Zero.
All-in hefboom 2.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Och, heb beide coins gehad en een ritje van 5% mee gemaakt. Winst is winst laten we maar zeggen.BoulaMouzer schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:44:
Zat in gedachten verzonken 14 dagen geleden, en zag het al voor mij om wat FET en GALA aan te schaffen.
Nu overheerste de Bear gedachte bij mij en liet het voor wat het was...![]()
Soms is de eerste gedachte nog niet zo slecht of...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nice hahaha!
Hahaha nice!
Damn wat knapt de sfeer op van een groene paal van dik 2,5%! Dat belooft wat
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
anti elppa schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:15:
[...]
hahaha ik iig niet.
maargoed, eerst maar ff de 17.5 en 18.5 te grazen nemen. Morgen iig mister HP deskjet powel aan het woord en donderdag inflatie usa cijfers. Eens zien wat dat doet
:fill(white):strip_exif()/f/image/uNFD33F1NxY3AxLPiujqp2i0.png?f=user_large)
bij -0.5% zitten we allemaal te juinen bij de Bruna!Bushalte schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:11:
[...]
Nice hahaha!
[...]
Hahaha nice!
Damn wat knapt de sfeer op van een groene paal van dik 2,5%! Dat belooft wat
nothing stops this train
old style!!
deze ook nog maar ff om boelish sentiment aan te wakkeren.
Edit: nieuwe garde kent novogratz natuurlijk ook helemaal niet. Ik word echt oud
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 09-01-2023 20:33 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Om die +500 dollar? Beetje tam. Kinderhandel zijn snel gevuld.YES schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:16:
Wordt er hier nog een beetje moon geroepen vandaag?
Zowel in januari 2015 als 2019 duikelde de koers nog mooi naar beneden. En dat was zonder economisch stilte voor de storm.
Joosie200 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:36:
[...]
Om die +500 dollar? Beetje tam. Kinderhandel zijn snel gevuld.
Zowel in januari 2015 als 2019 duikelde de koers nog mooi naar beneden. En dat was zonder economisch stilte voor de storm.
:strip_exif()/f/image/exf97n3CVrhkLWii2vtUxp5o.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha geweldig dat alle klassiekers voorbij komen nu, die ik twee jaar geleden overigens helemaal nog niet kende. Nog een week of twee en dan zit ik er precies twee jaar (weer) inanti elppa schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:24:
[...]
old style!!
deze ook nog maar ff om boelish sentiment aan te wakkeren.
Edit: nieuwe garde kent novogratz natuurlijk ook helemaal niet. Ik word echt oud
[YouTube: Bitcoin is going to ZERO meme]
Klopt, maar in 19 kwam ie nooit meer lager begin dec 18. 15 was de bodem maandje later. Niet dec 14 dus, maar jan. 2015.Joosie200 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:36:
[...]
Fyi, bodem deze keer was nov 2022. Maandje eerder dus. Dat dat maar ff duidelijk is ja?!
Joosie200 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:36:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fv3LcGfJcEwnxfukY5wCAzJ1.gif?f=user_large)
Als je bedoelt dat we niet te vroeg moeten juichen, eens. Alleen het is ook wel een keer weer leuk dat de memes je om de oren vliegen hier
[ Voor 13% gewijzigd door YES op 09-01-2023 20:43 ]
YES schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:41:
[...]
Haha geweldig dat alle klassiekers voorbij komen nu, die ik twee jaar geleden overigens helemaal nog niet kende. Nog een week of twee en dan zit ik er precies twee jaar (weer) in
"Waar was jij toen Visca voor het eerst in Bitcoin stapte?" Iedereen die het zich zal herinneren.YES schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:41:
[...]
Haha geweldig dat alle klassiekers voorbij komen nu, die ik twee jaar geleden overigens helemaal nog niet kende. Nog een week of twee en dan zit ik er precies twee jaar (weer) in
Dit is zo'n mijlpaal zoals 9/11, de aanslag op Pim Fortuyn, etc.
