Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Als je nog steeds denkt dat er fundamenteel niks veranderd is, en je verwacht nog steeds dat de prijs op bijvoorbeeld €100k uitkomt, dan is het logisch om nu te kopen.Vis schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 08:05:
[...]
Heb hem uitgelegd dat hij nu juist datzelfde moet gaan doen om zn gemiddelde wat omlaag te brengen. Toen pas viel t kwartje. Gaat ie er iets mee doen? Betwijfel het.. sentiment van de ouwe garde denk ik, zoals het plaatje van niemand in de rij bij een 16k btc en dikke wachtrij bij 60k 😑
Echter kopen enkel en alleen om je gemiddelde naarbeneden te brengen is sunk cost fallacy.
Verplaatsen naar cold wallet is toch niet zo'n gekke gedachte?mentalozzie schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:31:
Mooie post op homepage tweakers ook. Zullen weer genoeg Nederlanders hun crypto verkopen of naar cold wallet brengen 🥹
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Moon, lambo.
nee hoor geen enkel probleem, eth dot en matic net verplaatst en adressen toegevoegd.THxZ0NE schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:37:
Jullie ook een "Something went wrong" error in Bitvavo's Address Book?
Zojuist bitvavo account leger gemaakt
ja en het mooie is dat we amper zakken. Normaal zouden we bij dit soort fud rode palen van 20% trekkenDon Guacamole schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:38:
Heerlijk wat een FUD! Iedereen en alles de moeder helemaal angstig en rekt. De bodem is hier!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je hebt Trump NFT collecties en je denkt dat de bodem er is?Don Guacamole schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:38:
Heerlijk wat een FUD! Iedereen en alles de moeder helemaal angstig en rekt. De bodem is hier!
De trumpianen gaan in crypto!Sissors schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:42:
[...]
Je hebt Trump NFT collecties en je denkt dat de bodem er is?
BULLISH
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
anti elppa schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:40:
[...]
ja en het mooie is dat we amper zakken. Normaal zouden we bij dit soort fud rode palen van 20% trekken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xgJSkhDcRWs7kY1X82oSI5Fi.jpg?f=user_large)
oh prima hoor. Ik koop graag nog stevig in rond de 13. Heb iig op 16k een dikke zak spot gekocht half november en ben met dca ook weer gestart, dus ik vind alles prima eigenlijk. Zoals al eerder geschreven bear markt geeft mij veel minder stress dan bull op een of andere manier
Eens, maar de motivatie voor de 2-wekelijkse auto invest begint wel wat weg te zakken in deze nonstop downtrend. ADA is trouwens ook lekker door de 0,30 geklatst deze week, 0,26..anti elppa schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:24:
[...]
oh prima hoor. Ik koop graag nog stevig in rond de 13. Heb iig op 16k een dikke zak spot gekocht half november en ben met dca ook weer gestart, dus ik vind alles prima eigenlijk. Zoals al eerder geschreven bear markt geeft mij veel minder stress dan bull op een of andere manier
kan mij nog een artikel herinneren van iemand die er 30.000 had en van de APY lekker gratis kon leven..
Ik snap je alleen vraag ik me af of, als het allemaal wel heel erg kapot gaat, het niet ten koste van de upside potentie gaat.anti elppa schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:24:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GFouzK5QmZVMDRtSi4zcxFvw.jpg?f=user_large)
mensen zijn erg dom over het algemeen....en hebberig. Dus deze geitebende is het gros van de mensen over een jaar weer vergeten.Darrell schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:28:
[...]
Ik snap je alleen vraag ik me af of, als het allemaal wel heel erg kapot gaat, het niet ten koste van de upside potentie gaat.
