[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:26

Darrell

Fiat moonboy

Ryderr schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:20:
[...]

Energie contract pre-madness, dat is echt serieus besparen }:O
Mazzelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Darrell schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:13:
De daily op mijn gasmeter is aan een flinke downtrend bezig.

Je huis verwarmen met de airco scheelt echt serieus veel geld.
Ik heb er paar weken terug aan zitten rekenen en ik haal het er nog niet in 10 jaar uit. Plus mijn cv is pas 5,5 jaar oud.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:50
Darrell schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:13:
De daily op mijn gasmeter is aan een flinke downtrend bezig.

Je huis verwarmen met de airco scheelt echt serieus veel geld.
Ben bang dat men de komende week goed rekt gaat, de kou komt er aan.
Zat nog te denken, door inflatie hou je minder geld over om in coins te stoppen, baal daar wel van, maar dacht toen, 10% inflatie geleden stonden de koersen 80% hoger, maw je koopt nu met minder toch meer coins!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
O-)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Knip, en weer ontopic.

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 11-12-2022 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:03
Knip, en weer ontopic.

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 11-12-2022 18:32 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
Ik denk op de short term dat we wel wat bullish momentum gaan zien.
De inkomende CPI en FED meeting zullen het toneel laten bepalen. En ik denk bullish sentiment.
Dan is de end-year Christmas run dan een feit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Modbreak:Topicwarning uitgebreid:

Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
->
Huizen, hypotheken, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.

Een keertje offtopic gaan is geen probleem, maar dit wordt nu een te regelmatig terugkerend iets.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

keanu_ schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:27:
Ik denk op de short term dat we wel wat bullish momentum gaan zien.
De inkomende CPI en FED meeting zullen het toneel laten bepalen. En ik denk bullish sentiment.
Dan is de end-year Christmas run dan een feit.
En veel DCAers krijgen natuurlijk een 13e maand die ook op moet ;) Dus mogelijk pump naar boven en dan in elkaar klappen weer in januari…

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10 14:42
We hebben meer Daan's nodig op deze wereld(hopium genoeg)!
Door zo bewust bezig te zijn met geld, sparen we samen 1.500 tot 2.000 euro per maand. Dat geld investeren we weer in ons huis, en we beleggen het in crypto. Binnen twee jaar willen we minder gaan werken, en over zeven jaar willen we met pensioen van het rendement op de crypto. Ik heb daar veel tijd in geïnvesteerd, want je moet natuurlijk wel weten wat je doet.
https://www.nu.nl/geldzak...r-met-pensioen.html#nujij

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:25
Ik zeg Moon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:02
nvm mijn pagina was nog aan het laden had de warning niet gezien :p Toch nog wat actie voor de zondag of blijft het zo.

[ Voor 122% gewijzigd door BurnerT op 11-12-2022 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Als je zoveel geld per maand overhoudt kun je zeker een beetje spelen met crypto, maar inderdaad erg naïef om 100% voor 1 ding te gaan. Die deadlines die ie stelt gaat ie zeker niet halen, al zou ik hem graag toewensen van wel natuurlijk ;)

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 11-12-2022 19:03 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:59
2Dutch schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:03:
[...]

Als je zoveel geld per maand overhoudt kun je zeker een beetje spelen met crypto, maar inderdaad erg naïef om 100% voor 1 ding te gaan. Die deadlines die ie stelt gaat ie zeker niet halen, al zou ik hem graag toewensen van wel natuurlijk ;)
True, en wellicht ook wat te laat. Maar dat zouden we 4 jaar geleden ook gezegd hebben waarschijnlijk. Toen was,in retrospectief, 100% in BTC gaan waarschijnlijk nog steeds een beter plan dan mijn 100% in nieuwbouw 2-onder-1-kap 8)7 _O- ( en dat was op zich al een grandioos plan qua rendement. Alleen wel geforceerd Hodl'en too the max uiteraard)

[ Voor 8% gewijzigd door DaWayne op 11-12-2022 19:09 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:14
€90,- aan boodschappen per maand met zijn tweëen? Ben dan altijd wel benieuwd naar hoe zo'n boodschappenlijstje er dan uit ziet en wat ze zoal eten. Zelfs als je alles letterlijk alles in de aanbieding haalt lijkt me sterk dat je dan een gevarieerd en voedzame maaltijd hebt.

Wellicht dat je dan over x aantal jaar met pensioen kunt, maar de vraag is of je een dergelijke levensstijl de rest van je leven volhoudt. Je wilt toch ook af en toe kunnen genieten van het leven lijkt me.

