nothing stops this train
Goffer, heel de avond weggeweest voor een diner met vrienden.....hier dan!Bushalte schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 13:50:
Ja maar dan moet het toch een stier zijn die naar die schermen zit te koekeloeren?
[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 08-01-2023 01:03 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Was het Etoro
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik zie een enorme..Ryderr schreef op zondag 8 januari 2023 @ 07:33:
Zondag hopium al binnen? Nee? Oké, here it comes
[Afbeelding]
Zero.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Insert gifje "wegwaaiend bosje in het wilde westen"PlanR schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:48:
Ik vind deze extreme bewegingen van 30 op, 30 af, meer bij een Ethereum passen. #saaie koers.
Hoe die "drops" er ook uitzien, van $16967 naar $16930, ziet eruit als een rode paal van $3000.
[ Voor 16% gewijzigd door Bushalte op 08-01-2023 11:01 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Crypto: 0,0 actie in het weekend
Die technologische hopium vind ik achterhaald. Ik kon vorige maand in ieder gat in Zuid Afrika met Curve betalen, ja ook in Mosselbaai, zelfs bij toeristenfuik marktjes trekken ze opeens een mobieltje tevoorschijn met een soort sumup oplossing. Dat geld moet gewoon ergens binnenkomen.Kol Nedra schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:53:
leuk kijkvoer:
[YouTube: The Silent Bitcoin Revolution Of Africa]
aangezien inflatie ook in het Westen out of control is/gaat who knows what's next in Europe
Om welke versie zou het gaan? Voor de nano x is de laatste versie 2.0.2 van januari 2022. Heb wel gedoe met swappen. Unlock van usdt lukt niet. Al twee weken met de belabberde support van ledger heen en weer aan het mailen.
Goed alternatief voor de nano x? Dan maar een trezor? Iemand bekend met de d'cent?
Morgenochtend DCA, dus daarna zakt de boel vast weer in elkaar...
[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 08-01-2023 12:24 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dikke ADA.keanu_ schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:51:
Is ADA zich ook weer eens aan het opzetten voor een mooie breakout?
volgende bullrun $6.90 confirmed!keanu_ schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:51:
Is ADA zich ook weer eens aan het opzetten voor een mooie breakout?
nothing stops this train
Wat zijn AI coins?Alpina schreef op zondag 8 januari 2023 @ 12:58:
De AI coins gaan er weer even vandoor.
Maxi!
ASTR, my precious. En dikke GLMR 's natuurlijk. DOT heb je al, check.Intelcore schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:15:
Maar even wat DOT gekocht en verder want rond aan het kijken voor andere opties. Ideeën?
Excellence does not require perfection.
BTC!Intelcore schreef op zondag 8 januari 2023 @ 15:15:
Maar even wat DOT gekocht en verder want rond aan het kijken voor andere opties. Ideeën?
nothing stops this train
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Hij had hemTaro schreef op zondag 8 januari 2023 @ 16:49:
Wederom een falende poging voor >17k of lukt het deze keer?
Ocean, GRT, COTI (als je voor alts gaat
Boven $12.000 stap ik toch niet in
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Tricky. Wachten op een nog lowere low.Maarten69 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:03:
Bitcoin zal eerst flink lager gaan zegt mijn glazen bol.
12k is wel echt een risico om als eerste buy target te nemen. Zelf weten....:)Maarten69 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:03:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heel tricky, als we de 12K niet zien… dan maar instappen op de 30k+?
Nee, weer op de 69.PlanR schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:07:
[...]
Heel tricky, als we de 12K niet zien… dan maar instappen op de 30k+?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn glazen bol laat wat anders zien.Maarten69 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:03:
8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pas na 1-2 market cycles ga je het begrijpenPlanR schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:20:
Ik blijf het zeggen, en vele hier zijn met er niet met mij eens. Maar nu niks kopen, of je dca starten. Dan is crypto niks voor jouw.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
klopt bij mij duurde dat idd 1 cycle. Ik kocht wel weer wat, maar extreem veel te laat (jan 2017). Run erna heb ik DCA perfect uitgevoerd
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De 17k wordt waarschijnlijk alleen goed doorbroken door een enorme candle vanaf bijv. 16.7 of 16.8k. Als het langzaam richting de 17k gaat mag je er van uitgaan dat het weer een mislukte poging wordt.sjorremans schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:33:
No 17k! Jammer weer :-+
"Gewoon" met een enorm volume erdoorheen vanaf een iets lager punt ipv langzaam er naar toe, dat is doorgaans de enige manier.
