[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.269 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 10:17
Don Guacamole schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:03:
[...]

€150, is meer dan 600 ADA!
Dat was vorig jaar wel anders, en ik hoop in 2023 ook.
Nou dat hoop ik ook ja, mijn schade aan ADA inkopen laatste 8 maanden heeft me meer gekost dan dat beetje vuurwerk (oké, unrealised loss)

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Ryderr schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:33:
[...]

Nou dat. En op iets latere leeftijd met vriendjes hele dagen rondlopen met een zak vol rotjes vuurpijltjes en noem het op. Hier één grotere pot gehaald en allerlei cat1 en cat2 voor ook - voornamelijk - mijn 5jarige zoontje. Onder de €150 gehouden, en stel volgend jaar komt het algemene verbod toch, dan redden wij ons dat jaar ook nog prima! Genieten van domme dingen mag ook wel eens
Vuurwerk gaat ook eerst naar de moon en spat daarna uiteen met een knal.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iujrKuBUs22xIGftXzyuU8f1RMk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m4F9QOrrWJekhaGP60hHlCGt.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Feek.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ik was 9 maanden op yoga retraite op Antarctica zonder internet en zie net dat ik 420k ben verloren op Anchor (Terra). Echter heb ik door elke dag 10 uur te mediteren en daarna in een ijswak te zwemmen geleerd om in het moment te leven, ergo het deert me niet :*)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hyperbool strikes dus again :p

Dat zit wel Schnorr.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:25
Zo maar eens de Bitcoin Bodemvis Challenge forum bezoeken.

Wat zouden ze doen bij meerdere juiste antwoorden? Worden meerdere winnaars.

De bodem is namelijk al geweest :Y)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:03
Alameda Research Liquidates Ethereum-Based Token Holdings for Bitcoin

https://finance.yahoo.com...ther-based-064002038.html

En weer een nieuwe BTC-maxi erbij, daar was bij SBF wel veel voor nodig!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:46
sjorremans schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:47:
[...]

COTI naar de maan? Heb er een aardige bag van :+
Komt vanzelf in de nieuwe bullrun. Ze bouwen goed door. Heb ook een leuke bag bij elkaar gesprokkeld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:24
PlanR schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:54:

Misschien heb je nu na tientallen keren wel een keer gelijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlanR schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:54:

Geloof dat @Gelukszoekr een Bitcoin doneert aan de winnaar(s).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stovirpi schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:45:
[...]

Precies wat @zwembroek zegt. Ik weet nog hoe geweldig ik het vond om samen met mijn vader door de verschillende vuurwerkblaadjes te speuren. Samen een mooi pakket samen te stellen en deze op de de eerste dag van de verkoop op te gaan halen. Thuis alles nog goed inspecteren, klaarzetten en daarna samen het vuurwerk af te steken. Geweldig!
En op de dag van verkoop al volledig op te maken, om diezelfde middag nog weer voor een zelfde bedrag extra bij te halen...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso +1 voor alle helden die vuuwerk kopen voor hun zoontjes, dat is toch de mooiste belevenis voor zo'n kleine baas. Zelf ook flink wat afgeknalt toen ik een klein mannetje was, machtige tijden.

Toen ik al wat ouder was zelfs nog wel met nitraat en vlinders en een bult pekel telefooncellen opgeblazen, en brievenbussen bij de opritten van de lokale villawijk. En dan fietsen voor je leven terwijl 1 of andere fatsige boomer in zijn volvo achter je aanzat.

Mooie tijden waren dat, smerige etterbakjes waren we toen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:17:
[...]
Geloof dat @Gelukszoekr een Bitcoin doneert aan de winnaar(s).
Als jouw voorspelling uitkomt, dan krijg je van mij Bitcoin(s)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:18

LankHoar

Langharig tuig

Ik heb al bericht van Coinbase. Ze schrijven het volgende:
After reviewing your account, I can see the funds have been successfully sent out of your Coinbase account. You can verify this on the block explorer, which is a record of all crypto transactions:
LINK

Internal transactions are ETH transfers that are completed between two smart contracts and will not appear directly on the Ethereum blockchain as a result. These types of transactions are also referred to as ‘value transfers’ and are listed under ‘Internal Txns’ when you search your address on Etherscan. DEX swaps and token transfers are some examples that use smart contracts to complete transactions.

