo tussendoor, en daarvoor nog betaald krijgen ook!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/778eeo.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:41:
[...]

Ik vind het heel sterk hoe jij de afgelopen maanden onverstoord het vertrouwen hebt gehouden. Altijd betrokken en met regelmatig mooie plaatjes gepost terwijl je in de relatief korte periode dat je in crypto zit volgens mij lang onder water staat. Respect Jij komt er wel
thx man! en ja sta flink onder water ;(
dit is zeker mede mogelijk gemaakt door CRO!
BTC zelf zal ik misschien maar rond de 35% in verlies staan (dca ftw), maar die CRO investering heeft grote impact gehad.
lesson learned, BTC maxi born :Y)

andere verliezen maar niet hele grote bags:
ETH, DOT 60% verlies
ADA rond de 40% verlies
BNB 10% verlies

maar laten we het vooral niet hebben over BOO en Cake _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2023 17:37 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Iedereen die op de top van een bullmarkt voor aan in de rij staat om te 'investeren' staat nu onder water. Hoe simpel als dit klinkt achteraf gezien, zo simpel is dit op dat moment voor de nieuwkomers niet. Helaas zijn er dan mensen die op de bodem van de bearmarkt alles eruit tiefen en het voor gezien houden. Als je die fase kunt overleven en eventueel zelfs nog wat extra investeringen kan doen op het moment dat het juist wel interessant is, dan overleef je die losses wel. Had je op de top al je centen er in gegooid en ben je nu rekt? Dan ja RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Enige waar ik winst op heb gemaakt is doge 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat is overigens ook precies de reden waarom je alle ruis uit je trades wilt halen. Maak het zo simpel mogelijk. Leer prijsactie begrijpen zodat je weet wanneer je van iets af moet blijven en wanneer het het juiste moment is om te kopen. Zo houd je de FOMO ook buiten de deur. Tuurlijk. voel je die altijd wel, maar als je jezelf aan een paar kleine regeltjes kunt houden dan kom je al een heel eind. Koop op rood. Verkoop op groen. Als je dus van die dikke spuit candles omhoog ziet gaan blijf er dan gewoon van af. Je weet nooit waar een tussentijdse top is. Kijk of je tegen resistance aan zit te traden of dat je juist net een nieuw prijs gebied bent binnen gekomen waar je eventueel kunt kopen op de bodem van de range.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Ik moet de 54k op de borden zien om al m'n aankopen in de plus te zien staan :+

[ Voor 8% gewijzigd door NeoflexNL op 12-01-2023 17:58 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

BIFI doet ook weer een beetje mee vandaag.

Zou ik echt mooi vinden als die smerige shitcoin echt even goed los gaat volgende bull...

Dan koop ik Mallorca en een kaneelstok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:06

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

SBF heeft denk ik weer wat speed gevonden;

https://sambf.substack.com/p/ftx-pre-mortem-overview
Three things combined together to cause the implosion:

a) Over the course of 2021, Alameda’s balance sheet grew to roughly $100b of Net Asset Value, $8b of net borrowing (leverage), and $7b of liquidity on hand.

b) Alameda failed to sufficiently hedge its market exposure. Over the course of 2022, a series of large broad market crashes came–in stocks and in crypto–leading to a ~80% decrease in the market value of its assets.

c) In November 2022, an extreme, quick, targeted crash precipitated by the CEO of Binance made Alameda insolvent.
The November Crash

Then came CZ’s fateful tweet, following an extremely effective months-long PR campaign against FTX–and the crash.

Up until that final crash in November, QQQ had moved roughly half as much as Alameda’s portfolio, and BTC/ETH had moved roughly 80% as much–meaning that Alameda’s hedges (QQQ/BTC/ETH), to the extent they existed, had worked. Unfortunately the hedges hadn’t been sufficiently large until after the 3AC crash–but as of October 2022, they finally were.

But the November crash was a targeted attack on assets held by Alameda, not a broad market move. Over the few days in November, Alameda’s assets fell roughly 50%; BTC fell about 15%--only 30% as much as Alameda’s assets–and QQQ didn’t move at all. As a result, the larger hedge that Alameda had finally put on that summer didn’t end up helping. It would have for every previous crash that year–but not for this one.

Over the course of November 7th and 8th, things went from stressful but mostly under control to clearly insolvent.

By November 10th, 2022, Alameda’s balance sheet had only ~$8b of (only semi-liquid) assets left, versus roughly the same ~$8b of liquid liabilities:

And a run on the bank required immediate liquidity—liquidity that Alameda no longer had.

Credit Suisse fell nearly 50% this autumn on the threat of a run on the bank. At the end of the day, its run on the bank fell short. FTX’s didn’t.

