Excellence does not require perfection.
Die groene lijn gaat wel steeds dieper he..
En verder:
How long does crypto bear market usually last?
A typical crypto bear market lasts for 306 days, but it could be different this time.
This time it's different.
Zero.
De 2021/2022 top is niet correct en bij de huidige bodem staat een vraagteken, zo kan ik het ook.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Edit: hmz ik dacht echt nog op de 1h ipv 3m te zitten. Nevermind haha. Dit mag zelfs met wat hopium geen moon meer heten geloof ik.
[ Voor 56% gewijzigd door twit op 18-12-2022 19:06 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit soort dingen zeggen niks. Net als het stock-to-flow model. Het 'werkt', totdat het niet werkt. Dan geloof ik persoonlijk eerder dat de halvings significante invloed hebben op de prijs.
Dat de halving een significante invloed heeft is dan ook een feit.ZXRY schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:05:
[...]
Dit soort dingen zeggen niks. Net als het stock-to-flow model. Het 'werkt', totdat het niet werkt. Dan geloof ik persoonlijk eerder dat de halvings significante invloed hebben op de prijs.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oh helemaal eens hoor. BTC/ Crypto cyclus zijn tot op heden relatief identiek, kick off bull 6 - 12 maanden na de halvening. Let this time be the same, not differentZXRY schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:05:
[...]
Excellence does not require perfection.
Hoop niet dat het gaat net zoals bij Vertcoin afgelopen jaar. Die had ook een halving, maar met de koers deed het niet zo bijster veel.zwembroek schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:13:
[...]
Dat de halving een significante invloed heeft is dan ook een feit.
Die kans bestaat altijd. Komt een dag dat btc helemaal niks meer doet en naar 0 gaat. Hopelijk duurt dan nog een paar jaar.WillemdeZijger schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:45:
[...]
Hoop niet dat het gaat net zoals bij Vertcoin afgelopen jaar. Die had ook een halving, maar met de koers deed het niet zo bijster veel.
Zero.
Je vergelijkt nu een shitcoin met King Bitcoin? Bitcoin dicteert het hele zootje. Maar ik geloof ook niet dat dit een serieuze opmerking was.WillemdeZijger schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:45:
[...]
Hoop niet dat het gaat net zoals bij Vertcoin afgelopen jaar. Die had ook een halving, maar met de koers deed het niet zo bijster veel.
Wat een prachtig vergelijkWillemdeZijger schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:45:
[...]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Dat is dus i.p.v grofweg 27k vers geprinte BTC per maand, slechts grofweg 13.5k
Schaars als fuck over een jaartje of 20 die BTC.
Wat het verder met de prijs gaat doen zullen we wel zien. 1 ding is zeker:
Morgen DCA dag

"... of ze in drie jaar moon gaan nog bestaan."
Vtc klapte naar 1€WillemdeZijger schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:45:
[...]
Rustaaghhhhh gozahhhhNeoflexNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:47:
Waar is die cro shiller eigenlijk gebleven die beweerde dat cro ging moonen bij het wk?
Vandaag laatste dagje en we zitten net aan boven de 5 cent..
CRO komt er wel!
Ach een miljard mensen hebben gezien dat Messi een penalty raak schoot met de reclame borden van Crypto.comGelukszoekr schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:53:
[...]
@dhrhagenees.cro
Ik had ook wel wat verwacht van Algo, die hadden ook een grote sponsordeal met dit WK.
Maar volgens de scheids mogen we het hier niet meer over hebben...
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/aYinEOycaan37dJSHRyvHBgn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door dhrhagenees.cro op 18-12-2022 21:32 ]
dhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:39:
[Afbeelding]
Ook op de Cronos chain gemuteerde geitenZoek ze maar op en ontdek wat je er allemaal mee kan verdienen, ook irl projecten xD
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jpf8KjVe8s8AdcN4cxKdJ3e4.jpg?f=user_large)
CRO heeft in ieder geval al laten zien dat de 6 (-15%) cent halen mogelijk is, dat moet Bitcoin nog maar bewijzen. Niet verliefd worden op een shitcoin he?dhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:25:
[...]