Ik al bijna 5 jaar inmiddels, al weet ik de dag niet precies. Begin 2018 ja, vlak na de top in 2017.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik stuurde zojuist 1 RMRK naar het Ethereum adres van mijn Ledger. Werd gelijk herkend door het MOVR netwerk. Helaas nog niet zichtbaar op mijn Ledger. Ik wacht nog even met het verplaatsen van de rest van de bag. Hopelijk gaat dit goed.zwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:33:
[...]
Je kan RMRK via Statemine verzenden naar Nova wallet. Is een aanbevolen sofware wallet door Polkadot. Je kan ook kiezen voor MOVR netwerk. Dan wordt RMRK automagisch omgezet naar xcRMRK. Deze kan je rechtstreeks naar je MOVR Ledger adres sturen. Dan heb je de zekerheid van een hardware wallet.
Hoef je niet zo sarcastisch te gaan doen.Bushalte schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:44:
[...]
"Waar was jij toen Visca voor het eerst in Bitcoin stapte?" Iedereen die het zich zal herinneren.
Dit is zo'n mijlpaal zoals 9/11, de aanslag op Pim Fortuyn, etc.
Ik al bijna 5 jaar inmiddels, al weet ik de dag niet precies. Begin 2018 ja, vlak na de top in 2017.
Bovendien ben ik eind 2017 voor het eerst ingestapt, en al snel omgezet naar de ultieme moon-munt XRP, wat ging ik toch rijk worden! Heb daar daarna als traumaverwerking niet meer naar omgekeken. Was ook bitter weinig van over toen ik de diverse seed phrases er weer bij pakte in januari '21.
Zolang je maar gezond bent!YES schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:47:
[...]
Hoef je niet zo sarcastisch te gaan doen.![]()
Bovendien ben ik eind 2017 voor het eerst ingestapt, en al snel omgezet naar de ultieme moon-munt XRP, wat ging ik toch rijk worden! Heb daar daarna als traumaverwerking niet meer naar omgekeken. Was ook bitter weinig van over toen ik de diverse seed phrases er weer bij pakte in januari '21.
Je hebt Metamask nodig om ze te zien. Ledger adres toevoegen aan Metamask en het MOVR netwerk selecteren in Metamask. Dan zie je ze staan.thierry1982 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:45:
[...]
Ik stuurde zojuist 1 RMRK naar het Ethereum adres van mijn Ledger. Werd gelijk herkend door het MOVR netwerk. Helaas nog niet zichtbaar op mijn Ledger. Ik wacht nog even met het verplaatsen van de rest van de bag. Hopelijk gaat dit goed.
P.s. Je keys van RMRK staan op de Ledger en niet Metamask.
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 09-01-2023 20:56 ]
Iemand gisteren nog FTX gekocht? Aardige pump gaande.
Green candle chaser
FTT ook +60%. Ja dit gaat allemaal weer snoeihard door het putje. Paupers.
O ik dacht dat ik een stukje 'opa vertelt' deed, maar jij was er dus nog eerder bij.YES schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:47:
[...]
Go XRP!YES schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:47:
[...]
Dit is echt 1 van de allerbeste gifs.
Kort, krachtig, instant duidelijk. En ik moet er iedere keer om gniffelen. Love it.
YES schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:47:
[...]
:strip_exif()/f/image/cO6Tv8aOToMQg4887RzRKBEZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ohhh ik heb nog veul leukere. Zeg eens iets stoms, laat ik het zienBushalte schreef op maandag 9 januari 2023 @ 21:21:
[...]
Dit is echt 1 van de allerbeste gifs.![]()
Kort, krachtig, instant duidelijk. En ik moet er iedere keer om gniffelen. Love it.

UberLurker Departement #GG.