Although these transfers do not occur on-chain, the value from the transaction will automatically be deposited to your address.

The value transfer can be seen here: LINK

We recommend reaching out to the support team of receiving side so they can help you to gain access to the account and locate the funds.
Wanneer ik die link bekijk, zie ik onder "Internal Txns" nu inderdaad beide transacties staan. Zojuist mijn Trezor nog weer even aangeslingerd maar daar zijn de transacties niet zichtbaar. Zou ik dan inderdaad het beste met Trezor contact op nemen?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LankHoar schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:56:
Ik heb al bericht van Coinbase. Ze schrijven het volgende:

[...]

Wanneer ik die link bekijk, zie ik onder "Internal Txns" nu inderdaad beide transacties staan. Zojuist mijn Trezor nog weer even aangeslingerd maar daar zijn de transacties niet zichtbaar. Zou ik dan inderdaad het beste met Trezor contact op nemen?
Heb je een ERC-20 token of échte ETH verstuurd?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Taro schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:58:
[...]

Heb je een ERC-20 token of échte ETH verstuurd?
Ik weet niet wat een ERC-20 token is. Ik heb op Coinbase op hun market ETH aangekocht, en dat verstuurd. Dat lijkt me dan toch echte ETH?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
LankHoar schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:00:
[...]

Ik weet niet wat een ERC-20 token is.
No offense maar dan zou ik het lekker bij Coinbase houden.

Edit:

[ Voor 18% gewijzigd door Alpina op 29-12-2022 20:05 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Ik weet niet wat een ERC-20 token is. Ik heb op Coinbase op hun market ETH aangekocht, en dat verstuurd. Dat lijkt me dan toch echte ETH?
Ja, dat is dan echte ETH. LINK & USDT zijn bijv. ERC-20 tokens, dat zijn munten die het ETH netwerk gebruiken. Die verschijnen namelijk niet altijd direct in een wallet zoals bijv. Metamask, vaak moet je dan eerst het "contractaddress" toevoegen voordat ze verschijnen, anders worden ze niet herkend. Vandaar ook de vraag, mogelijk werkt dat voor een Trezor ook zo.

Als ik jou was zou ik Trezor idd even benaderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Alpina schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:02:
[...]

No offense maar dan zou ik het lekker bij Coinbase houden.
No offense taken. Not your keys, not your coins, vandaar dat ik het niet op Coinbase wil houden.
Taro schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:03:
[...]

Ja, dat is dan echte ETH. LINK & USDT zijn bijv. ERC-20 tokens, dat zijn munten die het ETH netwerk gebruiken. Die verschijnen namelijk niet altijd direct in een wallet zoals bijv. Metamask, vaak moet je dan eerst het "contractaddress" toevoegen voordat ze verschijnen, anders worden ze niet herkend. Vandaar ook de vraag, mogelijk werkt dat voor een Trezor ook zo.

Als ik jou was zou ik Trezor idd even benaderen.
Helder, ga ik doen! Dank.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:58

MartNL

[...]

Dat zijn echte je krijgt ze wel. Je kunt of 24 hr wachten of contact opnemen met trezor

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

MartNL schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:06:
[...]

Dat zijn echte je krijgt ze wel. Je kunt of 24 hr wachten of contact opnemen met trezor
De virtual agent van Trezor is vrij behulpzaam (als iemand die aan de achterkant van zulke botjes gewerkt heeft ben ik best onder de indruk hoe soepel dit gaat). Hier staat mijn antwoord:

https://trezor.io/support/a/where-is-my-ethereum

Dat is een duidelijk verhaal. Wat ik me dan afvraag: Internal transaction != actual transaction - hoe kan ik er voor zorgen dat ik via Coinbase wel een echte transactie verstuur? Ik heb hier geen keuze voor hoeven of kunnen maken namelijk. Deze vraag heb ik nu gesteld aan Coinbase als antwoord op hun support mail, ben benieuwd.