Rustaaghhhhh gozahhhh![]()
CRO komt er wel!
De vraag is vooral of CRO ooit weer richting 1 USD gaat. In dat geval is het hier feest!Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:45:
[...]
CRO heeft in ieder geval al laten zien dat de 6 (-15%) cent halen mogelijk is, dat moet Bitcoin nog maar bewijzen. Niet verliefd worden op een shitcoin he?
Hoezo CRO een shitcoin? Je investeert ergens in omdat je je erin hebt verdiept.Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:45:
[...]
CRO heeft in ieder geval al laten zien dat de 6 (-15%) cent halen mogelijk is, dat moet Bitcoin nog maar bewijzen. Niet verliefd worden op een shitcoin he?
JJ1984 schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:49:
[...]
De vraag is vooral of CRO ooit weer richting 1 USD gaat. In dat geval is het hier feest!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mqXLUBVh7TOjruDu82uMZHNP.jpg?f=user_large)
Dat gaat zeker gebeuren! Ik geloof dat dit gaat gebeuren!JJ1984 schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:49:
[...]
De vraag is vooral of CRO ooit weer richting 1 USD gaat. In dat geval is het hier feest!
[ Voor 7% gewijzigd door dhrhagenees.cro op 18-12-2022 22:02 ]
Dus jij wil daar wel garanties op geven? Want dan wil ik nu wel wat CRO kopen. Haalt CRO de 1 USD niet dan betaal je mij het verschil terug. Haalt CRO de 1 USD wel, dan ben ik je dankbaar. Hoor het graag.
Jaag m nou niet meteen weg. Ik vind dat we wel een CRO uberbull in ons bonte gezelschap kunnen gebruikenTaro schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:55:
[...]
Dus jij wil daar wel garanties op geven? Want dan wil ik nu wel wat CRO kopen. Haalt CRO de 1 USD niet dan betaal je mij het verschil terug. Haalt CRO de 1 USD wel, dan ben ik je dankbaar. Hoor het graag.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Iemand met een échte MadMeerkat.jpg jaag je niet zomaar weg hoor, dat zijn OG's, die kunnen wel tegen een stootje en dipje.Gelukszoekr schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:57:
[...]
Jaag m nou niet meteen weg. Ik vind dat we wel een CRO uberbull in ons bonte gezelschap kunnen gebruiken
Dit is het slowchat topic maar idd, ik geloof dat CRO veel groter gaat worden dan wat het nu is!Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:55:
[...]
Maar je zei toch net dat "dat zeker gaat gebeuren!"? Nu zwak je het al af naar dat jij dat gelooft, dat klinkt toch wat twijfelachtig? Je bedoelt: Ik hoop dat, want ik heb er zelf belang bij. Dat noemt men ook wel shillen, dat wordt zelfs in het slowchat topic niet gewaardeerd.dhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:01:
[...]
Dit is het slowchat topic maar idd, ik geloof dat CRO veel groter gaat worden dan wat het nu is!
Maar GLMR island komt er sowieso!
Stack Sats
Niks afzwakken!Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:04:
[...]
Maar je zei toch net dat "dat zeker gaat gebeuren!"? Nu zwak je het al af naar dat jij dat gelooft, dat klinkt toch wat twijfelachtig? Je bedoelt: Ik hoop dat, want ik heb er zelf belang bij. Dat noemt men ook wel shillen, dat wordt zelfs in het slowchat topic niet gewaardeerd.
Ik geloof dat dat zeker gaat gebeuren! Elke maand DCA en Cronos projecten als mad meerkat, Cronos Goats, Gold Partner, CroArmy verder inkopen! Dat is mijn plan beste kerel
"Ik geloof dat dat zeker gaat gebeuren" ->dhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:08:
[...]