And so, as Alameda became illiquid, FTX International did as well, because Alameda had a margin position open on FTX; and the run on the bank turned that illiquidity into insolvency.

[ Voor 54% gewijzigd door Tomba op 12-01-2023 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:49

Darrell

Fiat moonboy

Moon!!!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxmtlCouGbAGo-vsGR90f1Not2U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sJrKRq5ZTq7su37vHbsjmBqQ.jpg?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:19
Moooon

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CVk6tIJyImiuhRDolv5x-Hkfk-c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lOL3WVz4RyQaZ6fGK8TIwzoI.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mooi we hebben het level to gain bereikt. Nu ff een gain op de 4H chart. Dan zitten we mooi op koers richting de 20K.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nu een dikke bullflag op de 3 minute ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULE5wodn7M3ho3XZUQQgmhU5jHI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/q6Y67Rt2HfA5l75PnFSoKNnm.png?f=user_large

[ Voor 71% gewijzigd door Taro op 12-01-2023 18:50 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zijn allemaal shorters die gerekt worden. Die orders worden dan keurig omgezet naar longs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aiai... Dat worden weer dure satjes rond de 24e...

Maarja. Sub 20k? DCA.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:11
De vorige keer dat de W MA25 in de buurt kwam, volgde er een rode candle van 6k. Fingers crossed!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
BTFD schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:52:
De vorige keer dat de W MA25 in de buurt kwam, volgde er een rode candle van 6k. Fingers crossed!
This time it's different! :) :9

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik maak mij allemaal niet druk om die MA's en EMA's. Kijk gewoon hier naar:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/JwqUj/790157eded.png

Je bent de onderkant van die range nu aan het testen. Als er een rode candle komt ben je dus gereject. Liefst wil je dus op de 4H een gain zien in dat level van de witte lijn. Dan is de kans groot dat we verder omhoog kunnen kijken.

Edit: dat is ook het level wat we willen gainen.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 12-01-2023 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
BTFD schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:52:
hopium

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 18:53
Hoop gesprekken hier op deze dag👍

Alles staat weer recht op of ???????

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMl72TrbDEWWbcYRtnmsbOrjtSI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TNerddckt5E7km0HAEvB0UaL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kiek m goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:30
🚀

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pelox
Op naar de 24k!

En even een update gemaakt voor @Gelukszoekr ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZhgng0E-DkR9nTZkns9wJcBYyQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O2yj0GWISaLcWFMOYkvxVhHW.jpg?f=user_large

[ Voor 90% gewijzigd door Pelox op 12-01-2023 19:07 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:00:
Op naar de 24k!

En even een update gemaakt voor @Gelukszoekr

[Afbeelding]
Niet vergeten "winst" te pakken hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:07:
[...]

Niet vergeten "winst" te pakken hè ;)
Oh jawel hoor!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Hodlen is zilver, rekt gaan is goud

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LuJ7Xw1ptMal1TtGBuFZwBeoS84=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ub8Pv5sLCq3bbdXhFsSNsFCx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 16:03

MicroWhale

The problem is choice

DAMAGE schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:54:

[Afbeelding]

Je bent de onderkant van die range nu aan het testen. Als er een rode candle komt ben je dus gereject. Liefst wil je dus op de 4H een gain zien in dat level van de witte lijn. Dan is de kans groot dat we verder omhoog kunnen kijken.

Yep, deze lijn had ik ook (18387 op binance)... Hij moet er wel eventjes boven zien blijven... nog veel te vroeg om te gaan juichen, maar ja... dit topic is juist bedoeld om vroeg te juichen, dus go your gang! *O*

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
DAMAGE schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:54:

[Afbeelding]

grappig, jij doet echt exact hetzelfde als wat ik doe

ook wel lekker, heb een long lopen vanaf de 17.3 die nu op 75% staat. Stoploss op 50% eronder

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EoJ-ANhXIAAQZAd.jpg

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
ik post deze vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/15ANNVNOSAubRZyjS9pENbKGOig=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AQqbPSPFAFyep34ScMJCVG7B.webp?f=user_large

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9UE7J1lXFnmZ1mfypw48I5_Xp8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PixenjHr9OveYCWSmRugMtGi.gif?f=user_large

De boelmarkt is weer aan jongens!
Gouden eenhoorns die regenbogen ruften schijten vanaf nu hele zakken met goud in onze bek.

Alle goede voornemens met betrekking tot je strategie kunnen overboord.
Vanaf nu is het gewoon weer dikke greed en uit ongepaste emotie ondoordachte trades maken met het spaargeld van je kinderen.