Na mtgox zou btc ook niets meer worden, na 30x een china ban, na 10 andere omgevallen exchanges, fbi hacks, corona dips enz enz enz. Wat er nu gebeurd past er prima tussen. Niets aan de hand
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb het er ook op staan. Ik neem hun TA alleen met een grote korrel zout. Het is alleen al leuk om te zien hoe ze over hun sponsor Bitvavo praten.Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:41:
Ze zijn er weer met de 24h stream. Ik kon me hier vorig jaar wel mee vermaken. Ik zet een spel aan met dit op de achtergrond
[YouTube: DoopieCash Kerstspecial | 24 Uur Live Voor De Voedselbank! *2]
Ledger BV.hoevenpe schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 19:36:
Wie heeft er voordeel van de huidige paniek...
Maktub
En smart Money.
Dat is een goede! ik zal eens vragen of hun sponsor; Bitvavo ook nog een miljoentje over heeft voor het goede doelzwembroek schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:48:
[...]
Ik heb het er ook op staan. Ik neem hun TA alleen met een grote korrel zout. Het is alleen al leuk om te zien hoe ze over hun sponsor Bitvavo praten.
zwembroek schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:48:
[...]
Ik heb het er ook op staan. Ik neem hun TA alleen met een grote korrel zout. Het is alleen al leuk om te zien hoe ze over hun sponsor Bitvavo praten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VQdEwiRD1xRveas43waMiQdl.png?f=user_large)
Short gaan zeker. Of je anticipeert zoals ik op een lager koers om terug in te kopen. Dan heb je er dus baat bijhoevenpe schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 19:36:
Wat ik me afvroeg: bestaat bij crypto ook zoiets als short gaan? Wie heeft er voordeel van de huidige paniek...
Terug te kopen of weer in te kopen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:00:
[...]
Short gaan zeker. Of je anticipeert zoals ik op een lager koers om terug in te kopen. Dan heb je er dus baat bij
Zullen er nog steeds goed op verdienen (en dat mag ook) maar volgens mij was die vent mij aardig zat hahaha
Ik zou direct even met de OpenAI GPT3 chatbot een contractje opmaken en afsluiten met de vrouw. Jij hebt het afgedongen, en daarmee is dit jouw bitcoin.mentalozzie schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:10:
Wel mooi, van de week een auto gekocht. Samen met mijn vrouw afgesproken dat wat ik eraf onderhandel in Bitcoin mag steken. Echt 45 minuten met die man aan de tafel gezeten. Normaal ben ik nooit zo moeilijk maar nu zaten we letterlijk te discusseren over 100 euro op het einde.
Zullen er nog steeds goed op verdienen (en dat mag ook) maar volgens mij was die vent mij aardig zat hahaha
Anders begint ze over 2 jaar als we weer moon gaan te claimen dat de helft van haar is
[ Voor 99% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-12-2022 13:18 ]
Hier hetzelfde probleem. Flufje naar mijn Ledger sturen lukt dus nietTHxZ0NE schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:37:
Jullie ook een "Something went wrong" error in Bitvavo's Address Book?
Paniekzaaiersblabla1986 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:01:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Flufje naar mijn Ledger sturen lukt dus niet
Zeiden de mensen ook over FTX voordat ze compleet naar de klote gingen.
Haal je crypto uit Bitvavo en zet het op een cold wallet.
Wat heb je te winnen om het erop te bewaren? De nadelen zijn zoveel groter dan de voordelen..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RcqpyFNYMMHln6tha8O91DtV.jpg?f=user_large)
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Ik snap deze reactie niet.
Waarom zou je überhaupt risico willen lopen wat iemand anders met je geld doet?
Wat is eigenlijk het voordeel behalve makkelijker? Lagere transactiekosten of rente oid?Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:30:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
1% rente oidhoevenpe schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:32:
[...]
Wat is eigenlijk het voordeel behalve makkelijker? Lagere transactiekosten of rente oid?
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Voor mij werkt Bitvavo nog steeds perfect als fiat on off ramp. Ik zou er alleen geen crypto laten staan maar dat is nu wel duidelijk. Kraken is bij mij de andere optie alles via de gewone app.JJ1984 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:38:
Ook ik ga mijn crypto weghalen bij Bitvavo. Na mijn fiasco met FTX ben ik extra voorzichtig en ik heb eindelijk een hardware wallet. Voor mijn wekelijks DCA overweeg ik over te stappen naar Kraken. Gebruiken jullie de Kraken of Kraken Pro app?