Vind Binance dan toch wat fijner werken. Normaliter gebruik ik die ook het meeste (dit was de eerste keer dat ik mijn Trezor i.c.m. Coinbase gebruikte), dus zal dat in het vervolg weer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@LankHoar Als ik het goed begrijp zie je het saldo niet, maar is het saldo er wel en kan je dit dus ook versturen. Als je dit saldo naar een nieuw eigen ETH adres verstuurt moet je het dus waarschijnlijk ook in je pf zien.

Maar idd benieuwd naar de Coinbase feedback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NbwCIvEwNNEpSTl2s6cK8bGnn5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EF6CZdzoVsfYehjK4kzKQnrI.jpg?f=fotoalbum_large
Als ik deze uit heb komt alles goed! Toch..? :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:23:
Sowieso +1 voor alle helden die vuuwerk kopen voor hun zoontjes, dat is toch de mooiste belevenis voor zo'n kleine baas. Zelf ook flink wat afgeknalt toen ik een klein mannetje was, machtige tijden.

Toen ik al wat ouder was zelfs nog wel met nitraat en vlinders en een bult pekel telefooncellen opgeblazen, en brievenbussen bij de opritten van de lokale villawijk. En dan fietsen voor je leven terwijl 1 of andere fatsige boomer in zijn volvo achter je aanzat.

Mooie tijden waren dat, smerige etterbakjes waren we toen.
Lawinepijlen (zonder de stok) met duct tape aan vanalles vastplakken en boem. Wat een geweld.

Over geweld gesproken. Wanneer komt er weer eens wat geweld op de markt. DOT moet nog even naar $4 en GLMR naar $0.30!

Stack Sats

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Kol Nedra schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:15:
[...]

shit, moet er toch aan geloven, mijn zoontje heeft mij overgehaald, letterlijk geld de lucht in schieten :o

[Afbeelding]
In Duitsland geweest? Vuurpijlen mogen dit jaar niet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Khaelos schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:23:
[Afbeelding]
Als ik deze uit heb komt alles goed! Toch..? :+
Dit boek zou wel eens 1 van de meest geprezen boeken kunnen zijn over financiën (nuja, financieel denken meer). Ik heb het daarom zeker 3x proberen te lezen, maar na een paar hoofdstukken haak ik steevast af omdat ik het geen fijn boek vind om te lezen. Dus ik wens je succes :+

• Vis
  • Laatst online: 12:30

Vis

Iemand nog wat celertjes kopen?
Wat een afgang is dat zeg.. en nog wel echte goeie tech ook. Zo jammer.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:22
souljah1h schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:30:
[...]

In Duitsland geweest? Vuurpijlen mogen dit jaar niet toch?
ik woon aan de grens van Duitsland, natuurlijk ben ik vaak in Duitsland veel goedkoper dan in Nederland ;)

mogen vuurpijlen niet??

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 29-12-2022 21:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:39:
[...]

ik woon aan de grens van Duitsland, natuurlijk ben ik vaak in Duitsland veel goedkoper dan in Nederland ;)

mogen vuurpijlen niet??
Raketten mogen hier wel, vuurpijlen niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxmtlCouGbAGo-vsGR90f1Not2U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sJrKRq5ZTq7su37vHbsjmBqQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j6EDi4B6MzgdF2LgLaj9g6ytObI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K54EcREl5tMy3jJz8pOZJkhM.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:42
Kol Nedra schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:39:
[...]

mogen vuurpijlen niet??
Niks van aantrekken. Als je die om 12 uur afschiet is er niks aan de hand. Maar het mag idd niet meer.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:33
Sol gaat ook als een raket, omlaag dan. -4,5% afgelopen uur en -15% op de daily.
Wat een top coin!

Ik ga die Benjamin Cowen geloven met z’n tweets, btc only…

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Don Guacamole schreef op donderdag 29 december 2022 @ 22:11:
Sol gaat ook als een raket, omlaag dan. -4,5% afgelopen uur en -15% op de daily.
Wat een top coin!

