We moeten in mijn optiek ook een beetje lief zijn voor CZ. Deze excentrieke miljardair is misschien zometeen helemaal van streek omdat iedereen zijn exhange loopt te bashen, is ook maar een mens he jongens... Woorden kunnen hard aankomen.
Bitcoin is al gecrashed vanaf de 69k, dan vallen concurenten ineens om, plotseling iedereen Binance onder de loep en dan crashed BNB ook nog eens... Komt de hele meute met allemaal moeilijke vragen en oordelen...
Die arme CZ en al zijn schattige lieve shitcoins... Nee, ik vind het niet leuk voor hem.
We mogen best wat meer respect hebben voor deze man en zijn levenswerk, in mijn optiek. Niet iedereen zet zo succesvol en gedreven een miljardenbedrijf op, dan ben je wel uit goed hout gesneden. Dat overkomt je niet, dan heb je een levensdoel en een winnaarsmentaliteit. Een passie, die je aan het hart ligt, die je niet verkoopt voor een miljardje extra aan dubieuze inkomsten.
Dan ben je een winnaar.
En, niet neerbuigend naar hem toe bedoeld, vooral als je down syndroom hebt is dit een ongekende prestatie. Daar bedoel ik niets negatiefs mee, maar dat maakt de prestatie van CZ toch wel echt extra bijzonder.
Ik ben dan ook van mening dat hij ons vertrouwen wel een klein beetje heeft verdiend met wat hij ons heeft laten zien tot nu toe.
Niet het all-in soort vertrouwen die je vrouw, kind, broer, zus, vader, moeder, oma, of je beste maat van je krijgt natuurlijk.
Maar wees een toffe pik, en laat een geeltje achter voor deze ambitieuze jongeman wanneer je alles wegsluist. Voor al die mooie momenten die je op zijn prachtige exchange hebt mogen beleven.
Ik bedoel; we zijn geen harteloze barbaren of wel dan?