Waardoor Metamask een link kan maken tussen je IP-adres, je funds en je wallet adressen. Via bijv. de recente Lastpass hack koppelen ze dat via je IP weer aan bekende accounts, of niet encrypted notes met daarin seed phrases. Of zien ze dat je een NAS hebt die via internet te bereiken is en vinden op die manier op je lokale netwerk backups met andere gegevens.zwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:52:
[...]
Je hebt Metamask nodig om ze te zien. Ledger adres toevoegen aan Metamask en het MOVR netwerk selecteren in Metamask. Dan zie je ze staan.
P.s. Je keys van RMRK staan op de Ledger en niet Metamask.
Ik zou persoonlijk mijn Ledger nooit aan Metamask of een andere dienst koppelen...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
iets stomsSkrunsies schreef op maandag 9 januari 2023 @ 21:33:
[...]
Ohhh ik heb nog veul leukere. Zeg eens: "iets stoms", laat ik het zien

deze NFT wordt echt miljoenen waard!
of $0.06
nothing stops this train
Met een beetje pech heb je je Ledger gekocht in de periode waar de database (althans die bij hun Shopify partner) zo lek als een mandje was en sta je dus met naam + volledige adres in een uitgelekte lijst.Taro schreef op maandag 9 januari 2023 @ 21:37:
[...]
Waardoor Metamask een link kan maken tussen je IP-adres, je funds en je wallet adressen. Via bijv. de recente Lastpass hack koppelen ze dat via je IP weer aan bekende accounts, of niet encrypted notes met daarin seed phrases. Of zien ze dat je een NAS hebt die via internet te bereiken is en vinden op die manier op je lokale netwerk backups met andere gegevens.
Ik zou persoonlijk mijn Ledger nooit aan Metamask of een andere dienst koppelen...
Met een beetje creativiteit kunnen ze dan via de bronnen die Taro net aanhaalt wel achterhalen welke wallet er bij welke persoon hoort.
Iets zei me dat deze zou komen.
is een 2e hands Ledger dan niet veiliger die je bij iemand kan ophalen op marktplaats?paul-s83 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:04:
[...]
Met een beetje pech heb je je Ledger gekocht in de periode waar de database (althans die bij hun Shopify partner) zo lek als een mandje was en sta je dus met naam + volledige adres in een uitgelekte lijst.
Met een beetje creativiteit kunnen ze dan via de bronnen die Taro net aanhaalt wel achterhalen welke wallet er bij welke persoon hoort.
nothing stops this train
KloptKol Nedra schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:11:
[...]
is een 2e hands Ledger dan niet veiliger die je bij iemand kan ophalen op marktplaats?![]()
Ik heb een laptop die ik alleen gebruik voor crypto met VPN etc. Mijn seed phrase staat op de Ledger dus mijn funds zijn safu toch? En mijn IP kan niet gelinkt worden aan mijn funds. Naast mijn laptop die ik alleen voor crypto gebruik loopt mijn verbinding via het netwerk van de overheid.Taro schreef op maandag 9 januari 2023 @ 21:37:
[...]
Waardoor Metamask een link kan maken tussen je IP-adres, je funds en je wallet adressen. Via bijv. de recente Lastpass hack koppelen ze dat via je IP weer aan bekende accounts, of niet encrypted notes met daarin seed phrases. Of zien ze dat je een NAS hebt die via internet te bereiken is en vinden op die manier op je lokale netwerk backups met andere gegevens.
Klopt, is idd niet veiliger. Beste optie zou dus zijn om hem direct bij Leder te bestellen met een e-mailadres welke je nergens anders voor hebt gebruikt en laten afleveren bij een PostNL Locker e.g. zodat je volledig anoniem de Ledger kan oppikken.Kol Nedra schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:11:
[...]
is een 2e hands Ledger dan niet veiliger die je bij iemand kan ophalen op marktplaats?![]()
En daar gaat het dus miszwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:25:
[...]
loopt mijn verbinding via het netwerk van de overheid.