"Gewoon" met een enorm volume dumpen vanaf nu ipv langzaam er naar toe, dat is doorgaans de enige manier.
PlanR schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:20:
Ik blijf het zeggen, en vele hier zijn met er niet met mij eens. Maar nu niks kopen, of je dca starten. Dan is crypto niks voor jouw.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q8wWkrhBEb39TaZRKK4DZKDA.jpg?f=user_large)
Prima om nu te DCA'en (doe ik zelf ook), mits je horizon lang genoeg is. Ook meer dan prima om een wat meer afwachtende houding aan te nemen om je kapitaal te beschermen. Dat laatste lijkt mij ook echt niet onverstandig. Om geld te verdienen in crypto hoef je echt niet constant all-in te zitten.
gvd ga stuk hierMaarten69 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:43:
De 17k faalt alleen door een enorme candle drop tot bijv. 12.7 of 12.8k. Als het langzaam richting de 12k gaat mag je er van uitgaan dat het weer een mislukte poging wordt.
"Gewoon" met een enorm volume dumpen vanaf nu ipv langzaam er naar toe, dat is doorgaans de enige manier.
Wij hebben eindelijk een vol automaat voor koffie
Nu flink Bitcoffeen inslaan!
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoffeen/
@elektriekert Die heb ik inmiddels ook ruim een jaar. Heerlijke bonen er in en hoppa.Taro schreef op zondag 8 januari 2023 @ 16:49:
Wederom een falende poging voor >17k of lukt het deze keer?
Edit: ik realiseer mij nu pas dat we gewoon al op pagina nummer 666 zitten
[ Voor 24% gewijzigd door DAMAGE op 08-01-2023 18:52 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Kraken. Heb je gelijk ook een van de meer betrouwbare CEx.David456 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 18:15:
Weet iemand een exchange die trailing stop loss orders aanbiedt? Ik wil zekerheid inbouwen door een muntje verkopen als deze meer dan 25% zakt maar de sell order wel laten meebewegen als de koers tussentijds nog stijgt.
die lef heb ik niet, ik hoop voor jou dat je gelijk hebt maar ik stack sats als een malle dca elke week, weg met die vieze euros !Maarten69 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:03:
nothing stops this train
Edit: 10K. @Gelukszoekr moet ook kunnen instappen!
[ Voor 21% gewijzigd door Stovirpi op 08-01-2023 20:27 ]
Stack Sats
Volgens mij biedt Kraken alleen stop loss en limit stop loss aan, maar geen trailing stop los. Zie ik die misschien over het hoofd?JPS schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:49:
[...]
Kraken. Heb je gelijk ook een van de meer betrouwbare CEx.
[ Voor 22% gewijzigd door David456 op 08-01-2023 20:28 ]
Zeker! Eerst maar eens onder die 2022 low komen zodat elhet bodemvistopic überhaupt zin heeft gehad.Stovirpi schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:24:
When 12k? Zijn we klaar met het gezeur, kan iedereen eindelijk kopen en gaan we naar de 100K toe.
Edit: 10K. @Gelukszoekr moet ook kunnen instappen!
En dan, tja. Timing is altijd lastig. Ik probeer toch zo goed mogelijk alle nieuws en signalen op een rijtje te zetten om een inschatting te maken. Zolang dat spelletje goed gaat ben ik blij
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik zie het ook niet.. Is geen feature zo te zien, tenzij ik het over het hoofd zie.David456 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:27:
[...]
Volgens mij biedt Kraken alleen stop loss en limit stop loss aan, maar geen trailing stop los. Zie ik die misschien over het hoofd?
Jaren geleden hadden ze het. Lijkt er inderdaad op dat het niet meer in de trading engine zit (of ik zie nu ook wat over het hoofd).David456 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:27:
[...]
Volgens mij biedt Kraken alleen stop loss en limit stop loss aan, maar geen trailing stop los. Zie ik die misschien over het hoofd?
Zeker, sterker nog, ik heb alles van mijn ledger op bitvavo gezet. Hoe meer er op staat hoe veiliger het wordt!r0bb schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:52:
Gebruiken jullie nog/weer Bitvavo?
Maar ff serieus, de situatie is niet veranderd, je kan ze denk ik prima gebruiken als exchange, maar zou er geen funds laten staan. Better safe than sorry.