Niks afzwakken!
Ik geloof dat dat zeker gaat gebeuren! Elke maand DCA en Cronos projecten als mad meerkat, Cronos Goats, Gold Partner, CroArmy verder inkopen! Dat is mijn plan beste kerel

Jouw plan gaat alleen slagen als anderen de knutsels die je koopt voor een hoger bedrag van je overnemen.
Als je een echte vent bent zeg je: Ja, dat gaat gebeuren en ik ga de weddenschap met je aan. Anders ben je gewoon aan het shillen...
Verwijderd
Ik zet 50 CRO op Taro (omdat hij mod is).
Wie regelt de weddenschapjes hier ook alweer?
Ik denk dat hij misschien wel 100% gelijk heeft hoor
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Hoezo shillen? Ik investeer, doe onderzoek in Cronos. Vandaar ook mijn Cronos ID.Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:11:
[...]
"Ik geloof dat dat zeker gaat gebeuren" ->![]()
Jouw plan gaat alleen slagen als anderen de knutsels die je koopt voor een hoger bedrag van je overnemen.
Als je een echte vent bent zeg je: Ja, dat gaat gebeuren en ik ga de weddenschap met je aan. Anders ben je gewoon aan het shillen...
En weddenscap?
We weten toch allemaal dat er geen garanties zijn in het leven? Oke ik was misschien wat stellig met betrekking tot CRO naar > $1. Wellicht had ik dat beter kunnen formuleren..
Het zou met enige aan 100% onzekerheid grenzende onzekerheid best weleens zo uit kunnen pakken inderdaad.JDx schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:16:
[...]
Ik denk dat hij misschien wel 100% gelijk heeft hoor
Als je zegt dat iets "zeker gaat gebeuren" dan heb je op een publiek forum de kans dat mensen je geloven en met je meegaan. Daar moet je je bewust van zijn en daarom moet je terughoudend zijn als je het niet 100% zeker kunt garanderen. Dat is de reden dat ik zo reageer.dhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:17:
[...]
Hoezo shillen? Ik investeer, doe onderzoek in Cronos. Vandaar ook mijn Cronos ID.
En weddenscap?
We weten toch allemaal dat er geen garanties zijn in het leven? Oke ik was misschien wat stellig met betrekking tot CRO naar > $1. Wellicht had ik dat beter kunnen formuleren..
Verder no hard feelings hoor, ik waardeer het als iemand ergens volledig voor gaat, maar wees je ook bewust van de gevolgen die dat voor anderen kan hebben. Daarom moet je hier voorzichtig mee zijn.
Whale gespot.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:15:
Slowchat fitty, +1.
Ik zet 50 CRO op Taro (omdat hij mod is).
Wie regelt de weddenschapjes hier ook alweer?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat is prima, maar niet piepen als de rest dan een >x30 ipv x20 heeft gedaan hedhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:18:
Hoe dan ook, als CRO de $1 aantikt kom ik hier wel terug
Krijg je van mij een plusje, op zeker!dhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:18:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Voor shillen is wel iets meer nodig dan een keer zeggen dat je iets hoopt.Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:04:
[...]
Maar je zei toch net dat "dat zeker gaat gebeuren!"? Nu zwak je het al af naar dat jij dat gelooft, dat klinkt toch wat twijfelachtig? Je bedoelt: Ik hoop dat, want ik heb er zelf belang bij. Dat noemt men ook wel shillen, dat wordt zelfs in het slowchat topic niet gewaardeerd.
Dat gezegd hebbende: ik hoop dat CRO ooit nog eens richting 1 USD gaat. De helft is ook al prima.
En ik zou ook graag wel eens horen waarom daar weinig geloof in is. Oprechte vraag.
"Dat gaat zeker gebeuren!" != "Ik hoop dat het gaat gebeuren".JJ1984 schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:29:
[...]
