Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zo te zien heeft onze vriend SBF nog steeds toegang tot het wereldwijde web...Tomba schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:24:
Ondertussen worden de wallets van Alameda leeg getrokken:
[Embed]
One of my followers spotted SBF chilling at JFK airport last night and snapped some icon photos pic.twitter.com/0Lg6OdqZz8
— litquidity (@litcapital) 23 december 2022
[ Voor 17% gewijzigd door paul-s83 op 28-12-2022 14:45 ]
Het duurde even maar daar was de Mr maxi al. 13.8k soon nu hij heeft gekocht.Vis schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:47:
De boss is weer aan het shoppen geweest.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
mn short loopt lekker jaDeman23 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 07:03:
Sol onder de 10 dollar..
Ik hoop dat het beestje niks is overkomen en weer terugkomt.Gelukszoekr schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:00:
Ons katje, 4 maanden oud is gisterenmorgen vertrokken en niet meer thuis gekomen. Het is een vrolijk beest. De stemming in huize Roellie80 is dramatisch. Velen zullen denken, het is maar een katje. En dat is ook zo. Toch kan het verlies, of de onzekerheid over zo'n beest in een korte tijd veel emoties losmaken hier in huis. Het is sneu voor m'n zoon, voor m'n vriendin. Maar vooral voor het beest zelf dat voor zover wij weten in de kou en regen in een goot ligt nadat het is aangereden de weg naar huis niet meer weet. En ergens is het ook wel bijzonder, dat in zo'n dichtbevolkt gebied zo'n beest niet ergens opvalt.
Maargoed, misschien ook wel eens goed voor de ontwikkeling van m'n zoon. Dat niet alles in het leven op rolletjes verloopt.
ik hoor dat LastPass is gehackt. Er is daar een back-up ontvreemd. Nu had ik mijn 24 woorden bij LastPass in een notitieveld vastgelegd. En ik lees nu dat die notitie-velden niet werden versleuteld.
Moet ik mij zorgen maken?
Groet, Ingrid. Ook namens mijn man Henk.
Maktub
Zo'n vermoeden heb ik ook, al zeggen ze al weken dat er geen API lek is, maar ik heb m'n API keys in ieder geval verwijderd.Taro schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:16:
[...]
3Commas vermoed ik. Ze geven overigens zelf aan "Fast and safe" te zijn...
Al gaat er wel veel FUD rond met nepberichten e.d..
Geen idee wat er aan de hand is bij 3c, maar er lijkt ergens een "probleempje" te zijn... Al zou het ook wel handig zijn al Binance en andere Exchanges de optie zouden bieden dat je je API eenmalig kan gebruiken, dan zouden er in theorie minder/geen hacks plaats kunnen vinden via misbruikte/gelekte API's.
Ik zou "just to be sure" de boel wel naar een andere wallet verplaatsen. En je nieuwe seedphrase niet vergeten op te slaan in je lastpass.MrMrq schreef op woensdag 28 december 2022 @ 15:02:
Beste,
ik hoor dat LastPass is gehackt. Er is daar een back-up ontvreemd. Nu had ik mijn 24 woorden bij LastPass in een notitieveld vastgelegd. En ik lees nu dat die notitie-velden niet werden versleuteld.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 28-12-2022 15:12 ]
idd, naar bitvavo of ftx zou ik doenkeepitfrosty schreef op woensdag 28 december 2022 @ 15:09:
[...]
Ik zou "just to be sure" de boel wel naar een andere wallet verplaatsen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee?
Zucht....
Anyway, Welke shitcoin gaan we in 2023 zien pumpen?
Ik kan nie wachten nie om weer te gaan beginnen.
2023 lekker zijwaards inslaan
2024 Halving en voorzichtig kalveren
2025 Vol die Bullrun in tot begin 2026
KOM MAAR OP BOYZ ENT GURLS!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
En zo geschiedde:Vis schreef op maandag 26 december 2022 @ 22:56:
En toch zal Bitcoin met Proof of Work op de lange termijn steeds centraler worden.
