This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Eerst zien dat we de vorige low van 17575 kunnen gainen en daar boven blijven. Als je daar reject is het verder naar beneden. Kunnen we daar boven blijven kunnen we verder omhoog kijken. Dat level gainen is key voor verdere upside. Vorige rejection punt waar we vanaf kwamen was 18368.5, die heeft ons naar deze low gebracht. Als je dat kunt gainen dan kunnen we pas echt omhoog kijken. Dat is het level waar je naar zou moeten kijken. (long/short maakt mij niks uit doe wat je wilt)
Edit: 18368.5 is trouwens ook de bodem van de range waar je in wilt komen. Daar staan vaak dus veel shorts. Daarom zijn we daar de vorige keer ook gereject. Als je in dat prijsgebied kan komen is dat dus wel een belangrijke gebreurtenis.
Ok klaar nu met boterhammetjes smeren
(Prijzen gebaseerd op de Bybit Perp Contract chart bw)
[ Voor 94% gewijzigd door DAMAGE op 09-01-2023 06:32 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ik had al wat geknutseld maar lag al te pitten...sh4d0wman schreef op maandag 9 januari 2023 @ 06:02:
Dan maar weer eens een dame met uit de oude doos...
[Afbeelding]
Doei!* sh4d0wman is naar de Bruna
edit: potverdikkie, hij is nog dicht
Maar bij deze:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pN0lZP7B0HSH4ZCYPMGV7KUN.jpg?f=user_large)
LIKE
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bag gekocht tijdje terug en bezig met de OP quests. Beetje bezig blijven in deze bearmarketTaro schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:54:
OP blijft wel lekker gaan en de chart ziet er over de langere termijn ook prima uit. Zeker eentje om mee te nemen richting de volgende bullrun.
Binnenkort kun je @Gelukszoekr verwachten met fiat, kun je gebruiken als toiletpapier.Slux schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:05:
Zo zit weer lekker alleen hier onder de brug, ik hoorde iemand 17k roepen en woosh iedereen weg, zelfs de rolletjes wc papier zijn weg
Eens!Gelukszoekr schreef op maandag 9 januari 2023 @ 02:35:
[...]
Stel dat je vandaag €17k hebt. Dan kan je nu 1 Bitcoin kopen. Als Bitcoin tijdens de volgende bullrun op €100k staat, en je verkoopt. Dan heb je €83k winst.
En wat als nou als het lukt om met dezelfde €17k Bitcoin te kopen tegen een prijs van €10k. Dan heb je dus 1.7 Bitcoin. Verkoop je deze als Bitcoin op €100k staat dan win je €153k.
Ik vind zo'n verschil geen non-issue
Alternatief: nu gaan traden met de 17K en je hebt er straks 4 BTC voor i.p.v 1.7 BTC. Met een koers van €100k is dit €400k!!
Ik ben alleen een slechte trader. Eindig waarschijnlijk met 0.5 BTC

Stack Sats
Geldt ook voor Arbitrum, zkSync, MATIC-zkEVM, Starkware, eigenlijk alle ETH Layer2 oplossingen. Ik kijk echter nog even de kat uit de boom. vanwege alle gestakete ETH die in maart vrij gaat komen. Zie ook mijn post in [NK]Taro schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:54:
OP blijft wel lekker gaan en de chart ziet er over de langere termijn ook prima uit. Zeker eentje om mee te nemen richting de volgende bullrun.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb het mij ook afgevraagd, maar denk nu eigenlijk van niet.resusaapje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:58:
[...]
Geldt ook voor Arbitrum, zkSync, MATIC-zkEVM, Starkware, eigenlijk alle ETH Layer2 oplossingen. Ik kijk echter nog even de kat uit de boom. vanwege alle gestakete ETH die in maart vrij gaat komen. Zie ook mijn post in [NK]
Waarom zou iemand in het verleden ETH in een contract stoppen terwijl onbekend was wanneer ze vrij zouden komen? De horizon was toen nog niet bekend. Met andere woorden, als je je ETH (geld) op korte termijn nodig had ging je hier niet in mee of waren er de wrapped token opties. Met een langere termijn visie of de staked rewards als doel ga je ze er nu ook niet uithalen lijkt me.
Arbitrum heeft nog geen token toch?resusaapje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:58:
[...]