Alles in crypto is ook niet zonder risico natuurlijk. Heb je jarenlang lopen besparen, is je investering mogelijk alsnog niets waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Interessant artikel! Uiteraard volledig onrealistisch, deze man wil zeker later geen kinderen, want dan redt je t nooit met deze uitgaven. En hij heeft geen onderhoud aan z’n huis en auto? Of afvalstoffenheffing en woz beslasting? Lekker rooskleurig plaatje.
Kijk, een droom moet je hebben, en over 7 jaar met pensioen klinkt leuk, maar lijkt me ook rete saai op den duur.

Hoop wel voor hem en voor mezelf dat crypto over 7 jaar lambo is gegaan, dan wordt het sowieso allemaal wat makkelijker!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Morgen echt een mega groene candle straight to 20K.

Ik voel het luitjes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:06

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:26:
Morgen echt een mega groene candle straight to 20K.

Ik voel het luitjes!
Eindelijk een stukje solide TA. Kan daarnaast na vrijdagavond ook wel weer een dosis hopium gebruiken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De dikke data show. Crypto uitgelegd aan de jeugd

https://www.npostart.nl/VPWON_1340058

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Fijne opbouw, 2023 even doorpakken qua goed nieuws(of gebrek aan slecht nieuws), en de fundering voor de volgende run begint stevig te worden. Time will tell, en tot die tijd pleisters plakken en lachen als iemand in de familie sfeer begint over je PF. No shame no gain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:53
Weet dat er geen fans zijn hier (of weinig) maar morgen begint het APECOIN staken.
Denk dat er aardig wat FOMO komt komende uren wellicht nog. (Al is die al aardig bezig met een run)
DYOR ;)

En deze is ook heerlijk :+
https://www.bbc.com/news/technology-63911363

[ Voor 16% gewijzigd door mentalozzie op 11-12-2022 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
mentalozzie schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:01:
Weet dat er geen fans zijn hier (of weinig) maar morgen begint het APECOIN staken.
Denk dat er aardig wat FOMO komt komende uren wellicht nog. (Al is die al aardig bezig met een run)
DYOR ;)
Dit trucje kennen we inmiddels wel. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Don Guacamole schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:12:
[...]

Interessant artikel! Uiteraard volledig onrealistisch, deze man wil zeker later geen kinderen, want dan redt je t nooit met deze uitgaven. En hij heeft geen onderhoud aan z’n huis en auto? Of afvalstoffenheffing en woz beslasting? Lekker rooskleurig plaatje.
Kijk, een droom moet je hebben, en over 7 jaar met pensioen klinkt leuk, maar lijkt me ook rete saai op den duur.

Hoop wel voor hem en voor mezelf dat crypto over 7 jaar lambo is gegaan, dan wordt het sowieso allemaal wat makkelijker!
Helemaal mee eens. Buitenom dat het zeer rooskleurig is, wat ga je met jezelf doen als je met pensioen gaat op die leeftijd. Mocht het rooskleurig worden en ik zo'n optie überhaupt heb voor de pensioen leeftijd, ga ik vrijwillig grasmaaien en dat soort dingen doen: dagbesteding, sociale contacten, zinvol, maar bovenal, het voorkomt dat ik een snoekduik maak in alles wat God verboden heeft en ik gevonden wordt op een berg wit met een paar veelste strakke dames erbij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ryderr schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:06:
[...]

Helemaal mee eens. Buitenom dat het zeer rooskleurig is, wat ga je met jezelf doen als je met pensioen gaat op die leeftijd. Mocht het rooskleurig worden en ik zo'n optie überhaupt heb voor de pensioen leeftijd, ga ik vrijwillig grasmaaien en dat soort dingen doen: dagbesteding, sociale contacten, zinvol, maar bovenal, het voorkomt dat ik een snoekduik maak in alles wat God verboden heeft en ik gevonden wordt op een berg wit met een paar veelste strakke dames erbij
Stel, ik heb na een dikke bull 100 miljoen, want GLMR blijkt dikke tech en tikt in juni 2023 de 690$ aan, dan weet ik het niet hoor, gras maaien, of het laatste wat je zegt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-10 16:38
Lekker iedere dag een prak uit de magnetron en vervolgens het internet afspeuren naar aanbiedingen :X

Daarnaast:

"Binnen twee jaar willen we minder gaan werken, en over zeven jaar willen we met pensioen van het rendement op de crypto. Ik heb daar veel tijd in geïnvesteerd, want je moet natuurlijk wel weten wat je doet."

Dit klinkt als een extreme moonboy met een portfolio vol met shitcoins. Heeft de websites & de reddits uitgebreid doorgespit en vervolgens all-in gegaan op een paar gure muntjes.