De inflatie zal welliswaar afnemen door de halvings waardoor schaarste toeneemt, steeds meer miners zullen uit gaan omdat het qua difficulty en kosten niet meer de moeite is om te minen, de grootste en rijkste mining farms op de aardkloot die het kunnen opbrengen om de kosten te betalen van het minen zullen dan overblijven. Soort van Amazon en Google monopolie posities.
Lijkt me niet de wens van Satoshi ...
Bovendien gaat de hele energie transitie nog een grote rol spelen wat betreft minen denk ik.
:strip_exif()/f/image/yrNC8o15Owt4nU3W05eJY6Hq.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
The tax loss harvestoooor pic.twitter.com/3TFKQhJQzQ
— db (@tier10k) 28 december 2022
Bron: https://www.sec.gov/Archi...2522313098/d398241d8k.htm
Hoop dat ze hem terugvinden voor jou! Niks zo vervelend als een huisdier missen.Gelukszoekr schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:00:
Ons katje, 4 maanden oud is gisterenmorgen vertrokken en niet meer thuis gekomen. Het is een vrolijk beest. De stemming in huize Roellie80 is dramatisch. Velen zullen denken, het is maar een katje. En dat is ook zo. Toch kan het verlies, of de onzekerheid over zo'n beest in een korte tijd veel emoties losmaken hier in huis. Het is sneu voor m'n zoon, voor m'n vriendin. Maar vooral voor het beest zelf dat voor zover wij weten in de kou en regen in een goot ligt nadat het is aangereden de weg naar huis niet meer weet. En ergens is het ook wel bijzonder, dat in zo'n dichtbevolkt gebied zo'n beest niet ergens opvalt.
Maargoed, misschien ook wel eens goed voor de ontwikkeling van m'n zoon. Dat niet alles in het leven op rolletjes verloopt.
Qua tip voor je zoon: zijn spaargeld in SOL laten pumpen?
Stack Sats
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Geen goed nieuws dus.. bitcoin vatbaar voor een 51% attack

Welnee, Die beren zijn zo dom nog nietzwembroek schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:07:
Wat zou het mooi zijn als we het nieuwe jaar in moonen en alle beren achter ons laten inclusief mezelf.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Het is over inderdaad.PHPResource schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:53:
[...]
Fuck deze ponzi, vanaf DCA ik alleen nog in sushi en wagyu.
En nee, niet de muntjes
Vis schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:47:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/yGvY12wrvt0ho2BYZs4ls2kw.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Dit is mijn droomscenario. Toch klinkt 2025 nog zo ver weg. Ik ben tot nu toe geduldig, maar zal het waarschijnlijk nog even moeten volhouden.2023 lekker zijwaards inslaan
2024 Halving en voorzichtig kalveren
2025 Vol die Bullrun in tot begin 2026
KOM MAAR OP BOYZ ENT GURLS!
Erg verdrietig ja. Invoxia bandje is hier in huis al meeregeren malen goud geweest. Kat in een schuur of drie straten verderop.Gelukszoekr schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:00:
Ja, daar zat ik ook aan te denken, Ik ga me eens in dit merk verdiepen danmannowlahn schreef op woensdag 28 december 2022 @ 17:31:
[...]
Erg verdrietig ja. Invoxia bandje is hier in huis al meeregeren malen goud geweest. Kat in een schuur of drie straten verderop.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit dus ..PHPResource schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:53:
[...]
Bitcoin gaat hierdoor echt dood jongens. Dit is de enige manier om BTC op de knietjes te krijgen.
Ik zeg inside job vanuit die verrekte mining pools uit de US of F*ckin A.