Geldt ook voor Arbitrum, zkSync, MATIC-zkEVM, Starkware, eigenlijk alle ETH Layer2 oplossingen. Ik kijk echter nog even de kat uit de boom. vanwege alle gestakete ETH die in maart vrij gaat komen. Zie ook mijn post in [NK]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Klopt. Die moet nog komen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dus bij deze:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large)
Zero.
Vermoed dat dit echt een non-event gaat worden. In de aanloop zal er wel maximaal FUD zijn en een dempend effect hebben op de prijs. Maar verwacht niet dat men massaal staked ETH gaat dumpen zodra het vrijkomt. Je doet dat echt met de langere termijn in gedachte.resusaapje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:58:
[...]
Verwacht wel dat men ETH van de exchanges haalt en kiest voor oplossingen als Lido, Rocketpool, Stakewise of je gaat je eigen node opzetten. Dit is alleen maar een positieve ontwikkeling, want komt decentralisatie van het netwerk te goede.
We hopen allemaal dat er iets gaat gebeuren.DAMAGE schreef op maandag 9 januari 2023 @ 03:02:
@Gelukszoekr met dat verschil dat jij uit gaat van iets waar op je hoopt.
Helemaal goed. Ik roep al maanden dat we naar beneden gaan, en ben blij dat ik niet elke keer overstag ben gegaan als iemand roept dat x een goed aankoop moment was.Ik heb mijn aankopen gedaan ten tijden van de kansen die mij door de markt geboden zijn.
Dat klopt. We weten het niet. De kunst is een zo groot mogelijk deel van de bull mee te pakken. En andersom ook, zo weinig mogelijk van de bear.We weten simpel weg gewoon niet waar de bodem gaat zijn. Ik snap ook wel dat hoe lager je koopt hoe groter het rendement is. Tuurlijk dat is ook zo.
Ik ben in het verleden altijd veel te vroeg weer ingestapt, of te weinig uitgestapt. De verwachting is elke keer maar dat we in no-time een dikke recovery maken. Ik zie vanuit FA oogpunt hier niet echt veel aanleiding toe.Maar zo kun je altijd wel blijven wachten.
Klopt niemand weet het. En ik ben ook niet zo bezig met een exacte prijs. Los van wat glazenbol voorspellingen, maar daar handel ik niet naar.Niemand weet het en mensen die het wel beweren te weten liegen gewoon. En dat weten ze zelf ook. Of je hebt puur geluk.
Zeker! Als ik straks met nog een dikke discount weer instap dan zullen jullie het weten ook! Andersom is immers ook waar. Als we straks naar de maan gaan dan weet iedereen mij wel te vindenEn dat zijn dan vaak de mensen die roepen: zie je nou wel! De prijs kwam wel naar X niveau. Ik zei het toch!
Omdat traders kijken naar TA. Ik kijk liever naar FAMaar elke trader die weet waar die mee bezig is weet dat het zo niet werkt.
Het is zeker leuk voor je ego! Maar daar koop je niks voor? Juist dit soort entries kunnen enorme verschillen maken waren we het al over eens toch?Kortom het is alleen maar leuk voor je eigen ego als het lukt. Maar daar koop je niets voor.
Voor mij is dit juist andersom. Hoe langer in in dit wereldje zit, des te meer erger ik me als ik niet goed zitNa een paar keer dat het dan niet lukt komt vaak het besef dat het allemaal niet zo veel uit maakt. Ik zou ook de ultieme top of bodem willen hebben. Wie wil dat niet? I rest my case
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Vind het jouw stijl van investeren juist wel mooi en heb daar ook wel bewondering voor. Je goed inlezen in iets en daar dan 100% voor gaan. Zoals bijvoorbeeld het lef hebben om rondom 30k volledig uit te stappen (en dat hier te posten) en vervolgens je behoorlijk winstgevende trade met PLU. Ondertussen vrij recent je positie in Goud en dat wederom posten. Wetende dat als het verkeerd uitpakt ze je weten te vinden. Denk dat je afgelopen jaar een prima rendement hebt weten te pakken, en dat is uiteindelijk waar we hiervoor zitten.Gelukszoekr schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:00:
@DAMAGE Heb je een nachtje doorgehaald?
[...]
We hopen allemaal dat er iets gaat gebeuren.
[...]
Helemaal goed. Ik roep al maanden dat we naar beneden gaan, en ben blij dat ik niet elke keer overstag ben gegaan als iemand roept dat x een goed aankoop moment was.
[...]
Dat klopt. We weten het niet. De kunst is een zo groot mogelijk deel van de bull mee te pakken. En andersom ook, zo weinig mogelijk van de bear.
