Bitcoin naar de 1 miljoen *proost*
Gelukkig nieuwjaar!

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Holy shit die man heeft meer likes dan satsChris.nl schreef op zondag 1 januari 2023 @ 00:43:
En wie had er weer de meeste +1 afgelopen jaar? @Verwijderd 👍👍👍
Bron
Geintje, congrats en de beste wensen voor 2023 allemaal!
Compensatiegedrag
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Gelukkig 2023 en de beste wensen van deze megalurker. Dat we saai mogen accumuleren in een range tussen de 13k en 22k dit jaar. Maar bovenal dat we dit jaar in goede gezondheid en prettig gezelschap mogen beleven!
De aller beste wensen voor 2023 cryptochat kameraden! De aanhouders zullen winnen! Ik wens jullie in ieder geval veel gezondheid toe. Onze bull komt wel weer!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De beste wensen allemaal =)! Duizenden euro’s doorgespoeld in 2022 maar werkelijk elke dag genoten van dit topic. Blijven geloven in een nieuwe bull, Hodl!
De beste wensen voor 2023!
Hopelijk in goede geluk en gezondheid!
Hopelijk in goede geluk en gezondheid!
Dit is wel episch hoor. Respect @VerwijderdChris.nl schreef op zondag 1 januari 2023 @ 00:43:
En wie had er weer de meeste +1 afgelopen jaar? @Verwijderd 👍👍👍
Bron
En @Taro op een hele mooie 2e plek. Dit topic leeft zo te zien!
[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 01-01-2023 03:09 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen. Mag 2023 een rete boelish jaar worden.
Hey crypto vriendjes!
Ik ben er nog. Had jullie het hele jaar nog niet gesproken.. Tsja druk hè
Maar goed, de allerbeste wensen voor jullie en jullie dierbaren. Dat 2023 een rustig en gezond jaar mag worden
Ik ben er nog. Had jullie het hele jaar nog niet gesproken.. Tsja druk hè
Maar goed, de allerbeste wensen voor jullie en jullie dierbaren. Dat 2023 een rustig en gezond jaar mag worden

UberLurker Departement #GG.
Gelukkig nieuwjaar allen!!
Zojuist in het kader van goede voornemens de eerste wekelijkse BTC DCA naar de ledger verstuurd. 2023 wordt het jaar van sats harken. Op naar de halving van 2024.
Zojuist in het kader van goede voornemens de eerste wekelijkse BTC DCA naar de ledger verstuurd. 2023 wordt het jaar van sats harken. Op naar de halving van 2024.
Gelukkig nieuw jaar allemaal
Hopelijk nog beetje DCA mogelijk tot die 0.28 BTC die je nodig hebt om over 10 jaar met pensioen te gaan en dan Moooon 
(Al laat ik de Lambo graag zitten haha)
(Al laat ik de Lambo graag zitten haha)
Die api hack lijkt nog wel een beetje gaande als ik het Nexo koersverloop van de afgelopen uren zo zie.
Tsja... Jaapio dacht eventjes weg te rennen uit dit topic.
Crypto Kroeg: *Onze wraak zal zoet zijn* MWHUAHAHAAHAA
Crypto Kroeg: *Onze wraak zal zoet zijn* MWHUAHAHAAHAA
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wat een sociaal groepje mensen zijn wij toch ook, scheutig met de likes.
Beste wensen iedereen!
Beste wensen iedereen!
LIKEBTC100K2021 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:21:
Wat een sociaal groepje mensen zijn wij toch ook, scheutig met de likes.
Beste wensen iedereen!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Beste wensen allemaal!
Dat 2023 een mooie accumulatie aanloop naar de 2024 bullrun mag zijn!

Dat 2023 een mooie accumulatie aanloop naar de 2024 bullrun mag zijn!

Het is een beetje als crypto. Ipv naar de 30 miljoen sta in nu op 66,67 verlies…
De beste wensen allemaal. Laten we hopen dat we 2023 ongeschonden doorkomen; dat crypto aan het eind van het jaar er beter voor staat dan nu!
Gelukkig nieuwjaar! Op een gezond en winstgevend 2023.