Ik heb het nog niet eerder gedaan, maar begreep dat withdrawen van Bitvavo relatief lastig is en sowieso niet kan via de app. Dat vind ik echt niet praktisch.Alpina schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:44:
[...]
Voor mij werkt Bitvavo nog steeds perfect als fiat on off ramp. Ik zou er alleen geen crypto laten staan maar dat is nu wel duidelijk. Kraken is bij mij de andere optie alles via de gewone app.
Ja klopt, maar crypto kopen/verkopen en fiat storten/opnemen werkt wel naar behoren in de app....JJ1984 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:49:
[...]
Ik heb het nog niet eerder gedaan, maar begreep dat withdrawen van Bitvavo relatief lastig is en sowieso niet kan via de app. Dat vind ik echt niet praktisch.
Ga mijn assets naar een cold wallet verplaatsen.
Dit dus. Er is geen enkele upside om het op een exchange te laten staan (tenzij je actief handelt), wel heel veel downside.mentalozzie schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:25:
[...]
Zeiden de mensen ook over FTX voordat ze compleet naar de klote gingen.
Haal je crypto uit Bitvavo en zet het op een cold wallet.
Wat heb je te winnen om het erop te bewaren? De nadelen zijn zoveel groter dan de voordelen..
[Afbeelding]
Blijf me erover verbazen dat men stellig blijft volhouden dat het wel goed zit met de exchanges. Tenzij je andere info hebt dan de rest is het eerlijke antwoord dat je het gewoon niet weet. Geldt overigens ook voor de andere kant van het verhaal.
Kraken is mijn meest fav platform; SEPA overschrijving snel op Kraken en de fees van Bitcoin versturen naar bijv. je Ledger kost zeer weinig.JJ1984 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:38:
Ook ik ga mijn crypto weghalen bij Bitvavo. Na mijn fiasco met FTX ben ik extra voorzichtig en ik heb eindelijk een hardware wallet. Voor mijn wekelijks DCA overweeg ik over te stappen naar Kraken. Gebruiken jullie de Kraken of Kraken Pro app?
nadeel Kraken is dat bij low alt caps dat de liquiditeit laag is(als je trader bent) maar voor Bitcoin is dit niet aan de orde
Dan Kraken proberen. Als ik, ik noem maar iets 0,2 BTC aan wil kopen om meteen van Bitvavo naar Trezor te sturen start ik daar de laptop wel even voor op…JJ1984 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:49:
[...]
Ik heb het nog niet eerder gedaan, maar begreep dat withdrawen van Bitvavo relatief lastig is en sowieso niet kan via de app. Dat vind ik echt niet praktisch.
Nu een paar keer geprobeerd in te loggen via de desktop site en krijg nog steeds de verificatie melding, maar de e-mails om mezelf te verififieren krijg ik niet. Bizar dit. Als het mij lukt om te verplaatsen ga ik ook nooit meer terug naar Bitvavo.EdwardK123 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:57:
Heeft iemand anders problemen met inloggen op Bitvavo op desktop? Ik probeer in te loggen, zou een e-mail met verificate gehad moeten hebben, maar die heb ik niet gekregen. Meerdere keren geprobeerd, cookies etc.
Ga mijn assets naar een cold wallet verplaatsen.
A short thread on why Bitcoin may fail if Binance goes under. 🧵
— Simple Mining (@simpleminingio) 17 december 2022
Ik snap die reactie wel.Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:30:
[...]
Het maakt mij niet uit of je het wel of niet slim vindt.
Het valt wel op dat er nu ineens heel veel mensen iets over te zeggen of te vragen hebben. Dat risico was n half jaar geleden net zo groot en "not your keys not your coins" staat al vanaf het begin in de topicstart. Als je met crypto bezig bent en daar nu pas over nadenkt ben je gewoon niet slim bezig geweest.