[...]
Ik ben in het verleden altijd veel te vroeg weer ingestapt, of te weinig uitgestapt. De verwachting is elke keer maar dat we in no-time een dikke recovery maken. Ik zie vanuit FA oogpunt hier niet echt veel aanleiding toe.
[...]
Klopt niemand weet het. En ik ben ook niet zo bezig met een exacte prijs. Los van wat glazenbol voorspellingen, maar daar handel ik niet naar.
[...]
Zeker! Als ik straks met nog een dikke discount weer instap dan zullen jullie het weten ook! Andersom is immers ook waar. Als we straks naar de maan gaan dan weet iedereen mij wel te vinden
[...]
Omdat traders kijken naar TA. Ik kijk liever naar FA
[...]
Het is zeker leuk voor je ego! Maar daar koop je niks voor? Juist dit soort entries kunnen enorme verschillen maken waren we het al over eens toch?
[...]
Voor mij is dit juist andersom. Hoe langer in in dit wereldje zit, des te meer erger ik me als ik niet goed zit
Wachten op een lagere BTC is een gok, maar als je goed zit en je hebt voldoende geduld kan dat zeer goed voor je uitpakken. Op dit moment all-in zitten is evengoed een gok. Pakken we vanaf nu een stijgende trend, dan zit je goed, maar kan ook andersom uitvallen.
I'm not buying.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 9 januari 2023
Hij short. Nou ja. Ooit heeft iemand gelijk in de trend
El chappie roept al een half jaar dat we terug gaan naar de 12K en dat er genoeg alts gaan zijn die nog even -50 tot -100% gaan doen vanaf dit punt..keanu_ schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:23:
[Twitter]
Hij short. Nou ja. Ooit heeft iemand gelijk in de trend. Can't wait.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
I know. Blijft vermakelijk CT en iedereen zijn TA.sjorremans schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:29:
[...]
El chappie roept al een half jaar dat we terug gaan naar de 12K en dat er genoeg alts gaan zijn die nog even -50 tot -100% gaan doen vanaf dit punt..
heeft die kneus uberhaubt wel ooit wat bereikt in de crypto space of is het 1 of andere puisten kop van 12 op een zolder kamertje?keanu_ schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:23:
[Twitter]
Hij short. Nou ja. Ooit heeft iemand gelijk in de trend. Can't wait.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik zie het als een mannetje net zoals PlanB; veel lopen roeptoeteren en dan kun je wel eens gelijk hebben met bepaalde dingen. mensen pikken dit op en zo wordt iemand bekendanti elppa schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:50:
[...]
heeft die kneus uberhaubt wel ooit wat bereikt in de crypto space of is het 1 of andere puisten kop van 12 op een zolder kamertje?
nothing stops this train
anti elppa schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:50:
[...]
heeft die kneus uberhaubt wel ooit wat bereikt in de crypto space of is het 1 of andere puisten kop van 12 op een zolder kamertje?
:strip_exif()/f/image/lIzt0sSP3eIIjk7z1Bkmsy8D.jpg?f=fotoalbum_large)
zoals ik dus al dacht, roeptoetert maar wat die kerel. Snap niet dat mensen hem dus quoten en dat dit soort pannekoeken aandacht krijgt. Waarschijnlijk ook nooit meer dan 5 BTC gehad in zijn leven..
5 BTC zou anders een respectabele waarde zijn voor een 12-jarige puistenkop ergens op een zoldertje. Toen ik 12 was was ik al heel blij met een Lego set van 100 guldenanti elppa schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:06:
[...]
zoals ik dus al dacht, roeptoetert maar wat die kerel. Snap niet dat mensen hem dus quoten en dat dit soort pannekoeken aandacht krijgt. Waarschijnlijk ook nooit meer dan 5 BTC gehad in zijn leven..

hahahaha iddalmightyarjen schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:20:
[...]
5 BTC zou anders een respectabele waarde zijn voor een 12-jarige puistenkop ergens op een zoldertje. Toen ik 12 was was ik al heel blij met een Lego set van 100 gulden
Het is social media. Het genereren van engagement (likes, quotes etc) is hun hele business model. Je doet dat of door controversiële standpunten in te nemen of je zegt wat men wilt horen.anti elppa schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:06:
[...]
