[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.268 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
Sahara schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:06:
[...]
zal gok ik het niet vergezocht zijn als er binnenkort weer een flinke drop komt van btc en eth.
Lijkt mij ook niet heel vergezocht.
Fiat is your friend during these bearish months.
Zeker
Numbers schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:30:
[...]
Zelfs om de koers stabiel te houden moet er gekocht worden.
Dat zijn er 900 per dag. Het volume is de afgelopen tijd niet heel hoog, en niet heel hoog betekend alsnog dat er dagelijks ruim 900k Bitcoins verhandeld worden. Deze minimale inflatie heeft dus niet echt invloed op de prijs, helemaal als je meeneemt, wat je zelf ook al aangeeft, dat miners niet allemaal gelijk hun geminte Bitcoins dumpen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
akaQ schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:38:
[...]

Feit is dat de koerst pas stijgt als de vraag het aanbod overstijgt.
Momenteel kopen alleen mensen die al in de btc zitten om te profiteren van een hopelijk toekomstige stijging gebasseerd op fomo bij je collega's, broer, zus en moeder. Mijnsinziens is die tijd geweest. Ik snap dat je dit als crypto liefhebber liever nog niet loslaat, maar wen langzaam aan het idee.
Net als 2014 en 2018, kwam nooit meer goed. Oja en dat van die fomo bij noobs. Ik ken hordes mensen die telkens 3 maanden voor de top kopen...dom geld stroomt er toch vanzelf weer in.
Ik doe iig exact hetzelfde als voorgaande keren, 2 jaar lang hersenloos dca 1 jaar na de top. Noem me maar gekke henkie.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Sahara schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:40:
[...]

Punt wat ik wil maken is dat bijv. in de afgelopen 7 dagen veel alts zijn gedaald, of zwaarder zijn gedaald dan BTC of ETH.
BTC dominance neemt toe. Goed nieuws. Alle shit eruit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0gNHPipOmsnJShJQLjE-hJPrpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
anti elppa schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:49:
[...]

Net als 2014 en 2018, kwam nooit meer goed. Oja en dat van die fomo bij noobs. Ik ken hordes mensen die telkens 3 maanden voor de top kopen...dom geld stroomt er toch vanzelf weer in.
Ik doe iig exact hetzelfde als voorgaande keren, 2 jaar lang hersenloos dca 1 jaar na de top. Noem me maar gekke henkie.
Oke gekke Henkie.

Overigens mbt die zogenaamde noobs... dit geldt denk ik voor iedereen. Iedereen zit erin om geld te verdienen, wie zegt het voor de tech te doen liegt.
Het enige onderscheid tussen jou en die noobs is dat jij dag en nacht bezig bent met lezen over fictieve muntjes op een volatiele markt, maar de uitkomst is hetzelfde.

[ Voor 26% gewijzigd door akaQ op 30-12-2022 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:42

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:49:
[...]

Huh? Henk (die van Ingrid) koopt toch 3 maanden voor de top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 10:17
Vuurwerk is vooralsnog een betere investering geweest... kut munten hebben maling aan mijn financiële en mentale gezondheid

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
akaQ schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:38:
[...]

Feit is dat de koerst pas stijgt als de vraag het aanbod overstijgt.
Momenteel kopen alleen mensen die al in de btc zitten om te profiteren van een hopelijk toekomstige stijging gebasseerd op fomo bij je collega's, broer, zus en moeder. Mijnsinziens is die tijd geweest. Ik snap dat je dit als crypto liefhebber liever nog niet loslaat, maar wen langzaam aan het idee.
/Permaban

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-cgFqUMruA0G3ulITciQfYkpsQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/13OVl47WdReGYZ816s8tZEx7.jpg?f=fotoalbum_large

Oudejaarsgroep de Geitenbende uit het Friese Oldeberkoop.

@Verwijderd ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

knakworst schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:31:
[...]