Ik lul ook zomaar wat
Bitvavo is een verschrikking als je je aangekochte muntjes wilt withdrawen naar je Ledger.EdwardK123 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:08:
[...]
Nu een paar keer geprobeerd in te loggen via de desktop site en krijg nog steeds de verificatie melding, maar de e-mails om mezelf te verififieren krijg ik niet. Bizar dit. Als het mij lukt om te verplaatsen ga ik ook nooit meer terug naar Bitvavo.
Je moet dan dat adres verifiëren door een schermopname te maken van je adres welke je gegenereerd hebt via je Ledger vanuit Ledger Live, dan moet je als je pech hebt en 2FA niet had ingesteld dit alsnog aanzetten, waarna je als extra stap nog eens een foto moet sturen met je gezicht + briefje met datum van vandaag + je legitimatiebewijs in je hand.
Alsof je een freaking crimineel bent.
Zo klaar met die exchange.. zo is Bitcoin/crypto niet bedoeld dacht ik.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bizar klinkt het. Ik heb vorig jaar een paar keer overgeheveld naar mijn ledger en toen hoefde dat hele circus niet.Vis schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:25:
[...]
Bitvavo is een verschrikking als je je aangekochte muntjes wilt withdrawen naar je Ledger.
Je moet dan dat adres verifiëren door een schermopname te maken van je adres welke je gegenereerd hebt via je Ledger vanuit Ledger Live, dan moet je als je pech hebt en 2FA niet had ingesteld dit alsnog aanzetten, waarna je als extra stap nog eens een foto moet sturen met je gezicht + briefje met datum van vandaag + je legitimatiebewijs in je hand.
"This time it's different..."EdwardK123 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:26:
[...]
Bizar klinkt het. Ik heb vorig jaar een paar keer overgeheveld naar mijn ledger en toen hoefde dat hele circus niet.
UberLurker Departement #GG.
Echt? Gisteren alles van Bitvavo naar ledger gezet. Bitcoin adres had ik al omdat ik vaker via bitvavo withdrawe had gedaan. Voor ethereum had ik nog geen adres dus gister aangemaakt, werd binnen 5 minuten goedgekeurd. Filmopname klopt. Maar foto van mijzelf heb ik niet hoeven maken hoor. Heb er alleen nog een beetje polkadot staan wat bij Bitvavo niet over te zetten is dus laat dat staan. Of kan dat tegenwoordig wel? Dan doe ik het naar Kraken.Vis schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:25:
[...]
Bitvavo is een verschrikking als je je aangekochte muntjes wilt withdrawen naar je Ledger.
Je twijfelt om wat crypto te vragen maar na het huis als onderpand opgegeven te hebben bij je favoriete broker Bitvavo na een btc aankoop @ 60k gedaan te hebben. Bitvavo in liquiditeits problemen ... dit zou wel eens onze laatste kerst in dit huis kunnen zijn.
Even gaan de gedachten uit naar tijdelijk oplossing. @Slux had een geweldige suggestie voor een tent maar je vrees dat dit een onomkeerbare situatie teweeg brengt.
Depressie en angst slaan toen. Je sluit je op in @Skrunsies favoriete kamertje. Je slaat de krant open op zoek naar bijbaantje om de te korten aan te zuiveren en hiermee een margin call te voorkomen. Wanneer je denkt dat niets meer kan en zal helpen open je pagina T18 van de Telegraaf.
Fuck, Lambo en moon soon dit is de oplossing!!!!
:strip_exif()/f/image/IGZxD6iYZaAN2tacbGdHC6I2.jpg?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Too little too late van mijn kant. Goeie les dit. Only myself to blame.
It won’t.
— Simple Mining (@simpleminingio) 17 december 2022
Jij hebt geen bankrekening en/of aandelen?Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:30:
[...]
Jup, bij mijzelf ook niet want daar had ik dat vorig jaar al bij ingesteld, alsook 2FA.Bart-sss schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:31:
[...]