Voor de mensen met een Revolut rekening. Via de App kan je naar het Crypto gedeelte. Dan is er een Learn&Earn vergelijkbaar met Coinbase
€5 aan DOT en €4 aan 1Inch kan je gratis ophalen
€5 aan DOT en €4 aan 1Inch kan je gratis ophalen
Zo, ik heb screens gemaakt van mijn crypto gebeuren.
mooi om terug te kijken naar vorig jaar 1 januari 2021 van bijv mijn DeFi gedeelte van Cake en BOO, daar is echt een hoop verdampt
mooi om terug te kijken naar vorig jaar 1 januari 2021 van bijv mijn DeFi gedeelte van Cake en BOO, daar is echt een hoop verdampt
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 01-01-2023 16:42 ]
nothing stops this train
Beste wensen allemaal! Op naar een groener jaar!
One can only hope...Deman23 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 16:49:
Beste wensen allemaal! Op naar een groener jaar!
Allen, maak er een mooi jaar van!
Excellence does not require perfection.
paul-s83 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:31:
Beste wensen allen, op een bullish 2023!
[Afbeelding]
Hopelijk niet "this time is different" en zulks.
Dit jaar aangifte doen met de getallen van 1 Jan 2022 veel meer...Bushalte schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:02:
Het vastleggen van de waarde per vandaag deed pijn aan de ogen.
Zero.
Mijn PF gehalveerdPelox schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:10:
[...]
Dit jaar aangifte doen met de getallen van 1 Jan 2022 veel meer...
De beste wensen mensen. Laten we hopen dat de bull zich snel laat zien in deze geitenbende. Ik zal voornamelijk weer meelezen.
Shikata ga nai.
paul-s83 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:31:
Beste wensen allen, op een bullish 2023!
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vko1lWVnwPJ7V2jeEdVlTnb9.gif?f=user_large)
Ik heb zojuist besloten om, naast BTC, vanaf morgen ook weer wekelijks ETH te gaan kopen. Ik noem het dynamisch DCA, waarbij ik elke maandag koop, maar de investering afhankelijk is de afstand (percentage) van de all time high. Heb er weer zin in!
Ik heb ETH juist verminderd, in afwachting van wat maart gaat brengen:JJ1984 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:47:
Ik heb zojuist besloten om, naast BTC, vanaf morgen ook weer wekelijks ETH te gaan kopen. Ik noem het dynamisch DCA, waarbij ik elke maandag koop, maar de investering afhankelijk is de afstand (percentage) van de all time high. Heb er weer zin in!
ETH maart 2023 mogelijk sell off, maar
ETH Layer2 oplossingen adoptie,
Met name voor betalingen:
- Arbitrum
- Optimism
- later ook zkSync, MATIC-zkEVM, Starkware
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit vind ik wel interessant. Doel je op de SEC en de kans dat het als security wordt aangemerkt? Ik vind dat ook wel spannend, maar geloof tegelijkertijd wel in ETH op langere termijn en wil bovendien niet de boot missen.resusaapje schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:52:
[...]
Ik heb ETH juist verminderd, in afwachting van wat maart gaat brengen:
- Arbitrum
- Optimism
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Mijn PF is dit jaar 10x groter geworden🥳..... In satjes dan hè🤓
Beste wensen voor 2023!
XRP = trash
Een kijktip voor deze brakke zondagavond,
Een korte introductie tot crypro, een stukje over de ICO boom, de NFT hype etc. Vermakelijk en interessant
Een korte introductie tot crypro, een stukje over de ICO boom, de NFT hype etc. Vermakelijk en interessant
Lidooooo
Deze munt blijft maar op en neer gaan. Ik profiteer er al een tijdje van. Tussen $0.90 en 1.00 inslaan en tussen 1.10 en 1.20 verkopen.
Maar het blijft altijd spannend zodra het onder de $1 zakt. Geen garanties...
Deze munt blijft maar op en neer gaan. Ik profiteer er al een tijdje van. Tussen $0.90 en 1.00 inslaan en tussen 1.10 en 1.20 verkopen.
Maar het blijft altijd spannend zodra het onder de $1 zakt. Geen garanties...
[ Voor 129% gewijzigd door _Gast_ op 01-01-2023 22:21 ]
Hier ook langzaam aan een bag OP aan het vullen, naast het DCAen van bitcoinresusaapje schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:52:
[...]