In jouw geval correct, maar anderen die dit doen hebben mogelijk niet zo'n setupzwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:25:
[...]
Ik heb een laptop die ik alleen gebruik voor crypto met VPN etc. Mijn seed phrase staat op de Ledger dus mijn funds zijn safu toch? En mijn IP kan niet gelinkt worden aan mijn funds. Naast mijn laptop die ik alleen voor crypto gebruik loopt mijn verbinding via het netwerk van de overheid.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Deze is nog niet voorbij gekomen?? SCHANDE!
nothing stops this train
@zwembroek jammer joh, ik heb je seedphrase
Hoe? Zie sig
Dus voor de eerste geintresseerde tweakert. Doe er je voordeel mee:
* sh4d0wman kijkt naar de koers en gaat zoeken naar 16k babe.

Dus voor de eerste geintresseerde tweakert. Doe er je voordeel mee:
Lach niet te hard als je zijn balans ziet. Helaas geen whale, ook geen shrimp, meer richting plankton. Maar dat kan bij een goede bullrun ook wel een tientje waard worden!moon tieten bullish jinxed bear safu
rekt bull lambo hopium shitcoin bruna
* sh4d0wman kijkt naar de koers en gaat zoeken naar 16k babe.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En daar gaat mijn rust weer, nog geen 24uur later en de eerste plebs staan alweer voor mijn tent met hun rolletje plee papier
Eet smakelijk.Slux schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:01:
En daar gaat mijn rust weer, nog geen 24uur later en de eerste plebs staan alweer voor mijn tent met hun rolletje plee papier
/f/image/mcZ0XG2eQ67u0Gp4sQeO2PKy.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet hoe goed je hebt gekeken naar de derde afbeelding, maar dat lijken geen knakworstjes of gehaktballetjes te zijn

Dat zit wel Schnorr.
Dat is wat je gebruikt om een frikandel te maken, verbasterde rekteroni. Wel luxe hoor. Alleen op dagen dat Luna moon doet.Stukfruit schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:33:
[...]
Ik weet niet hoe goed je hebt gekeken naar de derde afbeelding, maar dat lijken geen knakworstjes of gehaktballetjes te zijn
Binance heeft 2 jaar na het maken van het snapshot eindelijk de XRP Flare airdrop voltooid: https://www.binance.com/e...7215b438fbb1eab23e041ad1d.
Toch weer een paar USD's erbij als je ze naar bijv. Kraken verstuurd om te verkopen
Toch weer een paar USD's erbij als je ze naar bijv. Kraken verstuurd om te verkopen
Wen crypto.comTaro schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:33:
Binance heeft 2 jaar na het maken van het snapshot eindelijk de XRP Flare airdrop voltooid: https://www.binance.com/e...7215b438fbb1eab23e041ad1d.
APT trekt ook even een sprintje. Ben op de trein gesprongen maar vraag me wel af hoe lang ik er op blijf zitten.
Wellicht zijn dit soort nieuwe coins goed om te verzamelen voor de volgende bull, ik sla er wel een tasje van in. Veel knallers van de vorige bull zie ik niet meer terug komen. Zou leuk zijn om ergens een x10 op te pakken!
Wellicht zijn dit soort nieuwe coins goed om te verzamelen voor de volgende bull, ik sla er wel een tasje van in. Veel knallers van de vorige bull zie ik niet meer terug komen. Zou leuk zijn om ergens een x10 op te pakken!
Kraken deed ook mee. Ook al had ik speciaal voor die snapshot wat XRP gekocht, word ik liever niet aan die actie herinnerd. "You have been identified..." klinkt ook meer als een beschuldiging dan iets waar je blij mee moet zijn.Taro schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:33:
En terecht.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cz1k0Cv7jMMkSSvBUtHSDMDc.jpg?f=user_large)
Dat klinkt inderdaad alsof je je ergens schuldig aan hebt gemaakt. Tjah, we worden natuurlijk allemaal liever niet geassocieerd met XRP, maar een paar centen verdienen met een airdrop is altijd welkom en daarvoor zet ik mijn principes graag opzij.Ray_ schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:35:
[...]