Ontology is een identity management chain opgericht door Chinezen, en ze doen nu ook wat met nft's pump en dump coin.
Mooie all time chart ook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20OETIap3ouo1_jJ-35a2AF7ACQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHf6quSSCOQik0bZA1ogMw9A.jpg?f=fotoalbum_large

En dan die reacties eronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YF8rdld1Ijwyyz3Qgmsj6PkG4Pw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/83Yr8NzWz6kuIpYw6I9Qlagp.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:46
Gratis geld tip: (zorg)verzekeringspremies jaarlijks betalen (scheelt je 1% van de jaarpremie bij zorgverzekeringen). Is maar een paar tientjes, maar kost ook maar 1 druk op de knop.

Misschien dat @Gelukszoekr je kan helpen om dit ook nog even door zo'n cryptokaart te pompen? >:)

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-12-2022 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:47:
Gratis geld tip: (zorg)verzekeringspremies jaarlijks betalen (scheelt je 1% van de jaarpremie bij zorgverzekeringen). Is maar een paar tientjes, maar kost ook maar 1 druk op de knop.

Misschien dat @Gelukszoekr je kan helpen om dit ook nog even door zo'n cryptokaart te pompen? >:)
Ja, natuurlijk moet je die shit ook door een kaart pompen. Als het kan tenminste. In mijn geval word het verrekend met m'n bruto salaris. Ik kan er verder niet zoveel mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Waar komt toch altijd die verwarring tussen "mits" en "tenzij" vandaan? Dat is toch net zoiets als links en rechts of zwart en wit verwarren? :|

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23

resusaapje

h less

assje schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:54:
[...]

Waar komt toch altijd die verwarring tussen "mits" en "tenzij" vandaan? Dat is toch net zoiets als links en rechts of zwart en wit verwarren? :|
ik weet alleen wat links is, omdat slechts aan 1 kant een L verschijnt als ik m'n duim en wijsvinger uitstrek 8)

[ Voor 16% gewijzigd door resusaapje op 31-12-2022 13:16 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vis schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:12:
[...]

Mooie all time chart ook

[Afbeelding]

En dan die reacties eronder:

[Afbeelding]
Hey, geen kwaad woord over ONT hier he, dat is mijn oude liefde. NEO, GAS, ONT en ONG (Allemaal van dezelfde oprichter) waren destijds tijdens de betreffende bullrun echt mega knallers. Is hier destijds iemand 50 jaar eerder met pensioen gegaan en naar Azië afgereisd door om met de oprichters een conferentie bij te wonen, die zat helemaal in dat ecosysteem.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 30-12-2022 20:31 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:22:
[...]

Hey, geen kwaad woord over ONT hier he, dat is mijn oude liefde. NEO, GAS, ONT en ONG (Allemaal van dezelfde oprichter) waren destijds tijdens de betreffende bullrun echt mega knallers. Is hier toen nog iemand 50 jaar eerder met pensioen gegaan en naar Azië afgereisd door NEO.
Fijn dat je voor ons weer terugkwam

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:34

troje

was here!

Ik betaal komend jaar die 1500 euro jaarpremie liever per maand. Dat geeft me 750 euro gemiddeld om te investeren, ik denk dat ik daar meer dan 2% return uit kan krijgen.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Bounce van SOL mede mogelijk gemaakt door Vitalik :)

https://www.coindesk.com/...s-buterin-tweets-support/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:40
troje schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 21:19:
[...]

Ik betaal komend jaar die 1500 euro jaarpremie liever per maand. Dat geeft me 750 euro gemiddeld om te investeren, ik denk dat ik daar meer dan 2% return uit kan krijgen.
Dit jaar deed ik -40%, dus toch maar veilig in 1x afgetikt hoor ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02

Als je de inflatie meeneemt kost het ineens betalen juist geld. Mijn Euro van Januari 2022 is meer waard dan die van December 2022.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
resusaapje schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:58:
[...]