Dat wil niet zeggen dat het hem niet gaat lukken, om gigantisch te cashen heb je ook een gezonde dosis naïviteit en mentaliteit "als ie x10 kan, kan het ook x100" nodig. Dat lijkt wel goed te zitten bij deze meneer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Machtig prachtig joh.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ebWhZLMlQGPU9seiP2x_RbhJcc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ThVdUVGurMnIC7x4Vg7FkeYf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
mentalozzie schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:01:
DYOR ;)

En deze is ook heerlijk :+
https://www.bbc.com/news/technology-63911363
Gevalletje sell the news, zou mn vingers er niet meer aan branden. Heeft al een gigantische run up gemaakt. Daarnaast heet het Apecoin, je bent wel echt retarded als je dat gaat lopen staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Prachtige fakeout idd ;)

En nu kan je een horizontale lijn langs de bovenkant trekken en dan wordt het weer een ander figuurtje :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En terug de mast uit alle hens aan dek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Eerst een fake out naar boven en dan naar beneden? Om daarna weer terug bij af sideways te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:53
Tominatie schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:31:
[...]

Gevalletje sell the news, zou mn vingers er niet meer aan branden. Heeft al een gigantische run up gemaakt. Daarnaast heet het Apecoin, je bent wel echt retarded als je dat gaat lopen staken.
Zeker waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:33:
[...]

Prachtige fakeout idd ;)

En nu kan je een horizontale lijn langs de bovenkant trekken en dan wordt het weer een ander figuurtje :D
Haha wauw dat was wel heel snel terug ja. Ach ja, toch leuk om dit soort dingen te zien en dat er daadwerkelijk wat actie uit voortkomt.

Overigens bounced die inmiddels rode kaars vooralsnog perfect op de onderste trendlijn. Ben benieuwd wat er gebeurd verder. Denk weekend-mode, en dus weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Zondagavond scam pumpjes

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:54
Ryderr schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:06:
[...]

Op pepper.com staat een aanbieding van een strakke dame :+ nooit hoofdpijn, levensecht :D 850 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Don Guacamole schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:16:
[...]

Stel, ik heb na een dikke bull 100 miljoen, want GLMR blijkt dikke tech en tikt in juni 2023 de 690$ aan, dan weet ik het niet hoor, gras maaien, of het laatste wat je zegt...
En kijk, dit is waarom supportgroups zo belangrijk zijn!

Oké oke... beide opties zijn dan te extreem. Gouden middenweg, optie 1 in de ochtend en middag en optie 2 in de avond en nacht?

Ryderr; mowing lawns in the daytime, and friction burning them at night.

Nu nog een logo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:39:
[...]
Overigens bounced die inmiddels rode kaars vooralsnog perfect op de onderste trendlij. Ben benieuwd wat er gebeurd verder. Denk weekend-mode, en dus weinig :)
De uitbraak is nog even uitgesteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

jvel92 schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:11:
€90,- aan boodschappen per maand met zijn tweëen? Ben dan altijd wel benieuwd naar hoe zo'n boodschappenlijstje er dan uit ziet en wat ze zoal eten. Zelfs als je alles letterlijk alles in de aanbieding haalt lijkt me sterk dat je dan een gevarieerd en voedzame maaltijd hebt.

Wellicht dat je dan over x aantal jaar met pensioen kunt, maar de vraag is of je een dergelijke levensstijl de rest van je leven volhoudt. Je wilt toch ook af en toe kunnen genieten van het leven lijkt me.

Alles in crypto is ook niet zonder risico natuurlijk. Heb je jarenlang lopen besparen, is je investering mogelijk alsnog niets waard.
Als ie een youtubekanaal begint met hoe ie dat doet heb je een leuke cash cow :P Maar betaalbaar gezond eten is bijzonder lastig (eigenlijk compleet debiel, want gezonder eten stimuleren zorgt voor uiteindeliijk minder kosten op allerlei vlakken, maar goed da's een andere discussie).

We hebben genoeg voorbeelden gezien ook van mensen die hun live savings gephished zien worden, beleggingen naar 0 of weinig, banken over de kop. Spreid je winkansen ;)

Ook al zie ik wat coins bizarre duikelingen maken, per saldo valt de schade enorm mee omdat er ook altijd wel weer ergens een plusje zit. Ben benieuwd waar we allemaal zijn over 10 jaar. Ik hoop zelf op het strand van Piha met een mooie blondine naast me ofzo, maar ik blijf wel werken hoor :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:45:
[...]

De uitbraak is nog even uitgesteld.
Of komt ie nu alsnog, naar beneden dit keer :+

Of kunnen we beter concluderen dat het vlaggetje zijn relevantie kwijt aan het raken is nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zondag 11 december 2022 @ 21:17:
[...]

Of komt ie nu alsnog, naar beneden dit keer :+

Of kunnen we beter concluderen dat het vlaggetje zijn relevantie kwijt aan het raken is nu :)
De weekenden zijn al maanden niet meer relevant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zondag 11 december 2022 @ 21:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FxGUk9VLjVnanfJsyRk1XJATbhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/POiAn0pNmdJQEdytGwh0Hlpp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door YES op 11-12-2022 21:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op zondag 11 december 2022 @ 21:49:
[...]