Ik ga die Benjamin Cowen geloven met z’n tweets, btc only…
Inderdaad, zijn er hier nog mensen die een bounce verwachten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:41

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:56:
Iemand nog wat celertjes kopen?
Wat een afgang is dat zeg.. en nog wel echte goeie tech ook. Zo jammer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/462Ku7jMd3BXreuNHHGkDxtkhTg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iRrZjKv5CJZYFdxRrCtGHDz.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis

Vis

gaizka schreef op donderdag 29 december 2022 @ 22:12:
[...]

Inderdaad, zijn er hier nog mensen die een bounce verwachten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chOwoO7CKT1RHHbhBnH2RG__IkE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5NbsKHBelxLgbLjB89Pk6N8L.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier nu in België bij de buurman, oud en nieuw vieren hier. Natuurlijk meteen weer de 10% bieren en sigaren in gesleept.

Hopelijk ook weer eens groene 10% candles in de toekomst, deze range is compleet geestdodend.

Maargoed dan jank ik er wel weer dankbaar een DCA'tje in onder de 20k dus whatever.

Lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rapedapeda
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 14:33
LankHoar schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:56:
[...]

Dit boek zou wel eens 1 van de meest geprezen boeken kunnen zijn over financiën (nuja, financieel denken meer). Ik heb het daarom zeker 3x proberen te lezen, maar na een paar hoofdstukken haak ik steevast af omdat ik het geen fijn boek vind om te lezen. Dus ik wens je succes :+
Ik dacht dat ik een bericht van mezelf las. Maar precies dit. Ik kwam er niet doorheen; en dat komt niet vaak voor. Schrijfstijl van likmevestje... :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Iemand vond SOL zo wel laag genoeg staan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gfOAfE7qCUNujwihXsM6NTFhxcY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3gg11j9M0chMl5vfofUIOYPH.png?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:29
Ik zit lekker in Costa Rica en reken met mijn gezinnetje af in een restaurantje in La Fortuna, zit een kassier die helemaal leip wordt van de Binance Card. Begint te roepen dat hij hem ook heeft en laat hem vervolgens ook zomaar zien. Werd er wel vrolijk van.
Eigenlijk toch wel dikke tech die BNB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
Vandaag eindelijk weer eens wat prijsactie of weer doorsudderen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
Deman23 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 07:02:
16.5 strong. Dat hij lekker naar de 17-18k+ gaat vandaag.. mag wel weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
PlanR schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 07:13:
[...]

Van mij ook. Vorig jaar hadden we tussen kerst en oudejaarsdag best wat prijsactie. Maar toen was de markt natuurlijk ook heel anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Deman23 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 07:02:
Doorsudderen voor de nieuwjaarsdump

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 10:17
keepitfrosty schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 07:35:
[...]

Doorsudderen voor de nieuwjaarsdump
Ik kan de huisarts niet blijven wijsmaken dat mijn hoge bloeddruk door vet eten komt hé vrolijke vrienden. Tijd voor de 20K range

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

PlanR schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 07:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4D-pmcH1h7e2M2Ix9i5Ty6yJqNM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/851PdpSehN2mIWMwK8XF09zQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
De dag is nog niet om..! Hebben hem wel vaker zien ombuigen met een mooie groene paal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEW4EKtF6gjSVcQ5GXKCjGNC1Rc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kgPp7RV56G10N5f6GqrJvt4K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 08:34:
[...]

De dag is nog niet om..! Hebben hem wel vaker zien ombuigen met een mooie groene paal.
This time...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mQHAhhNDlkMxsZYVdDhk-PHNc8k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3RLD7XJDZNNQsbTdjpyF1XIE.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:03
Solona gaat iedergeval niet zijwaarts. MOVR doet ook mee. Ik hodl er een paar en kijk eens in de zoveel tijd naar de prijs. Das ook niks meer. Binnenkort mijn stack maar verdubbelen voor 6 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Solana onder de dollar, my body is ready

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IqO70hnuk-6CLw5Vaa-cFVTSfWE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QbV8aEXMMorzmfEnSjMn7o0l.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
Missie geslaagd. Meer fiat de fik in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K73u4LoxyPcRWn5rq3hJFy0OVtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/delp0kfpt40Qdu0bq2zBSABg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:32

filthy rich

löp wa los

Thanks! Ga ik mooi naar kijken morgenavond;)

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
filthy rich schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:09:
[...]