Voor shillen is wel iets meer nodig dan een keer zeggen dat je iets hoopt.
Dat gezegd hebbende: ik hoop dat CRO ooit nog eens richting 1 USD gaat. De helft is ook al prima.
"Weinig geloof" heeft niemand gezegd, maar "Dat gaat zeker gebeuren!" is een ander uiterste. Die zekerheid is er niet, punt. En niet omdat ik dat persoonlijk vind, maar omdat ik anderen daarvoor wil beschermen.En ik zou ook graag wel eens horen waarom daar weinig geloof in is. Oprechte vraag.
De totale supply van CRO is om en nabij de 30 miljard. Bij een CRO prijs van $1. is dat dus $30 miljard aan waarde. Dat is dan een waardering die men aan de token CRO geeft. De token vertegenwoordigd namelijk geen enkel aandeel in het bedrijf Crypto.com. Maar dat terzijde.
Wat heeft er in de échte wereld ook een waarde van $30 miljard? Bijvoorbeeld Ahold. Met ruim 7000 fysieke winkels en 380.000 mensen die elke maand salaris ontvangen. En ondanks deze enorme kosten maakt Ahold dit jaar waarschijnlijk zo'n 2.3 miljard winst.
Hoe ben jij met je onderzoek er op gekomen dat deze virtuele munt net zoveel waard zou zjin dan Ahold?
Welke rest denk jij dan aan? Ik ben een beetje blijven hangen in Ontology en dat soort old school safer coins. Wat zijn jouw hodls of to be bought coins voor >x30?Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:25:
[...]
Dat is prima, maar niet piepen als de rest dan een >x30 ipv x20 heeft gedaan he
BTC, ETH en uiteraard DOGE /sSahara schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:36:
[...]
Welke rest denk jij dan aan? Ik ben een beetje blijven hangen in Ontology en dat soort old school safer coins. Wat zijn jouw hodls of to be bought coins voor >x30?
Edit: Shit, doe ik het zelf ook, /s toegevoegd.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 18-12-2022 22:39 ]
dhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:18:

Om >30x te gaan moet BTC dan wel ff naar sub 3000 dollar gaan dan. En ETH moet dan sub 1000 dollar doen. DOGE is idd nice. BTC en ETH zijn ook nice, maar te duur op het moment imho.
Deze logica kan je toepassen op alle cryptocurrency inclusief bitcoin.Gelukszoekr schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:36:
In plaats van te gaan welles-nietessen kunnen we ook gewoon even naar het reële plaatje kijken.
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Wie, ik?Gelukszoekr schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:36:
In plaats van te gaan welles-nietessen kunnen we ook gewoon even naar het reële plaatje kijken.
De totale supply van CRO is om en nabij de 30 miljard. Bij een CRO prijs van $1. is dat dus $30 miljard aan waarde. Dat is dan een waardering die men aan de token CRO geeft. De token vertegenwoordigd namelijk geen enkel aandeel in het bedrijf Crypto.com. Maar dat terzijde.
Wat heeft er in de échte wereld ook een waarde van $30 miljard? Bijvoorbeeld Ahold. Met ruim 7000 fysieke winkels en 380.000 mensen die elke maand salaris ontvangen. En ondanks deze enorme kosten maakt Ahold dit jaar waarschijnlijk zo'n 2.3 miljard winst.
Hoe ben jij met je onderzoek er op gekomen dat deze virtuele munt net zoveel waard zou zjin dan Ahold?
Yes!CornermanNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:52:
Samenvatting CRO to moon or not to moon ?
Dikke CRO!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FHpQ2bytPF6S1mJgVenzBBF8.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
WellesTaro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:04:
Dat noemt men ook wel shillen, dat wordt zelfs in het slowchat topic niet gewaardeerd.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qxV8dbW07X1tfAxCPVp4ZMVn.gif?f=user_large)
Elke munt die hier geshilld is, heb ik meteen gekocht. Kom maar door jonguhs!