Omdat er ook "vermits" bestaat en dat wel een synoniem is van "tenzij"
Echnie!

klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ydfH5gg6zvjVIp7v4MxvfVKOyOc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cnBsOhqU39Nn0YhbA2f6i2uM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je hebt op Kraken of Coinbase of een andere CEX échte EUR staan (dus geen stable coin). Vallen die dan voor Box 3 belastingen onder 'spaargeld' of 'overige bezittingen'? Het is immers geen crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 23:47:
Stel je hebt op Kraken of Coinbase of een andere CEX échte EUR staan (dus geen stable coin). Vallen die dan voor Box 3 belastingen onder 'spaargeld' of 'overige bezittingen'? Het is immers geen crypto.
Fiat op de bank of fiat op een exchange is natuurlijk geen echt verschil. Het staat ergens anders, maar het is gewoon hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Madelon voelt iets anders dan de priemende ogen van Knot achter zich.

Of was het geen: verzin een tagline? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:33

Coldcat

HODL

Joosie200 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 23:52:
[...]

Madelon voelt iets anders dan de priemende ogen van Knot achter zich.

Of was het geen: verzin een tagline? ;)
Je kan niet door de rug heen dikke tettten zien. De beste plaats daarvoor is toch wel een nieuwe run met alle mooie babes die we nogmaals mogen aanschouwen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:44

oNo

Betalen met je Binance credit card. Met een flufje BNB die je HODLt kan je dan mooi een paar procent korting krijgen.

D een als je dan betaalt met een alt coin die hard zakt nog meer korting ;-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:29
Zo mensen, bijna yearly close. Wat een geiten jaar! Op naar 2023!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xLbtQxAVqRmcmmg3vhyPEoDjGVA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/I6rUFf8WzYYs0qL6o8WHUofe.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Don Guacamole schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 09:22:
[Afbeelding]
Yearly close op 69k vanavond.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Heeft iedereen al een staatslot gekocht? Zal wel weer niks worden maar als je niet meedoet weet je zeker dat je niet wint. Net als crypto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
Don Guacamole schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 09:22:
[Afbeelding]
100k is nog steeds mogelijk in 2022!

mijn verwachting 2023:
-de bodem gaan we zien voor BTC
-saaie markt, btc zal dood gaan

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:06:
Heeft iedereen al een staatslot gekocht? Zal wel weer niks worden maar als je niet meedoet weet je zeker dat je niet wint. Net als crypto.
Yes heb er weer 3 gekocht. Is traditie die ik samen met mijn vriendin al 18 jaar heb......I know, kansloos gebeuren....maar ach. Die 90 euro in fiat heb je sowieso ook niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01:09
anti elppa schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:22:
[...]

Yes heb er weer 3 gekocht. Is traditie die ik samen met mijn vriendin al 18 jaar heb......I know, kansloos gebeuren....maar ach. Die 90 euro in fiat heb je sowieso ook niets aan
Misschien een goed voornemen voor 2023 je nickname te veranderen van anti elppa naar anti fiat ;)

Anyway denk ik dat iedereen met een normaal staatslot netzoveel kans maakt op een grote prijs dan met een Oudejaarslot dat twee keer zo duur is per lot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
Sahara schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:37:
[...]

Misschien een goed voornemen voor 2023 je nickname te veranderen van anti elppa naar anti fiat ;)

Anyway denk ik dat iedereen met een normaal staatslot netzoveel kans maakt op een grote prijs dan met een Oudejaarslot dat twee keer zo duur is per lot.
Kleiner zelfs want net als anti alles hierboven kopen veel mensen meerdere loten, en spelen er traditiegetrouw meer mensen mee als met de reguliere loterij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
trouwens niet vergeten vannacht ff een screenshot te bewaren van je holdings + waarde voor de vrienden van de belastingdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:47
Gaat ADA zo voor een kleine breakout? (1H)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Een halve. Belasting voor de domme of niet: crypto is nog niet vertrokken en het is ook hier een familiedingetje. Flesje bubbels voor vanavond en dan maar zien dat je rekt bent tegen 2u.

Met de besparing tov een heel staatslot nog een postcodeloterij lot meegepakt via CashbackXL (15 euro terug, 1 lot kost 14,50 dus 50 cent winst) Want bij die staatsloterij weet je dat als je niet meespeelt je niks winst. Maar als de jackpot in jouw postcode valt en je niet meespeelt ben je voor langer dan een minuut rekt.