Thanks! Ga ik mooi naar kijken morgenavond;)
Haha Ach ja iemand moet de straat hier wakker houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Haha lekker. Dan ben je niet in belgie geweest iig. Daar krijg je max 1 kg pp mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

PHPResource schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:53:
[...]

Geen goed nieuws dus.. bitcoin vatbaar voor een 51% attack :/
Ja en nee ...
Het zou mooi zijn als het Stratum V2 protocol in gebruik genomen wordt.
Die mitigeert dit.

https://protos.com/bitcoi...tum-v2-opens-for-testing/

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De HI cashback kaarten zijn vanaf vandaag te activeren. En, ze doen het.

Het is waarschijnlijk een grote scam, maar, als je voor 1 januari een kaart aanvraagt. dan kan je deze in heel 2023 onder de "oude" voorwaarden gebruiken.

Ik heb een silver card, dat kost momenteel zo'n €250 aan HI tokens. Je krijgt dan 5% cashback.

Je hoeft slechts €5000 via deze kaart te betalen om de investering er al weer uit te hebben. Dat moet lukken in een paar maanden. Daarna is alles winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
De DXY lijkt ook even dumpje te vertonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:12

Chaes

#HODL

Doet mijn cryptohartje toch wel enigszins deugd dat Solana naar nul gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:05
Mooie bak vol, nice, geniet ervan! :)

PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Opletten met de laatste update voor je Ledger Nano X, blijkbaar nogal borked. Ik blijf er maar even weg van, wel erg zuur.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Chaes schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:41:
Doet mijn cryptohartje toch wel enigszins deugd dat Solana naar nul gaat.
Tijdens de volgende bullrun staat die zo maar weer op >100 USD...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oiy_kvwhXtCHWx6pVbCyWm-kIwg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WLm48N55NGNDGlamaJwQmnOG.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
2Dutch schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:05:
Opletten met de laatste update voor je Ledger Nano X, blijkbaar nogal borked. Ik blijf er maar even weg van, wel erg zuur.
Exchanges en brokers brengen risico's met zich mee, maar het alternatief ook. Gelukkig maar, anders wordt dit wel een erg saai wereldje zonder enige vorm van adrenaline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:10
2Dutch schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:05:
Het is sws al een ellendig apparaatje. Het (linker)knopje wat een eigen leven krijgt als je de usb kabel een beetje beweegt. Ik had liever die hardware in mijn nano S gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
SOL wordt wel flink ingeslagen op het huidige niveau... Of zit SBF bij zijn ouders thuis te accumuleren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lYVEdXu5Y0YfvlAyS0zQmMMuerg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FmMIXMwcVD4kjMWPH5WQtErx.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:26:
[...]

Tijdens de volgende bullrun staat die zo maar weer op >100 USD...
Ongefundeerd gokje/grapje? of onderbouwde prognose?

Asking for a friend

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
FijneKerst schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:37:
[...]

Ongefundeerd gokje/grapje? of onderbouwde prognose?

Asking for a friend
Geen gokje of grapje, het gaat niet om fundamentals. Ja, SBF/FTX/Alameda waren grote investeerders in Solana, maar dat betekent niet dat het zonder hen niets meer waard is, het is bijv. geen FTT token. Bots blijven er gewoon in handelen en is SOL beter of slechter dan een willekeurige andere coin die we nooit in real life zullen gebruiken? Gaat toch allemaal om pure speculatie en FOMO...

Ik pak er zonder enige zorgen een aantal op voor de volgende bullrun. Wanneer ik ze in ga slaan moet ik nog wel bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:41:
[...]

Geen gokje of grapje, het gaat niet om fundamentals. Ja, SBF/FTX/Alameda waren grote investeerders in Solana, maar dat betekent niet dat het zonder hen niets meer waard is, het is bijv. geen FTT token. Bots blijven er gewoon in handelen en is SOL beter of slechter dan een willekeurige andere coin die we nooit in real life zullen gebruiken? Gaat toch allemaal om pure speculatie en FOMO...