[ Voor 9% gewijzigd door resusaapje op 18-12-2022 23:00 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dikke Glimmers mag iedereen shillen, er is niemand die daadwerkelijk verwacht dat dat ooit wat wordt
Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:59:
[...]
Dikke Glimmers mag iedereen shillen, er is niemand die daadwerkelijk verwacht dat dat ooit wat wordt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6HssB0Us6DAP44VxYgymCwCN.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:59:
[...]
:strip_exif()/f/image/FwftKXkIL4ph2uzcyeJbesve.jpg?f=fotoalbum_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zeker. Bijna elke coin wordt gekocht op de belofte van het team/bedrijf/fonds/instantie die er achter zit dat er een grootste toekomst in zit.assje schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:50:
[...]
Deze logica kan je toepassen op alle cryptocurrency inclusief bitcoin.
Behalve Bitcoin
Matched wel met hoe ze er doorgaans in staat, het zou haar sieren als ze ook daadwerkelijk zou begrijpen en verdedigen waarom CZ bepaalde antwoorden geeft ipv dat ze met de twijfelachtige journalisten mee zou gaan. Alles voor de views, zo jammer...
Gelukszoekr schreef op zondag 18 december 2022 @ 23:09:
[...]
Zeker. Bijna elke coin wordt gekocht op de belofte van het team/bedrijf/fonds/instantie die er achter zit dat er een grootste toekomst in zit.
Behalve Inclusief Bitcoin
De hele video uitgekeken? Respect!Taro schreef op zondag 18 december 2022 @ 23:28:
De meest recente YouTube video van Madelon gekeken. "Ik ben de diepte ingedoken" -> Je bedoelt dat je oppervlakkig reageert op het interview met CZ net als ieder ander dat heeft gedaan? Je bent niet de diepte ingedoken...
Matched wel met hoe ze er doorgaans in staat, het zou haar sieren als ze ook daadwerkelijk zou begrijpen en verdedigen waarom CZ bepaalde antwoorden geeft ipv dat ze met de twijfelachtige journalisten mee zou gaan. Alles voor de views, zo jammer...
Ik start er ook wel eens eentje op, af en toe worden er wel wat nieuwsberichten aangehaald die verder onderzoek waard zijn (en doe dat vervolgens zelf). Een hele video uitkijken is me nog nooit gelukt..
Ze geeft zelfs TA cursussen heb ik gehoord
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dan heb jij je duidelijk niet goed genoeg verdiept in CROdhrhagenees.cro schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:50:
[...]
Hoezo CRO een shitcoin? Je investeert ergens in omdat je je erin hebt verdiept.
Weet je dit zeker dan? Laat ik dan even wat gaan kopen....Tominatie schreef op zondag 18 december 2022 @ 23:05:
Morgen is de dag, we pumpen naar 20k.
Die reclame borden waren al betaald in betere tijden met fiat.dhrhagenees.cro schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:04:
[Afbeelding]
Laat die raket maar opstijgen
Jaloers kereltje?CornermanNL schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:05:
[...]
Die reclame borden waren al betaald in betere tijden met fiat.
Absoluut niet, ik gun iedereen zijn moon moment met welke willekeurige coin dan ook. Er is al zat ellende in de wereld.
Maar of het met CRO gaat lukken is gezien de huidige omstandigheden rondom Exchange platformen twijfelachtig te noemen.
Een paar reclameborden doen dat sentiment niet ineens keren.
https://www.cnbc.com/2022...-will-reshape-crypto.html
Rustaaaagh
Nee even serieus CRO heeft zijn top al lang bereikt, er heeft hier zelfs iemand nog zijn huis van kunnen kopen. Maar dat was nog in de goede tijden met de kaarten. Deze foto gaat echt niets met de prijs doen.