0.06 cent soon.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Opzich nog niet echt een gevaar, mits Foundry USA Pool en Antpool niet hetzelfde bedrijf zijn 😄troje schreef op woensdag 28 december 2022 @ 18:09:
Da’s niet best als dat waar is. Iemand met meer context of nuance?
Maar zodra 1 entiteit 51% bezit wordt het wel echt een trieste bedoeling dat Bitcoin.
Gauw overstappen op een ander protocol waarvan ik de naam hier al vaker heb benoemd: ORV (open representative voting)
De attackers zouden theorie nu voor elke vault het master password kunnen proberen te raden/brute forcen. Maar zolang je master password een beetje lengte en wat speciale karakters bevat zou ik mij geen zorgen maken:MrMrq schreef op woensdag 28 december 2022 @ 15:02:
Beste,
Als je password minimaal 12 tekens icm een hoofdletter, cijfer en speciaal karakter bevat duurt het 34.000 jaar om te hacken:
:strip_exif()/f/image/ldZf44yaJJMZhUv3yhq617B6.jpg?f=fotoalbum_large)
Aanrader om short te plaatsen?
Met een kratje bier als inleg, en een stoploss op een nog 2x zo hoog.. jep!!Buks995 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:48:
Dent met een tijdelijke uitbraak🚀
Aanrader om short te plaatsen?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Heb een SCHULTENBRÄU Premium pils sixpack als inzet 😋PlanR schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:57:
[...]
Met een kratje bier als inleg, en een stoploss op een nog 2x zo hoog.. jep!!
Ik doe mee, samen uit, samen RektBuks995 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:10:
[...]
Heb een SCHULTENBRÄU Premium pils sixpack als inzet 😋
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QG3343pFo8TIM4VxFucUIwUe.jpg?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door LankHoar op 28-12-2022 21:21 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
PSA
— db (@tier10k) 28 december 2022
3Commas API leak has been published, if you haven't already REMOVE YOUR API KEY pic.twitter.com/yEvrxyWBIq
Die coins worden bijgeschreven in de blockchain. Dus als het publieke adres echt van jou is loopt Trezor gewoon achter.LankHoar schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:19:
Hmm, ik stuur zo'n 45min geleden wat ETH van Coinbase naar mijn Trezor, en hoewel de transactie als confirmed staat in zowel Coinbase als etherscan.io is deze niet bijgeschreven in mijn wallet. Een andere BTC transactie al wel. Normaliter ben ik gewend dat het er binnen een paar minuten wel op staat, dus vind het toch wat vreemd. Heb het adres gedubbelcheckt maar dat klopt gewoon
1. Statement from 3Commas:
— Yuriy Sorokin (@ysoro13) 28 december 2022
We saw the hacker’s message and can confirm that the data in the files is true. As an immediate action, we have asked that Binance, Kucoin, and other supported exchanges revoke all the keys that were connected to 3Commas.
2weken terug

/f/image/eJv1d7HHL48RYYu4AjqpBUBk.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door knakworst op 28-12-2022 22:01 ]
Is het normaal dat een Trezor achterloopt met dit soort dingen? We zijn inmiddels bijna anderhalf uur verder (en heb nog een transactie gedaan just to verify) en er is nog niets zichbaar in mijn Trezor. Het ging maar om erg weinig (ik doe altijd 1 klein test bedrag, en zodra die binnen is een groter bedrag, playing safe), maar snap dan niet waarom het zo lang moet durenknakworst schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:52:
[...]
Die coins worden bijgeschreven in de blockchain. Dus als het publieke adres echt van jou is loopt Trezor gewoon achter.
Nee dat is niet normaal. Weet je zeker dat je naar JOUW adres hebt overgemaakt?LankHoar schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:57:
[...]
Is het normaal dat een Trezor achterloopt met dit soort dingen? We zijn inmiddels bijna anderhalf uur verder (en heb nog een transactie gedaan just to verify) en er is nog niets zichbaar in mijn Trezor. Het ging maar om erg weinig (ik doe altijd 1 klein test bedrag, en zodra die binnen is een groter bedrag, playing safe), maar snap dan niet waarom het zo lang moet duren
Het is kerstvakantie, ook voor de blockchain, dan duurt alles wat langer.LankHoar schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:57:
[...]