Dat jij je hier op een extern forum loopt of te winden over zijn Tweet en hem een puisterige puber op een zolderkamertje noemt is juist hetgeen wat hij wilt bereiken. Oke, hij wilt misschien geen puisterige puber genoemd worden. Maar zorgt alleen maar voor meer clicks, likes en volgers.
hij heeft niets bereikt, want ik ga hem niet volgen. En druk maken doe ik me al helemaal niet. Ik verbaas me alleenjvel92 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:32:
[...]
Het is social media. Het genereren van engagement (likes, quotes etc) is hun hele business model. Je doet dat of door controversiële standpunten in te nemen of je zegt wat men wilt horen.
Dat jij je hier op een extern forum loopt of te winden over zijn Tweet en hem een puisterige puber op een zolderkamertje noemt is juist hetgeen wat hij wilt bereiken. Oke, hij wilt misschien geen puisterige puber genoemd worden. Maar zorgt alleen maar voor meer clicks, likes en volgers.
Haha. Wat een werk. Welke idioot neemt er zoveel moeite om al die quotes bij een grafiekje te plakken zeg.
O ja... uit de oude doos... De slowchat grafiek bevat dan toch een stuk meer waarheden. Ook al zijn ze achteraf.
:strip_exif()/f/image/rC2EsYrjF4aJCF0CLEyaOohI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 09-01-2023 13:43 ]
Ook nog maar sinds Feb 2017 in crypto staat in zijn profiel. Dus ik zou ongeveer evenveel moeten wetenanti elppa schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:36:
[...]
hij heeft niets bereikt, want ik ga hem niet volgen. En druk maken doe ik me al helemaal niet. Ik verbaas me alleen
Ook niet meer dan terecht. Ze bouwen in de bear market goed door.
https://coinmarketcap.com.../63adccc641465a5097018fc0
[ Voor 30% gewijzigd door zwembroek op 09-01-2023 14:00 ]
Cheers heb ik ook een zakje van na een shill hier. Op 1.80 ingestapt. Hoe kan ik deze coin verplaatsen van Kucoin naar Ledger? Is dat uberhaupt mogelijk?zwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:58:
RMRK ook weer door de $2. Die was behoorlijk gezakt na de delisting op Kucoin voor inwoners van de United States. Maar heeft de weg naar boven weer gevonden.
https://www.ledger.com/rmrkthierry1982 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:18:
[...]
Cheers heb ik ook een zakje van na een shill hier. Op 1.80 ingestapt. Hoe kan ik deze coin verplaatsen van Kucoin naar Ledger? Is dat uberhaupt mogelijk?
Het is een ERC20 token dus 'gewoon' naar je ETH adres klatsen.
Of bedoel je of je van Kucoin kan withdrawen? Daweeknie
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Je kan RMRK via Statemine verzenden naar Nova wallet. Is een aanbevolen sofware wallet door Polkadot. Je kan ook kiezen voor MOVR netwerk. Dan wordt RMRK automagisch omgezet naar xcRMRK. Deze kan je rechtstreeks naar je MOVR Ledger adres sturen. Dan heb je de zekerheid van een hardware wallet.thierry1982 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:18:
[...]
Cheers heb ik ook een zakje van na een shill hier. Op 1.80 ingestapt. Hoe kan ik deze coin verplaatsen van Kucoin naar Ledger? Is dat uberhaupt mogelijk?
Bedankt maar kon ik sowieso al niet.deurknopje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:08:
je kan niet meer inloggen bij bitvavo.
Iets meer info? Error..?
Ook niet op de laptop, website Exchange….deurknopje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:08:
deurknopje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:08:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JPiWiE5R0bvjyLtws7K2nmSE.gif?f=user_large)
Don Guacamole schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:57:
[...]
Zeker, sterker nog, ik heb alles van mijn ledger op bitvavo gezet. Hoe meer er op staat hoe veiliger het wordt!
Maar ff serieus, de situatie is niet veranderd, je kan ze denk ik prima gebruiken als exchange, maar zou er geen funds laten staan. Better safe than sorry.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SxTx4ZooWYicJZfbTy8si5wY.webp?f=user_large)
"Let op: We ondervinden connectiviteitsproblemen op ons platform, onze teams werken aan een oplossing om de systemen zo snel mogelijk weer online te krijgen. Wij willen u verzoeken later te proberen om in te loggen."deurknopje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:08:
De paniek nog even onder controle houden. Kan immers ook een DDOS zijn. Tog? Tog!?
resusaapje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:16:
[...]