Voor mij toch zeker wel, heerlijk weekend gehad :+

Als Bitcoin het nog ff volhoudt om wat door te kwakkelen tot de 23e zou dat top zijn.

Dan mik ik er weer wat verse euro's in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik ga hier wel goed op. Ik sta er gevoelsmatig net zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:22
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid, met een goed salaris en lage kosten, dat ik ongeveer hetzelfde bedrag per maand ‘overhoud’, maar leef wel normaal (heb bovendien twee kinderen die ik absoluut niet te kort wil doen), maar heb absoluut niet de illusie dat ik zo snel met pensioen kan. DCA wel wekelijks BTC en ETH, maar ben helaas pas begin 2021 ingestapt en heb helaas niet tijdig verkocht. Lessons learned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:14
2Dutch schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:51:
[...]

Als ie een youtubekanaal begint met hoe ie dat doet heb je een leuke cash cow :P Maar betaalbaar gezond eten is bijzonder lastig (eigenlijk compleet debiel, want gezonder eten stimuleren zorgt voor uiteindeliijk minder kosten op allerlei vlakken, maar goed da's een andere discussie).

We hebben genoeg voorbeelden gezien ook van mensen die hun live savings gephished zien worden, beleggingen naar 0 of weinig, banken over de kop. Spreid je winkansen ;)

Ook al zie ik wat coins bizarre duikelingen maken, per saldo valt de schade enorm mee omdat er ook altijd wel weer ergens een plusje zit. Ben benieuwd waar we allemaal zijn over 10 jaar. Ik hoop zelf op het strand van Piha met een mooie blondine naast me ofzo, maar ik blijf wel werken hoor :+
Op moment dat je Youtube kanaal een cashcow is, dan is dat natuurlijk ook gewoon werk. Elke keer weer met nieuwe content komen, zo'n lelijke thumbnail maken en je kanaal promoten gaat ook wel tijd in zitten :P

Uiteindelijk is mijn doel ook wel om een bepaalde mate van financiële onafhankelijkheid te halen. Het gaat mij hierbij vooral om meer keuze vrijheden en niet zozeer om het stoppen met werken. Tegelijkertijd vind ik het ook belangrijk om te investeren in mezelf (gezond eten en sporten) en om daarnaast ook van het leven en elkaar te genieten. Het leven is meer dan een nummer op je bankrekening. Investeringen in crypto kunnen daar een bijdrage in leveren, maar heb niet de illusie het mij financieel onafhankelijk gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

jvel92 schreef op zondag 11 december 2022 @ 22:22:
Op moment dat je Youtube kanaal een cashcow is, dan is dat natuurlijk ook gewoon werk. Elke keer weer met nieuwe content komen, zo'n lelijke thumbnail maken en je kanaal promoten gaat ook wel tijd in zitten :P

Uiteindelijk is mijn doel ook wel om een bepaalde mate van financiële onafhankelijkheid te halen. Het gaat mij hierbij vooral om meer keuze vrijheden en niet zozeer om het stoppen met werken. Tegelijkertijd vind ik het ook belangrijk om te investeren in mezelf (gezond eten en sporten) en om daarnaast ook van het leven en elkaar te genieten. Het leven is meer dan een nummer op je bankrekening. Investeringen in crypto kunnen daar een bijdrage in leveren, maar heb niet de illusie het mij financieel onafhankelijk gaat maken.
Hoe meer plezier je in je werk hebt, hoe gezond het voor je is imho, zelfs YouTuben kan leuk zijn :P

Klopt wat je aangeeft: meer vrijheden, minder moeten. Uiteindelijk doen we allemaal ook maar wat, winging it heet dat zo leuk in het Engelands :P Sowieso leuk met nieuwe tech spelen en weer bijleren. Fouten maken ook ;)

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 11-12-2022 22:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eigenlijk gaan pitten maar genieten is ook belangrijk.

Dus ga nog ff uit bed om een eitje met kaas en ham te bakken en wat oliebollen te eten.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zo!

Ik drink er nog 1…. Wat een klus! Maar hij zit er in en hij doet het. Van de week nog maar even wat af werken.

Dussss geen crypto gezien. Nog wat gebeurd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U899NehJ_2BzbWikTSzI5O6tFTk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rd405djXST5b4ORcH9HkduxS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JKqYZNdoOy0cjAn7iI4kO9AzX0U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tV2PC225OD8Lx6GAE49PZcb3.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, de topicwaarschuwing is aangepast ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zondag 11 december 2022 @ 23:07:
[...]

Hahahaha! _O-

Ik zie hem.. sorry je hebt gelijk :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZTjqdga-vcPjTuuopveOmUBBvo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/URD8EG8fZE2jXlx8PtLFJzHZ.gif?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik lees niets over andere vormen van dikke tech en store of values.

Dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PA_cBor_FHNMvcv10ATC_4Gt-qc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/93nbxA2FKEQWq2Q4UpPXj4If.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYuWPdxVVJ3Bf8c-c5fyXdqTjJo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hsJMzO4edOrmI3UQ6kVuDTF9.jpg?f=user_large

Omprutsen in 't leven, +1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2022 @ 23:18:
[...]

Ik lees niets over andere vormen van dikke tech en store of values.
Heb jij misschien een lijstje met alle gameconsoles voor mij? Dan voeg ik die ook toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op zondag 11 december 2022 @ 23:03:
Ja een vlag en dat ie niet uitspeelde. Kinderachtig weer van Bitcoin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:02

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 11 december 2022 @ 23:20:
[...]

Heb jij misschien een lijstje met alle gameconsoles voor mij? Dan voeg ik die ook toe.
Ja! Hier issie:
  • gameconsoles

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Wat dacht je van de Bruna?

Edit: 4 fucking December…

[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 12-12-2022 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op zondag 11 december 2022 @ 23:03:
Zo!

Ik drink er nog 1…. Wat een klus! Maar hij zit er in en hij doet het. Van de week nog maar even wat af werken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Snel geregeld!
Voor de 4,2 gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op maandag 12 december 2022 @ 00:07:
[...]

Wat dacht je van de Bruna?

Edit: 4 fucking December…
Ongekend hoe snel jij altijd bent met reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op maandag 12 december 2022 @ 00:09:
[...]

Ongekend hoe snel jij altijd bent met reageren.
Iemand moet de koers aandauwen
:>
Ben druk met werk en klussen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 14:34
Zijn er nog meer mensen die halverwege 2018 in de ico van Atonomi meegedaan hebben? Ik krijg net een mail mbt class action suit. Toentertijd een Eth aan gespendeerd. Er is een een fund opgezet van 6 miljoen dollar. Er is toen door atonomi 25 miljoen opgehaald. Factor 4 dus. Ethereum was toen rond de 500 euro, dus in die zin zou je 300 dollar met huidige prijzen terug kunnen krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VlD-HEF_b1-z79Uk_IZIRPA3W4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/giOIvwC2nM0Ui7WsJ2Q4zetr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rimi-962q9sGdvLxfgl29MLSZ-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CcDhGez5PBLXktcoT6kqG2SQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Zit ETH nog steeds vast onder de 1245? Vanmorgen wel de hele tijd, bam, dakje...

Ja dus, 1246 is het, zat eigenlijk al sinds de pump van donderdag te wachten tot we weer op dit niveau zaten.

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 12-12-2022 06:22 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:06

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CZfXZT77vvfS1sHmAb8R7K4yL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YEekyWED5H2gxpqbmx6046es.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afgiC8kAShgH7GDBT5rhQa7x1hQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Lekker, shoarma, of is dat kebab? Oh nee geitenkaas, hmm.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KIntNToxaGBLjyFCSZi51tL3rj4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vdtrHMqS9CHYKRxDgVQiBF9D.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Daarna dan wel graag een bescheiden groene kaars op de 1min chart naar 69k

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:50
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2022 @ 23:18:
[...]

Dus bij deze:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Omprutsen in 't leven, +1.
Dikke Makita boormachine gespot, rechtsboven, dus ik praat niet meer met jou.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op maandag 12 december 2022 @ 07:17:
[...]

Nee joh dat gaat nog wel ff duren.

Op dit moment poept de dikke onderliggende tech van de blockchain plusminus 27000 munten per maand uit. Zelfs als we sideways gaan of licht dalen, groeit dus de totale marketcap.

Pas na de halving zie ik e.e.a. langzaam weer herstellen qua koersen als de inflow van fiat gelijk blijft.

Wat we nog wel zouden kunnen gaan zien is verhoogde volatiliteit omdat er bijvoorbeeld veel munten naar cold storage verdwijnen en de handel op CEX´s te maken krijgt met een liquidity shock.

Ff hopen dat Binance ompleurt dus, al heb ik daar nog wel een leuk bedragje staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op maandag 12 december 2022 @ 07:19:
[...]

Dikke Makita boormachine gespot, rechtsboven, dus ik praat niet meer met jou.
Geen paniek, is alleen maar een Makita koffer waar ik mijn creatief met kurk spulletjes in cold storage bewaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 13:36
YES schreef op maandag 12 december 2022 @ 07:17:
[...]

We weten allemaal hoe het gaat en dat we dan nog steeds niet verkopen omdat FOMO. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Splash- schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:00:
[...]