Ik heb ETH juist verminderd, in afwachting van wat maart gaat brengen:
- Arbitrum
- Optimism
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hij heeft in ieder geval zijn eigen keys...
In ieder geval iets om over na te denken er kleven ook genoeg risico's aan self custody.
In ieder geval iets om over na te denken er kleven ook genoeg risico's aan self custody.
PSA: My PGP key is compromised, and at least many of my bitcoins stolen. I have no idea how. Help please. #Bitcoin
— Luke Dashjr (@LukeDashjr) 1 januari 2023
Sad to see even an OG #Bitcoin Core Developer lost 200+ BTC ($3.5 million). Self custody have a different set of risks.
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 1 januari 2023
We will try to monitor and see where we can help. 🙏 https://t.co/9eGZ7AFgC2
Neh, da's weer een ander verhaal.JJ1984 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 20:02:
[...]
Dit vind ik wel interessant. Doel je op de SEC en de kans dat het als security wordt aangemerkt? Ik vind dat ook wel spannend, maar geloof tegelijkertijd wel in ETH op langere termijn en wil bovendien niet de boot missen.
Ik doel op de vrijgave van de locked ETH voor ETH2.0 die naar verwachting dan wordt vrijgegeven: Gaat men cashen of juist hodlen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mmmm bijzonder. Zeer benieuwd wat er gebeurd is. Luke is niet zo maar ff iemand. Voor de nieuwe garde, luke is onderdeel van bitcoin core dev. Team. Zijn weinig mensen op deze planeet die meer weten van bitcoin.....Tukker_T schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:44:
Hij heeft in ieder geval zijn eigen keys...
[Twitter]
[Twitter]
Extreme situatie dit.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Happy new year all,
Ik heb het afgelopen jaar met plezier de slowchat gevolgd en lees graag mee, heb zojuist mijn portfoliowaarde vastgelegd en dit vergeleken met de laatste 5 peildata. Wat een emotionele rollercoaster is deze bende zeg.
Hopen op een bullish jaar
Ik heb het afgelopen jaar met plezier de slowchat gevolgd en lees graag mee, heb zojuist mijn portfoliowaarde vastgelegd en dit vergeleken met de laatste 5 peildata. Wat een emotionele rollercoaster is deze bende zeg.
Hopen op een bullish jaar
Verwijderd
Idd best extreme situatie.anti elppa schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:24:
[...]
Mmmm bijzonder. Zeer benieuwd wat er gebeurd is. Luke is niet zo maar ff iemand. Voor de nieuwe garde, luke is onderdeel van bitcoin core dev. Team. Zijn weinig mensen op deze planeet die meer weten van bitcoin.....
Extreme situatie dit.
Misschien zitten de niet-Katholieke pedofielen die Vaticaanstad hebben overgenomen achter deze hack.
XRP heeft het zwaar..
Verder saaaai
Verder saaaai
[ Voor 26% gewijzigd door PlanR op 02-01-2023 06:34 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
ja afgezien van stuk bitcoin kennis en kunde is het wel een mafketel imoVerwijderd schreef op maandag 2 januari 2023 @ 00:13:
[...]
Idd best extreme situatie.
Misschien zitten de niet-Katholieke pedofielen die Vaticaanstad hebben overgenomen achter deze hack.
17K slachten vandaag?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dikke sol.
10% in een uur erbij, mooie organische groei.
Als we de historie mogen geloven gaan we een paar mooie jaren tegemoet, hoop dat de fomo op een 1 of ander moment weer komt bij Henk en Ingrid. My bags are ready!
Als we de historie mogen geloven gaan we een paar mooie jaren tegemoet, hoop dat de fomo op een 1 of ander moment weer komt bij Henk en Ingrid. My bags are ready!
Don Guacamole schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:08:
Dikke sol.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SbepVK4CvV0hfgcdRYLgj0mC.jpg?f=user_large)
Mooi man, een dag na screenshotting voor de fiscus en een uur na m'n dca-momentje knalt alles omhoog. Leve 2023!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yqFFcYRotHeiXT8Pgf68f0vo.jpg?f=user_large)
$BTC
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 2 januari 2023
It takes a tiny pump into resistance to turn everyone bullish again. This same bull trap has been happening during the entire 2022, yet people don't learn.