Echt? Gisteren alles van Bitvavo naar ledger gezet. Bitcoin adres had ik al omdat ik vaker via bitvavo withdrawe had gedaan. Voor ethereum had ik nog geen adres dus gister aangemaakt, werd binnen 5 minuten goedgekeurd. Filmopname klopt. Maar foto van mijzelf heb ik niet hoeven maken hoor. Heb er alleen nog een beetje polkadot staan wat bij Bitvavo niet over te zetten is dus laat dat staan. Of kan dat tegenwoordig wel? Dan doe ik het naar Kraken.
Maar kennis van me moest dit hele circus gisteren voltooien, want die deed enkel aankopen en laten staan ivm staking opbrengsten. Maar nu wilde die alles naar de Ledger overzetten ivm de fud.
Zoals gebruikelijk moet je een adres verifiëren bij Bitvavo, vóór je naar het adres kan withdrawen. Maar inderdaad - de verificatie mails komen (nu) niet aan. Dus dat proces is (nu) stuk. Ook hier peentjes gezweet.
Wat bij mij wél werkte, was om de BTC te verkopen, en dan een munt terug te kopen waar ik eerder al een adres voor geverifieerd had. Die kon ik probleemloos withdrawen. Withdraws worden (nu) nog steeds binnen minuten verwerkt.
Van die withdraws krijg ik ook geen bevestigingsmail van Bitvavo. Het lijkt dus een probleem met de mail, nu, en niet zozeer met liquidity. Overigens krijg ik nu ook geen bevestigingsmail van Binance, waar de munten wél zijn aangekomen. Wellicht een breder probleem met dezelfde mail-oplossing?
Goed, nu het volgende probleem. Omdat ik van Binance ook geen bevestigingsmails krijg, kan ik ook daar (nog) geen ledger adres verifieren
Edit: ook andere users:
/f/image/gTA2dd39nMKQVsVcIKs8ZeUs.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door MrMrq op 17-12-2022 15:57 ]
Maktub
Het valt mij op dat het alleen bij sommige mails plaatsvindt. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, deze komt wel aan. Van de opnames (geld opnemen) kreeg ik gisteren nog wel een mail. Ik heb al eerder withdrawl gedaan op verschillende munten. Hoop dus dat zsm we de crypto's naar de ledger kunnen zetten..MrMrq schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:49:
Ben ook (rijkelijk laat) bezig met het nemen van enkele maatregelen.
Zoals gebruikelijk moet je een adres verifiëren bij Bitvavo, vóór je naar het adres kan withdrawen. Maar inderdaad - de verificatie mails komen (nu) niet aan. Dus dat proces is (nu) stuk. Ook hier peentjes gezweet.
Wat bij mij wél werkte, was om de BTC te verkopen, en dan een munt terug te kopen waar ik eerder al een adres voor geverifieerd had. Die kon ik probleemloos withdrawen. Withdraws worden (nu) nog steeds binnen minuten verwerkt.
Van die withdraws krijg ik ook geen bevestigingsmail van Bitvavo. Het lijkt dus een probleem met de mail, nu, en niet zozeer met liquidity. Overigens krijg ik nu ook geen bevestigingsmail van Binance, waar de munten wél zijn aangekomen. Wellicht een breder probleem met dezelfde mail-oplossing?
Goed, nu het volgende probleem. Omdat ik van Binance ook geen bevestigingsmails krijg, kan ik ook daar (nog) geen ledger adres verifieren
Dat ligt eraan wat de kopers er voor willen betalen. Vraag en aanbod. Handel zal er altijd blijven.baba420 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:50:
Wat gebeurt er met de prijs als het gros van bitcoins op cold storage gezet wordt?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Minder liquiditeit op de exchanges, dus met minder volume kan je meer invloed op de prijs uitoefenen. Gevolg: Mogelijk grotere prijsfluctuaties.baba420 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:50:
Wat gebeurt er met de prijs als het gros van bitcoins op cold storage gezet wordt?
Zie het als het orderbook van BIFI: Met een market sell van 3 BIFI's kan je de prijs met bijv. 20 USD laten dalen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Waren we maar vogels zonder cryptoDeman23 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:10:
Hier nog een paniekvogel die nog wat munten van Bitvavo heeft weggesluisd. Liever een paniekvogel dan dadelijk een vogel zonder crypto 🤷🏻♂️
Zero.