We weten allemaal hoe het gaat en dat we dan nog steeds niet verkopen omdat FOMO fiat een doodlopende steeg zonder toekomst is, en cold storage Bitcoin een schaars bezit uit handen van overheden en andere 3e partijen. :P
Fixed That For You.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
Dit is het compleet herschrijven van mijn bericht. :P Alles hangt samen met vraag en aanbod, dus prima als jij geloofd dat cold storage bitcoin schaars is en dus veel waard. Maar ik denk dat dat samenhangt met adoptie. Dus de vraag naar.

[ Voor 63% gewijzigd door -Splash- op 12-12-2022 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-Splash- schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:13:
Dit is het compleet herschrijven van mijn bericht. :P
Geen dank.

Ik ga nu maar weer eens aan het werk, de baas zijn centen zijn tenslotte niet van blik. Wel van thin air, maar goed, wat doe je eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
BTC100K2021 schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:27:
[...]

Lekker iedere dag een prak uit de magnetron en vervolgens het internet afspeuren naar aanbiedingen :X

Daarnaast:

"Binnen twee jaar willen we minder gaan werken, en over zeven jaar willen we met pensioen van het rendement op de crypto. Ik heb daar veel tijd in geïnvesteerd, want je moet natuurlijk wel weten wat je doet."

Dit klinkt als een extreme moonboy met een portfolio vol met shitcoins. Heeft de websites & de reddits uitgebreid doorgespit en vervolgens all-in gegaan op een paar gure muntjes.

Dat wil niet zeggen dat het hem niet gaat lukken, om gigantisch te cashen heb je ook een gezonde dosis naïviteit en mentaliteit "als ie x10 kan, kan het ook x100" nodig. Dat lijkt wel goed te zitten bij deze meneer.
Ik vind het wel goed dat jonge mensen bewust met geld omgaan. :) Een collega, ook jong, is ook helemaal met het FIRE bezig. Ongeacht of het realistisch is is een stip op de muur wel echt heel motiverend. Natuurlijk vraag ik mij wel af of deze jongen zich wel bezig houdt met een recessie b.v. lekker doorgaat, hoe winstgevend ben je dan? Ik denk dat veel mensen, helaas, toch wel REKT gaan ergens. Zeker als de maandlasten stijgen dan is dit niet vol te houden (tenzij je dood gesubsidieerd wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
-Splash- schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:38:
[...]

Ik vind het wel goed dat jonge mensen bewust met geld omgaan. :) Een collega, ook jong, is ook helemaal met het FIRE bezig. Ongeacht of het realistisch is is een stip op de muur wel echt heel motiverend. Natuurlijk vraag ik mij wel af of deze jongen zich wel bezig houdt met een recessie b.v. lekker doorgaat, hoe winstgevend ben je dan? Ik denk dat veel mensen, helaas, toch wel REKT gaan ergens. Zeker als de maandlasten stijgen dan is dit niet vol te houden (tenzij je dood gesubsidieerd wordt).
Tegenslagen ga je krijgen. Maar compleet REKT zie ik niet zo snel gebeuren. Juist doordat je aan alle kanten bewust met geld omgaat kan je veel meer klappen opvangen.

Er is wel een duidelijk omslagpunt, namelijk het moment dat je daadwerkelijk stopt met werken. Vanaf dan ben je een stuk kwetsbaarder en zullen tegenslagen extra hard aankomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
wie heet er hier Daan? 👀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPvjSuv3-yB0MmZQx4j6tf0tHxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BrGCv7aR9byIvCtJJfly1Mhb.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:59

Barrycade

Through the...

Goh waar gaat het hier nu al 2 paginas over? :?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:50
Ik verdenk zelf Daanti Elppa.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Haha Daantje heeft een beetje een plaat voor z'n hoofd. Of Bitcoin moet daadwerkelijk naar de 400k stijgen maar anders krijg ik de cijfers uit het bericht niet doorberekend om tot hetzelfde haalbare doel te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:11
Kleine lettertjes onderaan: Daan is een neppe naam, de echte is bij de redactie bekend.

Altijd de kleine lettertjes lezen ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Daan is vooral zeven jaar te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtoop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 13:12
Waarschijnlijk bestaat daan helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Denk dat het een typfout is, door de bearmarket en crisistijd lijkt het erop dat er zeventig jaar moet staan. Arme Daan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
MrMrq schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:23:
[...]

Ik verdenk zelf Daanti Elppa.
hahaha was ik nog maar zo jong. En ik heb niet de ilusie dat je met een paar stuivers al met de fut kan. Rond de 50 jaar lijkt me wel wat. En zoals sommigen al schrijven onder dat Nu bericht. Je hebt echt meerdere miljoenen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Gelukszoekr schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:08:
[...]

Tegenslagen ga je krijgen. Maar compleet REKT zie ik niet zo snel gebeuren. Juist doordat je aan alle kanten bewust met geld omgaat kan je veel meer klappen opvangen.