12k is very likely. pic.twitter.com/CE7MrHg2fP
nothing stops this train
Ken je die mensen ook? Die zo zuur zijn dat als er gescoord wordt en voorstaan ze meteen zeggen dat de wedstrijd nog niet voorbij is?…
die el chapo (allen die naam al, man man man) moet je gewoon negeren joh. Zelfde niveau als die adhd duitser, de moon, dat blonde nl mokkel enz.
Volgens El Chappie gaan we al 4 maanden lang elke dag naar de 12K..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Meer mensen problemen met deposits bij binance? Allemaal confirmed maar niet in spot
Ezekielll schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:20:
Meer mensen problemen met deposits bij binance? Allemaal confirmed maar niet in spot
:fill(white):strip_exif()/f/image/0f8Okbjt7oLkRdONgqxFSY3g.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
12k of 69k ik vind alles best. Orders voor Bitcoin staan al lang klaar. Worden ze niet gehit ook prima. No sweat.
Vandaag even de tijd genomen om wat zaken in te stellen voor dit jaar. Bij Coinbase dacht ik eenvoudig een recurring buy aan te zetten:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rkSo5lmSr3HwTW7dveDHpRQ8.jpg?f=user_large)
10€ inleggen, 9.01€ aan BTC kopen, incl instant baghodler garantie, moet velen hier als muziek in de oren klinken. Heb een paar DCA-bots op Binance draaien, maar wil daar niet teveel € hebben staan. Eens kijken of ik m'n kucoin account kan afstoffen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rkSo5lmSr3HwTW7dveDHpRQ8.jpg?f=user_large)
10€ inleggen, 9.01€ aan BTC kopen, incl instant baghodler garantie, moet velen hier als muziek in de oren klinken. Heb een paar DCA-bots op Binance draaien, maar wil daar niet teveel € hebben staan. Eens kijken of ik m'n kucoin account kan afstoffen.
De tijd leert of het tij keert
Meteen een verlies van 9,9% incasseren op je ingelegde waarde. Klinkt goed, ga ook maar eens instellen.raq schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:57:
Vandaag even de tijd genomen om wat zaken in te stellen voor dit jaar. Bij Coinbase dacht ik eenvoudig een recurring buy aan te zetten:
[Afbeelding]
Ervaar nu wel een ongebruikelijk lange duur in transfer van bitvavo naar Binance.Ezekielll schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:20:
Stack Sats
Deposit vanaf KuCoin naar Binance werken primaEzekielll schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:20:
De nieuwe Twitter CEO?
[Twitter: https://twitter.com/grantmooney/status/1609660973119414274?t=eVgH0Geqo5_MEMtJPtPwzA&s=19]
[Twitter: https://twitter.com/grantmooney/status/1609660973119414274?t=eVgH0Geqo5_MEMtJPtPwzA&s=19]
nothing stops this train
Ik durf nu geen geld meer naar Bitvavo te sturen hoor..Stovirpi schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:06:
[...]
Ervaar nu wel een ongebruikelijk lange duur in transfer van bitvavo naar Binance.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Weet iemand de beste manier om fiat op een exchange te krijgen, zonder dat de bank vragen gaat stellen?
Vorige week een deposit gedaan naar Bybit, maar ABN hield de transactie in eerste instantie tegen. In verband met zogenaamde fraude check.
Het bedrag dat ik over probeerde te maken was niet eens 2k. Benieuwd hoe de bank later in het jaar dan zal reageren wanneer her bedrag een stuk hoger is.
Vorige week een deposit gedaan naar Bybit, maar ABN hield de transactie in eerste instantie tegen. In verband met zogenaamde fraude check.
Het bedrag dat ik over probeerde te maken was niet eens 2k. Benieuwd hoe de bank later in het jaar dan zal reageren wanneer her bedrag een stuk hoger is.
Nooit geen problemen met abn. En dan heb ik het over veel grotere bedragen. Overschrijven en storten.Jungelman schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:31:
Weet iemand de beste manier om fiat op een exchange te krijgen, zonder dat de bank vragen gaat stellen?