Kraken deed ook mee. Ook al had ik speciaal voor die snapshot wat XRP gekocht, word ik liever niet aan die actie herinnerd. "You have been identified..." klinkt ook meer als een beschuldiging dan iets waar je blij mee moet zijn.
En terecht.
[Afbeelding]
XRP airdrop en iedereen in de slowchat blijkt ineens XRP te hebben.
Geitenbende! Allemaal.
Geitenbende! Allemaal.
Ho ho. Alleen voor de airdrop. Vlak er na verkocht. Helaas met winst, dus ik voelde mij nog viezer.Darrell schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:45:
Geitenbende! Allemaal.
Enkeltje hel verdien je hiermee!Ray_ schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:47:
[...]
Ho ho. Alleen voor de airdrop. Vlak er na verkocht. Helaas met winst, dus ik voelde mij nog viezer.
XRP FTW!! ....Darrell schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:45:
Geitenbende! Allemaal.
Sorry zei ik dat hardop?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Haha je hoort nooit XRP moon ofzo en ineens heeft iedereen het. Geen paniek, ik heb niet dus je bent niet alleenDarrell schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:45:
Geitenbende! Allemaal.
Sowieso, airdrops… anyway!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
elke maand fiat airdops!DAMAGE schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:55:
Sowieso, airdrops… anyway!
die snel verzilveren naar BTC
nothing stops this train
Dat is de leven!Kol Nedra schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:13:
[...]
elke maand fiat airdops!
die snel verzilveren naar BTC
Vanaf welk bedrag kan/wil jij eigenlijk uitstappen en eindelijk eens die plek onder de brug verlaten?Slux schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:01:
Doel is een groter cartonnendoos zodat hij liggend kan slapen, denk ikJJ1984 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:20:
[...]
Vanaf welk bedrag kan/wil jij eigenlijk uitstappen en eindelijk eens die plek onder de brug verlaten?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
De dag dat ik niet meer afhankelijk ben van o.a. de voedselbank en wat @Gondor zegt een iets ruimer plekje heb om te slapen.JJ1984 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:20:
[...]
Vanaf welk bedrag kan/wil jij eigenlijk uitstappen en eindelijk eens die plek onder de brug verlaten?
stapje voor stapje, misschien verdien ik ooit nog eens iets, en kan ik een sociale huurwoning krijgen, maar ik zit nu nog een paar jaar in de schuldsanering.
En wel een internetverbinding hebben.. man man man prioriteitenSlux schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:38:
[...]
De dag dat ik niet meer afhankelijk ben van o.a. de voedselbank en wat @Gondor zegt een iets ruimer plekje heb om te slapen.
stapje voor stapje, misschien verdien ik ooit nog eens iets, en kan ik een sociale huurwoning krijgen, maar ik zit nu nog een paar jaar in de schuldsanering.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tegenwoordig zijn er gewoon hotspot zone's hoor, en soms pak ik wat internet op van auto's die in de file staan.Vis schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:41:
[...]
En wel een internetverbinding hebben.. man man man prioriteiten
NDAQ opent groen. SPX zal wel volgen denk. DXY wordt nog steeds gedumpt. Kijken wat de dag gaat brengen.
Een paar ton maar? Rookie numbersSlux schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:44:
[...]
Ja China had recent ook een paar ton ingeslagen geloof ik.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
17.3K wilt nog niet echt he mannen?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja idd was maar 30 ton in december en 32 ton in November
https://www.forexlive.com...nes-in-november-20230108/
Arme zieltjes daar.