Maar wie weet over een paar jaar dat ze met iets nieuws komen, dat kan altijd natuurlijk.
Verwijderd
Vaak leuk voor mensen die er vroeg bij zijn en die ook volledig gebruik maken van het crypto.com verdienmodel zoals maximale cashback harken met die kaart omdat je baldiep in de token zit etc.
Zal het nog net geen ponzi noemen, maar... Ohja, toch wel. Tis gewoon een ponzi.
Er komt weer een nieuwe hype met de tijd en dan is het maar afwachten of CRO weer lekker mee kan doen zoals afgelopen run.
Gewoon high risk.
Moest even opzoeken wat mica is, dacht huh.. wat heeft dit met eth te maken.. maar nu snap ik hem mica is glimmer.Gelukszoekr schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:23:
Gaat MICA een probleem worden voor bijvoorbeeld Ethereum?
Zero.
Zit je te denken om een Ledger voor jezelf onder de kerstboom te leggen: Ledgers zijn een dikke scam en beschermen je crypto nergens tegen.
Omdat we graag iets fysieks willen hebben om 'onze muntjes veilig op te zetten' kopen we een hardware wallet, maar de onderliggende techniek is nog steeds een passphrase die je in een compatibel cryptowallet programma kan inlezen en vervolgens de wallet leegroven. Er staat niks op de wallet. Het maakt het de eigenaar van de wallet alleen moeilijker om zijn geld heen en weer te pompen.
(hoe ik dat weet? Mijn ledger (2017 aangeschaft) ging niet meer online. 1,5 uur zitten proberen. Alle tips van Ledger geprobeerd. Ik moest er toch toch op dus even op een andere manier proberen toegang te krijgen. Dat kostte me nog geen 3 minuten.)
*einde ongevraagd advies*
Nu mijn eigenlijke vraag:
Wat gebeurt er nu weer met de euro? Rentebesluit viel blijkbaar niet goed? (Wat een verrassing!)
Ik zie e.e.a. nog wel door het putje gaan in 2023 jaar zeg. Dikke inflatie + crappy besluiten van mensen die totaal niet weten aan welke knoppen ze moeten draaien op een verouderd systeem. Briljante combi.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De aankomende EU wetgeving over crypto dusPelox schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:26:
[...]
Moest even opzoeken wat mica is, dacht huh.. wat heeft dit met eth te maken.. maar nu snap ik hem mica is glimmer.
Maar stiekem heb je eigenlijk Nov 23 van dit jaar verkocht.Gelukszoekr schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:35:
Het is met CRO net als met al die andere muntjes. Je moet ze verkopen als ze hoog staan. In het geval van CRO was dat dus hier:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dus, nog één keer. Laag kopen. Hoog verkopen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gelukszoekr schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:35:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tcOXEhd9mXIYRBLRBqUdbpeM.gif?f=user_large)
Verwijderd
Hahaha, ja, leuk geprobeerd. Je bedoelt natuurlijk: hoog kopen, laag verkopen (in paniek).Gelukszoekr schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:35:
This is the slowchat way.
Oh... ik zag alleen:Gelukszoekr schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:36:
[...]
De aankomende EU wetgeving over crypto dus
Wikipedia: Mica
Zero.
Is toch gewoon fijn om te hebben zo'n usb-stick van 1 MB waar ze een flikkerend schermpje van $2 en twee van die heerlijk brakke knopjes ingeleuterd hebben.MicroWhale schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:35:
*begin ongevraagd advies*
Zit je te denken om een Ledger voor jezelf onder de kerstboom te leggen: Ledgers zijn een dikke scam en beschermen je crypto nergens tegen.
Omdat we graag iets fysieks willen hebben om 'onze muntjes veilig op te zetten' kopen we een hardware wallet, maar de onderliggende techniek is nog steeds een passphrase die je in een compatibel cryptowallet programma kan inlezen en vervolgens de wallet leegroven. Er staat niks op de wallet. Het maakt het de eigenaar van de wallet alleen moeilijker om zijn geld heen en weer te pompen.