Zeker. En in deze wereld ben je helaas afhankelijk van een partij die dat geld in beheer heeft. Om het risico hier wat kleiner te maken moeten deze bedrijven voldoen aan tal van regels, en staat uiteindelijk zelfs de staat garantie voor je geld.
In crypto bestaat dit niet. Maar, gelukkig hoeft dat ook niet. je kan immers zelf op een veilige manier je geld beheren. Zo loop je geen risico wat een bedrijf met jou geld doet. Dus waarom je dit niet zou doen is mij een raadsel
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 17-12-2022 16:45 ]
Het zijn immers die verdomde “staking rewards” die uiteindelijk voor problemen zorgen.
[ Voor 9% gewijzigd door baba420 op 17-12-2022 16:50 ]
Precies dit. Mijn vriendin vind het bijvoorbeeld makkelijker om af en toe gewoon wat satjes te kopen op Bitmymoney. Die bieden alleen BTC, ETH en LTC aan. Je koopt het via iDeal en zij bewaren het. Super klantvriendelijk natuurlijk. Ook dat heeft risicofactoren maar je kunt ook ten alle tijden opnemen daar.baba420 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:48:
In plaats van eigen beheer kan je natuurlijk ook voor een Nederlandse platform kiezen die alleen BTC handel aanbiedt en geen rente geeft als je je sats daar bewaart. Bijvoorbeeld Bl3p.
Het zijn immers die verdomde “staking rewards” die voor problemen zorgen.
Exchanges zijn om te traden, en voor de gevorderde crypto kenner imo. Als je goedkope fee's wenst etc.
In 1 rode streep naar 420k?WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:56:
Bitvavo....Binance....🫣
BTC gaat vast zo 📈
Zero.
Maar dat kan bij mij ook hoor!Vis schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:53:
[...]
Precies dit. Mijn vriendin vind het bijvoorbeeld makkelijker om af en toe gewoon wat satjes te kopen op Bitmymoney. Die bieden alleen BTC, ETH en LTC aan. Je koopt het via iDeal en zij bewaren het. Super klantvriendelijk natuurlijk. Ook dat heeft risicofactoren maar je kunt ook ten alle tijden opnemen daar.
Exchanges zijn om te traden, en voor de gevorderde crypto kenner imo. Als je goedkope fee's wenst etc.
Jij stuurt mij geld, ik koop BTC of eth of LTC en dan bewaar ik het ook nog voor je.
Nu extra lage fees ivm Black Christmas!
Ik lul ook zomaar wat
Van 3.100 naar 69.000 in drie jaar dus deze cyclus gaat van 16.000 naar 420.000Taro schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:52:
De 3k low uit 2018 is vandaag exact 4 jaar geleden.
[Afbeelding]
Bitcoin cycles duren doorgaans 4 jaar
Taro schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:52:
De 3k low uit 2018 is vandaag exact 4 jaar geleden.
Bitcoin cycles duren doorgaans 4 jaar
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NXrPQ50FNegVtBPggMZJQ6rT.gif?f=user_large)
Ik lul ook zomaar wat
"currently your card was terminated and it's not possible to order a new one.
I know this may be disappointing news but I'd like to share that our team is also working on an update that will allow the card to be issued again in such cases, but we do not have an ETA right now."
Dan maar een HI en Ledger card aangevraagd. Ik ga toch niet meer boodschappen doen zonder korting dacht ik zo
De 40 BNB voor 4% optie is met de huidige koers ook voor steeds meer mensen haalbaar. Hoef je ook niet iedere keer van provider te switchen en overal alle informatie te updaten. Wel jammer dat de Binance Card voor jou niet meer beschikbaar is, misbruik van gemaakt?Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:05:
Omdat Plutus loopt te kloten denk ik, nog maar weer eens m'n Binance kaart onder het stof vandaan trekken. Maar helaas
"currently your card was terminated and it's not possible to order a new one.