Is het normaal dat een Trezor achterloopt met dit soort dingen? We zijn inmiddels bijna anderhalf uur verder (en heb nog een transactie gedaan just to verify) en er is nog niets zichbaar in mijn Trezor. Het ging maar om erg weinig (ik doe altijd 1 klein test bedrag, en zodra die binnen is een groter bedrag, playing safe), maar snap dan niet waarom het zo lang moet duren
In het nieuwe jaar kan je de helpdesk weer bellen op 0900-btc
Ik ben niet heel ervaren met Trezor, maar wat ik doe is op mijn ETH wallet klikken, dan "Receive" en dan op "Display" waarna hij het adres met QR code laat zien. Die scan ik in mijn Coinbase app, en maak vervolgens mijn ETH over. Dat adres komt overeen met het adres dat ik op etherscan.io zie staan. Lijkt me dan toch dat het allang had moeten verschijnen?knakworst schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:00:
[...]
Nee dat is niet normaal. Weet je zeker dat je naar JOUW adres hebt overgemaakt?
Darrell schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:22:
Dat is gek. Ik heb ineens 69 eth erbij op mijn trezor.

Kun je dit uitleggen? Want ik begrijp niet hoe je als je munt A verkoopt je munt B, C en D kwijt raakt?Junia schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:23:
[...]
Dit is vrijwel de meest bekende scam die er is op PCS. Ze airdroppen fake tokens die je niet kan verkopen maar wel een hoge waarden hebben en het moment dat je deze via PCS probeert te swappen wordt heel je PF leeggetrokken via het betreffende smartcontract.
Zuur voor je zwager, maar hopelijk is het dus bij enkele tientjes gebleven
En dat was pas de testtransactie, moet je nagaan wat er nog volgt.Darrell schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:22:
Dat is gek. Ik heb ineens 69 eth erbij op mijn trezor.
@LankHoar Heb je alles al even opnieuw opgestart om te syncen?
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 28-12-2022 22:32 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja al een paar keer mijn Trezor opnieuw benaderd, maar het staat er nog niet op zegt ie. Ook niet pending ofzo.Taro schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:31:
[...]
En dat was pas de testtransactie, moet je nagaan wat er nog volgt.
@LankHoar Heb je alles al even opnieuw opgestart om te syncen?
Stack Sats
Clear cache al geprobeerd? Is er zo'n optie binnen de instellingen van de Trezor omgeving?LankHoar schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:35:
[...]
Ja al een paar keer mijn Trezor opnieuw benaderd, maar het staat er nog niet op zegt ie. Ook niet pending ofzo.
Bij Ledger wil dit ook wel eens voorkomen.
Je hebt geen coins. Je hebt een bewijs van een hoeveelheid wrapped coins op het netwerk van binance smart chain. Vervolgens voer je een swap uit. Maar dat is ook maar een contract. Dat contract kan ook zeggen, geef mij het recht om al die coins weg te trekken.moshimoshi schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:27:
[...]
Kun je dit uitleggen? Want ik begrijp niet hoe je als je munt A verkoopt je munt B, C en D kwijt raakt?
Ze gaan verder naar een realistisch prijsje.Stovirpi schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:35:
DOT en SOL gaan weer even verder door het putje.
Net als nagenoeg alle anderen op het moment.Stovirpi schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:35:
DOT en SOL gaan weer even verder door het putje.
Zo'n optie zie ik niet, en vind ik ook niets over in hun knowledge base. Ik vind wel dit:Vis schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:39:
[...]
Clear cache al geprobeerd? Is er zo'n optie binnen de instellingen van de Trezor omgeving?