Hier Rabobank en sinds 2017 bezig met crypto. Nog nooit een storting naar een exchange (BL3P of Kraken) die is tegen gehouden. Ook 2 maal een bedrag uit crypto gehaald en laten storten op die rekening, nooit wat over gehoord.
Soms ben je te bang.. zonder gekkigheid, ik laat geen funds op Bitvavo staan. Stort met iDeal en daarna direct door naar Ledger of andere exchange. Dat risico durf ik wel te lopen.Khaelos schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:26:
[...]
Ik durf nu geen geld meer naar Bitvavo te sturen hoor..
Stack Sats
Duurde bij mij vanochtend ook lang. En toen het helemaal op compleet stond of Bitvavo duurde het nog een half uurtje op Binance voordat het daar beschikbaar was.Stovirpi schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:06:
[...]
Ervaar nu wel een ongebruikelijk lange duur in transfer van bitvavo naar Binance.
Hier hetzelfde, geen problemen nog vooralsnog.sjorremans schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:37:
Hier Rabobank en sinds 2017 bezig met crypto. Nog nooit een storting naar een exchange (BL3P of Kraken) die is tegen gehouden. Ook 2 maal een bedrag uit crypto gehaald en laten storten op die rekening, nooit wat over gehoord.
Zero.
ik gebruik BitcoinMeester ook via ABN, nog nooit probleem gehad met zowel sturen als storten, bedragen van een paar maandsalarissenJungelman schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:31:
Is Luke niet ook zo'n anti overheids (libertarier/anarchist) figuur?anti elppa schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:24:
[...]
Mmmm bijzonder. Zeer benieuwd wat er gebeurd is. Luke is niet zo maar ff iemand. Voor de nieuwe garde, luke is onderdeel van bitcoin core dev. Team. Zijn weinig mensen op deze planeet die meer weten van bitcoin.....
Extreme situatie dit.
Mooi excuus om geen belasting te hoeven betalen denk ik dan meteen.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
1 euro fee op 10 euro vind ik vrij straf. Is dit een vast bedrag of een percentage? Als het een vast bedrag is kun je wellicht beter wekelijks of misschien zelfs maandelijks dca-en ipv elke dag..raq schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:57:
[Afbeelding]
Na de eerste keer een paar jaar geleden een telefoontje van de bank gehad, even checken of ik ook echt met crypto was begonnen. Daarna nooit meer. Toen ik een tweede lopende rekening bij een andere bank opende meteen online aangegeven dat crypto de belangrijkste activiteit zou zijn.
Bij Bitvavo gisteren weer met DAI DCA begonnen (had er vorig jaar alles afgehaald) en zelfs staking vinkje weer aangezet. Klein bier (wel vaten, geen kratjes), maar denk ook dat het wel goed komt. Andere DCA blijft op Nexo en maandelijks koud zetten (net als het echte bier)
Bij Bitvavo gisteren weer met DAI DCA begonnen (had er vorig jaar alles afgehaald) en zelfs staking vinkje weer aangezet. Klein bier (wel vaten, geen kratjes), maar denk ook dat het wel goed komt. Andere DCA blijft op Nexo en maandelijks koud zetten (net als het echte bier)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Die supermarkten vinden die inflatie heerlijk en maken er grof misbruik van.
Zakje voordeel(kuch)bollen bij Jumbo was 2 maanden geleden nog 1,89 en is nu na eerst 2,17 verhoogd naar 2,45. Prijsverhoging van 30(!)%.
Henk en Ingrid hebben voorlopig geen liggende gelden voor fantasiemunten.
Zakje voordeel(kuch)bollen bij Jumbo was 2 maanden geleden nog 1,89 en is nu na eerst 2,17 verhoogd naar 2,45. Prijsverhoging van 30(!)%.
Om fiat naar een exchange te sturen lijkt het me onwaarschijnlijk dat een bank vragen gaat stellen. Andersom daarentegen is natuurlijk een ander verhaal, tenminste als het bedrag hoog genoeg is om hun interesse te wekken.
Wel frappant dat hij geen multisig gebruikt en dat een groot deel van zijn bitcoins blijkbaar niet gespreid zijn.anti elppa schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:24:
[...]
Extreme situatie dit.