Hopelijk heeft Jerome straks nog wat positiefs te vertellen..DAMAGE schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:45:
Kijken wat de dag gaat brengen.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ben benieuwd hoe je zet gaat uit pakken.
Dit zijn meestal ook geen rookie cycles (als in jaren)
@BTFD Dat zou mooi zijn inderdaad. Hoe laat is dat onze tijd? Ik dacht 15.00 uur maar blijkbaar is het later. Zou leuk zijn voor wat verdere upside na een dik jaar dikke dumpage.
Vrijwel alles wacht op wat er vanavond gaat komen. Jerome tovert weer wat cijfers uit zijn hoed.sjorremans schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:47:
17.3K wilt nog niet echt he mannen?
Is dus blijkbaar donderdag pas...
[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 10-01-2023 16:03 ]
Hoe moest hij anders zijn Kamado Joe BBQ bestellen en laten bezorgen?Vis schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:41:
[...]
En wel een internetverbinding hebben.. man man man prioriteiten
Nog meer bos plat in Suriname dus? Dat goud is echt niet goed voor het milieu.... Enorme gebieden afgraven om het daarna onder de grond in kluizen op te slaan en er niets mee te doen. Zonde.
https://www.rtlnieuws.nl/...suriname-we-moeten-werken
Ook dat ja, wat je allemaal niet op krediet dan doen tegenwoordig.Taro schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:52:
[...]
Hoe moest hij anders zijn Kamado Joe BBQ bestellen en laten bezorgen?
Ben lekker aan het genieten hier met een speklapje wel iets over datum maar proef je niks van, en met een nieuw flesje rum.
:strip_exif()/f/image/PUxPsuUkkBKcADJwG4voVKTv.jpg?f=fotoalbum_large)
Die brug woningen worden ook steeds fancier he. Bofkont!
Ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van. Het is vooral saai. Geen beweging in te krijgen. Voor wat meer adrenaline is crypto veel leukerAlpina schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:49:
[...]
Ben benieuwd hoe je zet gaat uit pakken.
Dit zijn meestal ook geen rookie cycles (als in jaren)
Ja, het is niet goed voor de natuur. Maar zou je denken dat Bitcoiners hier graag een discussie voeren over de impact van iets op het milieu?Taro schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:54:
[...]
Nog meer bos plat in Suriname dus? Dat goud is echt niet goed voor het milieu.... Enorme gebieden afgraven om het daarna onder de grond in kluizen op te slaan en er niets mee te doen. Zonde.
https://www.rtlnieuws.nl/...suriname-we-moeten-werken
@Gelukszoekr de ironie wil dat die goud aanbidders altijd de natuur en het milieu aanhalen bij BTC. Well guess what.
En Suriname waar zwarte piet nog gewoon normaal is met Sinterklaas.. Zo land kan je toch niet meer serieus nemen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:04:
[...]
Ja, het is niet goed voor de natuur. Maar zou je denken dat Bitcoiners hier graag een discussie voeren over de impact van iets op het milieu?
Zullen ze daar ook bruggen met wifi hotspots hebben ? vraag het voor een vriend
Nee, maar het gaat mij er meer om dat heel veel mensen goud goedkeuren en Bitcoin & crypto afkeuren ivm de impact op het milieu, terwijl goud waarschijnlijk nog veel discutabeler is en men dat voor het gemak maar even lijkt te vergeten.Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:04:
[...]
Maar zou je denken dat Bitcoiners hier graag een discussie voeren over de impact van iets op het milieu?
Niets is overigens goed voor het milieu, het is dan minder slecht voor het milieu
Zoals jullie weten ben ik het er helemaal mee eens hoor. Bitcoin is beter dan Goud 
Bitcoin is in vergelijking met goud:
makkelijker en goedkoper te verplaatsen
makkelijker en goedkoper op te slaan
makkelijker en goedkoper op te delen
makkelijker en goedkoper te controleren op echtheid
Werkelijk schaars. Van goud weten we niet hoeveel we nog gaan vinden of hoeveel er überhaupt in omloop is.