Er is wel een duidelijk omslagpunt, namelijk het moment dat je daadwerkelijk stopt met werken. Vanaf dan ben je een stuk kwetsbaarder en zullen tegenslagen extra hard aankomen
Snap ik, maar de generatie die hiermee bezig is is ook wel een generatie die (op studieschuld en woningmarkt na) opgegroeid is in tijden waar alles kon en groeide. Hoe gaan zij reageren op een tijd van regressie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
anti elppa schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:00:
[...]

hahaha was ik nog maar zo jong. En ik heb niet de ilusie dat je met een paar stuivers al met de fut kan. Rond de 50 jaar lijkt me wel wat. En zoals sommigen al schrijven onder dat Nu bericht. Je hebt echt meerdere miljoenen nodig.
Of een passief inkomen dat hoog genoeg is. Zoals huisjesmelker worden, de meest verwerpelijke manier van passief inkomen, maar hey... het loont wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
anti elppa schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:00:
[...]

amen to that, ik ben veel te laat begonnen (~37 jaar)

als je begint rond je 16e en je neemt geen kinderen/vrouw..... kun je echt met gemak al zeer vroeg FIRE zijn....

tegen de tijd dat mijn kinderen die leeftijd hebben is het mijn taak om deze wijsheid door te geven, want immers dit keer je niet op school want het is de bedoeling dat je tot pensioen moet werken. mindset is zo belangrijk en als je begrijpt hoe deze Ponzi scheme van crypto/aandelen werkt dan kom je een heel eind....
duurt nog zeker 11 jaar, in deze 11 jaar word ik als het goed is ook veel meer ervaren hierin dus verwacht dat ik deze info goed aan mijn kinderen door kan geven

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 12-12-2022 11:16 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
-Splash- schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:04:
[...]

Of een passief inkomen dat hoog genoeg is. Zoals huisjesmelker worden, de meest verwerpelijke manier van passief inkomen, maar hey... het loont wel. :)
ja ik had het kunnen doen ja, heb er 2 sec over na gedacht jaar terug toen ik mijn oude woning te koop ging zetten. Maar niet gedaan, vind het echt niet oke.......

Maargoed, vind mijn werk ook echt super leuk, en verdient extreem goed. Dus kan best zijn dat ik op mijn 50ste (duurt nog wel ff) nog helemaal niet wil stoppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-10 13:23

raq

PHPResource schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:30:
Haha Daantje heeft een beetje een plaat voor z'n hoofd. Of Bitcoin moet daadwerkelijk naar de 400k stijgen maar anders krijg ik de cijfers uit het bericht niet doorberekend om tot hetzelfde haalbare doel te komen
Ik vind het slim van Daan om nu in crypto te blijven investeren met een plan, stuk slimmer dan die henkies die op 60k zijn ingestapt. In bear-tijd wordt Daan voor gek verklaard, komende bull is hij een winnaar.

Kijk de koersen eens terug tot 2018, BTC heeft gewoon weer een x20 gedaan vanaf de 3k. Alts nog veel en veel meer. Stel Daan weet te zorgen dat hij deze bear een dik jaarsalaris in crypto drukt, dan is zijn doel best haalbaar met een goede exit-strategie indien de bullmodus weer aan gaat.
Natuurlijk geen garantie dat die x20 weer gebeurd, maar dat heeft BTC tot nu toe altijd wel gedaan.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
raq schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:13:
[...]

Ik vind het slim van Daan om nu in crypto te blijven investeren met een plan, stuk slimmer dan die henkies die op 60k zijn ingestapt. In bear-tijd wordt Daan voor gek verklaard, komende bull is hij een winnaar.

Kijk de koersen eens terug tot 2018, BTC heeft gewoon weer een x20 gedaan vanaf de 3k. Alts nog veel en veel meer. Stel Daan weet te zorgen dat hij deze bear een dik jaarsalaris in crypto drukt, dan is zijn doel best haalbaar met een goede exit-strategie indien de bullmodus weer aan gaat.
Natuurlijk geen garantie dat die x20 weer gebeurd, maar dat heeft BTC tot nu toe altijd wel gedaan.
het is ook wel slim, ik doe dat ook (sinds 2013), alleen verkijkt hij zich totaal op hoeveel er nodig is. Of hij moet nu al 25btc hebben (wat ik zwaar betwijfel), en hopen dat de koers iig weer terug gaat naar 69k of meer. Sowieso is zijn kosten overzicht totale bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:48
Je kan in ieder geval niet zeggen dat hij geen verstand van de markt heeft. Maar de bodem voorspellen neem ik met een korrel zout. Ik denk wel dat ik mijn buy order van 14169 naar 11369 verplaats. Gaan we vanaf hier de nieuwe bull in is het ook prima. Veel vertrouwen in mijn Astar en RMRK positie.