Maar eerst oliebollen en appelflappen bakken met de top 2000 op de achtergrond. d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso.

Als ik die 30m pak, airdrop ik hier een Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Joosie200 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:49:
[...]

Een halve. Belasting voor de domme of niet: crypto is nog niet vertrokken en het is ook hier een familiedingetje. Flesje bubbels voor vanavond en dan maar zien dat je rekt bent tegen 2u.

Met de besparing tov een heel staatslot nog een postcodeloterij lot meegepakt via CashbackXL (15 euro terug, 1 lot kost 14,50 dus 50 cent winst) Want bij die staatsloterij weet je dat als je niet meespeelt je niks winst. Maar als de jackpot in jouw postcode valt en je niet meespeelt ben je voor langer dan een minuut rekt.

Maar eerst oliebollen en appelflappen bakken met de top 2000 op de achtergrond. d:)b
Dat nu al mee tellen als winst klopt niet helemaal, maar je idee snap ik. En van de Postcodeloterij is precies de kracht van hun....wat als je terwijl de buurman, groeps druk

En nee crypto is nog lang niet klaar, regulering opent ook nieuwe markten en mogelijkheden

[ Voor 4% gewijzigd door wortelsky op 31-12-2022 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:25
Eth even door de 1200 heen, krijgen we een groene dag?

Iedereen heel veel plezier vandaag, en uitkijken _/-\o_

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 23:48

LankHoar

Langharig tuig

@Taro volgens mij was jij ook nieuwsgierig naar het antwoord van Coinbase, dus tag ik je even.

Zojuist een reactie gehad van Coinbase op mijn vraag hoe ik ETH kan versturen via de blockchain ipv smart contracts/internal transaction. Dat blijkt dus niet mogelijk te zijn. Zie hier hun antwoord:
We appreciate the feedback. This is a really interesting request, but unfortunately it's not something we currently offer. Most new features and improvements to Coinbase come directly from feedback like yours, so it's very valuable to us!

While we can't offer any specific timeline for the addition of new features, we are constantly working to build products our customers will love. In the meantime, we've recorded your request so that it can be reviewed by the product manager when planning which features to build next.
Overweeg nu om de ETH die ik op mijn Trezor wil hebben eerst naar Binance te versturen, en dan van daar uit naar mijn Trezor. Ik neem aan dat het dan eerst via internal transaction gaat, maar dan van Binance naar Trezor als "normale" transactie?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zekers!

1 staatslot + halve straat. Want altijd prijs ofzo :9
anti elppa schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:41:
trouwens niet vergeten vannacht ff een screenshot te bewaren van je holdings + waarde voor de vrienden van de belastingdienst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tou_dbB8LaxX-A4D0umgHWwr14I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/n7P935yqnlreH4GEJLj5JQe9.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:49
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Skrunsies schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:05:
[...]

Zekers!

[...]

[Afbeelding]
ook al kom je totaal niet aan die waarde mbt belasting, zou ik wel aangeven dat je wat hebt. Zo komt het nooit als verassing bij die lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
pfff das klote zeg. Ik zou waarschijnlijk gewoon betalen op dit moment. Vermogensbelasting is echt peanuts hier in NL (tenzij je het nu hebt over 1meur+). En dan gaan bellen met de belastingdienst op het moment dat het afgerond is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:19:
[...]

ook al kom je totaal niet aan die waarde mbt belasting, zou ik wel aangeven dat je wat hebt. Zo komt het nooit als verassing bij die lui
Helaas heb je gelijk, je kan het beter maar voor zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:49
anti elppa schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:21:
[...]

pfff das klote zeg. Ik zou waarschijnlijk gewoon betalen op dit moment. Vermogensbelasting is echt peanuts hier in NL (tenzij je het nu hebt over 1meur+). En dan gaan bellen met de belastingdienst op het moment dat het afgerond is.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Weer een ochtentje bezig geweest. Uiteraard de mix/olie/poedersuiker met die smerige ponzi Plutus kaart betaald, ze smaken dan ook wel een paar % beter dit jaar :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeFkbqI1PXmGLDAzbTaeD5wMBjU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fyzuW3psLD4DxX07UKw3a6KM.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etde_bdDXWSPqkH_w8EoR49DNrU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/otvBdU12DvvlijVsIPlEetoG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Zo.