Bij Ledger wil dit ook wel eens voorkomen.
Ik heb op Coinbase geen network hoeven selecteren, dus kreeg geen keuze. Heb ook nog nooit eerder via Coinbase ETH over gemaakt naar mijn Trezor. Op Binance moet ik dit wel altijd kiezen, en dat gaat dan wel goed. Kan dit er mee te maken hebben? Maar hoe check ik dat?Networks that are not natively supported in Trezor Suite
This is related to Ethereum and Ethereum-based coins. If you sent your Ethereum to Ethereum address which you can see in your wallet, plus the transaction is confirmed and you still can't see your funds, you most likely used another network when sending your funds.
Trezor Suite supports only the Ethereum network and this is the reason why you can't see the correct balance there. However, Trezor firmware also supports many other networks such as Polygon, Arbitrum, and Binance Smart Chain. You still own these coins (as you own private keys for the address that includes them), but you need to use 3rd party wallet to be able to display these coins on different networks. There is also the possibility that you can retrieve them back to the Ethereum network. More info here.
Ik vind dat -5%/ -8% nog wel iets anders is dan een -1%. Wel eens dat alles gelukkig weer rood is. Goed voor de daily auto invest.Taro schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:42:
[...]
Net als nagenoeg alle anderen op het moment.
Stack Sats
Ik had laatst ook iets vaags. Het is wel mogelijk de application cache te verwijderen of resetten. Volgens mij ergens hij de application settings (niet je device zelf). Ik zou het voor je willen checken, maar ik ben een midweekje op vakantie en heb geen laptop mee.LankHoar schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:42:
[...]
Zo'n optie zie ik niet, en vind ik ook niets over in hun knowledge base. Ik vind wel dit:
[…]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Beetje laf. Volgens mij is het idee van DCA in crypto dat je elke stap verdubbelt.Vis schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:47:
[Afbeelding]
Ik heb de app gereset, als dat is wat je bedoelde. De coins staan er echter nog niet bij opRapedapeda schreef op woensdag 28 december 2022 @ 23:02:
[...]
Ik had laatst ook iets vaags. Het is wel mogelijk de application cache te verwijderen of resetten. Volgens mij ergens hij de application settings (niet je device zelf). Ik zou het voor je willen checken, maar ik ben een midweekje op vakantie en heb geen laptop mee.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
anti elppa schreef op woensdag 28 december 2022 @ 23:11:
Nasdaq nieuwe lows gemaakt vandaag...btc nog niet...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/n5pIOgRwuWTAO7ZblA57et9q.gif?f=user_large)
moshimoshi schreef op woensdag 28 december 2022 @ 23:45:
[...]
Beetje laf. Volgens mij is het idee van DCA in crypto dat je elke stap verdubbelt.
:strip_exif()/f/image/PxlgPSz7FOSEbXkBdzUy13rh.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/sfghLq7lHZ3BSZA2wIcxSiBN.png?f=fotoalbum_large)
been geen xpert en kijk niet zo vaak in m'n portefuille kan iemand vertellen of dit goed is of niet
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wat is de definitie van goed.Jedi_Pimp schreef op donderdag 29 december 2022 @ 08:22:
hoi, ik krijg de laatste tijd veel van dit soort mails van degiro:
[Afbeelding]
been geen xpert en kijk niet zo vaak in m'n portefuille kan iemand vertellen of dit goed is of niet
goed, 10% kortingJedi_Pimp schreef op donderdag 29 december 2022 @ 08:22:
[Afbeelding]
nothing stops this train
"When was the last time you heard a head of state talk about swap lines and central bank digital currencies (CBDC)? And not just any CBDC, but a specific one:
— Ronnie Stoeferle (@RonStoeferle) 28 december 2022
“the m-CBDC Bridge project” https://t.co/mJyh0O01Ba
The Project mBridge, is a masterclass in plumbing:
Druk bezig allemaal.