(hoe ik dat weet? Mijn ledger (2017 aangeschaft) ging niet meer online. 1,5 uur zitten proberen. Alle tips van Ledger geprobeerd. Ik moest er toch toch op dus even op een andere manier proberen toegang te krijgen. Dat kostte me nog geen 3 minuten.)
*einde ongevraagd advies*
Nu mijn eigenlijke vraag:
Wat gebeurt er nu weer met de euro? Rentebesluit viel blijkbaar niet goed? (Wat een verrassing!)
Ik zie e.e.a. nog wel door het putje gaan in 2023 jaar zeg. Dikke inflatie + crappy besluiten van mensen die totaal niet weten aan welke knoppen ze moeten draaien op een verouderd systeem. Briljante combi.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Eigenlijk herstellen alleen BTC en ETH herstellen van een crash. De rest piekt één keer en dan misschien nog een tweede piekje, maar dan is het gewoon gedaan. Op naar de volgende shitcoin. Daarom wijzigen de top-20 coins ook elk jaar.Nopheros schreef op maandag 19 december 2022 @ 06:43:
Ik heb aardig wat geld verdient met CRO maar zou nu niet meer gokken op 1 usd, een groot deel van de waarde was toch wel de visa kaart met goede cashback toen der tijd....
Dan is het bij elke crash weer hopen dat BTC en ETH niet gewoon hetzelfde gaan doen als alle andere shitcoins.
[ Voor 3% gewijzigd door moshimoshi op 19-12-2022 10:06 ]
LINK en LTC komen ook iedere keer terug, misschien dit keer ook DOT?moshimoshi schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:05:
[...]
Eigenlijk herstellen alleen BTC en ETH herstellen van een crash. De rest piekt één keer en dan misschien nog een tweede piekje, maar dan is het gewoon gedaan. Op naar de volgende shitcoin. Daarom wijzigen de top-20 coins ook elk jaar.
Dan is het bij elke crash weer hopen dat BTC en ETH niet gewoon hetzelfde gaan doen als alle andere shitcoins.
nothing stops this train
laat me raden: in een andere app de 12/24 woorden ingevuld en go?MicroWhale schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:35:
Ik moest er toch toch op dus even op een andere manier proberen toegang te krijgen. Dat kostte me nog geen 3 minuten.
Jah, dat dacht ik ook. En daarna: duhuh? Of moet ik mijn /s detector nauwkeuriger afstellen want ik word steeds vaker getriggerd hier.resusaapje schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:19:
[...]
laat me raden: in een andere app de 12/24 woorden ingevuld en go?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 19-12-2022 10:26 ]
nothing stops this train
[ Voor 86% gewijzigd door zwembroek op 19-12-2022 11:49 ]
Waarom denk je specifiek voor ETH? Het heeft betrekking op het hele landschap en in eerste instantie wellicht het meest voor stable coins.Gelukszoekr schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:36:
[...]
De aankomende EU wetgeving over crypto dus
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Yep, zo simpel is t.resusaapje schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:19:
[...]
laat me raden: in een andere app de 12/24 woorden ingevuld en go?
Daarna kun je gewoon lekker geld *crypto** overmaken van dat (BTC/ETH/whatever)adres via je nieuwe niet-hardware wallet. Super toch?!Wiley99 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:21:
[...]
Jah, dat dacht ik ook. En daarna: duhuh? Of moet ik mijn /s detector nauwkeuriger afstellen want ik word steeds vaker getriggerd hier.
*edit: crypto is natuurlijk geen geld
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 19-12-2022 10:59 ]
Btc nog op support, maar soon dikke groene raket.
Btc.d trouwens flink gestegen, wat naar mijn idee toch ook van een bodem kan spreken, de lucht in alts is er weer flink uitgezogen.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!