Normaal doe ik niet aan PF waardes delen enzo. Maar ken die knakkers van de belastingdienst wel weer. Dan liever jullie maar als getuige van mijn PF.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8WRXTbcBDgnJPrBoweDnwJa4SU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zDbOINlgjZ57zpt2pchDnzB9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U9iBYhNR1H1drPLijUv7SHhu3Go=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tNrIr6fCQrRItDzl0SJrEjIr.png?f=fotoalbum_large

Voor de rest wil ik jullie allemaal een fijn uiteinde toewensen en een geweldig 2023!

:9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:25
Skrunsies schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:32:
Zo.

Normaal doe ik niet aan PF waardes delen enzo. Maar ken die knakkers van de belastingdienst wel weer. Dan liever jullie maar als getuige van mijn PF.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor de rest wil ik jullie allemaal een fijn uiteinde toewensen en een geweldig 2023!

Gelukkig heb je de NFT's nog

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Zometeen kopen, eindcijfer 69.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Zo.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Belastinginspecteur: 2 bored apes. Pro forma 25k box 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:54:
[...]

Belastinginspecteur: 2 bored apes. Pro forma 25k box 3.
Wast maar zo’n feest -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Zo.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nog even met een klassieker 2022 afsluiten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JvWW9qTYziUw9YDR3uDlB67hWs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aOPtDez3p7PDWX9jVq4ogK2N.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:08
Zo.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In het kader voor-wat-hoort-wat, mag jij mijn getuige zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ko696UkQcjok-uE4aTuekJUMD8w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ewJwDymRxr3XcUMZ2RNq1Gec.png?f=fotoalbum_large

Precies helemaal leeg, tot op de laatste cent *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag mijn pf met +39% gestegen 💪

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RPtdf6dC-UNhpTVFD5TjMEsE8QU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iHmM3ijfE02pwfzF85pw59KQ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Skrunsies schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:05:
[...]

Zekers!

[...]

[Afbeelding]
Niemand:

De Belastingdienst medewerkers na het zien van mijn PF waarde van 10 euro en 25 cent waar dit vorig jaar >2k bedroeg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o2oXnCkB8Z2_1iM-j2D9rxi-u-4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/STtjaXTsUTIvp2CG7tPFrIvB.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
WAVES heb ik ook een tijdje gehad, in 2017 volgens mij. Nu niets meer, zou dat ooit wat worden? Inkopen voor een kleintje prijs, misschien gaat het ooit x10 :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DYKxO7Suh82zT20UfmePf5A7Ox0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iqSwphgbOkAIJLN7lGOkWiCZ.jpg?f=fotoalbum_large

Het jaar waarin ik BTC maxi ben geworden :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:49:
[...]

Sowieso.

Als ik die 30m pak, airdrop ik hier een Bitcoin.
Veel plezier met je toekomstige €3 :+ krijgen wij dan ook 0.00000001 btc?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
Moon >:)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:35
De hele dag hoor ik al geweldige moonshots! De charts lijken al maanden op een patiënt die op de hartbewaking ligt. Pas op voor de flatliner!

Geniet van de jaarwisseling, allen!

[ Voor 0% gewijzigd door Stovirpi op 31-12-2022 15:41 . Reden: Typo ]

Stack Sats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
erik91 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:30:
Weer een ochtentje bezig geweest. Uiteraard de mix/olie/poedersuiker met die smerige ponzi Plutus kaart betaald, ze smaken dan ook wel een paar % beter dit jaar :P
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een huisvrouwerige Tefal friteuse* in plaats van zonnebloemolie in een gietijzeren pan sodemieteren en frituren als een echte kerel :/

* zo eentje die je met ING punten met korting krijgt. Of via een voordeelactie op het invoegblad van de Libelle. En die dan gaat piepen als het klaar is. Bitch, ik bepaal zelf wanneer m'n huismerk garnituur gereed is voor consumptie. Namelijk als de minifrikadel is ontploft.