Nee. Ledger of Exodusr0bb schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:52:
Gebruiken jullie nog/weer Bitvavo?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Intelcore schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:44:
[...]
Ik zie het ook niet.. Is geen feature zo te zien, tenzij ik het over het hoofd zie.
Zal er dan wel niet zijn. Ik kom na wat googelen ook een speciale third-party app (goodcrypto) tegen die het wel mogelijk zou moeten maken. Wel vreemd dat het niet gewoon native aanwezig is, en met zo'n app durf ik het niet aan.JPS schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:45:
[...]
Jaren geleden hadden ze het. Lijkt er inderdaad op dat het niet meer in de trading engine zit (of ik zie nu ook wat over het hoofd).
Waarbij het helpt dat het een stuk makkelijker is achteraf te bepalen wanneer je in had moeten stappen.DAMAGE schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:36:
Er blijven altijd mensen achter die de boot weer missen. Elke bullrun hetzelfde. En die gaan dan na een tijdje zuur posten. Echt geniaal dat het elke cycle weer een paar zijn die het maar niet leren.
Ik vermoed omdat trailing stops heel CPU / database intensief zouden kunnen zijn met als gevolg een vertraging bij het uitvoeren van volgende orders. Een limit order is heel simpel uit te voeren, een market order vraagt al wat meer, helemaal als er erg veel volume is. Een trailing order moet zeer regelmatig geëvalueerd worden, het sluiten van de order kan immers per seconde op een andere prijs uitkomen en moet dus na iedere andere order opnieuw gechecked worden. Doe dat maal tien-/honderdduizenden orders...David456 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:59:
[...]
Wel vreemd dat het niet gewoon native aanwezig is
Is dus een vermoeden, maar zou geen andere reden kunnen bedenken, want Binance heeft bijv. voldoende ontwikkelcapaciteit om dat type order toe te voegen.
Iedereen moet natuurlijk helemaal zelf zijn eigen strategie bepalen. Alleen net zo goed dat je niet weet waar de bodem ligt, is het stellen van harde prijs targets voor jezelf gewoon niet slim.
Jawel, dat is een verschil van 25-33% meer of minder BTCDAMAGE schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:10:
[..] Want als je voor de lange termijn aan het investeren bent en verder niet echt trade boeit het echt niet of je nu op 12k instapt of op 16k.
[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 08-01-2023 21:13 ]
Uiteraard snap ik je punt en je hebt ook gelijk. Maar men hoopt natuurlijk de bodem perfect te timen om nog meer van munt X op te pakken. Alleen kan dat ook in het tegenovergestelde resulteren: De bodem missen en tijdens de stijging bij bijv. 18k of 22k alsnog instappen, dan heb je grofweg 50% minder dan je op bijv. 12k wilde kopen.DAMAGE schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:12:
@Taro Ja dan ga je er voor het gemak even vanuit dat je daar uberhaupt komt. Snap je mijn punt?
[ Voor 100% gewijzigd door DAMAGE op 09-01-2023 05:20 ]
Als ik kapitein op de boot mag zijn, dan wacht ik op je.Gelukszoekr schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:36:
[...]
Zeker! Eerst maar eens onder die 2022 low komen zodat elhet bodemvistopic überhaupt zin heeft gehad.
En dan, tja. Timing is altijd lastig. Ik probeer toch zo goed mogelijk alle nieuws en signalen op een rijtje te zetten om een inschatting te maken. Zolang dat spelletje goed gaat ben ik blij
Stack Sats
Als je er vanuit gaat dat het langetermijn zal blijven stijgen gemiddeld: Geheel eens. Dan moet je gewoon DCA'en. Vraag je je dat af, dan is het een stuk lastiger om te bepalen wanneer je wil instappen. Dan wil je liever achteraf kijken wanneer je toch had moeten instappenDAMAGE schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:10:
@Sissors Klopt. De exacte bodem ga je er niet uit halen. iig niet zonder 99% geluk. En sterker nog dat hoeft ook helemaal niet persee. Maar je kunt wel gewoon iets doen met de kansen die de markt je biedt. Sommigen schalen helemaal niets in en zetten voor hun in gedachten een prijs vanaf waar ze pas instappen. Tsja. Dan limiteer je jezelf alleen maar. Want als je voor de lange termijn aan het investeren bent en verder niet echt trade boeit het echt niet of je nu op 12k instapt of op 16k. Maar wat wel boeit is als je eventueel helemaal niet instapt en dat dan vervolgens veel te laat moet doen.