Na deze laatste grote unlock ook maar weer eens naar GLMR kijken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rhLHuRooyniQxrgo2CSLMsBQRQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ERgEizYSnWAgq1rZcAjF4QwD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door zwembroek op 12-12-2022 11:54 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +17 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan in mijn optiek altijd nog het beste iets doen qua werk wat je leuk vindt. Dan zit je ook niet zo om dat vervroegde pensioen verlegen.

Ik heb nu op de zaak een jaar in de dagdienst mee gedraaid om een bijdrage te leveren aan opstart van een grote nieuwe machine. Was een mooi aanbod met behoud van ploegentoeslag en een prima kans om het leven in de dagdienst te ervaren.

Nou, ik vind het echt helemaal niks. Halve dagen achter de laptop, langere dagen, constant mensen om je heen, boel regelen en communiceren, wat een absolute schijtbende. Ze hebben me meerdere keren gevraagd of ik het vast wil gaan doen omdat ze die factor tussen praktijk en theorie willen waarborgen, en heb best een mooi aanbod gekregen qua loon, maar volgend jaar ga ik vrijwillig weer heerlijk de 5 ploegen in.

Ik sta liever bij een machine productie te draaien als proces operator, mooier kan je het niet krijgen. Als kantoor hier oprot na 4 uur, dan is het hier in de productiehal een walhalla. Peukje erbij, bakje koffie, lekker eten mee, niemand doet je wat. Van mij hoeft het nooit meer anders.

Ik bekijk dan ook met alle liefde die hele ratrace van de moderne maatschappij vanuit mijn luie stoeltje met een koud blikje Schultenbräu.

Daarnaast neem ik het leven sowieso niet te serieus. Uiteindelijk moet je gewoon geluk hebben. De 1 tikt elke dag 3 liter bier en een pak peuken weg en wordt 85, de ander bezwijkt al voordat hij of zij überhaupt volwassen is. Wat moet je ermee, totale willekeur van de genen en een deel levensstijl.

Persoonlijk heb ik voor de dingen in het leven waar ik veel waarde aan hecht helemaal geen oneindige vrije tijd of vermogen nodig.

Beetje werken, beetje genieten, beetje shitcoins kopen.

Of je ooit oud wordt weet je toch niet van tevoren, je bent in mijn optiek juist gezegend als je gelukkig en tevreden je dagen kunt vullen. Beetje denken om later is prachtig, maar ik leun daar echt niet te zwaar op en hang met flinke regelmaat het vlaggetje buiten.

Dat pakken ze je niet meer af. En als ik morgen omval is het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:23
raq schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:13:
[...]

Vergeef me dat ik niet de moeite neem de exacte cijfers erbij te zoeken, maar volgens mij daalt die stijging elke bullrun. De eerste bullrun steeg het, laten we zeggen, x3000. De tweede x300. De derde x30. Dus x3 moet de komende jaren zeker lukken. Heeft onze vriend Daan slechts 20% verlies op zijn op het hoogtepunt ingekocht sats. Niet om bearish te zijn, integendeel ik zit er ook in voor de long run, maar laten we wel realistisch blijven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 19:29
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:04:

Of je ooit oud wordt weet je toch niet van tevoren, je bent in mijn optiek juist gezegend als je gelukkig en tevreden je dagen kunt vullen. Beetje denken om later is prachtig, maar ik leun daar echt niet te zwaar op en hang met flinke regelmaat het vlaggetje buiten.
En dat mag nog ook! Ga vanmiddag eerst een vlag kopen.

Vlaggen protocol voor burgers
Het zal je misschien verbazen, maar het is echt waar: er zijn geen wettelijke regels omtrent het uithangen van vlaggen in Nederland. Dit betekent dat burgers in principe altijd hun vlag (halfstok) mogen uithangen bij een bepaalde gebeurtenis. Dit betekent ook dat het niet strafbaar is als je de vlag uithangt op een willekeurige dag.

Maar natuurlijk zijn er wel ongeschreven regels. Als je zelf jarig bent is het ongebruikelijk om de vlag uit te hangen. Tevens horen vlaggen tussen zonsondergang en zonsopkomst eigenlijk ook niet buiten te hangen. Vandaar dat de meeste mensen de vlag ‘s ochtends ophangen op een feestdag als 5 mei.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op maandag 12 december 2022 @ 00:08:
[...]

Snel geregeld!
Voor de 4,2 gegaan?
Psssst mag van Taro hier niet meer over praten 👀

( doe eens een heel getal onder de 6 en boven de 4….. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Skrunsies schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:45:
[...]

Psssst mag van Taro hier niet meer over praten 👀

( doe eens een heel getal onder de 6 en boven de 4….. )
9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Beetje do or die de komende tijd voor bitcoin. Weer rejected bij de weerstand gisteren, wel een HL nu wederom. Dus opzich bullish vooralsnog, maar we motten dan wel omhoog anders denk ik rektheidje soon.

Moon, lambo.
Pagina: 1 ... 139 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!