Sorry, ik ben een beetje zuur. Ik "heb" corona en zit dus thuis vanavond - niets aan de hand verder natuurlijk. Fijne O&N en geniet van de ballen :>

[ Voor 6% gewijzigd door Jedi_Pimp op 31-12-2022 16:27 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:16:
[...]

Een huisvrouwerige Tefal friteuse* in plaats van zonnebloemolie in een gietijzeren pan sodemieteren en frituren als een echte kerel :/

* zo eentje die je met ING punten met korting krijgt. Of via een voordeelactie op het invoegblad van de Libelle. En die dan gaat piepen als het klaar is. Bitch, ik bepaal zelf wanneer m'n huismerk garnituur gereed is voor consumptie. Namelijk als de minifrikadel is ontploft.

Sorry, ik ben een beetje zuur. Ik "heb" corona en zit dus thuis vanavond - niets aan de hand verder natuurlijk. Fijne O&N en geniet van de ballen :>
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:08
[...]

Kun jij mooi dienst draaien en de koersen in gaten houden voor ons! Beterschap, en voor allen een mooi 2023, gevuld met groene kaarsen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

True, echter.

Gezien de ontwikkeling van de frituurolieprijzen kan ik je de Tefal Oleoclean Pro van harte aanbevelen.

Beterschap!

Disclaimer: nee ik heb geen aandelen Tefal en NFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
Bifi doet even een wickje naar onder... toch nog een beetje vuurwerk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Minder dan 6 uurtjes te gaan. Vul je voorspelling in van de Bitcoin bodem en win eeuwige roem!
De Bitcoin Bodemvis Challenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 18:36:
Minder dan 6 uurtjes te gaan. Vul je voorspelling in van de Bitcoin bodem en win eeuwige roem!
De Bitcoin Bodemvis Challenge!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MM3GpN5sVsIunFl6pCa88nX3SX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mM62t95ksLTcK8J4Y55nSzHE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
BurnerT schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 18:35:
Bifi doet even een wickje naar onder... toch nog een beetje vuurwerk.
En zo kom ik er achter dat ik mijn Bifi de 28ste verkocht heb...
Order stond al een tijdje _O-

Goed uiteinde en een geweldig 2023 allemaal d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:41:
Ik ben toevallig in het buitenland waar het al 1 januari is, moet ik nu al een screenshot maken of nog wachten tot het in NL ook 1 januari is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-10 15:40
groet van mij . gelukkig en goed crypto jaar.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrIiS1_KATtAC4wPkl8jrghbd7M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pSrXHDvHFHqX4FSJIrAwdkcq.jpg?f=user_large

🥃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03:04
xileS schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:02:
[...]

Ik ben toevallig in het buitenland waar het al 1 januari is, moet ik nu al een screenshot maken of nog wachten tot het in NL ook 1 januari is?
Het is geen exacte wetenschap. Dus ga rustig nieuwjaar vieren vannacht, slaap morgen lekker uit en maak morgen op je gemak een screenshot van al je crypto bezittingen.

Je hoeft dus niet als een gek om 12 uur alle Exchanges af terwijl je het omwaaiende vuurwerk van je buurman probeert te ontwijken.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Heren, het was mij een genoegen met jullie 2022 te beleven. Qua prijs was het ruk, maar er gaan betere tijden aan komen. Veel plezier vanavond. En op naar veel lol, memes en groene candles in 2023!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wRHVVqs/1262316.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:18
Het is een cliché, maar een gezond en liefdevol 2023 is de ultieme lambo en moon... *;

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:42:
Heren, het was mij een genoegen met jullie 2022 te beleven. Qua prijs was het ruk, maar er gaan betere tijden aan komen. Veel plezier vanavond. En op naar veel lol, memes en groene candles in 2023!