Ik pak er zonder enige zorgen een aantal op voor de volgende bullrun. Wanneer ik ze in ga slaan moet ik nog wel bepalen.
Ja blijft gokken, zeker weer in deze periode (zoals na elke bullrun).
De fundamenten van SOL blijven hetzelfde idd...
Thnx ... SOL gaat ook weer op mijn lijstje.
Strategie voor 2023-24-25 bepalen de komende weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
FijneKerst schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:47:
[...]

Ja blijft gokken, zeker weer in deze periode (zoals na elke bullrun).
De fundamenten van SOL blijven hetzelfde idd...
Thnx ... SOL gaat ook weer op mijn lijstje.
Strategie voor 2023-24-25 bepalen de komende weken :)
dus iedereen blijft boelisch voor DOT, GLMR en ADA?

ik koop nog wel ADA rond de $0.21

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 30-12-2022 14:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:24
Kol Nedra schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 14:06:
[...]

Qua fundamentals? Nee.

Maar ongetwijfeld zal er weer FOMO ontstaan voor ADA onder het mom van Ethereum killer en ADA naar 10 USD. ADA blijft ook gewoon een fanatieke community houden, die erin geloven en is "retail vriendelijk".

De andere twee zijn vrij dood en verwacht ik weinig van eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Kol Nedra schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 14:06:
[...]

ik koop nog wel ADA rond de $0.21
DOT zal wel blijven door pruttelen denk ik ja
GLMR doet me niet zoveel
ADA zit in mijn standaard HODL/DCA pf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

jvel92 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 14:21:
[...]

Qua fundamentals? Nee.

Maar ongetwijfeld zal er weer FOMO ontstaan voor ADA onder het mom van Ethereum killer en ADA naar 10 USD. ADA blijft ook gewoon een fanatieke community houden, die erin geloven en is "retail vriendelijk".

De andere twee zijn vrij dood en verwacht ik weinig van eigenlijk.
ETH en ADA kunnen heel mooi naast elkaar een succes worden. Niks mis met competitie.
ADA heeft zich ondertussen ook wel bewezen de afgelopen 5 jaar. Voor mij valt het dan ook zeker niet in de categorie "shitcoin".
Als het over 5-6 jaar de $10, dan ben ik een happy HODLer :)

DOT weet ik inderdaad nog niet zo.... als het deze bearrun overleefd dan geloof ik er wel in dat het een blijvertje is.

[ Voor 3% gewijzigd door FijneKerst op 30-12-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Ik vermoed dat we in 2023 misschien wel de uitrol van regulatie gaan zien. Short term bearish, long term bullish. Maar als het gebeurt gaan er heel veel coins verdwijnen (en maar goed ook).

Iemand nog nieuwtjes vanuit bitvavo hq? Over paar dagen nieuw boekjaar, gaan we weer wat zien/horen/voelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Beug schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 14:46:
Ik vermoed dat we in 2023 misschien wel de uitrol van regulatie gaan zien. Short term bearish, long term bullish. Maar als het gebeurt gaan er heel veel coins verdwijnen (en maar goed ook).

Iemand nog nieuwtjes vanuit bitvavo hq? Over paar dagen nieuw boekjaar, gaan we weer wat zien/horen/voelen.
Ik denk eerder dat er veel exchanges gaan sneuvelen.
Regulatie betekent voor exchanges veel meer kosten om gereguleerd te raken en te blijven voldoen aan de regulaties. Veel van die kosten zullen weer doorberekend worden aan de klanten. Veel klanten zullen deze exchanges verlaten, zeker als store, en alles naar cold storage verplaatsen waardoor exchanges geen geld meer verdienen en POEF... weg 90% van de exchanges.

Surival of the fittest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
300 is lichtelijk aangezet maar 600 zou zeker kunnen. Mooie accumulatiezone.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 15:14:
[...]