"Let op: We ondervinden connectiviteitsproblemen op ons platform, onze teams werken aan een oplossing om de systemen zo snel mogelijk weer online te krijgen. Wij willen u verzoeken later te proberen om in te loggen."
De paniek nog even onder controle houden. Kan immers ook een DDOS zijn. Tog? Tog!?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/E4yBbAiTn0sM0RgQnsQHu5h8.gif?f=user_large)
Ik kan in ieder geval weer inloggen, had wat QNT gekocht om naar de Ledger te sturen maar ‘da ging dus nie’.
[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 09-01-2023 15:20 ]
Reken daar maar op. Altijd mooi om die asociale domme reacties te lezen van mensen op Twitter over deze storing. "Bitvavo fix nu dat ik weer kan inloggen want ik heb een high risk trade lopen".resusaapje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:16:
[...]
"Let op: We ondervinden connectiviteitsproblemen op ons platform, onze teams werken aan een oplossing om de systemen zo snel mogelijk weer online te krijgen. Wij willen u verzoeken later te proberen om in te loggen."

Bedankt kerel. Dat doet me wel goedjvel92 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:19:
[...]
Vind het jouw stijl van investeren juist wel mooi en heb daar ook wel bewondering voor. Je goed inlezen in iets en daar dan 100% voor gaan. Zoals bijvoorbeeld het lef hebben om rondom 30k volledig uit te stappen (en dat hier te posten) en vervolgens je behoorlijk winstgevende trade met PLU. Ondertussen vrij recent je positie in Goud en dat wederom posten. Wetende dat als het verkeerd uitpakt ze je weten te vinden. Denk dat je afgelopen jaar een prima rendement hebt weten te pakken, en dat is uiteindelijk waar we hiervoor zitten.
Wachten op een lagere BTC is een gok, maar als je goed zit en je hebt voldoende geduld kan dat zeer goed voor je uitpakken. Op dit moment all-in zitten is evengoed een gok. Pakken we vanaf nu een stijgende trend, dan zit je goed, maar kan ook andersom uitvallen.
Ik vind jouw manier van investeren vet kudt.
zwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:29:
[...]
Ik vind jouw manier van investeren vet kudt.
Hier ben ik nu naar aan het luisteren. Deze meneer vindt dat traden op maanstanden voor hem werkt en hij heeft ook ontdekt hoe het in elkaar steekt.
Een paar minuten later kwam de aap doge uit de mouw: hij zit in een groepje met Madelon Vos.
In eerste instantie dacht ik dat BNR serieus nieuws probeerde te maken, maar na Rian van Rijbroek, deze kerel en natuurlijk mevrouw Vos begin ik een beetje het vermoeden te krijgen dat de research voor hun gasten te vaak door een goedgelovige staigiar wordt gedaan.
Dat zit wel Schnorr.
Ik ga nog steeds stuk als ik terugdenk aan dat boek van RianStukfruit schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:42:
https://www.bnr.nl/podcas...-goud-deflatie-en-bitcoin
Hier ben ik nu naar aan het luisteren. Deze meneer vindt dat traden op maanstanden voor hem werkt en hij heeft ook ontdekt hoe het in elkaar steekt.
Een paar minuten later kwam de aap doge uit de mouw: hij zit in een groepje met Madelon Vos.
In eerste instantie dacht ik dat BNR serieus nieuws probeerde te maken, maar na Rian van Rijbroek, deze kerel en natuurlijk mevrouw Vos begin ik een beetje het vermoeden te krijgen dat de research voor hun gasten te vaak door een goedgelovige staigiar wordt gedaan.

Ik ben nog wel nieuwsgierig naar de werking van die smart blockchainLBV_038 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:46:
[...]
Ik ga nog steeds stuk als ik terugdenk aan dat boek van Rian

Dat zit wel Schnorr.
"Het cryptoplatform dat je geweldig gaat vinden
We zijn hier om je de tools, inspiratie en ondersteuning te geven die je nodig hebt om een betere belegger te worden.
Deel de liefde"
De vertaler is alvast geen professional.
"82%* lagere transactiekosten"
82% lager dan wat?
"ten opzichte van 8 bij DNB geregistreerde aanbieders. Exclusief volumekorting, maker/taker-korting, etc"
Pfffff
[ Voor 11% gewijzigd door resusaapje op 09-01-2023 16:08 ]
Ik zag daar een tijdje geleden een sticker van op een laptop.Stukfruit schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:48:
[...]