Een nieuwe bull geeft je ook de gelegenheid om je dikke zakken alts die op -99% staan alsnog te dumpen op nieuwe, greater fools. Jij voelt je dan weer helemaal het mannetje als je je zeker gewaande verlies weet te beperken tot -50%. Winning!

Maar een nieuwe bull heeft nieuwe hypes nodig. Geen ICO's, geen NFTs deze keer. Persoonlijk zie ik wel wat in gedecentraliseerde ATMs in tweedewereldlanden. Een mooie niche waar ook relatief weinig toetreders zullen zijn - wat de kansparels in dat domein alleen maar mooier maakt!

Vier het goed.
Gorgel je bek schoon met champagne, sla een blik kaviaar stuk op de rand van de plee.

Leef. Leef weer.

Maktub

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen 24k of 14k a.u.b.

Niet van dat halfslappe boomerstonk gekut meer.

Volatiliteit verdomme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:01
Prachtig, op m’n tijdlijn nu een perma bear en perma bull onder elkaar.
Wie moet ik nu volgen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URg2qFxzv80aRpNROIZ40cSHsVI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YOTDtTC0LJLsKKYT0654QXqS.jpg?f=user_large
Ik volg het sc wel, fomo me overal in!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:02
Je hart. Volg je hart.
Want je hart klopt altijd. O+

Sorry, van nieuwe bullmarkets word ik zo week als een wijf bij de Trendhopper.

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Don Guacamole schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:34:
Wie moet ik nu volgen?
[Afbeelding]
dat is easy, ADHD duitser heeft echt wel trading skills, tis meer de manier en het geschreeuw wat bagger is.

El knuppel heeft zoals het hier al aangetoond was nog geen 1x gelijk gehad, wat knap is statistisch gezien. Een aap had denk ik vaker de juiste kant op gewezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:03
Wie moet ik nu volgen?
[Afbeelding]
Beide wel extreem in hun doen, altijd zo geweest. Wie oh wie gaat deze keer nat?

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Nu niks kopen is… (nooit iets kopen) duurder inkopen >:)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wie moet ik nu volgen?
[Afbeelding]
Natuurlijk is dit een bull trap. Zo naar de 250k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
PlanR schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:38:
Dat worden mooie memes van jou als we op 14k staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Zo komt mijn btc transfer van 1 sat/vB er nooit doorheen. HODL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
PlanR schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:38:

@Gelukszoekr nog even wachten he ouwe reus.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso niet verstandig om nu te kopen. Na wat volatiliteit kun je beter de kat even uit de boom kijken.

Eerst maar zien waar het wat stabiel wordt.

Ik denk zelf dat de 100k wel een mooi stabiel vloertje zou zijn.

Maargoed je moet wel gek zijn daar te verkopen, kun je beter rond de 690k doen als iedereen denkt dat we naar 1M gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bassie zei altijd: Altijd blijven wachten.

Edit: nu kopen ben je gewoon te laat.

[ Voor 32% gewijzigd door DAMAGE op 12-01-2023 19:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
raq schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:30:
[...]

Wat een heerlijke grafiek van RMRK (hier, ff op week zetten).
Alleen deze heerlijke -97,5% grafiek is al voldoende reden voor mij om te kopen, op Kucoin heb je zoveel pareltjes die echt insane gaan als de bull aan is. Ik herinner me zakjes bepro en xyo die van 25euro naar 1800+euro gingen.
Ik ben van plan dit type aankopen te doen als die 14k btc werkelijkheid is, maar 'geduld' is niet mijn kernkwaliteit, mn handen jeuken.
Mooi dit, jij noemt xyo, ik even opzoeken en kom tot de conclusie dat dit echt 1 van de meest gure shitcoins ooit is.
1 dag later:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tt8fjSGk-P0j6UkBKOIMlUg_TpA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AxyH1WzTuPwG8H5GwDR0SL0q.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:38:
[...]

dat is easy, ADHD duitser heeft echt wel trading skills, tis meer de manier en het geschreeuw wat bagger is.

El knuppel heeft zoals het hier al aangetoond was nog geen 1x gelijk gehad, wat knap is statistisch gezien. Een aap had denk ik vaker de juiste kant op gewezen
En dan heb je ook nog dit soort mensen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h9ptLUhtva037KI2NijLk5N2r4w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5jGR6oC54njtRiGmdRLKmOFX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Gadverdamme zeg. Dat is echt smerig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ1984
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:51:
Aiai... Dat worden weer dure satjes rond de 24e...