Iedereen moet natuurlijk helemaal zelf zijn eigen strategie bepalen. Alleen net zo goed dat je niet weet waar de bodem ligt, is het stellen van harde prijs targets voor jezelf gewoon niet slim.
Dus wat kun je dan doen? Als je wat meer zekerheid wilt hebben dat je aan de goede kant van de trade zit; als je wilt instappen kun je dan wachten tot je een bepaald prijs gebied terug heroverd hebt. Oftewel je hebt een gain gemaakt van een hoger liggend prijs gebied (wat wil zeggen dat je in een hoger level aan het trenden bent).
Op dit moment kunnen we nog niet spreken van een ommekeer oftewel dat we weer omhoog gaan trenden. Dat kun je inderdaad pas achteraf zeggen als je die gain gemaakt hebt en dat level weet vast te houden. Je zou dan op een terugtest in kunnen stappen. Maar dan moet je dat wel ook doen en durven. En de meeste mensen doen ook dat dan niet. Tsja. Dan is het wel zuur als je over een tijdje gewoon weer een 30k BTC ziet staan. En al helemaal als blijkt dat die malle BTC toch weer gewoon een nieuwe high heeft neer gezet.
Ik ben met je eens dat je harde prijstarget moet aanhouden. Maar dat betekend niet dat als je nu niet instapt je per definitie de boot zal missen.DAMAGE schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:15:
@Taro Dat dus. Als mensen graag winst gevend willen zijn/worden: Stop met wensdenken. En hopen wat de markt gaat doen. Reageer op de markt. Probeer het niet af te dwingen. Gaat je niet lukken.
Edit: Overigens wil ik hier verder niets mee zeggen/mensen op de pik trappen. Is gewoon een persoonlijke observatie die ik deel. Iedereen moet vooral zijn eigen plan trekken en zich aan zijn eigen plan houden. Dat is allemaal prima.
[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 08-01-2023 21:28 ]
Het blijft een gok. Ik vind het belangrijk om te proberen de bodem te timen. Je rendament kan daar exponentieel mee stijgen, hoe lager je zit. Voor elke 50% naar beneden is een 100% gain nodig om weer op hetzelfde punt uit te komen. Bearmarkten zijn er, helemaal in de échte wereld niet heel vaak, het zijn dus ook buitenkansjes om er goedkoop bij te zitten.DAMAGE schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:26:
@Gelukszoekr Nee, dat klopt, kans genoeg nog. Maar wat ik wil zeggen is dat je elke run weer mensen hebt die nu niet willen instappen maar wachten op prijstargets die vervolgens nooit gehit worden. Wat denk je hoe die zich voelen als BTC straks weer op 20k staat terwijl ze op 16k al niet eens dachten aan het instappen? Dan wordt dat kopen alleen nog maar meer bemoeilijkt. En alleen maar omdat je tegen jezelf had gezegd dat je pas op 12k zou instappen. Dus je zit jezelf te dwarsbomen. En voor wat? Is toch zonde als je jezelf limieten oplegt waar je helemaal niets aan kunt veranderen?
De kunst is ook niet in te stappen als we een paar dagen omhoog gaan terwijl er fundamenteel economisch niet iets anders is geworden. Dan is het naar mijn gevoel een korte opleving waar we er al een heel aantal van gezien hebben over het afgelopen jaar. En bij elke bounce zijn er weer nieuwe mensen rekt gegaan.
Ik zie het dus niet alsof ik mezelf limieten opleg. Ik probeer goed op te letten wat er macro gaande is. Als ik het gevoel heb dat we het ergste gehad hebben, dan ben ik er weer bij. Dat kan zijn op 10k, maar ook op 25k.
Wat ook meespeelt is dat we, helemaal in crypto, eindeloos boten missen. Deze week ook weer, bijvoorveeld 20% op Cardano. En dat is niet erg. Liever een boot gemist, dan overal maar in zitten en onder aan de streep bloeden
Staat al een tijd op mijn lijstje en ben er langzaam aan een bag van aan het vullenTaro schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:54:
OP blijft wel lekker gaan en de chart ziet er over de langere termijn ook prima uit. Zeker eentje om mee te nemen richting de volgende bullrun.
OP wordt ook steeds meer gehyped heb ik het idee
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bekijken van veraf helpt om alles in perspectief he plaatsen. Op de week interval is 16-17K een mooi instapmoment als je tot 2 jaar terug kijkt.Gelukszoekr schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:51:
[...]