Als je je ETH adres invoert bij etherscan.io, zie je dan wel de transacties?LankHoar schreef op woensdag 28 december 2022 @ 23:45:
[...]
Ik heb de app gereset, als dat is wat je bedoelde. De coins staan er echter nog niet bij op
Prima. Buy high sell low.Jedi_Pimp schreef op donderdag 29 december 2022 @ 08:22:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/uyN05bEjPORaxU86A7gKViVL.jpg?f=fotoalbum_large)
altijd spuit 11 momenten bij DEGIRO, dit geven ze 1 dag later aan altijd en dus niet direct als het al 10% gedaald is. maar dat zal vast te maken hebben met boomertech!Jedi_Pimp schreef op donderdag 29 december 2022 @ 08:22:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Dit doet Bitvavo dus ook, van die irritante meldingen uitsturen als een muntje is gestegen of gezakt de afgelopen 24 uur. Lekker boeiend.Kol Nedra schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:47:
[...]
altijd spuit 11 momenten bij DEGIRO, dit geven ze 1 dag later aan altijd en dus niet direct als het al 10% gedaald is. maar dat zal vast te maken hebben met boomertech!
Net even gedaan, en gek genoeg zie ik deze transactie er niet bij staan. Maar wanneer ik in Coinbase de transactie aanklik op etherscan.io dan zie ik dat deze succesvol is uitgevoerd. Wanneer ik het adres van de Coinbase transactie kopieer, en die in etherscan.io gooi dan staat de transactie er dus niet. Ik vraag me echt af hoe dat dan mogelijk is.baba420 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:12:
[...]
Als je je ETH adres invoert bij etherscan.io, zie je dan wel de transacties?
Verwijderd
Ik zou even een support ticket aanmaken, het lijkt erop dat er iets niet klopt bij de uitgaande kant van Coinbase.LankHoar schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:39:
[...]
Net even gedaan, en gek genoeg zie ik deze transactie er niet bij staan. Maar wanneer ik in Coinbase de transactie aanklik op etherscan.io dan zie ik dat deze succesvol is uitgevoerd. Wanneer ik het adres van de Coinbase transactie kopieer, en die in etherscan.io gooi dan staat de transactie er dus niet. Ik vraag me echt af hoe dat dan mogelijk is.
Withdrawals kunnen soms een tijdje duren aangezien veel exchanges met batches werken. Maar na enkele uren zou het wel afgehandeld moeten zijn.
Heb je transactie ID ingevoerd in Etherscan? Dan zie je als het goed is ook waar de transactie naar toe is gegaan.LankHoar schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:39:
[...]
Net even gedaan, en gek genoeg zie ik deze transactie er niet bij staan. Maar wanneer ik in Coinbase de transactie aanklik op etherscan.io dan zie ik dat deze succesvol is uitgevoerd. Wanneer ik het adres van de Coinbase transactie kopieer, en die in etherscan.io gooi dan staat de transactie er dus niet. Ik vraag me echt af hoe dat dan mogelijk is.
Anders inderdaad even contact opnemen met Coinbase. Het is voor ons ook lastig beoordelen wat er gebeurd is zonder je adres te doxxen.
@jvel92 klopt, ik weet niet of het kwaad kan mijn adres hier te zetten (hij staat immers ook publiek in de blockchain en volgens mij kun je er enkel wat naar overmaken en dat mag altijd), maar ik zie dus wel de transactie als ik in de Coinbase mail op "View Transaction" klik, maar niet als ik rechtrstreeks op mijn wallet adres zoek. En het is nog steeds niet bijgeschreven op mijn Trezor. Vreemd verhaal en eerste keer dat dit zo gebeurd bij mij.
Verwijderd
Ik zou je adres niet zomaar posten want dan kan iedereen je transacties volgen en ook eventueel je balans zien.LankHoar schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:10:
@Verwijderd zojuist even een support mail gestuurd naar Coinbase met de vraag hoe dit zit.