Ik ben nog wel nieuwsgierig naar de werking van die smart blockchain
/f/image/IcOEneoT6KiNQ9vBRjodDFG9.png?f=fotoalbum_large)
Moest wel even grinniken.
Oh ja: credits naar https://www.redbubble.com...rodebubbel/30643974.EJUG5
[ Voor 8% gewijzigd door Ray_ op 09-01-2023 16:08 ]
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik kreeg net een hand in mijn achterwerk en sta nu ongemakkelijk bij de paspoortcontrole in RU te wachten...Ray_ schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:07:
[...]
Ik zag daar een tijdje geleden een sticker van op een laptop.
[Afbeelding]
Dus koop deze sticker.... нет ...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Was het vroeger toch makkelijker. Zag de vopo de nato-sticker in je paspoort, wuifde hij je door. En schnell een beetje, dawai dawai! Veul te veul werk anderssh4d0wman schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:20:
[...]
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik kreeg net een hand in mijn achterwerk en sta nu ongemakkelijk bij de paspoortcontrole in RU te wachten...
Dus koop deze sticker.... нет ...
[Afbeelding]

Pas op hoor we zien aan de code dat het Russisch isRay_ schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:07:
[...]
Ik zag daar een tijdje geleden een sticker van op een laptop.
[Afbeelding]

Aangezien ik niet echt een betrouwbare exchange kan vinden waar ik stop loss orders kan plaatsen zit ik even te kijken naar een goede app voor cryptoalerts. Ik word zenuwachtig van steeds naar de charts kijken. Ik heb al wat apps bekeken maar kom alleen eenmalige alerts tegen, als ik die net mis en een tijdje niet op de charts kijk kan het flink mis gaan. Iemand tips voor een app die meermaals een alert kan sturen zodra de prijs hoger/lager dan de threshold is?David456 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:59:
[...]
[...]
Zal er dan wel niet zijn. Ik kom na wat googelen ook een speciale third-party app (goodcrypto) tegen die het wel mogelijk zou moeten maken. Wel vreemd dat het niet gewoon native aanwezig is, en met zo'n app durf ik het niet aan.
Alles voor de luistercijfers natuurlijk. Ik vraag mij altijd af met mensen zoals Madelon Vos of ze echt zelf het kip met de gouden eieren gevonden hebben of dat er een kingmaker achter de schermen aan de touwtjes trektStukfruit schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:42:
https://www.bnr.nl/podcas...-goud-deflatie-en-bitcoin
Onderschat het Dunning-Kruger effect nooitmoshimoshi schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:33:
[...]
Alles voor de luistercijfers natuurlijk. Ik vraag mij altijd af met mensen zoals Madelon Vos of ze echt zelf het kip met de gouden eieren gevonden hebben of dat er een kingmaker achter de schermen aan de touwtjes trekt

Dat zit wel Schnorr.
Hij doetutweer!deurknopje schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:08:
Kan de DXY chart niet zeggen!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Gaan we vandaag de $2,5 nog zien?zwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:58:
RMRK ook weer door de $2. Die was behoorlijk gezakt na de delisting op Kucoin voor inwoners van de United States. Maar heeft de weg naar boven weer gevonden.

Mogen de shitcoins weer, zag OP voorbij komen. Ik hou ook nog steeds wat Metis aan. Vitaliks momzwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:58:
https://u.today/vitalik-b...heres-what-metis-is-about
En Quant maar dat zie ik niet als shitcoin.
KROM (DEX)
MNW (Supply)
Oraichain (ai)
DAG (Interoperability)
Op de radar maar niet in de PF. Bij gebrek aan Mooody
Dit nieuws is huge. Dyor.
https://medium.com/astar-...rt-contracts-a96c6d2f79b8
Zag dat ik nog 2 kratjes van die rommel heb liggen, doe maar een x200 of zo de komende 2 jaar.zwembroek schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:29:
Voor de liefhebbers van ASTAR.
Dit nieuws is huge. Dyor.
https://medium.com/astar-...rt-contracts-a96c6d2f79b8
Zero.
Dat wordt weer een keiharde rekte rode paal in de nabije toekomst.
jep, not goodDarrell schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:34:
Luna +30%. Zucht.
Dat wordt weer een keiharde rekte rode paal in de nabije toekomst.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Astar huge, checkTaro schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:39:
Lijkt wel alsof we in een bullrun zitten?
Quant geen shitcoin, check
Doge en shib dikke plus, check.