Het blijft een gok. Ik vind het belangrijk om te proberen de bodem te timen. Je rendament kan daar exponentieel mee stijgen, hoe lager je zit. Voor elke 50% naar beneden is een 100% gain nodig om weer op hetzelfde punt uit te komen. Bearmarkten zijn er, helemaal in de échte wereld niet heel vaak, het zijn dus ook buitenkansjes om er goedkoop bij te zitten.
De kunst is ook niet in te stappen als we een paar dagen omhoog gaan terwijl er fundamenteel economisch niet iets anders is geworden. Dan is het naar mijn gevoel een korte opleving waar we er al een heel aantal van gezien hebben over het afgelopen jaar. En bij elke bounce zijn er weer nieuwe mensen rekt gegaan.
Ik zie het dus niet alsof ik mezelf limieten opleg. Ik probeer goed op te letten wat er macro gaande is. Als ik het gevoel heb dat we het ergste gehad hebben, dan ben ik er weer bij. Dat kan zijn op 10k, maar ook op 25k.
Wat ook meespeelt is dat we, helemaal in crypto, eindeloos boten missen. Deze week ook weer, bijvoorveeld 20% op Cardano. En dat is niet erg. Liever een boot gemist, dan overal maar in zitten en onder aan de streep bloeden
Absoluut. $20k ook, en $14k nog meerMasstje schreef op zondag 8 januari 2023 @ 22:17:
[...]
Bekijken van veraf helpt om alles in perspectief he plaatsen. Op de week interval is 16-17K een mooi instapmoment als je tot 2 jaar terug kijkt.[Afbeelding]
Staat inmiddels op $2.04
Het risico van tussentijds winst nemen...
[ Voor 23% gewijzigd door _Gast_ op 08-01-2023 23:03 ]
Dat wel...DAMAGE schreef op zondag 8 januari 2023 @ 23:05:
Winst is winst.
https://www.forbes.com/si...-case-scenario-explained/
Haha, Bitcoin gaat negatief! No way
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Stel dat je vandaag €17k hebt. Dan kan je nu 1 Bitcoin kopen. Als Bitcoin tijdens de volgende bullrun op €100k staat, en je verkoopt. Dan heb je €83k winst.DAMAGE schreef op maandag 9 januari 2023 @ 02:14:
@Gelukszoekr is allemaal goed maar het is helemaal niet erg om de exacte bodem niet te pakken. Wat een stress voor niks. Ik heb dat al lang geaccepteerd en zie het dan ook als een non-issue. Als jij de lol er uit haalt om het te timen is dat fine. Maar zou me daar zeker niet blind op staren. Maar to each their own natuurlijk.
En wat als nou als het lukt om met dezelfde €17k Bitcoin te kopen tegen een prijs van €10k. Dan heb je dus 1.7 Bitcoin. Verkoop je deze als Bitcoin op €100k staat dan win je €153k.
Ik vind zo'n verschil geen non-issue
Echter de realiteit is dat je niet de enige persoon bent die dit wil. Hoe dieper de prijs zakt hoe meer mensen er in de rij staan voor een goedkoop ticket om mee te liften
Er zijn ook mensen die pas weer in de rij aansluiten zodra de prijs weer "stabiel" is, bijv. boven de 20 of 25k
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Edit: overigens ben je nu helemaal nog niet bezig met die 10k. Daarvoor moeten er echt nog heel wat levels verloren worden. Daar op hopen op dit prijs niveau is echt wens denken. Ik zeg niet dat de prijs daar niet naar toe kan gaan. Kan altijd. Maar dat is nu echt nog niet aan de orde. Dan moeten we echt prijs niveaus gaan verliezen. Zodra je prijsactie echt begrijpt weet je ook wat voor levels realistisch zijn om naar te kijken voor een order. Geeft echt veel rust.
Nogmaals You do you. Als die naar de 10k gaat koop ik ook nog bij dus ik help het je hopen. Mij maakt het allemaal niet uit.
[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 09-01-2023 03:18 ]
[ Voor 105% gewijzigd door Urbanus op 09-01-2023 03:48 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Urbanus op 09-01-2023 03:49 ]
[ Voor 117% gewijzigd door Urbanus op 09-01-2023 04:37 ]
Green candle chaser
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/qHwmOX7VNripsn2CnIPttRcc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ItMgZtkTDqMjhDyfR2SxVbQx.jpg?f=fotoalbum_large)