@jvel92 klopt, ik weet niet of het kwaad kan mijn adres hier te zetten (hij staat immers ook publiek in de blockchain en volgens mij kun je er enkel wat naar overmaken en dat mag altijd), maar ik zie dus wel de transactie als ik in de Coinbase mail op "View Transaction" klik, maar niet als ik rechtrstreeks op mijn wallet adres zoek. En het is nog steeds niet bijgeschreven op mijn Trezor. Vreemd verhaal en eerste keer dat dit zo gebeurd bij mij.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Je adres staat inderdaad publiekelijk in de blockchain, maar we kunnen dat adres niet direct koppelen aan jou als gebruiker. Op moment dat je hier je adres deelt, kunnen we die koppeling wel maken en ben je niet meer anoniem en krijgen mede Tweakers de niet te onderdrukken behoefte om boormachine plaatjes te posten.LankHoar schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:10:
@Verwijderd zojuist even een support mail gestuurd naar Coinbase met de vraag hoe dit zit.
Wat ik bedoel is om de transactie ID rechtstreeks te kopieeren in Etherscan. Je zult dan de status kunnen zien en van welke Coinbase wallet het verstuurt is en wie de ontvanger is.
Ik kan niet goed achterhalen wat nou precies de transaction ID is. In Coinbase kan ik enkel in de transaction op "view on block explorer" klikken wat me naar een transactie op etherscan.io brengt. In Coinbase zelf zie ik geen ID, wel de hash op die link. Als ik daar op zoek, dan zie ik echter veel meer transacties van veel meer ETH en lijkt het meer een verzameling van Coinbase transacties te zijn? Enfin, ik zal met een paar dagen wel wat van support horen, ze zijn altijd druk dus..
Verwijderd
Succes gewenst, hoop dat je balans snel weer terecht is.LankHoar schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:24:
@Verwijderd @jvel92 duidelijk, ik zal mijn wallet adres niet delen, dank voor het uitleggen
Ik kan niet goed achterhalen wat nou precies de transaction ID is. In Coinbase kan ik enkel in de transaction op "view on block explorer" klikken wat me naar een transactie op etherscan.io brengt. In Coinbase zelf zie ik geen ID, wel de hash op die link. Als ik daar op zoek, dan zie ik echter veel meer transacties van veel meer ETH en lijkt het meer een verzameling van Coinbase transacties te zijn? Enfin, ik zal met een paar dagen wel wat van support horen, ze zijn altijd druk dus..
Met het beeld wat je schetst lijkt het mij dat er bij Coinbase iets niet helemaal goed is gegaan.
Ik heb zelf ooit een Litecoin withdrawal 3 dagen pending gehad bij Coinbase en dat is uiteindelijk keurig opgelost.
[Embed]https://twitter.com/LittleShapesNFT/status/1608250731185770497?s=20&t=ssVlrtQz-FoU_HefEWy30A[/embed]
[Embed]https://twitter.com/LittleShapesNFT/status/1608250799854960643?s=20&t=ssVlrtQz-FoU_HefEWy30A[/embed]
[Embed]https://twitter.com/LittleShapesNFT/status/1608371470157201408?s=20&t=ssVlrtQz-FoU_HefEWy30A[/embed]
Sucks....
Snie waar. Gefactchecked door @Jedi_Pimp
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 29-12-2022 16:59 ]
Termen als "huge coma" klinken alleen wel een beetje als iemand die te hard probeert.Darrell schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:52:
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Sucks....
Aan de andere kant is het te bevestigen omdat het weggestreepte ziekenhuis dankzij die foto makkelijk terug te vinden is...