Ada moon, check
Plu genoemd ergens op deze pagina, check
Zelfs dot in de plus, check
:strip_exif()/f/image/a7hswWEFoAJNjxrd1ULye4Ib.png?f=user_large)
25 kratjes is eigenlijk het minimale las ik ergens. X200 is dan een forse verbouwing of leuk extraatje op de investeringrekening van het kleine manusje hier. Eerst die x20 maar eens mee makenPelox schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:31:
[...]
Zag dat ik nog 2 kratjes van die rommel heb liggen, doe maar een x200 of zo de komende 2 jaar.
Excellence does not require perfection.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ojee.LankHoar schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:54:
Oke ik wil ETH van mijn Coinbase account naar mijn Binance account sturen. Coinbase gebruikt een internal transaction om ETH weg te sturen, maar geeft verder geen details over welk netwerk er gebruikt word bijvoorbeeld. Wanneer ik in Binance ETH wil depositen in mijn spot wallet, dan moet ik een netwerk kiezen. Welke ik ook kies, hetzelfde wallet address komt er te staan. Wat maakt het uit wat ik hier selecteer? Ik snap niet zo goed waarom er mij gevraagd word een netwerk te selecteren als vervolgens het adres exact hetzelfde is
Lees even de basis voordat je wat gaat versturen.
https://cointelegraph.com...es-of-blockchain-networks
https://academy.binance.c...nsive-guide-for-beginners
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 09-01-2023 19:00 ]
Das lastig.LankHoar schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:54:
Oke ik wil ETH van mijn Coinbase account naar mijn Binance account sturen. Coinbase gebruikt een internal transaction om ETH weg te sturen, maar geeft verder geen details over welk netwerk er gebruikt word bijvoorbeeld. Wanneer ik in Binance ETH wil depositen in mijn spot wallet, dan moet ik een netwerk kiezen. Welke ik ook kies, hetzelfde wallet address komt er te staan. Wat maakt het uit wat ik hier selecteer? Ik snap niet zo goed waarom er mij gevraagd word een netwerk te selecteren als vervolgens het adres exact hetzelfde is
Edit/
ETH stuur je over het ETH netwerk, erc20.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 09-01-2023 18:58 ]
Ik zie hier niets over terug in de OP, indien je daar op doelt met basis.knakworst schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:55:
[...]
Ojee.
Lees even de basis voordat je wat gaat versturen.
https://cointelegraph.com...es-of-blockchain-networks
Daarom snap ik niet waarom er de keuze word gegeven, en overal wel hetzelfde wallet adres bij staan. Zie net overigens ook dit eronder staan:Nopheros schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:56:
[...]
Das lastig.
Edit/
ETH stuur je over het ETH netwerk, erc20.
Hier lijkt een internal transaction (aka smart contract) niet ondersteund. Terwijl ik net exact de vraag stelde via Binance support of ik ETH kan ontvangen via internal transaction, om daarna gewoon te kunnen gebruiken. Het antwoord daarop was dat dit prima mogelijk is. Wazig.Send only ETH to this deposit address.
Ensure the network is Ethereum (ERC20).
Please note that deposits via smart contracts are not supported, with the exception of ETH via the ERC20 network or BNB via the BSC network.
Do not send NFTs to this address. Learn how to deposit NFTs
Verwijderd
Je mag er wel vanuit gaan dat ze ETH via het Ethereum netwerk sturen. Het is de native token, het zou vreemd zijn wanneer ze daarvoor een gastnetwerk als standaard gebruiken.LankHoar schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:54:
Op Binance moet je dus je Ethereum adres selecteren (ERC20).
Je kan ook voor een dichte deur juinen, ik zie het probleem niet zosh4d0wman schreef op maandag 9 januari 2023 @ 06:02:
Dan maar weer eens een dame met uit de oude doos...
[Afbeelding]
Doei!* sh4d0wman is naar de Bruna
edit: potverdikkie, hij is nog dicht
Duidelijk. Blijf het toch raar vinden dat ze me telkens hetzelfde adres laten zien op Binance, maar wel een netwerk laten selecterenVerwijderd schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:02:
[...]
Je mag er wel vanuit gaan dat ze ETH via het Ethereum netwerk sturen. Het is de native token, het zou vreemd zijn wanneer ze daarvoor een gastnetwerk als standaard gebruiken.
Op Binance moet je dus je Ethereum adres selecteren (ERC20).