Maarja. Sub 20k? DCA.
Dat is de hamvraag: wanneer stop je met DCA? Ik vanaf 20k.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:43

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/soc_rozzkpkppZ9izpdf1CSlmxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jd5O3Jn0JNSwkCdeCighCHH8.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcPxEWyqhG5j_HJj6Ebuo8Q2OzA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mYVAL4eKS1mDOekO5vpuGtbT.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccNpMVo2_h1g9-TNgMPGqSAeJXc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/18UpkmgVxDIsuIIVI4UonYqi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:03
Taro schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:48:
[...]

En dan heb je ook nog dit soort mensen:
[Afbeelding]
Hoogste boom... lekker ouderwets wat mij betreft

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ryderr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:51:
[...]

Hoogste boom... lekker ouderwets wat mij betreft
Exact, en geen aandacht meer geven.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we Roellie80 ook niet al teveel pesten jongens, deze man is en blijft een slowchat pionier.

Heeft dikke gains gemaakt op een shitcoin terwijl iedereen en zijn moeder jankend REKT lag te gaan in de goot van de ponzimarkt, naast de crystal meth junkies.

Iedereen maakt wel eens een slippertje. Natuurlijk is volmondig in goud stappen dan wel echt een laconieke bitchslap in het gezicht van een Bitcoiner, maar zand erover.

Een geintje is leuk natuurlijk.

Over een maandje of wat heeft die gast zijn geld al weer verdrievoudigd op 1 of andere shitcoin en koopt ie alsnog 2 keer zo veel Bitcoin terug, om dan vol de run naar 420k mee te pakken en hoeft ie in plaats van 4 dagen per week nog maar 4 dagen per maand te werken.

En dan alsnog met kaviaar en champagne van 10k per fles voor €19,95 naar Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
zwembroek schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:42:
[...]

Als we daar ooit komen.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:30:
Morgen 24k of 14k a.u.b.

Niet van dat halfslappe boomerstonk gekut meer.

Volatiliteit verdomme.
Te weinig, 69k all the way!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Hey jij brengt die naam hier steeds naar voren he :') :D

Vanaf de bodem nu gewoon al 23% omhoog. Dat zijn wel serieuze getallen. Als je het grote plaatje bekijkt is het natuurlijk nog helemaal niks. Maar we zijn iig weer iets aan het doen. Pas als we het level waar we nu zitten vast kunnen houden begint het ergens op te lijken, maar er is nog een hele lange weg te gaan voordat we pas bullmarkten kunnen confirmen. Maar hey. Ff een feestje mag best na bijna 2 jaar straight dumpage in de charts.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nieuwe tegels kunnen ook weer gebakken worden lees ik al:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBbUqLfRZjDn3Wxd4QSS8OMokB0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Nwj6lmbGMs6ydX8wK5dxHkq5.png?f=user_large
Credits naar @MrMrq

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
bullmarket is pas aan als er nieuwe gezichten hier langs komen, dus bullmarket is nog niet aan ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:01:
bullmarket is pas aan als er nieuwe gezichten hier langs komen, dus bullmarket is nog niet aan ;)
Ja klopt, voor mij is de bullmarkt pas echt begonnen als de Cardano fanboys weer praatjes krijgen.

Dan weet je echt dat we flink aan het bubbelen zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:01:
Ik las vanmiddag een shill mbt één of andere Crypto ATM die als eerste in Istanbul geïntroduceerd zou worden. Het was een hele vroege shiller en één shiller maakt nog geen bullrun en meestal komen ze pas als de hype echt aan is, maar toch, signs..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:05:
[...]

Ja klopt, voor mij is de bullmarkt pas echt begonnen als de Cardano fanboys weer praatjes krijgen.

Dan weet je echt dat we flink aan het bubbelen zijn.
Als die komen en je zit nog in fiat (of goud, whatever) dan weet je iig zeker dat je de boot gemist hebt inderdaad, haha.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qq4RRF8TLoBQp6_K0gTekyDCYpQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fQgb3lwlrfMVNmJE1gSYiSHb.gif?f=user_large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:06:
[...]

Ik las vanmiddag een shill mbt één of andere Crypto ATM die als eerste in Istanbul geïntroduceerd zou worden. Het was een hele vroege shiller en één shiller maakt nog geen bullrun en meestal komen ze pas als de hype echt aan is, maar toch, signs..
Dat was echt wel een signaal.

Istanbul.

Is-tan-bull

Is het dan bull?

Tis dan bull.

Fuck, deze space is echt gevuld met paranormale events.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u63nrmBz-FXMxBItPp5Bm-MKBcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DXShvDkOpCiycojYWTuJXVvp.jpg?f=fotoalbum_large
mag deze al?

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 174 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!