300 is lichtelijk aangezet maar 600 zou zeker kunnen. Mooie accumulatiezone.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/75vh2g.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Gelukszoekr op 30-12-2022 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
En btc op 13k... dat horen we inmiddels al vele maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Werd in de vorige bear ook vanuit gegaan dat de laatste capitulatie kwam? Of kwam die uit het niets? De vraag is dan, nu iedereen het ''verwacht'', gaat het dan ook wel echt komen? ;)

Het verleden biedt geen garanties voor de toekomst. Immers, alle TA's zijn daar op gebaseerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:36:
SOL wordt wel flink ingeslagen op het huidige niveau... Of zit SBF bij zijn ouders thuis te accumuleren?
[Afbeelding]
En ook gewoon met droge ogen de 1m chart erbij halen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Nopheros schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:20:
Ik hoorde ook vele maanden dat we naar de 24k zouden gaan toen we nog boven de 30k stonden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
keanu_ schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:25:
Werd in de vorige bear ook vanuit gegaan dat de laatste capitulatie kwam? Of kwam die uit het niets? De vraag is dan, nu iedereen het ''verwacht'', gaat het dan ook wel echt komen? ;)

Het verleden biedt geen garanties voor de toekomst. Immers, alle TA's zijn daar op gebaseerd.
Een ieder kan denk ik vooral aangeven hoe hij dit zelf heeft ervaren. Ik denk dat de meeste mensen in 2018 wel dachten dat de $6k solid was. De koers had al meerdere keren gedipt rond de $5.7k, maar die 6k was sterk. En toen kwam de dump naar iets boven de $3k. Niet veel mensen rekende hier op.

Uiteindelijk bleek dat de bodem. De bull leek aan, we vertrokken weer naar $13k. Niks aan het handje. En toen kwam Corona en stonden we zo weer op $4k. Dit kwam ook best wel als een donderslag bij heldere hemel. Gelukkig daarna weer snel herstel.

Het is soms maar een fragiel wereldje. Geen enkele steun/weerstand is heilig. Als de paniek aan is kan het heel snel, heel hard gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-c-2b7uGBy1MFW1zFSNrMkA8VI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:01
16.5k is wel strong :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01:09
Nopheros schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:20:
De realiteit is dat er amper kopers zijn van btc, en nu dat de normale beurzen toch weer een stap terug doen, zal gok ik het niet vergezocht zijn als er binnenkort weer een flinke drop komt van btc en eth. Vele alts bloeden alweer (Ontology new all time low vandaag: onder de $0,15), daarna volgt eth en btc wel. Fiat is your friend during these bearish months.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En de volgende high yield CeFi is kapotstuk. Toch nog heel onverwachts.

https://midas.investments/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:30
Sahara schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:06:
[...]

De realiteit is dat er amper kopers zijn van btc, en nu dat de normale beurzen toch weer een stap terug doen, zal gok ik het niet vergezocht zijn als er binnenkort weer een flinke drop komt van btc en eth. Vele alts bloeden alweer (Ontology new all time low vandaag: onder de $0,15), daarna volgt eth en btc wel. Fiat is your friend during these bearish months.
aardige bak onzin bij elkaar. Zijn juist aardig veel kopers. NAsdaq heeft nieuwe lows gezet, btc zit er nog een end boven ondanks ftx ellende...do the math. Oja en denken dat eerst shitcoins door het putje gaan en dat dan btc en eth volgen vind ik een zeer bijzondere gedachte.

fiat is nooit je friend

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Inderdaad.. en wat is ontology? Waarom moeten we daar rekening mee houden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Nee precies, totdat je hosselmunten/btc ineens miljoenen waard zijn, dan wel.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Mr_Ripple schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:18:
[...]

Nee precies, totdat je hosselmunten/btc ineens miljoenen waard zijn, dan wel.
dan is het nog steeds niet mijn vriend. Eerder noodzakelijk kwaad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
anti elppa schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:14:
[...]

aardige bak onzin bij elkaar. Zijn juist aardig veel kopers. NAsdaq heeft nieuwe lows gezet, btc zit er nog een end boven ondanks ftx ellende...do the math. Oja en denken dat eerst shitcoins door het putje gaan en dat dan btc en eth volgen vind ik een zeer bijzondere gedachte.