Ik heb net mijn ETH address van Binance gewhitelist op Coinbase. Over 2 dagen als de hold eraf is probeer ik eerst wel een klein bedrag, en dan even kijken hoe dat verloopt. Zal wel goedkomen
Omdat Binance ethereum blockchain gekopieerd heeft, wat ze de binance smart chain noemen en een adres daarom hetzelfde is, oftewel een EVM chain.LankHoar schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:01:
[...]
Daarom snap ik niet waarom er de keuze word gegeven, en overal wel hetzelfde wallet adres bij staan. Zie net overigens ook dit eronder staan:
[...]
Hier lijkt een internal transaction (aka smart contract) niet ondersteund. Terwijl ik net exact de vraag stelde via Binance support of ik ETH kan ontvangen via internal transaction, om daarna gewoon te kunnen gebruiken. Het antwoord daarop was dat dit prima mogelijk is. Wazig.
https://token.im/evm-chain-wallet
Als je als netwerk Solana of tron kiest, zul je zien dat het adres afwijkt. Bij Polygon/Matic krijg je weer hetzelfde als Erc-20. Het is super belangrijk dat je het juiste gebruikt en dat beide partijen het ondersteunen. Anders zijn je coins mogelijk onbereikbaar.
Een en ander is al beantwoord, maar een voorbeeld: BSC (Binance Smart Chain) gebruikt eigenlijk gewoon een kopie van de ERC-20 blockchain software (van ETH).LankHoar schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:54:
Ik snap niet zo goed waarom er mij gevraagd word een netwerk te selecteren als vervolgens het adres exact hetzelfde is
Dat betekent dat als je een private key hebt voor BSC, dat diezelfde private key ook werkt voor ERC-20 en dat bijbehorende adressen op beide blockchains ook overeen kunnen komen. Maar, als je bijv. 1 ETH op de BSC chain hebt staan, en 0 ETH op de ERC-20 chain, dan kan je alleen 1 ETH via BSC versturen, niet via ERC-20.
Door het selecteren van een netwerk bepaal je eigenlijk uit welke wallet je de coins wil versturen. Vanaf een exchange kan je verschillende netwerken kiezen, omdat ze op beide voldoende saldo hebben staan. Maar als je dus 1 ETH via BSC van bijv. Binance naar Coinbase stuurt en Coinbase kijkt op het ERC-20 netwerk, dan zien ze geen 1 ETH transactie. Kijkt Coinbase naar het BSC netwerk, dan zien ze de transactie wel. Mocht een exchange bijv. geen BSC ondersteunen, maar je hebt vanaf een BSC wallet 1 ETH overgemaakt naar een ERC20/ETH adres, dan kan de exchange dat vaak wel handmatig corrigeren, omdat ze immers met diezelfde private key ook handmatig in de BSC wallet kunnen.
Hopelijk helpt deze toelichting
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
hahaha ik iig niet.
maargoed, eerst maar ff de 17.5 en 18.5 te grazen nemen. Morgen iig mister HP deskjet powel aan het woord en donderdag inflatie usa cijfers. Eens zien wat dat doet
Zit hier al maanden all in.
Zal volgende week dus alsnog wel maar 13k gaan zoals @taro al maanden aangeeft.
Ik zit al tijden op de boot!

Maar helaas was het vertrekpunt van mij een keer of 2-3 hoger dan de huidige waarde

Ik heb hoop op de lange termijn
een beetje moonYES schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:16:
Wordt er hier nog een beetje moon geroepen vandaag?
[ Voor 3% gewijzigd door LankHoar op 09-01-2023 19:17 ]
anti elppa schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:15:
[...]
Morgen iig mister HP deskjet powel aan het woord en donderdag inflatie usa cijfers. Eens zien wat dat doet
schiet altijd spontaan in de lach als ik die kop weer zie. Zo weer eens ff een paar van kijken
Verwijderd
Zolang we rond fiat airdrop dag maar weer ergens onderin de 16k hangen.
Wil nog wel wat meer koop'n voor een prikje.
Sub 20k? DCA.
Dit is weliswaar mijn eerste bearmarkt, maar ik heb nog steeds het gevoel dat er (te) veel hopium en optimisme is. Althans, ik begreep dat in voorgaande bearmarkten het sentiment echt heel slecht was en daarna kwam er pas een ommekeer. Dat hele negatieve sentiment hebben we nu volgens mij nog niet gezien, toch?
Nu overheerste de Bear gedachte bij mij en liet het voor wat het was...
Soms is de eerste gedachte nog niet zo slecht of...

Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!