Bij mij hebben ze 2x de transactie bevroren en moest ik met de fraude helpdesk bellen om uit te leggen wat ik met de funds zou doen.Wiley99 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:15:
Na de eerste keer een paar jaar geleden een telefoontje van de bank gehad, even checken of ik ook echt met crypto was begonnen. Daarna nooit meer. Toen ik een tweede lopende rekening bij een andere bank opende meteen online aangegeven dat crypto de belangrijkste activiteit zou zijn.
Beide keren ging het niet eens om een schrikbarend bedrag.
Wel heb ik beide keren niets over Crypto gezegd. Vind het wel gek sinds het bedrag beide keren minder was dan mijn max. daily limit.
Beide keren via Banxa btw.
Nee? Het (toegeven: bruto) minimumloon voor 2023 is bijna 2k per maand.Darrell schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:42:
Die supermarkten vinden die inflatie heerlijk en maken er grof misbruik van.
Dat is zonder toeslagen en andere voordelen.
Reken maar dat ze geld hebben liggen om straks te investeren zodra Bitcoin weer op 69k staat.
Zodat met hun hulp de 100k wordt doorboord
[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 02-01-2023 15:10 ]
Dat zit wel Schnorr.
je winsten naar Binance sturen en daar gebruik maken van de visa kaart.cooLopke schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:49:
Om fiat naar een exchange te sturen lijkt het me onwaarschijnlijk dat een bank vragen gaat stellen. Andersom daarentegen is natuurlijk een ander verhaal, tenminste als het bedrag hoog genoeg is om hun interesse te wekken.
nothing stops this train
Ik zal het in gedachten houden voor een volgende keer, is het mogelijk om via BM je Crypto naar andere exchanges te sturen?Reno69 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:59:
[...]
ik gebruik BitcoinMeester ook via ABN, nog nooit probleem gehad met zowel sturen als storten, bedragen van een paar maandsalarissen
ja, je moet wel ff een address white-listen, maar dat kan je zelf doen in paar seconden.Jungelman schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:27:
[...]
Ik zal het in gedachten houden voor een volgende keer, is het mogelijk om via BM je Crypto naar andere exchanges te sturen?
De fees zijn wel wat hoog (weet ff niet meer hoeveel), maar met Ideal betalen en omwisselen en versturen binnen 2 minuten....
Mensen ik ben super mega bullish voor Bitcoin.
/Einde bericht.
/Einde bericht.
Verwijderd
Die 100k Bitcoin wordt ooit wel realiteit, echter is de koopkracht van die 100k misschien nog maar een huidige 69k koopkracht tegen die tijd.
Dusja, hodl tot de 750k dan maar.
Dusja, hodl tot de 750k dan maar.
Eerst nog even een paar maanden laag blijven alsjeblieft, ik wil er nog wat meer in stoppen voordat we naar Mars gaan.
Dat zit wel Schnorr.
The Winklevoss twins (Gemini Earn) vs Barry (DCG, Grayscale en Genisis etc) Twitter fitty
/f/image/PWFLYyVzIPtzZl4bqjyPiKCb.png?f=fotoalbum_large)
Linkje: https://twitter.com/camer...&t=RFLOp37oGl4jY_DqKA-Hdg
/f/image/PWFLYyVzIPtzZl4bqjyPiKCb.png?f=fotoalbum_large)
Linkje: https://twitter.com/camer...&t=RFLOp37oGl4jY_DqKA-Hdg
Nee, lijkt me een gestaffeld %, dat maakt het totaal oninteressant bij Coinbase:PHPResource schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:08:
[...]
1 euro fee op 10 euro vind ik vrij straf. Is dit een vast bedrag of een percentage? Als het een vast bedrag is kun je wellicht beter wekelijks of misschien zelfs maandelijks dca-en ipv elke dag..
- Bij 10€ houd je 9€ over
- Bij 50€ houd je 48€ over
- Bij 100€ houd je 97€ over
Of ik wel wist wat ik deed? "Er zijn veel scams en je kan zo alles kwijtraken."
"Mevrouw, ik doe dit al een tijdje, bekijk de transactiegeschiedenis maar eens."
"Het is nu gedeblokkeerd, fijne dag verder"
De tijd leert of het tij keert
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!