Volgens een schatting van de University of Cambridge is jaarlijks ongeveer 151 TWh aan elektriciteit nodig voor de Bitcoin. 39 procent van de computersystemen die de complexe wiskundige formules voor de bitcoin oplossen draait op duurzame energie" Is dat veel? Er is in elk geval al veel duurzaam. We kunnen dit ook met goud vergelijken.
"De goudindustrie produceert jaarlijks tussen de 2.500 en 3.000 ton nieuw goud en verbruikt daarvoor volgens Don Wyper, de COO van het Amerikaanse cryptoplatform DigitalMint, 475 miljoen gigajoule aan elektriciteit. Dat staat gelijk aan ongeveer 132 TWh..."
Dat maakt elkaar dus niet zoveel. En dan is er nog niet gekeken naar de werkomstandigheden en directe impact op de omgeving bij goudmijnen.
"Maar goud heeft een toepassing in electronica" hoor ik je denken. Ja, maar we hebben meer dan genoeg goud gedolven om aan de vraag vanuit de industrie te voldoen. We zouden ook onze goudbaren hiervoor kunnen gaan gebruiken. Dus is alle energie en vervuiling van de goudmijnbouw zo niet nog slechter?
Energie kan en wordt steeds goedkoper. In Saudi Arabië voor onder de $1 per 1kwh.
Voor het minen van Bitcoin een duidelijke drang om de goedkoopste energie te vinden. Dit zal in de toekomst steeds meer duurzame energie zijn. Door het decentrale karakter kan je overal ter wereld Bitcoin minen. Een goudmijn kan je niet verhuizen.
- Bron RoelsCryptotips®
Werkelijk schaars. Van goud weten we niet hoeveel we nog gaan vinden of hoeveel er überhaupt in omloop is.
Volgens een schatting van de University of Cambridge is jaarlijks ongeveer 151 TWh aan elektriciteit nodig voor de Bitcoin. 39 procent van de computersystemen die de complexe wiskundige formules voor de bitcoin oplossen draait op duurzame energie" Is dat veel? Er is in elk geval al veel duurzaam. We kunnen dit ook met goud vergelijken.
"De goudindustrie produceert jaarlijks tussen de 2.500 en 3.000 ton nieuw goud en verbruikt daarvoor volgens Don Wyper, de COO van het Amerikaanse cryptoplatform DigitalMint, 475 miljoen gigajoule aan elektriciteit. Dat staat gelijk aan ongeveer 132 TWh..."
Dat maakt elkaar dus niet zoveel. En dan is er nog niet gekeken naar de werkomstandigheden en directe impact op de omgeving bij goudmijnen.
"Maar goud heeft een toepassing in electronica" hoor ik je denken. Ja, maar we hebben meer dan genoeg goud gedolven om aan de vraag vanuit de industrie te voldoen. We zouden ook onze goudbaren hiervoor kunnen gaan gebruiken. Dus is alle energie en vervuiling van de goudmijnbouw zo niet nog slechter?
Energie kan en wordt steeds goedkoper. In Saudi Arabië voor onder de $1 per 1kwh.
Voor het minen van Bitcoin een duidelijke drang om de goedkoopste energie te vinden. Dit zal in de toekomst steeds meer duurzame energie zijn. Door het decentrale karakter kan je overal ter wereld Bitcoin minen. Een goudmijn kan je niet verhuizen.
- Bron RoelsCryptotips®
Je weet dat het meeste goud gewoon digitaal verhandeld wordtGelukszoekr schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:20:
Zoals jullie weten ben ik het er helemaal mee eens hoor. Bitcoin is beter dan Goud
- Bron RoelsCryptotips®
Not your stash not your goldSlux schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:00:
[...]
Je weet dat het meeste goud gewoon digitaal verhandeld wordt
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!