I know this may be disappointing news but I'd like to share that our team is also working on an update that will allow the card to be issued again in such cases, but we do not have an ETA right now."
Dan maar een HI en Ledger card aangevraagd. Ik ga toch niet meer boodschappen doen zonder korting dacht ik zo
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Oke, maar dus niet Kraken Pro? Low cap altcoins, eigenlijk altcoins in het algemeen, laat ik toch even links liggen. Richt me steeds meer op BTC en eventueel ETH. En anders heb ik Binance nog ander de hand.Kol Nedra schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:03:
[...]
Kraken is mijn meest fav platform; SEPA overschrijving snel op Kraken en de fees van Bitcoin versturen naar bijv. je Ledger kost zeer weinig.
nadeel Kraken is dat bij low alt caps dat de liquiditeit laag is(als je trader bent) maar voor Bitcoin is dit niet aan de orde
Ja, ik zat ook naar de 40 BNB optie te kijken. Alleen jammer dat je met een omweg moet opwaarderen en dat dus alweer ten kosten gaat van je winst.Taro schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:11:
[...]
De 40 BNB voor 4% optie is met de huidige koers ook voor steeds meer mensen haalbaar. Hoef je ook niet iedere keer van provider te switchen en overal alle informatie te updaten. Wel jammer dat de Binance Card voor jou niet meer beschikbaar is, misbruik van gemaakt?
Zoals je weet probeer ik altijd maximaal gebruik te maken van de mogelijkheden maar dit was niet de oorzaak. Ik heb een video verificatie te lang niet gedaan. Ik had zoiets van, dat komt wel weer als ik dat ding ooit weer ga gebruiken. Helaas. Op dit moment is een terminated-kaart permanent helaas.
Als je het echt een gok vindt, is de stap om alsnog een hardware wallet te kopen heel klein. Heb ik gisteren ook gedaan en vandaag al ontvangen.Pinsa schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:34:
Hier ook nog wat op Bitvavo staan helaas diep in het rood, geen ledger in the house, dus ga de gok nemen op het te laten staan en te verkopen als er weer wat meer groen komt. Mocht het schip zinken ben ik wel de sjaak, kan wel zeggen dat ik trotse sponsor van Bitvavo was
Ik heb een fiasco meegemaakt met FTX en geloof me, je kunt je wel voor je kop slaan, zeker als er al geluiden waren en je niks deed. Just my two cents.
Het mooie van dit digitale tijdperk is ook dat je die seed phrase met een paar stukken op de knop overal neer kunt zetten en delen. Raak je ‘em nooit kwijt!
Ik zie eerlijkgezegd niet zo goed wat de katalysator zou kunnen zijn die ons vanuit deze bear-market weer in een bull-market trekt.
Zien jullie misschien wel iets in de glazen bol?
Je hebt hier zeker een punt, ik hoop gewoon nog op een klein herstel maybe dat ik dan verkoop, (met verlies) helaas ondersteund coinbase niet de coin die ik bezit anders zou ik ze daar heen sturen.JJ1984 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:24:
[...]
Als je het echt een gok vindt, is de stap om alsnog een hardware wallet te kopen heel klein. Heb ik gisteren ook gedaan en vandaag al ontvangen.
Ik heb een fiasco meegemaakt met FTX en geloof me, je kunt je wel voor je kop slaan, zeker als er al geluiden waren en je niks deed. Just my two cents.
En nu zit ik via de legder gewoon direct via bitcoindirect te kopen en op mijn ledger te laten knallen, snap niet dat ik dit niet eerder gedaan hebt lol, zo gemakkelijk.
Had gelijk een DeGiro rekening geopend en wat aandelen gekocht om het risico een beetje te verspreiden maar wat een saaie boel vergeleken met Crypto haha.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of er een echte catalysator was in 2017 hoor. Het negatieve sentiment werd steeds positiever tot iedereen en z'n moeder ineens dollartekens zag in iedere shitcoin.David456 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:30:
Ik heb het gevoel dat de afgelopen bullmarket sterk werd aangedreven door het instappen van institutionele beleggers en de fratsen van papa Elon.