Oja en fiat is nooit je friend
LOL aardig veel kopers?? Vertel dan maar waarom btc sinds 2 weken maar niet boven de 17k kan komen. Imho omdat niemand op korte termijn als bagholder van btc wil achterblijven. Het is een oorzaak gevolg, men verkoopt de alts naar btc en eth, en dan van btc naar fiat. Maar goed ik praat onzin en jij niet. Het is zoals het is. Fiat is your friend, blijf ik bij. Mits je bagholder wilt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Sahara schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:21:
[...]

LOL aardig veel kopers?? Vertel dan maar waarom btc sinds 2 weken maar niet boven de 17k kan komen. Imho omdat niemand op korte termijn als bagholder van btc wil achterblijven. Het is een oorzaak gevolg, men verkoopt de alts naar btc en eth, en dan van btc naar fiat. Maar goed ik praat onzin en jij niet. Het is zoals het is. Fiat is your friend, blijf ik bij. Mits je bagholder wilt zijn.
elke btc die verkocht word door een paper hand word opgekocht, genoeg kopers dus. Feit is gewoon dat BTC het beter doet dan de Nasdaq op het moment, ondanks alle fud. Dat vind ik een erg sterk signaal.
Ben al bagholder van BTC sinsd 2013.....kan je melden dat er vervelendere dingen op deze planeet zijn dan dat. Tussendoor is BTC al 1000x dood geweest..... :? :? _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu BTC verkopen is imo een hoog risico. tuurlijk kan bitcoin nog verder zakken, wil je die risico nemen?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:21:
[...]

Zelfs om de koers stabiel te houden moet er gekocht worden. Bij ieder block komen er Bitcoins vrij. Momenteel nog 6,25 per block en dat elke 10minuten. In een periode van 2 weken gaat het dan om 6,25 x 6 (aantal blocken per uur) x 24 (uur in een dag) x 14 (aantal dagen) = 12.600 BTC. Bij een prijs van 17K gaat het dan om 214.200.000 Dollar. Een miner zal een deel houden, maar om de kosten te dekken wordt een deel ook weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:17:
Inderdaad.. en wat is ontology? Waarom moeten we daar rekening mee houden?
Ontology is een identity management chain opgericht door Chinezen, en ze doen nu ook wat met nft's pump en dump coin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 13:33
anti elppa schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:26:
[...]

elke btc die verkocht word door een paper hand word opgekocht, genoeg kopers dus. Feit is gewoon dat BTC het beter doet dan de Nasdaq op het moment, ondanks alle fud. Dat vind ik een erg sterk signaal.
Ben al bagholder van BTC sinsd 2013.....kan je melden dat er vervelendere dingen op deze planeet zijn dan dat. Tussendoor is BTC al 1000x dood geweest..... :? :? _O- _O-
Feit is dat de koerst pas stijgt als de vraag het aanbod overstijgt.
Momenteel kopen alleen mensen die al in de btc zitten om te profiteren van een hopelijk toekomstige stijging gebasseerd op fomo bij je collega's, broer, zus en moeder. Mijnsinziens is die tijd geweest. Ik snap dat je dit als crypto liefhebber liever nog niet loslaat, maar wen langzaam aan het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

anti elppa schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:20:
[...]

dan is het nog steeds niet mijn vriend. Eerder noodzakelijk kwaad
Een Lambo is dan een noodzakelijk kwaad. O-)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
knakworst schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:31:
[...]

Ontology is een identity management chain opgericht door Chinezen, en ze doen nu ook wat met nft's pump en dump coin.
Punt wat ik wil maken is dat bijv. in de afgelopen 7 dagen veel alts zijn gedaald, of zwaarder zijn gedaald dan BTC of ETH. Over Ontology, ik volg ONT al sinds 2017 en bij elke bull market stijgt ie naar tenminste 1 dollar.. zolang Binance niet omvalt, zal ONT vast ook wel weer naar 1 dollar stijgen bij de volgende bull market. Maar de meeste alts en nouja ONT dus ook, zijn weer minder waard geworden. ONT staat dus wel op mijn lijstje om als ie lager dan laag staat wat in te gooien :)

Over BTC, het kan stijgen/dalen, maar ik zie op het moment niet echt de rede waarom het niet verder zal dalen, maar ik kan het ook mis hebben. Het is zoals het is.
Pagina: 1 ... 160 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!