[Afbeelding]
Jij ook een mooie jaarwisseling, lekker genieten vanavond 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCyKrqqzyvbH_HdpBFFEhPOi2Ew=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/75rMUHjlN0EISCcFhoREMfph.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0e6r_FkzZ11Ztby44lUlHUwVQkI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IychuUvGNvdTbGun2Z7L4lpz.jpg?f=user_large

Op naar een prachtig 2023 gasten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
deze gast ook he, spot on 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Ook vuurwerk met plu korting, toch mooi die geitenbende. Fijn oud en nieuw iedereen :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLcSKJItgTUutY4KtD92dwz6U1I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R2UvlWDxBXERH2R7A0m63ovV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bubba 2.0
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:31
Iedereen een goede, veilige jaarwisseling gewenst, en voor 2023 gezondheid, many moons en op zijn minst 1 Lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

zou mooi zijn als ie gelijk heeft, net zoals "koop voor $1 aan bitcoin in den beginne"

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
xileS schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:02:
[...]

Lekker verspreid over de dag doen en de laagste pakken.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Alvast een goede jaarwisseling cryptovrienden!

Op naar 2023, het jaar van de tweakers lambo bbq meet!!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
jvel92 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:16:
[...]

Het is geen exacte wetenschap. Dus ga rustig nieuwjaar vieren vannacht, slaap morgen lekker uit en maak morgen op je gemak een screenshot van al je crypto bezittingen.

Je hoeft dus niet als een gek om 12 uur alle Exchanges af terwijl je het omwaaiende vuurwerk van je buurman probeert te ontwijken.
Haha nee dat heb ik sowieso niet gedaan. Heb alleen in agenda staat dat het op 1 januari moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 20:46:
[...]

Yes. Zo deed ik het voorgaande jaren ook. 1 januari is 1 januari. Alleen vroeg ik mij af of een lagere koers op 1 januari op een ander werelddeel ook legit was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ben jaloers voor iedereen onder jullie die rekening moet houden met belasting betalen. Wij komen lang niet in de buurt van de max die je belastingvrij mag hebben ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 23:30
Pelox schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 20:46:
[...]

Ik ga vaak 2 januari ofzo een uurtje zitten. Alle holdings 1 voor 1 laagste usd value op 1 januari opzoeken. Dat in dollar. Dan nog met ongunstige eur usd koers, die ik ook screenshot, naar eur omrekenen en dat gaat in een excellente voor bij de aangifte. Was is het ‘uurloon’ van deze actie lachwekkend maar tis een beetje een gewoonte en deels sport geworden geloof ik:)

Anyway ik sluit me aan bij iedereen hier. Op naar een mooi en gezond 2023 en laten we toch mínimaal inzetten op een hogere btc/usd koers op 31/12/2023 dan die van vandaag :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
Hey een fijne jaarwisseling allemaal😀 zo zonder vuurwerkverbod is er in iedergeval nog iets wat (richting) moon gaat.

Op een jaar vol sideways-accumulatie-hodl-gebeuren en dat soort dingen😄

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04:17
69K2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 23:30

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cum0qd7bX0tsvrYWmPkWsavw3D8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sEpSQUzijXzsoCnEeX7wVVaj.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gelukkig Nieuwjaar allen *O*

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
Beste wensen!!! Op een mooi jaar voor btc....dus dan bedoel ik niet de alts..fuck shitcoins.
Oja 20 euro gewonnen bij loterij.....dikke shit

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
En wie had er weer de meeste +1 afgelopen jaar? @Verwijderd 👍👍👍

Bron

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
De beste wensen allemaal, op een gezond, mooi en groen 2023! *O* d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 01-01-2023 00:52 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:33

Coldcat

HODL

Beste wensen cryptovrienden!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pelox
Beste wensen! Dat we een mooi, rustig en vooral gezond 2023 mogen krijgen!

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

De beste wensen voor iedereen hier, hardcore lurkers, no lifers en wholecoiners! Let's make it a good one!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Verwijderd

Beste wensen allemaal crypto gangsters, op naar die onvergetelijke bullrun oOo

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Reno69
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-08 11:33
Beste wensen allemaal

Ik heb zojuist alweer mijn 1ste +1 aan verwijderd69 gegeven in 2023.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Beste groene candles in het nieuwe jaar allemaal!
Pagina: 1 ... 161 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!