Ik zie eerlijkgezegd niet zo goed wat de katalysator zou kunnen zijn die ons vanuit deze bear-market weer in een bull-market trekt.
En in 2013 al helemaal niet want toen was er nauwelijks aandacht voor bitcoin.
Ik lul ook zomaar wat
Ik heb die Binance kaart ook (en ook geactiveerd) maar nooit gebruikt. Net toch even wat funds erop gezet. Wordt de kaart n beetje fatsoenlijk geaccepteerd in winkels/supermarkten?Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:05:
Omdat Plutus loopt te kloten denk ik, nog maar weer eens m'n Binance kaart onder het stof vandaan trekken. Maar helaas
Ik lul ook zomaar wat
precies dit idd. de supply is ook zo laag (zeker straks na de volgende halving) dat er eigenlijk uberhaubt een wonder moet gebeuren wil btc niet naar de maan gaanshovelhead1340 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:37:
[...]
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of er een echte catalysator was in 2017 hoor. Het negatieve sentiment werd steeds positiever tot iedereen en z'n moeder ineens dollartekens zag in iedere shitcoin.
En in 2013 al helemaal niet want toen was er nauwelijks aandacht voor bitcoin.
Ik deel dat gevoel niet. "Institutionele beleggers" die instappen hoor je wel vaak, maar was/is dat daadwerkelijk zo? Volgens mij is de grootste meute gewoon een optelsom van alle individuen samen. Elon heeft wel voor wat lokale pumps gezorgd, maar geen bullrun veroorzaakt of de koers op langere termijn beïnvloed. Beide zijn gemakkelijke uitspraken die veel langskwamen, maar naar mijn idee nooit echt onderbouwd zijn, ze worden voornamelijk gebruikt om iets te verklaren omdat mensen graag ergens een kapstok voor zoeken.David456 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:30:
Ik heb het gevoel dat de afgelopen bullmarket sterk werd aangedreven door het instappen van institutionele beleggers en de fratsen van papa Elon.
De normale market cycles zijn voldoende.Ik zie eerlijkgezegd niet zo goed wat de katalysator zou kunnen zijn die ons vanuit deze bear-market weer in een bull-market trekt.
Jazeker, Bitcoin komt vanzelf op een prijs waarop mensen weer bereid zijn groots in te stappen, daarna volgt vanzelf FOMO en dan is de volgende bullrun een feit. Ook zonder Elon, institutionele beleggers, Michael Saylor, Satoshi en vele anderen.Zien jullie misschien wel iets in de glazen bol?
Alle VISA en Mastercard kaarten worden nu al steeds meer geaccepteerd. En met een aantal maanden overalshovelhead1340 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:42:
[...]
Ik heb die Binance kaart ook (en ook geactiveerd) maar nooit gebruikt. Net toch even wat funds erop gezet. Wordt de kaart n beetje fatsoenlijk geaccepteerd in winkels/supermarkten?
Als het zover is dan manipuleren ze boel wel weer omhoog.David456 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:30:
Zero.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
en als je het op een bepaalde manier bekijkt.. ook zo onverstandig. Als ze binance willen laten omvallen, valt een enorme marktleider om. Dat is 6 cent BTC sws een feitJedi_Pimp schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:26:
Ik word echt moe van de Binance FUD. Zelden zoveel paniek gezien om zo weinig concrete aanleiding.
Volgens mij kan je het niet allemaal FUD noemen, de dino's bijvoorbeeld een Huoibi, coinbase, kraken, bitstamp zijn niet in het nieuws zoals een binance, binance komt net komt kijken, ik hoop echt dat hij omvalt zal de markt alleen maar goed doen op de LTJedi_Pimp schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:26:
Ik word echt moe van de Binance FUD. Zelden zoveel paniek gezien om zo weinig concrete aanleiding.
Hoop dat iedereen slim genoeg is om hun funds daar weg te halen en niet nog meer REKT gaan dan ze nu al zijn.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!