Daar zou ik 'm wel even op attenderen als dit echt is.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 14% gewijzigd door keanu_ op 29-12-2022 13:11 ]
shit, moet er toch aan geloven, mijn zoontje heeft mij overgehaald, letterlijk geld de lucht in schietenKol Nedra schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 19:02:
[...]
dit jaar €0 aan vuurwerk, gaat allemaal in mijn hodl potje
:strip_exif()/f/image/DLykQIaJk0SMZsCGkrTh9GIV.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Goedzo! Dat geluksmomentje voor je zoon pakken ze hem niet weer af. Mooie herinnering gemaakt. Er is meer in de wereld dan sats sparen meneer Kol Nedra.Kol Nedra schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:15:
[...]
shit, moet er toch aan geloven, mijn zoontje heeft mij overgehaald, letterlijk geld de lucht in schieten![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 29-12-2022 13:23 ]
Ja ik twijfel ook, hoe dan ook zullen er gevallen als deze zijn.Stukfruit schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:09:
[...]
Termen als "huge coma" klinken alleen wel een beetje als iemand die te hard probeert.
Aan de andere kant is het te bevestigen omdat het weggestreepte ziekenhuis dankzij die foto makkelijk terug te vinden is...
Daar zou ik 'm wel even op attenderen als dit echt is.
dat is ook zo, soms heb ik wel heldere momenten, ik zag zijn snuit namelijk toen ie dat pakket zag.zwembroek schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:22:
[...]
Goedzo! Dat geluksmomentje voor je zoon pakken ze hem niet weer af. Mooie herinnering gemaakt. Er is meer in de wereld dan sats sparen meneer Kol Nedra.Niet vergeten om ook nu te leven. Voordat je het weet is het voorbij. En je wil niet als een gierige vader herinnerd worden neem ik aan.
nothing stops this train
Precies wat @zwembroek zegt. Ik weet nog hoe geweldig ik het vond om samen met mijn vader door de verschillende vuurwerkblaadjes te speuren. Samen een mooi pakket samen te stellen en deze op de de eerste dag van de verkoop op te gaan halen. Thuis alles nog goed inspecteren, klaarzetten en daarna samen het vuurwerk af te steken. Geweldig!Kol Nedra schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:15:
[...]
shit, moet er toch aan geloven, mijn zoontje heeft mij overgehaald, letterlijk geld de lucht in schieten![]()
[Afbeelding]
Stack Sats
COTI naar de maan? Heb er een aardige bag vankeanu_ schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:10:
voor de COTI liefhebbers. Multidag 2.0 hard fork over kleine 2 uur
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nou dat. En op iets latere leeftijd met vriendjes hele dagen rondlopen met een zak vol rotjes vuurpijltjes en noem het op. Hier één grotere pot gehaald en allerlei cat1 en cat2 voor ook - voornamelijk - mijn 5jarige zoontje. Onder de €150 gehouden, en stel volgend jaar komt het algemene verbod toch, dan redden wij ons dat jaar ook nog prima! Genieten van domme dingen mag ook wel eensStovirpi schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:45:
[...]
Precies wat @zwembroek zegt. Ik weet nog hoe geweldig ik het vond om samen met mijn vader door de verschillende vuurwerkblaadjes te speuren. Samen een mooi pakket samen te stellen en deze op de de eerste dag van de verkoop op te gaan halen. Thuis alles nog goed inspecteren, klaarzetten en daarna samen het vuurwerk af te steken. Geweldig!
Excellence does not require perfection.
€150, is meer dan 600 ADA!Ryderr schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:33:
[...]
Nou dat. En op iets latere leeftijd met vriendjes hele dagen rondlopen met een zak vol rotjes vuurpijltjes en noem het op. Hier één grotere pot gehaald en allerlei cat1 en cat2 voor ook - voornamelijk - mijn 5jarige zoontje. Onder de €150 gehouden, en stel volgend jaar komt het algemene verbod toch, dan redden wij ons dat jaar ook nog prima! Genieten van domme dingen mag ook wel eens
Dat was vorig jaar wel anders, en ik hoop in 2023 ook.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!